2018-06-21

 

 

PASIŪLYMAS
DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS SEIMO
ŠVIETIMO ĮSTATYMO
NR. I-1489 59
straipsniO PAKEITIMO PROJEKTO

nr. xiiip-2290

 

 

 

 

 

Siūloma keisti

 

Pasiūlymo turinys

 

Str.

Str. d.

P.

59

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

Argumentai:

 

    Siūlomas vadovų kompetencijų vertimo tvarkos pokytis sukurtų efektyvesnę ir mažiau formalizuotą kompetencijų vertinimą ilgamečiams švietimo įstaigų vadovams bei suteiktų daugiau galimybių pretenduoti užimti konkrečios švietimo įstaigos vadovo pareigas vadovavimo stažo neturintiems pretendentams.

 

 

 

Pasiūlymas:

 

Papildyti įstatymo projekto 59 straipsnio 2 dalį ir išdėstyti taip:

 

,,2. Švietimo įstaigos vadovu gali būti tik nepriekaištingos reputacijos asmuo, kuriam atliktas vadovavimo valstybinei ar savivaldybės švietimo įstaigai (išskyrus aukštąją mokyklą) kompetencijos vertinimas arba jam prilygintas vertinimas švietimo ir mokslo ministro nustatyta tvarka, jei asmuo švietimo įstaigos vadovo pareigas ėjo ne mažiau kaip 20 metų. Asmuo priimamas į švietimo įstaigos vadovo pareigas švietimo ir mokslo ministro tvarka, patikrinus jo gebėjimus atlikti pareigybės aprašyme nustatytas funkcijas.
        Kompetencijų vertinimo užduočių neišlaikymas nekliudo pretendentui toliau pretenduoti užimti konkrečios švietimo įstaigos vadovo pareigas. Komisija, vertindama konkurse dalyvaujančius kandidatus, prioritetą teikia išlaikiusiems kompetencijos vertinimo patikrinimą asmenims, bet galutinį sprendimą priima svarstydama visų pretendentų kandidatūras.‘‘

 

 

Pasiūlymas:

 

Papildyti įstatymo projekto 59 straipsnio 2 dalį ir išdėstyti taip:

 

„2. Švietimo įstaigos vadovu gali būti tik nepriekaištingos reputacijos asmuo, kuriam atliktas vadovavimo valstybinei ar savivaldybės švietimo įstaigai (išskyrus aukštąją mokyklą) kompetencijos vertinimas. Kompetencijų vertinimo užduočių neišlaikymas nekliudo pretendentui toliau pretenduoti užimti konkrečios švietimo įstaigos vadovo pareigas. Komisija, vertindama konkurse dalyvaujančius kandidatus, prioritetą teikia išlaikiusiems kompetencijos vertinimo patikrinimą asmenims, bet galutinį sprendimą priima svarstydama visų pretendentų kandidatūras.‘‘

 

 

Teikia

Seimo narys:

 

Jaroslav Narkevič