PASIŪLYMAS
LIETUVO LIETUVOS RESPUBLIKOS
KELIŲ PRIEŽIŪROS IR PLĖTROS PROGRAMOS FINANSAVIMO ĮSTATYMO NR. VIII-2032 9 STRAIPSNIO PAKEITIMO IR ĮSTATYMO PAPILDYMO 91 STRAIPSNIU
ĮSTATYMO PROJEKTUI XIIIP-4747
2020-05-11
Eil. Nr. |
Siūloma keisti |
Pasiūlymo turinys |
||
|
Straipsnis |
Straipsnio dalis |
Punktas |
|
1.
2. |
1
3 |
1,2 |
|
Argumentai: Programos komisijos sudarymas – tai atsakomybės už Programos vykdymo priežiūrą „išplovimas“. Už šią sritį politiškai atsakinga Susiekimo ministerija, todėl jai ir siūlau patikėti priežiūrą, nekuriant papildomų biurokratinių struktūrų.
Pasiūlymas: Pakeisti 9 straipsnio 4 dalį ir ją išdėstyti taip: „4.
Vyriausybė nustato Programos finansavimo lėšų naudojimo tvarką. Programos
finansavimo lėšų naudojimo tvarką įgyvendina valstybės įmonė Lietuvos
automobilių kelių direkcija. Kelių objektų, finansuojamų Programos
finansavimo lėšomis šio straipsnio 1 dalyje nurodytoms kelių reikmėms, kurie
įsigyti vykdant viešuosius pirkimus, priežiūrą atlieka CPVA. Šio
įstatymo įgyvendinimą prižiūri Susisiekimo ministerija
Argumentai. Siekiant paneigti prielaidas, kad Seimo kadencijos pabaigoje vykdomas Automobilių kelių direkcijos reorganizavimas susijęs su ketinimu įdarbinti iš pareigų besitraukiančius politikus ir politinio pasitikėjimo pareigūnus, siūloma nustatyti įkurtos įmonės veiklos pradžios datą jau kitoje kadencijoje. Jos veiklos pradžia nuo kitų metų sausio pirmos būtų racionali ir dėl finansinės atskaitomybės tvarkymo.
Pasiūlymas: Pakeisti 3 straipsnio 1 ir 2 dalis ir jas išdėstyti taip: „1. Šis
įstatymas, išskyrus šio straipsnio 2 dalį, įsigalioja 2021 m. sausio 2. Lietuvos Respublikos Vyriausybė iki 2020 m. gruodžio
|
Teikia
Seimo narys Jurgis Razma