Eil.
Nr.
|
Pasiūlymo teikėjas, data
|
Siūloma keisti
|
Pasiūlymo turinys
|
Komiteto nuomonė
|
Argumentai, pagrindžiantys nuomonę
|
str.
|
str. d.
|
p.
|
1.
|
Seimo kanceliarijos Teisės departamentas, 2020-02-25
|
|
|
|
Įvertinę įstatymo projekto atitiktį
Konstitucijai, įstatymams, teisėkūros principams ir teisės technikos
taisyklių reikalavimams, teikiame šias pastabas:
1. Įstatymo projekto 1 straipsniu siūloma
pakeisti Lietuvos Respublikos medicinos praktikos įstatymo (toliau –
keičiamas įstatymas) 1 straipsnio 3 dalį ir nustatyti, kad „Šis įstatymas
taikomas gydytojams, dirbantiems ir savanoriaujantiems Lietuvos Respublikoje.“
(čia ir toliau – išskirta mūsų). Kiti įstatymo projekte teikiami pakeitimai
susiję su šios nuostatos įgyvendinimu.
Įstatymo projekte siūlomas teisinis
reguliavimas svarstytinas dėl kelių priežasčių. Pirma, įstatymo projekto
aiškinamajame rašte kai kurie teiginiai nėra visiškai tikslūs siūlomo
teisinio reguliavimo kontekste. Nurodyta, kad „<...> šiuo metu
įstatymas nedraudžia, tačiau ir nenumato galimybės gydytojui atlikti
medicinos praktiką savanorystės pagrindais t. y. neatlygintinai“.
Atkreiptinas dėmesys į tai, kad pagal
Lietuvos Respublikos savanoriškos veiklos įstatymo 2 straipsnį, savanoriška
veikla yra savanorio neatlyginamai atliekama visuomenei naudinga veikla,
kurios sąlygos nustatomos savanorio ir šios veiklos organizatoriaus susitarimu.
Šio įstatymo 3 straipsnyje nustatyta, kad savanoriškos veiklos
organizatoriaus ir savanorio santykiai yra civiliniai teisiniai santykiai.
Veikla, kuri atitinka šiame įstatyme nustatytus savanoriškos veiklos
principus ir organizuojama šio įstatymo nustatyta tvarka, nėra laikoma
nelegaliu darbu.
Antra, įstatymo projekto aiškinamajame rašte
nurodyta, kad „Šiuo Medicinos praktikos įstatymo pakeitimo projektu (toliau –
Projektas) Lietuvoje siekiama įteisinti gydytojų savanoriškos ir
neatlyginamos medicinos praktikos galimybę teikiant kompleksinę paliatyviąją
pagalbą. Pažymėtina, kad šiuo metu įstatymas nedraudžia, tačiau ir nenumato
galimybės gydytojui atlikti medicinos praktiką savanorystės pagrindais t. y.
neatlygintinai. <...> Šiuo metu medicinos srities teisės aktai numato
galimybę licenciją turinčiam gydytojui verstis medicinos praktika tik
licencijuotoje asmens sveikatos priežiūros įstaigoje ir tik darbo sutarties
pagrindu. Pažymėtina, kad savanorių dalyvavimas teikiant asmens sveikatos
priežiūros paslaugas nėra draudžiamas. Jie gali būti asmens sveikatos
priežiūros paslaugą teikiančioje komandoje ir teikti kitas paslaugas,
nesusijusias su asmens sveikatos priežiūra, tačiau reikalingas jai suteikti
(pvz. Stacionarių paliatyviosios pagalbos paslaugų suaugusiems ir vaikams
teikimo ir apmokėjimo Privalomojo sveikatos draudimo fondo biudžeto lėšomis
reikalavimų aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos
ministro 2007 m. sausio 11 d. įsakymu Nr. V-14, 7 punktas: ,,Stacionarines
paliatyviosios pagalbos paslaugas pagal kompetenciją teikia specialistų
komanda, kurią sudaro gydytojas, slaugytojas, slaugytojo padėjėjas ir
medicinos psichologas (toliau – specialistų komanda). Specialistų komandos
darbą koordinuoja gydytojas, kurio sprendimu į specialistų komandą gali būti
įtraukti ir kiti specialistai. Kartu su specialistų komanda stacionarinės
paliatyviosios pagalbos paslaugas, nesusijusias su asmens sveikatos
priežiūra, pagal kompetenciją gali teikti socialinis darbuotojas ir
savanoriai“. Visgi atskirai nereglamentuojant gydytojų savanorystės,
įstatymui nenumatant galimybės atlikti neatlyginamą medicinos praktiką,
gydytojas, turintis profesinę kompetenciją ir galiojančią licenciją ir
norintis savanoriauti teikiant paliatyviąją pagalbą pacientams, sergantiems
progresuojančia nepagydoma liga, pasiekusia su gyvybe nesuderinamą stadiją,
yra prilyginamas nekvalifikuotam asmeniui, tokiu būdu jo galimybės ir
profesiniai įgūdžiai negali būti panaudoti net jeigu medicinos praktika
neatlyginamai užsiimama licencijuotoje asmens sveikatos priežiūros įstaigoje
ir turint galiojančią gydytojo licenciją.“
Atkreiptinas dėmesys į tai, kad pagal
Lietuvos Respublikos savanoriškos veiklos įstatymo 5 straipsnį, savanoriui
kvalifikacija nėra būtina, išskyrus tokį savanoriškos veiklos pobūdį, kuris
reikalauja specialios kvalifikacijos pagal kitus teisės aktus arba pagal
savanoriškos veiklos organizatorių reikalavimus. Savanoriui pagal atliekamos
veiklos pobūdį gali būti taikomi kiti reikalavimai, nustatyti atskiras sritis
reglamentuojančiuose teisės aktuose. Pagal Savanoriškos veiklos įstatymo 9
straipsnio 3 dalį „Atsižvelgiant į savanoriškos veiklos pobūdį ir teisės aktų
nustatytus reikalavimus, savanoriškos veiklos organizatorius iš savanorišką
veiklą norinčių atlikti asmenų gali reikalauti pateikti tokiai veiklai
atlikti reikalingus dokumentus (sveikatos pažymėjimą, pažymą apie teistumą ir
kt.). Įvertinus įstatymo projekto aiškinamajame rašte nurodytus motyvus ir
galiojantį teisinį reguliavimą, darytina išvada, kad gydytojų savanoriška
veikla yra apribota ne įstatymu, o įstatymų įgyvendinamaisiais teisės aktais
(pavyzdžiui, įstatymo projekto aiškinamajame rašte nurodytu Stacionarių
paliatyviosios pagalbos paslaugų suaugusiems ir vaikams teikimo ir apmokėjimo
Privalomojo sveikatos draudimo fondo biudžeto lėšomis reikalavimų aprašo,
patvirtinto Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2007 m. sausio
11 d. įsakymu Nr. V-14, 7 punktu).
|
Nepritarti
|
Tikslinga pritarti projekto iniciatorių
idėjai ir šiame įstatyme įtvirtinti gydytojo vertimosi medicinos praktika savanoriškos veiklos pagrindais
sąlygas.
|
2.
|
Seimo kanceliarijos Teisės departamentas, 2020-02-25
|
1
3
|
|
|
2. Atkreiptinas dėmesys, kad projektu
siekiama pakeisti šiuo metu galiojančią keičiamo įstatymo nuostatą,
numatančią, kad šis įstatymas taikomas gydytojams, dirbantiems Lietuvos
Respublikoje. Vertinant šiuo metu galiojančią nuostatą bei atsižvelgiant į Lietuvos
Respublikoje sveikatos priežiūros paslaugas teikiančių gydytojų veiklos
pagrindus, pažymime, kad jos turinys implikuoja tai, kad šis įstatymas
taikomas ne tik pagal darbo sutartis, tačiau bet kokiu veiklos pagrindu
sveikatos priežiūros paslaugų teikimo veikla užsiimantiems gydytojams. Kitaip
sakant, termino „Lietuvos Respublikoje dirbantys gydytojai“ turinys šioje
nuostatoje suponuoja ir apima visus sveikatos priežiūros paslaugas Lietuvos
Respublikoje teikiančius gydytojus. Tuo tarpu įtvirtinus projektu siūlomą
reguliavimą, nustatantį, kad šis įstatymas taikomas gydytojams, dirbantiems
ir savanoriaujantiems Lietuvos Respublikoje, tai netiesiogiai suponuotų, kad
įstatymas taikomas tik pagal dvi veiklos formas: 1) pagal darbo sutartį bei
2) savanoriškos veiklos sutartį, besiverčiantiems gydytojams. Tokia nuostata
suponuoja tai, kad įstatymas uždraustų sveikatos priežiūros paslaugas teikti
licenciją turinčiam ir, pvz., individualią įmonę ar mažąją bendriją
įsisteigusiam ir joje veiklą norinčiam vykdyti gydytojui, t. y. asmeniui,
kuris sveikatos priežiūros paslaugas teikia nesudaręs darbo sutarties.
Vertinant projektu siūlomą reguliavimą,
apskritai nėra aišku, kodėl įstatymu siekiama išskirti savanoriškos veiklos
sutartį kaip atskirą (specifinį) sveikatos priežiūros paslaugų teikimo
pagrindą. Pažymėtina, kad galiojantis įstatyminis reguliavimas niekaip
nedraudžia ir nevaržo galimybės medicinos praktikos licenciją turinčiam
gydytojui sveikatos priežiūros paslaugas kitoje, o ne savo nuolatinio darbo
asmens sveikatos priežiūros įstaigoje, teikti laikinai ne darbo sutarties, o
kitu teisėtu pagrindu (pvz., savanoriškos veiklos pagrindu ar net nuomos ar
panaudos pagrindu naudodamasis kitos įstaigos sveikatos priežiūros paslaugoms
teikti privalomus medicinos prietaisus ir įrangą). Vertinant tokią galimybę,
atkreipiame dėmesį, kad medicinos praktikos sąlygas, gydytojų teises ir
pareigas reguliuoja Medicinos praktikos įstatymas bei šio įstatymo
įgyvendinamieji teisės aktai – Medicinos praktikos licencijavimo taisyklės, patvirtintos
sveikatos apsaugos ministro įsakymu, taip pat sveikatos apsaugos ministro
įsakymu patvirtintos Lietuvos medicinos normos, apibrėžiančios gydytojų
teises, pareigas, kompetenciją bei atsakomybę. Savo ruožtu, Asmens sveikatos
priežiūros įstaigų veiklą reguliuoja Sveikatos priežiūros įstaigų įstatymas,
Medicinos praktikos įstatymas, sveikatos apsaugos ministro įsakymu
patvirtintos Asmens sveikatos priežiūros įstaigų licencijavimo taisyklės.
Taigi, gydytojų vykdomos medicinos praktikos sąlygas, odontologų teises ir
pareigas, kompetenciją, atsakomybę, o taip pat asmens sveikatos priežiūros
įstaigų veiklos, kaip valstybės reguliuojamos ūkinės veiklos, sąlygas
reglamentuoja įstatymai bei kiti viešojo administravimo subjektų priimti
administraciniai aktai, kas užtikrina tinkamas ir kokybiškas sveikatos
priežiūros paslaugas nepriklausomai nuo to, kokiu pagrindu (darbo sutarties
ar kitu teisėtu pagrindu) asmens sveikatos priežiūros įstaigoje veiklą vykdo
sveikatos priežiūros paslaugas teikiantis gydytojas.
Atkreiptinas dėmesys, kad galiojančiame
Medicinos praktikos įstatyme įtvirtinti tik du bendrieji teisės verstis
medicinos praktika reikalavimai, t. y. verstis medicinos praktika Lietuvos
Respublikoje turi teisę gydytojas, turintis minėto įstatymo nustatyta tvarka
išduotą galiojančią medicinos praktikos licenciją, ir tik sveikatos
priežiūros įstaigoje, turinčioje licenciją teikti asmens sveikatos priežiūros
paslaugas. Kitų reikalavimų, įskaitant reikalavimą, kad gydytojas sudarytų
darbo sutartį su minėta įstaiga, ar pats steigtų ar dalyvautų tokios įstaigos
steigime, įstatymas nenustato. Pažymėtina, kad ir Asmens sveikatos priežiūros
įstaigų licencijavimo taisyklėse įtvirtinta nuostata, kad licencijos
turėtojas privalo užtikrinti, kad įstaigoje sveikatos priežiūros paslaugas
teiktų tik sveikatos priežiūros specialistai, teisės aktų nustatyta tvarka
įgiję profesinę kvalifikaciją ir turintys licencijas, jei jas privalo turėti
įstatymų ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka, suponuoja, kad licencijuojamos
veiklos valstybinės priežiūros požiūriu neturi reikšmės kokiu pagrindu
medicinos praktikos licenciją turintis gydytojas vykdo savo veiklą licenciją
turinčioje įstaigoje.
Be to, atkreiptinas dėmesys, jog projektu
siūlomas reguliavimas vertintinas kaip kazuistinis ir sistemiškai nederantis
su bendruoju teisiniu reguliavimu, reglamentuojančiu medicininio pobūdžio
paslaugų teikimą Lietuvos Respublikoje. Pažymėtina, kad projektu siūlomas
reguliavimas dėl sveikatos priežiūros paslaugų teikimo savanoriškos veiklos
pagrindu nėra numatytas nei Odontologijos praktikos įstatyme, nei Lietuvos
Respublikos slaugos praktikos ir akušerijos praktikos įstatyme, t. y. šiuose
įstatymuose asmenims, kurie teikia medicininio pobūdžio paslaugas, nėra
nustatomas joks imperatyvus paslaugų teikimo teisinis pagrindas. Todėl
manytina, jog siūlomas reguliavimas šiuo požiūriu neatitinka Teisėkūros
pagrindų įstatymo 3 straipsnyje nustatyto reikalavimo teisėkūroje vadovautis
proporcingumo principu, „reiškiančiu, kad pasirinktos teisinio reguliavimo
priemonės turi sudaryti kuo mažesnę administracinę ir kitokią naštą,
nevaržyti teisinių santykių subjektų daugiau, negu to reikia teisinio
reguliavimo tikslams pasiekti.“
|
Pritarti iš dalies
|
Komiteto patobulintu įstatymo projektu
siūloma patikslinti keičiamo įstatymo 1 straipsnio 3 dalį, nustatant, kad
įstatymas taikomas ne gydytojams, dirbantiems ir savanoriaujantiems Lietuvos
Respublikoje, o gydytojams, besiverčiantiems medicinos praktika Lietuvos
Respublikoje.
Komiteto patobulintu įstatymo projektu taip
pat siūloma atsisakyti keičiamo įstatymo 2 straipsnio 9 dalies ir 4
straipsnio 2 dalies keitimo ir įstatyme atskiru straipsniu įtvirtinti gydytojo vertimosi medicinos praktika
savanoriškos veiklos pagrindais sąlygas.
|
3.
|
Seimo kanceliarijos Teisės departamentas, 2020-02-25
|
1
3
|
|
|
3. Nusprendus neatsižvelgti į aukščiau
išdėstytas pastabas ir įtvirtinti įstatymo projekte teikiamas nuostatas, jas
reikėtų tikslinti. Įstatymo projekto 1 straipsniu keičiamo įstatymo 1
straipsnio 3 dalies pakeitimo bei projekto 3 straipsniu keičiamo įstatymo 4
straipsnio 2 dalies reikėtų atsisakyti, o sveikatos priežiūros įstaigoje
gydytojo teikiamos kompleksinės paliatyviosios pagalbos, apimančios
stacionarines ir ambulatorines paliatyviosios pagalbos paslaugas, pagal
savanoriškos veiklos sutartį taisykles apibrėžti atskirame įstatymo
straipsnyje. Pažymėtina, kad įtvirtinus savanoriškos veiklos taisyklę pagal
projekte siūlomas formuluotes, būtų nustatytas toks teisinis reguliavimas,
pagal kurį savanoriui turėtų būti taikomos visos keičiamo įstatymo normos,
kas iš esmės paneigtų savanoriškos veiklos teisinį reguliavimą.
Šiame kontekste pažymėtina, kad keičiamo
įstatymo 1 straipsnio 3 dalyje samprata „savanoriaujantiems“ teisės požiūriu
nėra tiksli.
|
Pritarti
|
Komiteto patobulintu įstatymo projektu
siūloma patikslinti keičiamo įstatymo 1 straipsnio 3 dalį, nustatant, kad
įstatymas taikomas ne gydytojams, dirbantiems ir savanoriaujantiems Lietuvos
Respublikoje, o gydytojams, besiverčiantiems medicinos praktika Lietuvos
Respublikoje.
Komiteto patobulintu įstatymo projektu taip
pat siūloma atsisakyti keičiamo įstatymo 2 straipsnio 9 dalies ir 4
straipsnio 2 dalies keitimo ir įstatyme atskiru straipsniu įtvirtinti gydytojo vertimosi medicinos praktika
savanoriškos veiklos pagrindais sąlygas.
|
4.
|
Seimo kanceliarijos Teisės departamentas, 2020-02-25
|
2
|
|
|
4. Įstatymo projekto 2 straipsniu keičiamo
įstatymo 2 straipsnio 9 dalies pakeitimo reikėtų atsisakyti. Pažymėtina, kad
šioje dalyje apibrėžta medicinos praktika kaip tam tikra įstatymų
reguliuojama veikla, o atlygintinumo ar neatlygintinumo požymis neapibrėžia
ir nenustato medicinos praktikai, kaip tam tikrai valstybės reguliuojamai
veiklai, jokių privalomų reikalavimų. Be to, įstatymo projekto 3 straipsniu
keičiamo įstatymo 4 straipsnio 2 dalyje nustatyta gydytojo teisė savanoriauti
savo esme nėra tapati gydytojo praktikos neatlyginamai veiklai.
|
Pritarti
|
|
5.
|
Seimo kanceliarijos Teisės departamentas, 2020-02-25
|
3
|
|
|
5. Įstatymo projekto 3 straipsniu keičiamo
įstatymo 4 straipsnio 2 dalyje formuluotė „Gydytojas savanoriauti gali tik
sveikatos priežiūros įstaigoje, kuri teikia kompleksinę paliatyviąją pagalbą,
apimančią stacionarines ir ambulatorines paliatyviosios pagalbos paslaugas,
ir su kuria yra sudaręs savanorystės sutartį“ tikslintina atsižvelgiant į
tai, kad gydytojas, kaip ir kiti asmenys, gali užsiimti ir kita savanoriška
veikla. Nuostata tikslintina atsižvelgiant ir į tai, kad pagal Savanoriškos
veiklos įstatyme nustatyta savanoriška veikla (o ne savanoriavimas), o pagal
šio įstatymo 9 straipsnio 1 dalį, sudaroma savanoriškos veiklos (o ne
savanorystės) sutartis.
|
Pritarti
|
Pasiūlymas: pakeisti projekto 3 straipsnį ir jį išdėstyti taip:
3 straipsnis. 4
straipsnio pakeitimas.
Pakeisti 4 straipsnio 2 dalį ir ją
išdėstyti taip:
„2. Gydytojas verstis medicinos praktika
gali tik sveikatos priežiūros įstaigoje, turinčioje licenciją teikti asmens
sveikatos priežiūros paslaugas. Gydytojas savanoriauti gali tik sveikatos
priežiūros įstaigoje, kuri teikia kompleksinę paliatyviąją pagalbą, apimančią
stacionarines ir ambulatorines paliatyviosios pagalbos paslaugas, ir su kuria
yra sudaręs savanorystės sutartį. Gydytojas rezidentas verstis
medicinos praktika pagal rezidentūros studijų programą, išskyrus
konsultavimą, gali tik rezidentūros bazėje. Verstis medicinos praktika pagal
medicinos rezidentūros studijų programą gydytojas rezidentas gali tik
prižiūrimas gydytojo rezidento vadovo, išskyrus gydytoją rezidentą, kuriam
išduotas pakopinių kompetencijų patvirtinimo pažymėjimas. Gydytojui
rezidentui, kuris turi pakopinių kompetencijų patvirtinimo pažymėjimą ir
savarankiškai be gydytojo rezidento vadovo priežiūros verčiasi medicinos
praktika, rezidentūros bazė privalo užtikrinti galimybę konsultuotis su
rezidentūros bazėje dirbančiais gydytojais.“
3 straipsnis. Įstatymo papildymas 51 straipsniu
Papildyti Įstatymą 51 straipsniu:
„51 straipsnis.
Gydytojo vertimosi medicinos praktika savanoriškos veiklos pagrindais sąlygos
1. Gydytojas, išskyrus gydytoją rezidentą, turi teisę verstis
medicinos praktika savanoriškos veiklos
pagrindais pagal Lietuvos Respublikos savanoriškos veiklos įstatymą tik
sveikatos priežiūros įstaigoje, teikiančioje stacionarines, ambulatorines ir
(ar) dienos stacionaro paliatyviosios pagalbos paslaugas, ir tik sudaręs su
ja savanoriškos veiklos sutartį. Gydytojas medicinos praktika savanoriškos
veiklos pagrindais verčiasi pagal sveikatos apsaugos ministro nustatytą
kompetenciją.
2. Gydytojas, versdamasis medicinos praktika šio straipsnio 1 dalyje nustatytomis sąlygomis,
turi tas pačias šio Įstatymo ir kitų teisės aktų, reguliuojančių medicinos
praktiką, nustatytas teises ir pareigas.“
|
6.
|
Seimo kanceliarijos Teisės departamentas, 2020-02-25
|
4
|
|
|
6. Įstatymo projekto 4 straipsniu keičiamo įstatymo
9 straipsnio 1 dalies 6 punkte siūloma nustatyti asmens teisę užsiimti
savanoriška neatlyginama medicinos praktika sveikatos apsaugos ministro
nustatyta tvarka. Pažymėtina, kad asmens teisė užsiimti savanoriška veikla
yra nustatyta Savanoriškos veiklos įstatyme, todėl aptariamame įstatymo
projekte (kaip jau siūlyta šioje išvadoje) reikėtų reguliuoti savanoriškos
veiklos taisykles sveikatos priežiūros įstaigoje gydytojui teikiant
kompleksinę paliatyviąją pagalbą, apimančią stacionarines ir ambulatorines
paliatyviosios pagalbos paslaugas.
|
Pritarti
|
Komiteto patobulintu įstatymo projektu
siūloma atsisakyti keičiamo įstatymo 9 straipsnio 1 dalies papildymo 6
punktu, įtvirtinančiu teisę užsiimti savanoriška neatlyginama medicinos
praktika sveikatos apsaugos ministro nustatyta tvarka, o atskiru straipsniu
įtvirtinti gydytojo vertimosi
medicinos praktika savanoriškos veiklos pagrindais sąlygas.
|
7.
|
Seimo kanceliarijos Teisės departamentas, 2020-02-25
|
5
|
|
|
7. Projekto 5 straipsnis pildytinas 2 dalimi, nustatančia pareigą
Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministrui iki 2020 m. birželio 30 d.
priimti įstatymo įgyvendinimui reikalingus teisės aktus. Atitinkamai šio
straipsnio pavadinimas dėstytinas taip: „Įstatymo įsigaliojimas ir
įgyvendinimas“. Be to, šio straipsnio 1 dalyje reikėtų įtvirtinti išimtį dėl
2 dalies ankstesnio įsigaliojimo.
|
Nepritarti
|
Projektą patikslinus pagal Sveikatos
apsaugos ministerijos pateiktus pasiūlymus ir 5(1) straipsnyje įtvirtinus
gydytojo vertimosi medicinos praktika savanoriškos veiklos pagrindais
sąlygas, įstatymo įgyvendinamųjų teisės aktų rengti nereikės. Pagal pateiktą
pasiūlymą gydytojas medicinos praktika savanoriškos veiklos pagrindais
verčiasi pagal sveikatos apsaugos ministro nustatytą kompetenciją, t. y.
vadovaudamasis medicinos gydytojo ar atitinkamos srities gydytojo specialisto
teises, pareigas ir kompetenciją reglamentuojančia medicinos norma.
Be to,
projektu siūloma nustatyti, kad gydytojas, versdamasis medicinos praktika šio straipsnio 1 dalyje nustatytomis sąlygomis, turi tas pačias
šio Įstatymo ir kitų teisės aktų, reguliuojančių medicinos praktiką,
nustatytas teises ir pareigas.
|
8.
|
Seimo kanceliarijos Teisės departamentas, 2020-02-25
|
|
|
|
8. Atsižvelgiant į teisės technikos taisykles:
- po įstatymo straipsnio pavadinimo taškas nededamas;
- projekto 4 straipsnio pakeitimų esmėje brauktini žodžiai „ir jį
išdėstyti taip“.
|
Pritarti
|
|
9.
|
Teisingumo ministerijos Europos teisės departamentas,
2020-03-02
|
|
|
|
Įvertinę Lietuvos Respublikos medicinos praktikos
įstatymo Nr. I-1555 1, 2, 4, 9 straipsnių pakeitimo įstatymo projekto Nr.
XIIIP4503 atitiktį Europos Sąjungos teisei, pažymime, kad pastabų neturime.
|
Atsižvelgti
|
|