LIETUVOS RESPUBLIKOS SEIMO

SOCIALINIŲ REIKALŲ IR DARBO KOMITETAS

 

PAGRINDINIO KOMITETO IŠVADA

DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS Valstybės ir savivaldybių įstaigų darbuotojų darbo apmokėjimo ir komisijų

narių atlygio už darbą įstatymo nr. xiii-198 1, 3, 5, 6, 7, 9, 12, 14 STRAIPSNIŲ IR 1, 2, 3, 4, 5 priedų PAKEITIMO ĮSTATYMO

PROJEKTO NR. XIVP-964

 

2021-11-12 Nr. 103-P-45

Vilnius

 

1. Komiteto posėdyje dalyvavo: Mindaugas Lingė – komiteto pirmininkas, Vilija Aleknaitė-Abramikienė, Rima Baškienė, Algimantas Dumbrava, Justas Džiugelis, Vaida Giraitytė-Juškevičienė, Gintautas Kindurys, Linas Kukuraitis, Monika Ošmianskienė, Gintarė Skaistė, Algirdas Sysas, Jonas Varkalys; komiteto biuras: Evelina Bulotaitė – biuro vedėja, patarėjos: Dalia Aleksejūnienė, Diana Jonėnienė, Asta Kazlauskienė, Ieva Kuodienė, padėjėjos Renata  Liekienė, Indrė Žukauskaitė; kviestieji asmenys: Vytautas Šilinskas – socialinės apsaugos ir darbo viceministras, Vita Baliukevičienė – Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Darbo teisės skyriaus vedėja, Sigita Ščajevienė – vidaus reikalų viceministrė, Daiva Kamarauskienė – Finansų ministerijos Biudžeto departamento direktorė, Artūras Šimkus – Sveikatos apsaugos ministerijos Pirminės sveikatos priežiūros ir slaugos skyriaus patarėjas, Jolita Gečienė – Anykščių socialinės globos namų direktorė, Rimvydas Žiemys – Didvydžių socialinės globos namų direktorius, Vytautas Vigelis - Nijolės Genytės socialinės globos namų direktorius.

 

2. Ekspertų, konsultantų, specialistų išvados, pasiūlymai, pataisos, pastabos (toliau – pasiūlymai):

Eil.

Nr.

Pasiūlymo teikėjas, data

Siūloma keisti

 

Pasiūlymo turinys

 

Komiteto nuomonė

Argumentai,

pagrindžiantys nuomonę

str.

str. d.

p.

1.       

Seimo 

kanceliarijos Teisės 

departamentas,

2021-10-18

3

 

 

Įvertinę projekto atitiktį Konstitucijai, įstatymams, teisėkūros principams ir teisės technikos taisyklių reikalavimams, teikiame šią pastabą.

Įstatymo projekto 3 straipsniu keičiamo Lietuvos Respublikos valstybės ir savivaldybių įstaigų darbuotojų darbo apmokėjimo ir komisijų narių atlygio už darbą įstatymo 5 straipsnio 2 dalyje siūlomos nuostatos „Nesant darbuotojų atstovų, darbuotojai apie nustatomą ar keičiamą darbo apmokėjimo sistemą turi būti informuojami tiesiogiai arba visuotiniame darbdavio darbuotojų susirinkime“ reikėtų atsisakyti, nes šioje dalyje jau nustatyta, kad darbuotojų informavimo ir konsultavimo procedūros vykdomos Lietuvos Respublikos darbo kodekso nustatyta tvarka. Pažymėtina, kad darbuotojų informavimo ir konsultavimo procedūros priklauso ir nuo darbuotojų skaičiaus, be to, įstatymuose negali būti nustatytos taisyklės, nederančios su aukštesnę teisinę galią turinčiu Darbo kodeksu.

Nepritarti.

Įstatymo 5 straipsnio 2 dalyje numatyta, kad prieš nustatant ar keičiant darbo apmokėjimo sistemą, turi būti įvykdytos darbuotojų informavimo ir konsultavimo procedūros Lietuvos Respublikos darbo kodekso nustatyta tvarka. Tačiau Darbo kodekse nėra numatytos konsultavimo ir informavimo taisyklės (procedūra), jeigu įstaigoje nėra darbo tarybos arba profesinės sąjungos. Darbo kodekso 206 str. 1 d. 3 p. nurodyta, kad darbdavys, įdarbinantis vidutiniškai dvidešimt ir daugiau darbuotojų, privalo informuoti darbo tarybą ir su ja konsultuotis priimdamas sprendimus dėl darbo apmokėjimo sistemos, kai nėra tai nustatančios kolektyvinės sutarties. To paties straipsnio 4 dalyje nurodyta, kad kai įmonėje, įstaigoje ar organizacijoje nėra darbo tarybos arba jos funkcijas įgyvendinančio darbuotojų patikėtinio, darbdavys privalo pateikti informaciją darbdavio lygmeniu veikiančiai profesinei sąjungai. Kaip minėta, taisyklių, kaip turi būti informuojami darbuotojai ir su jais konsultuojamasi, jeigu nėra darbuotojų atstovų, Darbo kodekse nėra. Todėl įstatymo projektu siūloma vietoj 5 str. 2 d. skliausteliuose esančios nuostatos „prieš nustatant ar keičiant biudžetinių įstaigų vadovų darbo apmokėjimo sistemą, savininko teises ir pareigas įgyvendinanti institucija informuoja apie tai jos valdymo sričiai priskirtų biudžetinių įstaigų vadovus“, kuri nėra visiškai teisinga, nes biudžetinių įstaigų vadovai gali turėtu savo atstovus, siūlome numatyti bendrą nuostatą „Nesant darbuotojų atstovų, darbuotojai apie nustatomą ar keičiamą darbo apmokėjimo sistemą turi būti informuojami tiesiogiai arba visuotiniame darbdavio darbuotojų susirinkime“.

 

 

3.      Piliečių, asociacijų, politinių partijų, lobistų ir kitų suinteresuotų asmenų pasiūlymai:

Eil.

Nr.

Pasiūlymo teikėjas, data

Siūloma keisti

 

Pasiūlymo turinys

 

Komiteto nuomonė

Argumentai,

pagrindžiantys nuomonę

str.

str. d.

p.

1.

Savivaldybių socialinių globos įstaigų vadovų asociacija; Socialinių paslaugų įstaigų vadovų asociacija; Asociacijos „Rūpestinga globa“ ir kt.

2021-07-20

 

 

 

Šiuo raštu kreipiasi dėl:

1) Lietuvos Respublikos valstybės ir savivaldybių įstaigų darbuotojų darbo apmokėjimo ir komisijų narių atlygio už darbą įstatymo (toliau tekste - Įstatymas) pakeitimo /papildymo, numatant valstybės ir savivaldybės socialines paslaugas teikiančių įstaigų vadovams pareiginės algos pastoviosios dalies koeficientų didinimą;

2) Įstatymo 7 str. 7 punkto, koregavimo, kuriame nurodyta, kad - 1, 2, 3 ir 4 prieduose Socialinių paslaugų srities darbuotojams nustatyti minimalieji pareiginės algos pastoviosios dalies koeficientai didinami 20 procentų - didėjant minimaliems pareiginės algos pastoviosios dalies koeficientų dydžiams, atitinkamu dydžiu turi būti didinama ir darbuotojų pareiginės algos pastovioji dalis. (Būtinas minimaliųjų pareiginės algos pastoviosios dalies koeficientų didinimas ne tik socialinių paslaugų srities darbuotojams, bet ir visiems darbuotojams, dirbantiems socialines paslaugas teikiančioje įstaigoje).

<...>

Šiuo metu socialinių paslaugų srities įstaigų vadovų darbo užmokesčio koeficiento minimalios ribos prasideda nuo 6,5 Eur, kas pinigine išraiška sudaro 1150,5 Eur, kai šiuo metu valstybės nustatytas vidutinio darbo užmokesčio dydis - 1352,7 EUR. Pažymėtina, kad socialinių darbuotojų padėjėjų minimali riba (nuo 2021.07.01d.) 5,46, o socialinių darbuotojų - 6,5. Kitaip sakant, susilygina su socialinių paslaugų įstaigų vadovų darbo užmokesčio minimaliomis ribomis. Atvejų vadybininkų toks koeficientas, patvirtintas Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2019 m. gruodžio 5 d. įsakyme Nr. A l-745 yra 7,03 ir tai yra gerokai daugiau nei įstaigos vadovo minimalioji pareiginės algos pastoviosios dalies riba.

<...>

Todėl būtina inicijuoti Lietuvos Respublikos valstybės ir savivaldybių įstaigų darbuotojų darbo apmokėjimo ir komisijų narių atlygio už darbą įstatymo pakeitimą / papildymą ir didinti ne tik socialinės srities darbuotojų, o visų darbuotojų, dirbančių socialines paslaugas teikiančioje įstaigoje minimaliuosius pareiginės algos pastoviosios dalies koeficientus <...>.“

Pritarti iš dalies.

Įstatymo projektu siūloma didinti ir valstybės bei savivaldybių įstaigų vadovų koeficientus +1 koeficientiniu dydžiu. Minimalus siūlomas įstaigų vadovų koeficientas būtų 7,5.

Didindami ne tik socialinės srities darbuotojų, o visų darbuotojų, dirbančių socialines paslaugas teikiančioje įstaigoje minimaliuosius pareiginės algos pastoviosios dalies koeficientus, iškreipsime sistemingumo principą, toks didinimas nebus teisingas su tas pačias funkcijas vykdančių darbuotojų (pvz. teisininkų, buhalterių, ūkvedžių, kt.), dirbančių ne socialinių paslaugų įstaigose, koeficientais.

2.

Nijolės Genytės socialinės globos namai

2021-11-10

 

 

 

Nuo 2021 m. liepos 1 d. įsigaliojus Valstybės ir savivaldybių įstaigų darbuotojų darbo apmokėjimo ir komisijų narių atlygio už darbą įstatymo NR. X III-198 1, 5, 7, 9, 10, 11, 12, 16 straipsnių ir 1, 2, 3, 4, 5 priedų pakeitimo įstatymui Nr. X IV -127, Nijolės Genytės socialinės globos namuose (toliau - Globos namai), socialinio darbuotojo padėjėjams darbo užmokestis padidėjo 30 procentų. Globos namuose dirbantiems slaugytojo padėjėjams darbo užmokestis nepakito nes jie, pagal galiojančius teisės aktus, nėra priskiriami prie socialinių paslaugų srities darbuotojų, todėl jiems minėtas koeficientų didinimas netaikomas. Dėl to toje pačioje įstaigoje dirbantys slaugytojo padėjėjai gauna mažesnį darbo užmokestį, nei tas pačias darbo funkcijas atliekantis socialinio darbuotojo padėjėjai.<...> Pagal aukščiau minėtą įstatymą slaugytojo padėjėjo, kuriam nustatytas pareiginės algos pastoviosios dalies koeficientas 4,3 darbo užmokestis „ant  popieriaus yra 761 euras, o su tokiu pat koeficientu socialinio darbuotojo padėjėjo - nuo 2021 m. liepos 1 d. skaičiuojamas 30 procentų didesnis ir sudaro 989 eurus. Taigi, atlyginimų skirtumas tarp panašių pareigybių sudaro 228 eurus. Siūlome socialinės globos įstaigose dirbančius slaugytojo padėjėjus priskirti prie

socialinių paslaugų srities darbuotojų (individualios priežiūros personalas) ir sumažinti šiuo metu esantį nepagrįstą darbo užmokesčio skirtumą tarp socialinės globos įstaigose dirbančių dviejų panašių pareigybių - slaugytojo padėjėjo ir socialinio darbuotojo padėjėjo arba nustatyti, kad slaugytojo padėjėjams, dirbantiems socialinės globos įstaigose, minimalieji pareiginės algos pastoviosios dalies koeficientai taip pat būtų didinami 30 proc.

Nepritarti.

Dėl siūlymo  socialinės globos įstaigose dirbančius slaugytojo padėjėjus priskirti prie

socialinių paslaugų srities darbuotojų (individualios priežiūros personalas) - slaugytojo padėjėjas dirba komandoje su slaugytoju (jei nėra slaugytojo, tai nėra ir slaugytojo padėjėjo). Jų atskirti negalime, bus neteisinga, jei vienas bus sveikatos priežiūros specialistas, o kitas socialinių paslaugų srities darbuotojas.

Dėl siūlymo nustatyti, kad slaugytojo padėjėjams, dirbantiems socialinės globos įstaigose, minimalieji pareiginės algos pastoviosios dalies koeficientai taip pat būtų didinami 30 proc. –nors slaugytojų kvalifikacija yra aukštesnė, priėmus siūlomą Įstatymo pakeitimą, slaugytojų padėjėjų pareiginės algos pastoviosios dalies minimalieji koeficientai (C lygio kvalifikuoti darbuotojai, Įstatymo 4 priedas) taptų aukštesni nei slaugytojų minimalieji koeficientai (A ir B lygio specialistai, Įstatymo 3 priedas), tokiu būdu iškreipiant proporcingumo ir teisingumo principus.

Be to, pritarimas šiam siūlymui pareikalautų papildomų valstybės biudžeto lėšų. Preliminariais skaičiavimais tam reikėtų apie 5 mln. eurų (slaugytojų padėjėjų biudžetinėse įstaigose yra apie 1500).

4. Valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų pasiūlymai: negauta.

5. Subjektų, turinčių įstatymų leidybos iniciatyvos teisę, pasiūlymai:

Eil.

Nr.

Pasiūlymo teikėjas, data

Siūloma keisti

 

Pasiūlymo turinys

 

Komiteto nuomonė

Argumentai,

pagrindžiantys nuomonę

str.

str. d.

p.

1.

Seimo narys G. Kindurys

2021-10-26

5

 

 

Argumentai: Pasiūlymu siekiama sumažinti šiuo metu esantį nepagrįstą darbo užmokesčio skirtumą tarp dviejų panašių pareigybių – slaugytojo padėjėjo ir socialinio darbuotojo padėjėjo, t. y. įstatymo pakeitimu padidinant darbo užmokestį slaugytojo padėjėjams.

Pavyzdžiui, socialinės globos namuose slaugytojų padėjėjų algos yra mažesnės nei socialinių darbuotojų padėjėjų, nors jų darbo sudėtingumas yra panašus ar net didesnis. Šių pareigybių darbuotojai teikdami paslaugas socialinės globos namų gyventojams gauna 30 proc. mažesnį darbo užmokestį nei socialinio darbuotojo padėjėjai. Darbo užmokesčio skirtumas susidaro dėl to, kad pagal Lietuvos Respublikos valstybės ir savivaldybių įstaigų darbuotojų darbo apmokėjimo ir komisijų narių atlygio už darbą įstatymo 7 straipsnio 7 dalį socialinių paslaugų srities darbuotojams įstatyme nustatyti minimalieji pareiginės algos pastoviosios dalies koeficientai didinami 30 procentų, o slaugytojo padėjėjai nepriskiriami prie socialinių paslaugų srities darbuotojų.

Pažymėtina, kad slaugytojo padėjėjams taikomas reikalavimas turėti slaugytojo padėjėjo profesinę kvalifikaciją, o socialinio darbuotojo padėjėjams taikomas tik reikalavimas būti išklausius įžanginius socialinio darbuotojo padėjėjo mokymus. Slaugytojo padėjėjams tenka didesnė atsakomybė teikiant slaugos bei globos paslaugas, nes savo darbe jie turi vadovautis medicinos normomis, stebėti gyventojų sveikatos, emocinę bei psichoemocinę būklę, dirbti su ypatingai sunkiais ligoniais, kuriems reikalinga specialioji, intensyvioji slauga ir individuali priežiūra. Be to, jie atlieka daug kitų specifinių, tik slaugytojų padėjėjų kompetencijai priskirtų procedūrų ir funkcijų.

Akivaizdu, kad dėl šios slaugytojų padėjėjų darbo specifikos yra neteisinga jiems mokėti 30 proc. mažesnį darbo užmokestį nei socialinio darbuotojo padėjėjams.

Pasiūlymas:

Papildyti Lietuvos Respublikos valstybės ir savivaldybių įstaigų darbuotojų darbo apmokėjimo ir komisijų narių atlygio už darbą įstatymo Nr. XIII-198 1, 3, 5, 6, 7, 9, 12, 14 straipsnių ir 1, 2, 3, 4, 5 priedų pakeitimo įstatymo projekto Nr. XIVP-964 5 straipsnį „7 straipsnio pakeitimas“ nauja dalimi ir ją išdėstyti taip:

„Pakeisti 7 straipsnio 7 dalį ir ją išdėstyti taip:

7. Socialinių paslaugų srities darbuotojams šio įstatymo 1, 2, 3 ir 4 prieduose, slaugytojų padėjėjams šio įstatymo 4 priede nustatyti minimalieji pareiginės algos pastoviosios dalies koeficientai didinami 30 procentų.“

Nepritarti.

Argumentai:

Nors slaugytojų kvalifikacija yra aukštesnė, priėmus siūlomą Įstatymo pakeitimą, slaugytojų padėjėjų pareiginės algos pastoviosios dalies minimalieji koeficientai (C lygio kvalifikuoti darbuotojai, Įstatymo 4 priedas) taptų aukštesni nei slaugytojų minimalieji koeficientai (A ir B lygio specialistai, Įstatymo 3 priedas), tokiu būdu iškreipiant proporcingumo ir teisingumo principus.

Pritarimas šiam siūlymui pareikalautų papildomų valstybės biudžeto lėšų. Preliminariais skaičiavimais tam reikėtų apie 5 mln. eurų (slaugytojų padėjėjų biudžetinėse įstaigose yra apie 1500).

 

 

2.

Seimo nariai L.Kukuraitis; E.Rudelienė

2021-11-10

9

 

 

Argumentai:

Įvairiose viešojo sektoriaus srityse biudžetinių įstaigų vadovų stinga šimtais. Įstaigos, neturinčios nuolatinių vadovų, negali pilnai atlikti joms deleguotų funkcijų ir vystyti įstaigų veiklos.   

Viena iš priežasčių – itin didelės vadovų koeficientų šakutės, numatytos Valstybės ir savivaldybių įstaigų darbuotojų darbo apmokėjimo ir komisijų narių atlygio už darbą įstatyme.

Pagal Lietuvos Respublikos Vyriausybės pateiktus siūlomus įstaigų vadovų koeficientus, vadovai vis dar gali uždirbti tiek pat ir net mažiau už C lygio pareigybės darbuotojus, taip pat yra vadovų, gaunančių mažesnį atlyginimą negu vidutinis darbo užmokestis Lietuvoje.

Todėl siūloma pakeisti įstatymo projekto 9 ir 10 straipsnius, didinant žemiausius vadovų atlyginimų koeficientus 1 punktu.

Šis didinimas turės įtakos tik kiek daugiau negu 100 įstaigų vadovų, dėl to finansinė našta biudžetui nebus didelė, o socialinis teisingumas bus užtikrintas.

 

Pasiūlymas:

Patikslinti Įstatymo projekto 9 straipsnį ir jį išdėstyti taip:

„9 straipsnis. Įstatymo 1 priedo pakeitimas

Lietuvos Respublikos

valstybės ir savivaldybių įstaigų darbuotojų

darbo apmokėjimo ir komisijų narių atlygio

už darbą įstatymo

1 priedas

VALSTYBĖS IR SAVIVALDYBIŲ ĮSTAIGŲ VADOVŲ IR JŲ PAVADUOTOJŲ PAREIGINĖS ALGOS PASTOVIOSIOS DALIES KOEFICIENTAI

 

(Baziniais dydžiais)

Valstybės ar savivaldybių įstaigų grupė

Vadovaujamo darbo

patirtis (metais)

Pastoviosios dalies koeficientai, jeigu pareigybės lygis A

vadovų

vadovų pavaduotojų

I grupė

(201 ir daugiau pareigybių)

iki 5

8 9,1 –14,1

7 8,4  –12,7

nuo daugiau kaip 5 iki 10

8 9,2  –14,5

7 8 ,5  –13

daugiau kaip 10

8 9,3 –14,8

7 8,6 –13,6

II grupė

(51–200 pareigybių)

iki 5

8,8–13,7

8,2 –12,3

nuo daugiau kaip 5 iki 10

7 8,9  –13,9

7 8,3 –12,5

daugiau kaip 10

8 9,5 –14,1

8,4 –12,7

III grupė

(50 ir mažiau pareigybių)

iki 5

7 8,5–13,3

7 8  –11,9

nuo daugiau kaip 5 iki 10

8,6–13,5

8,1  –12,2

daugiau kaip 10

7 8,7  –13,7

7 8,2 –12,3“.

Nepritarti.

Argumentai:

Įstatymo projektu siūlomi koeficientai įstaigų vadovams jau yra didinami labiau nei specialistams. Taip pat atkreiptinas dėmesys, kad  nustatant darbo užmokestį vadovui, nėra privaloma nustatyti mažiausio koeficiento ir jeigu nerandama darbuotojų į vadovaujančias pozicijas, galima nustatyti maksimalų koeficientą. Be to šis pasiūlymas pareikalautų papildomų valstybės biudžeto lėšų.

 

 

3.

Seimo nariai L.Kukuraitis; E.Rudelienė

2021-11-10

10

 

 

Pasiūlymas:

Patikslinti Įstatymo projekto 10 straipsnį ir jį išdėstyti taip:

„10 straipsnis. Įstatymo 2 priedo pakeitimas

Lietuvos Respublikos

valstybės ir savivaldybių įstaigų darbuotojų

darbo apmokėjimo ir komisijų narių atlygio

už darbą įstatymo

2 priedas

VALSTYBĖS IR SAVIVALDYBIŲ ĮSTAIGŲ ADMINISTRACIJOS PADALINIŲ VADOVŲ IR JŲ PAVADUOTOJŲ PAREIGINĖS ALGOS PASTOVIOSIOS DALIES KOEFICIENTAI

 

I SKYRIUS

VALSTYBĖS IR SAVIVALDYBIŲ ĮSTAIGŲ ADMINISTRACIJOS PADALINIŲ VADOVŲ PAREIGINĖS ALGOS PASTOVIOSIOS DALIES KOEFICIENTAI

 

(Baziniais dydžiais)

Vadovaujamo darbo patirtis (metais)

Pareigybės lygis

A

B

profesinio darbo patirtis (metais)

profesinio darbo patirtis (metais)

iki 5

nuo daugiau kaip 5 iki 10

daugiau kaip 10

iki 5

nuo daugiau kaip 5 iki 10

daugiau kaip 10

iki 5

7,4   –10,5

7,5  –10,7

7,6  –12

6,3  –9,9

5 6,5–10,1

6,7   –10,3

nuo daugiau kaip 5 iki 10

6 7,5–10,6

7,6  –10,9

7,7  –12,1

5 6,5–10,1

6,7 –10,3

6,8  –10,5

daugiau

kaip 10

7,6  –10,7

7,7  –11,2

7,8 –12,2

6,7 –10,3

6,8  –10,5

6,9  –10,6

 

II SKYRIUS

VALSTYBĖS IR SAVIVALDYBIŲ ĮSTAIGŲ ADMINISTRACIJOS PADALINIŲ VADOVŲ PAVADUOTOJŲ PAREIGINĖS ALGOS PASTOVIOSIOS DALIES KOEFICIENTAI

 

(Baziniais dydžiais)

Vadovaujamo darbo patirtis (metais)

Pareigybės lygis

A

B

profesinio darbo patirtis (metais)

profesinio darbo patirtis (metais)

iki 5

nuo daugiau kaip 5 iki 10

daugiau kaip 10

iki 5

nuo daugiau kaip 5 iki 10

daugiau kaip 10

iki 5

6,9 –9,5

7,0  –10,6

7,1 –11,8

6,2  –9,0

6,3  –9,1

6,4  –9,3

nuo daugiau kaip 5 iki 10

7,0  –9,6

7,1  –10,7

7,2  –11,9

6,3 –9,1

6,4  –9,3

5 6,5–9,5

daugiau kaip 10

7 ,1  –9,7

7,2   –10,8

7,3  –12

6,4 –9,3

5 6,5–9,5

5 6,7  –9,6“.

 

Nepritarti.

Argumentai:

Įstatymo projektu siūlomi koeficientai įstaigų vadovams jau yra didinami labiau nei specialistams. Taip pat atkreiptinas dėmesys, kad  nustatant darbo užmokestį vadovui, nėra privaloma nustatyti mažiausio koeficiento ir jeigu nerandama darbuotojų į vadovaujančias pozicijas, galima nustatyti maksimalų koeficientą. Be to šis pasiūlymas pareikalautų papildomų valstybės biudžeto lėšų.

 

 

 

 

6. Papildomais paskirtų Komitetų išvados ir pasiūlymai:

Eil.

Nr.

Pasiūlymo teikėjas, data

Siūloma keisti

 

Pasiūlymo turinys

 

Komiteto nuomonė

Argumentai,

pagrindžiantys nuomonę

str.

str. d.

p.

1.

Valstybės valdymo ir savivaldybių komitetas

2021-11-03

 

 

 

Pritarti įstatymo projektui Nr. XIVP-964 ir siūlyti pagrindiniam komitetui jį tobulinti pagal Seimo kanceliarijos Teisės departamento pastabą ir Seimo nario G. Kindurio pasiūlymą.

Pritarti iš dalies.

Komitetas pritarė iniciatorių pateiktam Įstatymo projektui, tačiau  Seimo narių pasiūlymams Komitete nepritarta (žr. pagrindinio Komiteto išvadą).

2.

Biudžeto ir finansų komitetas

2021-11-10

 

 

 

Pritarti  iniciatorių pateiktam įstatymo projektui Nr. XIVP-964.

Pritarti.

 

3.

Švietimo ir mokslo komitetas

2021-11-10

 

 

 

Iš esmės pritarti Valstybės ir savivaldybių įstaigų darbuotojų darbo apmokėjimo ir komisijų narių atlygio už darbą įstatymo Nr. XIII-198 1, 3, 5, 6, 7, 9, 12, 14 straipsnių ir 1, 2, 3, 4, 5 priedų pakeitimo įstatymo projektui Nr. XIVP-964 ir siūlyti pagrindiniam komitetui jį tobulinti pagal pasiūlymus, kuriems pritarė Švietimo ir mokslo komitetas.

Pritarti iš dalies.

Komitetas pritarė iniciatorių pateiktam Įstatymo projektui, tačiau  Seimo narių pasiūlymams Komitete nepritarta (žr. pagrindinio Komiteto išvadą).

7. Komiteto sprendimas: pritarti iniciatorių pateiktam įstatymo projektui ir Komiteto išvadoms.

8. Balsavimo rezultatai: pritarta bendru sutarimu.

9. Komiteto paskirtas pranešėjas: Justas Džiugelis.

10. Komiteto narių atskiroji nuomonė:  nepareikšta .

 

PRIDEDAMA. Komiteto suredaguotas Įstatymo projektas ir jo lyginamasis variantas.

 

Komiteto pirmininkas                                                                                                                                                                         Mindaugas Lingė

 

SRDK biuro patarėja Ieva Kuodienė