Argumentai:
Lietuvoje atsiranda vis daugiau užsiregistravusių
paramos ir labdaros gavėjų, sudarančių konkurenciją ugdymo įstaigoms. Galbūt
dėl to per paskutinį dešimtmetį aiškiai sumažėjo ugdymo įstaigos skiriama
gyventojų parama. Ši finansinė parama – mokyklos bendruomenės, dažniausiai
tėvų, finansinė pagalba gerinant mokinių formaliojo ir neformaliojo ugdymo
kokybę, atnaujinant ir modernizuojant edukacines aplinkas, įsigyjant įvairios
techninės įrangos ir atliekant mokyklos patalpų remontą. Ne paslaptis, kad
švietimo įstaigos ne visada gali patenkinti visus poreikius iš valstybės
biudžeto gaunamomis lėšomis, todėl nereikėtų atimti galimybės bendruomenei
prisidėti prie ugdymo kokybės gerinimo.
Siekiant, kad švietimo įstaigos ir toliau
galėtų gauti paramą, siūloma papildyti projekto 1 straipsnį į paramos gavėjų
sąrašą įrašant švietimo įstaigas.
Pasiūlymas:
Papildyti projekto 1 straipsnį ir jį išdėstyti taip:
1 straipsnis. 7
straipsnio pakeitimas
Papildyti 7 straipsnį 11 dalimi
ir ją išdėstyti taip:
„11. Paramos dalyko,
nurodyto šio įstatymo 4 straipsnio 2 dalies 2 punkte, gavėjais gali būti šie
juridiniai asmenys: nevyriausybinės organizacijos, kaip jos apibrėžtos
Lietuvos Respublikos nevyriausybinių organizacijų plėtros įstatyme,
švietimo įstaigos, kaip jos apibrėžtos Lietuvos Respublikos švietimo įstatyme,
profesinės sąjungos arba profesinių sąjungų susivienijimai.“
|