DĖL viešOSIOS įstaigOS PAKRUOJO LIGONINĖS 2018 metų SIEKTINŲ veiklos užduočių patvirtinimo
2018 m. birželio 28 d. Nr. T-175
Pakruojis
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 4 dalimi, Lietuvos Respublikos viešųjų įstaigų įstatymo 10 straipsnio 1 dalies 16 punktu, Lietuvos Respublikos sveikatos priežiūros įstaigų įstatymo 28 straipsnio 2 punktu, Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2018 m. gegužės 9 d. įsakymu Nr. V-554 ,,Dėl Lietuvos nacionalinės sveikatos sistemos viešųjų ir biudžetinių įstaigų, teikiančių asmens sveikatos priežiūros paslaugas, veiklos rezultatų vertinimo rodiklių 2018 metų siektinų reikšmių patvirtinimo“, Pakruojo rajono savivaldybės mero 2018 m. birželio 4 d. potvarkiu MV-31 „Dėl komisijos nustatyti asmens sveikatos priežiūros įstaigoms siektinas 2018 m. veiklos užduotis sudarymo‘‘ sudarytos komisijos 2018 m. birželio 8 d. posėdžio protokolu Nr.1 bei atsižvelgdama į VšĮ Pakruojo ligoninės pateiktus 2018 m. ateities planus ir siektinas veiklos užduotis, Pakruojo rajono savivaldybės taryba nusprendžia:
Patvirtinti Viešosios įstaigos Pakruojo ligoninės 2018 metų siektinas veiklos užduotis (pridedama).
Šis sprendimas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.
Savivaldybės meras Saulius Gegieckas
PATVIRTINTA
Pakruojo rajono savivaldybės tarybos
2018 m. birželio 28 d. sprendimu Nr. T-175
VIEŠOSIOS ĮSTAIGOS PAKRUOJO ligoninės 2018 metų SIEKTINOS veiklos užduotys
Eil. Nr. |
Veiklos rezultatų vertinimo rodikliai |
VšĮ Pakruojo ligoninė |
Siektina reikšmė |
||
|
Kiekybiniai |
|
1. |
Praėjusių metų veiklos rezultatų ataskaitoje nurodytas pajamų ir sąnaudų skirtumas (grynasis perviršis ar deficitas)* |
Būti nenuostolingai |
2. |
Sąnaudų darbo užmokesčiui dalis*
|
Gautas tikslines lėšas, skirtas darbo užmokesčio fondui didinti, panaudoti sveikatos priežiūros specialistų, teikiančių asmens sveikatos priežiūros paslaugas, darbo užmokesčiui kelti vidutiniškai 20 proc. prioritetą teikiant mažiausiai uždirbantiems specialistams
|
3. |
Sąnaudų valdymo išlaidoms dalis* |
Ne daugiau kaip 1,87 proc. |
4. |
Finansinių įsipareigojimų dalis nuo metinio įstaigos biudžeto* |
Absoliutaus likvidumo rodiklis – nuo 0,5 iki 1 |
5. |
Papildomų finansavimo šaltinių pritraukimas** |
6 Proc.
|
|
Kokybiniai |
|
1. |
Pacientų pasitenkinimo įstaigos teikiamomis asmens sveikatos priežiūros paslaugomis lygis, tai yra pacientų teigiamai įvertintų įstaigoje suteiktų paslaugų skaičiaus dalis nuo visų per metus įstaigoje suteiktų asmens sveikatos priežiūros paslaugų skaičiaus pagal sveikatos apsaugos ministro nustatytas paslaugų grupes** |
Ne mažiau 97 proc.
|
2. |
Gautų pacientų skundų dėl įstaigoje suteiktų asmens sveikatos priežiūros paslaugų skaičius per metus ir pagrįstų skundų dalis** |
Pasitvirtinusių rašytinių skundų skaičius neviršytų 0,5 proc. visų ambulatorinių apsilankymų ir stacionarinių atvejų skaičiaus.
|
3. |
Gautų pagrįstų skundų dalis nuo visų įstaigoje suteiktų asmens sveikatos priežiūros paslaugų skaičiaus per metus pagal sveikatos apsaugos ministro nustatytas paslaugų grupes** |
Ne daugiau nei 2017 metais |
4. |
Taikomos kovos su korupcija priemonės, numatytos sveikatos apsaugos ministro tvirtinamoje Sveikatos priežiūros srities korupcijos prevencijos programoje* |
Suteiktas Skaidrios asmens sveikatos priežiūros įstaigos vardas
|
5. |
Konsoliduotų viešųjų pirkimų skaičius* |
Ne mažiau kaip 1 |
6. |
Viešųjų pirkimų, vykdomų per VšĮ Centrinę perkančiąją organizaciją (toliau – VšĮ CPO), skaičius** |
5 |
7. |
Viešųjų pirkimų, vykdomų per VšĮ CPO, pirkimų vertė** |
62 000 Eur
|
8. |
Informacinių technologijų diegimo ir plėtros lygis (pacientų elektroninės registracijos sistema, įstaigos interneto svetainės išsamumas, darbuotojų darbo krūvio apskaita, įstaigos dalyvavimo elektroninėje sveikatos sistemoje mastas)* |
Ne mažiau kaip 50 proc. visų kompensuojamųjų vaistų ir medicinos pagalbos priemonių (toliau – MPP) receptų yra elektroniniai |
9. |
Suteiktų asmens sveikatos priežiūros paslaugų skaičius per ketvirtį ir per metus pagal sveikatos apsaugos ministro nustatytas paslaugų grupes** |
I ketvirtis – 14 646 Per metus – 54 000
|
10. |
Vidutinis laikas
nuo paciento kreipimosi į įstaigą dėl asmens sveikatos priežiūros paslaugos
suteikimo momento iki paskirto paslaugos gavimo laiko pagal |
Ne ilgiau kaip per 30 kalendorinių dienų paslaugą suteikia konsultacinės poliklinikos gydytojas-konsultantas
Ne ilgiau kaip per 60 kalendorinių dienų suteikiamos dienos chirurgijos paslaugos |
11. |
Įstaigoje dirbančių darbuotojų ir etatų skaičius; įstaigoje sutektų asmens sveikatos priežiūros paslaugų skaičius per metus** |
Darbuotojų skaičius 193 Etatų skaičius 171,075 Suteiktų paslaugų skaičius 547 44
|
______________
*Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2018 m. gegužės 9 d. įsakymu Nr. V-554 „Dėl Lietuvos nacionalinės sveikatos sistemos viešųjų ir biudžetinių įstaigų, teikiančių asmens sveikatos priežiūros paslaugas, veiklos rezultatų vertinimo rodiklių 2018 metų siektinų reikšmių patvirtinimo“ patvirtinti siektini rodikliai.
** Siektini rodikliai nustatyti, vadovaujantis 2018 m. birželio 4 d. Pakruojo rajono savivaldybės mero potvarkiu MV-31 ,,Dėl komisijos nustatyti asmens sveikatos priežiūros įstaigoms siektinas 2018 m. veiklos užduotis sudarymo“ sudarytos komisijos posėdžio 2018 m. birželio 8 d. protokolu Nr.1.
__________________