isgyaz13

PAKRUOJO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

Sprendimas

DĖL viešOSIOS  įstaigOS PAKRUOJO LIGONINĖS 2018 metų SIEKTINŲ veiklos užduočių patvirtinimo

 

2018 m. birželio 28 d. Nr. T-175

Pakruojis

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 4 dalimi, Lietuvos Respublikos viešųjų įstaigų įstatymo 10 straipsnio 1 dalies 16 punktu, Lietuvos Respublikos sveikatos priežiūros įstaigų įstatymo 28 straipsnio 2 punktu, Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2018 m. gegužės 9 d. įsakymu Nr. V-554 ,,Dėl Lietuvos nacionalinės sveikatos sistemos viešųjų ir biudžetinių įstaigų, teikiančių asmens sveikatos priežiūros paslaugas, veiklos rezultatų vertinimo rodiklių 2018 metų siektinų reikšmių patvirtinimo“, Pakruojo rajono savivaldybės mero 2018 m. birželio 4 d. potvarkiu MV-31 „Dėl komisijos nustatyti asmens sveikatos priežiūros įstaigoms siektinas 2018 m. veiklos užduotis sudarymo‘‘ sudarytos komisijos 2018 m. birželio 8 d. posėdžio protokolu Nr.1  bei atsižvelgdama į VšĮ Pakruojo ligoninės pateiktus 2018 m. ateities planus ir siektinas veiklos užduotis, Pakruojo rajono savivaldybės taryba nusprendžia:

Patvirtinti Viešosios įstaigos Pakruojo ligoninės 2018 metų siektinas veiklos užduotis (pridedama).

Šis sprendimas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.

 

 

Savivaldybės meras                                                                                                    Saulius Gegieckas                                                                                    


 

PATVIRTINTA

Pakruojo rajono savivaldybės tarybos

2018 m. birželio 28 d. sprendimu Nr. T-175

 

VIEŠOSIOS ĮSTAIGOS PAKRUOJO ligoninės 2018 metų SIEKTINOS veiklos užduotys

 

Eil. Nr.

Veiklos rezultatų vertinimo rodikliai

VšĮ Pakruojo ligoninė

Siektina reikšmė

 

Kiekybiniai

 

 1.

Praėjusių metų veiklos rezultatų ataskaitoje nurodytas pajamų ir sąnaudų skirtumas (grynasis perviršis ar deficitas)*

Būti nenuostolingai

2.

 Sąnaudų darbo užmokesčiui dalis*                                           

 

Gautas tikslines lėšas, skirtas darbo užmokesčio fondui didinti, panaudoti sveikatos priežiūros specialistų, teikiančių asmens sveikatos priežiūros paslaugas, darbo užmokesčiui kelti vidutiniškai 20 proc. prioritetą teikiant mažiausiai uždirbantiems specialistams

 

3.

Sąnaudų valdymo išlaidoms dalis*                                           

Ne daugiau kaip 1,87 proc.

4.

Finansinių įsipareigojimų dalis nuo metinio įstaigos biudžeto*

Absoliutaus likvidumo rodiklis – nuo 0,5 iki 1

5.

Papildomų finansavimo šaltinių pritraukimas**

6 Proc.

 

 

Kokybiniai

 

1.

Pacientų pasitenkinimo įstaigos teikiamomis asmens sveikatos priežiūros paslaugomis lygis, tai yra pacientų teigiamai įvertintų įstaigoje suteiktų paslaugų skaičiaus dalis nuo visų per metus įstaigoje suteiktų asmens sveikatos priežiūros paslaugų skaičiaus pagal sveikatos apsaugos ministro nustatytas paslaugų grupes**

Ne mažiau 97 proc.   

 

2.

Gautų pacientų skundų dėl įstaigoje suteiktų asmens sveikatos priežiūros paslaugų skaičius per metus ir pagrįstų skundų dalis**

Pasitvirtinusių rašytinių skundų skaičius neviršytų 0,5 proc. visų ambulatorinių apsilankymų ir stacionarinių atvejų skaičiaus.

 

3.

Gautų pagrįstų skundų dalis nuo visų įstaigoje suteiktų asmens sveikatos priežiūros paslaugų skaičiaus per metus pagal sveikatos apsaugos ministro nustatytas paslaugų grupes**                     

Ne daugiau nei 2017 metais

4.

Taikomos kovos su korupcija priemonės, numatytos sveikatos apsaugos ministro tvirtinamoje Sveikatos priežiūros srities korupcijos prevencijos programoje*

Suteiktas Skaidrios asmens sveikatos priežiūros įstaigos vardas

 

5.

Konsoliduotų viešųjų pirkimų skaičius*

Ne mažiau kaip 1

6.

Viešųjų pirkimų, vykdomų per VšĮ Centrinę perkančiąją organizaciją (toliau – VšĮ CPO), skaičius**

5

7.

Viešųjų pirkimų, vykdomų per VšĮ CPO, pirkimų vertė**

 62 000  Eur

 

8.

Informacinių technologijų diegimo ir plėtros lygis (pacientų elektroninės registracijos sistema, įstaigos interneto svetainės išsamumas, darbuotojų darbo krūvio apskaita, įstaigos dalyvavimo elektroninėje sveikatos sistemoje mastas)*       

Ne mažiau kaip 50 proc. visų kompensuojamųjų vaistų ir medicinos pagalbos priemonių (toliau – MPP) receptų yra elektroniniai

9.

Suteiktų asmens sveikatos priežiūros paslaugų skaičius per ketvirtį ir per metus pagal sveikatos apsaugos ministro nustatytas paslaugų grupes**

I ketvirtis – 14 646

Per metus – 54 000

 

 

10.

Vidutinis laikas nuo paciento kreipimosi į įstaigą dėl asmens sveikatos priežiūros paslaugos suteikimo momento iki paskirto paslaugos gavimo laiko pagal sveikatos apsaugos ministro nustatytas paslaugų grupes**

 

Ne ilgiau kaip per 30 kalendorinių dienų paslaugą suteikia  konsultacinės poliklinikos  gydytojas-konsultantas

 

Ne ilgiau kaip per 60 kalendorinių dienų suteikiamos dienos chirurgijos paslaugos

11.

Įstaigoje dirbančių darbuotojų ir etatų skaičius; įstaigoje sutektų asmens sveikatos priežiūros paslaugų skaičius per metus**

Darbuotojų skaičius 193

Etatų skaičius 171,075

Suteiktų paslaugų skaičius 547 44

 

______________

 

*Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2018 m. gegužės 9 d. įsakymu Nr. V-554 „Dėl Lietuvos nacionalinės sveikatos sistemos viešųjų ir biudžetinių įstaigų, teikiančių asmens sveikatos priežiūros paslaugas, veiklos rezultatų vertinimo rodiklių 2018 metų siektinų reikšmių patvirtinimo“ patvirtinti siektini rodikliai.

** Siektini rodikliai nustatyti, vadovaujantis 2018 m. birželio 4 d. Pakruojo rajono savivaldybės mero potvarkiu MV-31 ,,Dėl komisijos nustatyti asmens sveikatos priežiūros įstaigoms siektinas 2018 m. veiklos užduotis sudarymo“ sudarytos komisijos  posėdžio 2018 m. birželio 8 d. protokolu Nr.1.

 

 

__________________