TELŠIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS
TARYBA
SPRENDIMAS
DĖL TELŠIŲ RAJONO SOCIALINIŲ PASLAUGŲ KOKYBĖS KONTROLĖS TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO
2017 m. rugpjūčio 31 d. Nr. T1-234
Telšiai
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatymo 13 straipsnio 1, 6 ir 8 dalimis ir siekdama užtikrinti Telšių rajono savivaldybės strateginio veiklos plano 2017-2019 m. 07 programos įgyvendinimą, Telšių rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:
PATVIRTINTA
Telšių rajono savivaldybės tarybos
2017 m. rugpjūčio 31 d. sprendimu Nr. T1-234
TELŠIŲ RAJONO SOCIALINIŲ PASLAUGŲ KOKYBĖS KONTROLĖS TVARKOS APRAŠAS
I. BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Telšių rajono socialinių paslaugų kokybės kontrolės tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) reglamentuoja bendrųjų, socialinės priežiūros ir socialinės globos paslaugų kokybės kontrolės vykdymo procedūras socialines paslaugas teikiančiuose subjektuose (toliau – paslaugų subjektai), kurių veiklos reguliavimas yra priskirtas Telšių rajono savivaldybei.
2. Aprašas parengtas vadovaujantis Socialinių paslaugų ir priežiūros departamento prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos rekomendacijomis dėl socialinės priežiūros kokybės kontrolės, Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatymu, kitais teisės aktais.
3. Apraše vartojamos sąvokos:
3.1. Paslaugų subjektai – savivaldybės biudžetinės įstaigos, viešosios įstaigos, nevyriausybinės organizacijos, bendruomenės, privatūs ir kiti teikėjai, kurie teisės aktų nustatyta tvarka turi teisę vykdyti socialinių paslaugų teikimą ir kurioms yra skiriamas finansavimas iš Telšių rajono savivaldybės biudžeto tiesioginio finansavimo būdu ar sutartiniu pagrindu.
3.2. Telšių rajono socialinių paslaugų kokybės kontrolės ataskaita – Telšių rajono savivaldybės administracijos (toliau – Administracija) direktoriaus įsakymu patvirtintas dokumentas, kuriame teikiama apibendrinta informacija, išvados ir rekomendacijos socialinių paslaugų, teikiamų Telšių rajone, kokybės kontrolės klausimais.
4. Socialinių paslaugų kokybė Telšių rajone vertinama žemiau nurodytais lygmenimis:
5. Vertinimas atliekamas dokumentų ir statistinių duomenų analizės, anketinės apklausos ir stebėjimo metodais. Apklausų anketų formos, kontrolės vertinimo lentelių formos tvirtinamos Administracijos direktoriaus įsakymu.
6. Apibendrintą Telšių rajono socialinių paslaugų kokybės kontrolės ataskaitą (toliau – Ataskaita) visais lygmenimis su rekomendacijomis rengia ir teikia tvirtinti Administracijos direktoriui Administracijos Socialinės paramos ir rūpybos skyrius už praėjusius kalendorinius metus per I einamųjų metų ketvirtį. Ataskaita skelbiama viešai internetiniame Telšių rajono savivaldybės puslapyje.
II. SOCIALINIŲ PASLAUGŲ KOKYBĖS KONTROLĖS VYKDYMAS
PASLAUGŲ GAVĖJŲ LYGMENIU
7. Socialinių paslaugų kokybė paslaugų gavėjų lygmeniu vertinama siekiant išsiaiškinti vartotojų poreikių patenkinimą, ekonominį efektyvumą, nuomonę apie teikimų socialinių paslaugų kokybę bei paslaugų išvystymo pakankamumą.
8. Socialinių paslaugų kokybės kontrolė paslaugų gavėjų lygmeniu atliekama anketinės apklausos metodu apklausiant socialinių paslaugų gavėjus bei jų šeimos narius / artimuosius / suinteresuotus asmenis.
9. Respondentų imtis – ne mažiau kaip 30 procentų socialinių paslaugų gavėjų iš vienos įstaigos / organizacijos. Apklausiamų artimųjų skaičius – pagal galimybes. Respondentai atrenkami atsitiktine tvarka.
10. Anketinę apklausą inicijuoja ir organizuoja Administracijos Socialinės paramos ir rūpybos skyrius kartą per metus.
11. Apklausa gali būti atliekama prašant užpildyti anketas betarpiškai, telefonu, internetu, išsiunčiant paštu. Taip pat anketos gali būti platinamos Telšių rajono savivaldybės arba paslaugų subjektų internetiniuose tinklalapiuose.
III. SOCIALINIŲ PASLAUGŲ KOKYBĖS KONTROLĖS VYKDYMAS
PASLAUGŲ SUBJEKTŲ LYGMENIU
13. Socialinių paslaugų kokybė paslaugų subjektų lygmeniu vertinama siekiant išsiaiškinti atitiktį standartams, proceso valdymą taip pat siekiant ekonominio naudingumo ir nuolatinio tobulėjimo.
14. Socialinių paslaugų kokybė paslaugų subjektų lygmeniu atliekama taikant žemiau nurodytus metodus:
14.1. Atitikties įsivertinimas norminiams reikalavimams – iki kiekvienų metų vasario 1 d. Paslaugų subjektai pagal kompetenciją bei pagal teikiamas socialines paslaugas užpildo Administracijos direktoriaus įsakymu patvirtintos formos lenteles ir perduoda Administracijos Socialinės paramos ir rūpybos skyriui.
IV. SOCIALINIŲ PASLAUGŲ KOKYBĖS KONTROLĖS VYKDYMAS
SAVIVALDYBĖS LYGMENIU
16. Socialinių paslaugų kokybė savivaldybės lygmeniu vertinama siekiant įvertinti, ar efektyviai naudojamos lėšos, socialinių paslaugų infrastruktūros išvystymo pakankamumą, tinklo plėtros gaires, tarpinstitucinio bendradarbiavimo veiksmingumą, kvalifikacijos kėlimo poreikius.
17. Socialinių paslaugų kokybė savivaldybės lygmeniu atliekama statistinės analizės metodu, įsivertinant, ar esamas socialinių paslaugų spektras tenkina realius paslaugų gavėjų poreikius. Kartą per metus užpildomos Administracijos direktoriaus įsakymu patvirtintos formos lentelės. Paslaugų išvystymo pakankamumas vertinamas vadovaujantis teisės aktais nustatytais socialinių paslaugų išvystymo normatyvais.
18. Su teikiama ataskaita supažindinami Paslaugų subjektai diskusijų, forumų metu. Teikiama metodinė pagalba.
V. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
20. Už šio Aprašo įgyvendinimą atsako Telšių rajono savivaldybės administracijos direktorius, Socialinės paramos ir rūpybos skyriaus vedėjas, seniūnai, paslaugas teikiančių subjektų vadovai.
Priedas Nr. 1
TELŠIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS
SOCIALINĖS PARAMOS IR RŪPYBOS SKYRIUS
APSILANKYMO AKTAS
20 m. ______________________d. Nr. ______
Organizacija _____________________________________________________________________
Apsilankymo tikslas ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Pastabos, pastebėjimai, tikrinti dokumentai ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Išvados:
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Lankėsi: ___________________ ____________________________
(parašas) (vardas, pavardė
___________________ ____________________________
(parašas) (vardas, pavardė)
Aktą surašė: ___________________ ____________________________
(parašas) (vardas, pavardė)
______________________________________
Priedas Nr. 2
SOCIALINIŲ PASLAUGŲ KOKYBĖS KONTROLĖS SAVIVALDYBĖS LYGMENIU VERTINIMAS
Nr. |
Vertinimo kriterijai |
Praėjusieji metai (N) |
Vertinamieji metai (N+1) |
*Pokytis |
Vertinimas |
Pastabos |
1. |
STRUKTŪRINĖS KOKYBĖS VERTINIMAS |
|||||
1.1. |
Socialines paslaugas teikiančių įstaigų skaičius, iš jų: |
|
|
|
|
|
1.1.1. |
Biudžetinės įstaigos |
|
|
|
|
|
1.1.2. |
Valstybinės įstaigos |
|
|
|
|
|
1.2.3. |
NVO |
|
|
|
|
|
1.2.4. |
Bendruomenės |
|
|
|
|
|
1.2.5. |
Privačios |
|
|
|
|
|
1.2.6. |
Kitos |
|
|
|
|
|
1.2. |
Organizuojamų paslaugų rūšių skaičius vnt., iš jų: |
|
|
|
|
|
1.2.1. |
Stacionarių paslaugų rūšių skaičius, iš kurių teikia: |
|
|
|
|
|
1.2.1.1. |
Biudžetinė įstaiga |
|
|
|
|
|
1.2.1.2. |
Valstybinė įstaiga |
|
|
|
|
|
1.2.1.3. |
NVO |
|
|
|
|
|
1.2.1.4. |
Bendruomenė |
|
|
|
|
|
1.2.1.5. |
Privatus subjektas |
|
|
|
|
|
1.2.1.6. |
Kitas teikėjas |
|
|
|
|
|
1.2.2. |
Nestacionarių paslaugų rūšių skaičius, iš kurių teikia: |
|
|
|
|
|
1.2.2.1. |
Biudžetinė įstaiga |
|
|
|
|
|
1.2.2.2. |
Valstybinė įstaiga |
|
|
|
|
|
1.2.2.3. |
NVO |
|
|
|
|
|
1.2.2.4. |
Bendruomenė |
|
|
|
|
|
1.2.2.5. |
Privatus subjektas |
|
|
|
|
|
1.2.2.6. |
Kitas teikėjas |
|
|
|
|
|
1.2.2.7. |
Pagalbos pinigais atvejų skaičius |
|
|
|
|
|
1.3. |
Paslaugų gavėjų skaičius, iš kurių: |
|
|
|
|
|
1.3.1. |
Nestacionarių paslaugų |
|
|
|
|
|
1.3.1.1. |
Biudžetinėje įstaigoje |
|
|
|
|
|
1.3.1.2. |
Valstybinėje įstaigoje |
|
|
|
|
|
1.3.1.3. |
NVO |
|
|
|
|
|
1.3.1.4. |
Bendruomenėje (teikia bendruomenė) |
|
|
|
|
|
1.3.1.5. |
Privačiame subjekte |
|
|
|
|
|
1.3.1.6. |
Kitas teikėjas |
|
|
|
|
|
1.3.1.7. |
Pagalbos pinigais gavėjų skaičius |
|
|
|
|
|
1.3.2. |
Stacionarių paslaugų, iš jų: |
|
|
|
|
|
1.3.2.1. |
Biudžetinėje įstaigoje |
|
|
|
|
|
1.3.2.2. |
Valstybinėje įstaigoje |
|
|
|
|
|
1.3.2.3. |
NVO |
|
|
|
|
|
1.3.2.4. |
Bendruomenėje (teikia bendruomenė) |
|
|
|
|
|
1.3.2.5. |
Privačiame subjekte |
|
|
|
|
|
1.3.2.6. |
Kitas teikėjas |
|
|
|
|
|
1.4. |
Paslaugų išdėstymo tolygumas pagal paslaugų rūšis: |
|
|
|
|
|
1.4.1. |
Bendruomenėje teikiamų paslaugų rūšių skaičius |
|
|
|
|
|
1.4.2. |
Bendruomenės teikiamų paslaugų rūšių skaičius |
|
|
|
|
|
1.4.3. |
Centralizuotai teikiamų paslaugų rūšių skaičius |
|
|
|
|
|
1.5. |
Bendruomenėje teikiamų paslaugų rūšių skaičiaus santykis su institucijoje teikiamomis paslaugomis |
|
|
|
|
|
1.6. |
Įgyvendintų projektų skaičius, iš jų: |
|
|
|
|
|
1.6.1. |
Infrastruktūros plėtros |
|
|
|
|
|
1.6.2. |
Veiklos vykdymo |
|
|
|
|
|
1.7. |
Paslaugų gavėjų skaičius pagal teikimo vietą: |
|
|
|
|
|
1.7.1. |
Paslaugų gavėjų bendruomenėje skaičius |
|
|
|
|
|
1.7.2. |
Bendruomenės teikiamų paslaugų gavėjų skaičius |
|
|
|
|
|
1.7.3. |
Centralizuotai teikiamų paslaugų gavėjų skaičius |
|
|
|
|
|
1.8. |
Gavėjų, gaunančių paslaugas institucijoje ir bendruomenėje, skaičiaus santykis |
|
|
|
|
|
1.9. |
Gautų prašymų ir nepatenkintų prašymų santykis, proc. |
|
|
|
|
|
1.10. |
Nesuteiktų paslaugų skaičius, iš jų: |
|
|
|
|
|
1.10.1. |
Nesant galimybėms |
|
|
|
|
|
1.10.2. |
Įrašius į eilę paslaugoms gauti |
|
|
|
|
|
1.10.3. |
Mirus |
|
|
|
|
|
1.10.4. |
Kitos priežastys |
|
|
|
|
|
2. |
ŽMOGIŠKIEJI IŠTEKLIAI |
|||||
2.1. |
Darbuotojų skaičius, iš jų: |
|
|
|
|
|
2.1.1. |
Administracinio personalo |
|
|
|
|
|
2.1.2. |
Aptarnaujančio personalo |
|
|
|
|
|
2.1.3. |
Tiesiogiai su paslaugos gavėju dirbančio personalo, iš jų: |
|
|
|
|
|
2.1.3.1. |
Socialinių darbuotojų |
|
|
|
|
|
2.1.3.2. |
Socialinių darbuotojų padėjėjų |
|
|
|
|
|
2.1.3.3. |
Slaugytojų |
|
|
|
|
|
2.1.3.4. |
Kitų specialistų |
|
|
|
|
|
2.2. |
Darbuotojų kvalifikacija |
|
|
|
|
|
2.1.1. |
Suorganizuotų kvalifikacijos kėlimo priemonių skaičius |
|
|
|
|
|
2.1.2. |
Vienam darbuotojui vidutiniškai tenkančių mokymo valandų skaičius |
|
|
|
|
|
2.1.3. |
Vidutiniškai 1 darbuotojui tenkančių lėšų, skirtų kvalifikacijai kelti, dydis |
|
|
|
|
|
2.2. |
Darbuotojų motyvacijos priemonės: |
|
|
|
|
|
2.1.1. |
Paskatintų darbuotojų skaičius, iš jų: |
|
|
|
|
|
2.1.1.1. |
Administracinio personalo |
|
|
|
|
|
2.1.1.2. |
Aptarnaujančio personalo |
|
|
|
|
|
2.1.1.3. |
Tiesiogiai su paslaugos gavėju dirbančio personalo |
|
|
|
|
|
2.2. |
Surengtų motyvacijos priemonių skaičius (išvykos, renginiai, susitikimai, išskyrus finansinę paramą ir asmeninius apdovanojimus) |
|
|
|
|
|
2.3. |
Vidutinis darbuotojų darbo stažas, iš jų: |
|
|
|
|
|
2.3.1. |
Administracinio personalo |
|
|
|
|
|
2.3.2. |
Aptarnaujančio personalo |
|
|
|
|
|
2.3.3. |
Tiesiogiai su paslaugos gavėju dirbančio personalo, iš jų: |
|
|
|
|
|
2.3.3.1. |
Socialinių darbuotojų |
|
|
|
|
|
2.3.3.2. |
Socialinių darbuotojų padėjėjų |
|
|
|
|
|
2.3.3.3. |
Slaugytojų |
|
|
|
|
|
2.3.3.4. |
Kitų specialistų |
|
|
|
|
|
2.4. |
Vidutinis darbuotojų amžius, iš jų: |
|
|
|
|
|
2.4.1. |
Administracinio personalo |
|
|
|
|
|
2.4.2. |
Aptarnaujančio personalo |
|
|
|
|
|
2.4.3. |
Tiesiogiai su paslaugos gavėju dirbančio personalo, iš jų: |
|
|
|
|
|
2.4.3.1. |
Socialinių darbuotojų |
|
|
|
|
|
2.4.3.2. |
Socialinių darbuotojų padėjėjų |
|
|
|
|
|
2.4.3.3. |
Slaugytojų |
|
|
|
|
|
2.4.3.4. |
Kitų specialistų |
|
|
|
|
|
3. |
SOCIALINĖMS PASLAUGOMS SKIRIAM |
|||||
3.2. |
Socialinėms paslaugoms skiriami bendri asignavimai, iš jų: |
|
|
|
|
|
3.2.1. |
Savivaldybės biudžeto lėšų |
|
|
|
|
|
3.2.2. |
Specialiųjų tikslinių dotacijų |
|
|
|
|
|
3.2.3. |
Asmens įmokų |
|
|
|
|
|
3.2.4. |
Projektinės veiklos |
|
|
|
|
|
3.2.5. |
Kitų šaltinių |
|
|
|
|
|
3.3. |
Lėšų, tenkančių 1 paslaugos gavėjui, vidutinis dydis, iš jų: |
|
|
|
|
|
3.3.1. |
Savivaldybės biudžeto lėšų |
|
|
|
|
|
3.3.2. |
Specialiųjų tikslinių dotacijų |
|
|
|
|
|
3.3.3. |
Asmens įmokų |
|
|
|
|
|
3.3.4. |
Projektinės veiklos |
|
|
|
|
|
3.3.5. |
Kitų šaltinių |
|
|
|
|
|
3.4. |
Darbo užmokesčiui skiriamų asignavimų dalis nuo bendrų asignavimų, iš jų: |
|
|
|
|
|
3.4.1. |
Savivaldybės biudžeto lėšų |
|
|
|
|
|
3.4.2. |
Specialiųjų tikslinių dotacijų |
|
|
|
|
|
3.4.3. |
Asmens įmokų |
|
|
|
|
|
3.4.4. |
Projektinės veiklos |
|
|
|
|
|
3.4.5. |
Kitų šaltinių |
|
|
|
|
|
*mažėja ─ (-1); išlieka stabilus ─ (0); didėja ─ (+1).
_______________________________
Priedas Nr. 3
Socialinių paslaugų IŠVYSTYMO PAKANKAMUMO VERTINIMAS PAGAL PASLAUGŲ RŪŠIS
Socialinė paslauga pagal socialinių paslaugų katalogą ir soc. paslaugų gavėjus |
Paslau-gos gavėjų skaičius |
Paslauga Telšių rajone: (nurodoma X) |
Paslaugos teikėjas: (nurodomas skaičius) |
Įvertintas poreikis |
Paslaugos kainos vidurkis |
Pastabos |
|||||||||||
Iš viso |
iš jų |
||||||||||||||||
Organizuojama |
Neorganizuojama |
Organizuojama, tačiau neteikiama |
Savivaldybė |
Savivaldybės biudžetinės įstaigos |
Viešosios įstaigos |
Nevyriausybinės organizacijos |
Bendruomenės |
Privačios organizacijos |
Perkamos kitame rajone |
nepatenkintas |
Patenkintas |
atsisakė |
|||||
Bendrosios socialinės paslaugos: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Informavimas Konsultavimas |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tarpininkavimas ir atstovavimas |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maitinimo organizavimas |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aprūpinimas būtiniausiais drabužiais ir avalyne |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Transporto organizavimas |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sociokultūrinės paslaugos |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Asmeninės higienos ir priežiūros paslaugų organizavimas |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kitos bendrosios socialinės paslaugos |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pagalbos pinigai |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Specialiosios socialinės paslaugos: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Socialinė priežiūra: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pagalba į namus |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Socialinių įgūdžių ugdymas ir palaikymas |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Apgyvendinimas savarankiško gyvenimo namuose |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Laikinas apnakvindinimas |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Intensyvi krizių įveikimo pagalba |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Socialinė globa: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dienos |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Trumpalaikė |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ilgalaikė |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Viso: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Palyginamieji aspektai su praėjusiais metais:
Tobulintinos sritys:
Silpnosios sritys:
Stipriosios sritys:
___________________________________________________
Priedas Nr. 4
SOCIALINIŲ PASLAUGŲ KOKYBĖS KONTROLĖS PASLAUGŲ SUBJEKTŲ LYGMENIU VERTINIMAS
Socialines paslaugas teikianti įstaiga:___________________________________________________ Vertinimo data: _________________________
Nr. |
Vertinimo kriterijus |
Vertinimo turinys |
Atitikimas rekomendacijoms: taip / ne / iš dalies / netaikoma |
Atsakymo pagrindimas
|
Rekomendacijos, siūlymai |
Pastabos |
1. |
Darbo sąlygos |
Tvarkingos, tinkamai apšviestos, švarios, saugios, tinkama kompiuterio prieiga ir t.t. |
|
|
|
|
2. |
Darbo aplinka |
Komfortiška, jauki, rami, patogi. |
|
|
|
|
3. |
Pasirengimas kliento lankymui namuose |
Darbuotojų kelionių (transporto) iki kliento išlaidų kompensavimo tvarka, apsaugos nuo smurto priemonės. |
|
|
|
|
4. |
Saugumo organizavimas |
Darbuotojų skiepai, sveikatos patikra, apsaugos priemonės (pirštinės, dezinfekcinės priemonės ir kt.), profesinės rizikos įvertinimas. |
|
|
|
|
5. |
Įstaigos personalo struktūra |
Darbuotojų darbo krūvis, darbuotojams tenkančių paslaugos gavėjų skaičius, atitikimas standartams / rekomendacijoms, pasiskirstymas, rotavimas |
|
|
|
|
6. |
Paslaugos gavėjai |
Paslaugų gavėjų skaičius atitinka nustatyta paslaugų gavėjų kvotą |
|
|
|
|
7. |
Metodinė pagalba |
Organizuojamų susirinkimų skaičius, darbuotojų mokymai, darbo rezultatų aptarimai ir t. t. |
|
|
|
|
8. |
Palyginimas su kitais socialinių paslaugų teikėjais (kito rajono ar užsienio) |
|
|
|
|
|
9. |
Bendradarbiavimas |
Paslaugos derinimas su kitomis pagalbos formomis, informacijos sklaida, paslaugų kompleksiškumo užtikrinimas |
|
|
|
|
10. |
Socialinių paslaugų poreikio vertinimas |
|
|
|
|
|
__________________________________________________
Priedas Nr. 5
ANKETA DARBUOTOJUI
1. Prašome įvertinti balu nuo 1 iki 5, kur 1 – žemiausias, 5 – aukščiausias balas:
Darbo sąlygos (švara, saugumas, komfortas ir t.t.) |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Darbui reikalingos priemonės (kanceliarinės priemonės, kompiuterinė įranga, ryšio priemonės ir t. t.) |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Važiavimo (iki kliento ar dėl kliento poreikių tenkinimo) išlaidų kompensavimo tvarka |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Darbo organizavimas (darbo grafikas, vadavimas ir t.t.) |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Profesinė rizika (įvertinkite balu kaip vertinate riziką savo darbe) |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Patiriamas stresas darbe |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Pagalba patyrus stresą darbe |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Saugumo užtikrinimas (skiepai, apsaugos, dezinfekcinės priemonės ir t.t.) |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Komandinio darbo organizavimas |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Darbo tikslų ir rezultatų aiškumas |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Bendradarbiavimas su kitomis įstaigomis |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Kaip vertinate savo pasitenkinimą darbu |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Įvertinkite savo motyvaciją darbui |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Darbo užmokestis |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Teisės aktų aiškumas |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Teikiamų socialinių paslaugų viešinimo priemonės |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Jūsų darbo krūvis |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Mokymų, seminarų pakankamumas |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Supervizijos |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
2. Kaip manote, kaip pasikeitė daugumos Jūsų klientų gyvenimo kokybė pradėjus teikti socialines paslaugas:
□ klientai tapo savarankiškesni, laimingesni;
□ klientų gyvenimo kokybė nepasikeitė;
□ neturiu nuomonės.
3. Su kokiomis socialinėmis grupėmis dirbate:
□ senyvo amžiaus ir neįgalūs asmenys;
□ socialinės rizikos šeimos ir vaikai;
□ socialinės rizikos asmenys;
□ vaikai, netekę tėvų globos;
□ kita ___________________________.
4. Kokie pagrindiniai sunkumai darbe:____________________________________________________
___________________________________________________________________________________
6. Į kliento individualius poreikius atsižvelgiama:
□ dažniausiai; □ pagal aplinkybes; □ retai; □ neturiu nuomonės.
Dėkojame už atsakymus!
Priedas Nr. 6
ANKETA SOCIALINIŲ PASLAUGŲ GAVĖJUI
2. Kokios socialinės paslaugos Jums teikiamos (pažymėkite ir pabraukite tinkamą variantą);
□ Bendrosios socialinės paslaugos: informavimas, konsultavimas, tarpininkavimas ir atstovavimas, maitinimo organizavimas, aprūpinimas būtiniausiais drabužiais ir avalyne, transporto organizavimas, sociokultūrinės paslaugos, asmeninės higienos ir priežiūros paslaugų organizavimas, pagalbos pinigai;
□ Socialinė priežiūra: pagalba į namus, socialinių įgūdžių ugdymas ir palaikymas, apgyvendinimas savarankiško gyvenimo namuose, apgyvendinimas nakvynės namuose ar krizių centruose, laikinas apnakvindinimas, intensyvi krizių įveikimo pagalba;
□ Socialinė globa: dienos, trumpalaikė (atokvėpio), ilgalaikė.
3. Kiek laiko Jums teikiamos socialinės paslaugos:
□ pirmą kartą;
□ trumpiau kaip metus;
□ ilgiau kaip metus;
□ ilgiau kaip 5 metus.
4. Apie socialines paslaugas Jūs sužinojote iš:
□ spaudos, televizijos;
□ pažįstamų / artimųjų;
□ socialinių darbuotojų;
□ vaiko teisių apsaugos darbuotojų;
□ medikų;
□ kitų ________________.
5. Įvertinkite balais nuo 1 iki 5, kur 1 – žemiausias, 5 – aukščiausias balas:
Prašymo pateikimo galimybės |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Informacijos apie socialines paslaugas prieinamumas, aiškumas |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Jūsų savijauta / gyvenimo kokybė iki socialinių paslaugų skyrimo |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Jūsų savijauta / gyvenimo kokybė po socialinių paslaugų suteikimo |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Teikiamų socialinių paslaugų kokybė |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Socialinio darbo organizavimas |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Mokėjimo už teikiamas socialines paslaugas sąlygos |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Skundo ar siūlymų pateikimo galimybės |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6. Ar pritariate žemiau nurodytiems teiginiams:
Man skiriama pakankamai laiko paslaugai suteikti |
□ taip |
□ ne |
□ nežinau |
Teikiant paslaugas atsižvelgiama į mano prašymus / siūlymus |
□ taip |
□ ne |
□ nežinau |
Teikiamos socialinės paslaugos pateisino mano lūkesčius |
□ taip |
□ ne |
□ nežinau |
Pasitikiu socialiniu darbuotoju |
□ taip |
□ ne |
□ nežinau |
Socialinis darbuotojas mandagus, atidus man |
□ taip |
□ ne |
□ nežinau |
Jūsų problemos sprendžiamos operatyviai ir sėkmingai |
□ taip |
□ ne |
□ nežinau |
Man teikiama pakankama informacija apie paslaugą |
□ taip |
□ ne |
□ nežinau |
Dėkojame už atsakymus!
Priedas Nr. 7
ANKETA SOCIALINIŲ PASLAUGŲ GAVĖJO ARTIMIESIEMS
2. Kokios socialinės paslaugos teikiamos Jūsų artimiesiems (pažymėkite ir pabraukite tinkamą variantą);
□ Bendrosios socialinės paslaugos: informavimas, konsultavimas, tarpininkavimas ir atstovavimas, maitinimo organizavimas, aprūpinimas būtiniausiais drabužiais ir avalyne, transporto organizavimas, sociokultūrinės paslaugos, asmeninės higienos ir priežiūros paslaugų organizavimas, pagalbos pinigai;
□ Socialinė priežiūra: pagalba į namus, socialinių įgūdžių ugdymas ir palaikymas, apgyvendinimas savarankiško gyvenimo namuose, apgyvendinimas nakvynės namuose ar krizių centruose, laikinas apnakvindinimas, intensyvi krizių įveikimo pagalba;
□ Socialinė globa: dienos, trumpalaikė (atokvėpio), ilgalaikė.
3. Kiek laiko teikiamos socialinės paslaugos Jūsų artimajam:
□ pirmą kartą;
□ trumpiau kaip metus;
□ ilgiau kaip metus;
□ ilgiau kaip 5 metus.
4. Apie socialines paslaugas Jūs sužinojote iš:
□ spaudos, televizijos;
□ pažįstamų / artimųjų;
□ socialinių darbuotojų;
□ vaiko teisių apsaugos darbuotojų;
□ medikų;
□ kitų ________________.
5. Įvertinkite balais nuo 1 iki 5, kur 1 – žemiausias, 5 – aukščiausias balas:
Prašymo pateikimo galimybės |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Informacijos apie socialines paslaugas prieinamumas, aiškumas |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Jūsų artimojo savijauta / gyvenimo kokybė iki socialinių paslaugų skyrimo |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Jūsų artimojo savijauta / gyvenimo kokybė po socialinių paslaugų suteikimo |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Teikiamų socialinių paslaugų kokybė |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Socialinio darbo organizavimas |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Mokėjimo už teikiamas socialines paslaugas sąlygos |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Skundo ar siūlymų pateikimo galimybės |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6. Ar pritariate žemiau nurodytiems teiginiams:
Jūsų artimajam skiriama pakankamai laiko paslaugai suteikti |
□ taip |
□ ne |
□ nežinau |
Teikiant paslaugas atsižvelgiama į paslaugos gavėjo prašymus |
□ taip |
□ ne |
□ nežinau |
Teikiamos socialinės paslaugos pateisino mano lūkesčius |
□ taip |
□ ne |
□ nežinau |
Pasitikiu socialiniu darbuotoju |
□ taip |
□ ne |
□ nežinau |
Socialinis darbuotojas mandagus, atidus man ir mano artimajam |
□ taip |
□ ne |
□ nežinau |
Jūsų artimojo problemos sprendžiamos sėkmingai, operatyviai |
□ taip |
□ ne |
□ nežinau |
Man teikiama pakankama informacija apie paslaugą |
□ taip |
□ ne |
□ nežinau |
Dėkojame už atsakymus!