r_NaujojiAkmene

 

AKMENĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

SPRENDIMAS

DĖL PRITARIMO AKMENĖS RAJONO PAPILĖS SIMONO DAUKANTO GIMNAZIJOS 2021 METŲ VEIKLOS ATASKAITAI

 

2022 m. balandžio 25  d. Nr. T-94

Naujoji Akmenė

 

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 2 dalies 19 punktu, Akmenės rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamento, patvirtinto Akmenės rajono savivaldybės tarybos 2019 m. gruodžio 23 d. sprendimu Nr. T-263 „Dėl Akmenės rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamento patvirtinimo“, 130 punktu,  Akmenės rajono savivaldybės taryba  n u s p r e n d ž i a  pritarti Akmenės rajono Papilės Simono Daukanto gimnazijos 2021 metų veiklos ataskaitai (pridedama).

Šis sprendimas gali būti skundžiamas Lietuvos administracinių ginčų komisijos Šiaulių apygardos skyriui arba Regionų apygardos administracinio teismo Šiaulių rūmams Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.

 

 

 

Savivaldybės meras                                                                                        Vitalijus Mitrofanovas   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                  PATVIRTINTA

                                   Akmenės rajono savivaldybės tarybos                                                2022 m.  balandžio 25 d. sprendimu Nr. T-94

 

AKMENĖS RAJONO PAPILĖS SIMONO DAUKANTO GIMNAZIJOS

2021 METŲ VEIKLOS ATASKAITA

 

2022-01-19 Nr. AT-3

Papilė

 

I SKYRIUS

STRATEGINIO PLANO IR METINIO VEIKLOS PLANO ĮGYVENDINIMAS

 

Papilės Simono Daukanto gimnazija savo veiklą 2021 m. organizavo vadovaudamasi Papilės Simono Daukanto gimnazijos strateginiu planu 2021-2023 metams, gimnazijos Ugdymo planu 2020-2021 ir 2021-2022 mokslo metams, gimnazijos Veiklos planu 2020-2021 mokslo metams bei kitais gimnazijos veiklą ir jos mokinių  ugdymą(si) reglamentuojančiais dokumentais ir jų redakcijomis.

Gimnazijoje 2021 m. dirbo 35 mokytojai (48,58% mokytojų metodininkų, 40% vyresniųjų mokytojų, 5,71% mokytojų ir 5,71% neatestuotų mokytojų). Pradinio ugdymo programą 2021 metais baigė ir Pradinio išsilavinimo pažymėjimus įgijo visi mokiniai, Pagrindinio ugdymo programą  baigė ir Pagrindinio ugdymo išsilavinimo pažymėjimus įgijo visi mokiniai, Vidurinio ugdymo programą baigė visi mokiniai, Brandos atestatus įgijo 100% abiturientų. Žurnalo „Reitingai“ duomenimis, Papilės Simono Daukanto gimnazija pateko tarp 50 gimnazijų, geriausiai išmokančių matematikos (iš 292 pakilo į 34 vietą).

2020 m. rugsėjo 1 d. gimnazijoje mokėsi 262 mokiniai, 2021 m. rugsėjo 1 d. -257 mokiniai, o 2022 m. sausio 1 d. gimnazijoje yra 14 klasių komplektų ir juose mokosi 267 mokiniai, vadinasi,  galime teigti, kad gimnazijoje mokinių skaičius, nors ir nežymiai, bet didėjo (4%). Vidutinis mokinių skaičius klasėje yra 19,1. Gimnazijoje 2022 m. sausio 1d. mokosi 34 specialiųjų poreikių mokiniai.  2021 m. nemokamą maitinimą gavo 126 mokiniai, 131 mokinys gyveno toliau kaip 3 km nuo gimnazijos ir į pamokas buvo vežiojami mokykliniais ir maršrutiniais autobusais. 25 mokiniai gyveno sunkumus patiriančiose šeimose, 1 mokinys likęs be tėvų globos, 2 mokiniams buvo skirta minimali ar vidutinė priežiūros priemonė.

Gimnazijos ikimokyklinio ugdymo skyriuje „Kregždutė“ 2021 m. rugsėjo 1 d. buvo 5 grupės ir ugdomi 89 vaikai, iš jų 10 specialiųjų poreikių vaikų. 2 vaikams skirta judesio korekcijos pedagogo pagalba, tačiau įstaiga neturi galimybės ją suteikti.

Visiems mokiniams sudarytos sąlygos gauti pedagoginę, socialinę bei karjeros planavimo pagalbą. Ją teikė visi pedagogai, socialinis pedagogas, specialusis pedagogas, logopedas, bibliotekininkas, ugdymo karjeros specialistas, mokytojo padėjėjos. Gimnazijoje nedirba psichologas, tačiau esant poreikiui gimnazijos mokinius bei darbuotojus konsultuoja Akmenės rajono Pedagoginės psichologinės tarnybos psichologai.

Papilės Simono Daukanto gimnazijos 2021-2023 metų strateginiame plane numatyto pirmojo tikslo – siekti kiekvieno mokinio ir gimnazijos pažangos – pirmasis uždavinys – 1.1. taikyti įvairių mokinių pasiekimų, įgūdžių ir poreikių diagnozavimo metodikas ir gautus rezultatus naudoti ugdymo procese. Pateikiami svariausi pasiekti rezultatai, leidžiantys teigti, jog strateginių priemonių įgyvendinimas buvo gerai suplanuotas ir įvykdytas, o gimnazijos organizuotos veiklos nukreiptos į tikslų siekimą.

·   NMPP dalyvavo  93% 4 kl. mokinių. Analizuojant 4 kl.  NMPP rezultatus buvo nutarta sudaryti laikinąsias mokymosi grupes pagal mokinių gebėjimus lietuvių kalbos ir literatūros bei matematikos pamokoms 5 kl. mokiniams (2021 m. spalio 11 d. gimnazijos direktoriaus įsakymu Nr. V-205 patvirtintas Akmenės rajono Papilės Simono Daukanto gimnazijos pradinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo programų 2021–2022 ir 2022–2023 mokslo metų ugdymo planas).

·  Matematikos NMPP dalyvavo100% 8 kl mokinių, skaitymo - 94%. Apibendrinta NMPP mokyklos informacija panaudota mokytojams rašant ilgalaikius planus.

·  100% II gimnazijos klasių mokinių dalyvavo elektroninių bandomųjų pasiekimų  patikrinimuose: anglų kalbos, gamtos mokslų bei socialinių mokslų, 88% - lietuvių kalbos ir literatūros, 81% - matematikos. Bandomieji pasiekimų patikrinimai sudarė galimybę mokiniams įsivertinti savo žinias, o mokytojams turimą informaciją panaudoti ugdymo procese siekiant šalinti ugdymo(si)  spragas.

·  Lietuvių kalbos ir literatūros PUPP dalyvavo 100% II gimnazijos klasių mokinių.  Žinių patikrinimas pirmą kartą buvo vykdomas elektroniniu būdu, vertintas TAO sistemoje. Mokytojų tarybos posėdyje (2021 m. gegužės 25 d., protokolo Nr. 4) buvo nutarta lietuvių kalbos ir literatūros pasiekimus vertinti gerai bei apibendrinamąja medžiaga remtis sudarant individualius mokymo planus.

·  Matematikos PUPP dalyvavo 97% II gimnazijos klasių mokinių. Moksleivių surinktų taškų vidurkis buvo 21,3 iš 45 galimų, o t. y. 47% iš 100%. Mokytojų tarybos posėdyje (2021 m. gegužės 25 d., protokolo Nr. 4) buvo nutarta matematikos ir literatūros buvo 21,3 iš 45 galimų, o t. y. 47  bei apibendrinamąja medžiaga remtis sudarant individualius pasiekimus vertinti patenkinamai bei apibendrinamąja medžiaga remtis sudarant individualius mokymo planus).

PUPP rezultatų pažangos vidurkis:

Dalykas

Mokslo metai

Lietuvių kalba

Matematika

2017-2018

5,5

5,2

2018-2019

6,4

5,5

2019-2020

-

-

2020-2021

6,4

5,3

 

·   100% abiturientų dalyvavo NŠA organizuojamuose elektroniniuose matematikos bei lietuvių kalbos ir literatūros testuose.

·   100% abiturientų dalyvavo bandomuosiuose lietuvių kalbos ir literatūros, matematikos, anglų kalbos, istorijos, biologijos, informacinių technologijų egzaminuose.

Brandos egzaminai:

Metai

Abiturientų skaičius

BE išlaikymo procentas

2018

14

96,98%

2019

15

96,24%

2020

16

87,04%

2021

14

98,41%

 

Brandos egzaminai pagal dalykus:

Valstybinis BE

2018 m.

2019 m.

2020 m.

2021 m.

Lietuvių k.

90%

92.85%

66.67%

100%

Matematika

88.89%

73.34%

16.67%

88.88%

Užsienio kalba (anglų)

100%

100%

100%

100%

Istorija

100%

100%

100%

100%

Informatika

100%

100%

100%

100%

Biologija

100%

100%

100%

100%

Chemija

-

100%

100%

-

Fizika

-

100%

100%

100%

Geografija

100%

100%

100%

-

Mokyklinis BE

2018 m.

2019 m.

2020 m.

2021 m.

Lietuvių k.

100%

100%

100%

100%

Menai

-

100%

-

-

Technologijos

100%

-

100%

100%

1.2. Plėtoti pasiekimų ir ugdymo kokybės gerinimo galimybes įvairių gebėjimų ir kompetencijų turintiems mokiniams.

·   Įgyvendinant ugdymo planą mokiniams buvo sudarytos galimybės dalyvauti STEAM veiklose – gimnazijos mokiniai dalyvavo Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos organizuotose 3 STEAM ciklo renginiuose bei 7 tiriamųjų darbų užsiėmimuose (veiklos buvo fiksuotos 2021 m. mėnesio plane).

·  Skyriuje „Kregždutė“ siekiant pagerinti vaikų pasiekimus skaičiavimo, matavimo,  problemų sprendimo srityje visose grupėse (100 %) integruoti STEAM metodo elementai. Suorganizuotos ir aprašytos 22 STEAM veiklos, 4 iš jų vykdytos su  socialiniais partneriais.

·  17% gimnazijos mokytojų dalyvavo Europos Sąjungos struktūrinių fondų finansuojamame projekte „Bendrojo ugdymo turinio ir organizavimo modelių sukūrimas ir išbandymas bendrajame ugdyme” (Gimnazijos projektas „2, 3, I gimnazinės klasės mokinių skaitymo ugdymas taikant pasirinktas ugdymo strategijas”).

·      Siekiant gimnazijos mokiniams,  kurie mokosi pagal pagrindinio ugdymo II dalį ir vidurinio ugdymo programą, padėti  priimti tinkamesnius, informacija ir praktika paremtus sprendimus renkantis specialybę, sudaryta galimybė nuo 2022 m. rugsėjo 1 d. mokytis pagal pirminio profesinio mokymo programos modulius. Pasirašyta bendradarbiavimo sutartis su Kuršėnų politechnikos mokykla.

1.3. Patobulinti mokytojų asmenines ir dalykines kompetencijas.

·   100 % gimnazijos pedagoginių darbuotojų kėlė kvalifikaciją  ugdymo proceso  tobulinimo klausimais, dalyvavo nemokamuose mokymuose ir seminaruose, nuotolinio ugdymo metu dalyvavo nuotolinėse konferencijose.

·  Mokytojai vykdydami metodinės veiklos sklaidą organizavo dalykinę metodinę dieną  „Mokytojas mokytojui“, kurios metu 5 mokytojai skaitė pranešimus, dalijosi gerąja patirtimi.

·  Istorijos mokytoja skaitė pranešimą „Vaikų ugdymo(si) galimybės archeologijoje”  tarptautinėje konferencijoje „Kaip naujausi atradimai keičia Akmenės ir Chersono istoriją”.

·  dalyvauta ES struktūrinių fondų dalinai finansuojamame Lean projekte ,,Paslaugų ir  asmenų aptarnavimo kokybės gerinimas Akmenės rajono savivaldybėje“.

·  Siekiant gimnazijos bendruomenei sudaryti galimybes saugiai naudotis elektroninėmis paslaugomis bei elektroniniu (skaitmeniniu) ugdymo turiniu, gimnazijos komanda (vadovas ir 2 mokytojai) dalyvavo  mokymuose „Saugios elektroninės erdvės mokiniams sukūrimas“.

·  100 % pedagogų veiklose taikė IKT mokymo priemones ir techniką (planšetės, kompiuteriai, multimedijos, edukaciniai robotukai, SWIL robotai).

·  Gimnazijos mokytojai parengė 30 metodinių priemonių, kurios buvo aptartos gimnazijos Metodinėje taryboje. Parengtas metodines priemones buvo nuspręsta talpinti Microsoft Teams platformoje arba mokytojų kabinetuose.

·  100 % skyriaus „Kregždutė“ mokytojų dalyvavo ,,Besimokančiųjų darželio tinklo“ (BDT) mokymos(si) programoje

·  50 % skyriaus „Kregždutė“ mokytojų dalyvavo ilgalaikiuose mokymuose:  ,,Ugdymo veiklos kokybės gerinimas ikimokyklinio bei priešmokyklinio ugdymo grupėse“, ,,Žaidimai moko. Ankstyvojo amžiaus vaikų ugdymas žaidimais ir patyrimine veikla“;

·  50 % skyriaus „Kregždutė“ pedagogų dalyvavo respublikinėse konferencijose, dviejose dalinosi gerąja patirtimi, skaitė pranešimus: ,,STEAM ugdymas Alfa kartos vaikams“, ,,Vaikų kultūros ugdymas: gerosios patirties sklaida“;

·  Skyriaus „Kregždutė“ komanda (vadovas ir PU mokytojas) dalyvavo ES  mokymuose „Inovacijos vaikų darželyje“.

1.4. Išplėsti mokytojų pagalbos prieinamumą ir įvairovę mokiniams, patiriantiems mokymosi sunkumus.

·  Nuo 2021 m. kovo 1 d. iki 2021 m. gruodžio 23 d. pravestos 427 konsultacijos 1-4, 5- 8 bei I-IV g. kl. mokiniams, kurie patyrė mokymosi sunkumų.

·    Gimnazijoje vykdomos 8 integruojamosios ir 1 prevencinė programa.

·  Gimnazijoje vykdyti 2 vaikų socializacijos projektai: „Vasaros šėlsmas“ ir „Eksperimentinė archeologija“. Dalyvavusių mokinių skaičius iš socialiai remtinų šeimų – 32.

·  Siekiant teikti veiksmingesnę pagalbą SUP vaikams gimnazijoje 0,75 padidintas mokytojo padėjėjo etatas, gimnazijos skyriuje „Kregždutė“ – 0,25 etato.

·  Vykdytas vaikų specialiųjų ugdymosi poreikių identifikavimas ir korekcija. Pedagoginėje psichologinėje tarnyboje (PPT) vaiko gebėjimų ir pasiekimų vertinimas atliktas 4 ikimokyklinio ugdymo vaikams ir 6 pradinio ir pagrindinio ugdymo mokiniams.

·  Per 2021 m. buvo organizuotas 21 Vaiko gerovės komisijos posėdis. Posėdžių metu buvo svarstomas mokinių pažangumas, lankomumas  bei tradicinio/nuotolinio  mokymo ir mokymosi metu iškylančios problemos, priimami nutarimai siekiant šalinti mokymo(si), lankomumo problemas.

1.5. Integruoti matematikos mokymo turinį į kitus mokomuosius dalykus 5 – 8 klasėse.

·  Matematikos mokymo turinys 6 ir 7 klasėse buvo integruotas į daugelį mokomųjų dalykų: lietuvių kalbą ir literatūrą, užsienio kalbą (anglų), geografiją, biologiją, fizinį ugdymą, istoriją.

·  Integruotų matematikos pamokų skaičius per 2021 m. – 21 pamoka.

1.6. Ugdyti mokinių bendruosius ir dalykinius gebėjimus.

·  Įgyvendinant ugdymo planą, mokiniams buvo sudarytos galimybės tenkinti individualius poreikius – pasirinktos 2 pasirenkamųjų dalykų, 29 dalyko modulių ir 1 projektinės veiklos programa.

·  Sudaryta galimybė mokiniams rinktis trečiąją užsienio kalbą (vokiečių).

·  Neformalaus švietimo 19 programų (panaudota 100% skirtų valandų) dalyvauja  61,21 % mokinių.

·  Vyko gabių vaikų atpažinimas ir ugdymas: 2021 m. 37 mokiniai buvo rajono olimpiadų dalyviai, iš jų net 34 tapo nugalėtojais.

·  5-7 klasių mokiniai dalyvavo tarptautiniame jaunimo epistolinio rašinio konkurse.

·  III-IV klasių mokiniai dalyvavo nacionaliniame konkurse „Lietuvos istorijos žinovas“.

·  Gimnazijos mokiniai dalyvavo respublikiniame anglų kalbos konkurso šalies etape, Šiaulių apskrities rusų kalbos raiškiojo skaitymo konkurse, respublikinėje istorijos olimpiadoje.

·  1-4 kl. mokiniai dalyvavo edukaciniame konkurse „Olympis – 2021“, tarptautiniame matematikos konkurse „Kengūra“, ekologinio-meninio ugdymo projekte „Žemė – mūsų namai 2021“.

1.7. Orientuoti neformaliojo švietimo veiklas į formalųjį švietimą.

·                     Neformaliojo švietimo veiklos atliepia formalųjį ugdymą 1-4 klasių koncentre.

Eil. Nr.

Pavadinimas

Dalykas

Klasė

1.

Kūrybinės dirbtuvėlės

Lietuvių kalba

1

2.

Žinių labirintai

Lietuvių kalba

2

3.

Laikas kartu

Lietuvių kalba

3a

4.

Knygų bičiuliai

Lietuvių kalba

3b

5.

Skaitau, rašau, kuriu

Lietuvių kalba

4a

6.

Kalbos paslaptys

Lietuvių kalba

4b

 

1.8. Stebėti ir analizuoti individualią mokinių pažangą, ugdyti atsakomybę už mokymosi strategijas ir tinkamą pasiekimų įvertinimą bei asmenybės ūgtį.

·  Papilės Simono Daukanto gimnazijoje per 2020-2021 m. m. mokiniai 19% mažiau praleido pamokų  negu ankstesniais mokslo metais (tam įtakos turėjo nuotolinio ugdymo įgyvendinimas).

·  2020-2021 m. m. 95% mokinių buvo pažangūs, iš jų: 1-4 kl. pažangūs 97% mokinių, 5-8 kl. - 90% mokinių, I-II g. kl. - 94% mokinių bei III g. kl. - 100% mokinių.

·  2020-2021m. m.  17% gimnazijos mokinių padarė pažangą lyginant su ankstesniais mokslo metais, iš jų; 1-4 kl. – 30,15%, 5-8 kl. – 3,44%, I-II g. kl. – 23,63% ir II-IV g. kl. – 10,34%.

·  Ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus ugdytinių pasiekimų ir pažangos vertinime dalyvavo 60% tėvų (globėjų). 15 % pagerėjo 2–5 metų vaikų pasiekimai lyginat su 2020 metais. 10% padaryta pažanga skaičiavimo ir matavimo, sakytinės ir rašytinės kalbos srityse.

·   ugdymo(si) pažangos rezultatai (pavasario ir rudens) apsvarstyti metodiniuose susirinkimuose (2021-05-31 prot. Nr. 5, 2021-11-23 Nr. 2), aptarti su ugdytinių tėvais.

·  Priešmokyklinio ugdymo grupės pasiekimų vertinimas pristatytas gimnazijos Mokytojų tarybos posėdyje (2021-06-16 prot. Nr. 8);

·  5-8 kl. ir I-IV g. kl. mokiniai visus mokslo metus stebi savo asmeninę pažangą, numato tolesnius ugdymo(si) tikslus, analizuoja pokyčius naudodamiesi TAMO individualios pažangos įrankiu.

1.10. Sudaryti sąlygas mokiniams kryptingai plėtoti turimas ir įgyti naujas kompetencijas.

·  Mokinių individualių akademinių gebėjimų ugdymui per 2021 m. buvo skirtos 25 (savaitinės) konsultacinės  valandos .

·  Gimnazijos mokiniai dalyvavo Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos Regionų plėtros instituto surengtame respublikiniame 8-11 kl. mokinių istorijos konferencijoje „Švietimo istorija Lietuvoje: nuo kaimo iki miesto“. Gimnazistų pranešimas pelnė II vietą.

·  Ikimokyklinio ugdymo skyriuje „Kregždutė“ ugdytiniai buvo skatinami dalyvauti konkursuose, projektuose: 2 ugdytiniai tapo respublikinio meninio skaitymo konkurso laureatais,  11 gabių vaikų lanko Akmenės rajono meno mokyklą (nuo 2021-09-01).

2 strateginis tikslo – formuoti gimnazijos bendravimo ir bendradarbiavimo kultūrą, plėtojant bendruomenės bei socialinių partnerių ryšius ir sėkmingai vystant lyderystę – pirmasis uždavinys – 2.1. gerinti gimnazijos bendruomenės bendravimo kultūros lygį.

·  1-4 kl. mokiniams 2021 m. birželio mėn. buvo organizuota Sporto diena.

·  5-8 kl. ir I-III g. kl. mokiniams 2021 m. birželio mėn. buvo organizuota nuotolinė viktorina „Proto mankšta“.

·  5-8 kl. bei I-IV g. kl. mokiniams organizuotas renginys „Lobių paieškos Papilės miestelyje“. Vykdyti integruoti projektai: anglų kalbos projektas, skirtas Lietuvos Nepriklausomybės atkūrimo dienai paminėti „Aš myliu Lietuvą“, integruotas informacinių technologijų ir lietuvių kalbos projektas „Mano mylimukas“. Dalyvavimas Europos Tarybos „Europos šiuolaikinių kalbų centro“ organizuotame tarptautiniame projekte “Great Bake-Off“ paminėti Europos kalbų dieną (II g. klasės mokiniai, 2021-09-26). “. 1 – 4 kl. mokiniai dalyvavo projektuose „Mes – daukantiečiai“, „Žaliasis pasaulis“.

·   Gimnazija turi „Sveikatą stiprinančios mokyklos“ statusą. 2021 m. gimnazijoje vyko renginiai, kurie didino galimybes dalyvauti sveikatą stiprinančiose veiklose: vykdytas projektas „Sveikuoliškas pavasaris“, 1-4 kl. mokiniai dalyvavo projekte „Olimpinis mėnuo 2021“, „Judumo savaitė“. Ikimokykliniame ugdyme vykdytos integruotos sveikatos ugdymo programos,  respublikiniai projektai: „Sveikatiada“, ,,Sveikata visus metus 2021“, ,,Sveikai gyventi gera“, „Lietuvos mažųjų žaidynės 2021“, „Judumo savaitė“. Sėkmingai įgyvendintas Akmenės r. savivaldybės visuomenės sveikatos rėmimo specialiosios programos finansuotas projektas „Noriu būti sveikas, aktyvus, saugus 5“.

2.2. Siekti užtikrinti palankų emocinį ir psichologinį klimatą.

·    100% gimnazijos mokinių dalyvauja nuoseklioje , ilgalaikėje socialines ir emocines  kompetencijas ugdančioje „Lions Quest“ prevencinėje programoje: 1-4 kl. – „Laikas kartu“, 5-8 kl.  – „Paauglystės kryžkelės“, I-IV g.  kl. „Raktai į sėkmę“.

·  Įdiegta elektroninė „Patyčių dėžutės“ platforma. Gauti 2 pranešimai. Klasėse vykdytos prevencinės priemonės.

·  Gimnazijoje suburta SEU komanda.

·  Skyriuje „Kregždutė“ įgyvendintos į ugdymą integruotos prevencinės bei Sveikatinimo programos: socialinių įgūdžių ugdymo programa „Zipio draugai“ „Alkoholio, tabako ir kitų psichiką veikiančių medžiagų vartojimo prevencijos“.

·  Tobulinti vaikų sėkmę lemiantys socialiniai ir emociniai įgūdžiai. Programa „Kimoči“ vykdoma 2 grupėse, dalyvauja 38 ikimokyklinio amžiaus ugdytiniai, gerėja vaikų pasiekimai socialinėje-emocinėje srityje.

2.3. Stiprinti pedagogų bendradarbiavimą, plėtoti tvarią partnerystę įvairiais lygmenimis (dalykiniu, emociniu, praktiniu).

·  Gimnazijos pedagogai per 2021 m. pravedė 64 integruotas pamokas.

·  Gimnazijos pedagogai pravedė 14 pamokų „Kolega-kolegai“.

·  Siekiant glaudaus bendradarbiavimo tarp gimnazijos pradinio ugdymo ir priešmokyklinio ugdymo mokytojų suorganizuoti 4 susitikimai, kurių metu dalintasi gerąja patirtimi.

2.5. Skatinti tėvų lyderystę.

·  Gimnazijoje per 2021 metus buvo suorganizuoti 36 klasės tėvų susirinkimai, kurių metu buvo renkami tėvų komitetai, aptariami kiekvienai klasei aktualūs klausimai, buvo suorganizuotas visuotinis tėvų susirinkimas.

·  Gimnazijos mokinių tėvai dalyvavo Vaiko gerovės komisijos, Gimnazijos tarybos veikloje.

·  Gimnazijos mokinių tėvai aktyviai dalyvavo svarstant Akmenės rajono savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklų tinklo pertvarkos 2021-2024 metų bendrojo plano projektą.

·  Plėtojamas įtraukusis ugdymas. 90 % tėvų aktyviai bendradarbiauja sprendžiant vaikų ugdymo(si) problemas. Aktyviai veikia logopedo sukurta SUP vaikų tėvų uždara grupė, kurioje dalijamasi metodinėmis rekomendacijomis, gaunamas grįžtamasis ryšys.

2.6. Stiprinti gimnazijos savivaldas, sudaryti sąlygas visų bendruomenės narių lyderystei vystytis gimnazijoje ir už jos ribų.

·  Gimnazijos taryba padėjo gimnazijos bendruomenei įgyvendinti gimnazijos Veiklos plane iškeltus tikslus ir uždavinius. Gimnazijos taryba per 2021 metus posėdžiavo 10 kartų, kurių metu aptarė, nagrinėjo pateiktus dokumentus, veiklos aprašus, teikė pasiūlymus.

·  Mokytojų taryba per 2021 metus posėdžiavo 8 karus, kurių metu analizavo, svarstė mokinių pažangumą, lankomumą, 2021-2022 ir 2022-2023 m. m. ugdymo plano projektą, Metodinės tarybos veiklos ataskaitą bei priėmė nutarimus, teikė pasiūlymus.

·                          Gimnazijos mokinių taryba organizavo įvairias akcijas, renginius.

2.7. Palaikyti esamus ir užmegzti naujus ryšius su socialiniais partneriais.

·  Pasirašytos 6 bendradarbiavimo sutartys su socialiniais partneriais.

·  Gimnazijos skyriuje „Kregždutė“ sudarytos 3 naujos tikslinės partnerystės bendradarbiavimo sutartys.

·  III g. klasės mokiniai kartu su Kretingos miesto Simono Daukanto vardo mokykla dalyvavo respublikiniame projekte ,,Su Daukantu auginame Lietuvą”.

·   Gimnazijos mokiniai dalyvavo Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos organizuotose 7 tiriamųjų darbų užsiėmimuose (veiklos buvo fiksuotos 2021 m. mėnesio plane).

3 strateginio tikslo  - kurti edukacines aplinkas įgalinančias visų mokymąsi – pirmasis uždavinys – 3.1. netradicinių ir virtualių ugdymo(si) erdvių išplėtojimas, IKT panaudojimas, siekiant dalykinių ir bendrųjų kompetencijų ugdymo dermės.

·                          Per 2021 m. buvo organizuotos ir pravestos 42 netradicines pamokas.

·  Vadovaujantis Nuotoliniu mokymo proceso organizavimo būdu tvarkos aprašu 1.2. punktu gimnazijoje III-IV g. kl. mokiniams konsultacijos organizuojamos nuotoliniu būdu.

3.2. Kurti naujas edukacines erdves.

·  Gimnazijoje suremontuotas geografijos kabinetas, kuris iškilmingai  atidarytas ir pavadintas Pauliaus Normanto vardu.

·  Nupirkti baldai kabinetui, kuriame organizuojamos veiklos naudojant projekto „Mokyklų aprūpinimas gamtos  ir technologinių mokslų priemonėmis“ inventorių.

·  Gimnazijoje įgyvendintas projektas „Saugios elektroninės erdvės vaikams kūrimas“, kurio pagalba sudarytos belaidės interneto prieigos sąlygos gimnazijoje.

·  Skyriuje „Kregždutė“ atliktas ugdomosios veiklos erdvių ir lauko teritorijos kokybės

į(si)vertinimas. ,,Inovacijų kambarys“ papildytas priemonėmis STEAM veiklų plėtotei (nešiojamas

kompiuteris, laminavimo aparatas, kolonėlės, mikroskopai, magnetai, kolbelės ir kt. priemonės eksperimentams), atnaujintas lauko inventorius: smėliadėžės, suoliukai, įrenginiai, išardyti vaikų sveikatai pavojingi, nesaugūs  takai, vedantys į pavėsines (atvežta žemių, išlygintas reljefas, pasėta žolė). Sudarytos sąlygos patyriminiam ugdymui - įkurtos lauko edukacinės erdvės„Lauko klasė“,  ,,Pušų paunksmė“, renginių salelė ,,Po išminties ąžuolu“ (rėmėjų lėšomis). Įrengtas inovatyvus kambarys su mini STEAM laboratorija, atnaujintas ,,Sportuojantis koridorius“, išplėtotas IT naudojimas ugdymo proceso organizavimui. Vienoje patalpoje įvestas internetas, dvejose grupėse atnaujintas internetinis ryšys, tėvų bei socialinių partnerių iniciatyva įstaigos kieme pastatytas akmuo su išraižytu darželio pavadinimu.

3.3. Pritaikyti biblioteką mokinių ugdymo(si) poreikiams.

·  I metų pusmetį skaitykloje buvo įrengtos darbo vietos, skirtos mokytis nuotoliniu būdu, mokiniams, turintiems ugdymosi sunkumų. Čia mokėsi šeštos klasės mokiniai.

·  Vykdytas integruotas informacinių technologijų projektas – sukurta 6 klasės elektroninė klasės knyga „Mano mylimukas“, ji paskelbta gimnazijos elektroninėje erdvėje.

·  Organizuotas nuotolinis renginys „Skaitome kitaip“.

·  Organizuota „Vaikų literatūros savaitė“: Bibliotekininkė lankėsi kiekvienoje pradinio ugdymo klasėje po keletą kartų ir skaitė bei su mokiniais aptarinėjo skirtingų žanrų vaikišką literatūrą.

·  Gimnazijos skaitykloje vesta netradicinė pamoka „Svajonių knyga“.

 

 

 

Direktorė                                                                                                                              Andžela Raustienė