PAKRUOJO RAJONO SAVIVALDYBĖS

ADMINISTRACIJOS DIREKTORIUS

 

 

ĮSAKYMAS

DĖL PROJEKTO „VIEŠOSIOS PASKIRTIES PASTATO PAKRUOJYJE, ESANČIO L. GIROS G. 4, MODERNIZAVIMAS PRITAIKANT MUZIKOS MOKYKLOS VEIKLAI“ ADMINISTRAVIMO GRUPĖS SUDARYMO

 

2020 m. spalio     d. Nr. AV-

Pakruojis

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 29 straipsnio 8 dalies 2 punktu ir siekdama užtikrinti tinkamą projekto „Viešosios paskirties pastato Pakruojyje, esančio L. Giros g. 4, modernizavimas pritaikant muzikos mokyklos veiklai“ (toliau – projektas) įgyvendinimą ir priežiūrą:

1. S u d a r a u Projekto „Viešosios paskirties pastato Pakruojyje, esančio L. Giros g. 4,  modernizavimas pritaikant muzikos mokyklos veiklai“ administravimo grupę ir numatau tokią atskirų grupės narių atsakomybę:

1.1. Lina Mikolaitytė – Pakruojo rajono savivaldybės administracijos Strateginės plėtros ir statybos skyriaus vedėjo pavaduotoja, projekto vadovė, atsakinga už tinkamą projekto įgyvendinimą ir kontrolę, projekto veiklų vykdymo eigą ir kontrolę, tikslų ir užduočių administravimo grupei formulavimą, administravimo grupės darbo organizavimą;

1.2. Gintaras Šurna – Pakruojo rajono savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas, projekto vadovo pavaduotojas, atsakingas už projekto veiklų priežiūrą, projekto kontrolę, nesant projekto vadovo (atostogų, laikinojo nedarbingumo, komandiruočių ir kitais atvejais), atlieka projekto vadovui priskirtas funkcijas;

1.3. Gintaras Makauskas – Pakruojo rajono savivaldybės administracijos Strateginės plėtros ir statybos skyriaus vedėjas, atsakingas už projekto priežiūrą, projekto veiklų priežiūrą, projekto kontrolę;

1.4. Vaida Diliūnienė – Pakruojo rajono savivaldybės administracijos Strateginės plėtros ir statybos skyriaus vyriausioji specialistė, projektą administruojantis asmuo, atsakingas už projekto priežiūrą, projekto viešinimą, bendravimą ir bendradarbiavimą su rangovais ir paslaugų teikėjais;

1.5. Donata Babrauskienė – Pakruojo rajono savivaldybės administracijos Apskaitos skyriaus buhalterė-apskaitininkė, projekto finansininkė, atsakinga už tinkamą ir teisingą finansinės apskaitos vedimą, finansinių operacijų vykdymą ir valdymą, finansų kontrolę, projekto lėšų tikslingą panaudojimą, reikalingų finansinių dokumentų pateikimą, sąskaitų apmokėjimą laiku bei kitus finansinius klausimus;

1.6. Nijolė Pupinienė – Pakruojo Juozo Pakalnio muzikos mokyklos direktorė, asmuo, dalyvaujantis projekto įgyvendinime, atsakingas už duomenų ir informacijos, reikalingos projektui įgyvendinti, teikimą, bendravimą ir bendradarbiavimą rengiant techninę dokumentaciją, vykdant darbus.

2. N u s t a t a u projekto administravimo grupei tokius uždavinius:

2.1. užtikrinti, kad projektas būtų įgyvendinamas tinkamai ir laiku;

2.3. apie projekto įgyvendinimą reguliariai informuoti visuomenę.

3. Įgalioju projekto finansininkę Donatą Babrauskienę pasirašyti su projekto buhalterine apskaita susijusius dokumentus, tvirtinti projekto finansinius dokumentus.

3. Pripažįstu netekusiu galios Pakruojo rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2020 m. balandžio 15 d. įsakymą Nr. AV-220 „Dėl projekto „Viešosios paskirties pastato, esančio L. Giros g. 4, Pakruojis, modernizavimas“ administravimo grupės sudarymo“.

Šis įsakymas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.

 

 

 

 

Administracijos direktorė                                                                                         Ilona Gelažnikienė