LIETUVOS RESPUBLIKOS SUSISIEKIMO MINISTRAS
ĮSAKYMAS
DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS SUSISIEKIMO MINISTRO 2009 M. LAPKRIČIO 25 D. ĮSAKYMO NR. 3-600 „DĖL VIDAUS VANDENŲ KELIŲ EKSPLOATAVIMO TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2023 m. rugpjūčio 10 d. Nr. 3-360
Vilnius
Pakeičiu Vidaus vandenų kelių eksploatavimo taisykles, patvirtintas Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro 2009 m. lapkričio 25 d. įsakymu Nr. 3-600 „Dėl Vidaus vandenų kelių eksploatavimo taisyklių patvirtinimo“, ir priedą išdėstau nauja redakcija (pridedama).
Vidaus vandenų kelių eksploatavimo taisyklių
priedas
PROJEKTINIAI VIDAUS VANDENŲ KELIŲ MATMENYS
Eil. Nr. |
Paviršinis vandens telkinys
|
Ruožo pradžia ir pabaiga
|
Vidaus vandenų kelių matmenys |
|||
|
ilgis, km |
gylis, cm |
plotis, m |
posūkio spindulys, m |
||
1. |
Valstybinės reikšmės vidaus vandenų keliai |
|||||
1.1. |
Nemuno upė |
Juodosios Ančios upės žiotys–Birštonas |
188 |
75
|
20
|
250
|
1.2. |
Kauno hidroelektrinės tvenkinys |
Birštonas–Kauno hidroelektrinė ir atšaka į Rumšiškes
|
63
|
150
|
35
|
250
|
1.3. |
Nemuno upė
|
Kauno hidroelektrinė–Kauno krovinių prieplauka |
12,5
|
115
|
25
|
250
|
1.4. |
Nemuno upė |
Kauno krovinių prieplauka–Jurbarkas ir Kauno žiemos vidaus vandenų uosto akvatorija |
87,8 |
140
|
30
|
250
|
1.5. |
Nemuno upė |
Jurbarkas–Atmatos upės žiotys, atšaka į Kalnėnus ir Uostadvario vidaus vandenų uosto akvatorija |
127 |
150
|
40
|
350
|
1.6. |
Kuršių marios
|
Atmatos upės žiotys–Klaipėdos valstybinis jūrų uostas ir atšakos į Nidą ir Ventę |
66,9 |
150
|
50
|
500
|
1.7. |
Kuršių marios |
Nidos uostas–Lietuvos Respublikos valstybės siena |
4 |
150
|
50
|
500
|
1.8. |
Kuršių marios |
Dreverna–Ventė |
19,7 |
100 |
25 |
160 |
1.9. |
Kuršių marios |
Juodkrantė–Dreverna |
7,3 |
120 |
25 |
160 |
1.10. |
Kuršių marios |
37-as navigacijos ženklas–15-as valstybės sienos taškas Skirvytėje |
10,7 |
150 |
35 |
500 |
1.11. |
Skirvytės upė |
Nemuno upės ištakos–15-as valstybės sienos taškas Skirvytėje |
9,7 |
150 |
20 |
160 |
1.12. |
Šyšos upė |
Šyšos upės žiotys–Šilutės stacionari vidaus vandenų prieplauka |
5 |
150 |
20 |
160 |
1.13. |
Mituvos kanalas
|
Mituvos kanalo žiotys–Jurbarko krovinių prieplauka |
1
|
150
|
20
|
150
|
1.14. |
Minijos upė |
Minijos upės žiotys–Lankupiai
|
19
|
150
|
20
|
160
|
1.15. |
Neries upė |
Neries upės žiotys–Jonava
|
41
|
120
|
25
|
200
|
1.16. |
Neries upė |
Jonava–Vilnius
|
132,5
|
75
|
20
|
160
|
1.17. |
Nevėžio upė |
Nevėžio upės žiotys–Kėdainiai
|
57
|
75
|
20
|
160
|
1.18. |
Karaliaus Vilhelmo kanalas |
Klaipėdos valstybinis jūrų uostas–Minijos upė |
22
|
150
|
20
|
160
|
1.19. |
Drevernos upė |
Karaliaus Vilhelmo kanalas–Drevernos upė |
1,9 |
120 |
20 |
160 |
1.20. |
Pakalnės upė, Rusnaitės upė, Kuršių marios |
Pakalnės upės ištakos–Rusnaitės upės žiotys ir išplauka į Kuršių marias |
8,4 |
- |
- |
- |
1.21. |
Iš viso |
884,4 |
|
|||
2. |
Vietinės reikšmės vidaus vandenų keliai |
|||||
2.1. |
Akmenos–Danės upė |
Akmenos–Danės upės žiotys–Liepų g. tiltas |
4,3
|
150
|
20
|
160
|
2.2. |
Akmenos–Danės upė |
Liepų g. tiltas–Klaipėdos miesto teritorijos riba |
8,5 |
150 |
12 |
160 |
2.3. |
Galvės ežeras
|
Trakų pusiasalis–Užutrakis |
4,6 |
75
|
20
|
160
|
2.4. |
Nevėžio upė |
Skongalio užtvanka–Kėdainių geležinkelio tiltas |
2,3 |
75 |
20 |
160 |
2.5. |
Kauno hidroelektrinės tvenkinys |
Kauno „Žalgirio“ jachtklubas–valstybinės reikšmės vidaus vandenų kelias Birštonas–Kauno hidroelektrinė |
1,2 |
250 |
30 |
160 |
2.6. |
Kauno hidroelektrinės tvenkinys |
Neptūno įlanka– valstybinės reikšmės vidaus vandenų kelias Birštonas– Kauno hidroelektrinė |
1,7 |
250 |
30 |
160 |
2.7. |
Iš viso |
22,6 |
|
|||
3. |
Perspektyviniai vidaus vandenų keliai |
|||||
3.1. |
Zaraso ir Zarasaičio ežerai |
Zaraso, Zarasaičio ežerai
|
-
|
75
|
20
|
160
|
3.2. |
Jūros upė
|
Jūros upės žiotys–tiltas per Jūros upę kelyje Jurbarkas–Mikytai |
7
|
75
|
20
|
160
|
3.3. |
Elektrėnų tvenkinys |
|
-
|
75
|
20
|
160
|
Pastabos:
1. Konkretūs vidaus vandenų kelio Pakalnės upės ištakos–Rusnaitės upės žiotys ir išplauka į Kuršių marias matmenys projektuojami atlikus poveikio aplinkai vertinimo procedūras.
2. Konkretūs maršrutai perspektyviniuose vidaus vandenų keliuose, jų pradžia ir pabaiga projektuojami tik prieš pradedant naudoti vidaus vandenų kelią.