PLUNGĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS MERAS |
POTVARKIS DĖL PLUNGĖS RAJONO MENO MOKYKLŲ MOKYTOJŲ DARBO UŽMOKESČIO FONDO SKAIČIAVIMO METODIKOS PATVIRTINIMO
2024 m. gruodžio 12 d. Nr. PE-432 Plungė |
|
Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 25 straipsnio 5 dalimi ir 27 straipsnio 2 dalies 9 punktu:
1. T v i r t i n u Plungės rajono meno mokyklų mokytojų darbo užmokesčio fondo skaičiavimo metodiką (pridedama).
2. N u s t a t a u, kad šio potvarkio nuostatos taikomos rengiant Savivaldybės 2025 metų biudžeto projektą ir vėlesnių metų biudžeto projektus.
3. Pripažinti netekusiu galios Plungės rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2021 m. gruodžio 29 d. įsakymą Nr. DE-1497 „Dėl Plungės rajono meno mokyklų mokytojų darbo užmokesčio fondo skaičiavimo metodikos patvirtinimo“.
Savivaldybės meras Audrius Klišonis
PATVIRTINTA
Plungės rajono savivaldybės mero
2024 m. gruodžio 12 d.
potvarkiu Nr. PE-432
PLUNGĖS RAJONO MENO MOKYKLŲ MOKYTOJŲ DARBO UŽMOKESČIO FONDO SKAIČIAVIMO METODIKA
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
II SKYRIUS
MOKYTOJŲ DARBO UŽMOKESČIO FONDO SKAIČIAVIMAS
2. Plungės rajono meno mokyklų mokytojų darbo užmokesčio fondo savarankiškosioms savivaldybės funkcijoms vykdyti skirtos lėšos (DUMSB) apskaičiuojamos naudojant šią formulę (kiekvienai mokyklai atskirai): šiame punkte nurodytų kiekvienai mokyklai mokytojų pareigybių skaičių (E) dauginti iš bazinės mėnesinės algos dydžio (BMA), dauginti iš koeficiento (R) ir dauginti iš socialinio draudimo koeficiento (Ksoc); tai yra DUMSB = 12 × E× BMA × R × Ksoc:
2.1. meno mokyklos mokytojų pareigybių skaičius, skirtas apskaičiuoti mokytojų darbo užmokesčio fondą, kalendoriniams metams (E) nustatomas atsižvelgiant į mokinių skaičių švietimo įstaigoje, vykdomų ugdymo programų įvairovę ir atsižvelgiant į ugdymo plano poreikius:
2.1.1. Plungės Mykolo Oginskio meno mokyklai darbo užmokesčio fondas paskaičiuojamas nustatant E reikšmę – 40,0;
2.2. koeficientas (R) apskaičiuotas Lietuvos Respublikos Vyriausybės patvirtinto Mokymo lėšų apskaičiavimo, paskirstymo ir panaudojimo tvarkos aprašo 3 priedo 3 punkte (vidutinis sąlyginis mokytojo pareiginės algos pastoviosios dalies koeficientas): įvertinus meno mokykloje dirbančių mokytojų, kurių kvalifikacinė kategorija yra žemesnė, skaičių, skaičiuojant darbo užmokesčio fondą, R koeficientas gali būti taikomas mažesnis, nei numatytas Mokymo lėšų apskaičiavimo, paskirstymo ir panaudojimo tvarkos aprašo 3 priedo 3 punkte, tačiau jis negali būti mažinamas daugiau nei 5 proc., motyvuotu Savivaldybės administracijos švietimo padalinio siūlymu;
III SKYRIUS
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
3. Pagal šią Metodiką apskaičiavus darbo užmokesčio fondą, gaunamas bazinis įstaigos mokytojų darbo užmokesčio fondas. Šis bazinis mokytojų darbo užmokesčio fondo dydis, priklausomai nuo Savivaldybės biudžeto galimybių, gali būti mažinamas procentais.
4. Gavus papildomas specialiąsias tikslines dotacijas darbo užmokesčio fondui, meno mokyklų mokytojų savivaldybės savarankiškosioms funkcijoms vykdyti darbo užmokesčio fondas yra mažinamas proporcingai gautos dotacijos suma.
5. Per biudžetinius metus, vadovaujantis šia Metodika, apskaičiuotas ir patvirtintas darbo užmokesčio fondas gali būti padidintas, pasikeitus pareigybių koeficientams.
6. Vadovaudamasis šia Metodika, Finansų ir biudžeto skyrius apskaičiuoja mokytojų bazinį darbo užmokesčio fondą, įvertinęs biudžeto galimybes, ir, jei yra būtinybė, mažina jį atitinkamu procentu.
7. Savivaldybės tarybai patvirtinus Savivaldybės biudžetą, įstaigų vadovai, vadovaudamiesi darbo užmokesčiui patvirtintų lėšų suma, tikslina pedagogų darbo krūvio paskirstymo sąrašą, kurį derina su Švietimo ir sporto skyriumi, o Finansų ir biudžeto skyriui pateikia pareigybių sąrašą. Pedagogų darbo krūvio paskirstymo sąraše nurodo pareigybes, pareigybių lygį, profesinio darbo patirtį, pareigybių skaičių, koeficientus, numatytas priemokas, bendrą koeficientų ir lėšų sumą. Pedagogų darbo krūvio paskirstymo sąraše nurodytų pareigybių ir pareigybių skaičius turi būti toks, kad būtų užtikrintas optimalaus ir kokybiško ugdymo proceso organizavimas. Naujas pedagogų darbo paskirstymo sąrašas rengiamas mokslo metų pradžioje.
_____________________________________