isgyaz13

 

PAKRUOJO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

SPRENDIMAS

DĖL PAKRUOJO VAIKŲ LOPŠELIO-DARŽELIO „SAULUTĖ“ direktoriaus                 2018 metų veiklos ATASKAITOS PATVIRTINIMO

 

2019 m. kovo 28 d. Nr. T-65

Pakruojis

          

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 2 dalies 19 punktu, Pakruojo rajono savivaldybės tarybos 2018 m. sausio 25 d. sprendimu Nr. T-14 „Dėl Pakruojo rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamento patvirtinimo“ patvirtinto Pakruojo rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamento 286 punktu, Pakruojo rajono savivaldybės taryba                      n u s p r e n d ž i a:

Patvirtinti Pakruojo vaikų lopšelio-darželio „Saulutė“ direktoriaus 2018 metų veiklos ataskaitą (pridedama).

Šis sprendimas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.

 

Savivaldybės meras                                                                                                    Saulius Gegieckas                                                                                      

 

 


PATVIRTINTA

Pakruojo rajono savivaldybės tarybos

                                                                                       2019 m. kovo 29 d. sprendimu Nr. T-65

                                                        

PAKRUOJO VAIKŲ LOPŠELIO-DARŽELIO „SAULUTĖ“

 DIREKTORIAUS 2018 METŲ VEIKLOS ATASKAITA

 

I SKYRIUS

INFORMACIJA APIE ĮSTAIGĄ

 

Darbo laikas. 10,5 val., 5 dienos per savaitę.

Struktūra. 2018-2019 m. m. pradžioje mokinių registre fiksuoti 95 ugdytiniai. Įstaigoje veikia: viena ankstyvojo amžiaus grupė (2-3 m.) - 15 vaikų, trys ikimokyklinio ugdymo grupės (3-6 m.) – 60 vaikų, viena priešmokyklinio ugdymo grupė (6-7 m.) – 20 vaikų. Veikia šeši veiklos kambarėliai: sporto, muzikos, gamtos, dailės, protinių lavybų, pasakų ir vaidybos.

Vadovai. Iki 2018 m. gruodžio 21 d. įstaigai vadovavo direktorė Zina Radevič: III vadybos kvalifikacinė kategorija, 44 m. pedagoginio darbo stažas, 37 m. vadybinio darbo stažas. Direktoriaus pavaduotoja ugdymui Alina Palionienė - III vadybos kvalifikacinė kategorija, 30 m. pedagoginio darbo stažas, 16 m. vadybinio darbo stažas.

Darbuotojai. Įstaigoje dirba 33 darbuotojai (31 et.), iš jų: direktorius – 1 et. (iki 2018 m. gruodžio 21 d.); direktoriaus pavaduotojas ugdymui – 1 et., ikimokyklinio ugdymo mokytojai – 9,4 et., priešmokyklinio ugdymo pedagogai – 1,6 et., logopedas – 1 et., meninio ugdymo mokytojas – 1 et., maitinimo specialistas-dietistas – 1 et., ūkvedys – 1 et., sekretorius – 1 et., kiti darbuotojai – 13 et. Vienas darbuotojas – nėštumo ir gimdymo atostogose, vienas – vaiko auginimo atostogose.

Lopšelis-darželis „Saulutė“ turi unikalią ugdymo programą „Aš sau patinku!“, o įstaigos Konstitucijoje deklaruojamas pasididžiavimo savimi, atvirumo, nuolatinio tobulėjimo ir kolegialumo vertinimas.

Įstaigos veikla skelbiama interneto svetainėje www.pakruojo-saulute.lt.

 

II SKYRIUS  

STRATEGINIO PLANO IR METINIO VEIKLOS  PLANO ĮGYVENDINIMAS

 

               Įgyvendinant įstaigos strateginio plano pagrindinį tikslą - plėtoti kokybišką ikimokyklinį ir priešmokyklinį ugdymą, garantuojantį visapusišką prieinamumą bei kurti saugią, į vaiką orientuotą aplinką – 2018 metų veiklos plane buvo numatyta siekti ugdomosios veiklos kolegialumo ir dermės, palaikant vaiko emocinį saugumą, skatinant individualius vaiko pasiekimus ir juos vertinant.

               Metinės veiklos uždaviniai įgyvendinti sėkmingai: užtikrinta aukšta ugdymo kokybė, veiklą organizuojant bei ugdymo turinio naujoves taikant pagal savitą ikimokyklinio ugdymo programą „Aš sau patinku!“, Bendrąją priešmokyklinio ugdymo programą. Skatinta mentorystės idėja: ikimokyklinio, priešmokyklinio ugdymo veiklų organizavime dalyvavo keturios edukologijos srities studentės. Orientuojantis į priešmokyklinio ugdymo ankstinimo etapus, pageidaujantiems tėvams sudarytos galimybės leisti vaikus į priešmokyklinę grupę nuo penkerių metų. Svarbiu laikytas tėvų – vaikų – pedagogų santykis vaiko pasiekimų ir gebėjimų įvertinime: organizuota atviroji veikla, dalyvauta individualiuose pokalbiuose, išklausyta paskaita „Vaiko psichologija per amžiaus tarpsnius“, dalyvauta diskusijoje su psichologėmis „Bendravimas ir bendradarbiavimas su vaiku“. Dėmesys - socialinių ir emocinių vaikų įgūdžių stiprinimui: buvo vykdomos prevencinės programos „Zipio draugai“, „Kimochiai“, išnaudojamos informacinių technologijų teikiamos galimybės, keliama pedagogų kvalifikacija, įsitraukta į projekto „Darni mokykla“ tęstinę programą „Išmok jaustis gerai“. Saugios, į vaiką orientuotos aplinkos užtikrinimui įvykdyti pakeitimai įstaigos lauko aplinkoje, patvirtintas sveikatai palankus valgiaraštis, bendruomenėje atliktas darželio kaitos situacijos vertinimas, sustiprintas dėmesys bendruomenės narių duomenų apsaugai, numatytas naujos žaidimų aikštelės įsigijimas.

 

III SKYRIUS

VADOVO VEIKLA ĮGYVENDINANT ĮSTAIGOS VEIKLOS TIKSLUS

 

Ugdymo veiklos planavimas ir ugdymo proceso priežiūra bei stebėsena.

Ugdymo turinys planuojamas ir įgyvendinamas vadovaujantis savita lopšelio-darželio programa „Aš sau patinku!“, priešmokyklinio ugdymo Bendrąja programa, metiniu ugdymo veiklos planu ir papildomai įgyvendinamomis programomis.

Ugdomosios veiklos planavimas, lydimas kolegialumo, dermės ir kasdieninio darbo kokybės siekių, buvo orientuotas į vaikų emocinio intelekto stiprinimą. Prioritetu planuojant laikytas individualių vaiko gebėjimų pažinimas, o įvairiapusė veikla nukreipiama į patirtinį ugdymą ir atkurtos Lietuvos 100-ųjų metinių paminėjimą. Ugdymo veiklos planavimas tiesiogiai siejamas su individualiu kiekvieno vaiko gebėjimų, pasiekimų įvertinimu. Savitas ugdomosios programos modelis lėmė darnų bendradarbiavimą veiklos ir žaidimų kambarėliuose: kasdienėje veikloje ieškota vaiko socialinio-emocinio ugdymo įvairovės bei palankios tam ugdymo(si) aplinkos. Ugdomosios veiklos planavimui buvo svarbu vaiko ugdymo(si) rezultatą ir jo siekimo procesą laikyti lygiaverčiais būdais organizuojant kasdienę veiklą.        

Ugdymo proceso priežiūra ir stebėsena  buvo nukreipta į  planavimo kokybės užtikrinimą, kolegialų veiklos ir žaidimų kambarėlių pedagogų darbą, įvertinant vaiko pasiekimus visose ugdymo srityse.

Teigiami aspektai: ugdymo veikla planuojama kūrybiškai, atsižvelgiant į integraliąją veiklos ašį – tematiką, spontaniškus vaikų norus ir paremta pedagogų profesionalumu bei patirtimi.

Tobulintini aspektai: šiuolaikiškas ugdomosios veiklos dokumentavimas, inovatyvių metodų, apjungiančių veiklos ir žaidimų kambarėlių vertinimus, paieška.

 

2017-2018 m. m. tikslų ir uždavinių įgyvendinamų rezultatų aptarimas.

2017-2018 m. m. tikslas – iššūkis – siekti ugdomosios veiklos kolegialumo, dermės bei kasdienio darbo kokybės, orientuojantis į vaikų emocinio intelekto ugdymą. Pedagogų kvalifikacija, kasdienės veiklos planavimas, prevencinių programų taikymas buvo nukreipti šiam tikslui pasiekti. Vyko bendra integrali grupių ir veiklos kambarėlių projektinė veikla, ugdomojoje veikloje naudojamos papildomos programos: „SaulyTUČIAI“, „Opa pa“, „Pika“, „Zipio draugai“, „Ikimokyklinis, priešmokyklinis etnokultūrinis ugdymas“, „Gyvenimo įgūdžių ugdymas“, „Sveikatiada“, „Kimochiai“ ir kt. Respublikinė darnaus vystymosi įgūdžių programa „Darni mokykla“, kurios veiklose buvome įvertinti, turėjo įtakos ne tik emocinio intelekto stiprinimo veikloms,  bet ir veikloms, susijusioms su  sveika ugdymo įstaigos aplinka, vartojimu, darnios įstaigos bendruomenės tvirtinimu ir kt. Tiriamoji veikla padėjo įsivertinti tikslo siekimą: naudingais laikome susitikimus su pradinių klasių mokytojomis, veiklos kambarėlių lankomumo tyrimus, anketines apklausas kolegialaus bendradarbiavimo, ugdymo turinio planavimo, vaiko vertinimo, pasiekimų ir gebėjimų stiprinimo paieškos klausimais.

 

Pedagogų profesinio tobulėjimo skatinimas.

Įstaigoje sudarytos lygios galimybės pedagogų tobulėjimo poreikių tenkinimui. 2018 metais visi pedagogai stiprino kompetencijas, dalyvaudami  seminaruose, konferencijose, kursuose, kituose mokymuose. Lopšelyje-darželyje skatinama naudotis akredituotų videomokymų platforma. Grupė pedagogų lankėsi Klaipėdos vaikų darželyje „Vaikystės sodas“, kur gilino žinias, būtinas dirbant su emocinio vaikų ugdymo programa „Kimochis“. Pedagogo emocinio intelekto, kaip asmeninio efektyvumo, pamatą mokymuose tvirtino ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo pedagogai. Profesinės žinios tobulintos Šiaulių, Panevėžio, Klaipėdos, Pakruojo švietimo centruose.

 

Įstaigos kultūra.

Bendruomeniška įstaigos kultūra, atvirumas visuomenei atsispindėjo metų renginiuose, viešojoje erdvėje, vykdant patirties sklaidą. Informacijai ir bendruomenės telkimui svarbi buvo aktyviai veikianti interneto svetainė (www.pakruojo-saulute.lt). Buvo vykdomas tradicinių ir netradicinių renginių tęstinumas, dalyvauta respublikiniuose, rajono, miesto konkursuose, parodose, akcijose, vyko įvairūs atkurtos Lietuvos 100-mečiui skirti renginiai. Kasmet įstaiga reprezentuoja rajoną, dalyvaudama visos Lietuvos „Saulučių“ vardą turinčių įstaigų sambūryje. Lopšelis-darželis „Saulutė“ – atvira, savitumus ir tradicijas išlaikanti, bendraujanti ir bendradarbiaujanti, vaikų norą rinktis gerbianti įstaiga.

 

Įstaigos veiklos kokybės įsivertinimas.

Vykdyta anketinė apklausa pedagogams „Ugdymo turinio kasdienis planavimas + vaiko vertinimas = vaiko pasiekimų ir gebėjimų stiprinimas“, teikta tiriamoji-analitinė anketa „Kolegialus bendradarbiavimas įstaigoje – ugdomojo proceso kokybė vaiko naudai“. Vykdytas darželio bendruomenės anketavimas „Darželio gyvavimo ir kaitos situacijos vertinimas“. Visi pedagogai metų pabaigoje atliko savo darbo kokybės savianalizę.

 

Dalyvavimas projektuose ir programose.

Įstaigoje vykdomos programos: ikimokyklinio ugdymo programa „Aš sau patinku!“, Bendroji priešmokyklinio ugdymo programa, interaktyvi animacinė multimedijos programa „SaulyTUČIAI“, integruoti mokymo(si) komplektai „Opa pa“, „Pi ka“, prevencinės programos „Zipio draugai“, „Kimochiai“, sveikatos stiprinimo programa „Sveikatiada“, darnaus vystymosi įgūdžių programa „Darni mokykla“. Įsisavintos ES remiamos programos „Pienas vaikams“ ir „Vaisių vartojimo skatinimo“ programa.

Dalyvaujama projektuose: „Mes rūšiuojam“, „Jaunojo gamtininko – mokslininko laboratorija“.

 

Bendradarbiavimo skatinimas.

Įstaigoje sudarytos sąlygos pedagogų bendravimui ir bendradarbiavimui. Išskirtiniu laikome bendravimą respublikiniuose Lietuvos „Saulučių“ sambūriuose – bendradarbiavimo sutartys profesinei sklaidai sudarytos su 12 respublikos „Saulučių“ darželių. Bendraujama su Latvijos vaikų darželiu „Saulite“. Bendradarbiavimas su partneriais, bendruomene buvo vykdomas, organizuojant kultūrinius renginius, atvirąsias veiklas.

 

IV SKYRIUS

ĮSTAIGOS ŪKINĖ VEIKLA

 

Ugdymo programų įgyvendinimui, ugdymo sąlygų užtikrinimui skirtos lėšos (tūkst. Eur):

Finansavimo šaltinis

Lėšos (gauta)

Panaudota

Savivaldybės biudžetas

249,0

249,0

Mokinio krepšelis

90,8

90,8

Spec. lėšos (tėvų įnašai)

22,1

22,1

Nebiudžetinės lėšos (L)

-

-

Valstybės lėšos (V)

0

0

Nemokamas maitinimas

0,5

0,5

2 proc. parama

0,6

0,0

Kita parama

0,3

0,3

Projektų lėšos

0,3

0,3

Iš viso:

363,6

363,0

 

 

 

Lėšų panaudojimas ( tūkst. Eur):

Išlaidų pavadinimas

Patvirtinta sąmata

Gautas finansavimas

Panaudotas finansavimas

Savivaldybės biudžeto lėšos

MK lėšos

Tėvų įnašai

Savivaldybės biudžeto lėšos

MK lėšos

Tėvų įnašai

Savivaldybės biudžeto lėšos

MK lėšos

Tėvų įnašai

Darbo užmokestis

154,1

66,9

 

154,1

66,9

 

154,1

66,9

 

Soc. draudimo įmokos

48,6

20,4

 

48,6

20,4

 

48,6

20,4

 

Mityba

2,4

 

18,8

2,4

 

17,2

2,4

 

17,2

Ryšių paslaugos

0,3

0,2

 

0,3

0,2

 

0,3

0,2

 

Kitos prekės

7,1

2,4

4,6

6,4

2,4

4,4

6,4

2,4

4,4

IMT einamasis remontas

15,0

 

 

14,9

 

 

14,9

 

 

Kvalifikacijos kėlimas

 

0,3

 

 

0,3

 

 

0,3

 

Komunalinės paslaugos

21,0

 

 

21,0

 

 

21,0

 

 

Kitos paslaugos

0,8

0,3

0,6

0,7

0,3

0,5

0,7

0,3

0,5

Darbdavių socialinė parama

0,6

0,3

 

0,6

0,3

 

0,6

0,3

 

Iš viso:

249,9

90,8

24,0

249,0

90,8

22,1

249,0

90,8

22,1

 

V SKYRIUS

INFORMACIJA APIE ĮSTAIGOJE ATLIKTUS PATIKRINIMUS, JŲ IŠVADOS

 

Eil. Nr.

Tikrinusi įstaiga

Data ir akto Nr.

Išvados

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

Nacionalinio visuomenės sveikatos centro prie SAM Šiaulių departamento Pakruojo skyrius

 

 

 

 

2018-08-09, akto Nr. (6-22 15.3.2.) PA-5304

1.   Pakartotiniai nurodymai spręsti klausimą dėl priešmokyklinėje grupėje miegui naudojamų čiužinių.

2.   Spręsti klausimą dėl grupių patalpų valymo inventorius (turi būti laikomas atskirai nuo tualetų-prausyklų inventoriaus).

3.   Spręsti klausimą dėl tinkamo smėlio dėžių uždengimo.

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba Pakruojo teritorinis padalinys

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2018-12-06

akto Nr.57 VMĮP-401

1.   Patalpose reikalingas kapitalinis remontas. Grindų danga virtuvėje, maisto produktų sandėlyje vietomis nelygi, ištrupėję tarpai tarp plytelių, dalis nuskilę. Sienų, lubų danga virtuvėje, sandėlyje vietomis nelygi, sunkiai valomais paviršiais.

2.    Darbuotojų persirengimo vieta (spintelės) įrengta koridoriuje šalia elektros įrenginių. Vieta siaura, nepatogi darbuotojams.

3.   Pastatyta susidėvėjusi buitinė vonia, nepatogi naudojimui. Reikalinga pakeisti.

4.   Virtuvėje gamybinių stalų stalviršiai metaliniai, tačiau tarpai nesandarūs, sunkiai valomais paviršiais. Svarstyklės laikomos ant medinės susidėvėjusios spintelės, kurios tarpuose kaupiasi nešvarumai.

3.

UAB ,,Tuvlita“

2018 -07-24

Nr. 18-11-117

Trūkumų nerasta, išduotas leidimas naudotis žaidimų aikštele.

 

 

VI SKYRIUS

PROBLEMOS IR SIŪLOMI PROBLEMŲ SPRENDIMO BŪDAI, ATEITIES PLANAI

 

Vaikų žaidimų aikštelė po patikrinimo pripažinta kaip saugi ir turinti leidimą ja naudotis, tačiau  vaikams – tuščia ir neskatinanti aktyvios veiklos. Problema – sudarytos sutarties su žaidimų aikštelės tiekėjais sąlygų nevykdymas.

Reikalingas įstaigos patalpų ir lauko aplinkos atnaujinimas. Turimomis pajėgomis ir minimaliomis išlaidomis vasaros laikotarpiu planuojamas lauko erdvių estetinis atnaujinimas.

Ugdomosios veiklos planavimui, duomenų sisteminimui, šiuolaikiškam bendravimui su tėvais reikalinga inovatyvi internetinė informacinė sistema.

_________________________