herbas_jb_sm.jpg

 

Joniškio rajono savivaldybės
Administracijos direktorius

 

įsakymas

DĖL JONIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIAUS

2003 M. RUGPJŪČIO 18 D. ĮSAKYMO NR. a-265 „Dėl savivaldybės socialinio būsto fondo naudojimo komisijos sudarymo“

PAKEITIMO

 

2010 m. gruodžio 15 d. Nr. A-993

Joniškis

 

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos  savivaldos įstatymo (Žin., 1994, Nr. 55-1049; 2008, Nr. 113-4290) 18 straipsnio 1 dalimi ir atsižvelgdamas į Joniškio rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2010 m. spalio 25 d. įsakymo Nr. A-825 „Dėl korupcijos prevencijos priemonių Joniškio rajono savivaldybės socialinio būsto nuomos srityje, parengtų pagal korupcijos pasireiškimo tikimybės 2010 metais atliktos analizės ir vertinimo rezultatus, patvirtinimo“ 1 punktą,

keičiu Joniškio rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2003 m. rugpjūčio 18 d. įsakymo Nr. A-265 „Dėl Savivaldybės socialinio būsto fondo naudojimo komisijos sudarymo“ 2 punktu patvirtintus Joniškio rajono savivaldybės socialinio būsto fondo naudojimo komisijos nuostatus ir išdėstau juos nauja redakcija (pridedama).

 

 

 

Administracijos direktorius                                                                             Gediminas Čepulis


PATVIRTINTA

Joniškio rajono savivaldybės

administracijos direktoriaus

2003 m. rugpjūčio 18 d. įsakymu Nr. A-265

(2010 m. gruodžio 15 d. įsakymo Nr. A-993

redakcija)

 

JONIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS

SOCIALINIO BŪSTO FONDO NAUDOJIMO KOMISIJOS NUOSTATAI

 

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Joniškio rajono savivaldybės socialinio būsto fondo naudojimo komisijos nuostatai (toliau – nuostatai) reglamentuoja Joniškio rajono savivaldybės (toliau – savivaldybė) socialinio būsto fondo naudojimo komisijos uždavinius, funkcijas, teises ir darbo organizavimą.

2. Joniškio rajono savivaldybės socialinio būsto fondo naudojimo komisija (toliau – komisija) savo veikloje vadovaujasi Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos civiliniu kodeksu, Lietuvos Respublikos valstybės paramos būstui įsigyti ar išsinuomoti ir daugiabučiams namams atnaujinti (modernizuoti) įstatymu, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais asmenų aprūpinimą būstu, savivaldybės socialinio būsto fondo formavimą ir naudojimą, taip pat Joniškio rajono savivaldybės tarybos patvirtintu Joniškio rajono savivaldybės socialinio būsto nuomos tvarkos aprašu ir kitais Joniškio rajono savivaldybės tarybos sprendimais ir savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymais, reglamentuojančiais asmenų aprūpinimą būstu, savivaldybės socialinio būsto fondo formavimą ir naudojimą, ir šiais nuostatais.

3. Komisijos nariai yra 6 savivaldybės administracijos darbuotojai ir 1 savivaldybės tarybos deleguotas tarybos narys. Komisija sudaroma savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu. Sudarant komisiją, paskiriamas komisijos pirmininkas ir sekretorius, kuris yra komisijos narys.

4. Šiuose nuostatuose vartojamos sąvokos atitinka Lietuvos Respublikos valstybės paramos būstui įsigyti ar išsinuomoti ir daugiabučiams namams atnaujinti (modernizuoti) įstatymo 2 straipsnyje apibrėžtas sąvokas.

 

II. KOMISIJOS UŽDAVINIAI IR FUNKCIJOS

 

5. Svarbiausias komisijos uždavinys yra ieškoti optimalių būdų savivaldybės socialinio būsto fondui plėtoti, užtikrinti racionalų valstybės ir savivaldybės tikslinių lėšų naudojimą, garantuoti, kad eilių būstui išsinuomoti sudarymas, gyvenamųjų patalpų paskirstymas ir nuomojimas savivaldybės gyventojams būtų vykdomas pagal galiojančių įstatymų ir kitų teisės aktų nuostatas.

6. Komisija atlieka šias funkcijas:

6.1. rūpinasi Socialinio būsto fondo plėtra iš valstybės biudžeto tikslinių asignavimų ir savivaldybės lėšų statant naujus gyvenamuosius namus, remontuojant, rekonstruojant ir pritaikant gyventi turimus pastatus, taip pat perkant ar kitokiu būdu teisėtai įgyjant gyvenamuosius namus, jų dalis, butus;

6.2. analizuoja duomenis apie išnuomotas savivaldybės gyvenamąsias patalpas, šių patalpų naudojimą ir būklę;

6.3. nagrinėja gyventojų prašymus:

6.3.1. dėl jų įrašymo į sąrašus asmenų (šeimų), turinčių teisę į socialinį būstą;

6.3.2. dėl socialinio būsto išnuomojimo;

6.3.3. dėl socialinio būsto nuomos sutarčių pratęsimo ir nutraukimo;

6.3.4. dėl pažymų apie teisę į valstybės paramą (lengvatinį kreditą) būstui įsigyti išdavimo;

6.3.5. dėl nuomojamų gyvenamųjų patalpų privatizavimo;

6.4. svarsto asmenų (šeimų), turinčių teisę į savivaldybės socialinį būstą, sąrašų sudarymo klausimus;

6.5. teikia išvadas ir siūlymus pagal kompetenciją savivaldybės tarybai, savivaldybės administracijos direktoriui, Socialinės paramos skyriui dėl sprendimų ir kitų teisės aktų priėmimo ir veiksmų visais savivaldybės socialinio būsto naudojimo klausimais atlikimo.

 

III. KOMISIJOS TEISĖS

 

7. Komisija turi teisę:

7.1. gauti informaciją iš valstybės ir savivaldybės institucijų su komisijos veikla susijusiais klausimais;

7.2. esant reikalui pasitelkti savivaldybės administracijos darbuotojus ir kitus specialistus bei suinteresuotus asmenis komisijos funkcijoms įgyvendinti.    

 

IV. KOMISIJOS DARBO ORGANIZAVIMAS

 

8. Komisijos darbui vadovauja ir už jos veiklą atsakingas komisijos pirmininkas. Nedalyvaujant pirmininkui jį pavaduoja kitas komisijos narys, kurį balsų dauguma išrenka komisijos nariai.

9. Komisijos pirmininkas:

9.1. organizuoja komisijos darbą;

9.2. nustato komisijos posėdžio datą ir vietą;

9.3. vadovauja posėdžiams;

9.4. pasirašo komisijos posėdžių protokolus.

10. Komisijos sekretorius, o jam nedalyvaujant kitas komisijos narys, kurį balsų dauguma išrenka komisijos nariai:

10.1. rengia komisijos posėdžio darbotvarkę ir ją derina su komisijos pirmininku;

10.2. rašo posėdžio protokolą, jį pasirašo.

11. Komisijos posėdžiai šaukiami prireikus.

12. Komisijai medžiagą pateikia ir komisijos posėdį organizuoja Socialinės paramos skyrius.

13. Komisijos posėdis yra teisėtas, jeigu jame dalyvauja ne mažiau kaip pusė komisijos narių. Komisijos nutarimai priimami posėdyje dalyvavusių komisijos narių balsų dauguma atviru balsavimu. Balsams pasiskirsčius po lygiai, lemia komisijos pirmininko balsas.

14. Komisijos nutarimai įforminami protokolais. Protokole nurodoma data, posėdžio dalyviai, nagrinėto klausimo esmė ir pasiūlymai. Priimant nutarimą dėl socialinio būsto skyrimo išimties tvarka, protokole turi būti nurodyti nutarimo motyvai. Protokolui suteikiamas eilės numeris pagal bendrąją numeraciją nuo metų pradžios iki metų pabaigos. Komisijos protokolai (originalai) saugomi kartu su svarstyto klausimo medžiaga Socialinės paramos skyriuje.

15. Jeigu dėl komisijos nutarimo komisijos narys (nariai) pareiškia atskirą nuomonę, ji įrašoma posėdžio protokole.

 

V. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

16. Komisijos veiklos dokumentai (prašymų registracijos žurnalas, posėdžių protokolai ir kita medžiaga) saugomi nustatytą terminą Socialinės paramos skyriaus archyve vadovaujantis Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymu. 

17. Pasikeitus komisijos sekretoriui, visi dokumentai perduodami paskirtam naujam sekretoriui pagal perdavimo–priėmimo aktą.

18. Skundus dėl komisijos veiksmų ar neveikimo nagrinėja savivaldybės administracijos direktorius.

_____________________