|
|
Joniškio rajono savivaldybės
TARYBA
SPRENDIMAS
DĖL JONIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS 2011 M. GEGUŽĖS 26 D. SPRENDIMO NR. T-81 „DĖL JONIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS VEIKLOS REGLAMENTO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2014 m. balandžio 3 d. Nr. T-36
Joniškis
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 13 straipsnio 3 dalies 3 punktu, 5, 7, 9, 10 dalimis, 16 straipsnio 2 dalies 32 punktu, 16 straipsnio 3 dalies 8 punktu, 18 straipsnio 1 dalimi, 21 straipsniu, 27 straipsnio 1 dalies 2 punktu ir 29 straipsnio 1 ir 5 dalimis, Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 4, 6, 16, 17, 20, 29, 32, 35, 50, 51 straipsnių pakeitimo ir papildymo bei įstatymo papildymo trečiuoju1skirsniu įstatymo 4, 6 straipsniais, 12 straipsnio 1 ir 3 dalimis, Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 11, 13, 14 straipsnių pakeitimo ir papildymo įstatymo 3 ir 4 straipsniais, Lietuvos Respublikos teisėkūros pagrindų įstatymo 15 straipsnio 3 dalimi ir 19 straipsnio 2 dalimi, atsižvelgdama į Lietuvos Respublikos Vyriausybės atstovo Šiaulių apskrityje 2014 m. kovo 12 d. reikalavimą „Dėl Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 29 straipsnio 1 dalies įgyvendinimo“, 2014 m. vasario 28 d. reikalavimą Nr. 4-16 „Dėl Lietuvos Respublikos teisėkūros pagrindų įstatymo 10 straipsnio 7 dalies ir 15 straipsnio 3 dalies įgyvendinimo“ ir 2014 m. kovo 13 d. teikimą Nr. 3-16 „Dėl Joniškio rajono savivaldybės tarybos 2011 m. gegužės 26 d. sprendimo Nr. T-81 1 punktu patvirtinto Joniškio rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamento pakeitimo“, Joniškio rajono savivaldybės taryba
n u s p r e n d ž i a:
1. Pakeisti Joniškio rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamentą, patvirtintą Joniškio rajono savivaldybės tarybos 2011 m. gegužės 26 d. sprendimu Nr. T-81 (kartu su pakeitimais ir papildymais, padarytais Joniškio rajono savivaldybės tarybos 2011 m. rugpjūčio 25 d. sprendimu Nr. T-148, 2011 m. lapkričio 3 d. sprendimu Nr. T-179, 2012 m. balandžio 26 d. sprendimu Nr. T-73, 2013 m. kovo 28 d. sprendimu Nr. T-38, 2013 m. gegužės 30 d. sprendimu Nr. T-89):
1.1. išdėstyti 7.32 punktą taip:
1.2. išdėstyti 7.35 punktą taip:
„7.35. tvirtina savivaldybės triukšmo prevencijos ir mažinimo priemones, triukšmo savivaldybės teritorijoje rodiklius, aglomeracijų strateginių triukšmo žemėlapius, gyvenamųjų vietovių teritorijų, kuriose būtina įgyvendinti triukšmo prevencijos ir mažinimo priemones (triukšmo prevencijos zonų), ir triukšmo prevencijos viešose vietose taisykles, nustato tyliąsias zonas. Nustato ir prižiūri, kaip savivaldybės vykdomosios institucijos, kiti pavaldūs viešojo administravimo subjektai įgyvendina savo funkcijas triukšmo valdymo srityje“;
1.3. išdėstyti 7.40 ir 7.41 punktus taip:
1.4. papildyti nauju 7.55 punktu ir jį išdėstyti taip:
1.5. išdėstyti 14.3 punktą taip:
„14.3. priimamas sprendimas dėl savivaldybės administracijos direktoriaus (direktoriaus pavaduotojo) atleidimo iš pareigų, nes baigėsi jo įgaliojimų laikas, ir pavedimo savivaldybės administracijos direktoriui, savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojui ar kitam savivaldybės administracijos valstybės tarnautojui eiti savivaldybės administracijos direktoriaus pareigas, kol bus paskirtas savivaldybės administracijos direktorius (direktoriaus pavaduotojas) naujai kadencijai“;
1.6. išdėstyti 19 punktą taip:
1.7. išdėstyti 22.8 punktą taip:
1.8. išdėstyti 22.10 punktą taip:
„22.10. Negaliojančiais pripažįstami nepatvirtinto pavyzdžio biuleteniai, taip pat biuleteniai, kuriuose palikta daugiau kaip vieno kandidato pavardė arba išbrauktos visos pavardės. Papildomai įrašytos pavardės neskaičiuojamos. Renkant iš vieno kandidato, negaliojančiais pripažįstami biuleteniai, jei nepažymėtas nei vienas variantas arba pažymėti abu. Posėdžio pirmininkas supažindina tarybos narius, kokie balsavimo biuleteniai bus laikomi negaliojančiais“;
1.9. išdėstyti 45 punktą taip:
„45. Iki tarybos posėdžio pradžios registruojami tarybos nariai ir kiti posėdyje dalyvausiantys asmenys. Jei naudojama elektroninė balsavimo sistema, tarybos nariai joje registruojasi vardinėmis kortelėmis, kurios išdalijamos posėdžio pradžioje (tarybos nariai pasirašo registracijos lape) ir surenkamos jam pasibaigus (pasirašytinai). Kortelės saugomos Kanceliarijos skyriuje“;
1.10. išdėstyti 46 punktą taip:
1.11. išdėstyti 52 punktą taip:
„52. Darbotvarkė gali būti papildyta ar pakeista tarybos sprendimu komiteto, komisijos, frakcijos ar 1/3 dalyvaujančių posėdyje tarybos narių siūlymu, jei dėl šių siūlymų sprendimų projektai įregistruoti ne vėliau kaip prieš 24 valandas iki posėdžio pradžios. Ši nuostata netaikoma siūlymams, susijusiems su norminio pobūdžio sprendimų projektų pateikimu“;
1.12. išdėstyti 57 punktą taip:
„57. Tarybos narys privalo nedalyvauti svarstant klausimą ir priimant sprendimą, kuris yra susijęs su jo ar jo šeimos narių ir artimų giminaičių turtiniais ar finansiniais klausimais arba kai jo dalyvavimas galėtų sukelti viešųjų ir privačių interesų konfliktą. Posėdžio pirmininkui paskelbus darbotvarkės klausimą tarybos narys turi pranešti apie jo ar jo šeimos narių turtinį ar finansinį suinteresuotumą šiuo klausimu ar galimą interesų konfliktą, išsiregistruoti iš elektroninės balsavimo sistemos ir palikti posėdžių salę, o į posėdžių salę grįžti pakviestas Kanceliarijos skyriaus atsakingo darbuotojo po sprendimo priėmimo procedūros“;
1.13. papildyti nauju 611 punktu ir jį išdėstyti taip:
1.14. išdėstyti 70 punktą taip:
„70. Atvirai balsuojama naudojant atviro balsavimo elektroninę sistemą, išimtiniais atvejais (sugedus elektroninei sistemai, dingus elektrai ir kt.) – rankos pakėlimu. Tuo atveju, kai balsuojant naudojama atviro balsavimo elektroninė sistema, balsavusių tarybos narių pavardės ir balsavimo rezultatai rodomi ekrane. Balsavimo trukmė naudojant atviro balsavimo elektroninę sistemą – iki 40 sekundžių. Balso teisė negali būti perduota kitiems asmenims. Kai balsuojama elektronine sistema, tarybos nario motyvuotu prašymu, posėdžio pirmininko žodiniu teikimu, tarybai pritarus gali būti perbalsuojama, kol nepradėtas svarstyti kitas darbotvarkės klausimas“;
1.15. išdėstyti 75 punkto trečią ir penktą pastraipas taip:
„75. Balsavimo rezultatai skaičiuojami nuo posėdyje (klausimo svarstyme) dalyvaujančių tarybos narių skaičiaus. Balsai laikomi pasiskirstę po lygiai, jei „už“ balsavo lygiai pusė posėdyje dalyvaujančių Tarybos narių, t. y. tiek pat, kiek balsavo „prieš“, susilaikė ir nebalsavo kartu sudėjus.
Kiekvieno tarybos nario balsavimo rezultatai yra saugomi informacinėse laikmenose ir skelbiami savivaldybės interneto svetainėje“;
1.16. išdėstyti 79 punkto antrą pastraipą taip:
1.17. išdėstyti 92 punktą taip:
„92. Rengiami sprendimų projektai turi atitikti Lietuvos Respublikos teisėkūros pagrindų įstatymo nuostatas, Lietuvos Respublikos teisingumo ministro 2013 m. gruodžio 23 d. įsakymu Nr. 1R-298 patvirtintų Teisės aktų projektų rengimo rekomendacijų, Lietuvos vyriausiojo archyvaro 2011 m. liepos 4 d. įsakymu Nr. V-117 patvirtintų Dokumentų rengimo taisyklių reikalavimus“;
1.18. išdėstyti 93 punktą taip:
„93. Teikiamas svarstyti sprendimo projektas turi būti vizuotas dokumentą rengusio asmens, savivaldybės administracijos direktoriaus ar direktoriaus pavaduotojo (kai sprendimo projektą teikia ne savivaldybės administracijos direktorius, turi būti jo susipažinimo žyma), suderintas su kitomis suinteresuotomis institucijomis, kurių valdymo sritis ar kompetencija susijusi su sprendžiamu klausimu. Savivaldybės administracijos teisininkas, patikrinęs sprendimo projektą, jį vizuoja, jei teisės akto projekte nurodytos suderinimo su konkrečiomis institucijomis žymos arba projekto rengėjas prie savo vizos yra nurodęs, kad teisės akto derinti su kitomis suinteresuotomis institucijomis nereikia“;
1.19. išdėstyti 94 punktą taip:
1.20. papildyti naujais 97.9, 97.10, 97.11 punktais ir juos išdėstyti taip:
„97.9. apie būtinumą paskelbti Teisės aktų registre dėl norminio administracinio teisės akto įsigaliojimo;
1.21. išdėstyti 102 punktą taip:
1.22. išdėstyti 107 punktą taip:
„107. Meras sudaro tarybos posėdžio darbotvarkę ir pasirašo potvarkį dėl tarybos posėdžio sušaukimo ir teikiamų tarybai svarstyti klausimų. Ne vėliau kaip prieš 4 darbo dienas iki tarybos posėdžio svarstytinus klausimus kartu su įregistruotais sprendimų projektais meras privalo įtraukti į posėdžio darbotvarkę. Jei meras svarstytinų klausimų į posėdžio darbotvarkę neįtraukia, dėl jų įtraukimo į darbotvarkę sprendžia taryba Reglamento 52 ir 53 punkte nustatyta tvarka“;
1.23. išbraukti 108 punkte sakinį „Projekto teikėjas iki tarybos posėdžio pradžios gali atsiimti projektą“;
1.24. išdėstyti 112 punktą taip:
„112. Tarybos posėdžiai protokoluojami. Posėdžių protokolus ir tarybos sprendimus privalo pasirašyti tam posėdžiui pirmininkavęs meras arba jo pavaduotojas ar kitas tarybos narys. Posėdžių protokolus turi pasirašyti savivaldybės administracijos direktoriaus (kai yra gautas mero pritarimas) paskirtas valstybės tarnautojas arba darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį (toliau – darbuotojas). Sprendimą dėl mero išrinkimo pasirašo apygardos rinkimų komisijos pirmininkas ar pagal amžių vyriausias tarybos narys, pirmininkavęs tarybos posėdžiui. Sprendimą, nuo kurio svarstymo ir priėmimo nusišalino posėdžiui pirmininkavęs meras arba jo pavaduotojas ar kitas tarybos narys, pasirašo šio sprendimo priėmimo metu posėdžiui pirmininkavęs asmuo“;
1.25. išdėstyti 117 punktą taip:
1.26. išdėstyti 120 punktą taip:
1.27. išdėstyti 129 punktą taip:
1.28. išdėstyti 130 punktą taip:
1.29. išdėstyti 161 punktą taip:
1.30. išdėstyti 162 punktą taip:
1.31. išdėstyti 216.2 punktą taip:
1.32. išdėstyti 257.6 punktą taip:
1.33. papildyti nauju X1 skyriumi ir jį išdėstyti taip:
„X1. SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIAUS PAVADAVIMAS
2591. Savivaldybės administracijos direktoriaus atostogų, komandiruočių ar ligos metu, taip pat kai jis laikinai negali eiti pareigų dėl kitų priežasčių, savivaldybės administracijos direktoriaus pareigas, nustatytas Lietuvos Respublikos vietos savivaldos ir kituose įstatymuose, taip pat kituose teisės aktuose, atlieka savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas, o jei savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas dėl objektyvių priežasčių negali atlikti savivaldybės administracijos direktoriaus pareigų, savivaldybės administracijos direktoriaus funkcijas vykdo Finansų skyriaus vedėjas, jei jo nėra – Ekonominės plėtros ir investicijų skyriaus vedėjas, jei jo nėra – Kanceliarijos skyriaus vedėjas.
Kasmetinės ir tikslinės atostogos savivaldybės administracijos direktoriui ir savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojui suteikiamos ir atšaukiama iš jų mero potvarkiu“.
2. Nustatyti, kad šio sprendimo: