isgyaz13

 

PAKRUOJO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

SPRENDIMAS

DĖL PRITARIMO PAKRUOJO RAJONO SAVIVALDYBĖS IR NACIONALINĖS ŠVIETIMO AGENTŪROS PARTNERYSTĖS SUTARČIAI ĮGYVENDINANT IŠ EUROPOS SĄJUNGOS STRUKTŪRINIŲ FONDŲ LĖŠŲ BENDRAI FINANSUOJAMĄ PROJEKTĄ NR. 09.2.1-ESFA-V-719-01-0001 „KOKYBĖS KREPŠELIS“

 

2020 m. kovo 26 d. Nr. T-66

Pakruojis

          

 Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 4 dalimi bei Pakruojo rajono savivaldybės tarybos 2013 m. gruodžio 19 d. sprendimu Nr. T-319 „Dėl Pakruojo rajono savivaldybės vardu sudaromų sutarčių pasirašymo tvarkos aprašo patvirtinimo“ patvirtinto Pakruojo rajono savivaldybės vardu sudaromų sutarčių pasirašymo tvarkos aprašo 4.1.1 papunkčiu, Pakruojo rajono savivaldybės taryba  n u s p r e n d ž i a:

1.    Pritarti Pakruojo rajono savivaldybės ir Nacionalinės švietimo agentūros partnerystės sutarčiai įgyvendinant iš Europos sąjungos struktūrinių fondų lėšų bendrai finansuojamą projektą Nr. 09.2.1-ESFA-V-719-01-0001 „Kokybės krepšelis“(pridedama).

2.    Įgalioti Pakruojo rajono savivaldybės administracijos direktorių pasirašyti šio sprendimo 1 punkte nurodytą partnerystės sutartį.

              Šis sprendimas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.

 

Savivaldybės meras                                                                                                             Saulius Margis

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PRITARTA

Pakruojo rajono savivaldybės tarybos

                                                                                      2020 m. kovo 26 d. sprendimu Nr. T-66

 

IŠ EUROPOS SĄJUNGOS STRUKTŪRINIŲ FONDŲ LĖŠŲ BENDRAI FINANSUOJAMO
PROJEKTO NR. 09.2.1-ESFA-V-719-01-0001 „KOKYBĖS KREPŠELIS“
NACIONALINĖS ŠVIETIMO AGENTŪROS IR SAVIVALDYBĖS PARTNERYSTĖS SUTARTIS

 

(data) Nr. (nr)

 

Vadovaudamiesi (-osi) Kokybės krepšelio skyrimo bendrojo ugdymo mokykloms tvarkos aprašo (toliau – Kokybės krepšelio aprašas), patvirtinto Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2018 m. rugpjūčio 29 d. įsakymu Nr. V-707, 9 punktu, atsižvelgdami (-os) į tai, kad Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2019 m. gegužės 27 d. įsakymu Nr. V-637 „Dėl finansavimo skyrimo projektui, pateiktam pagal 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 9 prioriteto „Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas“ įgyvendinimo priemonę 09.2.1-ESFA-V-719 „Kokybės krepšelis“ šioje partnerystės sutartyje nurodytam projektui įgyvendinti yra skirtos Europos Sąjungos (toliau – ES) struktūrinių fondų ir (arba) Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos (toliau – projektui skirtos finansavimo lėšos), suprasdami (-os) tai, kad projekto finansavimo taisykles inter alia apibrėžia ne tik ši partnerystės sutartis, bet ir 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 9 prioriteto „Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas“ 09.2.1-ESFA-V-719 priemonės „Kokybės krepšelis“ projektų finansavimo sąlygų aprašas, patvirtintas 2018 m. lapkričio 23 d. Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro įsakymu Nr. V-926 „Dėl 2014-2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 9 prioriteto „Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas“ 09.2.1-ESFA-V-719 priemonės „Kokybės krepšelis“ projektų finansavimo sąlygų aprašo patvirtinimo“ (toliau – aprašas) ir jame nurodyti nacionaliniai ir ES teisės aktai.

Nacionalinė švietimo agentūra (toliau – projekto vykdytojas), reorganizavimo būdu 2019 m. rugsėjo 1 d. perėmusi Ugdymo plėtotės centro teises ir pareigas, atstovaujama l. e. direktoriaus pareigas Vaino Brazdeikio, paskirto Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2019-08-30 įsakymu Nr. P1-214, ir

 Savivaldybės administracija (toliau – partneris), atstovaujama (vardas, pavardė, pareigos, atstovavimo pagrindas), (toliau – šalys) sudaro šią iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų bendrai finansuojamo projekto Nr. 09.2.1-ESFA-V-719-01-0001 „Kokybės krepšelis“ Nacionalinės švietimo agentūros ir savivaldybės partnerystės sutartį (toliau – sutartis).

 

I. SUTARTIES DALYKAS

 

1.1.   Sutartyje nustatomi projekto Nr. 09.2.1-ESFA-V-719-01-0001 „Kokybės krepšelis“ (toliau – projektas)  įgyvendinimo reikalavimai, finansavimo tvarka ir sąlygos.

 

II. ŠALIŲ TEISĖS, ĮSIPAREIGOJIMAI IR ATSAKOMYBĖ

 

2.1.   Šalys įsipareigoja visapusiškai bendradarbiauti ir įskaitant, bet tuo neapsiribojant, skirti žmogiškuosius, intelektinius, materialinius ir kitokio pobūdžio išteklius, reikalingus ir leidžiančius tinkamai vykdyti projektą (pasiekti tikslus, uždavinius, rezultatus) ir jį reglamentuojančius teisės aktus bei šią sutartį.

2.2.   Šalys susitaria, vykdydamos sutartį, laikytis projekto įgyvendinimą, finansavimą ir sąlygas reglamentuojančių teisės aktų.

2.3.   Nė viena iš šalių neatsako už visišką ar dalinį įsipareigojimų pagal sutartį neįvykdymą, jeigu ji įrodo, kad įsipareigojimų neįvykdė dėl nenugalimos jėgos (force majeure) aplinkybių, atsiradusių po sutarties įsigaliojimo dienos.

2.4.   Nenugalimos jėgos (force majeure) aplinkybių sąvoka apibrėžiama ir sutarties šalių teisės, pareigos ir atsakomybė esant šioms aplinkybėms reglamentuojamos Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.212 straipsnyje ir Atleidimo nuo atsakomybės esant nenugalimos jėgos (force majeure) aplinkybėms taisyklėse, patvirtintose Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1996 m. liepos 15 d. nutarimu Nr. 840 „Dėl Atleidimo nuo atsakomybės esant nenugalimos jėgos (force majeure) aplinkybėms taisyklių patvirtinimo“.

 

III. KOKYBĖS KREPŠELIO LĖŠO

 

3.1.       Projekto vykdytojas projektui įgyvendinti naudoja projektui skirtas finansavimo lėšas, kurių dydis kiekvienos mokyklos atveju nustatomas Kokybės krepšelio aprašo 6, 7 ir 8 punktuose nustatyta tvarka. Projektui pagal šią sutartį įgyvendinti skiriamos lėšos toliau vadinamos kokybės krepšelio lėšomis. Mokyklomis toliau vadinamos mokyklos, kurių savininko teises ir pareigas įgyvendina savivaldybė (partneris) ir kurios dalyvauja projekte.

3.2.       Kokybės krepšelio lėšos skaičiuojamos ir išmokamos dalimis:

3.2.1.      pirma dalis – pirmiesiems mokyklos veiklos tobulinimo mokslo metams (t. y. 2020–2021 m. m.) išmokama 2020 m., atsižvelgiant į Kokybės krepšelio aprašo 6, 7 ir 8 punktus;

3.2.2.      antra dalis – antriesiems mokyklos veiklos tobulinimo mokslo metams  (t. y. 2021–2022 m. m.) išmokama 2021 m., atsižvelgiant į Kokybės krepšelio aprašo 6, 7 ir 8 punktus.

3.3.       Projekto vykdytojas einamiesiems mokslo metams, kaip jie apibrėžti sutarties 3.2.1 punkte, skirtą 85 % dydžio kokybės krepšelio lėšų dalį perveda partneriui per 5 darbo dienas po to, kai yra tinkamai atlikti visi šie veiksmai:

3.3.1.      projekto vykdytojui pateiktas šios sutarties 4.1-4.6 punktuose nustatyta tvarka ir sąlygomis patvirtintas mokyklos veiklos tobulinimo dviejų mokslo metų trukmės planas (3 priedas);

3.3.2.      projekto vykdytojui pateikta rekomenduojamos projekto vykdytojo patvirtintos formos sutartis tarp partnerio ir mokyklos (4 priedas).

3.4.       Projekto vykdytojas likusią 15 % dydžio kokybės krepšelio lėšų dalį perveda partneriui po vienerių metų nuo sutarties pasirašymo, jei partneris įvykdo visas Kokybės krepšelio aprašo 14 ir 15 punktuose numatytas sąlygas. Partneris įsipareigoja pateikti projekto vykdytojui ataskaitą apie atitikimą Kokybės krepšelio aprašo 14 ir 15 punktuose numatytiems reikalavimams iki einamųjų metų rugsėjo 30 d. Projekto vykdytojas įvertina ataskaitą per 20 dienų nuo jos gavimo ir perveda partneriui lėšas iki einamųjų metų spalio 31 d.

3.5.   Projekto vykdytojas einamiesiems mokslo metams, kaip jie apibrėžti sutarties 3.2.2 punkte, skirtą 85 % dydžio kokybės krepšelio lėšų dalį perveda partneriui per 5 darbo dienas po to, kai yra tinkamai atlikti visi šie veiksmai:

3.5.1.      projekto vykdytojui pateiktas šios sutarties 4.1– 4.6 punktuose nustatyta tvarka ir sąlygomis patvirtintas koreguotas mokyklos veiklos tobulinimo planas arba mokyklos vadovo rašytinis patvirtinimas, kad mokyklos veiklos tobulinimo planas nebuvo koreguojamas;

3.5.2.      partneris raštu patvirtina, kad nėra nutraukta sutarties 3.3.2 punkte nurodyta sutartis;

3.5.3.      projekto vykdytojui pateikta mokyklos vadovo patvirtinta mokyklos veiklos tobulinimo ataskaita už praėjusius mokyklos veiklos tobulinimo mokslo metus (2 priedas).

3.6.  Projekto vykdytojas likusią 15 % dydžio kokybės krepšelio lėšų dalį perveda partneriui po antrųjų mokyklos veiklos tobulinimo mokslo metų, jei partneris įvykdo visas Kokybės krepšelio aprašo 14 ir 15 punktuose numatytas sąlygas ir ne vėliau kaip iki antrųjų mokslo metų, kaip jie apibrėžti sutarties 3.2.2 punkte, pabaigos pateikia mokyklos vadovo patvirtintą mokyklos veiklos tobulinimo ataskaitą už visą projekto įgyvendinimo laikotarpį (2 priedas). Partneris įsipareigoja pateikti projekto vykdytojui ataskaitą apie atitikimą Kokybės krepšelio aprašo 14 ir 15 punktuose numatytiems reikalavimams iki einamųjų metų rugsėjo 30 d. Projekto vykdytojas įvertina ataskaitą per 20 dienų nuo jos gavimo ir perveda partneriui lėšas iki einamųjų metų spalio 31 d.

3.7.   Partneris iš projekto vykdytojo gautas kokybės krepšelio lėšas kartu su 15 % nuosavų lėšų per 5 darbo dienas perveda mokykloms ir per 3 darbo dienas pateikia projekto vykdytojui mokėjimo pavedimo kopiją.

3.8.  Projekto vykdytojas gali nedelsiant sustabdyti šios sutarties vykdymą ir lėšų išmokėjimą, jei mokyklos ir / ar partneris nevykdo ar netinkamai vykdo teisės aktų ar sutarčių, reglamentuojančių projekto įgyvendinimą, reikalavimus.

3.9.  Projekto vykdytojas įsipareigoja mokėti partneriui 0,02 % dydžio delspinigius už kiekvieną pradelstą dieną nuo pavėluotos pervesti krepšelio lėšų sumos, jei, partneriui ir mokykloms tinkamai įvykdžius savo įsipareigojimus, projekto vykdytojas vėluoja pervesti kokybės krepšelio lėšas sutarties 3.3 ir / ar 3.5 punktuose nustatytais terminais.

3.10.   Partneris įsipareigoja mokėti projekto vykdytojui 0,02 % dydžio delspinigius nuo pavėluotos pervesti mokykloms kokybės krepšelio lėšų sumos, jei partneris vėluoja pervesti mokykloms kokybės krepšelio lėšas, gautas iš projekto vykdytojo, sutarties 3.7 punkte nustatytais terminais.

3.11.   Partneris įsipareigoja mokėti projekto vykdytojui baudą, kurios dydis – 10 % nuo nepervestos kokybės krepšelio lėšų sumos, jei partneris vėluoja pervesti mokykloms nuosavas kokybės krepšelio lėšas (15%) sutarties 3.7 punkte nustatytais terminais. Ši bauda šalių laikoma minimaliais projekto vykdytojo nuostoliais.

 

IV. MOKYKLOS VEIKLOS TOBULINIMO PLANO RENGIMAS, DERINIMAS IR TVIRTINIMAS, ĮGYVENDINIMO STEBĖSENA

 

4.1.   Projekto vykdytojas skiria mokyklos veiklos tobulinimo konsultantą, kuris konsultuoja mokyklos veiklos tobulinimo planą (1 priedas) rengiančias silpną geros mokyklos požymių raišką turinčias mokyklas.

4.2.   Partneris ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo mokyklos parengto veiklos tobulinimo plano gavimo dienos įformina jame suderinimo žymą, jei šis atitinka projektą reglamentuojančių teisės aktų reikalavimus. Suderintą planą partneris teikia projekto vykdytojui ne vėliau kaip iki 2020 m. liepos 31 d., o koreguotą (antrųjų mokslo metų) planą – ne vėliau kaip iki 2021 m. rugsėjo 30 d.

4.3.   Projekto vykdytojas ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo mokyklos tobulinimo plano gavimo iš partnerio dienos įformina jame suderinimo žymą, jei šis atitinka projektą reglamentuojančių teisės aktų reikalavimus ir yra suderintas su partneriu. Suderintą planą projekto vykdytojas grąžina mokyklai.

4.4.   Mokyklos vadovas (ar kitas tinkamai įgaliotas asmuo) ne vėliau kaip per 3 darbo dienas nuo plano gavimo tvirtina mokyklos veiklos tobulinimo planą, suderintą su partneriu ir projekto vykdytoju. Mokyklos veiklos tobulinimo planas per 3 darbo dienas nuo jo patvirtinimo dienos pateikiamas projekto vykdytojui ir nuo to momento laikomas neatskiriama šios sutarties dalimi (3 priedas).

4.5.   Mokyklos veiklos tobulinimo planas gali būti koreguojamas po pirmųjų mokyklos veiklos tobulinimo mokslo metų. Koreguotas mokyklos veiklos tobulinimo planas rengiamas, derinamas ir tvirtinamas sutarties 4.1-4.4 punktuose nustatyta tvarka.

4.6.   Mokyklos veiklos tobulinimo planas ir koreguotas mokyklos veiklos tobulinimo planas, pridėtas prie šios sutarties kaip jos 3 priedas sutarties 4.4. punkte nustatyta tvarka, laikomas šalių pasirašytu sutarties papildymu, kaip numatyta Kokybės krepšelio aprašo 8 punkte.

4.7.   Mokyklos veiklos plano įgyvendinimo stebėseną atlieka abi šalys.

V. KOKYBĖS KREPŠELIO LĖŠŲ NAUDOJIMAS

 

5.1.   Mokyklos naudoja kokybės krepšelio lėšas tik mokyklos veiklos tobulinimo plane numatytoms veikloms įgyvendinti, neviršydamos kiekvienam uždaviniui numatyto lėšų limito, tačiau privalo įgyvendinti visas kiekvienai veiklai numatytas priemones. Mokyklos privalo kokybės krepšelio lėšas laikyti atskiroje sąskaitoje ir išlaidų mokėjimą vykdyti iš šios sąskaitos.

5.2.  Jeigu mokyklos veiklos tobulinimo plane numatytoms veikloms finansuoti išleista mažiau, nei buvo suplanuota (numatyta plane), mokykla turi teisę rengti mokyklos veiklos plano papildymą, kuris derinamas ir tvirtinamas sutarties 4.1-4.4 punktuose nustatyta tvarka ir tampa neatskiriama sutarties dalimi. Mokyklos veiklos tobulinimo plano papildymai turi būti rengiami ir organizuojami taip, kad jie būtų suderinti ir patvirtinti (sutarties 4.1-4.4 punktuose nustatyta tvarka) ne vėliau kaip iki 2022 m. kovo 31 d. Mokyklos veiklos tobulinimo plano papildymai turi būti įgyvendinami ir organizuojami taip, kad visos projekto veiklos būtų baigtos įgyvendinti ne vėliau kaip iki 2022 m. rugpjūčio 31 d.

5.3.  Mokyklos veiklos tobulinimo plane, koreguotame plane ar jų papildymuose numatytoms veikloms neišleistos kokybės krepšelio lėšos grąžinamos projekto vykdytojui iki projekto veiklų vykdymo pabaigos.

5.4.  Projektui skirtos finansavimo lėšos (kokybės krepšelio lėšos) negali būti skiriamos apmokėti ugdymo reikmėms, t. y. toms mokyklos veikloms ir darbuotojams (priemonėms), kurioms mokymo lėšos privalo būti skirtos Lietuvos Respublikos Vyriausybės nustatyta tvarka (iš Klasės krepšelio).

 

VI. KITOS PROJEKTO VYKDYTOJO TEISĖS IR PAREIGOS

 

6.1.   Projekto vykdytojas turi teisę bet kada pareikalauti partnerio pateikti visus su projekto įgyvendinimu susijusius dokumentus (valdomus tiek partnerio, tiek mokyklų).

6.2.   Projekto vykdytojas privalo skirti konsultantą mokykloms, turinčioms silpną geros mokyklos požymių raišką, planuoti veiklos tobulinimą ir stebėti jo įgyvendinimą.

 

VII. KITOS PARTNERIO TEISĖS IR PAREIGOS

 

7.1.   Partneris turi teisę konsultuotis su projekto vykdytoju projekto vykdymo klausimais.

7.2.   Partneris sutinka, kad informacija apie jį, kaip partnerį, trumpas projekto aprašymas, paraiškos kodas ir kokybės krepšelio lėšų suma būtų skelbiami svetainėje www.esinvesticijos.lt.

7.3.   Partneris sutinka, kad informaciją apie pažeidimus, nustatytus įgyvendinant projektą, įgyvendinančioji institucija ir Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerija ar kita ES struktūrinės paramos naudojimą kontroliuojanti institucija skelbtų viešai.

7.4.   Partneris sutinka, kad projekto partneris, įgyvendinančioji institucija ir Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerija atskleistų su projektu susijusią informaciją kitoms ES struktūrinės paramos naudojimą kontroliuojančioms institucijoms, kiek tai susiję su struktūrinių fondų valdymo ir kontrolės mechanizmų užtikrinimu.

7.5.   Partneris privalo saugoti su projekto įgyvendinimu susijusius dokumentus teisės aktų nustatyta tvarka ir terminais (tačiau bet kuriuo atveju ne trumpiau, nei 5 metus po projekto veiklų įgyvendinimo pabaigos) ir nedelsiant pateikti juos projekto vykdytojui prašant.

7.6.Partneris privalo vykdyti projekto priežiūros komiteto, kuris stebi projekto įgyvendinimo pažangą, rekomendacijas.

7.7.Partneris įsipareigoja užtikrinti, kad būtų gauti fizinių ir juridinių asmenų sutikimai teikti jų duomenis (pvz., asmens duomenis, sutarčių sąlygas) įgyvendinančiajai institucijai, Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijai ir kitoms ES struktūrinių fondų paramos naudojimą kontroliuojančioms institucijoms, jeigu toks sutikimas reikalingas.

7.8.Partneris privalo užtikrinti, kad jam ar projekto vykdytojui būtų perduodamos visos teisės į projekto įgyvendinimo metu iš projektui skirtų finansavimo lėšų įsigyto ar sukurto turto nuosavybę. Įgyvendinančioji institucija ir Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerija turi teisę naudotis projekto įgyvendinimo metu parengtais dokumentais ir gautais duomenimis.

7.9.  Partneris įsipareigoja savo lėšomis apdrausti projekto įgyvendinimui skirtą ilgalaikį turtą, kuriam įsigyti ar sukurti buvo gautas ES fondų finansavimas, maksimaliu turto atkuriamosios vertės draudimu nuo visų galimų rizikos atvejų ir pateikti partneriui draudimo poliso kopiją. Turtas turi būti apdraustas projekto įgyvendinimo laikotarpiui nuo tada, kai yra sukuriamas ar įsigyjamas. Draudiminio įvykio atveju partneris turi atkurti prarastą turtą, taip pat turi užtikrinti, kad tokio įsipareigojimo laikytųsi ir mokyklos.

7.10.   Partneris įsipareigoja:

7.10.1.      projekto vykdytojui teikti dokumentus lietuvių kalba arba išverstus į lietuvių kalbą;

7.10.2.      užtikrinti, kad projekto įgyvendinimas vyktų sklandžiai ir mokyklos laikytųsi projektą reglamentuojančių teisės aktų ir sutarčių;

7.10.3.      įgyvendindamas projektą, laikytis viešumo, lygiateisiškumo, skaidrumo ir nešališkumo principų;

7.10.4.      laikytis įgyvendinančiosios institucijos patvirtintuose dokumentuose nustatytų pirkimų priežiūros reikalavimų, kurie skelbiami įgyvendinančiosios institucijos svetainėje www.esf.lt;

7.10.5.      teikti projekto vykdytojui, įgyvendinančiajai institucijai, Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijai ir kitoms ES struktūrinių fondų naudojimą kontroliuojančioms institucijoms duomenis ar dokumentus, reikalingus vertinant įgyvendintas veiklas, patirtas išlaidas ir pasiektus rodiklius bei užtikrinti, kad teikiami dokumentai būtų sistemiškai surūšiuoti, teisingi, aiškūs, atsekami, palyginami bei pakankami išlaidoms pagrįsti.

 

VIII. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

8.1.   Sutartis įsigalioja nuo to momento, kai ją pasirašo sutarties šalys, ir galioja tol, kol šalys įvykdo visus savo įsipareigojimus pagal šią sutartį arba sutartis nutraukiama.

8.2.   Sutartis sudaryta dviem vienodą teisinę galią turinčiais egzemplioriais, po vieną kiekvienai šaliai.

8.3.   Sutartis vykdoma vadovaujantis Lietuvos Respublikos ir ES teisės aktais. Šalių ginčai, kilę dėl jos vykdymo, sprendžiami teisme Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.

8.4.   Dokumentai gali būti teikiami naudojantis saugiu elektroniniu parašu, patvirtintu galiojančiu kvalifikuotu sertifikatu, įsigytu iš registruotų sertifikavimo paslaugų teikėjų pagal Lietuvos Respublikos elektroninės atpažinties ir elektroninių operacijų patikimumo užtikrinimo paslaugų įstatymą, teikiant juos šioje Sutartyje nurodytais šalių elektroninio pašto adresais.

8.5.   Šalys privalo viena kitą informuoti apie savo adreso, pavadinimo, projekto sąskaitos numerio, elektroninio pašto adreso ar atsakingų asmenų kontaktinių duomenų, kuriuos viena kitai nurodė sutartyje, pasikeitimą. Šalis, neįvykdžiusi šio reikalavimo, negali pareikšti pretenzijų ar atsikirtimų, kad kitos šalies veiksmai, atlikti pagal paskutinius jai žinomus duomenis, neatitinka sutarties sąlygų arba ji negavo pranešimų, kurie buvo siųsti pagal šiuos duomenis.

 

8.6.   Partnerio adresas ir rekvizitai:

 

(Partnerio pavadinimas)

Juridinio asmens kodas

 

Adresas

 

Telefonas

 

El. paštas

 

Projekto sąskaitos numeris

 

Atsakingi asmenys ir kontaktai

 

 

 

8.7.   Projekto vykdytojo adresas ir rekvizitai:

 

Nacionalinė švietimo agentūra

Juridinio asmens kodas

305238040

Adresas

M. Katkaus g. 44, LT-09217, Vilnius

Telefonas

(8 5) 2752 362

El. paštas

[email protected]

Projekto sąskaitos numeris

LT20 7300 0101 2346 5273

Atsakingi asmenys ir kontaktai

 

 

 

 

 

kontaktai

Projekto vadovė Jurgita Nainienė,

(8 5) 2771 359

Jurgita.Nainienė@upc.smm.lt

 

 

 

IX. SUTARTIES PRIEDAI

 

9.1.   1 priedas. Mokyklos veiklos tobulinimo plano forma.

9.2.   2 priedas. Mokyklos veiklos tobulinimo ataskaitos forma.

9.3.   3 priedas. Mokyklos veiklos tobulinimo planas, suderintas projekto vykdytojo, projekto partnerio ir patvirtintas mokyklos (kai bus parengtas ir suderintas sutartyje nustatyta tvarka).

9.4.   4 priedas. Sutarties tarp partnerio ir mokyklos forma.

 

Parašai:

                                     

Nacionalinė švietimo agentūra

 

________________________________

            (vardas, pavardė, pareigos)

 Savivaldybės administracija

 

________________________________

              (vardas, pavardė, pareigos)

 



1 priedas

(Savivaldybė)

(Pareigos)

(Vardas, pavardė)

____________

(data)

SUDERINU

___________________

(parašas)

 

Nacionalinė švietimo agentūra

(Pareigos)

(Vardas, pavardė)

____________

(data)

SUDERINU

________________

(parašas)

 

 

(Mokykla)

Direktorius

(Vardas, pavardė)

____________

(data, dokumentas, Nr.)

TVIRTINU

___________________

(parašas)

 

MOKYKLOS VEIKLOS TOBULINIMO PLANAS

Rodikliai ir jų vertinimas  (10)

Pagrindimas (pagrindžianti informacija ir duomenys)

Tikslas

Uždaviniai

  1. Uždavinys

Veikla

Kiekybinis rodiklis

Kokybinis rodiklis

Lėšų detalizavimas (nurodomos detalios priemonės ir kiekvienai jų skirtos/numatytos lėšos)

Įgyvendinimo laikotarpis (nurodoma nuo – iki)

1.1.Veikla

 

Gali būti vienas kelioms veikloms

 

 

1.2.Veikla

 

 

 

1.3.Veikla

 

 

 

  1. Uždavinys

Veikla

Kiekybinis rodiklis

Kokybinis rodiklis

Lėšų detalizavimas (nurodomos detalios priemonės ir kiekvienai jų skirtos/numatytos lėšos)

Įgyvendinimo laikotarpis (nurodoma nuo – iki)

2.1.Veikla

 

Gali būti vienas kelioms veikloms

 

 

2.2.Veikla

 

 

 

2.3.Veikla

 

 

 

                  

Patvirtinu, kad šiame plane numatytos projektui skirtos finansavimo lėšos (Kokybės krepšelio lėšos) nėra suplanuotos apmokėti ugdymo reikmėms, t. y. toms mokyklos veikloms ir darbuotojams (priemonėms), kurioms mokymo lėšos privalo būti skirtos Lietuvos Respublikos Vyriausybės nustatyta tvarka (iš Klasės krepšelio).

 

Partnerio atsakingas asmuo

_______________________________

(Vardas, pavardė, pareigos, parašas)

Mokyklos vadovas

_______________________________

(Vardas, pavardė, pareigos, parašas)

 

2 priedas

____________________________________________________________________________________________ MOKYKLOS

VEIKLOS TOBULINIMO ATASKAITA (už pirmuosius veiklos tobulinimo metus; galutinė projekto ataskaita)*

* tinkamą pabraukti

_______________________________

Data

Plano įgyvendinimo situacija (sėkmės ir problemos, kilusios įgyvendinant Mokyklos veiklos tobulinimo planą) – iki 1000 spaudos ženklų.

Tikslas

Uždaviniai

  1. Uždavinys

Veikla (kaip numatyta plane)

Kiekybinis rodiklis

Kokybinis rodiklis

Lėšų panaudojimas

Pastabos

Planuota

Pasiekta

Planuota

Pasiekta

Planuota

Panaudota

Sutaupyta

 

1.1.Veikla

 

 

 

 

 

 

 

 

1.2.Veikla

 

 

 

 

 

 

 

 

1.3.Veikla

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Uždavinys

Veikla (kaip numatyta plane)

Kiekybinis rodiklis

Kokybinis rodiklis

Lėšų panaudojimas

Pastabos

Planuota

Pasiekta

Planuota

Pasiekta

Planuota

Panaudota

Sutaupyta

 

2.1.Veikla

 

 

 

 

 

 

 

 

2.2.Veikla

 

 

 

 

 

 

 

 

2.3.Veikla

 

 

 

 

 

 

 

 

                   Patvirtinu, kad projektui skirtos finansavimo lėšos (Kokybės krepšelio lėšos) nebuvo skiriamos apmokėti ugdymo reikmėms, t. y. toms mokyklos veikloms ir darbuotojams (priemonėms), kurioms mokymo lėšos privalo būti skirtos Lietuvos Respublikos Vyriausybės nustatyta tvarka (iš Klasės krepšelio).

 

Partnerio atsakingas asmuo

 

______________________________

(Vardas, pavardė, pareigos, parašas)

Mokyklos vadovas

 

_______________________________

(Vardas, pavardė, pareigos, parašas)

 


4 priedas

 

PATVIRTINTA:

Nacionalinės švietimo agentūros

Direktoriaus

(data, dokumentas, Nr.)

 

IŠ EUROPOS SĄJUNGOS STRUKTŪRINIŲ FONDŲ LĖŠŲ BENDRAI FINANSUOJAMO
PROJEKTO NR. 09.2.1-ESFA-V-719-01-0001 „KOKYBĖS KREPŠELIS“
SAVIVALDYBĖS IR MOKYKLOS SUTARTIS

(data) Nr. (nr)

 

Vadovaudamiesi (-osi) Kokybės krepšelio skyrimo bendrojo ugdymo mokykloms tvarkos aprašo (toliau – Kokybės krepšelio aprašas), patvirtinto Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2018 m. rugpjūčio 29 d. įsakymu Nr. V-707, 9 punktu, atsižvelgdami (-os) į tai, kad Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2019 m. gegužės 27 d. įsakymu Nr. V-637 „Dėl finansavimo skyrimo projektui, pateiktam pagal 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 9 prioriteto „Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas“ įgyvendinimo priemonę 09.2.1-ESFA-V-719 „Kokybės krepšelis“ šioje sutartyje nurodytam projektui įgyvendinti yra skirtos Europos Sąjungos (toliau – ES) struktūrinių fondų ir (arba) Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos (toliau – projektui skirtos finansavimo lėšos), suprasdami (-os) tai, kad projekto finansavimo taisykles inter alia apibrėžia ne tik ši sutartis, bet ir 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 9 prioriteto „Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas“ 09.2.1-ESFA-V-719 priemonės „Kokybės krepšelis“ projektų finansavimo sąlygų aprašas, patvirtintas 2018 m. lapkričio 23 d. Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro įsakymu Nr. V-926 „Dėl 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 9 prioriteto „Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas“ 09.2.1-ESFA-V-719 priemonės „Kokybės krepšelis“ projektų finansavimo sąlygų aprašo patvirtinimo“ (toliau – aprašas) ir jame nurodyti nacionaliniai ir ES teisės aktai.

(Savivaldybė arba Savivaldybės administracija) (toliau – partneris), atstovaujama (vardas, pavardė, pareigos, atstovavimo pagrindas),

ir

(Mokykla) (toliau – mokykla), atstovaujama (vardas, pavardė, pareigos, atstovavimo pagrindas),

toliau - šalys, sudaro šią iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų bendrai finansuojamo projekto Nr. 09.2.1-ESFA-V-719-01-0001 „Kokybės krepšelis“ savivaldybės ir mokyklos sutartį (toliau – sutartis).

 

I. SUTARTIES DALYKAS

1.1.   Sutartyje nustatomi projekto Nr. 09.2.1-ESFA-V-719-01-0001 „Kokybės krepšelis“ (toliau – projektas) įgyvendinimo reikalavimai, finansavimo tvarka ir sąlygos.

II. ŠALIŲ TEISĖS, ĮSIPAREIGOJIMAI IR ATSAKOMYBĖ

 

2.1.   Šalys įsipareigoja visapusiškai bendradarbiauti ir įskaitant, bet tuo neapsiribojant, skirti žmogiškuosius, intelektinius, materialinius ir kitokio pobūdžio išteklius, reikalingus ir leidžiančius tinkamai vykdyti projektą (pasiekti tikslus, uždavinius, rezultatus) ir jį reglamentuojančius teisės aktus bei šią sutartį.

2.2.   Šalys susitaria, vykdydamos sutartį, laikytis projekto įgyvendinimą, finansavimą ir sąlygas reglamentuojančių teisės aktų.

2.3.   Nė viena iš šalių neatsako už visišką ar dalinį įsipareigojimų pagal sutartį neįvykdymą, jeigu ji įrodo, kad įsipareigojimų neįvykdė dėl nenugalimos jėgos (force majeure) aplinkybių, atsiradusių po sutarties įsigaliojimo dienos.

2.4.   Nenugalimos jėgos (force majeure) aplinkybių sąvoka apibrėžiama ir sutarties šalių teisės, pareigos ir atsakomybė esant šioms aplinkybėms reglamentuojamos Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.212 straipsnyje ir Atleidimo nuo atsakomybės esant nenugalimos jėgos (force majeure) aplinkybėms taisyklėse, patvirtintose Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1996 m. liepos 15 d. nutarimu Nr. 840 „Dėl Atleidimo nuo atsakomybės esant nenugalimos jėgos (force majeure) aplinkybėms taisyklių patvirtinimo“.

 

III. KOKYBĖS KREPŠELIO LĖŠOS

 

3.1.   Projektui skirtų finansavimo lėšų dydis kiekvienos mokyklos atveju nustatomas Kokybės krepšelio aprašo 6, 7 ir 8 punktuose nustatyta tvarka. Projektui pagal šią sutartį įgyvendinti skiriamos lėšos toliau vadinamos kokybės krepšelio lėšomis. Mokyklomis toliau vadinamos mokyklos, kurių savininko teises ir pareigas įgyvendina savivaldybė (partneris) ir kurios dalyvauja projekte.

3.2.   Kokybės krepšelio lėšos skaičiuojamos ir išmokamos dalimis:

3.2.1.      pirma dalis – pirmiesiems mokyklos veiklos tobulinimo mokslo metams (t. y. 2020–2021  m. m.) išmokama 2020 m., atsižvelgiant į Kokybės krepšelio aprašo 6, 7 ir 8 punktus;

3.2.2.      antra dalis – antriesiems mokyklos veiklos tobulinimo mokslo metams (t. y. 2021–2022 m. m.) išmokama 2021 m., atsižvelgiant į Kokybės krepšelio aprašo 6, 7 ir 8 punktus.

3.3.   Partneris einamiesiems mokslo metams, kaip jie apibrėžti sutarties 3.2.1 punkte, skirtas kokybės krepšelio lėšas per 5 darbo dienas perveda mokyklai, kai yra tinkamai atlikti visi šie veiksmai:

3.3.1.       mokykla Nacionalinei švietimo agentūrai (toliau – projekto vykdytojas) pateikė šios sutarties 4.1-4.4 punktuose nustatyta tvarka ir sąlygomis patvirtintą mokyklos veiklos tobulinimo dviejų mokslo metų trukmės planą (3 priedas);

3.3.2.       mokykla projekto vykdytojui pateikė tinkamai įgaliotų atstovų pasirašytos sutarties su partneriu kopiją.

3.4.   Partneris einamiesiems mokslo metams, kaip jie apibrėžti sutarties 3.2.2 punkte, skirtas kokybės krepšelio lėšas perveda mokyklai per 5 darbo dienas po to, kai yra tinkamai atlikti visi šie veiksmai:

3.4.1.       mokykla projekto vykdytojui pateikė šios sutarties 4.1-4.4 punktuose nustatyta tvarka ir sąlygomis patvirtintą koreguotą mokyklos veiklos tobulinimo planą arba mokyklos vadovo rašytinį patvirtinimą, kad mokyklos veiklos tobulinimo planas nebuvo koreguojamas;

3.4.2.       nėra nutraukta ši sutartis;

3.4.3.       mokykla projekto vykdytojui pateikė mokyklos vadovo patvirtintą mokyklos veiklos tobulinimo ataskaitą už praėjusius mokyklos veiklos tobulinimo mokslo metus (2 priedas).

3.5.   Mokykla įsipareigoja ne vėliau kaip iki antrųjų mokslo metų, kaip jie apibrėžti sutarties 3.2.2 punkte, pabaigos projekto vykdytojui pateikti mokyklos vadovo patvirtintą mokyklos veiklos tobulinimo ataskaitą už visą projekto įgyvendinimo laikotarpį, parengtą pagal šios sutarties 2 priedą.

3.6.   Projekto vykdytojas gali nedelsiant sustabdyti kokybės krepšelio lėšų išmokėjimą, jei mokyklos nevykdo ar netinkamai vykdo teisės aktų ar sutarčių, reglamentuojančių projekto įgyvendinimą, reikalavimus.

 

IV. MOKYKLOS VEIKLOS TOBULINIMO PLANO RENGIMAS, DERINIMAS IR TVIRTINIMAS, ĮGYVENDINIMO STEBĖSENA

 

4.1.   Mokykla, rengdama mokyklos veiklos tobulinimo planą (1 priedas), konsultuojasi su projekto vykdytojo skirtu mokyklos veiklos tobulinimo konsultantu ir atsižvelgia į jo rekomendacijas.

4.2.   Partneris ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo mokyklos parengto mokyklos tobulinimo plano gavimo dienos įformina jame suderinimo žymą, jei šis atitinka projektą reglamentuojančių teisės aktų reikalavimus. Suderintą planą partneris teikia projekto vykdytojui ne vėliau kaip iki 2020 m. liepos 31 d., o koreguotą (antrųjų mokslo metų) planą – ne vėliau kaip iki 2021 m. rugsėjo 30 d. 

4.3.   Projekto vykdytojas ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo mokyklos tobulinimo plano gavimo iš partnerio dienos įformina jame suderinimo žymą, jei šis atitinka projektą reglamentuojančių teisės aktų reikalavimus ir yra suderintas su partneriu. Suderintą planą projekto vykdytojas grąžina mokyklai.

4.4.   Mokyklos vadovas (ar kitas tinkamai įgaliotas asmuo) ne vėliau kaip per 3 darbo dienas tvirtina mokyklos veiklos tobulinimo planą, suderintą su partneriu ir projekto vykdytoju. Mokyklos veiklos tobulinimo planas per 3 darbo dienas nuo jo patvirtinimo dienos pateikiamas projekto vykdytojui ir nuo to momento laikomas neatskiriama šios sutarties dalimi (3 priedas).

4.5.   Mokyklos veiklos tobulinimo planas gali būti koreguojamas po pirmųjų mokyklos veiklos tobulinimo mokslo metų. Koreguotas mokyklos veiklos tobulinimo planas rengiamas, derinamas ir tvirtinamas sutarties 4.1-4.4 punktuose nustatyta tvarka.

4.6.   Mokyklos veiklos plano įgyvendinimo stebėseną atlieka partneris ir projekto vykdytojas.

 

V. KOKYBĖS KREPŠELIO LĖŠŲ NAUDOJIMAS

 

5.1.   Mokyklos naudoja kokybės krepšelio lėšas tik mokyklos veiklos tobulinimo plane numatytoms veikloms įgyvendinti, neviršydamos kiekvienam uždaviniui numatyto lėšų limito, tačiau privalo įgyvendinti visas kiekvienai veiklai numatytas priemones. Mokykla privalo kokybės krepšelio lėšas laikyti atskiroje sąskaitoje ir išlaidų mokėjimą vykdyti iš šios sąskaitos.

5.2.   Jeigu mokyklos veiklos tobulinimo plane numatytoms veikloms finansuoti išleista mažiau, nei buvo suplanuota (numatyta plane), mokykla turi teisę rengti mokyklos veiklos plano papildymą, kuris derinamas ir tvirtinamas sutarties 4.1-4.4 punktuose nustatyta tvarka ir tampa neatskiriama sutarties dalimi. Mokyklos veiklos tobulinimo plano papildymai turi būti rengiami ir organizuojami taip, kad jie būtų suderinti ir patvirtinti (sutarties 4.1-4.4 punktuose nustatyta tvarka) ne vėliau kaip iki 2022 m. kovo 31 d. Mokyklos veiklos tobulinimo plano papildymai turi būti įgyvendinami ir organizuojami taip, kad visos projekto veiklos būtų baigtos įgyvendinti ne vėliau kaip iki 2022 m. rugpjūčio 31 d.

5.3.   Mokyklos veiklos tobulinimo plane, koreguotame plane ar jų papildymuose numatytoms veikloms neišleistos kokybės krepšelio lėšos grąžinamos projekto vykdytojui iki projekto veiklų vykdymo pabaigos.

5.4.   Projektui skirtos finansavimo lėšos (kokybės krepšelio lėšos) negali būti skiriamos apmokėti ugdymo reikmėms, t. y. toms mokyklos veikloms ir darbuotojams (priemonėms), kurioms mokymo lėšos privalo būti skirtos Lietuvos Respublikos Vyriausybės nustatyta tvarka (iš Klasės krepšelio).

5.5.   Mokykla įsipareigoja mokėti projekto vykdytojui 0,02 % dydžio delspinigius nuo pavėluotos grąžinti kokybės krepšelio lėšų sumos (neišleistų kokybės krepšelio lėšų) už kiekvieną pradelstą dieną, jei mokykla vėluoja grąžinti neišleistas kokybės krepšelio lėšas sutarties 5.3 punkte nustatyta tvarka ir terminais.

 

VI. KITOS PARTNERIO TEISĖS IR PAREIGOS

 

6.1.   Partneris turi teisę bet kada pareikalauti mokyklos pateikti visus su projekto įgyvendinimu susijusius dokumentus.

6.2.   Partneris privalo bendradarbiauti ir padėti mokykloms planuojant mokyklos veiklos tobulinimą ir įgyvendinant veiklos tobulinimo planą.

6.3.   Partneris įsipareigoja savo lėšomis apdrausti projekto įgyvendinimui skirtą ilgalaikį turtą, kuriam įsigyti ar sukurti buvo gautas ES fondų finansavimas, maksimaliu turto atkuriamosios vertės draudimu nuo visų galimų rizikos atvejų ir pateikti partneriui draudimo poliso kopiją. Turtas turi būti apdraustas projekto įgyvendinimo laikotarpiui nuo tada, kai yra sukuriamas ar įsigyjamas.

 

VII. KITOS MOKYKLOS TEISĖS IR PAREIGOS

 

7.1.   Mokykla turi teisę konsultuotis su partneriu projekto vykdymo klausimais.

7.2.   Mokykla sutinka, kad informacija apie ją, trumpas projekto aprašymas, paraiškos kodas ir kokybės krepšelio lėšų suma būtų skelbiami svetainėje www.esinvesticijos.lt.

7.3.   Mokykla sutinka, kad informaciją apie pažeidimus, nustatytus įgyvendinant projektą, įgyvendinančioji institucija ir Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerija ar kita ES struktūrinės paramos naudojimą kontroliuojanti institucija skelbtų viešai.

7.4.   Mokykla sutinka, kad projekto partneris, įgyvendinančioji institucija ir Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerija atskleistų su projektu susijusią informaciją kitoms ES struktūrinės paramos naudojimą kontroliuojančioms institucijoms, kiek tai susiję su struktūrinių fondų valdymo ir kontrolės mechanizmų užtikrinimu.

7.5.   Mokykla privalo saugoti su projekto įgyvendinimu susijusius dokumentus teisės aktų nustatyta tvarka ir terminais (tačiau bet kuriuo atveju ne trumpiau, nei 5 metus po projekto veiklų įgyvendinimo pabaigos) ir nedelsiant pateikti juos projekto vykdytojui ir / ar partneriui prašant.

7.6.   Mokykla privalo vykdyti projekto priežiūros komiteto, kuris stebi projekto įgyvendinimo pažangą, rekomendacijas.

7.7.   Mokykla įsipareigoja užtikrinti, kad būtų gauti fizinių ir juridinių asmenų sutikimai teikti jų duomenis (pvz., asmens duomenis, sutarčių sąlygas) įgyvendinančiajai institucijai, Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijai ir kitoms ES struktūrinių fondų paramos naudojimą kontroliuojančioms institucijoms, jeigu toks sutikimas reikalingas.

7.8.   Mokykla privalo užtikrinti, kad partneriui ar projekto vykdytojui būtų perduodamos visos teisės į projekto įgyvendinimo metu iš projektui skirtų finansavimo lėšų įsigyto ar sukurto turto nuosavybę. Įgyvendinančioji institucija ir Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerija turi teisę naudotis projekto įgyvendinimo metu parengtais dokumentais ir gautais duomenimis.

7.9.   Partneriui apdraudus turtą sutarties 6.3 punkte nustatyta tvarka, mokykla įsipareigoja, draudiminio įvykio atveju, atkurti prarastą turtą.

7.10.   Mokykla įsipareigoja:

7.10.1.      projekto vykdytojui ir / ar partneriui teikti dokumentus lietuvių kalba arba išverstus į lietuvių kalbą;

7.10.2.      užtikrinti, kad projekto įgyvendinimas vyktų sklandžiai;

7.10.3.      laikytis projektą reglamentuojančių teisės aktų ir sutarčių;

7.10.4.      įgyvendindama projektą, laikytis viešumo, lygiateisiškumo, skaidrumo ir nešališkumo principų;

7.10.5.      laikytis įgyvendinančiosios institucijos patvirtintuose dokumentuose nustatytų pirkimų priežiūros reikalavimų, kurie skelbiami įgyvendinančiosios institucijos svetainėje www.esf.lt;

7.10.6.      užtikrinti, kad deklaruojant darbo užmokesčio išlaidas pridedami darbo santykius pagrindžiantys dokumentai atitiktų įstatymų ir kitų teisės aktų reikalavimus (pvz., būtų laikomasi maksimalios darbo bei poilsio laiko trukmės; darbo sutartį bei pakeitimus pasirašytų tinkami subjektai; būtų numatytos darbo sutarties būtinosios sąlygos ir kt.);

7.10.7.      teikti partneriui, projekto vykdytojui, įgyvendinančiajai institucijai, Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijai ir kitoms ES struktūrinių fondų naudojimą kontroliuojančioms institucijoms duomenis ar dokumentus, reikalingus vertinant įgyvendintas veiklas, patirtas išlaidas ir pasiektus rodiklius bei užtikrinti, kad teikiami dokumentai būtų sistemiškai surūšiuoti, teisingi, aiškūs, atsekami, palyginami bei pakankami išlaidoms pagrįsti.

 

VIII. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

8.1.   Sutartis įsigalioja nuo to momento, kai ją pasirašo sutarties šalys, ir galioja tol, kol šalys įvykdo visus savo įsipareigojimus pagal šią sutartį arba sutartis nutraukiama.

8.2.   Sutartis sudaryta dviem vienodą teisinę galią turinčiais egzemplioriais, po vieną kiekvienai šaliai.

8.3.   Sutartis vykdoma vadovaujantis Lietuvos Respublikos ir ES teisės aktais. Šalių ginčai, kilę dėl jos vykdymo, sprendžiami teisme Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.

8.4.   Dokumentai gali būti teikiami naudojantis saugiu elektroniniu parašu, patvirtintu galiojančiu kvalifikuotu sertifikatu, įsigytu iš registruotų sertifikavimo paslaugų teikėjų pagal Lietuvos Respublikos elektroninės atpažinties ir elektroninių operacijų patikimumo užtikrinimo paslaugų įstatymą, teikiant juos šioje Sutartyje nurodytais šalių elektroninio pašto adresais.

8.5.   Šalys privalo viena kitą informuoti apie savo adreso, pavadinimo, projekto sąskaitos numerio, elektroninio pašto adreso ar atsakingų asmenų kontaktinių duomenų, kuriuos viena kitai nurodė sutartyje, pasikeitimą. Šalis, neįvykdžiusi šio reikalavimo, negali pareikšti pretenzijų ar atsikirtimų, kad kitos šalies veiksmai, atlikti pagal paskutinius jai žinomus duomenis, neatitinka sutarties sąlygų arba ji negavo pranešimų, kurie buvo siųsti pagal šiuos duomenis.

8.6.   Partnerio adresas ir rekvizitai:

 

(Partnerio pavadinimas)

Juridinio asmens kodas

 

Adresas

 

Telefonas

 

El. paštas

 

Projekto sąskaitos numeris

 

Atsakingi asmenys ir kontaktai

 

8.7. Mokyklos adresas ir rekvizitai:

 

(Mokyklos pavadinimas)

Juridinio asmens kodas

 

Adresas

 

Telefonas

 

El. paštas

 

Projekto sąskaitos numeris

 

Atsakingi asmenys ir kontaktai

 

 

IX. SUTARTIES PRIEDAI

 

9.1. Šios sutarties priedų numeracija sutampa su sutarties, pasirašytos tarp Nacionalinės

švietimo agentūros ir savivaldybės, priedų numeracija:

9.1.1.  1 priedas. Mokyklos veiklos tobulinimo plano forma.

9.1.2.  2 priedas. Mokyklos veiklos tobulinimo ataskaitos forma.

9.1.3.  3 priedas. Mokyklos veiklos tobulinimo planas, suderintas projekto vykdytojo,

 projekto partnerio ir patvirtintas mokyklos (kai bus parengtas ir suderintas sutartyje nustatyta tvarka).

 

Parašai:

(Savivaldybė)

________________________________

              (vardas, pavardė, pareigos)

(Mokykla)

________________________________

            (vardas, pavardė, pareigos)