PAKRUOJO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA
SPRENDIMAS
DĖL TRŪKSTAMOS SPECIALYBĖS GYDYTOJŲ IR GYDYTOJŲ REZIDENTŲ SKATINIMO DIRBTI PAKRUOJO RAJONO SAVIVALDYBĖS VIEŠOSIOSE ASMENS SVEIKATOS PRIEŽIŪROS ĮSTAIGOSE TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO
2022 m. birželio 30 d. Nr. T-191
Pakruojis
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 2 dalies 38 punktu, 18 straipsnio 1 dalimi ir atsižvelgdama į Pakruojo rajono savivaldybės 2021–2030 metų strateginį plėtros planą, patvirtintą Pakruojo rajono savivaldybės tarybos 2021 m. rugsėjo 30 d. sprendimu Nr. T-240 „Dėl Pakruojo rajono savivaldybės 2021–2030 metų strateginio plėtros plano patvirtinimo“, Pakruojo rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:
1. Patvirtinti Trūkstamos specialybės gydytojų ir gydytojų rezidentų skatinimo dirbti Pakruojo rajono savivaldybės viešosiose asmens sveikatos priežiūros įstaigose tvarkos aprašą (pridedama).
2. Pripažinti netekusiu galios Pakruojo rajono savivaldybės tarybos 2019 m. rugpjūčio 29 d. sprendimą Nr. T-214 „Dėl Kompensacijos skyrimo ir išmokėjimo trūkstamos specialybės gydytojams, atvykusiems dirbti į Pakruojo rajono savivaldybės viešąsias asmens sveikatos priežiūros įstaigas, tvarkos aprašo patvirtinimo“ su visais papildymais ir pakeitimais.
Šis sprendimas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.
PATVIRTINTA
Pakruojo rajono savivaldybės tarybos
2022 m. birželio 30 d. sprendimu Nr. T-191
DĖL TRŪKSTAMOS SPECIALYBĖS GYDYTOJŲ IR GYDYTOJŲ REZIDENTŲ SKATINIMO DIRBTI PAKRUOJO RAJONO SAVIVALDYBĖS VIEŠOSIOSE ASMENS SVEIKATOS PRIEŽIŪROS ĮSTAIGOSE TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Trūkstamos specialybės gydytojų ir gydytojų rezidentų skatinimo dirbti Pakruojo rajono savivaldybės viešosiose asmens sveikatos priežiūros įstaigose tvarkos aprašas (toliau – Tvarkos aprašas) nustato skatinimo priemones trūkstamos specialybės gydytojams (toliau – gydytojas) ir gydytojams rezidentams (toliau – rezidentas) pritraukti dirbti viešosiose Pakruojo rajono savivaldybės asmens sveikatos priežiūros įstaigose (toliau – ASPĮ).
2. Tvarkos aprašo tikslas – nustatyti finansavimo teikimo tvarką gydytojams ir rezidentams skatinti atvykti dirbti į ASPĮ, siekiant užtikrinti kokybišką ir prieinamą asmens sveikatos priežiūros paslaugų teikimą Pakruojo rajono gyventojams.
3. Tvarkos apraše vartojamos sąvokos:
3.1. Trūkstamos specialybės gydytojas – gydytojas, atvykęs dirbti į ASPĮ, taip pat ASPĮ gydytojas, pradėjęs dirbti trūkstamos specialybės gydytoju neatsiradus pretendentų po 3 ir daugiau mėnesių nuo viešo paskelbimo apie trūkstamos specialybės gydytojų poreikį;
3.3. Gydytojas rezidentas – asmuo, kuris studijuoja medicinos rezidentūroje pagal medicinos krypties rezidentūros studijų programą ir prižiūrimas gydytojo rezidento vadovo dirba gydytoju rezidentu bei savarankiškai verčiasi medicinos praktika pagal rezidentūros studijų programos metu įgytas kompetencijas, patvirtintas jam išduotu pakopinių kompetencijų patvirtinimo pažymėjimu;
3.4. Stipendija rezidentui – rezidentūros studijoms apmokėti kasmet mokama stipendija pagal rezidentūros studijų išlaidų sąmatą (ar kitą išlaidas patvirtinantį dokumentą), gautą iš Lietuvos Respublikos universiteto, kai studijų valstybė nefinansuoja, arba kasmetinė stipendija rezidento reikmėms, kai jo studijas valstybė finansuoja.
II SKYRIUS
SKATINIMO PRIEMONĖS IR JŲ TAIKYMAS
5. Gydytojo skatinimo priemonės:
5.1. 18 000 eurų išmoka gydytojo poreikiams tenkinti, jei gydytojas įsipareigoja ASPĮ dirbti ne trumpiau kaip 5 metus nuo sutarties kompensacijai gauti pasirašymo dienos (nėštumo ir gimdymo atostogų bei atostogų vaikui prižiūrėti laikotarpis neįskaičiuojamas). Išmoka pirmus 3 metus kasmet mokama po 6 000 eurų:
6. Tvarkos aprašo 5 punkte numatytos skatinimo priemonės taikomos gydytojui, įsidarbinusiam ASPĮ, teisės aktuose nustatytu ne mažesniu kaip 1,0 etato darbo krūviu.
7. Gydytojas dėl išmokos skyrimo turi teisę kreiptis per 12 mėnesių nuo darbo trūkstamos specialybės gydytoju pradžios.
9. Rezidento skatinimo priemonės:
9.1. kasmetinė stipendija, skirta rezidentūros studijoms apmokėti pagal rezidentūros studijų išlaidų sąmatą (ar kitą išlaidas patvirtinantį dokumentą), gautą iš Lietuvos Respublikos universiteto, kai studijų valstybė nefinansuoja.
10. Skatinimo priemone pasinaudojęs rezidentas įsipareigoja ASPĮ dirbti pagal savo specializaciją kaip gydytojas specialistas laikotarpį, proporcingą Pakruojo rajono savivaldybės biudžeto (toliau – savivaldybės biudžetas) lėšomis finansuotam rezidentūros studijų laikotarpiui (nėštumo ir gimdymo atostogų bei atostogų vaikui prižiūrėti laikotarpis neįskaičiuojamas), ir ne mažesniu kaip 1,0 etato darbo krūviu. Prioritetas skatinimo priemonei gauti būtų rezidento sutikimas dirbti ASPĮ dar besimokant rezidentūroje.
11. Pakruojo rajono savivaldybės (toliau – Savivaldybė) administracija su ASPĮ ir rezidentu pasirašo sutartį dėl finansavimo kaip skatinimo priemonės rezidentui teikimo (4 priedas arba 5 priedas).
III SKYRIUS
DOKUMENTŲ PATEIKIMAS IR FINANSAVIMAS
13. Prašymą (1 priedas) su reikalingais pateikti dokumentais dėl 5 punkte nurodytų skatinimo priemonių ASPĮ vadovas teikia Savivaldybės tarybai:
13.3. elektroniniu paštu [email protected].
14. ASPĮ prašymą dėl skatinimo priemonės skyrimo nagrinėja Savivaldybės mero potvarkiu sudaryta Trūkstamos specialybės gydytojų ir gydytojų rezidentų skatinimo dirbti Pakruojo rajono savivaldybės viešosiose asmens sveikatos priežiūros įstaigose komisija (toliau – Komisija).
15. Komisiją sudaro 6 nariai: du – Savivaldybės tarybos nariai, du – Savivaldybės administracijos darbuotojai (iš kurių vienas savivaldybes gydytojas (vyriausiasis specialistas), vienas – ASPĮ, kurioje planuoja dirbti gydytojas, atstovas ir vienas Bendruomenės sveikatos tarybos narys.
16. Komisija savo darbe vadovaujasi Tvarkos aprašo nuostatomis ir Komisijos darbo reglamentu (2 priedas).
17. Komisijai priėmus nutarimą skirti skatinimo priemonę, savivaldybės gydytojas (vyriausiasis specialistas) teikia Savivaldybės tarybai svarstyti sprendimo ir sutarties projektą dėl skatinimo priemonės skyrimo gydytojui ar rezidentui artimiausiame Savivaldybės tarybos posėdyje.
18. Savivaldybės taryba, įvertinusi Komisijos siūlymą ir nusprendusi dėl skatinimo priemonės skyrimo gydytojui ar rezidentui, įgalioja Savivaldybės administracijos direktorių pasirašyti sutartį.
19. Savivaldybės gydytojas (vyriausiasis specialistas) apie priimtą sprendimą dėl skatinimo priemonės skyrimo ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo sprendimo priėmimo dienos informuoja ASPĮ arba elektroniniu būdu, arba registruotu laišku prašyme nurodytu adresu, arba įteikia Savivaldybės tarybos sprendimo kopiją.
IV SKYRIUS
LĖŠŲ PLANAVIMAS, SKYRIMAS IR KONTROLĖ
21. Įstaiga, kuriai reikalingas trūkstamos specialybės gydytojas, privalo iki einamųjų metų spalio 15 d. Savivaldybės merui parengti sveikatos priežiūros paslaugų ir jas teikiančių specialistų poreikio prognozes (6 priedas).
23. Skatinimo priemonės lėšų panaudojimą koordinuoja savivaldybės gydytojas (vyriausiasis specialistas), jo nesant – kitas Savivaldybės administracijos direktoriaus paskirtas asmuo.
V SKYRIUS
ATSAKOMYBĖ
26. ASPĮ vadovas privalo ne vėliau kaip per 5 darbo dienas raštu informuoti Savivaldybės administraciją:
26.1 jeigu gydytojas nutraukia darbo santykius su ASPĮ nepraėjus penkeriems metams nuo sutarties pasirašymo dienos;
27. Už sutartinių įsipareigojimų įvykdymą atsakinga ASPĮ, pasiūliusi gydytojo ar rezidento kandidatūrą ir su juo sudariusi darbo sutartį.
28. Gydytojas ar rezidentas, pažeidęs sutarties sąlygas, privalo grąžinti kaip skatinimo priemonę gautas lėšas į savivaldybės biudžetą, taip pat sumokėti baudą – 100 proc. skatinimo priemonės dydžio.
VI SKYRIUS
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
30. Tai, kas nereglamentuota Tvarkos apraše, sprendžiama taip, kaip numatyta Lietuvos Respublikos teisės aktuose.
Trūkstamos specialybės gydytojų ir
gydytojų rezidentų skatinimo dirbti
Pakruojo rajono savivaldybės viešosiose
asmens sveikatos priežiūros įstaigose
tvarkos aprašo
1 priedas
________________________________________________________________________________
Viešosios asmens sveikatos priežiūros įstaigos pavadinimas, adresas, kontaktai
Pakruojo rajono savivaldybės
tarybai
PRAŠYMAS SKATINIMO PRIEMONEI SKIRTI
_________________
(data)
________________________
(sudarymo vieta)
1. Gydytojo / rezidento kontaktiniai duomenys: Vardas Pavardė Gyvenamosios vietos adresas: Tel. El. paštas
|
2. Gydytojo profesinė kvalifikacija / rezidento studijų pavadinimas, studijų trukmė, studijų kaina
|
3. Gydytojo / rezidento reikalingumo motyvai įstaigoje (įvertinti atitinkamos kvalifikacijos gydytojų skaičių rajone; gydytojų amžių; laikotarpį, nuo kada trūksta gydytojo; Įstaigos paslaugų plėtros prognozes, kitus aspektus)
|
4. Nurodyti, ar atvykęs gydytojas / rezidentas dirba kitose gydymo įstaigose. Jei taip, tai kokiose ir kokiu darbo krūviu
|
5. Į kokias skatinimo priemones pretenduojama (pažymėti): 5.1. 18 000 eurų išmoka gydytojo poreikiams tenkinti, jei gydytojas ASPĮ įsipareigoja dirbti ne trumpiau kaip 5 metus nuo sutarties skatinimo priemonei gauti pasirašymo dienos (nėštumo ir gimdymo atostogų bei atostogų vaikui prižiūrėti laikotarpis neįskaičiuojamas). Išmoka pirmus 3 metus kasmet mokama po 6 000 eurų; 5.2. rezidento kasmetinė stipendija, skirta rezidentūros studijoms apmokėti pagal rezidentūros išlaidų sąmatą, gautą iš Lietuvos Respublikos universiteto, kuriame rezidentas studijuoja. 5.3. rezidento kasmetinė stipendija 3600 eurų, skirta rezidento reikmėms tenkinti.
|
6. Prašoma lėšų suma pagal skatinimo priemones.
|
7. Pridedami dokumentai (asmens tapatybę patvirtinančio dokumento kopija, išsilavinimą ir kvalifikaciją patvirtinančio dokumento kopija, darbo sutarties su įstaiga kopija, rezidentūros studijas patvirtinančių dokumentų kopija, pažyma apie studijas arba studento pažymėjimo kopija). Įstaigos vadovo rekomendacija.
|
|
|
|
|
|
(Įstaigos atstovas)
|
|
(parašas) |
|
(vardas ir pavardė) |
(Gydytojas / rezidentas) |
|
(parašas) |
|
(vardas ir pavardė) |
Trūkstamos specialybės gydytojų ir
gydytojų rezidentų skatinimo dirbti
Pakruojo rajono savivaldybės viešosiose
asmens sveikatos priežiūros įstaigose
tvarkos aprašo
2 priedas
TRŪKSTAMOS SPECIALYBĖS GYDYTOJŲ IR GYDYTOJŲ REZIDENTŲ SKATINIMO DIRBTI PAKRUOJO RAJONO SAVIVALDYBĖS VIEŠOSIOSE ASMENS SVEIKATOS PRIEŽIŪROS ĮSTAIGOSE KOMISIJOS DARBO REGLAMENTAS
I SKYRIUS
BENDROJI DALIS
1. Trūkstamos specialybės gydytojų ir gydytojų rezidentų skatinimo dirbti Pakruojo rajono savivaldybės viešosiose asmens sveikatos priežiūros įstaigose komisijos darbo reglamentas (toliau – Reglamentas) nustato Trūkstamos specialybės gydytojų ir gydytojų rezidentų skatinimo dirbti Pakruojo rajono savivaldybės viešosiose asmens sveikatos priežiūros įstaigose komisijos (toliau – Komisija) darbo organizavimo tvarką. Komisija sudaroma ir veikia vadovaudamasi Trūkstamos specialybės gydytojų ir gydytojų rezidentų skatinimo dirbti Pakruojo rajono savivaldybės viešosiose asmens sveikatos priežiūros įstaigose tvarkos aprašo (toliau – Tvarkos aprašas) nuostatomis, šiuo Reglamentu ir kitais Lietuvos Respublikos teisės aktais, reglamentuojančiais sveikatos priežiūros paslaugų teikimą.
II SKYRIUS
DARBO TVARKA
3. Komisija sudaroma ir jos pirmininkas skiriamas Pakruojo rajono savivaldybės (toliau – Savivaldybė) mero potvarkiu.
4. Į posėdžius sukviečia ir darbotvarkę pasiūlo Komisijos pirmininkas, kuris yra ir Komisijos posėdžių pirmininkas.
5. Pirmame posėdyje Komisija renka Komisijos pirmininko pavaduotoją. Komisijos pirmininko pavaduotojas išrenkamas paprasta balsų dauguma.
7. Komisijos posėdžiai rengiami gavus prašymus skatinimo priemonėms skirti ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo prašymo gavimo dienos. Komisijos posėdžius šaukia Komisijos pirmininkas, o kai jo nėra – pavaduotojas. Apie rengiamus posėdžius visiems Komisijos nariams pranešama raštu ne vėliau kaip prieš 2 darbo dienas.
8. Komisijos posėdis yra teisėtas, jeigu jame dalyvauja daugiau kaip pusė jos narių. Komisijos nariai, negalintys dalyvauti posėdyje, savo nuomonę svarstomais klausimais gali pareikšti raštu iš anksto. Jie turi teisę susipažinti su Komisijos posėdyje, kuriame nedalyvavo, svarstytais dokumentais ir priimtais nutarimais.
III SKYRIUS
PRAŠYMŲ NAGRINĖJIMO TVARKA
10. Gavęs prašymą dėl kompensacijos skyrimo, Komisijos pirmininkas nedelsdamas organizuoja Komisijos posėdį.
IV SKYRIUS
KOMISIJOS SPRENDIMŲ ĮFORMINIMO TVARKA
12. Komisijos priimti nutarimai įforminami protokole, kurį pasirašo posėdžio pirmininkas ir sekretorius.
13. Protokole turi būti nurodyta Komisijos posėdžio data, posėdyje dalyvavusieji Komisijos nariai, svarstyti klausimai, priimti sprendimai, balsavimo rezultatai (už, prieš, susilaikė, balsavime nedalyvavo).
14. Komisijos nariui draudžiama dalyvauti rengiant, svarstant ar priimant sprendimus arba kitaip juos paveikti ar bandyti paveikti, arba atlikti komisijos nario pareigas, jeigu atliekamos komisijos nario pareigos yra susijusios su jo privačiais interesais. Apie galimą ar esamą viešųjų ir privačių interesų konfliktą, prieš atlikdamas komisijos nario pareigas arba pradėjęs jas atlikti, komisijos narys privalo informuoti komisijos pirmininką ir komisijos narius, kurie kartu atlieka komisijos narių pareigas, ir pareikšti apie nusišalinimą, ir jokia forma nedalyvauti toliau atliekant komisijos nario pareigas. Nusišalinimo faktas pažymimas Komisijos posėdžio protokole.
V SKYRIUS
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
16. Už Komisijos posėdžių protokolų surašymą, Komisijos sprendimų pateikimą suinteresuotiems asmenims yra atsakingas Komisijos sekretorius.
17. Komisijos nariai privalo tinkamai įgyvendinti 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas), Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymo ir kitų teisės aktų, susijusių su asmens duomenų apsauga, nuostatas.
18. Informacija apie Komisijos sudėtį, veiklą, posėdžių protokolai ir kiti dokumentai, susiję su Komisijos veikla, skelbiami Pakruojo rajono savivaldybės interneto svetainėje www.pakruojis.lt.
Trūkstamos specialybės gydytojų ir
gydytojų rezidentų skatinimo dirbti
Pakruojo rajono savivaldybės viešosiose
asmens sveikatos priežiūros įstaigose,
tvarkos aprašo
3 priedas
SKATINIMO PRIEMONĖS SKYRIMO IR IŠMOKĖJIMO SUTARTIS
20___ m._______________ mėn. ____d. Nr.
Pakruojis
Pakruojo rajono savivaldybės administracija, atstovaujama administracijos direktoriaus (-ės) ____________________________________________________________, veikiančio (-ios) pagal _______________________________________ suteiktus įgaliojimus bei Pakruojo rajono savivaldybės administracijos veiklos nuostatus, patvirtintus ______________________, (toliau – Administracija), Pakruojo rajono savivaldybės viešoji asmens sveikatos priežiūros įstaiga_________________________________ (toliau – Įstaiga), atstovaujama direktoriaus ______________________________, veikiančio pagal įstaigos nuostatus, ir trūkstamos specialybės gydytojas _____________________________________ (toliau – gydytojas), asmens kodas________________, toliau kartu vadinami Šalimis, o kiekvienas atskirai – Šalimi, vadovaudamiesi Pakruojo rajono savivaldybės tarybos 20__m.___________ mėn. ____d. sprendimu Nr. T- _____ „Dėl Trūkstamos specialybės gydytojų ir gydytojų rezidentų skatinimo dirbti Pakruojo rajono savivaldybės viešosiose asmens sveikatos priežiūros įstaigose, tvarkos aprašo patvirtinimo“, sudarė šią Skatinimo priemonės skyrimo ir išmokėjimo sutartį ( toliau – Sutartis) ir sutarė dėl toliau išvardintų sąlygų.
I. BENDROJI DALIS
1. Šia Sutartimi Šalys, vykdydamos Pakruojo rajono savivaldybės tarybos 20___m. ______________ mėn. ____ d. sprendimą Nr. T-____ „Dėl ____________________________ _______________________________________________“, susitaria dėl skatinimo priemonės skyrimo, išmokėjimo ir panaudojimo tvarkos ir sąlygų.
II. ŠALIŲ ĮSIPAREIGOJIMAI
4. Administracija įsipareigoja:
4.1. Skirti gydytojui _______________________________________________________,
(vardas, pavardė)
dirbančiam______________________________________________________________________,
(asmens sveikatos priežiūros įstaigos pavadinimas)
___________________________________ (______________________) eurų išmoką.
( suma žodžiais)
4.2. Išmoką išmokėti dalimis:
4.2.1. pirmą – _________ (________________) eurų – po 2 mėn. nuo sutarties pasirašymo datos (suma žodžiais)
datos išmoką per 60 kalendorinių dienų;
4.2.2. antrą – _________ (_________________) eurų – po 12 mėn. nuo sutarties pasirašymo
(suma žodžiais)
datos išmoką per 60 kalendorinių dienų;
5. Gydytojas įsipareigoja:
5.1. Dirbti _________________________________________________________ gydytoju
(asmens sveikatos priežiūros įstaigos pavadinimas)
Darbo sutartyje ______________________ nurodytu ___________ darbo krūviu penkerius metus.
( darbo sutarties numeris)
5.2. Grąžinti Savivaldybei visą jam (jai) paskirtą kompensacijos sumą per 45 dienas į Savivaldybės sąskaitą banke _____________________________________________, jeigu neišdirbo __________________________________________________ numatyto penkerių metų
(asmens sveikatos priežiūros įstaigos pavadinimas)
termino. Taip pat sumokėti baudą – 100 proc. skatinimo priemonės dydžio.
6. Įstaiga įsipareigoja:
6.2. Ne vėliau kaip per 5 darbo dienas raštu informuoti Savivaldybės administraciją, jeigu gydytojas nutraukia darbo santykius su Įstaiga, nepraėjus penkeriems metams po Sutarties pasirašymo dienos;
III. SUTARTIES GALIOJIMAS
10. Sutarties Šalis, kuri dėl pasikeitusių aplinkybių negali įvykdyti prisiimtų įsipareigojimų, nedelsdama, per tris darbo dienas nuo aplinkybių paaiškėjimo momento, privalo registruotu laišku apie tai informuoti kitas Sutarties Šalis. Pavėluotas ar netinkamas kitos Šalies informavimas ar informacijos nepateikimas atima iš jos teisę remtis Šalies nurodytomis aplinkybėmis kaip pagrindu, atleidžiančiu nuo atsakomybės dėl prisiimtų įsipareigojimų netinkamo vykdymo ar nevykdymo.
12. Jei viena iš Šalių nevykdo ar netinkamai vykdo kurį nors vieną įsipareigojimą pagal šią Sutartį, laikoma, kad ji pažeidžia Sutartį.
IV. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
14. Visi Šalių nesutarimai sprendžiami derybų keliu, o nesutarus – Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
15. Vykdydamos šią Sutartį, Šalys vadovaujasi Lietuvos Respublikos įstatymais bei kitais teisės aktais. Sutartyje neaptarti klausimai sprendžiami teisės aktų nustatyta tvarka.
16. Ši Sutartis sudaryta lietuvių kalba, trimis egzemplioriais, po vieną kiekvienai Šaliai. Visi egzemplioriai turi vienodą teisinę galią.
17. Priedai ________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________.
V. SUTARTIES ŠALIŲ REKVIZITAI IR PARAŠAI
Pakruojo rajono Įstaiga ________________ Gydytojas_______________
savivaldybės administracija
Kęstučio g. 4, Adresas: Adresas:
83152 Pakruojis
Kodas: 288733050 Kodas: Asmens kodas:
Tel. (8 421) 69 070 Tel. Tel.
el. p. el. p. el. p.
Pakruojo rajono
savivaldybės administracijos
direktorius A. V. ___________________
(pareigos) A. V.
_______________ ___________________ _____________________
(parašas) (parašas) (parašas)
_________________ __________________ ______________________
(Vardas, pavardė) (Vardas, pavardė) (Vardas, pavardė)
Trūkstamos specialybės gydytojų ir
gydytojų rezidentų skatinimo dirbti
Pakruojo rajono savivaldybės viešosiose
asmens sveikatos priežiūros įstaigose,
tvarkos aprašo
4 priedas
STIPENDIJOS REZIDENTUI SKYRIMO IR IŠMOKĖJIMO SUTARTIS
20___ m.______________ mėn. ____d. Nr.
Pakruojo rajono savivaldybės administracija, atstovaujama administracijos direktoriaus (-ės) _____________________________________________________________, veikiančio (-ios) pagal ___________________________________________________ suteiktus įgaliojimus bei Pakruojo rajono savivaldybės administracijos veiklos nuostatus, patvirtintus __________________, (toliau – Administracija), Pakruojo rajono savivaldybės viešoji asmens sveikatos priežiūros įstaiga_________________________________ (toliau – Įstaiga), atstovaujama direktoriaus ______________________________, veikiančio pagal įstaigos nuostatus, ir gydytojas rezidentas_____________________________________ (toliau – rezidentas), asmens kodas________________, toliau kartu vadinami Šalimis, o kiekvienas atskirai – Šalimi, vadovaudamiesi Pakruojo rajono savivaldybės tarybos 20___ m.________________ d.__ sprendimu Nr. T- _____ „Dėl Trūkstamos specialybės gydytojų ir gydytojų rezidentų skatinimo dirbti Pakruojo rajono savivaldybės viešosiose asmens sveikatos priežiūros įstaigose, tvarkos aprašo patvirtinimo“, sudarė šią Stipendijos rezidentui skyrimo ir išmokėjimo sutartį (toliau – Sutartis) ir sutarė dėl toliau išvardintų sąlygų.
I. BENDROJI DALIS
1. Šia Sutartimi Šalys, vykdydamos Pakruojo rajono savivaldybės tarybos 20___m. ______________ mėn. ____ d. sprendimą Nr. T-____ „Dėl ____________________________ _______________________________________________“, susitaria dėl stipendijos rezidentui skyrimo, išmokėjimo ir panaudojimo tvarkos ir sąlygų.
II. ŠALIŲ ĮSIPAREIGOJIMAI
4. Administracija įsipareigoja:
4.1. Skirti rezidentui _______________________________________________________,
(vardas, pavardė)
besimokančiam___________________________________________________________________,
(Lietuvos Respublikos universiteto pavadinimas)
(______________________) eurų stipendiją.
( suma žodžiais)
4.2. Stipendiją išmokėti kiekvieniems studijų metams po _________ (________________) eurų – per 60 dienų po sutarties pasirašymo datos;
4.3. Stipendiją pervesti į ________________________________________________
(asmens sveikatos priežiūros įstaigos pavadinimas)
sąskaitą banke_________________________, kuri ją perves Lietuvos Respublikos universitetui kuriame rezidentas mokosi.
5. Rezidentas po rezidentūros studijų baigimo įsipareigoja:
5.1. Dirbti ________________________________________________________gydytoju
(asmens sveikatos priežiūros įstaigos pavadinimas
ne mažesniu kaip 1,0 etato darbo krūviu nuo pirmos darbo dienos gydytoju specialistu laikotarpį, proporcingą Pakruojo rajono savivaldybės biudžeto lėšomis finansuotam rezidentūros studijų laikotarpiui (______________________ metų).
5.2. Grąžinti Savivaldybei visą jam (jai) paskirtą stipendijos sumą per 45 dienas į Savivaldybės sąskaitą banke ____________________________________________, jeigu nebaigė rezidentūros studijų ar neišdirbo __________________________________________________
(asmens sveikatos priežiūros įstaigos pavadinimas)
Šios Sutarties 5.1 papunktyje numatyto termino. Taip pat sumokėti baudą – 100 proc. skatinimo priemonės dydžio.
6. Įstaiga įsipareigoja:
6.2. studijų metams prasidėjus iki spalio 10 dienos pateikti Savivaldybės administracijos Apskaitos skyriui gautas sąskaitų iš Lietuvos Respublikos universiteto kopijas;
6.3. ne vėliau kaip per 5 darbo dienas raštu informuoti Savivaldybės administraciją, jeigu rezidentas nutraukia studijas ar nutraukia darbo santykius su ASPĮ neišdirbęs šioje Sutartyje numatyto termino;
III. SUTARTIES GALIOJIMAS
10. Sutarties Šalis, kuri dėl pasikeitusių aplinkybių negali įvykdyti prisiimtų įsipareigojimų, nedelsdama, per tris darbo dienas nuo aplinkybių paaiškėjimo momento, privalo registruotu laišku apie tai informuoti kitas Sutarties Šalis. Pavėluotas ar netinkamas kitos Šalies informavimas ar informacijos nepateikimas atima iš jos teisę remtis Šalies nurodytomis aplinkybėmis kaip pagrindu, atleidžiančiu nuo atsakomybės dėl prisiimtų įsipareigojimų netinkamo vykdymo ar nevykdymo.
12. Jei viena iš Šalių nevykdo ar netinkamai vykdo kurį nors vieną įsipareigojimą pagal šią Sutartį, laikoma, kad ji pažeidžia Sutartį.
IV. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
14. Visi Šalių nesutarimai sprendžiami derybų keliu, o nesutarus – Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
15. Vykdydamos šią Sutartį, Šalys vadovaujasi Lietuvos Respublikos įstatymais bei kitais teisės aktais. Sutartyje neaptarti klausimai sprendžiami teisės aktų nustatyta tvarka.
16. Ši Sutartis sudaryta lietuvių kalba, trimis egzemplioriais, po vieną kiekvienai Šaliai. Visi egzemplioriai turi vienodą teisinę galią.
17. Priedai ________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________.
V. SUTARTIES ŠALIŲ REKVIZITAI IR PARAŠAI
Pakruojo rajono Įstaiga ________________ Rezidentas_______________
savivaldybės administracija
Kęstučio g. 4, Adresas: Adresas:
83152 Pakruojis
Kodas: 288733050 Kodas: Asmens kodas:
Tel. (8 421) 69 070 Tel. Tel.
el. p. el. p. el. p.
Pakruojo rajono
savivaldybės administracijos
direktorius A. V. ___________________
(pareigos) A. V.
_______________ ___________________ _____________________
(parašas) (parašas) (parašas)
_________________ __________________ ______________________
(Vardas, pavardė) (Vardas, pavardė) (Vardas, pavardė)
Trūkstamos specialybės gydytojų ir
gydytojų rezidentų skatinimo dirbti
Pakruojo rajono savivaldybės viešosiose
asmens sveikatos priežiūros įstaigose,
tvarkos aprašo
5 priedas
STIPENDIJOS REZIDENTUI SKYRIMO IR IŠMOKĖJIMO SUTARTIS
20___ m.______________ mėn. ____d. Nr.
Pakruojo rajono savivaldybės administracija, atstovaujama administracijos direktoriaus (-ės) _____________________________________________________________, veikiančio (-ios) pagal ___________________________________________________ suteiktus įgaliojimus bei Pakruojo rajono savivaldybės administracijos veiklos nuostatus, patvirtintus __________________, (toliau – Administracija), Pakruojo rajono savivaldybės viešoji asmens sveikatos priežiūros įstaiga_________________________________ (toliau – Įstaiga), atstovaujama direktoriaus ______________________________, veikiančio pagal įstaigos nuostatus, ir gydytojas rezidentas_____________________________________ (toliau – rezidentas), asmens kodas________________, toliau kartu vadinami Šalimis, o kiekvienas atskirai – Šalimi, vadovaudamiesi Pakruojo rajono savivaldybės tarybos 20___ m.________________ d.__ sprendimu Nr. T- _____ „Dėl Trūkstamos specialybės gydytojų ir gydytojų rezidentų skatinimo dirbti Pakruojo rajono savivaldybės viešosiose asmens sveikatos priežiūros įstaigose, tvarkos aprašo patvirtinimo“, sudarė šią Stipendijos rezidentui skyrimo ir išmokėjimo sutartį (toliau – Sutartis) ir sutarė dėl toliau išvardintų sąlygų.
I. BENDROJI DALIS
1. Šia Sutartimi Šalys, vykdydamos Pakruojo rajono savivaldybės tarybos 20___m. ______________ mėn. ____ d. sprendimą Nr. T-____ „Dėl ____________________________ _______________________________________________“, susitaria dėl stipendijos rezidentui skyrimo, išmokėjimo ir panaudojimo tvarkos ir sąlygų.
II. ŠALIŲ ĮSIPAREIGOJIMAI
4. Administracija įsipareigoja:
4.1. Skirti rezidentui _______________________________________________________,
(vardas, pavardė)
besimokančiam___________________________________________________________________,
(Lietuvos Respublikos universiteto pavadinimas)
(______________________) eurų stipendiją.
( suma žodžiais)
4.2. Stipendiją išmokėti kiekvieniems studijų metams po _________ (________________) eurų – per 60 dienų po sutarties pasirašymo datos;
4.3. Stipendiją pervesti į ________________________________________________
(rezidento vardas, pavardė)
sąskaitą banke_________________________.
5. Rezidentas po rezidentūros studijų baigimo įsipareigoja:
5.1. Dirbti _________________________________________________________ gydytoju
(asmens sveikatos priežiūros įstaigos pavadinimas)
ne mažesniu kaip 1,0 etato darbo krūviu nuo pirmos darbo dienos gydytoju specialistu laikotarpį, proporcingą Pakruojo rajono savivaldybės biudžeto lėšomis finansuotam rezidentūros studijų laikotarpiui (______________________ metų).
5.2. Grąžinti Savivaldybei visą jam (jai) paskirtą stipendijos sumą per 45 dienas į Savivaldybės sąskaitą banke ____________________________________________, jeigu nebaigė rezidentūros studijų ar neišdirbo __________________________________________________
(asmens sveikatos priežiūros įstaigos pavadinimas)
Šios Sutarties 5.1 papunktyje numatyto termino. Taip pat sumokėti baudą – 100 proc. skatinimo priemonės dydžio.
6. Įstaiga įsipareigoja:
6.2. studijų metams prasidėjus iki spalio 10 dienos pateikti Savivaldybės administracijos Apskaitos skyriui gautas sąskaitų iš Lietuvos Respublikos universiteto kopijas;
6.3. ne vėliau kaip per 5 darbo dienas raštu informuoti Savivaldybės administraciją, jeigu rezidentas nutraukia studijas ar nutraukia darbo santykius su ASPĮ neišdirbęs šioje Sutartyje numatyto termino;
III. SUTARTIES GALIOJIMAS
10. Sutarties Šalis, kuri dėl pasikeitusių aplinkybių negali įvykdyti prisiimtų įsipareigojimų, nedelsdama, per tris darbo dienas nuo aplinkybių paaiškėjimo momento, privalo registruotu laišku apie tai informuoti kitas Sutarties Šalis. Pavėluotas ar netinkamas kitos Šalies informavimas ar informacijos nepateikimas atima iš jos teisę remtis Šalies nurodytomis aplinkybėmis kaip pagrindu, atleidžiančiu nuo atsakomybės dėl prisiimtų įsipareigojimų netinkamo vykdymo ar nevykdymo.
12. Jei viena iš Šalių nevykdo ar netinkamai vykdo kurį nors vieną įsipareigojimą pagal šią Sutartį, laikoma, kad ji pažeidžia Sutartį.
IV. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
14. Visi Šalių nesutarimai sprendžiami derybų keliu, o nesutarus – Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
15. Vykdydamos šią Sutartį, Šalys vadovaujasi Lietuvos Respublikos įstatymais bei kitais teisės aktais. Sutartyje neaptarti klausimai sprendžiami teisės aktų nustatyta tvarka.
16. Ši Sutartis sudaryta lietuvių kalba, trimis egzemplioriais, po vieną kiekvienai Šaliai. Visi egzemplioriai turi vienodą teisinę galią.
17. Priedai ________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________.
V. SUTARTIES ŠALIŲ REKVIZITAI IR PARAŠAI
Pakruojo rajono Įstaiga ________________ Rezidentas_______________
savivaldybės administracija
Kęstučio g. 4, Adresas: Adresas:
83152 Pakruojis
Kodas: 288733050 Kodas: Asmens kodas:
Tel. (8 421) 69 070 Tel. Tel.
el. p. el. p. el. p.
Pakruojo rajono
savivaldybės administracijos
direktorius A. V. ___________________
(pareigos) A. V.
_______________ ___________________ _____________________
(parašas) (parašas) (parašas)
_________________ __________________ ______________________
(Vardas, pavardė) (Vardas, pavardė) (Vardas, pavardė)
Trūkstamos specialybės gydytojų ir
gydytojų rezidentų skatinimo dirbti
Pakruojo rajono savivaldybės viešosiose
asmens sveikatos priežiūros įstaigose,
tvarkos aprašo
6 priedas
TRŪKSTAMOS SPECIALYBĖS GYDYTOJŲ / REZIDENTŲ POREIKIO PLANAVIMAS
Įstaigos pavadinimas
|
|
Vykdyti veiksmai ir priemonės, kuriais
|
|
Rezultatai (aprašyti kiekvieną atvejį atskirai); |
|
Dabartinis Įstaigos gydytojų / rezidentų skaičius.
|
|
Įstaigos gydytojų amžius pagal įgytą profesinę kvalifikaciją.
|
|
Trūkstamų gydytojų skaičius pagal profesinę kvalifikaciją ir kokiu darbo krūviu jis galėtų dirbti.
|
|
Numatomas gydytojų / rezidentų poreikis pagal profesinę kvalifikaciją ir galimą darbo krūvį ateinantiems metams.
|
|
________________ ___________________ _______________
(Įstaigos atstovas) (parašas) (vardas, pavardė)