isgyaz13

 

PAKRUOJO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

SPRENDIMAS

DĖL TRŪKSTAMOS SPECIALYBĖS GYDYTOJŲ IR GYDYTOJŲ REZIDENTŲ SKATINIMO DIRBTI PAKRUOJO RAJONO SAVIVALDYBĖS VIEŠOSIOSE ASMENS SVEIKATOS PRIEŽIŪROS ĮSTAIGOSE TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO

 

2022 m. birželio 30 d. Nr. T-191

Pakruojis

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo  16 straipsnio 2 dalies 38 punktu, 18 straipsnio 1 dalimi ir atsižvelgdama į Pakruojo rajono savivaldybės 2021–2030 metų strateginį plėtros planą, patvirtintą Pakruojo rajono savivaldybės tarybos 2021 m. rugsėjo 30 d. sprendimu Nr. T-240 „Dėl Pakruojo rajono savivaldybės 2021–2030 metų strateginio plėtros plano patvirtinimo“, Pakruojo rajono savivaldybės taryba  n u s p r e n d ž i a:

1. Patvirtinti Trūkstamos specialybės gydytojų ir gydytojų rezidentų skatinimo dirbti Pakruojo rajono savivaldybės viešosiose asmens sveikatos priežiūros įstaigose tvarkos aprašą (pridedama).

2. Pripažinti netekusiu galios Pakruojo rajono savivaldybės tarybos 2019 m. rugpjūčio 29 d. sprendimą Nr. T-214 „Dėl Kompensacijos skyrimo ir išmokėjimo trūkstamos specialybės gydytojams, atvykusiems dirbti į Pakruojo rajono savivaldybės viešąsias asmens sveikatos priežiūros įstaigas, tvarkos aprašo patvirtinimo“ su visais papildymais ir pakeitimais.  

Šis sprendimas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.

 

 

 

Savivaldybės meras                                                                                                  Saulius Margis


 

PATVIRTINTA

Pakruojo rajono savivaldybės tarybos

2022 m. birželio 30 d. sprendimu Nr. T-191

 

 

 

DĖL TRŪKSTAMOS SPECIALYBĖS GYDYTOJŲ IR GYDYTOJŲ REZIDENTŲ SKATINIMO DIRBTI PAKRUOJO RAJONO SAVIVALDYBĖS VIEŠOSIOSE ASMENS SVEIKATOS PRIEŽIŪROS ĮSTAIGOSE TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Trūkstamos specialybės gydytojų ir gydytojų rezidentų skatinimo dirbti Pakruojo rajono savivaldybės viešosiose asmens sveikatos priežiūros įstaigose tvarkos aprašas (toliau – Tvarkos aprašas) nustato skatinimo priemones trūkstamos specialybės gydytojams (toliau – gydytojas) ir gydytojams rezidentams (toliau – rezidentas) pritraukti dirbti viešosiose Pakruojo rajono savivaldybės asmens sveikatos priežiūros įstaigose (toliau – ASPĮ).

2. Tvarkos aprašo tikslas – nustatyti finansavimo teikimo tvarką gydytojams ir rezidentams skatinti atvykti dirbti į ASPĮ, siekiant užtikrinti kokybišką ir prieinamą asmens sveikatos priežiūros paslaugų teikimą Pakruojo rajono gyventojams.

3. Tvarkos apraše vartojamos sąvokos:

3.1. Trūkstamos specialybės gydytojas – gydytojas, atvykęs dirbti į ASPĮ, taip pat  ASPĮ gydytojas, pradėjęs dirbti trūkstamos specialybės gydytoju neatsiradus pretendentų po 3 ir daugiau mėnesių nuo viešo paskelbimo apie trūkstamos specialybės gydytojų poreikį;

3.2. Išmoka gydytojui gydytojui specialistui mokama išmoka, skirta gydytojo poreikiams tenkinti;

3.3. Gydytojas rezidentas asmuo, kuris studijuoja medicinos rezidentūroje pagal medicinos krypties rezidentūros studijų programą ir prižiūrimas gydytojo rezidento vadovo dirba gydytoju rezidentu bei savarankiškai verčiasi medicinos praktika pagal rezidentūros studijų programos metu įgytas kompetencijas, patvirtintas jam išduotu pakopinių kompetencijų patvirtinimo pažymėjimu;

3.4. Stipendija rezidentui – rezidentūros studijoms apmokėti kasmet mokama stipendija pagal rezidentūros studijų išlaidų sąmatą (ar kitą išlaidas patvirtinantį dokumentą), gautą iš Lietuvos Respublikos universiteto, kai studijų valstybė nefinansuoja, arba kasmetinė stipendija rezidento reikmėms, kai jo studijas valstybė finansuoja.

4. Kitos Tvarkos apraše vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos apibrėžtos Lietuvos Respublikos medicinos praktikos įstatyme ir kituose teisės aktuose, reglamentuojančiuose sveikatos priežiūros paslaugų teikimą.

 

II SKYRIUS

SKATINIMO PRIEMONĖS IR JŲ TAIKYMAS

 

5. Gydytojo skatinimo priemonės:

5.1. 18 000 eurų išmoka gydytojo poreikiams tenkinti, jei gydytojas įsipareigoja ASPĮ dirbti ne trumpiau kaip 5 metus nuo sutarties kompensacijai gauti pasirašymo dienos (nėštumo ir gimdymo atostogų bei atostogų vaikui prižiūrėti laikotarpis neįskaičiuojamas). Išmoka pirmus 3 metus kasmet mokama po 6 000 eurų:

5.1.1. pirmoji dalis išmokama po 2 mėn. nuo sutarties pasirašymo datos;

5.1.2. antroji – po 12 mėn. nuo sutarties pasirašymo datos;

5.1.3. trečioji – po 24 mėn. nuo sutarties pasirašymo datos.

6. Tvarkos aprašo 5 punkte numatytos skatinimo priemonės taikomos gydytojui, įsidarbinusiam ASPĮ, teisės aktuose nustatytu ne mažesniu kaip 1,0 etato darbo krūviu.

7. Gydytojas dėl išmokos skyrimo turi teisę kreiptis per 12 mėnesių nuo darbo trūkstamos specialybės gydytoju pradžios.

8. Gydytojas prašymą skatinimo priemonei gauti gali teikti tik vieną kartą.

9. Rezidento skatinimo priemonės:

9.1. kasmetinė stipendija, skirta rezidentūros studijoms apmokėti pagal rezidentūros studijų išlaidų sąmatą (ar kitą išlaidas patvirtinantį dokumentą), gautą iš Lietuvos Respublikos universiteto, kai studijų valstybė nefinansuoja.

9.2. kasmetinė stipendija skirta rezidento reikmėms, kai studijas valstybė finansuoja.

10. Skatinimo priemone pasinaudojęs rezidentas įsipareigoja ASPĮ dirbti pagal savo specializaciją kaip gydytojas specialistas laikotarpį, proporcingą Pakruojo rajono savivaldybės biudžeto (toliau – savivaldybės biudžetas) lėšomis finansuotam rezidentūros studijų laikotarpiui (nėštumo ir gimdymo atostogų bei atostogų vaikui prižiūrėti laikotarpis neįskaičiuojamas), ir ne mažesniu kaip 1,0 etato darbo krūviu. Prioritetas skatinimo priemonei gauti būtų rezidento sutikimas dirbti ASPĮ dar besimokant rezidentūroje.

11. Pakruojo rajono savivaldybės (toliau – Savivaldybė) administracija su ASPĮ ir rezidentu pasirašo sutartį dėl finansavimo kaip skatinimo priemonės rezidentui teikimo (4 priedas arba 5 priedas).

12. Rezidentas, atidirbęs ASPĮ sutartyje numatytą laikotarpį, gali prašyti kompensacijos kaip paskatinimo trūkstamos specialybės gydytojui.

 

III SKYRIUS

DOKUMENTŲ PATEIKIMAS IR FINANSAVIMAS

 

13. Prašymą (1 priedas) su reikalingais pateikti dokumentais dėl 5 punkte nurodytų skatinimo priemonių  ASPĮ vadovas teikia Savivaldybės tarybai:

13.1. Savivaldybės administracijos 101 kab. (informacijos langelyje);

13.2. siunčia registruotu laišku, adresu: Kęstučio g. 4, Pakruojis;

13.3. elektroniniu paštu [email protected].

14. ASPĮ prašymą dėl skatinimo priemonės skyrimo nagrinėja Savivaldybės mero potvarkiu sudaryta Trūkstamos specialybės gydytojų ir gydytojų rezidentų skatinimo dirbti Pakruojo rajono savivaldybės viešosiose asmens sveikatos priežiūros įstaigose komisija (toliau – Komisija).

15. Komisiją sudaro 6 nariai: du – Savivaldybės tarybos nariai, du – Savivaldybės administracijos darbuotojai (iš kurių vienas savivaldybes gydytojas (vyriausiasis specialistas), vienas – ASPĮ, kurioje planuoja dirbti gydytojas, atstovas ir vienas Bendruomenės sveikatos tarybos narys.

16. Komisija savo darbe vadovaujasi Tvarkos aprašo nuostatomis ir Komisijos darbo reglamentu (2 priedas).

17. Komisijai priėmus nutarimą skirti skatinimo priemonę, savivaldybės gydytojas (vyriausiasis specialistas) teikia Savivaldybės tarybai svarstyti sprendimo ir sutarties projektą dėl skatinimo priemonės skyrimo gydytojui ar rezidentui artimiausiame Savivaldybės tarybos posėdyje.

18. Savivaldybės taryba, įvertinusi Komisijos siūlymą ir nusprendusi dėl skatinimo priemonės skyrimo gydytojui ar rezidentui, įgalioja Savivaldybės administracijos direktorių pasirašyti sutartį.

19. Savivaldybės gydytojas (vyriausiasis specialistas) apie priimtą sprendimą dėl skatinimo priemonės skyrimo ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo sprendimo priėmimo dienos informuoja ASPĮ arba elektroniniu būdu, arba registruotu laišku prašyme nurodytu adresu, arba įteikia Savivaldybės tarybos sprendimo kopiją.

20. Savivaldybės administracijos direktorius, ASPĮ ir gydytojas pasirašo sutartį (3 priedas) su rezidentu (4 priedas arba 5 priedas) dėl  skatinimo priemones skyrimo.

 

IV SKYRIUS

LĖŠŲ PLANAVIMAS, SKYRIMAS IR KONTROLĖ

 

21. Įstaiga, kuriai reikalingas trūkstamos specialybės gydytojas, privalo iki einamųjų metų spalio 15 d. Savivaldybės merui parengti sveikatos priežiūros paslaugų ir jas teikiančių specialistų poreikio prognozes (6 priedas).

22. Šiam Tvarkos aprašui įgyvendinti lėšos skiriamos iš savivaldybės biudžeto.

23.  Skatinimo priemonės lėšų panaudojimą koordinuoja savivaldybės gydytojas (vyriausiasis specialistas), jo nesant – kitas Savivaldybės administracijos direktoriaus paskirtas asmuo.

24. Skatinimo priemonės lėšų apskaitą tvarko Savivaldybės administracijos Apskaitos skyrius.

25. Skatinimo priemonės lėšų panaudojimą kontroliuoja Savivaldybės Kontrolės ir audito tarnyba.

 

V SKYRIUS

ATSAKOMYBĖ

 

26. ASPĮ vadovas privalo ne vėliau kaip per 5 darbo dienas raštu informuoti Savivaldybės administraciją:

26.1 jeigu gydytojas nutraukia darbo santykius su ASPĮ nepraėjus penkeriems metams nuo sutarties pasirašymo dienos;

26.2. jeigu rezidentas nutraukia studijas Lietuvos Respublikos universitete arba darbo santykius su ASPĮ nepraėjus, proporcingai savivaldybės biudžeto lėšomis finansuotam rezidentūros studijoms laikotarpiui (nėštumo ir gimdymo atostogų bei atostogų vaikui prižiūrėti laikotarpis neįskaičiuojamas).

27. Už sutartinių įsipareigojimų įvykdymą atsakinga ASPĮ, pasiūliusi gydytojo ar rezidento kandidatūrą ir su juo sudariusi darbo sutartį.

28.  Gydytojas ar rezidentas, pažeidęs sutarties sąlygas, privalo grąžinti kaip skatinimo priemonę gautas lėšas į savivaldybės biudžetą, taip pat sumokėti baudą – 100 proc. skatinimo priemonės dydžio.

29. ASPĮ, gydytojas ir rezidentas atsako už pateiktos informacijos ir duomenų teisingumą.

 

VI SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

30. Tai, kas nereglamentuota Tvarkos apraše, sprendžiama taip, kaip numatyta Lietuvos Respublikos teisės aktuose.

31. Tvarkos aprašą tvirtina, keičia ir pripažįsta netekusiu galios Savivaldybės taryba.

_____________________

part_f3b27c45ea2a4c55bab8d5b77f14826f_end


 

Trūkstamos specialybės gydytojų ir

gydytojų rezidentų skatinimo dirbti

Pakruojo rajono savivaldybės viešosiose

asmens sveikatos priežiūros įstaigose

tvarkos aprašo

1 priedas

 

 

________________________________________________________________________________

Viešosios asmens sveikatos priežiūros įstaigos pavadinimas, adresas, kontaktai

 

 

 

Pakruojo rajono savivaldybės

tarybai

 

PRAŠYMAS SKATINIMO PRIEMONEI SKIRTI

 

_________________

(data)

________________________

(sudarymo vieta)

 

1. Gydytojo / rezidento kontaktiniai duomenys:

Vardas

Pavardė

Gyvenamosios vietos adresas:

Tel.

El. paštas

 

2. Gydytojo profesinė kvalifikacija / rezidento studijų pavadinimas, studijų trukmė, studijų kaina

 

 

 

3.  Gydytojo / rezidento reikalingumo motyvai įstaigoje (įvertinti atitinkamos kvalifikacijos gydytojų skaičių rajone; gydytojų amžių; laikotarpį, nuo kada trūksta gydytojo; Įstaigos paslaugų plėtros prognozes, kitus aspektus)

 

 

4. Nurodyti, ar atvykęs gydytojas / rezidentas dirba kitose gydymo įstaigose. Jei taip, tai kokiose ir kokiu darbo krūviu

 

5. Į kokias skatinimo priemones pretenduojama (pažymėti):

5.1. 18 000 eurų išmoka gydytojo poreikiams tenkinti, jei gydytojas ASPĮ įsipareigoja dirbti ne trumpiau kaip 5 metus nuo sutarties skatinimo priemonei gauti pasirašymo dienos (nėštumo ir gimdymo atostogų bei atostogų vaikui prižiūrėti laikotarpis neįskaičiuojamas). Išmoka pirmus 3 metus kasmet mokama po 6 000 eurų;

5.2. rezidento kasmetinė stipendija, skirta rezidentūros studijoms apmokėti pagal rezidentūros išlaidų sąmatą, gautą iš Lietuvos Respublikos universiteto, kuriame rezidentas studijuoja.

5.3. rezidento kasmetinė stipendija 3600 eurų, skirta rezidento reikmėms tenkinti.

 

 

 

6. Prašoma lėšų suma pagal skatinimo priemones.

 

 

7. Pridedami dokumentai (asmens tapatybę patvirtinančio dokumento kopija, išsilavinimą ir  kvalifikaciją patvirtinančio dokumento kopija,  darbo sutarties su įstaiga kopija, rezidentūros studijas patvirtinančių dokumentų kopija, pažyma apie studijas arba studento pažymėjimo kopija). Įstaigos vadovo rekomendacija.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(Įstaigos atstovas)

 

 

 

(parašas)

 

(vardas ir pavardė)

(Gydytojas / rezidentas)

 

(parašas)

 

(vardas ir pavardė)

 

part_2a583cf075a34587b26043894a9798c7_end


 

Trūkstamos specialybės gydytojų ir

gydytojų rezidentų skatinimo dirbti

Pakruojo rajono savivaldybės viešosiose

asmens sveikatos priežiūros įstaigose

tvarkos aprašo

2 priedas

 

TRŪKSTAMOS SPECIALYBĖS GYDYTOJŲ IR GYDYTOJŲ REZIDENTŲ SKATINIMO DIRBTI PAKRUOJO RAJONO SAVIVALDYBĖS VIEŠOSIOSE ASMENS SVEIKATOS PRIEŽIŪROS ĮSTAIGOSE KOMISIJOS DARBO REGLAMENTAS

 

I SKYRIUS

BENDROJI DALIS

 

1. Trūkstamos specialybės gydytojų ir gydytojų rezidentų skatinimo dirbti Pakruojo rajono savivaldybės viešosiose asmens sveikatos priežiūros įstaigose komisijos darbo reglamentas (toliau – Reglamentas) nustato Trūkstamos specialybės gydytojų ir gydytojų rezidentų skatinimo dirbti Pakruojo rajono savivaldybės viešosiose asmens sveikatos priežiūros įstaigose komisijos (toliau – Komisija) darbo organizavimo tvarką. Komisija sudaroma ir veikia vadovaudamasi Trūkstamos specialybės gydytojų ir gydytojų rezidentų skatinimo dirbti Pakruojo rajono savivaldybės viešosiose asmens sveikatos priežiūros įstaigose tvarkos aprašo (toliau – Tvarkos aprašas) nuostatomis, šiuo Reglamentu ir kitais Lietuvos Respublikos teisės aktais, reglamentuojančiais sveikatos priežiūros paslaugų teikimą.

2. Komisijos veikla grindžiama kolegialiu klausimų svarstymu ir sprendimų priėmimu.

 

II SKYRIUS

DARBO TVARKA

 

3. Komisija sudaroma ir jos pirmininkas skiriamas Pakruojo rajono savivaldybės (toliau – Savivaldybė) mero potvarkiu.

4. Į posėdžius sukviečia ir darbotvarkę pasiūlo Komisijos pirmininkas, kuris yra ir Komisijos posėdžių pirmininkas.

5. Pirmame posėdyje Komisija renka Komisijos pirmininko pavaduotoją. Komisijos pirmininko pavaduotojas išrenkamas paprasta balsų dauguma.

6. Savivaldybės administracija paskiria Komisijos sekretorių, kuris nėra Komisijos narys.

7. Komisijos posėdžiai rengiami gavus prašymus skatinimo priemonėms skirti ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo prašymo gavimo dienos. Komisijos posėdžius šaukia Komisijos pirmininkas, o kai jo nėra – pavaduotojas. Apie rengiamus posėdžius visiems Komisijos nariams pranešama raštu ne vėliau kaip prieš 2 darbo dienas.

8. Komisijos posėdis yra teisėtas, jeigu jame dalyvauja daugiau kaip pusė jos narių. Komisijos nariai, negalintys dalyvauti posėdyje, savo nuomonę svarstomais klausimais gali pareikšti raštu iš anksto. Jie turi teisę susipažinti su Komisijos posėdyje, kuriame nedalyvavo, svarstytais dokumentais ir priimtais nutarimais.

9. Komisijos nutarimai priimami paprasta balsų dauguma. Balsams pasiskirsčius po lygiai, lemia posėdžio pirmininko balsas.

 

III SKYRIUS

PRAŠYMŲ NAGRINĖJIMO TVARKA

 

10. Gavęs prašymą dėl kompensacijos skyrimo, Komisijos pirmininkas nedelsdamas organizuoja Komisijos posėdį.

11. Komisija svarsto prašymą ir teikia Savivaldybės tarybai motyvuotą siūlymą dėl skatinimo priemonių taikymo ASPĮ siūlomam kandidatui:

11.1. teikti finansavimą;

11.2. neteikti finansavimo nurodant nefinansavimo motyvus.

 

IV SKYRIUS

KOMISIJOS SPRENDIMŲ ĮFORMINIMO TVARKA

 

12. Komisijos priimti nutarimai įforminami protokole, kurį pasirašo posėdžio pirmininkas ir sekretorius.

13. Protokole turi būti nurodyta Komisijos posėdžio data, posėdyje dalyvavusieji Komisijos nariai, svarstyti klausimai, priimti sprendimai, balsavimo rezultatai (už, prieš, susilaikė, balsavime nedalyvavo).

14. Komisijos nariui draudžiama dalyvauti rengiant, svarstant ar priimant sprendimus arba kitaip juos paveikti ar bandyti paveikti, arba atlikti komisijos nario pareigas, jeigu atliekamos komisijos nario pareigos yra susijusios su jo privačiais interesais. Apie galimą ar esamą viešųjų ir privačių interesų konfliktą, prieš atlikdamas komisijos nario pareigas arba pradėjęs jas atlikti, komisijos narys privalo informuoti komisijos pirmininką ir komisijos narius, kurie kartu atlieka komisijos narių pareigas, ir pareikšti apie nusišalinimą, ir jokia forma nedalyvauti toliau atliekant komisijos nario pareigas. Nusišalinimo faktas pažymimas Komisijos posėdžio protokole.

 

 

V SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

15. Už Komisijos veiklos rezultatus yra atsakingas Komisijos pirmininkas.

16. Už Komisijos posėdžių protokolų surašymą, Komisijos sprendimų pateikimą suinteresuotiems asmenims yra atsakingas Komisijos sekretorius.

17. Komisijos nariai privalo tinkamai įgyvendinti 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas), Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymo ir kitų teisės aktų, susijusių su asmens duomenų apsauga, nuostatas.

18. Informacija apie Komisijos sudėtį, veiklą, posėdžių protokolai ir kiti dokumentai, susiję su Komisijos veikla, skelbiami Pakruojo rajono savivaldybės interneto svetainėje www.pakruojis.lt.

19. Komisijos nariai, sekretorius, pažeidę teisės aktų, reglamentuojančių Komisijos veiklą, reikalavimus, atsako teisės aktų nustatyta tvarka.

______________

part_82852690d77b43f2bab1a50fbcc86cb0_end


 

Trūkstamos specialybės gydytojų ir

gydytojų rezidentų skatinimo dirbti

Pakruojo rajono savivaldybės viešosiose

asmens sveikatos priežiūros įstaigose,

tvarkos aprašo

3 priedas

 

SKATINIMO PRIEMONĖS SKYRIMO IR IŠMOKĖJIMO SUTARTIS

 

20___ m._______________ mėn. ____d. Nr.

Pakruojis

 

Pakruojo rajono savivaldybės administracija, atstovaujama administracijos direktoriaus (-ės) ____________________________________________________________, veikiančio (-ios) pagal _______________________________________ suteiktus įgaliojimus bei Pakruojo rajono savivaldybės administracijos veiklos nuostatus, patvirtintus ______________________, (toliau – Administracija), Pakruojo rajono savivaldybės viešoji asmens sveikatos priežiūros įstaiga_________________________________ (toliau – Įstaiga), atstovaujama direktoriaus ______________________________, veikiančio pagal įstaigos nuostatus, ir trūkstamos specialybės gydytojas _____________________________________ (toliau – gydytojas), asmens kodas________________, toliau kartu vadinami Šalimis, o kiekvienas atskirai – Šalimi, vadovaudamiesi Pakruojo rajono savivaldybės tarybos 20__m.___________ mėn. ____d. sprendimu Nr. T- _____ „Dėl Trūkstamos specialybės gydytojų ir gydytojų rezidentų skatinimo dirbti Pakruojo rajono savivaldybės viešosiose asmens sveikatos priežiūros įstaigose, tvarkos aprašo patvirtinimo“, sudarė šią Skatinimo priemonės skyrimo ir išmokėjimo sutartį ( toliau – Sutartis) ir sutarė dėl toliau išvardintų sąlygų.

 

I. BENDROJI DALIS

 

1. Šia Sutartimi Šalys, vykdydamos Pakruojo rajono savivaldybės tarybos 20___m. ______________ mėn. ____ d. sprendimą Nr. T-____ „Dėl ____________________________ _______________________________________________“, susitaria dėl skatinimo priemonės skyrimo, išmokėjimo ir panaudojimo tvarkos ir sąlygų.

2. Sutarties objektas – skatinimo priemonės skyrimas ir išmokėjimas.

3. Nėštumo ir gimdymo atostogų bei atostogų vaikui prižiūrėti metu kompensacija nemokama.

 

II. ŠALIŲ ĮSIPAREIGOJIMAI

 

4. Administracija įsipareigoja:

4.1. Skirti gydytojui _______________________________________________________,

(vardas, pavardė)

dirbančiam______________________________________________________________________,

(asmens sveikatos priežiūros įstaigos pavadinimas)

___________________________________ (______________________) eurų išmoką.

( suma žodžiais)

4.2. Išmoką išmokėti dalimis:            

4.2.1. pirmą – _________ (________________) eurų – po 2 mėn. nuo sutarties pasirašymo datos               (suma žodžiais)

datos išmoką per 60 kalendorinių dienų;

4.2.2. antrą – _________ (_________________) eurų – po 12 mėn. nuo  sutarties pasirašymo
(suma žodžiais)

datos  išmoką per 60 kalendorinių dienų;

4.2.3. trečią – _________ (_________________) eurų – po 24 mėn. nuo sutarties pasirašymo

(suma žodžiais)

datos išmoką per 60 kalendorinių dienų.

4.3. Išmoką pervesti į gydytojo asmeninę sąskaitą banke
 ______________________________ .

4.4. Tinkamai vykdyti kitus įsipareigojimus, numatytus Sutartyje ir Lietuvos Respublikos teisės aktuose.

5. Gydytojas įsipareigoja:

5.1. Dirbti _________________________________________________________ gydytoju

(asmens sveikatos priežiūros įstaigos pavadinimas)

Darbo sutartyje ______________________ nurodytu  ___________ darbo krūviu penkerius metus.

( darbo sutarties numeris)

5.2. Grąžinti Savivaldybei visą jam (jai) paskirtą kompensacijos sumą per 45 dienas į Savivaldybės sąskaitą banke _____________________________________________, jeigu neišdirbo __________________________________________________   numatyto penkerių metų

(asmens sveikatos priežiūros įstaigos pavadinimas)          

termino. Taip pat sumokėti baudą – 100 proc. skatinimo priemonės dydžio.                           

5.3. Tinkamai vykdyti kitus įsipareigojimus, numatytus Sutartyje ir Lietuvos Respublikos teisės aktuose.

6. Įstaiga įsipareigoja:

6.1. Prižiūrėti ir kontroliuoti Sutarties įsipareigojimų vykdymą.

6.2. Ne vėliau kaip per 5 darbo dienas raštu informuoti Savivaldybės administraciją, jeigu gydytojas nutraukia darbo santykius su Įstaiga, nepraėjus penkeriems metams po Sutarties pasirašymo dienos;

6.3. Tinkamai vykdyti kitus įsipareigojimus, numatytus Sutartyje ir Lietuvos Respublikos teisės aktuose.

7. Šalys įsipareigoja tinkamai vykdyti savo įsipareigojimus, prisiimtus Sutartimi, ir susilaikyti nuo bet kokių veiksmų, kuriais galėtų padaryti žalos viena kitai ar apsunkintų kitos Šalies prisiimtų įsipareigojimų vykdymą.

 

III. SUTARTIES GALIOJIMAS

 

8. Sutartis įsigalioja nuo jos pasirašymo dienos ir galioja iki visiško Sutarties įvykdymo.

9. Sutartis gali būti pakeista, papildyta tik raštišku Šalių susitarimu.

10. Sutarties Šalis, kuri dėl pasikeitusių aplinkybių negali įvykdyti prisiimtų įsipareigojimų, nedelsdama, per tris darbo dienas nuo aplinkybių paaiškėjimo momento, privalo registruotu laišku apie tai informuoti kitas Sutarties Šalis. Pavėluotas ar netinkamas kitos Šalies informavimas ar informacijos nepateikimas atima iš jos teisę remtis Šalies nurodytomis aplinkybėmis kaip pagrindu, atleidžiančiu nuo atsakomybės dėl prisiimtų įsipareigojimų netinkamo vykdymo ar nevykdymo.

11Šalys atsako už tinkamą Sutartimi prisiimtų įsipareigojimų vykdymą.

12. Jei viena iš Šalių nevykdo ar netinkamai vykdo kurį nors vieną įsipareigojimą pagal šią Sutartį, laikoma, kad ji pažeidžia Sutartį.

13. Sutartis gali būti nutraukta vienašališkai, jeigu viena iš Šalių pažeidė Sutartį. Ar Sutarties pažeidimas yra esminis, sprendžiama pagal Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.217 straipsnio 2 dalyje nustatytus kriterijus.

 

IV. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

14. Visi Šalių nesutarimai sprendžiami derybų keliu, o nesutarus – Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

15. Vykdydamos šią Sutartį, Šalys vadovaujasi Lietuvos Respublikos įstatymais bei kitais teisės aktais. Sutartyje neaptarti klausimai sprendžiami teisės aktų nustatyta tvarka.

16. Ši Sutartis sudaryta lietuvių kalba, trimis egzemplioriais, po vieną kiekvienai Šaliai. Visi egzemplioriai turi vienodą teisinę galią.

17. Priedai ________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________.

 

V. SUTARTIES ŠALIŲ REKVIZITAI IR PARAŠAI

 

 

Pakruojo rajono                        Įstaiga ________________     Gydytojas_______________ 

savivaldybės administracija          

Kęstučio g. 4, Adresas: Adresas:

83152 Pakruojis          

Kodas: 288733050 Kodas: Asmens kodas:

Tel. (8 421) 69 070 Tel. Tel.

el. p.                                           el. p.                                        el. p.     

Pakruojo rajono

savivaldybės administracijos 

direktorius             A. V.           ___________________       

(pareigos)   A. V.                                                                            

 

_______________ ___________________ _____________________

(parašas) (parašas) (parašas)

 

 

_________________ __________________ ______________________

(Vardas, pavardė) (Vardas, pavardė) (Vardas, pavardė)

part_5716bc1a413249cdb1a7482737b5f833_end


 

Trūkstamos specialybės gydytojų ir

gydytojų rezidentų skatinimo dirbti

Pakruojo rajono savivaldybės viešosiose

asmens sveikatos priežiūros įstaigose,

tvarkos aprašo

4 priedas

 

STIPENDIJOS REZIDENTUI SKYRIMO IR IŠMOKĖJIMO SUTARTIS

 

20___ m.______________ mėn. ____d. Nr.

 

Pakruojo rajono savivaldybės administracija, atstovaujama administracijos direktoriaus (-ės) _____________________________________________________________, veikiančio (-ios) pagal ___________________________________________________ suteiktus įgaliojimus bei Pakruojo rajono savivaldybės administracijos veiklos nuostatus, patvirtintus __________________, (toliau – Administracija), Pakruojo rajono savivaldybės viešoji asmens sveikatos priežiūros įstaiga_________________________________ (toliau – Įstaiga), atstovaujama direktoriaus ______________________________, veikiančio pagal įstaigos nuostatus, ir  gydytojas rezidentas_____________________________________ (toliau – rezidentas), asmens kodas________________, toliau kartu vadinami Šalimis, o kiekvienas atskirai – Šalimi,  vadovaudamiesi Pakruojo rajono savivaldybės tarybos 20___   m.________________ d.__ sprendimu Nr. T- _____ „Dėl Trūkstamos specialybės gydytojų ir gydytojų rezidentų skatinimo dirbti Pakruojo rajono savivaldybės viešosiose asmens sveikatos priežiūros įstaigose, tvarkos aprašo patvirtinimo“, sudarė šią Stipendijos rezidentui skyrimo ir išmokėjimo sutartį (toliau – Sutartis) ir sutarė dėl toliau išvardintų sąlygų.

 

I. BENDROJI DALIS

 

1. Šia Sutartimi Šalys, vykdydamos Pakruojo rajono savivaldybės tarybos 20___m. ______________ mėn. ____ d. sprendimą Nr. T-____ „Dėl ____________________________ _______________________________________________“, susitaria dėl stipendijos rezidentui skyrimo, išmokėjimo ir panaudojimo tvarkos ir sąlygų.

2. Sutarties objektas – stipendijos skyrimas ir išmokėjimas.

3. Nėštumo ir gimdymo atostogų bei atostogų vaikui prižiūrėti metu stipendija nemokama.

 

II. ŠALIŲ ĮSIPAREIGOJIMAI

 

4. Administracija įsipareigoja:

4.1. Skirti rezidentui _______________________________________________________,

(vardas, pavardė)

besimokančiam___________________________________________________________________,

(Lietuvos Respublikos universiteto pavadinimas)

(______________________) eurų stipendiją.

( suma žodžiais)

4.2. Stipendiją išmokėti kiekvieniems studijų metams po _________ (________________) eurų – per 60 dienų po sutarties pasirašymo datos;

4.3. Stipendiją pervesti į ________________________________________________

(asmens sveikatos priežiūros įstaigos pavadinimas)

sąskaitą banke_________________________, kuri ją perves Lietuvos Respublikos universitetui kuriame rezidentas mokosi.

4.4. Tinkamai vykdyti kitus įsipareigojimus, numatytus Sutartyje ir Lietuvos Respublikos teisės aktuose.

5. Rezidentas po rezidentūros studijų baigimo įsipareigoja:

5.1. Dirbti ________________________________________________________gydytoju

(asmens sveikatos priežiūros įstaigos pavadinimas

ne mažesniu kaip 1,0 etato darbo krūviu nuo pirmos darbo dienos gydytoju specialistu laikotarpį, proporcingą Pakruojo rajono savivaldybės biudžeto lėšomis finansuotam rezidentūros studijų laikotarpiui (______________________ metų).

5.2. Grąžinti Savivaldybei visą jam (jai) paskirtą stipendijos sumą per 45 dienas į Savivaldybės sąskaitą banke ____________________________________________, jeigu nebaigė rezidentūros studijų ar neišdirbo __________________________________________________   

(asmens sveikatos priežiūros įstaigos pavadinimas)      

Šios Sutarties  5.1 papunktyje numatyto termino. Taip pat sumokėti baudą – 100 proc. skatinimo priemonės dydžio.                                                  

5.3. Tinkamai vykdyti kitus įsipareigojimus, numatytus Sutartyje ir Lietuvos Respublikos teisės aktuose.

6. Įstaiga įsipareigoja:

6.1. prižiūrėti ir kontroliuoti Sutarties įsipareigojimų vykdymą;

6.2. studijų metams prasidėjus iki spalio 10 dienos pateikti Savivaldybės administracijos Apskaitos skyriui gautas sąskaitų iš Lietuvos Respublikos universiteto kopijas;

6.3. ne vėliau kaip per 5 darbo dienas raštu informuoti Savivaldybės administraciją, jeigu rezidentas nutraukia studijas ar nutraukia darbo santykius su ASPĮ neišdirbęs šioje Sutartyje numatyto termino;

6.4. tinkamai vykdyti kitus įsipareigojimus, numatytus Sutartyje ir Lietuvos Respublikos teisės aktuose.

7. Šalys įsipareigoja tinkamai vykdyti savo įsipareigojimus, prisiimtus Sutartimi, ir susilaikyti nuo bet kokių veiksmų, kuriais galėtų padaryti žalos viena kitai ar apsunkintų kitos Šalies prisiimtų įsipareigojimų vykdymą.

 

III. SUTARTIES GALIOJIMAS

 

8. Sutartis įsigalioja nuo jos pasirašymo dienos ir galioja iki visiško Sutarties įvykdymo.

9. Sutartis gali būti pakeista, papildyta tik raštišku Šalių susitarimu.

10. Sutarties Šalis, kuri dėl pasikeitusių aplinkybių negali įvykdyti prisiimtų įsipareigojimų, nedelsdama, per tris darbo dienas nuo aplinkybių paaiškėjimo momento, privalo registruotu laišku apie tai informuoti kitas Sutarties Šalis. Pavėluotas ar netinkamas kitos Šalies informavimas ar informacijos nepateikimas atima iš jos teisę remtis Šalies nurodytomis aplinkybėmis kaip pagrindu, atleidžiančiu nuo atsakomybės dėl prisiimtų įsipareigojimų netinkamo vykdymo ar nevykdymo.

11Šalys atsako už tinkamą Sutartimi prisiimtų įsipareigojimų vykdymą.

12. Jei viena iš Šalių nevykdo ar netinkamai vykdo kurį nors vieną įsipareigojimą pagal šią Sutartį, laikoma, kad ji pažeidžia Sutartį.

13. Sutartis gali būti nutraukta vienašališkai, jeigu viena iš Šalių pažeidė Sutartį. Ar Sutarties pažeidimas yra esminis, sprendžiama pagal Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.217 straipsnio 2 dalyje nustatytus kriterijus.

 

IV. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

14. Visi Šalių nesutarimai sprendžiami derybų keliu, o nesutarus – Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

15. Vykdydamos šią Sutartį, Šalys vadovaujasi Lietuvos Respublikos įstatymais bei kitais teisės aktais. Sutartyje neaptarti klausimai sprendžiami teisės aktų nustatyta tvarka.

16. Ši Sutartis sudaryta lietuvių kalba, trimis egzemplioriais, po vieną kiekvienai Šaliai. Visi egzemplioriai turi vienodą teisinę galią.

17. Priedai ________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________.

 

V. SUTARTIES ŠALIŲ REKVIZITAI IR PARAŠAI

 

 

Pakruojo rajono                        Įstaiga ________________     Rezidentas_______________ 

savivaldybės administracija          

Kęstučio g. 4, Adresas: Adresas:

83152 Pakruojis          

Kodas: 288733050 Kodas: Asmens kodas:

Tel. (8 421) 69 070 Tel. Tel.

el. p.                                           el. p.                                        el. p.     

Pakruojo rajono

savivaldybės administracijos 

direktorius             A. V.           ___________________       

(pareigos)   A. V.                                                                           

 

_______________ ___________________ _____________________

(parašas) (parašas) (parašas)

 

 

_________________ __________________ ______________________

(Vardas, pavardė) (Vardas, pavardė) (Vardas, pavardė)

 

part_2b9d7d032f04468e95db9f7766bc828f_end


 

Trūkstamos specialybės gydytojų ir

gydytojų rezidentų skatinimo dirbti

Pakruojo rajono savivaldybės viešosiose

asmens sveikatos priežiūros įstaigose,

tvarkos aprašo

5 priedas

 

STIPENDIJOS REZIDENTUI SKYRIMO IR IŠMOKĖJIMO SUTARTIS

 

20___ m.______________ mėn. ____d. Nr.

 

Pakruojo rajono savivaldybės administracija, atstovaujama administracijos direktoriaus (-ės) _____________________________________________________________, veikiančio (-ios) pagal ___________________________________________________ suteiktus įgaliojimus bei Pakruojo rajono savivaldybės administracijos veiklos nuostatus, patvirtintus __________________, (toliau – Administracija), Pakruojo rajono savivaldybės viešoji asmens sveikatos priežiūros įstaiga_________________________________ (toliau – Įstaiga), atstovaujama direktoriaus ______________________________, veikiančio pagal įstaigos nuostatus, ir  gydytojas rezidentas_____________________________________ (toliau – rezidentas), asmens kodas________________, toliau kartu vadinami Šalimis, o kiekvienas atskirai – Šalimi,  vadovaudamiesi Pakruojo rajono savivaldybės tarybos 20___   m.________________ d.__ sprendimu Nr. T- _____ „Dėl Trūkstamos specialybės gydytojų ir gydytojų rezidentų skatinimo dirbti Pakruojo rajono savivaldybės viešosiose asmens sveikatos priežiūros įstaigose, tvarkos aprašo patvirtinimo“, sudarė šią Stipendijos rezidentui skyrimo ir išmokėjimo sutartį (toliau – Sutartis) ir sutarė dėl toliau išvardintų sąlygų.

I. BENDROJI DALIS

 

1. Šia Sutartimi Šalys, vykdydamos Pakruojo rajono savivaldybės tarybos 20___m. ______________ mėn. ____ d. sprendimą Nr. T-____ „Dėl ____________________________ _______________________________________________“, susitaria dėl stipendijos rezidentui skyrimo, išmokėjimo ir panaudojimo tvarkos ir sąlygų.

2. Sutarties objektas – stipendijos skyrimas ir išmokėjimas.

3. Nėštumo ir gimdymo atostogų bei atostogų vaikui prižiūrėti metu stipendija nemokama.

 

II. ŠALIŲ ĮSIPAREIGOJIMAI

 

4. Administracija įsipareigoja:

4.1. Skirti rezidentui _______________________________________________________,

(vardas, pavardė)

besimokančiam___________________________________________________________________,

(Lietuvos Respublikos universiteto pavadinimas)

(______________________) eurų stipendiją.

( suma žodžiais)

4.2. Stipendiją išmokėti kiekvieniems studijų metams po _________ (________________) eurų – per 60 dienų po sutarties pasirašymo datos;

4.3. Stipendiją pervesti į ________________________________________________

(rezidento vardas, pavardė)

sąskaitą banke_________________________.

4.4. Tinkamai vykdyti kitus įsipareigojimus, numatytus Sutartyje ir Lietuvos Respublikos teisės aktuose.

5. Rezidentas po rezidentūros studijų baigimo įsipareigoja:

5.1. Dirbti _________________________________________________________ gydytoju

(asmens sveikatos priežiūros įstaigos pavadinimas)

ne mažesniu kaip 1,0 etato darbo krūviu nuo pirmos darbo dienos gydytoju specialistu laikotarpį, proporcingą Pakruojo rajono savivaldybės biudžeto lėšomis finansuotam rezidentūros studijų laikotarpiui (______________________ metų).

5.2. Grąžinti Savivaldybei visą jam (jai) paskirtą stipendijos sumą per 45 dienas į Savivaldybės sąskaitą banke ____________________________________________, jeigu nebaigė rezidentūros studijų ar neišdirbo __________________________________________________   

(asmens sveikatos priežiūros įstaigos pavadinimas)      

Šios Sutarties 5.1 papunktyje numatyto termino. Taip pat sumokėti baudą – 100 proc. skatinimo priemonės dydžio.

 

5.3. Tinkamai vykdyti kitus įsipareigojimus, numatytus Sutartyje ir Lietuvos Respublikos teisės aktuose.

6. Įstaiga įsipareigoja:

6.1. prižiūrėti ir kontroliuoti Sutarties įsipareigojimų vykdymą;

6.2. studijų metams prasidėjus iki spalio 10 dienos pateikti Savivaldybės administracijos Apskaitos skyriui gautas sąskaitų iš Lietuvos Respublikos universiteto kopijas;

6.3. ne vėliau kaip per 5 darbo dienas raštu informuoti Savivaldybės administraciją, jeigu rezidentas nutraukia studijas ar nutraukia darbo santykius su ASPĮ neišdirbęs šioje Sutartyje numatyto termino;

6.4. tinkamai vykdyti kitus įsipareigojimus, numatytus Sutartyje ir Lietuvos Respublikos teisės aktuose.

7. Šalys įsipareigoja tinkamai vykdyti savo įsipareigojimus, prisiimtus Sutartimi, ir susilaikyti nuo bet kokių veiksmų, kuriais galėtų padaryti žalos viena kitai ar apsunkintų kitos Šalies prisiimtų įsipareigojimų vykdymą.

 

III. SUTARTIES GALIOJIMAS

 

8. Sutartis įsigalioja nuo jos pasirašymo dienos ir galioja iki visiško Sutarties įvykdymo.

9. Sutartis gali būti pakeista, papildyta tik raštišku Šalių susitarimu.

10. Sutarties Šalis, kuri dėl pasikeitusių aplinkybių negali įvykdyti prisiimtų įsipareigojimų, nedelsdama, per tris darbo dienas nuo aplinkybių paaiškėjimo momento, privalo registruotu laišku apie tai informuoti kitas Sutarties Šalis. Pavėluotas ar netinkamas kitos Šalies informavimas ar informacijos nepateikimas atima iš jos teisę remtis Šalies nurodytomis aplinkybėmis kaip pagrindu, atleidžiančiu nuo atsakomybės dėl prisiimtų įsipareigojimų netinkamo vykdymo ar nevykdymo.

11. Šalys atsako už tinkamą Sutartimi prisiimtų įsipareigojimų vykdymą.

12. Jei viena iš Šalių nevykdo ar netinkamai vykdo kurį nors vieną įsipareigojimą pagal šią Sutartį, laikoma, kad ji pažeidžia Sutartį.

13. Sutartis gali būti nutraukta vienašališkai, jeigu viena iš Šalių pažeidė Sutartį. Ar Sutarties pažeidimas yra esminis, sprendžiama pagal Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.217 straipsnio 2 dalyje nustatytus kriterijus.

 

IV. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

14. Visi Šalių nesutarimai sprendžiami derybų keliu, o nesutarus – Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

15. Vykdydamos šią Sutartį, Šalys vadovaujasi Lietuvos Respublikos įstatymais bei kitais teisės aktais. Sutartyje neaptarti klausimai sprendžiami teisės aktų nustatyta tvarka.

16. Ši Sutartis sudaryta lietuvių kalba, trimis egzemplioriais, po vieną kiekvienai Šaliai. Visi egzemplioriai turi vienodą teisinę galią.

17. Priedai ________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________.

 

 

V. SUTARTIES ŠALIŲ REKVIZITAI IR PARAŠAI

 

 

Pakruojo rajono                        Įstaiga ________________     Rezidentas_______________ 

savivaldybės administracija          

Kęstučio g. 4, Adresas: Adresas:

83152 Pakruojis          

Kodas: 288733050 Kodas: Asmens kodas:

Tel. (8 421) 69 070 Tel. Tel.

el. p.                                           el. p.                                        el. p.     

Pakruojo rajono

savivaldybės administracijos 

direktorius             A. V.           ___________________       

(pareigos)   A. V.                                                                           

 

_______________ ___________________ _____________________

(parašas) (parašas) (parašas)

 

 

_________________ __________________ ______________________

(Vardas, pavardė) (Vardas, pavardė) (Vardas, pavardė)

 

part_9ef7dc93341d44c6b5820a624434b3f8_end


 

Trūkstamos specialybės gydytojų ir

gydytojų rezidentų skatinimo dirbti

Pakruojo rajono savivaldybės viešosiose

asmens sveikatos priežiūros įstaigose,

tvarkos aprašo

6 priedas

 

 

TRŪKSTAMOS SPECIALYBĖS GYDYTOJŲ / REZIDENTŲ POREIKIO PLANAVIMAS

 

Įstaigos pavadinimas

 

 

Vykdyti veiksmai ir priemonės, kuriais  buvo siekiama pritraukti į įstaigą trūkstamos specialybės gydytojus (skelbimai, susitikimai universitetuose, ministerijoje ir pan.).

 

 

Rezultatai (aprašyti kiekvieną atvejį atskirai);

 

Dabartinis Įstaigos gydytojų / rezidentų skaičius.

 

 

 

Įstaigos gydytojų amžius pagal įgytą profesinę kvalifikaciją.

 

 

Trūkstamų gydytojų skaičius pagal profesinę kvalifikaciją ir kokiu darbo krūviu jis galėtų dirbti.

 

 

Numatomas gydytojų / rezidentų poreikis pagal profesinę kvalifikaciją ir galimą darbo krūvį ateinantiems metams.

 

 

 

 

 

________________ ___________________ _______________

(Įstaigos atstovas) (parašas) (vardas, pavardė)

 

____________________

part_5be49e0fbad547bd8d45dd78fbedf4cf_end