PAKRUOJO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS
DIREKTORIUS
ĮSAKYMAS
DĖL PAKRUOJO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS SOCIALINĖS RŪPYBOS SKYRIAUS IR PAKRUOJO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS SOCIALINĖS RŪPYBOS SKYRIAUS SOCIALINĖS PARAMOS POSKYRIO NUOSTATŲ PATVIRTINIMO
2020 m. balandžio 20 d. Nr. AP-399
Pakruojis
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 18 straipsnio 1 dalimi, 29 straipsnio 8 dalies 3 punktu ir atsižvelgdama į Pakruojo rajono savivaldybės tarybos 2018 m. lapkričio 29 d. sprendimą Nr. T-285 „Dėl Pakruojo rajono savivaldybės tarybos 2017 m. kovo 30 d. sprendimo Nr. T-100 „Dėl Pakruojo rajono savivaldybės administracijos struktūros patvirtinimo“ pakeitimo“:
1. Tvirtinu pridedamus:
2. Pripažįstu netekusiais galios:
2.1. Pakruojo rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2015 m. lapkričio 5 d. įsakymą Nr. AP-346 „Dėl Pakruojo rajono savivaldybės administracijos Socialinės rūpybos skyriaus nuostatų patvirtinimo“;
Šis įsakymas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.
PATVIRTINTA
Pakruojo rajono savivaldybės administracijos direktoriaus
2020 m. balandžio 20 d. įsakymu Nr. AP-399
PAKRUOJO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS SOCIALINĖS RŪPYBOS SKYRIAUS NUOSTATAI
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Pakruojo rajono savivaldybės administracijos Socialinės rūpybos skyriaus (toliau – skyrius) nuostatai (toliau – nuostatai) reglamentuoja skyriaus uždavinius, funkcijas, teises, struktūrą bei veiklos organizavimą.
2. Skyrius yra Pakruojo rajono savivaldybės (toliau – savivaldybė) administracijos (toliau – administracija) struktūrinis padalinys, tiesiogiai pavaldus administracijos direktoriui, sprendžiantis skyriaus kompetencijai priklausančius klausimus.
3. Skyrius savo veikloje vadovaujasi Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, savivaldybės tarybos sprendimais, savivaldybės mero potvarkiais, administracijos veiklos nuostatais, administracijos direktoriaus įsakymais ir šiais nuostatais.
4. Skyriaus nuostatus, darbuotojų pareigybių aprašymus ir etatų skaičių tvirtina administracijos direktorius.
6. Skyriaus veikla kontroliuojama Vidaus kontrolės ir vidaus audito įstatymo, savivaldybės Kontrolės ir audito tarnybos veiklos nuostatų nustatyta tvarka.
7. Skyrius turi savo antspaudą su įrašu – Lietuvos Respublika, Pakruojo rajono savivaldybės administracija, Socialinės rūpybos skyrius – ir raštų blanką su Pakruojo rajono savivaldybės herbu ir skyriaus pavadinimu.
II SKYRIUS
SKYRIAUS UŽDAVINIAI IR FUNKCIJOS
10. Skyriaus uždaviniai:
10.1. dalyvauti formuojant socialinės paramos politiką savivaldybėje, užtikrinant socialinės apsaugos sistemos funkcionavimą, jos reguliavimą bei tobulinimą;
10.2. užtikrinti socialinę paramą reglamentuojančių įstatymų ir kitų teisės aktų įgyvendinimą ir priežiūrą rajone;
11. Skyrius, įgyvendindamas jam pavestus uždavinius, vykdo šias funkcijas:
11.1. dalyvauja rengiant ir įgyvendinant savivaldybės strateginio planavimo dokumentus ir juos įgyvendinančius planavimo dokumentus;
11.2 rengia savivaldybės tarybos sprendimų, savivaldybės mero potvarkių ir administracijos direktoriaus įsakymų socialinės paramos, socialinių paslaugų bei kitais socialinės veiklos klausimais projektus, kontroliuoja jų vykdymą;
11.3. rengia sutarčių projektus, papildomus susitarimus, įgyvendina skyriui pavestus sutartinius įsipareigojimus.
11.4. rengia kuruojamos srities programas, teikia savivaldybės tarybai jas tvirtinti, organizuoja ir kontroliuoja patvirtintų programų įgyvendinimą;
11.5. dalyvauja rengiant valstybės asignavimų poreikio planavimą, siekiant nustatyti savivaldybės biudžeto lėšų ir valstybės tikslinių dotacijų poreikį;
11.6. nagrinėja gaunamus fizinių ir juridinių asmenų prašymus, pasiūlymus ir skundus (rašytinius ir žodinius) skyriaus kompetencijos klausimais, rengia atsakymus į juos teisės aktų nustatyta tvarka;
11.7. teikia informaciją, statistinius duomenis, konsultuoja organizacijas, įstaigas, asmenis socialinės paramos, socialinių paslaugų teikimo ir kitais skyriaus kompetencijos klausimais;
11.8. renka, kaupia ir analizuoja informaciją apie esamą socialinę būklę ir pokyčius savivaldybėje, analizuoja rajono gyventojų socialinius poreikius, nustato prioritetus sprendžiant socialines problemas;
11.9. administruoja socialines išmokas:
11.9.1. socialinę pašalpą, būsto šildymo išlaidų, geriamojo vandens išlaidų ir karšto vandens išlaidų kompensacijas, nustatytas Lietuvos Respublikos piniginės socialinės paramos nepasiturintiems gyventojams įstatyme (toliau – įstatymas), piniginę socialinę paramą kitais įstatyme nenustatytais atvejais;
11.9.2. organizuoja savivaldybės Socialinės paramos komisijos darbą, koordinuoja seniūnijų socialinės paramos komisijų darbą;
11.9.3. kredito, paimto daugiabučiam namui atnaujinti (modernizuoti), ir palūkanų apmokėjimą už asmenis, turinčius teisę į būsto šildymo išlaidų kompensavimą;
11.9.5. kompensacijas nepriklausomybės gynėjams, nukentėjusiems nuo 1991 m. sausio 11–13 d. ir po to vykdytos SSRS agresijos, bei jų šeimoms;
11.9.8. išmokas neįgaliesiems komunalinėms paslaugoms, elektros energijos ar telefono išlaidoms apmokėti ar kurui įsigyti;
11.9.9. vienkartines pašalpas už žuvusius ar mirusius tardymo, įkalinimo ar tremties pasibaigus įkalinimui metu 1940–1990 metų ginkluoto pasipriešinimo (rezistencijos) dalyvius – karius savanorius ir neginkluoto pasipriešinimo (rezistencijos) dalyvius – laisvės kovų dalyvius;
11.9.10. vienkartines kompensacijas asmenims, sužalotiems atliekant būtinąją karinę tarnybą sovietinėje armijoje, ir šioje armijoje žuvusiųjų šeimoms;
11.9.11. bendradarbiauja ir teikia informaciją Užsienio išmokų tarybos, vadovaujantis Europos Parlamento ir Tarybos direktyvomis ir reglamentais;
11.10. sprendžia neįgaliųjų socialinės integracijos klausimus:
11.10.3. administruoja būsto pritaikymą neįgaliesiems, organizuoja būsto pritaikymo neįgaliesiems komisijos darbą;
11.10.4. administruoja socialinės reabilitacijos paslaugų neįgaliesiems bendruomenėje projektus, organizuoja komisijos darbą;
11.10.5. koordinuoja nevyriausybinių socialinių organizacijų, vienijančių neįgalius asmenis, veiklą;
11.11. pildo asmens veiklos ir gebėjimų dalyvauti klausimynus, dėl specialiojo nuolatinės slaugos, specialiojo nuolatinės priežiūros (pagalbos), specialiojo lengvojo automobilio įsigijimo ir jo techninio pritaikymo išlaidų kompensacijos poreikių nustatymo. Užpildytas klausimynų kopijas pateikia Neįgalumo ir darbingumo nustatymo tarnybai.
11.12. koordinuoja neveiksnių asmenų būklės peržiūrėjimo dokumentų tvarkymą, organizuoja Neveiksnių asmenų būklės peržiūrėjimo komisijos darbą;
11.13. paveda savivaldybės administracijos paskirtiems socialiniams darbuotojams įvertinti asmens gebėjimą pasirūpinti savimi ir priimti kasdienius sprendimus savarankiškai ar naudojantis pagalba konkrečioje srityje (-yse) ir parengti išvadą, dėl fizinio asmens pripažinimo neveiksniu tam tikroje srityje ar ribotai veiksniu tam tikroje srityje.
11.14. administruoja mokinių nemokamą maitinimą mokyklose ir nepasiturinčių šeimų mokinių, deklaravusių gyvenamąją vietą arba gyvenančių savivaldybės teritorijoje, aprūpinimą mokinio reikmenimis;
11.15. organizuoja rajono gyventojų aprūpinimą maisto produktais ir būtinojo vartojimo prekėmis, vykdant Europos pagalbos labiausiai skurstantiems asmenims fondo projektus, koordinuoja „Maisto banko“ akcijų vykdymo darbus rajone;
11.16. administruoja socialinių paslaugų savivaldybėje organizavimą:
11.16.1. analizuoja gyventojų socialinių paslaugų poreikius, prognozuoja ir nustato socialinių paslaugų teikimo mastą ir rūšis;
11.16.3. kontroliuoja savivaldybės teritorijoje teikiamų bendrųjų socialinių paslaugų ir socialinės priežiūros kokybę;
11.16.4. organizuoja asmens (šeimos) socialinių paslaugų poreikio nustatymą, priima sprendimus dėl socialinių paslaugų skyrimo;
11.16.5. vertina asmens (šeimos) finansines galimybes mokėti už socialines paslaugas ir nustato mokėjimo už socialines paslaugas dydį;
11.16.6. organizuoja asmenų apgyvendinimą socialinės globos įstaigose, užtikrina socialinės globos teikimą asmenims su sunkia negalia;
11.16.7. koordinuoja rajono socialinių įstaigų darbą, organizuoja savivaldybės biudžetinių įstaigų veiklos priežiūrą;
11.16.8. teikia pasiūlymus savivaldybės tarybai dėl socialinių paslaugų įstaigų steigimo, reorganizavimo, likvidavimo;
11.17. Koordinuoja vaiko globos (rūpybos) organizavimo savivaldybėje klausimus:
11.17.1. bendradarbiauja su Globos centru ir Valstybinės vaiko teisių apsaugos ir įvaikinimo tarnybos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos teritoriniu padaliniu dėl laikinojo, nuolatinio globėjo (rūpintojo) parinkimo vaikui;
11.17.2. rengia teikimus ir savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymų projektus dėl vaiko laikinosios globos (rūpybos) nustatymo, globėjo (rūpintojo) paskyrimo, laikinosios globos (rūpybos) panaikinimo;
11.17.3. nagrinėja ir priima sprendimus dėl vaiko laikinosios priežiūros nustatymo tėvų ar kitų vaiko atstovų pagal įstatymą prašymu;
11.18. dalyvauja įgyvendinant vaiko teisių apsaugos priemones, užtikrina prevencinės pagalbos vaikui ir šeimai organizavimą:
11.19. tvarko dokumentus ir ruošia teikimus Socialinės apsaugos ir darbo ministerijai dėl antrojo laipsnio valstybinės pensijos skyrimo daugiavaikėms motinoms;
11.20. organizuoja savivaldybės Pasiūlymų dėl antrojo laipsnio valstybinėms pensijoms teikti komisijos darbą;
11.21. renka dokumentus ir teikia rekomendacijas Lietuvos Respublikos Prezidentūrai dėl daugiavaikių motinų apdovanojimo ordino „Už nuopelnus Lietuvai“ medaliu;
11.24. tvarko visų išmokų ir socialinių paslaugų gavėjų duomenis kompiuterinėje duomenų bazėje, dirba su Socialinės paramos šeimai informacinės sistemos (SPIS) bei kompiuterinės socialinės paramos apskaitos sistemos (PARAMA) programomis, naudojasi kitų informacinių sistemų ir valstybės registrų duomenimis pagal Skyriaus vykdomas socialinės paramos funkcijas;
11.26. organizuoja dokumentų valdymą Skyriuje pagal norminius ir metodinius dokumentus savivaldybės informacinėje dokumentų valdymo sistemoje, tvarko dokumentų archyvą;
11.27. teikia ataskaitas Socialinės apsaugos ir darbo ministerijai, rajono savivaldybės tarybai, administracijos direktoriui.
11.28. bendradarbiauja su Socialinės apsaugos ir darbo ministerija, kitų rajonų savivaldybėmis, jų struktūriniais padaliniai, socialinės paramos skyriais, rajono savivaldybės administracijos skyriais, seniūnijomis, įstaigomis, kitomis valstybinėmis ir visuomeninėmis bei religinėmis institucijomis;
11.29. dalyvauja savivaldybės institucijų, savivaldybės mero, administracijos direktoriaus sudarytų komisijų veikloje;
III SKYRIUS
SKYRIAUS TEISĖS
12. Skyrius, įgyvendindamas jam pavestus uždavinius ir vykdydamas funkcijas pagal savo kompetenciją, turi teisę:
12.1. gauti informaciją ir dokumentus iš Valstybės ir Savivaldybės įstaigų, Savivaldybės biudžetinių ir viešųjų įstaigų, įmonių Skyriaus uždaviniams įgyvendinti bei funkcijoms vykdyti;
12.3. teikti pasiūlymus merui, administracijos direktoriui klausimais, susijusiais su skyriaus funkcijomis;
12.4. merui ir (arba) administracijos direktoriui pavedus pagal savo kompetenciją atstovauti Savivaldybei institucijose ir organizacijose, kai sprendžiami skyriaus kompetencijai priskirti klausimai;
12.5. derinti kitų asmenų, administracijos skyrių pateiktus savivaldybės tarybos sprendimų, mero potvarkių, administracijos direktoriaus sprendimų projektus pagal savo kompetenciją arba jų nederinti jeigu jie neatitinka teisės aktų;
12.6. naudotis savivaldybėje gaunama informacija ir normatyviniais dokumentais skyriaus kompetencijos klausimais;
12.7. mokytis ir kelti kvalifikaciją iš valstybės, savivaldybės biudžetų, fondų bei kitų teisėtų lėšų;
VI SKYRIAUS
SKYRIAUS VEIKLOS ORGANIZAVIMAS
13. Skyriui vadovauja skyriaus vedėjas, kurį į pareigas skiria ir atleidžia administracijos direktorius įstatymų nustatyta tvarka. Skyriaus vedėjas yra karjeros valstybės tarnautojas, pavaldus administracijos direktoriui.
13.2. vadovauja skyriui bei organizuoja skyriaus darbą ir atsako už skyriui pavestų uždavinių ir funkcijų vykdymą;
13.3. rengia skyriaus nuostatus bei jų pakeitimus ar papildymus ir teikia juos tvirtinti administracijos direktoriui;
13.4. rengia skyriaus tarnautojų ir darbuotojų pareigybių aprašymus, paskirstydamas skyriaus funkcijas tarp tarnautojų ir darbuotojų, bei teikia juos tvirtinti administracijos direktoriui;
13.8. užtikrina, kad skyriaus veikloje būtų laikomasi Lietuvos Respublikos įstatymų, būtų vykdomi Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimai, savivaldybės tarybos sprendimai, mero potvarkiai, administracijos direktoriaus įsakymai ir kiti teisės aktai;
15. Kitų skyriaus tarnautojų ir darbuotojų pavadavimas skyriaus vedėjo teikimu įforminamas administracijos direktoriaus įsakymu.
16. Vedėjo pavaduotoją įstatymų nustatyta tvarka į pareigas priima ir iš jų atleidžia administracijos direktorius. Vedėjo pavaduotojas yra karjeros valstybės tarnautojas, pavaldus skyriaus vedėjui.
17. Vedėjo pavaduotojas:
17.1. administruoja rajone teikiamų ir organizuojamų socialinių paslaugų planavimo, įgyvendinimo politiką, tam reikalingų teisės aktų rengimą ir jų vykdymą.
17.2. pavaduoja skyriaus vedėją jam nesant, atstovauja skyriui pagal savo kompetenciją kitose institucijose, įstaigose ir organizacijose, vykdo kitus skyriaus vedėjo pavedimus;
19. Poskyrio vedėją įstatymų nustatyta tvarka į pareigas priima ir iš jų atleidžia administracijos direktorius. Poskyrio vedėjas yra karjeros valstybės tarnautojas, pavaldus skyriaus vedėjui.
20. Poskyrio vedėjas kontroliuoja ir užtikrina Socialinės paramos poskyrio nuostatose įtvirtintų uždavinių ir funkcijų įgyvendinimą.
21. Poskyrio tarnautojus ir darbuotojus įstatymų nustatyta tvarka į pareigas priima ir iš jų atleidžia bei tarnybines, drausmines nuobaudas ir paskatinimus skyriaus ir (arba) Socialinės paramos poskyrio vedėjo siūlymu savo įsakymais skiria administracijos direktorius.
23. Kiti skyriaus valstybės tarnautojai ir darbuotojai, dirbantys pagal darbo sutartis, yra tiesiogiai pavaldūs skyriaus vedėjui.
24. Skyriaus tarnautojų ir darbuotojų pareigybėms keliami specialieji reikalavimai ir funkcijos nustatomi pareigybių aprašuose.
25. Atleidžiami iš pareigų arba perkeliami į kitas pareigas skyriaus tarnautojai ar darbuotojai privalo perduoti darbus (nebaigtus vykdyti dokumentus, nebaigtus spręsti klausimus, turimas bylas ir kt.), taip pat informacinę medžiagą bei norminius teisės aktus, antspaudus ir spaudus kitam tarnautojui arba darbuotojui, kuris skyriaus vedėjo siūlymu skiriamas administracijos direktoriaus
26. Skyriaus bendrą pareigybių sąrašą, pareigybių skaičių, tarnybinius atlyginimus bei pareiginės algos dydžio priemokas, darbo užmokestį bei pareiginės algos pastovios dalies dydžio priemokas už papildomą darbo krūvį nustato savivaldybės administracijos direktorius.
V SKYRIUS
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
29. Skyriaus nuostatus, jų pakeitimus ir papildymus savo įsakymu tvirtina administracijos direktorius.
PATVIRTINTA
Pakruojo rajono savivaldybės administracijos
direktoriaus 2020 m. balandžio 20 d.
įsakymu Nr. AP-399
PAKRUOJO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS SOCIALINĖS RŪPYBOS SKYRIAUS
SOCIALINĖS PARAMOS POSKYRIO NUOSTATAI
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Pakruojo rajono savivaldybės administracijos Socialinės rūpybos skyriaus Socialinės paramos poskyrio (toliau – poskyris) nuostatai (toliau – nuostatai) reglamentuoja poskyrio uždavinius, funkcijas, teises, struktūrą bei veiklos organizavimą.
2. Poskyris yra Pakruojo rajono savivaldybės (toliau – savivaldybė) administracijos (toliau – administracija) Socialinės rūpybos skyriaus (toliau – skyrius) struktūrinis padalinys, kuris sprendžia savo kompetencijai priklausančius klausimus ir yra tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.
3. Poskyris savo veikloje vadovaujasi Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, savivaldybės tarybos sprendimais, savivaldybės mero potvarkiais, administracijos veiklos nuostatais, administracijos direktoriaus įsakymais ir šiais nuostatais.
4. Poskyrio nuostatus, darbuotojų pareigybių aprašymus ir etatų skaičių tvirtina administracijos direktorius.
6. Poskyrio veikla kontroliuojama Vidaus kontrolės ir vidaus audito įstatymo, savivaldybės Kontrolės ir audito tarnybos veiklos nuostatų nustatyta tvarka.
II SKYRIUS
POSKYRIO UŽDAVINIAI IR FUNKCIJOS
8. Poskyrio uždaviniai:
8.1. užtikrinti piniginę socialinę paramą reglamentuojančių įstatymų ir kitų teisės aktų įgyvendinimą ir priežiūrą rajone;
8.2. rengti ir įgyvendinti priemones savivaldybės savarankiškųjų ir valstybinių (valstybės perduotų savivaldybėms) funkcijų socialinės paramos srityje realizavimui
8.3. rengti ir (arba) dalyvauti rengiant savivaldybės tarybos sprendimų, mero potvarkių, administracijos direktoriaus įsakymų projektus skyriaus kompetencijos klausimais;
9. Poskyris, vykdydamas jam pavestus uždavinius, atlieka šias funkcijas:
9.1. nustato teisę į piniginę paramą, ją skiria ir teikia:
9.1.14. vienkartinės pašalpos ginkluoto pasipriešinimo (rezistencijos) dalyviams – kariams savanoriams, sužalotiems ginkluoto pasipriešinimo kovose, tardymo ar įkalinimo metu, ir jiems laidoti bei žuvusių karių savanorių bei laisvės kovų dalyvių šeimoms;
9.1.15. vienkartinės kompensacijos nepriklausomybės gynėjams, nukentėjusiems nuo 1991 m. sausio 11–13 d. ir po to vykdytos SSRS agresijos, bei jų šeimoms; vienkartines pašalpas už žuvusius ar mirusius tardymo, įkalinimo ar tremties pasibaigus įkalinimui metu 1940–1990 metų ginkluoto pasipriešinimo (rezistencijos) dalyvius – karius savanorius ir neginkluoto pasipriešinimo (rezistencijos) dalyvius – laisvės kovų dalyvius;
9.1.16. vienkartinės kompensacijos asmenims, sužalotiems atliekant būtinąją karinę tarnybą sovietinėje armijoje ir šioje armijoje žuvusiųjų šeimoms;
9.1.17. būsto šildymo išlaidų ir išlaidų karštam vandeniui kompensacijos, kai būsto šildymui ir karšto vandens ruošimui naudojamas kietas ar kitoks kuras, elektra arba dujos;
9.1.21. socialinė parama mokiniams:
9.1.22. kreditui, paimtam daugiabučiui namui atnaujinti (modernizuoti), ir palūkanoms, tenkančioms asmenims, turintiems teisę į būsto šildymo išlaidų kompensaciją apmokėti;
9. nustato teisę, skiria ir organizuoja ne piniginę paramą rajono gyventojams:
9.2.1. koordinuoja maisto iš intervencinių atsargų teikimą labiausiai nepasiturintiems rajono gyventojams;
9.2.2. parenka socialinės rizikos šeimoms piniginės socialinės paramos bei išmokų vaikams teikimo būdą paslaugomis savivaldybės nustatyta tvarka;
9.2.3. organizuoja paramą maisto produktais, tvarko kortelių apskaitą bendrai gyvenantiems asmenims arba vieniems gyvenantiems asmenims patyrusiems socialinę riziką;
9.3. bendradarbiauja ir teikia informaciją Užsienio išmokų tarybos, vadovaujantis Europos Parlamento ir Tarybos direktyvomis ir reglamentais;
9.4. perduoda duomenis apie bendrai gyvenančių asmenų arba vieno gyvenančio asmens pajamas ir taikomus normatyvus kompensacijas skaičiuojančioms įmonėms, bendrijoms;
9.5. Parengia, spausdina, tvirtina ir perduoda socialinių išmokų mokėjimo žiniaraščius paštams, bankams ir seniūnijoms;
9.7. išduoda ir registruoja pažymas gyventojams, patvirtinančias buto savininko teisę į kredito ir palūkanų apmokėjimą;
9.8. organizuoja savivaldybės Socialinės paramos komisijos darbą, koordinuoja seniūnijų socialinės paramos komisijų darbą;
9.9. priima klientus, konsultuoja juos socialinės paramos teikimo klausimais, išduoda gyventojams pažymas apie jų gaunamas socialines išmokas;
9.10. rengia ir teikia duomenis buhalterinę apskaitą tvarkančiam Savivaldybės administracijos Apskaitos skyriui apie socialinių išmokų mokėjimą asmenims, kuriems išmokos pervedamos į asmenines sąskaitas bankuose, socialines įstaigas, seniūnijas;
9.11. pasikeitus nustatytiems bazinės pensijos (BP), bazinės socialinės išmokos (BSI), valstybės remiamų pajamų (VRP) dydžiams, atlieka visų išmokų ir kompensacijų, susijusių su šiais dydžiais, perskaičiavimą;
9.14. tvarko visų išmokų gavėjų duomenis kompiuterinėje duomenų bazėje, dirba su Socialinės paramos šeimai informacinės sistemos (SPIS) bei kompiuterinės socialinės paramos apskaitos sistemos (PARAMA) programomis, naudojasi kitų informacinių sistemų ir valstybės registrų duomenimis pagal Skyriaus vykdomas socialinės paramos funkcijas;
9.15. pagal kompetenciją vykdo kitas teisės aktų nustatytas funkcijas ir administracijos direktoriaus ir /ar direktoriaus pavaduotojo, skyriaus vedėjo pavedimus;
9.16. teikia ataskaitas Socialinės apsaugos ir darbo ministerijai, rajono savivaldybės tarybai, administracijos direktoriui, skyriaus vedėjui;
9.17. bendradarbiauja su Socialinės apsaugos ir darbo ministerija, kitų rajonų savivaldybėmis, jų struktūriniais padaliniai, socialinės paramos skyriais, rajono savivaldybės administracijos skyriais, seniūnijomis, įstaigomis, kitomis valstybinėmis ir visuomeninėmis bei religinėmis institucijomis;
III SKYRIUS
POSKYRIO TEISĖS
10. Poskyris, įgyvendindamas jam pavestus uždavinius ir vykdydamas funkcijas pagal savo
kompetenciją, turi teisę:
10.2. merui ir (arba) administracijos direktoriui pavedus pagal savo kompetenciją atstovauti savivaldybei kitose institucijose;
10.5. derinti kitų asmenų pateiktus savivaldybės tarybos, mero, administracijos direktoriaus
sprendimų projektus pagal savo kompetenciją;
IV SKYRIUS
POSKYRIO DARBO ORGANIZAVIMAS
11. Poskyriui vadovauja poskyrio vedėjas, kurį į pareigas skiria ir atleidžia administracijos direktorius įstatymų nustatyta tvarka. Poskyrio vedėjas yra karjeros valstybės tarnautojas, pavaldus skyriaus vedėjui.
12. Poskyrio vedėjas:
12.1. vadovauja poskyriui bei organizuoja poskyrio darbą ir atsako už poskyriui pavestų uždavinių ir funkcijų vykdymą;
12.3. atstovauja poskyriui pagal savo kompetenciją kitose institucijose, įstaigose ir organizacijose;
12.4. užtikrina, kad poskyrio veikloje būtų laikomasi Lietuvos Respublikos įstatymų, būtų vykdomi Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimai, savivaldybės tarybos sprendimai, mero potvarkiai, administracijos direktoriaus įsakymai ir kiti teisės aktai;
V SKYRIUS
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
14. Poskyrio nuostatus, jų pakeitimus ir papildymus savo įsakymu tvirtina administracijos direktorius.