RADVILIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA
SPRENDIMAS
2024 m. gegužės 23 d. Nr. T-392
Radviliškis
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 15 straipsnio 4 dalimi, 16 straipsnio 1 dalimi, Lietuvos Respublikos religinių bendruomenių ir bendrijų įstatymo 4, 5, 7 ir 13 straipsniais, Lietuvos Respublikos etninės kultūros valstybinės globos pagrindų įstatymo 2 straipsnio 4 dalimi, 5 straipsnio 4 punktu ir 10 straipsnio 1 dalimi, Turizmo įstatymo 2 straipsnio 20 dalimi, Radviliškio rajono savivaldybės taryba nusprendžia:
2. Nurodyti, kad šis sprendimas ne vėliau kaip per vieną mėnesį nuo jo įteikimo dienos gali būti skundžiamas paduodant skundą Lietuvos administracinių ginčų komisijos Šiaulių apygardos skyriui adresu: Dvaro g. 81, Šiauliai, arba Regionų administraciniam teismui bet kuriuose šio teismo rūmuose.“
Savivaldybės meras Kazimieras Račkauskis
PATVIRTINTA
Radviliškio rajono savivaldybės
tarybos 2024 m. gegužės 23 d.
sprendimu Nr. T-392
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Radviliškio rajono savivaldybės (toliau – Savivaldybė) tradicinių religinių bendruomenių ir bendrijų finansavimo iš Savivaldybės biudžeto lėšų tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) reglamentuoja tradicinių religinių bendruomenių ir bendrijų (toliau – Religinės bendruomenės) finansavimo iš Savivaldybės biudžeto lėšų finansavimo tvarką ir atsiskaitymą už panaudotas lėšas.
2. Gauti finansavimą savo veiklai įgyvendinti, pagal šį Aprašą, gali gauti Religinės bendruomenės, atitinkančios Religinių bendruomenių ir bendrijų įstatyme nustatytą tradicinės Lietuvos religinės bendruomenės sąvoką bei veikiančios Savivaldybės teritorijoje.
3. Tradicinėms Religinėms bendruomenėms ir bendrijoms remti Savivaldybės taryba skiria lėšas, tvirtindama Savivaldybės biudžetą.
II SKYRIUS
TIKSLAS, UŽDAVINIAI IR PRIORITETAI
4. Religinių bendruomenių finansavimo tikslas – prisidėti prie kultūrinio paveldo dalies, priklausančios Religinėms bendruomenėms, išsaugojimo bei turizmo efektyvinimo, skiriant Savivaldybės biudžeto lėšų Religinėms bendruomenėms priklausančių pastatų tvarkybai bei pritaikymui bendruomenės poreikiams, Religinių bendruomenių turimų vertybių išsaugojimui, aplinkos priežiūrai;
5. Tradicinių Religinių bendruomenių uždaviniai:
5.1. finansuoti Savivaldybės teritorijoje esančių Religinėms bendruomenėms priklausančių pastatų remonto darbus ir šių pastatų pritaikymą bendruomenės ir kitiems viešiesiems poreikiams;
5.2. bendradarbiauti su Religinėmis bendruomenėmis, saugojant bažnytinį meną, didinti bendruomenės socialines, ekonomines, kultūrines galimybes;
5.3. atnaujinti kultūrinio turizmo požiūriu patrauklius architektūros ir kraštovaizdžio vertę turinčius objektus.
5.4. ugdyti visuomenės bendrąją kultūrą, etnokultūros puoselėjimą, kraštovaizdžio, nekilnojamų kultūros vertybių apsaugą;
5.5. skatinti moralines vertybes puoselėjančią, šviečiamąją Religinių bendruomenių veiklą.
6. Skiriant lėšas prioritetas taikomas:
6.1. religinių bendruomenių projektams, kurie pritraukia lėšas iš įvairių fondų bei kitų finansavimo šaltinių (prie papildomų finansavimo šaltinių priskiriamos ir nuosavos lėšos);
6.2. objektams, turintiems išliekamąją istorinę, architektūrinę, meninę vertę;
6.3. objektams, kurių būklė blogiausia, t. y. pastatui, kitam objektui, kuriam skubiai reikalingi avarijos grėsmės pašalinimo ar apsaugos priemonių įrengimo darbai, kad tradicinė Religinė bendruomenė galėtų toliau vykdyti visuomenei naudingą veiklą;
6.4. religinėms bendruomenėms priklausančių pastatų, patalpų, inžinerinių statinių avarinės grėsmės pašalinimo darbams, kad tradicinė Religinė bendruomenė galėtų toliau vykdyti visuomenei naudingą veiklą atitinkamame pastate ar objekte.
III SKYRIUS
TRADICINIŲ RELIGINIŲ BENDRUOMENIŲ FINANSAVIMO PRINCIPAI, PRAŠYMŲ PATEIKIMAS
7. Savivaldybės biudžeto lėšos skiriamos konkurso atrankos būdu finansuoti:
7.1. religinėms bendruomenėms priklausančių pastatų, patalpų remonto darbų atlikimui, šių pastatų, patalpų pritaikymui bendruomenės poreikiams, religinių pastatų, statinių ir pan. priežiūros finansavimui;
7.3. jubiliejinių ir kitų renginių organizavimo išlaidų finansavimui.
8. Lėšos neskiriamos:
8.1. įsiskolinimams padengti;
8.2. komercinei veiklai;
8.3. komunalinėms išlaidoms (elektros, šildymo, vandens ir kt.) apmokėti;
8.4. kai veikla, kuriai prašoma lėšų, jau yra finansuojama iš kitų nacionalinių ir (ar) Europos Sąjungos programų ar kitų šaltinių ir šios lėšos, paskyrus finansavimą, dubliuotųsi.
9. Prašymas skirti lėšų nevertinamas, jeigu ankstesniais metais iš Savivaldybės finansavimą gavusi tradicinė Religinė bendruomenė neatsiskaitė už lėšų panaudojimą numatyta tvarka arba buvo nustatyta, kad gautos lėšos buvo panaudotos ne pagal tikslinę jų paskirtį.
10. Savivaldybės administracija, ne vėliau kaip per vieną mėnesį nuo Savivaldybės biudžeto patvirtinimo, skelbia atrankos konkursą finansavimui gauti.
11. Apie prašymų priėmimo pradžią paskelbiama Savivaldybės interneto tinklalapyje, nurodant prašymų priėmimo terminą ir kitą reikalingą informaciją.
12. Tradicinių Religinių bendruomenių užpildyti prašymai dėl finansavimo gavimo einamaisiais biudžetiniais metais (1 priedas) priimami atrankos konkurso skelbime nurodytu adresu ir būdu.
13. Religinės bendruomenės norinčios dalyvauti atrankoje pateikia:
13.1. prašymą;
13.2. registracijos pažymėjimo kopiją;
13.3. sąmatų, projektų, kitų dokumentų, patvirtinančių finansavimo iš Savivaldybės biudžeto lėšų reikalingumą, kopijas.
14. Prašymas gali būti teikiamas:
14.1. elektronine forma, naudojantis kvietime nurodytu būdu;
15. Teikiamas prašymas su pridedamais dokumentais popierine forma turi būti:
15.1. užpildytas kompiuteriu lietuvių kalba, atspausdintas, tvarkingai susegtas, pasirašytas tradicinės Religinės bendruomenės ar bendrijos vadovo arba jo įgalioto asmens;
15.2. teikiamas užklijuotame voke, ant kurio turi būti nurodyta: TRADICINIŲ RELIGINIŲ BENDRUOMENIŲ IR BENDRIJŲ PRAŠYMŲ NAGRINĖJIMO KOMISIJAI, pareiškėjo pavadinimas, adresas, telefono numeris;
15.3. pristatomas į Savivaldybės administracijos priimamąjį.
17. Teikiamas prašymas elektronine forma turi būti:
16.1. užpildytas kompiuteriu lietuvių kalba, pasirašytas tradicinės Religinės bendruomenės vadovo arba jo įgalioto asmens;
16.2. siunčiamas kvietime nustatytomis elektroninėmis priemonėmis.
17. Tradicinė religinė bendruomenė gali pateikti ne daugiau kaip vieną prašymą per kalendorinius metus.
18. Prašymai, kurie neatitinka nurodytų reikalavimų arba pateikti po nustatytos datos, nenagrinėjami ir nesprendžiamas klausimas dėl finansavimo skyrimo.
IV SKYRIUS
PRAŠYMŲ VERTINIMO KOMISIJA
19. Prašymus finansavimui gauti vertina Prašymų
vertinimo komisija (toliau – Komisija),
kuri tvirtinama Savivaldybės mero potvarkiu
Savivaldybės tarybos kadencijos laikotarpiui. Komisija
sudaroma iš 8 narių – 4 Savivaldybės tarybos
narių ir 4 Savivaldybės mero politinio (asmeninio)
pasitikėjimo valstybės tarnautojų ir / ar
Savivaldybės administracijos valstybės tarnautojų ir / ar
darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis.
Sudarant Komisiją skiriamas jos pirmininkas ir pirmininko
pavaduotojas ir sekretorius, kuris nėra
komisijos narys.
20. Komisija yra kolegialus organas. Gavusi visus reikiamus dokumentus, posėdyje apsvarsto pateiktą medžiagą ir teikia siūlymą Savivaldybės merui dėl finansavimo skyrimo, jo dydžio nustatymo bei kitais klausimais.
21. Komisijos pagrindinė veiklos forma – posėdžiai. Posėdžiai yra teisėti, jeigu juose dalyvauja ne mažiau kaip pusė Komisijos narių, sprendimai priimami dalyvaujančių Komisijos narių balsų dauguma. Kiekvienas komisijos narys turi po vieną balsą.
23. Nuotoliniu būdu ar mišriuoju būdu priimant Komisijos sprendimus, turi būti užtikrinamas Komisijos nario tapatybės ir jo balsavimo rezultatų nustatymas. Komisijos posėdžiai nuotoliniu būdu ar mišriuoju būdu vykti negali, jeigu tam raštu prieštarauja daugiau kaip pusė visų Komisijos narių.
24. Komisijos pirmininkas:
24.1. sušaukia Komisijos posėdžius, jiems pirmininkauja bei pasirašo Komisijos protokolus ir priimtus sprendimus;
24.2. atstovauja Komisijai susitikimuose su Religinių bendruomenių ir bendrijų atstovais.
25. Komisija į posėdžius gali kviesti prašymus pateikusių Tradicinių Religinių bendruomenių atstovus.
26. Prašymus pagal prioritetus išnagrinėja Komisija ir siūlo finansavimo konkretų dydį Tradicinei Religinei bendruomenei, priimdama protokolinius sprendimus.
27. Komisija protokolą dėl siūlymų suteikti finansavimą teikia Savivaldybės merui, kuris potvarkiu skiria finansavimą Religinėms bendruomenėms.
V SKYRIUS
ATSAKOMYBĖ IR KONTROLĖ
28. Atsiskaitymas už gautą finansavimą numatomas Savivaldybės biudžeto lėšų naudojimo sutartyje (toliau – Sutartis) (2 priedas), kuri pasirašoma su Religine bendruomene, tai yra Lėšų gavėju vadovaujantis Savivaldybės mero sprendimu. Savivaldybės administracijos vardu pasirašoma Sutartis su Lėšų gavėju. Šią sutartį pasirašo Savivaldybės administracijos direktorius.
29. Už lėšų tikslingą panaudojimą atsako Lėšų gavėjas.
30. Nepanaudotos lėšos turi būti grąžintos į Sutartyje nurodytą sąskaitą iki einamųjų metų gruodžio 20 d.
31. Nustačius faktą, kad prašymą dėl lėšų pagal Aprašą skyrimo pateikusi Religinė bendruomenė pateikė neteisingą informaciją ar suklastotus dokumentus, taip pat kad lėšos buvo panaudotos ne pagal paskirtį, lėšos išieškomos Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.
32. Ginčai sprendžiami Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.
33. Šio tvarkos aprašo vykdymo kontrolę atlieka Radviliškio rajono savivaldybės Kontrolės ir audito tarnyba.
34. Sutarties vykdymą ir tinkamą lėšų panaudojimą kontroliuoja Savivaldybės administracija.
VI SKYRIUS
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
35. Tradicinių Religinių bendruomenių duomenys tvarkomi laikantis 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas), Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymo ir kitų teisės aktų, susijusių su asmens duomenų apsauga, nuostatų.
36. Protokolai, sprendimai, įsakymai, Savivaldybės biudžeto lėšų naudojimo sutarčių kopijos, kiti pateikti dokumentai ar jų kopijos saugomi teisės aktų nustatyta tvarka.
37. Aprašas tvirtinamas, keičiamas ir pripažįstamas netekusiu galios Savivaldybės tarybos sprendimu.
______________________________
Radviliškio rajono savivaldybės
tradicinių religinių bendruomenių ir bendrijų
finansavimo iš Radviliškio rajono savivaldybės
biudžeto lėšų tvarkos aprašo
1 priedas
Paraiškos forma
RELIGINĖS BENDRUOMENĖS PARAIŠKA
LĖŠOMS IŠ SAVIVALDYBĖS BIUDŽETO GAUTI
_____________
(data)
I. Informacija apie paraiškos teikėją:
1.1. Paraiškos teikėjo pavadinimas |
|
||||||
1.2. Paraiškos teikėjo teisinė forma |
|
||||||
1.3. Juridinio asmens kodas |
|
||||||
1.4. Buveinės adresas
|
Savivaldybės pavadinimas
Seniūnijos pavadinimas
Vietovės pavadinimas
Gatvės pavadinimas
Namo Nr.
|
||||||
1.5. Telefono Nr. |
|
||||||
1.6. Elektroninio pašto adresas |
|
||||||
1.8. Banko pavadinimas
banko kodas
atsiskaitomosios sąskaitos numeris |
|
||||||
Pareiškėjo kontaktinė informacija |
|
Pastaba:
pildoma II dalis, kai prašoma lėšų Religinėms bendruomenėms priklausančių pastatų, patalpų remonto darbų atlikimui, šių pastatų, patalpų pritaikymui bendruomenės poreikiams, religinių pastatų, statinių ir pan. priežiūros finansavimui lėšų darbams atlikti;
pildoma III dalis, kai prašoma lėšų aplinkos tvarkymui ar jubiliejinių ir kitų renginių organizavimo išlaidų finansavimui.
Informacija apie projektą:
2.1. Projekto pavadinimas |
|
|||||
2.2. Planuojama veiklų (darbų) pradžia |
|
|||||
2.3. Planuojama veiklų (darbų) pabaiga |
|
|||||
2.4. Planuojama veiklų (darbų) įgyvendinimo vieta |
Savivaldybės pavadinimas
Seniūnijos pavadinimas
Vietovės pavadinimas
Gatvės pavadinimas
Namo Nr.
|
|||||
2.5. Trumpas planuojamų veiklų (darbų) aprašymas |
|
|||||
2.6. Bendra planuojamo projekto įgyvendinimo išlaidų suma, Eur |
|
|||||
2.7. Prašoma skirti iš Radviliškio rajono savivaldybės biudžeto lėšų suma, Eur |
|
|||||
2.8. Nuosavas įnašas arba kiti projekto finansavimo šaltiniai |
|
3. Išlaidų padengimo sąmata:
Eil.Nr. |
Numatytų veiklų (darbų), priemonių pavadinimas |
Mato vnt. |
Kiekis |
Vnt. kaina |
Visa suma, Eur |
Prašoma suma, Eur |
1. |
|
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|
... |
|
|
|
|
|
|
Iš viso |
|
|
PRIDEDAMA(išlaidas pagrindžiantys dokumentai):
1.
2.
...
__________________________ _________________ _____________________
(Pareiškėjas) (parašas) (vardas, pavardė)
III. PARAIŠKA aplinkos tvarkymui ar jubiliejinių ir kitų renginių organizavimo išlaidų finansavimui.
I. BENDRO POBŪDŽIO INFORMACIJA
1. Projekto pavadinimas: |
|
|
2. Prašymą teikiančios religinės bendruomenės pavadinimas: |
|
|
3.Informacija apie prašymą teikiančią ir vykdančią religinę bendruomenę: |
|
Kodas |
|
Adresas |
|
Miestas, rajonas ir pašto indeksas |
|
Telefonas (su tarpmiestiniu kodu) |
|
Elektroninis paštas |
|
Organizacijos banko rekvizitai (banko pavadinimas, kodas, sąskaitos numeris)
|
4. Informacija apie prašymą pateikusį vadovą |
Vardas, pavardė |
Pareigos organizacijoje |
Telefonas |
Elektroninis paštas |
II. PASKIRTIS
5. Problemos pristatymas |
|
Glaustai aprašykite problemos, aktualumą
|
|
6. Dalyviai |
|
|
|
7. Projekto partneriai (aprašykite kiekvieną numatomą projekto partnerį) |
|
Nurodykite projekto vykdymo partnerius (jeigu tokių turite) Glaustai apibrėžkite projekto partnerio vaidmenį projekte
|
8. Rezultatai |
|
III. PRAŠYMO TURINYS
9. Vykdomos priemonės, renginiai |
Mėnuo |
Atsakingas vykdytojas |
Vieta |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
IV. NUMATOMOS IŠLAIDOS
10. Išlaidos |
||||
Eil. |
Išlaidų pavadinimas (detalizuokite) |
202___ m. |
(Eur) |
|
Nr. |
|
lėšos, prašomos iš Radviliškio rajono savivaldybės |
kiti finansavimo šaltiniai (nurodyti organizacijos pavadinimą, lėšas) |
iš viso |
1 |
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
Iš viso |
|
|
|
V. Papildoma informacija
11. Prie prašymo pridedama : |
11.1. Registracijos pažymėjimo kopija. 11.2. Sąmatos, projektai, kiti dokumentai, patvirtinantys finansavimo reikalingumą, (jei tokių turima) kopijos.
|
202... m. ………………. d.
Paraišką teikiančios organizacijos vadovas __________________ _________________________
A.V. (parašas) (vardas, pavardė)
Radviliškio rajono savivaldybės tradicinių
religinių bendruomenių ir bendrijų finansavimo
iš Savivaldybės biudžeto lėšų tvarkos aprašo
2 priedas
(Pavyzdinė sutartis)
RADVILIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS TRADICINIŲ RELIGINIŲ BENDRUOMENIŲ IR BENDRIJŲ FINANSAVIMO
SUTARTIS
202 m. d. Nr. SUT-202 -
Radviliškis
I SKYRIUS
SUTARTIES ŠALYS
1. Radviliškio rajono savivaldybės administracija (toliau – lėšų davėjas), įstaigos kodas 188726247, buveinės adresas Aušros a. 10, Radviliškis, atstovaujama Savivaldybės administracijos direktoriaus__________________________, veikiančio pagal Radviliškio rajono savivaldybės vardu sudaromų sutarčių pasirašymo tvarkos aprašą, patvirtintą Radviliškio rajono savivaldybės tarybos 2023 m. rugpjūčio 31 d. sprendimu Nr. T-105 ir ___________________________ (toliau – lėšų gavėjas), įstaigos kodas _____________________, buveinės adresas ______________________, atstovaujamas ___________________________, veikiančio pagal _____________________, (toliau kartu – Šalys), vadovaudamiesi Radviliškio rajono savivaldybės tarybos 202_ m. _____________ d. Nr. T-____________ sprendimu patvirtintu Radviliškio rajono savivaldybės tradicinių religinių bendruomenių ir bendrijų finansavimo iš Savivaldybės biudžeto lėšų tvarkos aprašu, sudarė šią sutartį (toliau kartu – Šalys).
II SKYRIUS
SUTARTIES OBJEKTAS
2. Sutarties Šalys susitaria dėl lėšų skyrimo projektui „___________________“ finansuoti ir efektyvaus jų panaudojimo.
3. Paramos davėjas įsipareigoja suteikti finansinę paramą šios sutarties 2 punkte nurodytam projektui, o Lėšų gavėjas įsipareigoja naudoti gautą paramą šios sutarties 2 punkte nurodytam projektui vykdyti.
III SKYRIUS
SUTARTIES ŠALIŲ TEISĖS, PAREIGOS IR ATSAKOMYBĖ
4. Lėšų davėjas įsipareigoja:
4.1. skirti šios sutarties 2 punkte nurodytam projektui _____________ Eur pagal lėšų gavėjo pateiktą priemonėms prie šios sutarties pridėtą išlaidų sąmatą (formą B-1 „Programos sąmata“, patvirtinta Lietuvos Respublikos finansų ministro) ir Lėšų naudojimo sąmatą, kurios yra neatskiriama šios sutarties dalis.
4.2. pervesti šios sutarties 4.1 punkte nurodytą sumą į atsiskaitomąją sąskaitą LT ______________________, esančią ____________ banke.
4.3. Lėšų davėjas atsako už lėšų pervedimą laiku.
5. Lėšų gavėjas įsipareigoja:
5.1. Projektą vykdyti 202__ m.
5.2. naudoti šios sutarties 4.1 punkte nurodytas lėšas tik pagal paskirtį;
5.3. Lėšas naudoti tik šioje sutartyje nurodytiems tikslams ir griežtai pagal nurodytą tikslinį paskirstymą – projekto sąmatą ir lėšų naudojimo sąmatą;
5.4. Projektų sąmatoje planuoti detalų biudžeto lėšų paskirstymą pagal išlaidų ekonominę paskirtį;
5.5. Pagal Lietuvos Respublikos įstatymus mokėti visus mokesčius ir rinkliavas, susijusias su gautų lėšų panaudojimu;
5.6. Lėšų davėjui paprašius, teikti informaciją apie pagal šį projektą vykdomą veiklą;
5.7. Pateikti projekto finansinę ataskaitą (formą Nr. 2 „Biudžeto išlaidų sąmatos įvykdymo ataskaita“, patvirtintą Lietuvos Respublikos finansų ministro) ir buhalterinės apskaitos dokumentų, pagrindžiančių lėšų panaudojimą (sąskaitos faktūros, mokėjimo dokumentai, sutartys), veiklos teisinį pagrindą patvirtinantys dokumentai (patentai, verslo liudijimų pažymėjimai) patvirtintas kopijas ar kitų dokumentų patvirtintas kopijas pateikti per mėnesį po projekto įvykdymo iki kito ketvirčio pirmo mėnesio 5 d., bet ne vėliau kaip iki 202__ m. gruodžio 10 d. Savivaldybės administracijos Centralizuotam buhalterinės apskaitos skyriui. Išlaidas pagrindžiantys dokumentai pateikiami tik išrašyti paramos gavėjo vardu bei turintys visus Lietuvos Respublikos buhalterinės apskaitos įstatymo 13 straipsnyje nustatytus privalomus apskaitos dokumentų rekvizitus;
5.8. Projekto veiklos ataskaitą pateikti atsakingam Savivaldybės administracijos tarnautojui per mėnesį po projekto įvykdymo, bet ne vėliau kaip iki 202____ m. gruodžio 10 d.
6. Už sutartinių įsipareigojimų vykdymą šalys atsako Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.
IV SKYRIUS
SUTARTIES GALIOJIMAS
7. Sutartis įsigalioja nuo jos pasirašymo dienos.
8. Sutartis galioja iki visiško sutartinių įsipareigojimų įvykdymo.
9. Jei viena iš sutarties šalių nevykdo sutartyje numatytų įsipareigojimų arba vykdo kitaip negu nustatyta sutartyje, tai kita sutarties šalis, prieš 15 dienų raštu apie tai pranešusi kitai sutarties šaliai, gali vienašališkai nutraukti sutartį.
V SKYRIUS
KITOS SĄLYGOS
10. Nepanaudotos pagal sudarytą sutartį lėšos arba panaudotos nesilaikant šios sutarties sąlygų per vieną mėnesį po sutarties nutraukimo turi būti grąžintos į nurodytas Savivaldybės administracijos sąskaitas.
11. Avansinis lėšų pervedimas taikomas tik tuo atveju, jei praėjusiais metais už projektą buvo laiku ir iki galo atsiskaityta.
12. Ginčai dėl sutarties vykdymo sprendžiami abipusiu susitarimu, o nesusitarus – teismine tvarka.
13. Neįvykdžius sutarties reikalavimų, ateinančiais metais parama nebus skiriama.
14. Ši sutartis sudaryta dviem egzemplioriais, turinčiais vienodą juridinę galią, po vieną kiekvienai šaliai. Sutarties papildymai ir pakeitimai galioja tik patvirtinti šalių atstovų parašais ir antspaudais.
VI SKYRIUS
SUTARTIES ŠALIŲ REKVIZITAI
15. Lėšų davėjas:
Radviliškio rajono savivaldybės administracija, juridinio asmens kodas 188726247, buveinės adresas Aušros a. 10, LT-82123 Radviliškis, tel. (8 422) 69 019, atsiskaitomoji sąskaita LT477300010002570001, esanti banke Swedbank, banko kodas 73000.
16. Lėšų gavėjas:
________________________, įstaigos kodas ______________, buveinės adresas _________________________, atsiskaitomoji sąskaita _______________, esanti _________ banke.
VII SKYRIUS
SUTARTIES ŠALIŲ PARAŠAI
Lėšų davėjas _____________ __________________
A.V. (parašas) (vardas, pavardė)
Lėšų gavėjas _____________ __________________
A.V. (parašas) (vardas, pavardė)