isgyaz13

 

PAKRUOJO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

SPRENDIMAS

DĖL Kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo lėšų paskirstymo ir naudojimo Pakruojo rajono savivaldybės susisiekimo infrastruktūros objektams finansuoti tvarkos aprašO PATVIRTINIMO

 

2022 m. vasario 23 d. Nr. T-44

Pakruojis

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 4 dalimi, Lietuvos Respublikos kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo įstatymo 9 straipsnio 8 dalimi, įgyvendindama Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2005 m. balandžio 21 d. nutarimą Nr. 447 „Dėl Lietuvos Respublikos kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo įstatymo įgyvendinimo“, Pakruojo rajono savivaldybės taryba nusprendžia:

1.    Patvirtinti Kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo lėšų paskirstymo ir naudojimo Pakruojo rajono savivaldybės susisiekimo infrastruktūros objektams finansuoti tvarkos aprašą (pridedama).

2.   Šis sprendimas įsigalioja 2022 m. kovo 1 d.

Šis sprendimas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.

 

 

 

Savivaldybės meras                                                                                                        Saulius Margis


 

PATVIRTINTA

Pakruojo rajono savivaldybės tarybos

2022 m. vasario 23 d. sprendimu Nr. T-44

 

 

Kelių priežiūros ir plėtros programos FINANSAVIMO lėšų PASKIRSTYMO IR NAUDOJIMO PAKRUOJO RAJONO SAVIVALDYBĖS SUSISIEKIMO INFRASTRUKTŪROS OBJEKTAMS FINANSUOTI

TVARKOS APRAŠAS

 

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

 

1.   Kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo lėšų paskirstymo ir naudojimo Pakruojo rajono savivaldybės susisiekimo infrastruktūros objektams finansuoti tvarkos aprašas (toliau – Tvarkos aprašas) nustato Kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo lėšų, skirtų Pakruojo rajono savivaldybės (toliau – Savivaldybė) susisiekimo infrastruktūros objektams finansuoti, naudojimo sritis, objektų atranką, prioritetinių eilių sudarymą, naudojimo tvarką, atsakomybę ir atsiskaitymo tvarką.

2.   Tvarkos aprašas parengtas vadovaujantis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymu, Lietuvos Respublikos kelių įstatymu, Lietuvos Respublikos kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo įstatymu, Lietuvos Respublikos saugaus eismo automobilių keliais įstatymu, Lietuvos Respublikos statybos įstatymu, Kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo lėšų naudojimo tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2005 m. balandžio 21 d. nutarimu Nr. 447 „Dėl Lietuvos Respublikos kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo įstatymo įgyvendinimo“, ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais šią sritį.

3.   Šiuo Tvarkos aprašu siekiama užtikrinti skaidrų ir tinkamą Kelių priežiūros ir plėtros programos (toliau – Programa) finansavimo lėšų, skirtų vietinės reikšmės keliams tiesti, taisyti (remontuoti), prižiūrėti ir saugaus eismo sąlygoms užtikrinti, paskirstymą ir naudojimą Savivaldybėje.

4.   Šiame Tvarkos apraše vartojamos sąvokos:

4.1. Susisiekimo infrastruktūros objektas – susisiekimo komunikacijų, inžinerinių tinklų, inžinerinių statinių ir kitų priemonių, skirtų Savivaldybės vietinės reikšmės kelių tinklui plėsti ir užtikrinti, kad šis tinkamai veiktų, visuma.

4.2. Einamieji tikslai – vietinės reikšmės kelių priežiūra, ženklinimas, paprastasis remontas bei su šiais darbais susijusios inžinerinės paslaugos, inventorizavimas, kitos inžinerinės saugaus eismo priemonės, nurodytos Tvarkos aprašo 6.14 punkte, kurių statybos rūšis ne aukštesnė kaip paprastasis remontas.

5.   Kitos Tvarkos apraše vartojamos sąvokos apibrėžtos Lietuvos Respublikos kelių įstatyme, Lietuvos Respublikos kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo įstatyme, Lietuvos Respublikos saugaus eismo automobilių keliais įstatyme, Lietuvos Respublikos statybos įstatyme, Lietuvos Respublikos žemės įstatyme ir kituose teisės aktuose, reglamentuojančiuose šią sritį.

 

 

II SKYRIUS

PROGRAMOS FINANSAVIMO LĖŠŲ NAUDOJIMO SRITYS

 

6.   Programos finansavimo lėšos naudojamos savivaldybių ar viešųjų įstaigų, kurių dalininkė yra Savivaldybė, savivaldybių įmonių valdomam vietinės reikšmės kelių tinklui plėsti ir užtikrinti, kad šis tinklas veiktų, tai yra:

6.1. keliams projektuoti, tiesti, rekonstruoti, taisyti (remontuoti) ir prižiūrėti;

6.2. kelių, kelio statinių ir jų užimamos žemės teisinei registracijai būtinoms procedūroms atlikti, daiktinėms teisėms į žemę, šių teisių suvaržymams, juridiniams faktams registruoti;

6.3. tiltams, viadukams, estakadoms, tuneliams, pralaidoms projektuoti, statyti, rekonstruoti, taisyti (remontuoti) ir prižiūrėti;

6.4. apsaugos nuo triukšmo statiniams prie kelių statyti, rekonstruoti, taisyti (remontuoti) ir prižiūrėti;

6.5. kelio juostoje esantiems paviršinio vandens nuleidimo įrenginiams ir lietaus kanalizacijai įrengti, rekonstruoti, taisyti (remontuoti) ir prižiūrėti;

6.6. ekstremaliųjų situacijų, ekstremaliųjų įvykių ir įvykių padariniams keliuose likviduoti;

6.7. kelio juostoje esančioms automobilių stovėjimo aikštelėms, viešojo transporto stotelėms ir paviljonams įrengti, statyti, rekonstruoti, taisyti (remontuoti) ir prižiūrėti;

6.8. institucijų ar įstaigų, atsakingų už vietinės reikšmės viešuosius kelius, paskoloms, naudojamoms vietinės reikšmės viešiesiems keliams projektuoti, tiesti, rekonstruoti, taisyti (remontuoti), grąžinti ir palūkanoms mokėti;

6.9. tiesiant, rekonstruojant, taisant (remontuojant), prižiūrint kelius patirtoms išlaidoms už skirtą žemę, nukeliamus ar (ir) griaunamus pastatus ir kitus statinius, naikinamus želdinius ir kitas naudmenas apmokėti, aplinkos apsaugos reikmėms, žemės rekultivavimo darbams vykdyti tiesiant ir taisant (remontuojant) kelius;

6.10.       Programos finansavimo lėšų naudojimo pagal paskirtį kontrolei, darbų kokybės kontrolės priežiūrai vietinės reikšmės kelių objektuose;

6.11.       viešojo sektoriaus ir privačios partnerystės būdu įgyvendinamiems vietinės reikšmės viešiesiems keliams projektuoti, tiesti, rekonstruoti, taisyti (remontuoti), paskoloms grąžinti ir palūkanoms mokėti, projektų išlaidoms finansuoti;

6.12.       želdinių gyvenamųjų vietovių gatvių raudonosiose linijose įrengimui saugaus eismo tikslais ir priežiūrai finansuoti;

6.13.       darnaus judumo priemonėms (esamiems šaligatviams, pėsčiųjų takams, pėsčiųjų viadukams ir tiltams, pėsčiųjų estakadoms, pėsčiųjų perėjoms (įskaitant požemines) pritaikyti specialiųjų poreikių turintiems žmonėms; viešojo transporto infrastruktūrai; viešojo transporto eismui organizuoti; dviračių statymo infrastruktūrai; stovėjimo aikštelėms, skirtoms motorinėms transporto priemonėms arba dviračiams palikti, siekiant tęsti kelionę viešuoju transportu, įrengti, jeigu už naudojimąsi jomis neimamas atlygis; elektrinių transporto priemonių (išskyrus elektromobilius) viešosioms įkrovimo prieigoms; šaligatviams, pėsčiųjų ir (ar) dviračių takams įrengti, projektuoti, tiesti, rekonstruoti, taisyti (remontuoti) ir prižiūrėti; pėsčiųjų, dviračių takų įrenginiams (tvorelėms ir pan.)) įgyvendinti, rekonstruoti, taisyti (remontuoti) ir prižiūrėti;

6.14.       inžinerinėms saugaus eismo priemonėms (važiuojamajai kelio daliai siaurinti; įvažiavimų į teritorijas zonoms pertvarkyti; važiuojamajai kelio daliai iškreivinti; iškiliosioms greičio mažinimo priemonėms (greičio mažinimo kalneliams) įrengti; kelio įrenginiams (saugos salelėms, sankryžoms, pėsčiųjų perėjoms); greičio mažinimo priemonėms ties gyvenamosios teritorijos pradžia, siekiant sumažinti galimą per didelį transporto priemonių greitį ir parodyti, kad keičiasi važiavimo režimas (miesto vartai), įrengti; kelio ženklams įrengti; kelio dangai ženklinti; šviesoforams įrengti; tvoroms, kelio apsauginių atitvarų sistemoms, signaliniams stulpeliams įrengti; kelio veidrodžiams įrengti; elektroniniams įrenginiams (greičio kontrolės priemonėms, informacinėms momentinio važiavimo greičio švieslentėms, kintamosios informacijos ženklams (stendams) įrengti ir prižiūrėti; apšvietimui keliuose) ir kitoms priemonėms įgyvendinti, rekonstruoti, taisyti (remontuoti) ir prižiūrėti;

6.15.       įgyvendinant vietinės reikšmės kelių projektus būtiniems vietinės reikšmės ir valstybinės reikšmės kelių statinių sujungimo darbams, kuriuos vykdant nekeičiami valstybinės reikšmės kelio (statinio) elementų (sankryžų, nuovažų) geometriniai parametrai, finansuoti;

6.16.       valstybinėje ir savivaldybės žemėje daugiabučių namų kiemų vidaus kelių ir daugiabučių namų gyventojų automobilių stovėjimo aikštelėms įrengti, rekonstruoti, taisyti (remontuoti) ir prižiūrėti, neatsižvelgiant į tai, ar atlikta šių inžinerinių statinių teisinė registracija.

III SKYRIUS

SUSISIEKIMO INFRASTRUKTŪROS OBJEKTŲ, FINANSUOJAMŲ PROGRAMOS FINANSAVIMO LĖŠOMIS, PRIORITETINIŲ EILIŲ SUDARYMO TVARKA

 

7.   Programos finansavimo lėšos skirstomos taip:

7.1. ne mažiau kaip 50 procentų Savivaldybei skirtų Programos finansavimo lėšų turi būti naudojama turtui įsigyti – vietinės reikšmės keliams tiesti, rekonstruoti ir kapitališkai remontuoti (apmokėti už atliktus darbus bei darbų atlikimui reikiamos techninės dokumentacijos parengimo, techninės priežiūros, darbų kokybės kontrolės paslaugas) (toliau – kapitalui formuoti) pagal Savivaldybės tarybos patvirtintą Savivaldybės susisiekimo infrastruktūros objektų, finansuojamų Programos finansavimo lėšomis, prioritetinę eilę kapitalui formuoti (toliau – Prioritetinė eilė kapitalui formuoti);

7.2. likusi Programos finansavimo lėšų suma skiriama einamiesiems tikslams įgyvendinti:

7.2.1.      vietinės reikšmės kelių priežiūrai – ne daugiau kaip 30 procentų Savivaldybei skirtų Programos finansavimo lėšų Savivaldybės seniūnijoms proporcingai pagal Savivaldybės seniūnijose esantį kelių tinklo ilgį;

7.2.2.      vietinės reikšmės kelių paprastajam remontui – pagal Savivaldybės tarybos patvirtintą Savivaldybės susisiekimo infrastruktūros objektų, finansuojamų Programos finansavimo lėšomis, prioritetinę eilę paprastojo remonto darbams (toliau – Prioritetinė eilė paprastajam remontui), atsižvelgiant į Programos finansavimo lėšų likutį;

7.2.3.      kitiems einamiesiems tikslams – pagal poreikį.

8.   Skirstant Programos lėšas turi būti užtikrinta, kad ne mažiau kaip 10 procentų Savivaldybei skirtų Programos finansavimo lėšų bus naudojama darnaus judumo priemonėms, nurodytoms Tvarkos aprašo 6.13 punkte (toliau – darnaus judumo priemonės), ir inžinerinėms saugaus eismo priemonėms, nurodytoms Tvarkos aprašo 6.14 punkte (toliau – saugaus eismo priemonės), susisiekimo infrastruktūros objektuose finansuoti.

9.   Programos finansavimo lėšos darnaus judumo, saugaus eismo priemonių finansavimui skirstomos šia tvarka:

9.1. jei darnaus judumo priemonės, saugaus eismo priemonės (dalis jų) yra sudedamoji susisiekimo infrastruktūros objektų, įtrauktų į Prioritetinę eilę kapitalui formuoti  ir (ar) Prioritetinę eilę paprastajam remontui, dalis, atskiros prioritetinės eilės šioms priemonėms (jų daliai) nesudaromos;

9.2. jei darnaus judumo priemonės, saugaus eismo priemonės (dalis jų) nėra sudedamoji susisiekimo infrastruktūros objektų, įtrauktų į Prioritetinę eilę kapitalui formuoti  ir (ar) Prioritetinę eilę paprastajam remontui, dalis, tai:

9.2.1.      saugaus eismo priemonių, kurias siūloma finansuoti Programos finansavimo lėšomis, sąrašą parengia ir Savivaldybės administracijos Strateginės plėtros ir statybos skyriui (toliau – Strateginės plėtros ir statybos skyrius) pateikia Pakruojo rajono savivaldybės eismo saugumo komisija;

9.2.2.      pasiūlymai ir paraiškos dėl darnaus judumo priemonių, kurias siūloma finansuoti Programos finansavimo lėšomis, teikiami Tvarkos aprašo 11–14 punktuose nustatyta tvarka. Šioms priemonėms atskira prioritetinė eilė nesudaroma – atsižvelgiant į statybos darbų rūšį, susisiekimo infrastruktūros objektas įtraukiamas į Prioritetinę eilę kapitalui formuoti ar Prioritetinę eilę paprastajam remontui.

10. Susisiekimo infrastruktūros objektų, finansuojamų Programos finansavimo lėšomis, prioritetinės eilės sudaromos ne trumpesniam kaip trejų metų laikotarpiui, tvirtinamos (keičiamos) Savivaldybės tarybos sprendimu:

10.1.  2022–2024 m. prioritetines eiles sudaro Strateginės plėtros ir statybos skyrius. Sudarant prioritetines eiles 2022–2024 m. turi būti įtraukti visi susisiekimo infrastruktūros objektai, kuriuose buvo pradėti, bet 2021 metais neužbaigti darbai, taip pat turi būti atsižvelgta į susisiekimo infrastruktūros objektus, išvardintus Savivaldybės 2021–2030 m. strateginio plėtros plano 3 priede „Prioritetiniai investicijų projektai“ bei  Savivaldybės 2022–2024 m. strateginio veiklos plano 4 programoje.

10.2.  2023–2025 m. ir paskesnių metų susisiekimo infrastruktūros objektų prioritetinės eilės sudaromos Tvarkos aprašo 11–17 punktuose nustatyta tvarka.

11. Juridiniai ir fiziniai asmenys prašymus dėl naujų susisiekimo infrastruktūros objektų įtraukimo į prioritetines eiles, vietinės reikšmės kelių priežiūros teikia Savivaldybės seniūnijoms iki einamųjų metų gegužės 1 d.

12. Savivaldybės seniūnijos seniūnas, įvertinęs gautus prašymus ir juos aptaręs išplėstinėse seniūnaičių sueigose, dalyvaujant vietos bendruomenių atstovams, vietos gyventojams, juridinių asmenų atstovams, Savivaldybės administracijai teikia Savivaldybės tarybos sprendimu patvirtintos formos paraiškas dėl:

12.1.  susisiekimo infrastruktūros objektų įtraukimo į Prioritetinę eilę kapitalui formuoti;

12.2.  susisiekimo infrastruktūros objektų įtraukimo į Prioritetinę eilę paprastajam remontui;

12.3.  vietinės reikšmės kelių priežiūros ir kitų einamųjų tikslų.

13. Paraiškos Savivaldybės administracijai teikiamos dokumentų valdymo sistemoje „@vilys“ ne vėliau kaip iki einamųjų metų birželio 1 d.

14. Paraiškose, teikiamose pagal Tvarkos aprašo 12.1 ir 12.2 papunkčius, nurodyti susisiekimo infrastruktūros objektai turi būti įvertinti pagal susisiekimo infrastruktūros objektų vertinimo kriterijus, nurodytus Tvarkos aprašo priede.

15. Paraiškoms įvertinti ir Savivaldybės susisiekimo infrastruktūros objektų prioritetinėms eilėms sudaryti Savivaldybės tarybos sprendimu sudaroma komisija (toliau – Komisija), susidedanti iš septynių asmenų (2 Savivaldybės tarybos nariai, 2 Savivaldybės administracijos darbuotojai, 1 bendruomenių atstovas, 1 verslo atstovas, 1 ūkininkų atstovas).

16. Vertinant paraiškas ir sudarant Savivaldybės susisiekimo infrastruktūros objektų prioritetines eiles turi būti laikomasi šių reikalavimų:

16.1susisiekimo infrastruktūros objektai prioritetinėse eilėse išdėstomi mažėjančia tvarka pagal bendrą surinktą balų sumą. Jei keli susisiekimo infrastruktūros objektai surinko tą pačią sumą, pirmesniu eilėje įrašomas tas objektas, kurio aptarnaujamos teritorijos namų ūkių skaičius yra didesnis;

16.2.  planuojamas susisiekimo infrastruktūros objekto darbų įgyvendinimo terminas turi būti ne ilgesnis kaip 3 metai, jei būtina parengti reikiamą techninę dokumentaciją, ir ne ilgesnis kaip 2 metai, jei techninė dokumentacija yra parengta;

16.3.       visiems susisiekimo infrastruktūros objektams finansuoti planuojama Programos finansavimo lėšų suma antriesiems, tretiesiems metams turi neviršyti 80 proc. pirmiesiems metams suplanuotų lėšų.

17. Komisija paraiškas vertina vadovaudamasi Savivaldybės tarybos sprendimu patvirtintu paraiškų vertinimo tvarkos aprašu bei užtikrina, kad laikomasi Tvarkos aprašo 16.1–16.3 papunkčiuose nurodytų reikalavimų.

18. Savivaldybės susisiekimo infrastruktūros objektų prioritetinės eilės gali būti tikslinamos atsižvelgus į pasikeitusią situaciją, bet nauji objektai į eiles gali būti įtraukiami tik Tvarkos aprašo 11–17 punktuose nustatyta tvarka.

19. Patvirtintos Savivaldybės susisiekimo infrastruktūros objektų prioritetinės eilės skelbiamos Savivaldybės internetinėje svetainėje www.pakruojis.lt ir rajoninėje spaudoje ne vėliau kaip per 10 darbo dienų po patvirtinimo.

 

IV SKYRIUS

PROGRAMOS FINANSAVIMO LĖŠŲ NAUDOJIMO TVARKA

 

20. Gavus kvietimą pasirašyti einamųjų metų finansavimo sutartį su Valstybės įmone Lietuvos automobilių kelių direkcija (toliau – LAKD) dėl Programos finansavimo lėšų naudojimo (toliau – Finansavimo sutartis), Strateginės plėtros ir statybos skyrius, įvertinęs einamaisiais metais faktiškai skirtas Programos finansavimo lėšas, parengia Savivaldybės einamųjų metų Programos finansavimo lėšomis finansuojamų objektų sąrašą (toliau – Einamųjų metų objektų sąrašas).

21. Į Einamųjų metų objektų sąrašą įtraukiami susisiekimo infrastruktūros objektai iš Savivaldybės tarybos patvirtintų prioritetinių eilių kapitalui formuoti ir paprastajam remontui, objektai iš Savivaldybės seniūnijų seniūnų pateiktų paraiškų vietinės reikšmės kelių priežiūrai ir kitiems einamiesiems tikslams, Pakruojo rajono savivaldybės eismo saugumo komisijos siūlomos finansuoti saugaus eismo priemonės, kurios nėra sudedamoji susisiekimo infrastruktūros objektų, įtrauktų į Prioritetinę eilę kapitalui formuoti ir (ar) Prioritetinę eilę paprastajam remontui, dalis.

22. Parengtą Einamųjų metų objektų sąrašą tvirtina (keičia) Savivaldybės taryba.

23. Programos finansavimo lėšomis suplanuoti finansuoti darbai ir paslaugos perkamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymu.

24. Savivaldybės administracijos direktorius:

24.1.  pasirašo Finansavimo sutartį;

24.2.  pasirašo sutartis dėl Tvarkos aprašo 23 punkte nurodytų darbų atlikimo ir paslaugų teikimo;

24.3.  atlieka šių darbų ir paslaugų užsakovo funkcijas.

25. Už Programos finansavimo lėšų racionalų panaudojimą, Programos finansavimo lėšomis suplanuotų finansuoti darbų ir paslaugų viešųjų pirkimų iniciavimą, sutarčių kontrolę atsakingas Strateginės plėtros ir statybos skyrius.

26. Savivaldybės seniūnijų seniūnai:

26.1.  yra atsakingi už vietinės reikšmės kelių ir gatvių priežiūrą (kelių profilio atstatymo darbai, duobių taisymas žvyruojant, asfaltbetonio išdaužų remontas ir pan.);

26.2.  derina vietinės reikšmės kelių ir gatvių priežiūrai skirtų atliktų darbų, suteiktų paslaugų aktus.

27. Savivaldybės administracija, vadovaudamasi Finansavimo sutartyje numatytomis sąlygomis ir terminais, atsiskaito su rangovais, paslaugų teikėjais, tvarko Programos finansavimo lėšų apskaitą pagal Lietuvos Respublikos buhalterinės apskaitos įstatymą ir kitus teisės aktus, teikia LAKD Programos finansavimo lėšų sąmatas, sąmatų įvykdymo, lėšų panaudojimo, atliktų darbų ketvirtines ir metines ataskaitas ir kitus dokumentus, susijusius su Programos įgyvendinimu.

 

 

V SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

28. Šio Tvarkos aprašo nuostatomis Savivaldybė gali vadovautis skirdama ir Savivaldybės biudžeto lėšas Savivaldybės vietinės reikšmės keliams tiesti, taisyti (remontuoti), prižiūrėti ir saugaus eismo sąlygoms užtikrinti.

29. Programos lėšų panaudojimo kontrolė vykdoma Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

_______________________________

part_772ddcba730646cbb2d1e28deb407f00_end


 

Kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo lėšų paskirstymo ir naudojimo Pakruojo rajono savivaldybės susisiekimo infrastruktūros objektams finansuoti tvarkos aprašo

priedas

 

 

PAKRUOJO RAJONO SAVIVALDYBĖS SUSISIEKIMO INFRASTRUKTŪROS OBJEKTŲ VERTINIMO KRITERIJAI

 

 

Eil. Nr.

Susisiekimo infrastruktūros objektų atrankos vertinimo kriterijai

Kriterijų reikšmės balais

Pastabos

1.

Parengta techninė dokumentacija

(parengtas techninis projektas, atlikta projekto ekspertizė (kai privaloma), gautas statybą leidžiantis dokumentas (kai privalomas).

0–25

Techninė dokumentacija:

parengta – 25 balai;

baigiama rengti – 15 balų;

neparengta – 0 balų.

2.

Susisiekimo infrastruktūros objekto darbų metu įgyvendinamos, rekonstruojamos, taisomos (remontuojamos) darnaus judumo priemonės, nurodytos Tvarkos aprašo 6.13 punkte.

0–20

Už kiekvieną darnaus judumo priemonę, atitinkančią nurodytas Tvarkos aprašo 6.13 papunktyje, skiriami 5 balai, bet ne daugiau kaip 20 balų iš viso.

3.

Susisiekimo infrastruktūros objekto darbų metu įgyvendinamos, rekonstruojamos, taisomos (remontuojamos) inžinerinės saugaus eismo priemonės, nurodytos Tvarkos aprašo 6.14 papunktyje.

0–20

Už kiekvieną inžinerinės saugaus eismo priemonę, atitinkančią nurodytas Tvarkos aprašo 6.14 papunktyje, skiriami 5 balai, bet ne daugiau kaip 20 balų iš viso.

4.

Susisiekimo infrastruktūros objekto aptarnaujamos teritorijos namų ūkių skaičius.

0–30

Bus aptarnaujama:

daugiau kaip 51 namų ūkis – 30 balų;

31–50 namų ūkių – 20 balų;

21–30 namų ūkių – 10 balų;

11–20 namų ūkių – 5 balai;

mažiau kaip 10 namų ūkių – 0 balų.

5.

Susisiekimo infrastruktūros objektas veda į viešąsias paslaugas teikiančias įstaigas ir/ar verslo įmones, ir/ar lankomus objektus.

0–15

Visais trimis atvejais – 15 balų;

dviem atvejais – 10 balų;

vienu atveju – 5 balai;

neatitinka nė vieno atvejo – 0 balų.

6.

Susisiekimo infrastruktūros objektu vyksta tranzitas į kitas gyvenvietes ar jungia kitus kelius.

5–25

Susisiekimo infrastruktūros objektas jungia:

valstybinės reikšmės kelius – 25 balai;

valstybinės reikšmės kelius su vietinės reikšmės keliais – 20 balų;

privažiavimus prie valstybinės reikšmės kelio – 15 balų;

vietinės reikšmės kelius – 10 balų;

privažiavimus prie vietinės reikšmės kelio – 5 balai.

7.

Susisiekimo infrastruktūros objektas yra naudojamas maršrutiniam keleivių vežimo ir (ar) moksleivių pavėžėjimo eismui.

5–10

Vienu atveju – 5 balai,

abiem atvejais – 10 balų.

8.

Pradinė susisiekimo infrastruktūros objekto apimtis (statinio statybos montavimo darbų skaičiuojamoji (toliau – SMD) kaina).

0-30

Preliminari susisiekimo infrastruktūros objekto SMD kaina (su PVM):

ne daugiau kaip 150 tūkst. Eur – 30 balų;

daugiau kaip 150 tūkst. Eur, bet ne daugiau kaip 250 tūkst. Eur – 20 balų;

daugiau kaip 250 tūkst. Eur, bet ne daugiau kaip 400 tūkst. Eur – 10 balų;

daugiau kaip 400 tūkst. Eur – 0 balų.

9.

Nepatenkinama (avarinė) susisiekimo infrastruktūros objekto būklė.

25

Nepatenkinama (avarinė) susisiekimo infrastruktūros objekto būklė – 25 balai (būklė turi būti nustatyta vadovaujantis Vietinės reikšmės kelių defektų (pažaidų) nustatymo ir statybos darbų rūšies parinkimo rekomendacijomis, patvirtintomis Lietuvos automobilių kelių direkcijos direktoriaus 2016 m. gegužės 4 d. įsakymu Nr. V-258 „Dėl Vietinės reikšmės kelių (gatvių) defektų (pažaidų) nustatymo ir statybos darbų rūšies parinkimo rekomendacijų patvirtinimo“ (su paskesniais pakeitimais, jei jų yra).

 

Maksimali bendra balų suma

200

 

 

Papildomi balai

 

 

10.

Dalį susisiekimo infrastruktūros objekto darbų Savivaldybės tarybos nustatyta tvarka savanorišku indėliu apmoka fiziniai ar juridiniai asmenys.

0-90

Balų skaičius nustatomas pagal savanoriško indėlio dydį procentais nuo SMD vertės.

 

Maksimali galimų balų suma

290

 

_______________________________

part_fdaf1573310943d38cdd18f18070ddf5_end