LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO IR MOKSLO MINISTRAS

 

ĮSAKYMAS

DĖL GELTONŲJŲ AUTOBUSŲ SKIRSTYMO KRITERIJŲ SĄRAŠų 2017 METAMS PATVIRTINIMO

 

2017 m. vasario 13 d. Nr. V-75

Vilnius

 

 

Įgyvendindama Mokyklų aprūpinimo geltonaisiais autobusais 2013–2017 metų programą, patvirtintą  Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2012 m. birželio 8 d. įsakymu Nr. V-955 „Dėl Mokyklų aprūpinimo geltonaisiais autobusais 2013–2017 metų programos patvirtinimo“, ir 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos prioriteto įgyvendinimo priemonių įgyvendinimo planą, patvirtintą Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2015 m. balandžio 23 d. įsakymu Nr.  V-380 „Dėl 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos prioriteto įgyvendinimo priemonių įgyvendinimo plano ir Nacionalinio stebėsenos rodiklių skaičiavimo aprašo patvirtinimo“:

1. T v i r t i n u pridedamus:

1.1. Geltonųjų autobusų, mokykloms skiriamų įgyvendinant Mokyklų aprūpinimo geltonaisiais autobusais 2013–2017 metų programą, skirstymo kriterijų sąrašą 2017 metams;

1.2. Geltonųjų autobusų, mokykloms skiriamų įgyvendinant iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų bendrai finansuojamą projektą „Tikslinių transporto priemonių (geltonųjų autobusų) įsigijimas“ Nr. 09.1.3-CPVA-V-704-01-0002, skirstymo kriterijų sąrašą 2017 metams.

2. P a v e d u komisijai, sudarytai Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2017 m. sausio 13 d. įsakymu Nr. V-14 „Dėl komisijos sudarymo“, vadovaujantis šio įsakymo 1 punktu patvirtintais kriterijais, paskirstyti geltonuosius autobusus mokykloms, kurioms skirti geltonuosius autobusus jų savininko teises ir pareigas įgyvendinančios institucijos Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerijai 2017 metais pateikė paraiškas.

3. N u s t a t a u, kad kiekvienai savivaldybei, pateikusiai paraišką skirti geltonuosius autobusus mokykloms, kurių savininko teises ir pareigas ji įgyvendina, vadovaujantis šio įsakymo 1 punktu patvirtintais kriterijais, gali būti skiriami ne daugiau, kaip du geltonieji autobusai.

4. P r i p a ž į s t u netekusiais galios:

4.1. Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2016 m. sausio 13 d. įsakymą Nr. V-20 „Dėl geltonųjų autobusų skirstymo kriterijų 2016–2020 metams nustatymo“;

4.2. Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2016 m. gegužės 3 d. įsakymą Nr. V-398 „Dėl geltonųjų autobusų skirstymo kriterijų 2016 metams sąrašo patvirtinimo“.

 

 

 

 

Švietimo ir mokslo ministrė                                                     Jurgita Petrauskienė

 

 

PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos

švietimo ir mokslo ministro

2017 m. vasario 13 d.

įsakymu Nr. V-75

 

GELTONŲJŲ AUTOBUSŲ, MOKYKLOMS SKIRIAMŲ ĮGYVENDINANT MOKYKLŲ APRŪPINIMO GELTONAISIAIS AUTOBUSAIS 2013–2017 METŲ PROGRAMĄ, SKIRSTYMO KRITERIJŲ SĄRAŠAS 2017 METAMS

 

 

 

 

 

Pagrindinis kriterijus

Papildomi kriterijai

(taikomi nustatant paraiškų eiliškumą)

Pastabos

1. Vežti kaimuose, miesteliuose toliau kaip 3 kilometrai nuo mokyklos gyvenančius pagal priešmokyklinio ir bendrojo ugdymo programas besimokančius mokinius, kurie yra pakeitę mokyklą arba ją turės pakeisti dėl jos reorganizavimo, likvidavimo ar struktūros pertvarkos.

 

 

1.1. Geltonąjį autobusą prašoma skirti vežti kaimuose, miesteliuose toliau kaip 3 kilometrai nuo mokyklos gyvenančius mokinius, kurie mokosi pagal priešmokyklinio ir bendrojo ugdymo programas ir yra pakeitę mokyklą dėl 2016 metais įvykusio jos reorganizavimo, likvidavimo, struktūros pertvarkos arba turės pakeisti mokyklą, nes jos savininko teises ir pareigas įgyvendinanti institucija (dalyvių susirinkimas) teisės aktu įteisino sprendimą dėl mokyklos reorganizavimo, likvidavimo ar struktūros pertvarkos iki 2017 m. rugsėjo 1 d.

Nustatant eiliškumą pagal 1.1 papildomą kriterijų, mokykloms, atitinkančioms šį kriterijų, suteikiama aukštesnė pozicija negu mokykloms, neatitinkančioms šio kriterijaus.

1.2. Atstumas (km) nuo reorganizuotos, likviduotos mokyklos  ar mokyklos, kurioje buvo įvykdyta struktūros pertvarka arba atstumas nuo mokyklos, kurią numatyta iki 2017 m. rugsėjo 1 d.  reorganizuoti, likviduoti arba pertvarkyti jos struktūrą (iš kur bus vežami mokiniai), iki mokyklos (jos skyriaus, filialo), į kurią vežti kaimuose, miesteliuose toliau kaip 3 kilometrai nuo mokyklos gyvenančius pagal priešmokyklinio ir bendrojo ugdymo programas besimokančius mokinius prašoma skirti geltonąjį autobusą.

 

 

 

Nustatant eiliškumą pagal 1.2 papildomą kriterijų, kuo atstumas nuo reorganizuotos, likviduotos mokyklos ar mokyklos (jos skyriaus, filialo), kurios struktūra buvo pertvarkyta, iki mokyklos (jos skyriaus, filialo), į kurią vežti kaimuose, miesteliuose toliau kaip 3 kilometrai nuo mokyklos gyvenančius pagal priešmokyklinio ir bendrojo ugdymo programas besimokančius mokinius prašoma skirti geltonąjį autobusą, yra didesnis, tuo aukštesnė pozicija mokyklai suteikiama.

1.3. Kaimuose, miesteliuose toliau kaip 3 kilometrai nuo mokyklos gyvenančių pagal priešmokyklinio ir bendrojo ugdymo programas besimokančių mokinių skaičius mokykloje, kuriai prašoma skirti geltonąjį autobusą.

Nustatant eiliškumą pagal 1.3 papildomą kriterijų, kuo mokykloje, kuriai prašoma skirti geltonąjį autobusą, kaimuose, miesteliuose toliau kaip 3 kilometrai nuo tos mokyklos gyvenančių pagal priešmokyklinio ir bendrojo ugdymo programas besimokančių mokinių skaičius yra didesnis, tuo aukštesnė pozicija mokyklai suteikiama.

1.4. Mokyklos, kuriai prašoma skirti geltonąjį autobusą, iš viso turimas geltonųjų autobusų skaičius.

Nustatant eiliškumą pagal 1.4 papildomą kriterijų, prioritetas teikiamas mokykloms, kurioms nebuvo skirta geltonųjų autobusų. Pagal kriterijų reitinguojant mokyklas, kurioms buvo skirti geltonieji autobusai, kuo mokykla turi mažiau geltonųjų autobusų, tuo aukštesnė pozicija mokyklai suteikiama.

1.5. Mokyklos, kuriai prašoma skirti geltonąjį autobusą, turimais geltonaisiais autobusais vežant į mokyklą (maršrutu namai–mokykla) kaimuose ir miesteliuose toliau kaip 3 kilometrai nuo mokyklos gyvenančius pagal priešmokyklinio ir bendrojo ugdymo programas besimokančius mokinius, visais mokyklos nustatytais geltonųjų autobusų maršrutais per dieną iš viso nuvažiuojamas atstumas (km).

Nustatant eiliškumą pagal 1.5 papildomą kriterijų, prioritetas teikiamas mokykloms, kurių kaimuose ir miesteliuose toliau kaip 3 kilometrai nuo mokyklos gyvenantys pagal priešmokyklinio ir bendrojo ugdymo programas besimokantys mokiniai nevežami geltonaisiais autobusais, nes mokykla neturi geltonojo autobuso. Pagal kriterijų reitinguojant geltonuosius autobusus turinčias mokyklas, kuo mokyklos turimais geltonaisiais autobusais, vežant į mokyklą (maršrutu namai–mokykla) kaimuose ir miesteliuose toliau kaip 3 kilometrai nuo mokyklos gyvenančius pagal priešmokyklinio ir bendrojo ugdymo programas besimokančius mokinius, visais mokyklos nustatytais geltonųjų autobusų maršrutais per dieną iš viso nuvažiuojamas atstumas (km) yra didesnis, tuo aukštesnė pozicija mokyklai suteikiama.

1.6. Atstumas (km) nuo tolimiausios vietovės, iš kurios prašomu skirti geltonuoju autobusu bus vežami kaimuose ir miesteliuose toliau kaip 3 km nuo mokyklos (jos skyriaus, filialo) gyvenantys pagal priešmokyklinio ir bendrojo ugdymo programas besimokantys mokiniai, iki mokyklos (jos skyriaus, filialo), į kurią vežti mokinius prašoma skirti autobusą.

 

 

Nustatant eiliškumą pagal 1.6 papildomą kriterijų, kuo atstumas nuo tolimiausios vietovės, iš kurios  prašomu skirti geltonuoju autobusu bus vežami kaimuose ir miesteliuose toliau kaip 3 kilometrai nuo mokyklos (jos skyriaus, filialo) gyvenantys pagal priešmokyklinio ir bendrojo ugdymo programas besimokantys mokiniai, iki mokyklos (jos skyriaus, filialo), į kurią vežti prašoma skirti geltonąjį autobusą, yra didesnis, tuo aukštesnė pozicija mokyklai suteikiama.

2. Vežti mokinius, kurie turi specialiųjų ugdymosi poreikių, ir nepajėgia patys atvykti į mokyklą mokytis pagal priešmokyklinio ar   bendrojo  ugdymo  programas (negali savarankiškai vaikščioti, dėl didelių sutrikimų yra nesaugūs gatvėje).

2.1. Mokinių,   kurie   turi   specialiųjų  ugdymosi  poreikių  ir nepajėgia  patys atvykti į mokyklą mokytis pagal priešmokyklinio ar  bendrojo  ugdymo programas (negali savarankiškai vaikščioti, dėl didelių sutrikimų yra nesaugūs gatvėje), skaičius mokykloje, kuriai prašoma skirti geltonąjį autobusą.

Nustatant eiliškumą pagal 2.1 papildomą kriterijų, kuo mokinių,   kurie   turi   specialiųjų  ugdymosi  poreikių  ir nepajėgia patys atvykti į mokyklą mokytis pagal priešmokyklinio ugdymo ar bendrojo ugdymo programas (negali savarankiškai vaikščioti, dėl didelių sutrikimų yra nesaugūs gatvėje), skaičius mokykloje, kuriai prašoma skirti geltonąjį autobusą, yra didesnis, tuo aukštesnė pozicija mokyklai suteikiama.

2.2. Mokyklos, kuriai prašoma skirti geltonąjį autobusą, iš viso turimų geltonųjų autobusų skaičius.

Nustatant eiliškumą pagal 2.2 papildomą kriterijų, prioritetas teikiamas mokykloms, kurioms nebuvo skirta geltonųjų autobusų. Pagal kriterijų reitinguojant mokyklas, kurioms buvo skirti geltonieji autobusai, kuo mokykla turi mažiau geltonųjų autobusų, tuo aukštesnė pozicija mokyklai suteikiama.

2.3. Mokyklos turimais geltonaisiais autobusais, vežant į mokyklą (maršrutu namai–mokykla) specialiųjų ugdymosi poreikių turinčius mokinius, kurie nepajėgia patys atvykti į mokyklą mokytis pagal priešmokyklinio ugdymo ar bendrojo ugdymo programas (negali savarankiškai vaikščioti, dėl didelių sutrikimų yra nesaugūs gatvėje), visais mokyklos nustatytais geltonųjų autobusų maršrutais iš viso per dieną nuvažiuojamas atstumas (km).

Nustatant eiliškumą pagal 2.3 papildomą kriterijų, prioritetas teikiamas mokykloms, kurių  specialiųjų  ugdymosi  poreikių turintys mokiniai, kurie nepajėgia patys atvykti į mokyklą mokytis pagal priešmokyklinio ugdymo ar bendrojo  ugdymo programas (negali savarankiškai vaikščioti, dėl didelių sutrikimų yra nesaugūs gatvėje),  nevežami geltonaisiais autobusais, nes mokykla neturi geltonojo autobuso. Pagal kriterijų reitinguojant geltonuosius autobusus turinčias mokyklas, kuo mokyklos turimais geltonaisiais autobusais į mokyklą (maršrutu namai–mokykla), vežant specialiųjų ugdymosi poreikių turinčius mokinius, kurie nepajėgia patys atvykti į mokyklą, visais mokyklos nustatytais geltonųjų autobusų maršrutais iš viso per dieną nuvažiuojamas atstumas (km) yra didesnis, tuo aukštesnė pozicija mokyklai suteikiama.

2.4. Atstumas (km) nuo tolimiausios vietovės, iš kurios prašomu skirti geltonuoju autobusu bus vežami specialiųjų  ugdymosi  poreikių turintys mokiniai, nepajėgiantys patys atvykti į mokyklą (jos skyrių, filialą) mokytis pagal priešmokyklinio ugdymo ar bendrojo ugdymo programas (negali savarankiškai vaikščioti, dėl didelių sutrikimų yra nesaugūs gatvėje), iki mokyklos (jos skyriaus, filialo), į kurią vežti mokinius prašoma skirti autobusą.

Nustatant eiliškumą pagal 2.4 papildomą kriterijų, kuo atstumas nuo tolimiausios vietovės, iš kurios prašomu skirti geltonuoju autobusu bus vežami specialiųjų ugdymosi  poreikių turintys mokiniai, nepajėgiantys patys atvykti į mokyklą, iki mokyklos (jos skyriaus, filialo), į kurią vežti mokinius prašoma skirti autobusą, yra didesnis, tuo aukštesnė pozicija mokyklai suteikiama.

3. Pakeisti Švietimo ir mokslo ministerijos skirtus netinkamus toliau eksploatuoti geltonuosius autobusus.

3.1. Geltonojo autobuso, kurį numatoma keisti, pagaminimo metai.

Nustatant eiliškumą pagal 3.1 papildomą kriterijų, kuo mokyklos, kurios numatyto keisti geltonojo autobuso pagaminimo metai yra ankstesni, tuo aukštesnė pozicija mokyklai suteikiama.

3.2. Geltonojo autobuso, kurį numatoma keisti, rida.

 

Nustatant eiliškumą pagal 3.2 papildomą kriterijų, kuo mokyklos numatyto keisti geltonojo autobuso rida yra didesnė, tuo aukštesnė pozicija mokyklai suteikiama.

3.3. Mokyklos, kuriai prašoma geltonojo autobuso pakeisti jos turimą netinkamą eksploatuoti geltonąjį autobusą, iš viso turimas geltonųjų autobusų skaičius.

Nustatant eiliškumą pagal 3.3 papildomą kriterijų, kuo mokykla, kurios netinkamą eksploatuoti geltonąjį autobusą prašoma pakeisti, turi mažiau geltonųjų autobusų, tuo aukštesnė pozicija mokyklai suteikiama.

3.3. Mokyklos turimais geltonaisiais autobusais vežant kaimuose, miesteliuose toliau kaip 3 kilometrai nuo mokyklos gyvenančius pagal priešmokyklinio ir bendrojo ugdymo programas besimokančius mokinius į mokyklą (maršrutu namai–mokykla) iš viso per dieną visais mokyklos nustatytais geltonųjų autobusų maršrutais nuvažiuojamas atstumas (km).

Nustatant eiliškumą pagal 3.3 papildomą kriterijų,  kuo mokyklos turimais geltonaisiais autobusais vežant mokinius į mokyklą visais mokyklos nustatytais geltonųjų autobusų maršrutais per dieną iš viso nuvažiuojamas atstumas (km) yra didesnis, tuo aukštesnė pozicija mokyklai suteikiama.

3.4. Kaimuose, miesteliuose toliau kaip 3 kilometrai nuo mokyklos gyvenančių mokinių, kurie mokosi pagal priešmokyklinio ir bendrojo ugdymo programas, skaičius mokykloje, kuriai prašoma skirti autobusą pakeisti netinkamą eksploatuoti geltonąjį autobusą.

Nustatant eiliškumą pagal 3.4 papildomą kriterijų, kuo mokykloje, kurios geltonąjį autobusą prašoma pakeisti, kaimuose ir miesteliuose toliau kaip 3 kilometrai nuo tos mokyklos gyvenančių mokinių skaičius yra didesnis, tuo aukštesnė pozicija mokyklai suteikiama.

_______________________________

 


 

PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos

švietimo ir mokslo ministro

2017 m. vasario 13 d.

įsakymu Nr. V-75

 

 

GELTONŲJŲ AUTOBUSŲ, MOKYKLOMS SKIRIAMŲ ĮGYVENDINANT IŠ EUROPOS SĄJUNGOS STRUKTŪRINIŲ FONDŲ LĖŠŲ BENDRAI FINANSUOJAMĄ PROJEKTĄ „TIKSLINIŲ TRANSPORTO PRIEMONIŲ (GELTONŲJŲ AUTOBUSŲ) ĮSIGIJIMAS“  NR. 09.1.3-CPVA-V-704-01-0002, SKIRSTYMO KRITERIJŲ SĄRAŠAS 2017 METAMS

 

 

 

Pagrindinis kriterijus

Papildomi kriterijai

(taikomi nustatant paraiškų eiliškumą)

Pastabos

1. Vežti kaimuose, miesteliuose toliau kaip 3 kilometrai nuo mokyklos gyvenančius pagal priešmokyklinio ir bendrojo ugdymo programas besimokančius mokinius, kurie yra pakeitę mokyklą dėl jos reorganizavimo, likvidavimo ar struktūros pertvarkos, ir/arba kuriems vežimo į mokyklą paslauga neteikiama arba teikiama netinkamai.

1.1. Geltonąjį autobusą prašoma skirti vežti kaimuose, miesteliuose toliau kaip 3 kilometrai nuo mokyklos gyvenančius mokinius, kurie mokosi pagal bendrojo ugdymo programas ir yra pakeitę mokyklą dėl 2011–2016 metų laikotarpiu įvykusio jos reorganizavimo, likvidavimo ar struktūros pertvarkos.

Nustatant eiliškumą pagal 1.1 papildomą kriterijų, mokykloms, atitinkančioms šį kriterijų, suteikiama aukštesnė pozicija negu mokykloms, neatitinkančioms šio kriterijaus.

1.2. Atstumas (km) nuo reorganizuotos, likviduotos mokyklos ar mokyklos (jos skyriaus, filialo), kurioje įvykdyta struktūros pertvarka, iš kur bus vežami mokiniai, iki mokyklos (jos skyriaus, filialo), į kurią vežti kaimuose, miesteliuose toliau kaip 3 kilometrai nuo mokyklos gyvenančius pagal priešmokyklinio ir bendrojo ugdymo programas besimokančius mokinius prašoma skirti geltonąjį autobusą.

 

 

 

 

Nustatant eiliškumą pagal 1.2 papildomą kriterijų, kuo atstumas nuo reorganizuotos, likviduotos mokyklos ar mokyklos (jos skyriaus, filialo), kurios struktūra buvo pertvarkyta, iki mokyklos (jos skyriaus, filialo), į kurią vežti kaimuose, miesteliuose toliau kaip 3 kilometrai nuo mokyklos gyvenančius pagal priešmokyklinio ir bendrojo ugdymo programas besimokančius mokinius prašoma skirti geltonąjį autobusą, yra didesnis, tuo aukštesnė pozicija mokyklai suteikiama.

1.3. Kaimuose, miesteliuose toliau kaip 3 kilometrai nuo mokyklos gyvenančių pagal priešmokyklinio ir bendrojo ugdymo programas besimokančių mokinių skaičius mokykloje, kuriai prašoma skirti geltonąjį autobusą.

Nustatant eiliškumą pagal 1.3 papildomą kriterijų, kuo mokykloje, kuriai prašoma skirti geltonąjį autobusą, kaimuose, miesteliuose toliau kaip 3 kilometrai nuo tos mokyklos gyvenančių pagal priešmokyklinio ir bendrojo ugdymo programas besimokančių mokinių skaičius yra didesnis, tuo aukštesnė pozicija mokyklai suteikiama.

1.4. 2016–2017 m. m. į mokyklą nevežamų kaimuose, miesteliuose toliau kaip 3 kilometrai nuo mokyklos gyvenančių pagal priešmokyklinio ir bendrojo ugdymo programas besimokančių mokinių skaičius mokykloje, kuriai prašoma skirti geltonąjį autobusą.

Nustatant eiliškumą pagal 1.4 papildomą kriterijų, kuo kaimuose ir miesteliuose toliau kaip 3 kilometrai nuo mokyklos (skyriaus ar filialo) gyvenančių nevežamų pagal priešmokyklinio ir bendrojo ugdymo programas besimokančių mokinių skaičius mokykloje, kuriai prašoma skirti geltonąjį autobusą, yra didesnis, tuo aukštesnė pozicija mokyklai suteikiama.

1.5. Mokyklos, kuriai prašoma skirti geltonąjį autobusą, iš viso turimas geltonųjų autobusų skaičius.

Nustatant eiliškumą pagal 1.5 papildomą kriterijų, prioritetas teikiamas mokykloms, kurioms nebuvo skirta geltonųjų autobusų. Pagal kriterijų reitinguojant geltonuosius autobusus turinčias mokyklas, kuo mokykla turi mažiau geltonųjų autobusų, tuo aukštesnė pozicija mokyklai suteikiama.

1.6. Mokyklos turimais geltonaisiais autobusais vežant į mokyklą (maršrutu namai–mokykla) pagal priešmokyklinio ir bendrojo ugdymo programas besimokančius mokinius per dieną visais mokyklos nustatytais geltonųjų autobusų maršrutais iš viso nuvažiuojamas atstumas (km).

Nustatant eiliškumą pagal 1.6 papildomą kriterijų, prioritetas teikiamas mokykloms, kurių pagal priešmokyklinio ir bendrojo ugdymo programas besimokantys mokiniai nevežami geltonaisiais autobusais, nes mokykla neturi geltonojo autobuso. Pagal kriterijų reitinguojant geltonuosius autobusus turinčias mokyklas, kuo mokyklos turimais geltonaisiais autobusais vežant pagal priešmokyklinio ir bendrojo ugdymo programas besimokančius mokinius į mokyklą (maršrutu namai–mokykla) visais mokyklos nustatytais geltonųjų autobusų maršrutais per dieną iš viso nuvažiuojamas atstumas (km) yra didesnis, tuo aukštesnė pozicija mokyklai suteikiama.

1.7. Atstumas (km) nuo tolimiausios vietovės, iš kurios prašomu skirti geltonuoju autobusu bus vežami kaimuose ir miesteliuose toliau kaip 3 kilometrai nuo mokyklos (skyriaus ar filialo) gyvenantys pagal priešmokyklinio ugdymo programą besimokantys mokiniai, iki mokyklos (jos skyriaus, filialo), į kurią vežti prašoma skirti geltonąjį autobusą.

Nustatant eiliškumą pagal 1.7 papildomą kriterijų, kuo atstumas nuo tolimiausios vietovės, iš kurios prašomu skirti geltonuoju autobusu bus vežami kaimuose ir miesteliuose toliau kaip 3 km nuo mokyklos gyvenantys pagal priešmokyklinio ir bendrojo ugdymo programas besimokantys mokiniai, iki mokyklos (jos skyriaus, filialo), į kurią vežti prašoma skirti geltonąjį autobusą, yra didesnis, tuo aukštesnė pozicija mokyklai suteikiama.

2. Vežti kaimuose, miesteliuose toliau kaip 3 kilometrai nuo mokyklos gyvenančius pagal priešmokyklinio ugdymo programą besimokančius mokinius.

2.1. Kaimuose ir miesteliuose toliau kaip 3 kilometrai nuo mokyklos gyvenančių mokinių, kurie mokosi pagal priešmokyklinio ugdymo programą, skaičius mokykloje, kuriai prašoma skirti geltonąjį autobusą.

Nustatant eiliškumą pagal 2.1 papildomą kriterijų, kuo kaimuose ir miesteliuose toliau kaip 3 kilometrai nuo mokyklos gyvenančių mokinių, kurie mokosi pagal priešmokyklinio ugdymo programą, skaičius mokykloje, kuriai prašoma skirti geltonąjį autobusą, yra didesnis, tuo aukštesnė pozicija mokyklai suteikiama.

2.2. Mokyklos, kuriai prašoma skirti geltonąjį autobusą, iš viso turimas geltonųjų autobusų skaičius.

Nustatant eiliškumą pagal 2.2 papildomą kriterijų, prioritetas teikiamas mokykloms, kurioms nebuvo skirtas geltonasis autobusas. Reitinguojant geltonuosius autobusus turinčias mokyklas, kuo mokyklos, kuriai prašoma skirti geltonąjį autobusą, turimas geltonųjų autobusų skaičius  yra mažesnis, tuo aukštesnė pozicija mokyklai suteikiama.

2.3. Mokyklos turimais geltonaisiais autobusais į mokyklą (maršrutu namai–mokykla) vežant kaimuose ir miesteliuose toliau kaip 3 kilometrai nuo mokyklos gyvenančius pagal priešmokyklinio ugdymo programą besimokančius mokinius per dieną visais mokyklos nustatytais geltonųjų autobusų maršrutais iš viso nuvažiuojamas atstumas (km).

Nustatant eiliškumą pagal 2.3 papildomą kriterijų, prioritetas teikiamas mokykloms, kurių kaimuose ir miesteliuose toliau kaip 3 kilometrai nuo mokyklos gyvenantys pagal priešmokyklinio ugdymo programą besimokantys mokiniai nevežami geltonaisiais autobusais, nes mokykla neturi geltonojo autobuso. Pagal kriterijų reitinguojant geltonuosius autobusus turinčias mokyklas, kuo mokyklos turimais geltonaisiais autobusais vežant kaimuose ir miesteliuose toliau kaip 3 kilometrai nuo mokyklos gyvenančius pagal priešmokyklinio ugdymo programą besimokančius mokinius į mokyklą (maršrutu namai–mokykla) visais mokyklos nustatytais geltonųjų autobusų maršrutais iš viso per dieną nuvažiuojamas atstumas (km) yra didesnis, tuo aukštesnė pozicija mokyklai suteikiama.

2.4. Atstumas (km) nuo tolimiausios vietovės, iš kurios prašomu skirti geltonuoju autobusu bus vežami kaimuose ir miesteliuose toliau kaip 3 kilometrai nuo mokyklos (skyriaus ar filialo) gyvenantys pagal priešmokyklinio ugdymo programą besimokantys mokiniai, iki mokyklos (jos skyriaus, filialo), į kurią vežti prašoma skirti geltonąjį autobusą.

Nustatant eiliškumą pagal 2.4 papildomą kriterijų, kuo atstumas nuo tolimiausios vietovės, iš kurios prašomu skirti geltonuoju autobusu bus vežami kaimuose ir miesteliuose toliau kaip 3 kilometrai nuo mokyklos (skyriaus ar filialo) gyvenantys pagal priešmokyklinio ugdymo programą besimokantys mokiniai, iki mokyklos (jos skyriaus, filialo), į kurią vežti prašoma skirti geltonąjį autobusą, yra didesnis, tuo aukštesnė pozicija mokyklai suteikiama.

________________________________