Lietuvos Respublikos Vyriausybė

 

nutarimas

Dėl LIETUVOS RESPUBLIKOS 2016 METŲ VALSTYBĖS BIUDŽETO IR SAVIVALDYBIŲ BIUDŽETŲ FINANSINIŲ RODIKLIŲ PROJEKTŲ RENGIMO PLANO PATVIRTINIMO

 

2015 m. vasario 25 d. Nr. 212
Vilnius

 

Įgyvendindama Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų sudarymo ir vykdymo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. gegužės 14 d. nutarimu Nr. 543 „Dėl Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų sudarymo ir vykdymo taisyklių patvirtinimo“, 3 punktą, Lietuvos Respublikos Vyriausybė nutaria:

Patvirtinti Lietuvos Respublikos 2016 metų valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių projektų rengimo planą (pridedama).

 

 

 

Ministras Pirmininkas                                                                      Algirdas Butkevičius

 

 

 

Ūkio ministras, pavaduojantis

finansų ministrą                                                                               Evaldas Gustas

 


 

PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos Vyriausybės
2015 m. vasario 25 d. nutarimu Nr. 212

 

 

 

LIETUVOS RESPUBLIKOS 2016 METŲ VALSTYBĖS BIUDŽETO IR SAVIVALDYBIŲ BIUDŽETŲ FINANSINIŲ RODIKLIŲ PROJEKTŲ RENGIMO PLANAS

 

 

 

1Lietuvos Respublikos Vyriausybės kanceliarija (toliau – Vyriausybės kanceliarija) iki 2015 m. kovo 13 d. parengia Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2016 metų veiklos prioritetų projektą.

2.  Iki 2015 m. kovo 2 d. (I etapas) ir iki 2015 m. iki rugpjūčio 10 d. (II etapas) pateikia Lietuvos Respublikos finansų ministerijai (toliau – Finansų ministerija) informaciją (2014–2018 metai) apie:

2.1. miškų ūkio ekonominius rodiklius – Lietuvos Respublikos aplinkos ministerija;

2.2. darbo užmokesčio indeksus, darbo užmokesčio fondo dydį, darbuotojų skaičių (vidutinį metinį dirbančių ir vidutinį metinį sąlyginį) ir nedarbą – Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija (toliau – Socialinės apsaugos ir darbo ministerija);

2.3. transporto plėtojimą – Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija;

2.4. pagrindines ekonominės veiklos rūšis (detalizuodamos pagrindinių rūšių pramonės produkcijos gamybą) – Lietuvos Respublikos ūkio ministerija ir Lietuvos Respublikos energetikos ministerija;

2.5. užsienio prekybą ir jos struktūros elementus – Lietuvos Respublikos užsienio reikalų ministerija ir Lietuvos Respublikos ūkio ministerija;

2.6. bendrąją žemės ūkio produkciją – Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministerija;

2.7. ryšių ir informatikos plėtojimą – Informacinės visuomenės plėtros komitetas prie Susisiekimo ministerijos (toliau – Informacinės visuomenės plėtros komitetas), Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija ir Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerija.

3.  Iki 2015 m. kovo 2 d. pateikia Finansų ministerijai:

3.1. Valstybinio socialinio draudimo fondo 2015 metų patikslintas prognozes, 2016–2017 metų prognozes ir 20152017 metų pajamų bei išlaidų išskaidymą pagal ekonominės klasifikacijos straipsnius – Socialinės apsaugos ir darbo ministerija;

3.2. Privalomojo sveikatos draudimo fondo 2015 metų patikslintas prognozes, 2016–2017 metų prognozes ir 20152017 metų pajamų bei išlaidų išskaidymą pagal ekonominės klasifikacijos straipsnius – Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerija;

3.3. privatizavimo sandorių ir valstybės nekilnojamojo turto ir kitų nekilnojamųjų daiktų pardavimo numatomų įplaukų į Privatizavimo fondą 2016–2018 metų prognozes – centralizuotai valdomo valstybės turto valdytojas (toliau – CTV).

4.   Iki 2015 m. kovo 23 d. (I etapas) ir iki 2015 m. rugpjūčio 10 d. (II etapas) pateikia Finansų ministerijai informaciją apie 2016–2018 metais:

4.1. planuojamą lėšų poreikį priemonėms, finansuojamoms iš Europos žemės ūkio garantijų fondo, Europos žemės ūkio fondo kaimo plėtrai, Europos jūrų reikalų ir žuvininkystės fondo ir bendrojo finansavimo iš Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto (toliau – valstybės biudžetas), nurodydama lėšų poreikį netinkamam finansuoti Europos Sąjungos finansinės paramos lėšomis pirkimo ir (arba) importo pridėtinės vertės mokesčiui apmokėti – Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministerija (1 priedas);

4.2. planuojamą Europos Sąjungos finansinės paramos ir bendrojo finansavimo iš valstybės biudžeto lėšų poreikį gyvūnų užkrečiamosioms ligoms kontroliuoti, nurodydama lėšų poreikį netinkamam finansuoti Europos Sąjungos finansinės paramos lėšomis pirkimo ir (arba) importo pridėtinės vertės mokesčiui apmokėti – Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba (1 priedas);

4.3. įstaigos, kurių vadovai yra asignavimų valdytojai:

4.3.1.   planuojamą Europos Sąjungos fondų ir bendrojo finansavimo iš valstybės biudžeto lėšų poreikį bendrai iš Europos Sąjungos fondų lėšų finansuojamiems projektams įgyvendinti atskirai pagal kiekvieną 2007–2013 metų veiksmų programų prioritetą (taip pat nurodomas valstybės biudžeto lėšų poreikis netinkamam finansuoti Europos Sąjungos fondų lėšomis pirkimo ir (arba) importo pridėtinės vertės mokesčiui apmokėti, kai projekto vykdytojas vykdo mišrias veiklas ir projekto tinkamumo finansuoti vertinimo metu negalima nustatyti, kurios projekto pirkimo ir (arba) importo pridėtinės vertės mokesčio dalies nėra galimybės įtraukti į atskaitą) – institucijos, atsakingos už Lietuvos 2007–2013 metų Europos Sąjungos struktūrinės paramos panaudojimo strategiją įgyvendinančių veiksmų programų priemonių, išskyrus techninės paramos priemones, įgyvendinimą (1 priedas);

4.3.2.   planuojamą Europos Sąjungos struktūrinių fondų ir bendrojo finansavimo iš valstybės biudžeto lėšų poreikį bendrai iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų finansuojamiems projektams įgyvendinti atskirai pagal kiekvieną 2014–2020 metų Europos Sąjungos struktūrinių fondų veiksmų programos prioritetą ir fondą (taip pat nurodomas valstybės biudžeto lėšų poreikis netinkamam finansuoti Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšomis pirkimo ir (arba) importo pridėtinės vertės mokesčiui apmokėti, kai projekto vykdytojas vykdo mišrias veiklas ir projekto tinkamumo finansuoti vertinimo metu negalima nustatyti, kurios projekto pirkimo ir (arba) importo pridėtinės vertės mokesčio dalies nėra galimybės įtraukti į atskaitą) – institucijos, atsakingos už Lietuvos 2014–2020 metų Europos Sąjungos struktūrinių fondų veiksmų programos prioriteto įgyvendinimo priemonių, išskyrus techninės paramos priemones, įgyvendinimą (1 priedas);

4.3.3.   planuojamą Šveicarijos finansinės paramos ir bendrojo finansavimo iš valstybės biudžeto lėšų poreikį Lietuvos Respublikos ir Šveicarijos Konfederacijos bendradarbiavimo programai, kuria siekiama sumažinti ekonominius ir socialinius skirtumus išsiplėtusioje Europos Sąjungoje, įgyvendinti – tarpinės institucijos (įgyvendinant programą) ir (arba) pavienio projekto vykdytojas (įgyvendinant pavienį projektą), atsakingi už šios programos įgyvendinimą (1 priedas);

4.3.4.   planuojamą 2009–2014 metų Europos ekonominės erdvės (toliau – EEE) ir Norvegijos finansinių mechanizmų finansinės paramos ir bendrojo finansavimo iš valstybės biudžeto lėšų poreikį – programų operatoriai, atsakingi už 2009–2014 metų EEE ir Norvegijos finansinių mechanizmų programų įgyvendinimą (1 priedas);

4.3.5.   numatomą gauti Europos Sąjungos ir kitą tarptautinę finansinę paramą (išskyrus nurodytą šio plano 4.1, 4.2 ir 4.3.1–4.3.4 papunkčiuose) ir bendrojo finansavimo lėšų poreikį (1 priedas).

5.   Įstaigos, kurių vadovai yra asignavimų valdytojai, iki 2015 m. kovo 23 d. pateikia Finansų ministerijai informaciją apie:

5.1.      2016–2018 metais planuojamas biudžetinių įstaigų pajamų įmokas į valstybės biudžetą, valstybės biudžeto pajamų iš mokesčių dalį ir kitas lėšas, įstatymais ir kitais teisės aktais numatomas skirti įstaigos programoms finansuoti, jų paskirstymą (2 priedas);

5.2.      programas ir (ar) programų priemones, kurios bus baigtos vykdyti 2015, 2016 ir 2017 metais ir kurioms nereikia numatyti asignavimų atitinkamai 2016, 2017 ir 2018 metais (netęstinas programas (priemones) (3 priedas).

6.   Įstaigos, kurių vadovai yra asignavimų valdytojai, pateikia Finansų ministerijai:

6.1.      iki 2015 m. kovo 23 d. – skaičiavimus, kuriais pagrindžiamas savivaldybių 2016 metų biudžetų pajamų ir išlaidų pokytis dėl priimtų ir numatomų priimti teisės aktų;

6.2.      iki 2015 m. birželio 22 d. – lėšų poreikį 2016 metams pagal teisės aktus savivaldybėms perduotoms įstaigoms ir savivaldybių mokykloms (klasėms arba grupėms), skirtoms šalies (regiono) mokiniams, ir turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių išlaikyti (pagal kiekvieną įstaigą ir savivaldybę, išskiriant asignavimus darbo užmokesčiui), kurios neturėtų būti finansuojamos skiriant specialias tikslines dotacijas;

6.3.      iki 2015 m. rugpjūčio 17 d. – duomenis apie 2016 metų valstybės biudžeto asignavimus valstybės biudžeto specialioms tikslinėms dotacijoms savivaldybių biudžetams pagal konkrečią paskirtį.

7.   Savivaldybės prireikus pateikia įstaigoms, kurių vadovai yra asignavimų valdytojai, jų nustatytais terminais informaciją, reikalingą apskaičiuoti asignavimų poreikiui valstybės biudžeto specialioms tikslinėms dotacijoms savivaldybių biudžetams pagal konkrečią paskirtį.

8.   Savivaldybės iki 2015 m. rugpjūčio 10 d. pateikia Finansų ministerijai prognozuojamus 2016 metų duomenis apie:

8.1.      savivaldybėms priklausančių (iš savivaldybių biudžetų finansuojamų) švietimo įstaigų patalpų naudingąjį plotą;

8.2.      savivaldybės teritorijoje esančių gyvenamųjų vietovių, kurioms suteiktas kurorto statusas, bendrą plotą;

8.3.      savivaldybės teritorijoje esančių gyvenamųjų vietovių, kurioms suteiktas kurortinės teritorijos statusas, bendrą plotą.

9.   Savivaldybės iki 2015 m. rugpjūčio 10 d. pateikia Finansų ministerijai prognozuojamas 2016 metų įplaukas į savivaldybių biudžetus pagal šias pajamų rūšis: savivaldybių administruojamas pajamas, gautas už išnuomotą valstybinę žemę ir valstybinio vidaus vandenų fondo vandens telkinius, vietines rinkliavas, materialiojo ir nematerialiojo turto realizavimo pajamas, palūkanas už depozitus, dividendus, pajamas iš baudų ir konfiskacijų, kitas neišvardytas pajamas ir biudžetinių įstaigų pajamas pagal kiekvieną pajamų už prekes ir paslaugas rūšį.

10. Finansų ministerija iki 2015 m. balandžio 10 d. (I etapas) pateikia Valstybinei mokesčių inspekcijai prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos (toliau – Valstybinė mokesčių inspekcija) duomenis apie prognozuojamas 2016 metų gyventojų pajamų mokesčio įplaukas į nacionalinį biudžetą ir iki 2015 m. rugsėjo 11 d. (II etapas) – patikslintus šių įplaukų duomenis.

11. Valstybinė mokesčių inspekcija iki 2015 m. balandžio 15 d. (I etapas) pateikia Finansų ministerijai duomenis apie prognozuojamas 2016 metų įplaukas į savivaldybės biudžetą kiekvienoje savivaldybės teritorijoje pagal administruojamus mokesčius ir iki 2015 m. rugsėjo 15 d. (II etapas) – patikslintus šių įplaukų duomenis.

12. Finansų ministerija iki 2015 m. balandžio 20 d. pateikia Lietuvos Respublikos Vyriausybei (toliau – Vyriausybė):

12.1.    Lietuvos Respublikos 2016–2018 metų preliminarių valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų konsoliduotos visumos pagrindinių rodiklių ir asignavimų planavimo bendrųjų principų projektą;

12.2.    preliminarius duomenis apie Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos dydį.

13. Vyriausybė šio plano 12 punkte nurodytus duomenis pateikia susipažinti Lietuvos Respublikos Seimo Biudžeto ir finansų komitetui.

14. Pagal Strateginio planavimo metodiką, patvirtintą Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2002 m. birželio 6 d. nutarimu Nr. 827 „Dėl Strateginio planavimo metodikos patvirtinimo“, įstaigos, kurių vadovai yra asignavimų valdytojai, iki 2015 m. gegužės 15 d. pateikia Finansų ministerijai 2016–2018 metų strateginių veiklos planų projektus, atitinkančius asignavimų nustatymo bendruosius principus, o ministrai – ir tarpinstitucinių veiklos planų projektus.

Ministrai jiems pavestų valdymo sričių 2016–2018 metų strateginių veiklos planų projektus (juose turi būti įskaitytas lėšų poreikis valstybės biudžeto specialioms tikslinėms dotacijoms savivaldybių biudžetams) ir tarpinstitucinių veiklos planų projektus pateikia Vyriausybės kanceliarijai.

15. Ministerijos iki 2015 m. gegužės 15 d. pateikia Finansų ministerijai informaciją apie lėšų poreikį ministrui pavestos valdymo srities materialiajam ir nematerialiajam turtui sukurti ir įsigyti investicijų projektams (investicijų projektų įgyvendinimo programoms), siūlomiems įtraukti į Valstybės investicijų 2016–2018 metų programą (toliau – valstybės kapitalo investicijos) (4 priedas).

16. Įstaigos, kurių vadovai yra asignavimų valdytojai, iki 2015 m. gegužės 15 d. kartu su strateginių veiklos planų projektais pateikia Finansų ministerijai lėšų, reikalingų naujoms funkcijoms atlikti, veikloms ir (arba) priemonėms vykdyti, poreikį (aiškinamajame rašte nurodydamos konkrečias programas ir jų priemones).

17. Vyriausybės kanceliarija nuo 2015 m. gegužės 26 d. iki 2015 m. birželio 13 d. išnagrinėja šio plano 12 ir 14–16 punktuose pateiktą informaciją ir rengia Ministro Pirmininko, finansų ministro ir atitinkamų valdymo sričių ministrų diskusijas apie planuojamus pasiekti rezultatus ir asignavimus. Per šias diskusijas, atsižvelgiant į planuojamus pasiekti rezultatus, susitariama dėl 2016–2018 metų maksimalių valstybės biudžeto asignavimų limitų skyrimo ministrų valdymo sritims.

18. Finansų ministerija iki 2015 m. liepos 1 d. raštu praneša ministerijoms apie ministrų valdymo sritims ir kitoms įstaigoms, kurių vadovai yra asignavimų valdytojai, numatomus skirti 2016–2018 metais maksimalius asignavimų limitus (išlaidoms ir materialiajam ir nematerialiajam turtui sukurti ir įsigyti (valstybės kapitalo investicijoms), įskaitant asignavimus valstybės biudžeto specialioms tikslinėms dotacijoms savivaldybių biudžetams.

19. Ministerijos per 7 darbo dienas nuo Finansų ministerijos pranešimo apie ministrų valdymo sritims numatomus skirti 2016–2018 metais maksimalius asignavimų limitus (išlaidoms ir materialiajam ir nematerialiajam turtui sukurti ir įsigyti (valstybės kapitalo investicijoms) gavimo asignavimus paskirsto ministrų valdymo sričių įstaigoms, kurių vadovai yra asignavimų valdytojai, savivaldybėms ir šią informaciją pateikia ministrų valdymo sričių įstaigoms, kurių vadovai yra asignavimų valdytojai, savivaldybėms ir Finansų ministerijai.

20. Per 40 kalendorinių dienų nuo šio plano 18 punkte nurodyto pranešimo gavimo pateikia:

20.1.    įstaigos, kurių vadovai yra asignavimų valdytojai (išskyrus ministrų valdymo sričių įstaigas, kurių vadovai yra asignavimų valdytojai), patikslintus 2016–2018 metų strateginių veiklos planų projektus ir 2016–2018 metų valstybės biudžeto programų sąmatų projektus su preliminariais skaičiavimais, neviršydamos nurodytų maksimalių asignavimų limitų (prireikus kartu turi būti teikiami teisės aktų pakeitimo, keičiančio atitinkamo asignavimų valdytojo valdymo srities išlaidas, projektai), – Finansų ministerijai. Institucijos, atsakingos už Lietuvos 2007–2013 metų Europos Sąjungos struktūrinės paramos panaudojimo strategiją įgyvendinančių veiksmų programų priemonių ir 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos priemonių įgyvendinimą, teikdamos Finansų ministerijai patikslintus 2016–2018 metų strateginių veiklos planų projektus, nurodo valstybės biudžeto programas, kurioms įgyvendinti planuojamas 2016–2018 metais Europos Sąjungos fondų lėšų poreikis, taip pat atskirai nurodo Europos Sąjungos struktūrinę paramą ir valstybės biudžeto bendrojo finansavimo lėšas, skirtinas bendrai finansuojamiems su Europos Sąjungos lėšomis projektams įgyvendinti;

20.2.    ministrų valdymo sričių įstaigos, kurių vadovai yra asignavimų valdytojai, patikslintus 2016–2018 metų strateginių veiklos planų projektus pateikia atitinkamai ministerijai jos nustatytu laiku, o valstybės biudžeto programų sąmatų projektus su preliminariais skaičiavimais – Finansų ministerijai;

20.3.    ministerijos ministrams pavestų valdymo sričių patikslintus 2016–2018 metų strateginių veiklos planų projektus – Finansų ministerijai ir Vyriausybės kanceliarijai;

20.4.    neviršydamos šio plano 18 punkte nurodytų valstybės kapitalo investicijų preliminarių limitų, valstybės institucijos ir įstaigos, kurioms įstatymais ir kitais teisės aktais pavesta formuoti arba dalyvauti formuojant atitinkamos srities valstybės politiką, kitos institucijos ir įstaigos, kurių vadovai yra asignavimų valdytojai, Finansų ministerijai pateikia informaciją apie:

20.4.1. atitinkamos srities, savo institucijos arba įstaigos investavimo 3 metų prioritetus, jų pagrindimą, nurodo pagal kiekvieną prioritetą siūlomų skirti lėšų sumą, valstybės kapitalo investicijų į atitinkamą sritį 3 metų limitų paskirstymą pagal valstybės institucijas, įstaigas ir įmones, savivaldybių institucijas, taip pat kitus ūkio subjektus, kuriems numatoma skirti valstybės lėšų, ir valstybės investicijų projektus (investicijų projektų įgyvendinimo programas). Kartu pateikiami parengti valstybės investicijų projektai. Teikiami informacinės visuomenės plėtros valstybės investicijų projektai turi būti suderinti su Informacinės visuomenės plėtros komitetu;

20.4.2. tęstinius valstybės investicijų projektus, kuriems nesiūloma skirti lėšų;

20.4.3. naujus valstybės investicijų projektus, kuriems siūloma skirti lėšų;

20.5.    įstaigos, kurių vadovai yra asignavimų valdytojai, patikslintą informaciją apie 2016–2018 metų planuojamas biudžetinių įstaigų pajamų įmokas į valstybės biudžetą, valstybės biudžeto pajamų iš mokesčių dalį ir kitas lėšas, įstatymais ir kitais teisės aktais numatomas skirti įstaigos programoms finansuoti, jų paskirstymą ir pagal Lietuvos Respublikos biudžeto sandaros įstatymo 14 straipsnio 2 ir (arba) 3 dalis planuojamus perkelti iš 2015 metais į biudžetą pervestų ir nepanaudotų biudžetinių įstaigų pajamų įmokų likučius, kai jie paliekami asignavimų valdytojui naudoti viršijant Lietuvos Respublikos Seimo patvirtintas bendras asignavimų sumas, – Finansų ministerijai (2 priedas).

21. Įstaigos, kurių vadovai yra asignavimų valdytojai, iki 2015 m. liepos 17 d. pateikia Finansų ministerijai informaciją apie planuojamas 2016 metų Privatizavimo fondo išlaidas ekspertams, kuriuos numatyta pasitelkti privatizuojant valstybei (savivaldybei) nuosavybės teise priklausančius akcijų paketus, už paslaugas sumokėti su jas pagrindžiančiais skaičiavimais.

22. CTV iki 2015 m. liepos 17 d. pateikia Finansų ministerijai informaciją apie 2016 metų privatizavimo sandorių ir valstybės nekilnojamojo turto ir kitų nekilnojamųjų daiktų pardavimo numatomas patikslintas įplaukas į Privatizavimo fondą ir išlaidas CTV atlygiui už valstybei nuosavybės teise priklausančių akcijų privatizavimą mokėti, taip pat CTV atlygiui už valstybės nekilnojamojo turto ir jam priskirtų valstybinės žemės sklypų bei kitų nekilnojamųjų daiktų pardavimą mokėti, ekspertams už paslaugas sumokėti, privatizavimo objektams parengti privatizuoti ir įsiteisėjusiems teismo sprendimams, kuriais CTV įpareigota grąžinti į Privatizavimo fondą pervestas lėšas, vykdyti su jas pagrindžiančiais skaičiavimais ir (ar) dokumentais.

23. Vyriausybės kanceliarija kartu su Finansų ministerija iki 2015 m. rugsėjo 2 d. išnagrinėja šio plano 20.3 papunktyje nurodytų ministrams pavestų valdymo sričių
2016–2018 metų strateginių veiklos planų projektų atitiktį Vyriausybės programai ir Vyriausybės prioritetams, diskusijų apie planuojamus pasiekti rezultatus ir asignavimus rezultatams ir maksimaliems asignavimų limitams ir prireikus pateikia pastabų ir pasiūlymų.

24. Įstaigos, kurių vadovai yra asignavimų valdytojai, atsižvelgdamos į Vyriausybės kanceliarijos ir Finansų ministerijos pastabas ir pasiūlymus, prireikus patikslina 2016–2018 metų strateginių veiklos planų projektus, valstybės biudžeto programų sąmatų projektus, įskaitant valstybės kapitalo investicijas, ir per 7 darbo dienas nuo Vyriausybės kanceliarijos ir Finansų ministerijos pastabų ir pasiūlymų gavimo pateikia juos Finansų ministerijai.

25. Savivaldybės iki 2015 m. rugsėjo 4 d. pateikia Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerijai informaciją apie pasikeitusį mokinių skaičių nuo 2015 m. rugsėjo 1 dienos.

26. Iki 2015 m. rugsėjo 14 d. pateikia Finansų ministerijai:

26.1. Valstybinio socialinio draudimo fondo 2016–2017 metų patikslintas prognozes, 2018 metų prognozes ir 2016–2018 metų pajamų bei išlaidų išskaidymą pagal ekonominės klasifikacijos straipsnius – Socialinės apsaugos ir darbo ministerija;

26.2. Privalomojo sveikatos draudimo fondo 2016–2017 metų patikslintas prognozes, 2018 metų prognozes ir 2016–2018 metų pajamų bei išlaidų išskaidymą pagal ekonominės klasifikacijos straipsnius – Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerija;

26.3. privatizavimo sandorių ir valstybės nekilnojamojo turto ir kitų nekilnojamųjų daiktų pardavimo numatomų įplaukų į Privatizavimo fondą 2016–2018 metų patikslintas prognozes – CTV.

27. Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerija, naudodamasi informacija, nurodyta šio plano 25 punkte, iki 2015 m. rugsėjo 16 d. pateikia Finansų ministerijai informaciją apie patikslintą specialios tikslinės dotacijos mokinio krepšeliui finansuoti poreikį 2016 metams.

28. Finansų ministerija iki 2015 m. rugsėjo 25 d. pateikia Vyriausybei parengtą Lietuvos Respublikos 2016 metų valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių patvirtinimo įstatymo projektą.

29. Finansų ministerija ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo Lietuvos Respublikos 2016 metų valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių patvirtinimo įstatymo projekto pateikimo Vyriausybei pateikia Vyriausybei nutarimo dėl išvados apie Lietuvos Respublikos 2016 metų valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių patvirtinimo įstatymo projekto atitiktį dokumente „Europos Sąjungos Tarybos rekomendacijos dėl 2015 metų Lietuvos nacionalinės reformų programos su Tarybos nuomone dėl Lietuvos 2015 metų stabilumo programos“ pateiktai nuomonei dėl Lietuvos 2015 metų stabilumo programos projektą.

30. Vyriausybė iki 2015 m. spalio 14 d. priima sprendimą dėl Finansų ministerijos įgaliojimo pateikti Europos Komisijai Lietuvos Respublikos 2016 metų valdžios sektoriaus planinius fiskalinius rodiklius.

 

 

––––––––––––––––––––