Lietuvos Respublikos Vyriausybė

 

nutarimas

DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS VYRIAUSYBĖS 2009 m. lapkričio 25 D. NUTARIMO NR. 1540 „DĖL POTENCIALIŲ DALYVIŲ ATITIKTIES NACIONALINIO SAUGUMO INTERESAMS ĮVERTINIMO KOMISIJOS SUDARYMO IR ŠIOS KOMISIJOS DARBO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2018 m. kovo 21 d. Nr. 266

Vilnius

 

Lietuvos Respublikos Vyriausybė nutaria:

Pakeisti Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2009 m. lapkričio 25 d. nutarimą Nr. 1540 „Dėl Potencialių dalyvių atitikties nacionalinio saugumo interesams įvertinimo komisijos sudarymo ir šios komisijos darbo tvarkos aprašo patvirtinimo“ ir jį išdėstyti nauja redakcija:

 

LIETUVOS RESPUBLIKOS VYRIAUSYBĖ

 

NUTARIMAS

DĖL NACIONALINIAM SAUGUMUI UŽTIKRINTI SVARBIŲ OBJEKTŲ APSAUGOS KOORDINAVIMO KOMISIJOS DARBO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbių objektų apsaugos įstatymo 19 straipsniu ir Lietuvos Respublikos visuomenės informavimo įstatymo 22 straipsnio 5 dalies 4 ir 5 punktais, 31 straipsnio 11 dalies 4 ir 5 punktais, 33 straipsnio 3 dalimi, Lietuvos Respublikos Vyriausybė nutaria:

Patvirtinti Nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbių objektų apsaugos koordinavimo komisijos darbo tvarkos aprašą (pridedama).“

 

 

 

Ministras Pirmininkas                                                                      Saulius Skvernelis

 

 

 

Ūkio ministras                                                                                 Virginijus Sinkevičius

 

 

PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos Vyriausybės
2009 m. lapkričio 25 d. nutarimu Nr. 1540
(Lietuvos Respublikos Vyriausybės
2018 m. kovo 21 d.  nutarimo Nr. 266
redakcija)

 

 

NACIONALINIAM SAUGUMUI UŽTIKRINTI SVARBIŲ OBJEKTŲ APSAUGOS KOORDINAVIMO KOMISIJOS DARBO TVARKOS APRAŠAS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbių objektų apsaugos koordinavimo komisijos darbo tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) reglamentuoja Nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbių objektų apsaugos koordinavimo komisijos (toliau – Komisija) veiklą.

2. Apraše vartojamos sąvokos apibrėžtos Lietuvos Respublikos nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbių objektų apsaugos įstatyme (toliau – Įstatymas) ir Lietuvos Respublikos visuomenės informavimo įstatyme (toliau – Visuomenės informavimo įstatymas).

3. Komisijos paskirtis – atlikti investuotojų, nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbios įmonės ketinamo sudaryti ar sudaryto sandorio, transliuotojų ir (ar) retransliuotojų, užsakomųjų visuomenės informavimo audiovizualinėmis priemonėmis paslaugų teikėjų, televizijos programų ir (ar) atskirų programų platinimo internete paslaugų teikėjų, pareiškėjų, norinčių gauti transliavimo ir (ar) retransliuojamo turinio licenciją, asmenų, ketinančių įsigyti transliavimo ar retransliuojamo turinio licencijos turėtojo akcijas (dalis, pajus) ir (ar) kontrolę (valdymą), ir su jais susijusių asmenų patikrą dėl atitikties nacionalinio saugumo interesams ir atlikti kitas Įstatyme nustatytas funkcijas.

4. Komisiją ūkiškai ir techniškai aptarnauja Lietuvos Respublikos Vyriausybės kanceliarija (toliau – Vyriausybės kanceliarija).

5. Jeigu Komisija neturi įgaliojimų priimti sprendimą dėl kreipimesi pateikto prašymo, Vyriausybės kanceliarija ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo kreipimosi gavimo perduoda kreipimąsi subjektui, kuris turi įgaliojimus nagrinėti kreipimąsi, ir apie tai raštu praneša kreipimąsi pateikusiam asmeniui.

6. Jeigu Komisija neturi įgaliojimų priimti sprendimą dėl kreipimesi pateikto prašymo ir nėra kito subjekto, kuriam būtų galima perduoti šį kreipimąsi nagrinėti pagal kompetenciją, Vyriausybės kanceliarija ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo kreipimosi gavimo apie tai raštu praneša kreipimąsi pateikusiam asmeniui.

II SKYRIUS

KREIPIMASIS Į KOMISIJĄ IR DOKUMENTŲ PATEIKIMAS KOMISIJAI

 

PIRMASIS SKIRSNIS

KREIPIMOSI Į KOMISIJĄ PAGRINDAI

 

7. Dėl pirmos ir antros kategorijų nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbių įmonių į Komisiją kreipiamasi šiais atvejais:

7.1. šių įmonių reorganizavimo, pertvarkymo, restruktūrizavimo ar likvidavimo atvejais;

7.2. kai investuotojas, veikdamas savarankiškai ar kartu su kitais sutartinai veikiančiais asmenimis, siekia įsigyti pirmos ar antros kategorijos nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbios įmonės akcijų, kurios kartu su jo turimu akcijų paketu arba kartu su kitų sutartinai veikiančių asmenų turimu akcijų paketu suteikia 1/4 ar daugiau balsų pirmos ar antros kategorijos nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbios įmonės visuotiniame akcininkų susirinkime, arba sudarant balsavimo teisės perleidimo sutartį įgyti teisę naudotis neturtinėmis akcininko teisėmis, kurios kartu su jo turimu akcijų paketu arba kartu su kitų sutartinai veikiančių asmenų turimu akcijų paketu suteikia 1/4 ar daugiau balsų pirmos ar antros kategorijos nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbios įmonės akcijų;

7.3. kai investuotojas, veikdamas savarankiškai ar kartu su kitais sutartinai veikiančiais asmenimis, siekia įsigyti pirmos ar antros kategorijos nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbios įmonės konvertuojamųjų obligacijų, kurios, pakeistos į akcijas, kartu su jo turimu akcijų paketu arba kartu su kitų sutartinai veikiančių asmenų turimu akcijų paketu suteiktų 1/4 ar daugiau balsų pirmos ar antros kategorijos nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbios įmonės visuotiniame akcininkų susirinkime.

8. Pirmos ir antros kategorijų nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbios įmonės privalo informuoti Komisiją apie ketinamus sudaryti sandorius ar esminius jau sudarytų sandorių pakeitimus, jeigu:

8.1. dėl sandorio nutraukimo nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbi įmonė galėtų patirti papildomų išlaidų ar nuostolių, kurių vertė viršytų 2,5 procento praėjusių finansinių metų metinių įmonės pajamų;

8.2. sandorio pagrindu kitai sandorio šaliai ar tretiesiems asmenims yra suteikiama teisė aptarnauti, gauti prieigą ar kitaip susipažinti su įmonės saugos planuose numatytomis esminėmis informacinėmis technologijomis, jų sistemomis ar infrastruktūra, duomenų bazėmis ar jose esančiais duomenimis.

9. Nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbios įmonės privalo informuoti Komisiją apie ketinamus sudaryti sandorius ar esminius jau sudarytų sandorių pakeitimus, kai sandorio vertė viršija 10 procentų praėjusių finansinių metų metinių įmonės pajamų, ir turi teisę kreiptis į Komisiją dėl kitų savo sandorių atitikties nacionalinio saugumo interesams patikros.

10. Dėl trečios kategorijos nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbių įmonių į Komisiją kreipiamasi šiais atvejais:

10.1. kai investuotojas, veikdamas savarankiškai ar kartu su kitais sutartinai veikiančiais asmenimis, siekia įsigyti trečios kategorijos nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbios įmonės akcijų, kurios kartu su jo turimu akcijų paketu arba kartu su kitų sutartinai veikiančių asmenų turimu akcijų paketu suteikia 1/3 ar daugiau balsų trečios kategorijos nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbios įmonės visuotiniame akcininkų susirinkime, arba sudarant balsavimo teisės perleidimo sutartį įgyti teisę naudotis neturtinėmis akcininko teisėmis, kurios kartu su jo turimu akcijų paketu arba kartu su kitų sutartinai veikiančių asmenų turimu akcijų paketu suteikia 1/3 ar daugiau trečios kategorijos nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbios įmonės akcijų;

10.2. kai investuotojas, veikdamas savarankiškai ar kartu su kitais sutartinai veikiančiais asmenimis, siekia įsigyti trečios kategorijos nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbios įmonės konvertuojamųjų obligacijų, kurios, pakeistos į akcijas, kartu su jo turimu akcijų paketu arba kartu su kitų sutartinai veikiančių asmenų turimu akcijų paketu suteiktų 1/3 ar daugiau balsų trečios kategorijos nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbios įmonės visuotiniame akcininkų susirinkime.

11. Jeigu nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbios įmonės akcininkas yra juridinis asmuo, kuris nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbioje įmonėje turi daugiau kaip 1/3 balsų suteikiančių akcijų (toliau šiame punkte – juridinis asmuo), ir numatoma, kad pasikeis jį kontroliuojantis asmuo, juridinis asmuo turi kreiptis į Komisiją dėl atitikties nacionalinio saugumo interesams įvertinimo.

12. Į Komisiją kreipiamasi, kai planuojama sunaikinti, perduoti investuotojui ar įkeisti nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbios įmonės saugumo plane nurodytą turtą (nustatyti jam hipoteką), kurį tokia įmonė valdo, naudoja ar juo disponuoja.

13. Į Komisiją kreipiamasi, kai planuojama perduoti investuotojui nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbius įrenginius ar turtą, nuosavybės teise priklausančius nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbioms įmonėms ar investuotojams, ar tokio investuotojo reikalavimams užtikrinti įkeičiant nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbius įrenginius ar turtą, ar nustatant jam hipoteką.

14. Į Komisiją kreipiamasi, kai planuojama perduoti investuotojui nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbius įrenginius ar turtą, nuosavybės teise priklausančius valstybei ar savivaldybėms, išskyrus nuosavybės teisių perdavimą.

15. Investuotojas, kuris, veikdamas savarankiškai ar kartu su kitais sutartinai veikiančiais asmenimis, siekia įsigyti akcijų, kurios kartu su jo turimu akcijų paketu arba kartu su kitų sutartinai veikiančių asmenų turimu akcijų paketu suteikia 1/4 ar daugiau balsų nacionaliniam saugumui užtikrinti strategiškai svarbiame ūkio sektoriuje arba apsaugos zonos teritorijoje veikiančio ar steigiamo juridinio asmens visuotiniame akcininkų susirinkime, arba sudarant balsavimo teisės perleidimo sutartį įgyti teisę naudotis neturtinėmis akcininko teisėmis, kurios kartu su jo turimu akcijų paketu arba kartu su kitų sutartinai veikiančių asmenų turimu akcijų paketu suteikia 1/4 ar daugiau šiame punkte nurodyto juridinio asmens akcijų, ir kai visais šiame punkte išdėstytais atvejais tai gali daryti poveikį ypatingos svarbos infrastruktūros objektams, ypatingos svarbos technologijoms, ypatingos svarbos išteklių tiekimo saugumui, galimybei susipažinti su neskelbtina informacija arba gebėjimui kontroliuoti neskelbtiną informaciją, apie šiame punkte nurodytus ketinamus sudaryti sandorius ar ketinamus atlikti veiksmus turi pranešti Komisijai.

16. Investuotojo patikra dėl atitikties nacionalinio saugumo interesams, kai investuotojas siekia įsigyti arba po 2014 m. lapkričio 1 d. įsigijo nacionaliniam saugumui užtikrinti strategiškai svarbiame ūkio sektoriuje arba apsaugos zonos teritorijoje veikiančio ar steigiamo juridinio asmens vertybinių popierių, nurodytų Įstatymo 2 straipsnio 2 dalies 4 ir 5 punktuose, arba vykdyti veiklą, arba ją vykdo nacionaliniam saugumui užtikrinti strategiškai svarbiame ūkio sektoriuje arba apsaugos zonos teritorijoje, arba siekia įsigyti turto apsaugos zonos teritorijoje, atliekama Aprašo 21 punkte numatytų subjektų iniciatyva, jeigu paaiškėja Įstatymo 11 straipsnyje nurodytos aplinkybės arba šie subjektai turi duomenų, kad tokio investuotojo planuojama vykdyti ar vykdoma veikla arba įsteigto juridinio asmens organų priimami sprendimai gali kelti grėsmę nacionalinio saugumo interesams, arba investuotojas neatitinka nacionalinio saugumo interesų.

17. Respublikos Prezidentas, Lietuvos Respublikos Vyriausybė (toliau – Vyriausybė), Lietuvos Respublikos valstybės saugumo departamentas arba pati Komisija pagal Įstatymo 13 straipsnio 4–6 dalis inicijuoja nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbios įmonės sudaryto sandorio atitikties nacionalinio saugumo interesams patikrą.

18. Lietuvos radijo ir televizijos komisija kreipiasi į Komisiją, siekdama įvertinti transliuotojų ir (ar) retransliuotojų, užsakomųjų visuomenės informavimo audiovizualinėmis priemonėmis paslaugų teikėjų, televizijos programų ir (ar) atskirų programų platinimo internete paslaugų teikėjų, pareiškėjų, norinčių gauti transliavimo ir (ar) retransliuojamo turinio licenciją, asmenų, ketinančių įsigyti transliavimo ar retransliuojamo turinio licencijos turėtojo akcijas (dalis, pajus) ir (ar) kontrolę (valdymą), ir su jais susijusių asmenų (toliau visi kartu – asmenys, nurodyti Visuomenės informavimo įstatyme) atitiktį nacionalinio saugumo interesams pagal Visuomenės informavimo įstatymo 22 straipsnio 5 dalies 4 ir (ar) 5 punkte, 31 straipsnio 11 dalies 4 ir (ar) 5 punkte, 33 straipsnio 2 dalies 4 ir (ar) 5 punkte nurodytas aplinkybes (toliau visi kartu – Visuomenės informavimo įstatyme nurodytos aplinkybės).

19. Vyriausybė turi kreiptis į Komisiją, kai nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbios įmonės likvidavimo arba bankroto atveju gauna pasiūlymą įsigyti nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbią įmonę pagal įmonės pirkimo–pardavimo sutartį, šios įmonės 2/3 ar daugiau balsų visuotiniame akcininkų susirinkime suteikiančių akcijų, nekilnojamąjį turtą ir (ar) jai priklausančius nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbius įrenginius ir turtą.

20. Prieš atliekant Įstatymo 12 straipsnio 1 dalyje nurodytus veiksmus, į Komisiją turi kreiptis kuris nors vienas iš šių asmenų:

20.1. investuotojas;

20.2. nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbios įmonės akcijų ar konvertuojamųjų obligacijų savininkas (valdytojas);

20.3. nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbių įrenginių ar turto savininkas;

20.4. turto, nurodyto nacionaliniam saugumui svarbios įmonės saugumo plane, savininkas (valdytojas).

21. Investuotojo patikrą dėl atitikties nacionalinio saugumo interesams gali inicijuoti Vyriausybė, ministras, nacionalinį saugumą užtikrinančios institucijos, kaip jos apibrėžtos Lietuvos Respublikos nacionalinio saugumo pagrindų įstatyme, Lietuvos bankas, Lietuvos radijo ir televizijos komisija, taip pat valstybės ar savivaldybės vykdomoji institucija, kuri yra valstybei ar savivaldybei nuosavybės teise priklausančių akcinės bendrovės ar uždarosios akcinės bendrovės akcijų valdytoja (kuriai šios akcijos perduotos valdyti patikėjimo teise) arba kuri įgyvendina valstybės ar savivaldybės įmonės savininko teises ir pareigas, arba savivaldybė, kurios teritorijoje esančioje apsaugos zonoje investuotojas siekia vykdyti (vykdo) veiklą ar įsigyti turto.

 

ANTRASIS SKIRSNIS

DOKUMENTŲ PATEIKIMAS KOMISIJAI

 

22. Kai į Komisiją kreipiamasi Aprašo 7.2, 7.3, 10.1 ir 10.2 papunkčių, 11, 15, 16 ir 18 punktų pagrindais, pareiškėjai privalo pateikti šiuos dokumentus ir informaciją:

22.1. prašymą atlikti investuotojo atitikties nacionalinio saugumo interesams įvertinimą; prašyme turi būti nurodytas investuotojo vardas, pavardė, asmens kodas, gyvenamosios vietos adresas (jeigu kreipiamasi dėl fizinio asmens) arba pavadinimas, juridinio asmens ar organizacijos (toliau – juridinis asmuo) kodas, buveinės adresas, taip pat vietos, kurioje faktiškai vykdoma veikla, adresas (jeigu kreipiamasi dėl juridinio asmens), taip pat kokiu Aprašo II skyriaus pirmajame skirsnyje nurodytu pagrindu kreipiamasi į Komisiją. Su prašymu taip pat privalo būti pateiktas investuotojo akcininkų sąrašas, balsavimo sutartys ir balsavimo teisės perleidimo sutartys (jeigu kreipiamasi dėl juridinio asmens) ir duomenys apie visus sutartinai veikiančius asmenis (juridinio asmens pavadinimas, fizinio asmens vardas, pavardė, sutartinio veikimo pagrindas);

22.2. jeigu investuotojas yra juridinis asmuo, – juridinio asmens vadovo patvirtintą juridinio asmens (jeigu reikia, – ir sutartinai veikiančių asmenų) steigimo dokumentų kopiją, Juridinių asmenų registro išplėstinį išrašą su istorija ir (ar) asmens tapatybės dokumentų kopijas (jeigu investuotojas – fizinis asmuo);

22.3. jeigu investuotojas yra juridinis asmuo, – jo (jeigu reikia, – ir sutartinai veikiančių asmenų) galutinių savininkų, kurie tiesiogiai ir (ar) netiesiogiai kontroliuoja investuotoją, steigimo dokumentų kopijas (jeigu tie galutiniai savininkai – juridiniai asmenys) ir (ar) asmens tapatybės dokumentų kopijas (jeigu tie savininkai – fiziniai asmenys);

22.4. jeigu investuotojas yra juridinis asmuo, – duomenis apie jo (jeigu reikia, – ir sutartinai veikiančių asmenų) galutiniams savininkams, kurie tiesiogiai ir (ar) netiesiogiai kontroliuoja investuotoją, nuosavybės teise priklausančias įmones, taip pat įmones, kurių dalyviai jie yra;

22.5. investuotojo (jeigu reikia, – ir sutartinai veikiančių asmenų) patvirtintą pažymą apie investuotojo:

22.5.1. veiklą ir atitinkamos srities patirtį kitose valstybėse;

22.5.2. verslo kooperacijos ir partnerystės ryšius su kitų valstybių subjektais;

22.6. kitą, investuotojo nuomone, reikiamą informaciją.

23. Kai į Komisiją kreipiamasi dėl investuotojų patikros dėl atitikties nacionalinio saugumo interesams Aprašo 13 ir 14 punktuose nurodytais pagrindais, pareiškėjas kartu su Aprašo 22 punkte nurodytais dokumentais ir informacija turi pateikti ir nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbaus įrenginio ar turto, kurį ketinama perduoti investuotojui, sąrašą.

24. Kai į Komisiją kreipiamasi dėl investuotojų atitikties nacionalinio saugumo interesams patikros perduodant turtą, nurodytą nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbios įmonės saugumo plane, jį įkeičiant ar nustatant jam hipoteką, pareiškėjas kartu su Aprašo
22 punkte nurodytais dokumentais ir informacija turi pateikti Komisijai turto, kurį ketinama perduoti, įkeisti ar kuriam ketinama nustatyti hipoteką, sąrašą ir nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbios įmonės saugumo plano kopiją. Kai į Komisiją kreipiamasi dėl turto, nurodyto nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbios įmonės saugumo plane, sunaikinimo, pareiškėjas turi pateikti Komisijai prašymą dėl pritarimo nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbios įmonės saugumo plane nurodyto turto sunaikinimui, kuriame nurodomas sunaikintinas turtas, pateikiama informacija apie sunaikintiną turtą (sunaikintino turto būklė, tolesnio jo panaudojimo galimybės) ir jo sunaikinimo priežastis, ir nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbios įmonės saugumo plano kopiją.

25. Kai į Komisiją kreipiamasi Aprašo 7.1 papunktyje nurodytu pagrindu, įmonės savininko teises ir pareigas įgyvendinanti institucija ar akcijų valdytojas turi Komisijai pateikti prašymą dėl pritarimo šios įmonės reorganizavimui, pertvarkymui, restruktūrizavimui ar likvidavimui, kuriame nurodomos šių veiksmų priežastys ir kita, pareiškėjo nuomone, svarbi informacija, taip pat reorganizavimo sąlygų ir reorganizavimo ataskaitos kopiją (reorganizavimo atveju), restruktūrizavimo plano kopiją, kreditorių sąrašą (restruktūrizavimo atveju), pertvarkomos bendrovės steigimo dokumentų kopiją ir naujos teisinės formos juridinio asmens steigimo dokumentų projektą (pertvarkymo atveju), likvidavimo plano kopiją (likvidavimo atveju).

26. Kai į Komisiją kreipiamasi Aprašo 8 ir 9 punktuose nurodytais pagrindais, nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbi įmonė kartu su prašymu, kuriame pateikia informaciją apie ketinamą sudaryti sandorį ar jau sudaryto sandorio atliekamus esminius pakeitimus ir kitą (kitas) sandorio šalį (šalis), turi pateikti ketinamo sudaryti sandorio ar jau sudaryto sandorio esminių pakeitimų projekto vadovo patvirtintą kopiją.

27. Kai į Komisiją kreipiasi Aprašo 17 ir 21 punktuose nurodytos institucijos ar atitikties nacionalinio saugumo interesams patikra pradedama Komisijos iniciatyva, Aprašo
20.1–20.4 papunkčiuose nurodyti subjektai ar nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbios įmonės, gavę Komisijos pirmininko pranešimą, kad numatoma pradėti patikrą dėl atitikties nacionalinio saugumo interesams, per 10 dienų nuo tokio pranešimo gavimo turi pateikti Komisijai reikalingus dokumentus ir informaciją. Šiuo atveju reikalingus pateikti dokumentus ir informaciją, kuri nurodyta Aprašo 22–26 punktuose, atsižvelgdama į inicijuojamos patikros dėl atitikties nacionalinio saugumo interesams pobūdį, nurodo Komisija.

28. Kai į Komisiją kreipiamasi Aprašo 19 punkte nurodytu pagrindu, pateikiami dokumentai pagal Įstatymo 16 straipsnio 4 dalį.

 

III SKYRIUS

KOMISIJOS DARBO ORGANIZAVIMAS

 

PIRMASIS SKIRSNIS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

29. Komisijai vadovauja ir jos darbą organizuoja Komisijos pirmininkas.

30. Komisijos pirmininkas:

30.1. atsako už Komisijos veiklą;

30.2. atstovauja Komisijai valstybės ir savivaldybių institucijose ir įstaigose arba įgalioja tai daryti kitus Komisijos narius;

30.3. kviečia Komisijos posėdžius, nustato jų vietą ir laiką, jiems pirmininkauja;

30.4. Prireikus Komisijos pavedimu kviečia dalyvauti Komisijos veikloje reikiamus ekspertus ir kitus asmenis, praneša jiems apie posėdžio datą, vietą ir laiką;

30.5. gavęs Aprašo 22–26 punktuose nurodytus dokumentus ir informaciją, turi teisę paprašyti pareiškėjo pateikti ir kitą informaciją, reikalingą sprendimui priimti.

31. Komisijos nariai turi turėti leidimus dirbti ir susipažinti su įslaptinta informacija, žymima slaptumo žyma „Slaptai“. Komisijos nariai iš institucijų gautą informaciją ir (ar) informaciją, sužinotą dirbant Komisijoje, turi teisę naudoti tik Komisijos nario funkcijoms atlikti.

32. Pirmajame Komisijos posėdyje, prieš pradėdami darbą, Komisijos nariai ir Vyriausybės kanceliarijos atstovai, kurie pagal Aprašo 4 punktą aptarnauja Komisiją, pasirašo konfidencialumo pasižadėjimą, kuriame pasižada konfidencialią informaciją, gautą atliekant Komisijos nario funkcijas ar Komisijos aptarnavimo funkcijas, naudoti tik šioms funkcijoms atlikti ir jos neatskleisti, išskyrus Lietuvos Respublikos įstatymuose nustatytus atvejus.

33. Komisijos sprendimai, išskyrus Aprašo 43 punkte nurodytą išimtį, priimami posėdžiuose.

34. Komisijos posėdžiai yra uždari. Komisijos posėdis laikomas teisėtu, kai jame dalyvauja daugiau kaip pusė Komisijos narių.

35. Komisijos sprendimai per rengiamus posėdžius laikomi priimtais, kai jiems pritaria daugiau kaip pusė visų posėdyje dalyvaujančių Komisijos narių. Kai balsuojant Komisijos narių balsai pasiskirsto po lygiai, lemiamas yra Komisijos pirmininko balsas.

36. Jeigu Komisijos nario balsavimas gali sukelti viešųjų ir privačių interesų konfliktą, Komisijos narys privalo pranešti tai Komisijos pirmininkui ir kitiems Komisijos nariams ir nusišalinti nuo klausimo svarstymo. Jeigu kyla abejonių, kad Komisijos narys gali būti nešališkas, ir jis pats nenusišalina nuo Komisijos nario pareigų, teisę jį nušalinti turi Komisijos pirmininkas.

 

ANTRASIS SKIRSNIS

INVESTUOTOJŲ PATIKROS DĖL ATITIKTIES NACIONALINIO SAUGUMO INTERESAMS VYKDYMAS

 

37. Vyriausybės kanceliarija, gavusi Aprašo 22 punkte nurodytus Komisijai adresuotus dokumentus ir informaciją, ne vėliau kaip kitą darbo dieną kreipiasi į Aprašo 38 punkte nurodytas institucijas su prašymu pateikti išvadas dėl investuotojų atitikties nacionalinio saugumo interesams, pateikdama gautus dokumentus ir informaciją, taip pat Komisijos nariams pateikia visus gautus dokumentus ir informaciją ir nurodo planuojamą Komisijos posėdžio datą, vietą, laiką ir darbotvarkę.

38. Atliekant investuotojo patikrą dėl atitikties nacionalinio saugumo interesams ir įgyvendinant kitas Įstatymo 19 straipsnyje nustatytas funkcijas, Komisijai išvadas dėl investuotojo atitikties nacionalinio saugumo interesams pagal kompetenciją teikia Lietuvos Respublikos valstybės saugumo departamentas, Lietuvos Respublikos užsienio reikalų ministerija, Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerija, Policijos departamentas prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos, Lietuvos Respublikos generalinė prokuratūra, Komisijos sprendimu – ir kitos institucijos.

39. Aprašo 38 punkte nurodytos institucijos išvadas dėl investuotojo atitikties nacionalinio saugumo interesams pateikia ne vėliau kaip per 15 dienų nuo prašymo pateikti Komisijai išvadas dėl investuotojo atitikties nacionalinio saugumo interesams gavimo. Jeigu per nurodytą terminą institucijos nepateikia išvadų, laikoma, kad institucijos neturi informacijos, kad investuotojas atitinka Įstatymo 11 straipsnio 1–6 ir 9 punktuose nustatytus kriterijus. Aprašo 38 punkte nurodytos institucijos, savo išvadoje pateikdamos duomenis dėl investuotojo atitikties nacionalinio saugumo interesams, taip pat turi nurodyti, kuriam Įstatymo 11 straipsnyje nustatytam kriterijui pagrįsti teikia šiuos duomenis.

40. Aprašo 38 punkte nurodytų institucijų rašytiniu prašymu, kuris Komisijai turi būti pateiktas ne vėliau kaip prieš 5 dienas iki Aprašo 39 punkte nustatyto termino pateikti institucijų išvadas, šis terminas gali būti pratęstas iki 5 dienų, jeigu Komisijos pirmininkas, įvertinęs aplinkybę, kad institucijoms reikia papildomo laiko duomenims ar informacijai apie atitinkamą investuotoją surinkti, motyvuotu sprendimu sutinka šį terminą pratęsti.

41. Komisijos pirmininkas, per Aprašo 39 ir 40 punktuose nurodytus terminus gavęs bent vieną Aprašo 38 punkte nurodytų institucijų išvadą, kurioje nurodoma investuotojo atitiktis bent vienam Įstatymo 11 straipsnyje nustatytam kriterijui, ir (ar) bent vieno Komisijos nario rašytinį prašymą Komisijos sprendimą priimti posėdyje, ne vėliau kaip kitą darbo dieną visus papildomai gautus dokumentus (jeigu jie nepažymėti slaptumo žyma) pateikia Komisijos nariams ir praneša, kad Komisijos sprendimas bus priimamas posėdyje.

42. Kai bent viena Aprašo 38 punkte nurodyta institucija pateikia išvadą, kurioje nurodoma investuotojo atitiktis bent vienam Įstatymo 11 straipsnyje nustatytam kriterijui, į Komisijos posėdžius, kuriuose bus svarstoma tokio investuotojo atitiktis nacionalinio saugumo interesams, kviečiamas dalyvauti Europos teisės departamento prie Lietuvos Respublikos teisingumo ministerijos atstovas, kad įvertintų, ar sandorių, investicijų ar ūkinės komercinės veiklos ribojimai nepažeistų Lietuvos Respublikos įsipareigojimų pagal Sutarties dėl Europos Sąjungos veikimo (OL 2016 C 202, p.47) 52 ir 65 straipsnių nuostatas. Visa su tokiu numatomu svarstyti klausimu susijusi medžiaga, kuri nėra pažymėta slaptumo žyma, Europos teisės departamentui prie Lietuvos Respublikos teisingumo ministerijos pateikiama kitą darbo dieną po šios išvados gavimo, taip pat jam pranešama apie posėdžio datą, vietą ir laiką.

43. Komisijos išvada, kad investuotojas atitinka nacionalinio saugumo interesus, laikoma priimta nerengiant posėdžio, jeigu nė viena iš Aprašo 38 punkte nurodytų institucijų per Aprašo 39 ir 40 punktuose nurodytus terminus nepateikia išvados, kurioje būtų nurodyta investuotojo atitiktis bent vienam Įstatymo 11 straipsnyje nustatytam kriterijui, ir (ar) nė vienas Komisijos narys raštu ne vėliau kaip prieš 5 dienas iki numatyto posėdžio nepateikia prašymo Komisijos sprendimą priimti posėdyje. Tokiu atveju Komisijos išvada įforminama pagal Aprašo 44 punktą, o Komisijos posėdis dėl šio klausimo priėmimo laikomas atšauktu.

44. Komisijos išvada, kad investuotojas atitinka nacionalinio saugumo interesus, įforminama pagal Aprašo 1 priede nurodytą formą; šią išvadą pasirašo Komisijos pirmininkas. Komisijos išvada išsiunčiama prašymą pateikusiam pareiškėjui.

45. Jeigu Komisijos pirmininkas gauna didelės apimties Aprašo 38 punkte nurodytų institucijų išvadas (kai visų institucijų išvadų apimtis sudaro 10 ar daugiau puslapių) arba Aprašo 40 punkte nurodytu atveju pratęstas institucijos išvados pateikimo terminas, Komisijos išvados dėl investuotojo atitikties nacionalinio saugumo interesams priėmimo terminas, nurodytas Įstatymo 12 straipsnio 10 dalyje, Komisijos pirmininko motyvuotu sprendimu gali būti pratęstas vieną kartą ne ilgesniam kaip 5 dienų laikotarpiui.

46. Komisijos išvada priimama posėdyje, jeigu bent viena iš Aprašo 38 punkte nurodytų institucijų pateikia išvadą, kurioje nurodoma investuotojo atitiktis bent vienam Įstatymo 11 straipsnyje nustatytam kriterijui, ir (ar) nors vienas Komisijos narys raštu ne vėliau kaip prieš 5 dienas iki numatyto posėdžio pateikia prašymą Komisijos sprendimą priimti posėdyje.

47. Komisijos išvadoje, kuria investuotojas pripažįstamas neatitinkančiu nacionalinio saugumo interesų, turi būti nurodytas teisinis ir faktinis pagrindas, prireikus – ir rekomendacijos dėl investavimo visiško ar dalinio draudimo, nustatytinų privalomų reikalavimų ar sąlygų, kurių laikantis tokia investicija nekeltų grėsmės nacionalinio saugumo interesams. Tokioje Komisijos išvadoje taip pat turi būti nurodyta, kad galutinį teisiškai ir faktiškai pagrįstą sprendimą dėl investuotojo atitikties nacionalinio saugumo interesams ir dėl investavimo visiško ar dalinio draudimo, nustatytinų privalomų reikalavimų ar sąlygų priima Vyriausybė.

48. Komisijos išvadą, kuria investuotojas pripažįstamas neatitinkančiu nacionalinio saugumo interesų, ne vėliau kaip kitą darbo dieną po jos priėmimo Komisijos pirmininkas pateikia Vyriausybei ir atitinkamos valdymo srities ministrui, kad šis pagal Lietuvos Respublikos Vyriausybės darbo reglamentą, patvirtintą Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1994 m. rugpjūčio 11 d. nutarimu Nr. 728 „Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės darbo reglamento patvirtinimo“ (toliau – Vyriausybės darbo reglamentas), skubos tvarka parengtų Vyriausybės nutarimo projektą ir jį pateiktų Vyriausybei. Teikiant šiame punkte nurodytą išvadą, kartu pridedamos Aprašo 38 punkte nurodytų institucijų išvados (jeigu jos nepažymėtos slaptumo žyma) ir pareiškėjo, investuotojo ar investuotojo patikrą inicijavusio subjekto kreipimasis. Apie išvados, kad investuotojas neatitinka nacionalinio saugumo interesų, pateikimą Vyriausybei pranešama pareiškėjui, investuotojui ir investuotojo patikrą inicijavusiam subjektui.

 

TREČIASIS SKIRSNIS

KITŲ SUBJEKTŲ IR JŲ VEIKSMŲ PATIKROS DĖL ATITIKTIES NACIONALINIO SAUGUMO INTERESAMS VYKDYMAS

 

49. Asmenų, nurodytų Visuomenės informavimo įstatyme, patikrai mutatis mutandis taikomos Aprašo nuostatos dėl investuotojo atitikties nacionalinio saugumo interesams patikros. Komisijos išvada dėl asmenų, nurodytų Visuomenės informavimo įstatyme, atitikties Visuomenės informavimo įstatyme nurodytoms aplinkybėms įforminama pagal Aprašo 2 priede nurodytą formą; šią išvadą pasirašo Komisijos pirmininkas. Komisijos išvada išsiunčiama prašymą pateikusiam pareiškėjui. Komisijos išvadoje, kuria asmenys, nurodyti Visuomenės informavimo įstatymo 33 straipsnyje, pripažįstami neatitinkančiais Visuomenės informavimo įstatymo 33 straipsnio 2 dalies 4 ir (ar) 5 punkte nurodytų aplinkybių, turi būti nurodytas teisinis ir faktinis pagrindas. Tokia Komisijos išvada pateikiama Lietuvos radijo ir televizijos komisijai ir šiai išvadai netaikomos Aprašo 47 ir 48 punktuose nustatytos sąlygos.

50. Aprašo 11 punkte nurodyto juridinio asmens patikrai mutatis mutandis taikomos Aprašo nuostatos dėl investuotojo atitikties nacionalinio saugumo interesams patikros.

51. Vyriausybės kanceliarija, gavusi Komisijai adresuotą prašymą dėl pritarimo nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbios įmonės saugumo plane nurodyto turto sunaikinimui, ne vėliau kaip kitą darbo dieną kreipiasi į Aprašo 38 punkte nurodytas institucijas su prašymu pateikti išvadas dėl pritarimo ar nepritarimo atitinkamo nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbios įmonės saugumo plane nurodyto turto sunaikinimui ir pateikia gautus dokumentus.

52. Aprašo 38 punkte nurodytos institucijos savo išvadas dėl pritarimo ar nepritarimo atitinkamo nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbios įmonės saugumo plane nurodyto turto sunaikinimui Komisijos pirmininkui turi pateikti ne vėliau kaip per 14 dienų nuo Aprašo 51 punkte nurodyto kreipimosi gavimo. Komisijos pirmininkas, gavęs Aprašo 38 punkte nurodytų institucijų išvadas dėl pritarimo ar nepritarimo atitinkamo nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbios įmonės saugumo plane nurodyto turto sunaikinimui, ne vėliau kaip kitą darbo dieną visus gautus dokumentus (jeigu jie nepažymėti slaptumo žyma) pateikia Komisijos nariams ir praneša jiems apie posėdžio datą, vietą ir laiką.

53. Komisijos priimtą išvadą, kuria pritariama atitinkamo turto, nurodyto nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbios įmonės saugumo plane, sunaikinimui, Komisijos pirmininkas ne vėliau kaip kitą darbo dieną po jos priėmimo pateikia Vyriausybei ir atitinkamos valdymo srities ministrui, kad šis pagal Vyriausybės darbo reglamentą skubos tvarka parengtų Vyriausybės nutarimo projektą ir pateiktų jį Vyriausybei. Teikiant šiame punkte nurodytą išvadą, kartu pridedami visi gauti dokumentai (jeigu jie nepažymėti slaptumo žyma). Komisijos pirmininkas apie šiame punkte nurodytos išvados priėmimą ne vėliau kaip kitą darbo dieną po jos priėmimo praneša nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbiai įmonei, kuriai priklauso išvadoje nurodytas sunaikintinas turtas.

54. Vyriausybės kanceliarija, gavusi Aprašo 25 punkte nurodytus Komisijai adresuotus dokumentus ir informaciją, ne vėliau kaip kitą darbo dieną kreipiasi į Aprašo 38 punkte nurodytas institucijas su prašymu pateikti išvadas dėl pritarimo ar nepritarimo pirmos ar antros kategorijos nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbios įmonės reorganizavimui, pertvarkymui, restruktūrizavimui ar likvidavimui ir pateikia gautus dokumentus.

55. Aprašo 38 punkte nurodytos institucijos savo išvadas dėl pritarimo ar nepritarimo pirmos ar antros kategorijos nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbios įmonės reorganizavimui, pertvarkymui, restruktūrizavimui ar likvidavimui turi pateikti Komisijos pirmininkui ne vėliau kaip per 7 dienas nuo Aprašo 54 punkte nurodyto kreipimosi gavimo. Komisijos pirmininkas, gavęs Aprašo 38 punkte nurodytų institucijų išvadas dėl pritarimo ar nepritarimo pirmos ar antros kategorijos nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbios įmonės reorganizavimui, pertvarkymui, restruktūrizavimui ar likvidavimui, ne vėliau kaip kitą darbo dieną visus gautus dokumentus (jeigu jie nepažymėti slaptumo žyma) pateikia Komisijos nariams ir praneša jiems apie posėdžio datą, vietą ir laiką.

56. Vyriausybės kanceliarija, gavusi Aprašo 26 punkte nurodytus Komisijai adresuotus dokumentus, ne vėliau kaip kitą darbo dieną pateikia juos Komisijos nariams ir praneša jiems apie posėdžio datą, vietą ir laiką. Posėdis, kuriame būtų sprendžiama, ar sandorio atitikties nacionalinio saugumo interesams patikra bus atliekama, organizuojamas ne vėliau kaip per 8 dienas nuo Aprašo 26 punkte nurodytų dokumentų gavimo.

57. Kai priimamas sprendimas atlikti sandorio atitikties nacionalinio saugumo interesams patikrą, tokios patikros atlikimui ir Komisijos sprendimo dėl sandorio atitikties nacionalinio saugumo interesams priėmimui mutatis mutandis taikomos Aprašo nuostatos dėl investuotojo atitikties nacionalinio saugumo interesams patikros.

58. Kai į Komisiją dėl sandorių atitikties nacionalinio saugumo interesams patikros kreipiasi Aprašo 17 punkte nurodyti subjektai arba kai tokią patikrą inicijuoja pati Komisija, tokios patikros atlikimui ir Komisijos sprendimo dėl sandorio atitikties nacionalinio saugumo interesams priėmimui mutatis mutandis taikomos Aprašo nuostatos dėl investuotojo atitikties nacionalinio saugumo interesams patikros.

59. Vyriausybės kanceliarija, gavusi Komisijai adresuotą Vyriausybės, Lietuvos Respublikos Seimo, privatizavimo institucijos, Privatizavimo komisijos ar kito subjekto prašymą dėl rekomendacijų, informacijos, nuomonės, išvados ar sprendimo (toliau kartu – sprendimas), nurodytų Įstatymo 16 straipsnio 5 dalyje, 19 straipsnio 2 dalies 2–5, 7 ir
9–11 punktuose, pateikimo, parengia Komisijos sprendimo projektą ir išsiunčia jį Aprašo
38 punkte nurodytoms institucijoms, kad šios per Komisijos pirmininko nurodytą terminą pateiktų savo išvadas dėl sprendimo projekto. Įstatymo 19 straipsnio 2 dalies 5 punkte nurodyto sprendimo priėmimą gali inicijuoti ir pati Komisija.

60. Komisijos pirmininkas, gavęs Aprašo 38 punkte nurodytų institucijų išvadas dėl sprendimų projektų, nurodytų Aprašo 59 punkte, ne vėliau kaip kitą darbo dieną Komisijos sprendimo projektą kartu su visais gautais dokumentais (jeigu jie nepažymėti slaptumo žyma) pateikia Komisijos nariams ir praneša jiems apie posėdžio datą, vietą ir laiką.

61. Jeigu Aprašo 59 punkte nurodytų subjektų prašymuose nurodytas terminas, per kurį Komisija turi pateikti savo sprendimą, Komisija savo sprendimą priima per prašyme nurodytą terminą, o jeigu toks terminas nenurodytas, – per 20 dienų nuo Aprašo 59 punkte nurodytų subjektų prašymo gavimo. Komisijos išvados, nurodytos Įstatymo 16 straipsnio 5 dalyje, priimamos per ten pat nurodytą terminą.

62. Komisija sprendimus dėl Aprašo 59 punkte nurodytų prašymų priima savo posėdžiuose. Tokie Komisijos sprendimai įforminami protokolu ir jį pasirašo Komisijos pirmininkas. Komisijos protokolo išrašas išsiunčiamas prašymą pateikusiam subjektui.

 

––––––––––––––––––––

 

Nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbių objektų apsaugos koordinavimo komisijos
darbo tvarkos aprašo
1 priedas

 

 

NACIONALINIAM SAUGUMUI UŽTIKRINTI SVARBIŲ OBJEKTŲ APSAUGOS KOORDINAVIMO KOMISIJA

 

IŠVADA

DĖL INVESTUOTOJO PRIPAŽINIMO ATITINKANČIU NACIONALINIO SAUGUMO INTERESUS

 

20… m. d.

Vilnius

 

Vadovaujantis Lietuvos Respublikos nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbių objektų apsaugos įstatymu, šia išvada patvirtinama, kad _________________________________________________________

(fizinio asmens vardas, pavardė / juridinio asmens pavadinimas)

 

_______________________________________________________________________________ ,

 

siekiantis ________________________________________________________________________ ,

(konkretus veiksmas, dėl kurio atliktas investuotojo atitikties nacionalinio saugumo interesams vertinimas)

 

atitinka nacionalinio saugumo interesus.

 

 

 

 

 

 

 

 

Komisijos pirmininkas

 

 

 

––––––––––––––––––––

 

Nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbių objektų apsaugos koordinavimo komisijos
darbo tvarkos aprašo
2 priedas

 

 

NACIONALINIAM SAUGUMUI UŽTIKRINTI SVARBIŲ OBJEKTŲ APSAUGOS KOORDINAVIMO KOMISIJA

 

IŠVADA

DĖL TRANSLIUOTOJO IR (AR) RETRANSLIUOTOJO, UŽSAKOMŲJŲ VISUOMENĖS INFORMAVIMO AUDIOVIZUALINĖMIS PRIEMONĖMIS PASLAUGŲ TEIKĖJO, TELEVIZIJOS PROGRAMŲ IR (AR) ATSKIRŲ PROGRAMŲ PLATINIMO INTERNETE PASLAUGŲ TEIKĖJO, PAREIŠKĖJO, NORINČIO GAUTI TRANSLIAVIMO IR (AR) RETRANSLIUOJAMO TURINIO LICENCIJĄ, ASMENS, KETINANČIO ĮSIGYTI TRANSLIAVIMO AR RETRANSLIUOJAMO TURINIO LICENCIJOS TURĖTOJO AKCIJAS (DALIS, PAJUS) IR (AR) KONTROLĘ (VALDYMĄ), IR (AR) SU JUO SUSIJUSIO ASMENS ATITIKTIES LIETUVOS RESPUBLIKOS VISUOMENĖS INFORMAVIMO ĮSTATYMO 22 STRAIPSNIO 5 DALIES 4 IR (AR) 5 PUNKTE, 31 STRAIPSNIO 11 DALIES 4 IR (AR) 5 PUNKTE, 33 STRAIPSNIO 2 DALIES 4 IR (AR) 5 PUNKTE NURODYTOMS APLINKYBĖMS

 

20… m.                       d.

Vilnius

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos visuomenės informavimo įstatymo 22 straipsnio 5 dalies 4 ir 5 punktais, 31 straipsnio 11 dalies 4 ir 5 punktais, 33 straipsnio 2 dalies 4 ir 5 punktais ir 3 dalimi, Komisija šia išvada patvirtina, kad

_______________________________________________________________________________ ,

(juridinio asmens pavadinimas / fizinio asmens vardas ir pavardė)

 

siekiantis ________________________________________________________________________ ,

(konkretus veiksmas, dėl kurio atliktas transliuotojo ir (ar) retransliuotojo, užsakomųjų visuomenės informavimo audiovizualinėmis priemonėmis paslaugų teikėjo, televizijos programų ir (ar) atskirų programų platinimo internete paslaugų teikėjo, pareiškėjo, norinčio gauti transliavimo ir (ar) retransliuojamo turinio licenciją, asmens, ketinančio įsigyti transliavimo ar retransliuojamo turinio licencijos turėtojo akcijas (dalis, pajus) ir (ar) kontrolę (valdymą), ir (ar) su juo susijusio asmens atitikties nacionalinio saugumo interesams įvertinimas)

 

neatitinka aplinkybių (atitinka aplinkybes), nurodytų (-as) Lietuvos Respublikos visuomenės informavimo įstatymo 22 straipsnio 5 dalies 4 ir 5 punktuose, 31 straipsnio 11 dalies 4 ir
5 punktuose, 33 straipsnio 2 dalies 4 ir 5 punktuose.

________________________________________________________________________________

(nurodomas konkretus Lietuvos Respublikos visuomenės informavimo įstatymo straipsnis, jo dalis ir (ar) punktas, kuriame nurodyto (-ą) nacionalinio saugumo intereso (-ą) neatitinka (atitinka) asmuo, dėl kurio atliktas įvertinimas)

 

 

 

Komisijos pirmininkas

 

 

 

––––––––––––––––––––