isgyaz13

 

PAKRUOJO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

SPRENDIMAS

DĖL VIEŠOSIOS ĮSTAIGOS PAKRUOJO LIGONINĖS 2017 METŲ VEIKLOS ATASKAITOS PATVIRTINIMO

 

2018 m. kovo 29 d. Nr. T-74

Pakruojis

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 4 dalimi, Lietuvos Respublikos viešųjų įstaigų įstatymo 12 straipsniu, Pakruojo rajono savivaldybės taryba nusprendžia:

Patvirtinti viešosios įstaigos Pakruojo ligoninės 2017 m. veiklos ataskaitą (pridedama).

Šis sprendimas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.

 

Savivaldybės meras                                                                                                   Saulius Gegieckas                                                                               

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PATVIRTINTA

                                                                                                   Pakruojo rajono savivaldybės tarybos

                                                                                                   2018 m. kovo 29 d. sprendimu Nr. T-74

 

VIEŠOSIOS ĮSTAIGOS PAKRUOJO LIGONINĖS 2017 M. VEIKLOS ATASKAITA

 

 

INFORMACIJA APIE ĮSTAIGOS VEIKLOS TIKSLUS, POBŪDĮ IR VEIKLOS REZULTATUS

 

Bendra informacija apie įstaigą

 

Viešoji įstaiga Pakruojo ligoninė pagal Sveikatos priežiūros įstaigų įstatyme nustatytą nomenklatūrą yra Lietuvos nacionalinės sveikatos sistemos iš Pakruojo rajono savivaldybės turto ir lėšų įsteigta viešoji asmens sveikatos priežiūros ne pelno siekianti įstaiga, teikianti asmens sveikatos priežiūros paslaugas pagal sutartis su užsakovais.

Įstaiga savo veikloje vadovaujasi LR Konstitucija, Sveikatos priežiūros įstaigų, Viešųjų įstaigų, Sveikatos draudimo ir kitais įstatymais bei norminiais aktais, o taip pat įstatais.

Įstaiga yra juridinis asmuo, ne pelno siekianti viešoji įstaiga, turinti ūkinį, finansinį, organizacinį ir teisinį savarankiškumą, savo antspaudą, firminį ženklą, sąskaitas banke. Įstaigos buveinė yra:  L. Giros g. 3, Pakruojis. Įstaiga yra ribotos turtinės atsakomybės, pagal savo prievoles atsako savo turtu. Įstaigos ūkiniai metai sutampa su kalendoriniais. Veikla neterminuota. Įstaigos kodas 168061612, įregistruota 1997 m. spalio 8 d.

 

Įstaigos misija, vizija ir tikslai

 

Viešosios įstaigos Pakruojo ligoninės misija – teikti mokslu ir pažangiomis technologijomis pagrįstas, kokybiškas, saugias, visuotinai prieinamas asmens sveikatos priežiūros paslaugas veiklos licencijos apibrėžtose srityse, aktyviai dalyvauti visuomenės ir asmens sveikatos stiprinimo veikloje.

Viešosios įstaigos Pakruojo ligoninės vizija – patraukli, europietiškus standartus atitinkanti, racionaliai žmogiškuosius ir finansinius išteklius valdanti, nuosekliai gerinanti sveikatos priežiūros paslaugų kokybę ligoninė.

Įstaiga siekia šių tikslų:

1. Sergamumo ir mirtingumo rajone mažinimas naudojant naujausius mokslo pasiekimus ir technologijas.

2. Kokybiškų sveikatos priežiūros paslaugų teikimo užtikrinimas.

3. Stacionarinių paslaugų apimties mažinimas plečiant alternatyvias veiklos formas – dienos stacionarą, trumpalaikio gydymo ir pacientų stebėjimo Priėmimo-skubios pagalbos skyriuje paslaugas, II lygio ambulatorinių-konsultacinių paslaugų plėtra.

Įstaigoje vykdoma veikla: antrinio lygio stacionarinės, specializuotos ambulatorinės reabilitacijos, slaugos ir palaikomojo gydymo, dienos chirurgijos, hemodializės paslaugos.

 

Įstaigos struktūra

 

1. Administracija

2. Bendrojo personalo skyrius

3. Buhalterinės apskaitos skyrius

4. Konsultacinė poliklinika

4.1. Medicinos registratūra

4.2. Akušerio - ginekologo kabinetas

4.3. Chirurgo -  traumatologo kabinetas

4.4. Dermatovenerologo kabinetas

4.5. Endokrinologo kabinetas

4.6. Fizinės medicinos ir reabilitacijos gydytojo kabinetas

4.7. Gastroenterologo kabinetas

4.8. Kardiologo kabinetas

4.9. Neurologo kabinetas

4.10. Neurochirurgo kabinetas

4.11. Oftalmologo kabinetas

4.12. Otorinolaringologo kabinetas

4.13. Pulmonologo kabinetas

4.14. Slaugytojo diabetologo kabinetas

5. Pagalbiniai gydomieji diagnostikos kabinetai

5.1. Endoskopuotojo kabinetas

5.2. Echoskopuotojo kabinetas

5.3. Funkcinės diagnostikos kabinetas

5.4. Klinikinė diagnostinė laboratorija

5.5. Kraujo perpylimo kabinetas

5.6. Rentgeno kabinetas

6. Stacionaro skyriai

6.1. Priėmimo skubios pagalbos skyrius

6.2. Dienos chirurgijos – reanimacijos skyrius

6.3. Vaikų ligų skyrius

6.4. Vidaus ligų skyrius

6.5. Palaikomojo gydymo ir slaugos skyrius

7. Kiti medicininiai padaliniai

7.1. Hemodializės centro dienos stacionaras

7.2. Fizinės medicinos ir reabilitacijos skyrius

7.3. Vaikų raidos sutrikimų ankstyvosios reabilitacijos dienos stacionaras

8. Pagalbiniai padaliniai

8.1. Maisto išdavimo skyrius

8.2. Ūkio skyrius

 

Veiklos rezultatai

Veiklos rodiklio pavadinimas

2017 m.

2016 m.

Pokytis +/-

Stacionarinės paslaugos

Lovų skaičius iš viso:

79

88

-9

Vaikų ligų skyrius

9

10

-1

Vidaus ligų skyrius

21

25

-4

Dienos chirurgijos – reanimacijos skyrius

1

5

-4

Palaikomojo gydymo ir slaugos skyrius

48

48

48

Paslaugų skaičius:

 

Stacionarinės aktyviojo gydymo paslaugos (etapai)

1530

1687

-157

Stacionarinės aktyviojo gydymo paslaugos (lovadieniai statistiniai)

9941

11035

-1094

Stacionarinės slaugos paslaugos (lovadieniai)

15426

13539

+1887

Ambulatorinės specializuotos ASP paslaugos

Gydytojų specialistų konsultacijos

21033

22343

-1310

Dienos stacionaro paslaugos –vidaus ligos (lovadieniai)

7479

7045

+434

Dienos stacionaro paslaugos – vaikų raidos sutrikimų ankstyvosios reabilitacijos paslaugos (lovadieniai)

2267

2509

-242

Dienos chirurgijos paslaugos (etapai)

72

48

+24

Priėmimo-skubios pagalbos  paslaugos

1417

1074

+343

Stebėjimo paslaugos

787

722

+156

Ambulatorinės chirurgijos paslaugos

10

20

-10

Brangiųjų tyrimų ir procedūrų paslaugos

Paprastoji hemodializė, taikant ilgalaikį gydymą (paslaugos)

137

212

      -75

Paprastoji hemodializė (ambulatorinėmis sąlygomis), (paslaugos)

863

1336

-473

Medicininės reabilitacijos paslaugos

Ambulatorinė reabilitacija (ligoniai)

268

267

+1

Ambulatorinė reabilitacija (lovadieniai)

3725

3718

+7

 

Siekdama vykdyti ketvirtojo sveikatos sistemos plėtros ir ligoninių tinklo konsolidavimo etapo planą, ligoninė sumažino stacionaro aktyvaus gydymo lovų skaičių, dalį lovų perprofiliavo į dienos stacionaro ir stebėjimo profilio lovas.

Vykdant sveikatos reformą, mažintas stacionaro aktyvaus gydymo paslaugų skaičius. Mažėjantis hospitalizacijos rodiklis mažina stacionare gydomų pacientų skaičių. Taip ligoninė stengiasi efektyviai naudoti ligoninėje esamas lovas, siekdama didesnio lovos funkcionavimo rodiklio.

Ligoninė 2017 m. orientavosi į prioritetinių paslaugų teikimą (rodikliai detalizuoti aukščiau pateiktoje lentelėje ), iš jų:

slaugos ir palaikomojo gydymo paslaugas;

specializuotas ambulatorinės asmens sveikatos priežiūros paslaugas: gydytojų specialistų konsultacijas, dienos stacionaro, dienos chirurgijos, priėmimo-skubios pagalbos, stebėjimo, ambulatorinės chirurgijos bei medicininės reabilitacijos paslaugas.

 

ĮSTAIGOS DALININKAI IR KIEKVIENO JŲ ĮNAŠŲ VERTĖ FINANSINIŲ METŲ PRADŽIOJE IR PABAIGOJE

 

Viešosios įstaigos Pakruojo ligoninės dalininkų kapitalą sudaro Pakruojo rajono savivaldybės turtinis  įnašas –71 006,72 € . Per ataskaitinį laikotarpį jis nesikeitė.     

 

INFORMACIJA APIE ĮSTAIGOS PAJAMAS BEI JŲ ŠALTINIUS IR SĄNAUDAS

 

Įstaigos pajamos ir jų šaltiniai

 

       Ligoninės lėšų šaltiniai:

- Privalomojo ir savanoriškojo sveikatos draudimo lėšos pagal sveikatos priežiūros sutartis su teritorine ligonių kasa, savanoriškojo sveikatos draudimo įstaigomis;

- gautos lėšos iš fizinių ir juridinių asmenų pagal sutartis už suteiktas mokamas paslaugas:

       medicinines paslaugas;

       nemedicinines paslaugas;

- tikslinės lėšos, skirtos Specialiosioms programoms finansuoti:

         valstybės biudžeto;

         savivaldybės biudžeto;

         ES, užsienio valstybių ir tarptautinių organizacijų;

         kitų finansavimo šaltinių.

 

Eil. Nr.

Pajamos

2017 m. €

2016 m. €

Pokytis +/- €

Šaltiniai

1.

Gydytojų specialistų konsultacijos

359.207,16

349.859,75

+9.347,41

PSDF

2.

Priėmimo skubios pagalbos paslaugos

26.957,36

34.863,42

-7.906,06

PSDF

3.

Dienos stacionaro paslaugos

144.971,02

137.108,82

+7.862,20

PSDF

4.

Dienos chirurgijos paslaugos

21.253,54

12.408,80

+8.844,74

PSDF

5.

Stebėjimo paslaugos

60.372,31

52.900,74

+7.471,57

PSDF

6.

Stacionarinės aktyviojo gydymo paslaugos

661.153,63

674.219,58

-13.065,95

PSDF

7.

Slaugos ir palaikomojo gydymo paslaugos

440.512,31

363.283,67

+77.228,64

PSDF

8.

Brangiųjų tyrimų ir procedūrų paslaugos (paprastoji hemodializė)

112.805,08

168.860,64

-56.055,56

PSDF

9.

Medicininės reabilitacijos paslaugos (ambulatorinės reabilitacijos)

67.060,78

63.837,41

+3.223,37

PSDF

10.

Ambulatorinės chirurgijos paslaugos

446,73

874,72

-427,99

PSDF

11.

Medicininės paslaugos, kitos pagrindinės veiklos pajamos

98.245,98

86.365,04

+11.880,94

Spec. lėšos, soc. globos paslaugos

12.

Nemedicininės paslaugos, kitos  ne pagrindinės veiklos pajamos

6.629,05

7.917,54

-1.288,49

Spec. lėšos nuoma ir kitos.

13.

Finansavimo pajamos

138.658,43

114.417,63

+24.240,80

 

14.

Iš viso pajamų

2.138.273,38

2.066.917,76

+71.355,62

 

 

Aukščiau pateiktoje lentelėje matosi, kad apie 89% įstaigos pagrindinių pajamų yra gauta už suteiktas paslaugas  pagal sudarytas asmens sveikatos priežiūros paslaugų teikimo ir apmokėjimo iš Privalomojo sveikatos draudimo fondo biudžeto (toliau – PSDF) sutartis su Šiaulių, Kauno, Klaipėdos, Panevėžio, Vilniaus teritorinėmis ligonių kasomis. Mokamos medicininės ir nemedicininės paslaugos kitiems fiziniams ir juridiniams asmenims sudaro apie 5 %, o tikslinės lėšos specialiosioms programoms, įvardintos kaip finansavimo pajamos, sudaro apie 6 % visų pajamų.

2016 metus lyginant su 2017 metais, ligoninės pajamos padidėjo 3,45%. PSDF pajamos didėjo dėl asmens sveikatos priežiūros  paslaugų bazinių kainų pasikeitimo nuo 2017 m. liepos 1 d., mokamos medicininės paslaugos – dėl išaugusio didesnio poreikio šioms paslaugoms gauti, finansavimo pajamos – dėl didesnio finansavimo iš savivaldybės ir valstybės biudžetų.

Pajamų už nemedicinines paslaugas surinkta mažiau  dėl mažesnio šių paslaugų poreikio.

Rajonų ligoninių vaidmuo sveikatos apsaugos sistemoje yra labai svarbus, tačiau jos susiduria su akivaizdžiomis finansavimo problemomis.

 

Įstaigos sąnaudos

 

Eil. Nr.

Sąnaudos

2017 m.

2016  m.

Pokytis +/- €

1.

Darbo užmokestis

1.216.390,86

1.161.445,00

+54.945,86

2.

Įnašai socialiniam draudimui

378.941,53

361.444,80

+17.496,73

3.

Kraujo produktai ir parinkimas

6.373,60

6.171,19

+202,41

4.

Vaistai, tirpalai, tvarsliava

38.851,85

41.221,46

-2.369,61

5.

Medicinos pagalbos priemonės

111.941,22

122.778,39

-10.837,17

6.

Laboratoriniai ir kiti tyrimai atliekami kitose įstaigose

15.044,58

14.457,59

+586,99

7.

Maitinimas

42.739,85

39.140,73

+3.599,12

8.

Pacientų transportavimas

20.639,13

20.771,26

-132,13

9.

Šildymo

41.950,58

37.140,18

+4.810,40

10.

Elektros energijos

27.101,13

30.216,97

-3.115,84

11.

Vandentiekio ir kanalizacijos

15.982,63

15.557,93

+424,70

12.

Ryšių paslaugos

5.119,12

5.033,25

+85,87

13.

Darbuotojų kvalifikacijos kėlimo

 

2.167,40

1.164,06

+1.003,34

14.

Einamojo remonto ir aparatūros priežiūra

44.517,90

46.960,63

-2.442,73

15.

Mokesčiai į biudžetą

44,00

233,00

-189,00

16.

Ilgalaikio turto nusidėvėjimas

127.415,77

122.685,99

+4.729,78

17.

Civilinės atsakomybės draudimas

5.941,62

7.884,82

-1.943,20

18.

Kitos sąnaudos

68.769,17

65.538,22

+3.230,95

19.

Iš viso sąnaudų:

2.169.931,94

2.099.845,47

+70.086,47

 

Pagrindinę ligoninės išlaidų dalį – apie 74 % – sudaro darbuotojų darbo užmokestis. Priskaitymai nuo darbo užmokesčio, medicinos reikmenys ir medicinos paslaugos – apie 8 %. Kitoms lentelėje išvardintoms sąnaudoms tenka apie 18 %.

 2017 metus lyginant su 2016 metais, sąnaudos padidėjo 3,3 %. Didžiausias padidėjimas tenka darbo užmokesčio fondui (minimalios mėnesinės algos didinimas ir asmens sveikatos paslaugų bazinių kainų didėjimas dėl gydytojų ir slaugytojų darbo užmokesčio didinimo). Sumažėjus hospitalizuotų ligonių skaičiui, sumažėjo medicinos reikmenų ir medicinos paslaugų sąnaudos. Lentelėje matomas maitinimo, komunalinių paslaugų, ryšio paslaugų, darbuotojų kvalifikacijos kėlimo, ilgalaikio turto nusidėvėjimo, kitų sąnaudų (skalbimo, švaros priemonių, teisinių paslaugų, medicininių atliekų tvarkymo, sunaudotų eksploatacijos atsargų ir kt.) padidėjimas. Sumažėjo pacientų transportavimo paslaugų, einamojo remonto ir aparatūros priežiūros, mokesčių į biudžetą, civilinės atsakomybės draudimo sąnaudos.

Įstaiga 2017 metus baigė su neigiamu 31 658,56 euro finansiniu rezultatu. Tokia neigiamo rezultato suma susidarė dėl minimalios mėnesinės algos didinimo, padidėjusių kai kurių prekių ir paslaugų kainų. Negauta 9100 eurų suma priėmimo-skubios pagalbos ir specializuotų ambulatorinių chirurgijos paslaugų teikimui Priėmimo-skubios pagalbos skyriuje iš Pakruojo rajono savivaldybės biudžeto taip pat įstaigos finansinį rezultatą keitė į neigiamą pusę. Darbuotojų nepanaudotų kasmetinių atostogų rezervo padidėjimas neigiamą finansinį rezultatą didino 11987,46 euro.

 

ĮSTAIGOS ĮSIPAREIGOJIMAI IR GAUTOS SUMOS

 

Eil. Nr.

Pavadinimas

     2017 m.      

    Suma €

     2016 m.

     Suma €

Pokytis +/- Suma €

1.

Kreditorinis įsiskolinimas

516 293,78

546 668,32

-30 374,54

1.1.

 Ilgalaikiai įsipareigojimai (lizingas)

39 887,95

68 586,14

-28 698,19

1.2.

Ilgalaikių įsipareigojimų einamųjų metų dalis (lizingas)

28 698,19

27 682,94

+1015,25

1.3.

Trumpalaikiai finansiniai įsipareigojimai

(banko paskola)

-

67 663,20

-67 663,20

1.4.

Tiekėjams

291 734,60

241 537,89

+50 196,71

1.5.

Su darbo santykiais susiję įsipareigojimai

42 296,73

39 509,30

+2 787,43

1.6.

Sukauptos mokėtinos sumos

113 676,31

101 688,85

+11 987,46

2.

Debitorinis įsiskolinimas

150 681,86

118 269,59

+32 412,27

2.1.

Iš PSDF biudžeto

146 479,42

113 682,64

+32 796,78

2.2.

Iš kitų

4 202,44

4 586,95

-384,51

 

Finansinių įsipareigojimų ir gautų sumų skirtumas naudingas įstaigai. Kreditorinis įsiskolinimas sumažėjo 5,6 %, debitorinis įsiskolinimas padidėjo 27,4%.

 

 

INFORMACIJA APIE ĮSIGYTĄ IR NURAŠYTĄ ILGALAIKĮ TURTĄ

 

Informacija apie įsigytą ilgalaikį turtą

 

Eil. Nr.

Pavadinimas

Vnt.

      Suma €

Lėšų šaltinis

1.

Regiu kasetė/plokštė/35x43cdm 110/4S

 

1

1.210,00

PSDF lėšos

2.

Spausdintuvas Zebra Gx430

1

632,83

PSDF lėšos

3.

AKS monitorius ONTRAK

1

2.904,00

Sveikatos rėmimo programos lėšos

savivaldybės biudžetas

4.

Kėdė pacientui C3567

1

3.751,00

Sveikatos rėmimo programos lėšos savivaldybės biudžetas

5.

 

Procedūrinis vežimėlis su dviem stalčiais NEREZ PLATO 2103

1

1.573,00

Sveikatos rėmimo programos lėšos savivaldybės biudžetas

6.

Instrumentinis staliukas  NEREZ PLATO2601

1

1.331,00

Sveikatos rėmimo programos lėšos savivaldybės

7.

Kėdė slaugytojai

1

532,40

Sveikatos rėmimo programos lėšos Savivaldybės biudžetas

8.

Cirkuliacinė apšvietimo lempa

1

1.452,00

Sveikatos rėmimo programos lėšos Savivaldybės biudžetas

9.

Podiatrinė šlifavimo įranga be skysčio purškimo Maraton-3

1

1.149,50

Sveikatos rėmimo programos lėšos

Savivaldybės biudžetas

10.

Kamertonas

1

514,10

Sveikatos rėmimo programos lėšos Savivaldybės biudžetas

 

Viso:

 

 

15.049,83

 

 

               

 

Informacija apie nurašytą turtą

                                                                                                                                                       

Eil. Nr.

Inventoriaus pavadinimas

Įsigijimo data

Įsigijimo savikaina €

Nusidėvėjimo vertė €

Likutinė vertė €

Nurašoma suma €

1.

Procesorius 1000

2002-05-08

7.036,90

7.036,61

0,29

7.036,90

2.

Paciento monitorius PM7000

2006-02-21

4.855,48

4.855,19

0,29

4.855,48

3.

Enterinės mitybos siurblys Kangrava

199-10-20

1.419,14

1.418,85

0,29

1.419,14

4.

Laparoskopinis – artroskopinis aparatas

2006-04-25

8.529,89

8.529,60

0,29

8.529,89

5.

Ultragarsinis aparatas ACUSON

2006-07-20

499,59

499,30

0,29

499,59

6.

Kompiuteris Celeron

2006-03-02

302,07

301,78

0,29

302,07

 

Iš viso:

 

22.643,07

22.641,33

1,74

22.643,07

 

 

VALDYMO SĄNAUDOS

 

Eil. Nr.

Patirtų sąnaudų pavadinimas

2017 m.

 

2016 m.

 

%

%

1.

Įstaigos vadovo darbo užmokestis

29593,71

52,02

28628,48

52,78

2.

Kitos išmokos vadovui (komandiruotės)

1186,10

2,08

-

-

3.

Administracijos išlaikymui, išskyrus vadovą*

26114,09

45,90

25.612,81

47,22

4.

Įstaigos išlaidos kolegialių organų kiekvieno nario darbo užmokesčiui ir kitoms įstaigos kolegialių organų narių išmokos

-

-

-

-

5.

Įstaigos išlaidos išmokoms su viešosios įstaigos dalininku susijusiems asmenims **

-

-

 

-

6.

Iš viso (eilutės 1+2+3+4+5)

56893,90

100

54.241,29

100

* Šias sąnaudas sudaro administracijos darbuotojų darbo užmokestis su priskaitymu Valstybiniam socialiniam draudimui. Pagal įstaigos įstatus administraciją sudaro direktorius, direktoriaus pavaduotojas medicinai, vyriausiasis buhalteris.

 

** Asmenims, nurodytiems LR viešųjų įstaigų įstatymo 3 straipsnio 3 dalyje

 

INFORMACIJA APIE ETATŲ SKAIČIŲ

 

Eil. Nr.

Darbuotojų pareigybės

Etatų skaičius 2017-01-01

Etatų skaičius 2017-12-31

Pokytis +/-

1.

Gydytojai ir specialistai su aukštuoju išsilavinimu

54,60

54,60

2.

Slaugytojos

79,85

78,35

- 1,5

3.

Sanitarės, slaugytojų padėjėjos

28,25

29,25

+1

4.

Kitas

9,75

9,75

5.

Ūkinis

16,75

16,75

 

Iš viso:

 

 

 

189,20

188,70

- 0,5

 

Iš to skaičiaus laisvi etatai

 

 

 

 

 

17,35

(15,60  - gydytojų, 0,5 – biologo,

0,75 –direktoriaus pavaduotojo,

0,5 – logoterapeuto)

17,475 (15,725 –gydytojų,

0,5 – biologo,

0,75 –direktoriaus pavaduotojo,

0,5 – logoterapeuto)

 

 

 

 

 

 

 

 

+0,125

 

2017 m. vidutinis darbuotojų skaičius – 191 darbuotojas, vidutinis darbo užmokestis (darbuotojui) – 536,00 €.

 

FINANSAVIMO PAJAMOS IR VYKDOMI PROJEKTAI

 

Finansavimo pajamos:

Valstybės biudžeto – 17 617,10 €;

Savivaldybės biudžeto – 44 376,60  €;

ES  struktūrinių fondų – 56 378,09 €;

Kiti finansavimo šaltiniai – 20 286,64 €;

Iš viso finansavimo pajamų –138 658,43 €.

 

VYKDOMI PROJEKTAI

 

Viešojoje įstaigoje Pakruojo ligoninėje vykdomi projektai:

          Viešoji įstaiga Pakruojo ligoninė ir Projekto vykdytojas viešoji įstaiga Radviliškio ligoninė kartu su partneriais įgyvendino projektą Šiaulių regiono asmens sveikatos priežiūros įstaigų informacinės sistemos kūrimo ir diegimo projektą, kurio metu sukurta elektroninė paslauga „Pacientų sveikatos medicininės istorijos duomenų kaupimas, saugojimas ir pateikimas elektroniniu būdu pacientui ir sveikatos priežiūros įstaigų specialistams“. El. paslaugos tikslas - su paciento sveikata susijusių duomenų (apsilankymai, tyrimai, diagnozės, receptai, siuntimai, rentgeno nuotraukos, pažymos ir kita) teikimas ir kaupimas centrinėje e. sveikatos sistemoje – ESPBI IS (E. sveikatos paslaugų ir bendradarbiavimo infrastruktūros informacinė sistema). Sveikatos priežiūros įstaigoje įdiegta informacinė sistema yra priemonė elektroninei paslaugai teikti. Įstaigoje įdiegti visi privalomi e-sveikatos moduliai. Tolygiai didėja perduodamų dokumentų kiekis į e-sveikatos portalą.

          Projektas „Viešosios įstaigos Pakruojo ligoninės medicininių atliekų nukenksminimo įrenginio įsigijimas“ finansuojamas iš Lietuvos aplinkos apsaugos investicijų fondo. Projekto tikslas - įstaigai užtikrinti saugų jos veikloje susidarančių pavojingų medicininių atliekų nukenksminimą bei pasiekti dvigubą aplinkosauginį efektą: sumažinti susidarančių infekuotų medicininių atliekų kiekį ir atliekų tvarkytojams pašalinimui (deginimui) perduoti nukenksmintas nepavojingas medicinines atliekas, taip didinant aplinkos ir darbuotojų saugumą bei sumažinant infekcijų plitimo riziką nenumatyto pavojingų atliekų pakuotės pažeidimo atveju. Projektui, kurio įgyvendinimo laikotarpis nuo įgyvendinimo pradžios iki galutinio termino pabaigos 36 mėn., skirta 84 579,00 €. Įsigytas „Infekuotų medicininių atliekų nukenksminimo įrenginys su integruotu smulkintuvu TESALYS STERIPLUS TM 40“. Įrangos apmokėjimui gauta 40 597,92 €, likusi pinigų suma bus sumokėta 2018 metais.

          Projektas „Sveikatos priežiūros paslaugų prieinamumo gerinimas neįgaliesiems VšĮ Pakruojo ligoninėje“ finansuojamas iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų. Projekto tikslas - pagerinti  VšĮ Pakruojo ligoninėje teikiamų sveikatos priežiūros paslaugų prieinamumą neįgaliesiems. Projekto metu du ligoninėje eksploatuojamus liftus planuojama pakeisti naujais, Konsultacijų poliklinikos registratūrą pritaikyti patogiam vežimėliuose sėdinčių neįgaliųjų aptarnavimui bei įrengti informacines nuorodas ir ženklus, padėsiančius lengviau orientuotis ligoninėje. Projekto įgyvendinimui skirta 119 970,00 €.

         

Iš Pakruojo rajono savivaldybės biudžeto skirta tęstinėms sveikatos programoms įgyvendinti:

          Valstybinės tuberkuliozės profilaktikos ir kontrolės 2017 metų programai – 700,00 €:

         1. išaiškinti  tuberkulioze sergančius ligonius:

     2.  užtikrinti plaučių TBC sergančių gydymą ir jo kontrolę;

3. rentgenologiniams tyrimams;

4. kompleksiniams TBC gydymui (vaistai, vitaminai, maistas);

5. gydymo kontrolės vizitams į pacientų namus. 

          Mirtingumo nuo ūmių širdies ir kraujagyslių ligų ir būklės mažinimo programai 2014 m. – 2018 m. – 2 904,00 €:

1. tiksliai diagnozei nustatyti, parinkti efektyvų gydymą arba paskirti stebėseną. Mažinti hipertenzijos sukeliamų komplikacijų, gyventojų invalidumą ir mirtingumą;

2. medicininės aparatūros pirkimui  (įsigyta ilgalaikio AKS monitoriavimo įranga On Track su programine įranga, instaliuojama į personalinį kompiuterį).

Lėtinių neinfekcinių susirgimų profilaktikos programai –8 700,00 €: įrengtas diabetines pėdos kabinetas, įsigyta įranga ir priemonės diabetinės pėdos priežiūrai ir gydymui.

_____________________