LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO IR MOKSLO MINISTRAS
ĮSAKYMAS
DĖL švietimo ir mokslo ministro 2007 m. balandžio 2 d. įsakymo Nr. isak-587 „DĖL bendrojo lavinimo mokyklų veiklos kokybės išorės vertinimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitIMO
2014 m. kovo 10 d. Nr. V-189
Vilnius
P a k e i č i u Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2007 m. balandžio 2 d. įsakymą Nr. ISAK-587 „Dėl Bendrojo lavinimo mokyklų veiklos kokybės išorės vertinimo tvarkos aprašo patvirtinimo“:
1. Pakeičiu antraštę ir ją išdėstau taip:
2. Pakeičiu preambulę ir ją išdėstau taip:
3. Pakeičiu 1 punktą ir jį išdėstau taip:
4. Nurodytu įsakymu patvirtintame Bendrojo lavinimo mokyklų veiklos kokybės išorės vertinimo tvarkos apraše:
4.1. pakeičiu pavadinimą ir jį išdėstau taip:
4.2. pakeičiu 1 punktą ir jį išdėstau taip:
„1. Mokyklų, vykdančių bendrojo ugdymo programas, veiklos išorinio vertinimo organizavimo ir vykdymo tvarkos aprašas (toliau – tvarkos aprašas) nustato mokyklų, vykdančių bendrojo ugdymo programas (toliau – mokyklos), veiklos išorinio vertinimo (toliau – išorės vertinimas) sampratą, išorės vertinimo organizavimą ir vykdymą.“;
4.3. pakeičiu 8.5 punktą ir jį išdėstau taip:
4.4. pakeičiu 12.3 punktą ir jį išdėstau taip:
„12.3. rengia ir teikia švietimo ir mokslo ministrui tvirtinti vienerių metų vertinamų mokyklų sąrašo projektą. Agentūra sąrašą rengia vadovaudamasi:
12.3.2. savininko teises ir pareigas įgyvendinančios institucijos (valstybinės mokyklos – biudžetinės įstaigos), savininko teises ir pareigas įgyvendinančios institucijos arba savivaldybių vykdomosios institucijos (savivaldybės mokyklos – biudžetinės įstaigos), savininko teises ir pareigas įgyvendinančios institucijos (dalyvių susirinkimo) (valstybinės ir savivaldybės mokyklos – viešosios įstaigos), savininko (dalyvių susirinkimo) (kitų mokyklų) pateiktomis paraiškomis;
12.3.3. atskirų mokyklų, gavusių savininko teises ir pareigas įgyvendinančios institucijos (valstybinės mokyklos – biudžetinės įstaigos), savininko teises ir pareigas įgyvendinančios institucijos arba savivaldybių vykdomosios institucijos (savivaldybės mokyklos – biudžetinės įstaigos), savininko teises ir pareigas įgyvendinančios institucijos (dalyvių susirinkimo) (valstybinės ir savivaldybės mokyklos – viešosios įstaigos), savininko (dalyvių susirinkimo) (kitų mokyklų) pritarimą, pateiktomis paraiškomis;“;
4.5. pakeičiu 12.6 punktą ir jį išdėstau taip:
4.6. pakeičiu 12.7 punktą ir jį išdėstau taip:
4.7. pakeičiu 12.13 punktą ir jį išdėstau taip:
„12.13. stebi pagalbos mokyklai teikimą ir mokyklos pažangą, jeigu veiklos srityse „Ugdymas ir mokymasis“, „Pasiekimai“ ir „Mokyklos strateginis valdymas“ dominuoja 2 ir 1 lygio įvertinimai, analizuoja ir vertina mokyklos nusimatytas veiklos tobulinimo gaires (ar planus), aiškius ir pamatuojamus pažangos kriterijus, Nacionalinio egzaminų centro, savininko teises ir pareigas įgyvendinančios institucijos (valstybinės mokyklos – biudžetinės įstaigos), mokyklos savininko teises ir pareigas įgyvendinančios institucijos arba savivaldybių vykdomosios institucijos ar jos įgalioto asmens (savivaldybės mokyklos – biudžetinės įstaigos), savininko teises ir pareigas įgyvendinančios institucijos (dalyvių susirinkimo) (valstybinės ir savivaldybės mokyklos – viešosios įstaigos), savininko (dalyvių susirinkimo) (kitų mokyklų) ir pačios mokyklos pateiktus duomenis bei informaciją, įrodančius realią mokyklos pažangą;“;
4.8. pakeičiu 12.14 punktą ir jį išdėstau taip:
„12.14. organizuoja pakartotinį vertinimą mokykloje per vienerius metus po vykusio vertinimo, jeigu bent viena veiklos sritis buvo įvertinta 1 arba „N“ lygiu, arba per trejus metus po vykusio vertinimo, jeigu veiklos srityse „Ugdymas ir mokymasis“, „Pasiekimai“ ir „Mokyklos strateginis valdymas“ dominavo 2 ir 1 lygio įvertinimai, tačiau mokyklos pažanga yra labai nežymi arba ji iš viso nefiksuojama:“;
4.9. papildau 12.15 papunkčiu:
„12.15. kartu su Švietimo ir mokslo ministerija stebi ir analizuoja mokyklų pažangą ir mokykloms teikiamos pagalbos poveikį po išorinio vertinimo, jei bent vienos iš temų ir rodiklių – „Vertybės, elgesio normos, principai“, „Asmenybės raidos lūkesčiai“, „Mokymo kokybė“, „Mokymosi kokybė“, „Pažanga“, „Mokymosi pasiekimai“, „Personalo valdymas“ – įvertinimas buvo 1 lygio.“;
4.10. pakeičiu 14.1.1 punktą ir jį išdėstau taip:
4.11. pakeičiu 14.1.11 punktą ir jį išdėstau taip:
„14.1.11. ne vėliau kaip per 14 kalendorinių dienų po vertinimo mokykloje pabaigos parengtą ir su išorės vertintojų komandos nariais suderintą ataskaitos projektą pateikia Agentūrai. Ataskaitos projektą patikslinęs pagal Agentūros pastebėjimus, pateikia jį mokyklai ne vėliau kaip per 21 kalendorinę dieną nuo išorės vertintojų komandos išvykimo iš mokyklos dienos;“;
4.12. pakeičiu 14.2.7 punktą ir jį išdėstau taip:
4.13. pakeičiu 14.2.11 punktą ir jį išdėstau taip:
4.14. 1 priede pakeičiu priedo žymą ir ją išdėstau taip:
|
„Mokyklų, vykdančių bendrojo ugdymo programas, veiklos išorinio vertinimo organizavimo ir vykdymo tvarkos aprašo 1 priedas“; |
4.15. 2 priede:
4.15.1. pakeičiu priedo žymą ir ją išdėstau taip:
|
„Mokyklų, vykdančių bendrojo ugdymo programas, veiklos išorinio vertinimo organizavimo ir vykdymo tvarkos aprašo 2 priedas“; |
4.16. 3 priede:
4.16.1. pakeičiu priedo žymą ir ją išdėstau taip:
|
„Mokyklų, vykdančių bendrojo ugdymo programas, veiklos išorinio vertinimo organizavimo ir vykdymo tvarkos aprašo 3 priedas“; |
4.17. 4 priede:
4.17.1. pakeičiu priedo žymą ir ją išdėstau taip:
|
„Mokyklų, vykdančių bendrojo ugdymo programas, veiklos išorinio vertinimo organizavimo ir vykdymo tvarkos aprašo 4 priedas“; |
4.18. 5 priede:
4.18.1. pakeičiu priedo žymą ir ją išdėstau taip:
|
„Mokyklų, vykdančių bendrojo ugdymo programas, veiklos išorinio vertinimo organizavimo ir vykdymo tvarkos aprašo 5 priedas“; |