isgyaz13

 

PAKRUOJO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

SPRENDIMAS

DĖL viešOSIOS įstaigOS PAKRUOJO RAJONO PIRMINĖS SVEIKATOS PRIEŽIŪROS CENTRO 2018 metų SIEKTINŲ veiklos užduočių patvirtinimo

 

2018 m. birželio 28 d. Nr. T-174

Pakruojis

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 4 dalimi, Lietuvos Respublikos viešųjų įstaigų įstatymo 10 straipsnio 1 dalies 16 punktu, Lietuvos Respublikos sveikatos priežiūros įstaigų įstatymo 28 straipsnio 2  punktu, Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2018 m. gegužės 9 d. įsakymu Nr. V-554 ,,Dėl Lietuvos nacionalinės sveikatos sistemos viešųjų ir biudžetinių įstaigų, teikiančių asmens sveikatos priežiūros paslaugas, veiklos rezultatų vertinimo rodiklių 2018 metų siektinų reikšmių patvirtinimo“, Pakruojo rajono savivaldybės mero 2018 m. birželio 4 d. potvarkiu MV-31 ,,Dėl komisijos nustatyti asmens sveikatos priežiūros įstaigoms siektinas 2018 m. veiklos užduotis sudarymo“ sudarytos komisijos posėdžio 2018 m. birželio 8 d. protokolu Nr.1 bei atsižvelgdama į Pakruojo rajono pirminės  sveikatos priežiūros centro pateiktus 2018 m. ateities planus ir siektinas veiklos užduotis, savivaldybės taryba nusprendžia:

Patvirtinti viešosios įstaigos Pakruojo rajono pirminės sveikatos priežiūros centro 2018 metų siektinas veiklos užduotis (pridedama).

 

 

Savivaldybės meras                                                                                                   Saulius Gegieckas

                                                                                               

 


 

PATVIRTINTA

Pakruojo rajono savivaldybės tarybos

2018 m. birželio 28 d. sprendimu Nr. T-174

 

VIEŠOSIOS ĮSTAIGOS PAKRUOJO RAJONO PIRMINĖS SVEIKATOS PRIEŽIŪROS CENTRO 2018 metų SIEKTINOS veiklos užduotys

 

 

Eil. Nr.

Veiklos rezultatų vertinimo rodikliai

VšĮ Pakruojo rajono pirminės sveikatos priežiūros centras

Siektina reikšmė

Kiekybiniai

 

1.

Praėjusių metų veiklos rezultatų ataskaitoje nurodytas pajamų ir sąnaudų skirtumas (grynasis perviršis ar deficitas)*

Būti nenuostolingai

2.

Sąnaudų darbo užmokesčiui dalis*                

 

Gautas tikslines lėšas, skirtas darbo užmokesčio fondui didinti, panaudoti sveikatos priežiūros specialistų, teikiančių asmens sveikatos priežiūros paslaugas, darbo užmokesčiui kelti vidutiniškai 20 proc. prioritetą teikiant mažiausiai uždirbantiems specialistams

3.

Sąnaudų valdymo išlaidoms dalis*                

Ne daugiau kaip 10,33 proc.

4.

Finansinių įsipareigojimų dalis nuo metinio įstaigos biudžeto*

Absoliutaus likvidumo rodiklis – nuo 0,5 iki 1

5.

Papildomų finansavimo šaltinių pritraukimas**

3 proc.

Kokybiniai

 

1.

Pacientų pasitenkinimo įstaigos teikiamomis asmens sveikatos priežiūros paslaugomis lygis, tai yra pacientų teigiamai įvertintų įstaigoje suteiktų paslaugų skaičiaus dalis nuo visų per metus įstaigoje suteiktų asmens sveikatos priežiūros paslaugų skaičiaus pagal sveikatos apsaugos ministro nustatytas paslaugų grupes**

88,6%

2.

Įstaigoje gautų pacientų skundų dėl įstaigoje suteiktų asmens sveikatos priežiūros paslaugų skaičius per metus ir pagrįstų skundų dalis**

0/0

 

3.

Įstaigoje gautų pagrįstų skundų dalis nuo visų įstaigoje suteiktų asmens sveikatos priežiūros paslaugų skaičiaus per metus pagal sveikatos apsaugos ministro nustatytas paslaugų grupes**           

0

4.

Įstaigoje taikomos kovos su korupcija priemonės, numatytos sveikatos apsaugos ministro tvirtinamoje Sveikatos priežiūros srities korupcijos prevencijos programoje*

Suteiktas Skaidrios asmens sveikatos priežiūros įstaigos vardas

 

5.

Konsoliduotų viešųjų pirkimų skaičius*

Ne mažiau kaip 1

6.

Viešųjų pirkimų, vykdomų per VšĮ Centrinę perkančiąją organizaciją (toliau – VšĮ CPO), skaičius**

5

7.

Viešųjų pirkimų, vykdomų per VšĮ CPO, pirkimų vertė**

35000 Eur

8.

Informacinių technologijų diegimo ir plėtros lygis (pacientų elektroninės registracijos sistema, įstaigos interneto svetainės išsamumas, darbuotojų darbo krūvio apskaita, įstaigos dalyvavimo elektroninėje sveikatos sistemoje mastas)*:        

Ne mažiau kaip 50 proc. visų kompensuojamųjų vaistų ir medicinos pagalbos priemonių (toliau – MPP) receptų yra elektroniniai

9.

Įstaigoje suteiktų asmens sveikatos priežiūros paslaugų skaičius per ketvirtį ir per metus pagal sveikatos apsaugos ministro nustatytas paslaugų grupes**

Per ketvirtį- 9500

Per metus – 41000

10.

Vidutinis laikas nuo paciento kreipimosi į įstaigą dėl asmens sveikatos priežiūros paslaugos suteikimo momento iki paskirto paslaugos gavimo laiko pagal sveikatos apsaugos ministro nustatytas paslaugų grupes**

Ne ilgiau kaip per 7 kalendorines dienas paslaugą suteikia poliklinikos  gydytojas,  vidutinis laukimo laikas -  15-20 min.

11.

Įstaigoje dirbančių darbuotojų ir etatų skaičius; įstaigoje sutektų asmens sveikatos priežiūros paslaugų skaičius per metus**

Apsilankymų skaičius – 130000 + 5500 (GMP).

Suteiktų paslaugų skaičius 41000.

Darbuotojų skaičius - 134

Etatų skaičius -  120,75.

__________________

 

*Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2018 m. gegužės 9 d. įsakymu Nr. V-554 „Dėl Lietuvos nacionalinės sveikatos sistemos viešųjų ir biudžetinių įstaigų, teikiančių asmens sveikatos priežiūros paslaugas, veiklos rezultatų vertinimo rodiklių 2018 metų siektinų reikšmių patvirtinimo“ ASPĮ patvirtinti siektini rodikliai.

** Siektini rodikliai nustatyti, vadovaujantis Pakruojo rajono savivaldybės mero 2018 m. birželio 4 d. potvarkiu MV- 31 ,,Dėl komisijos nustatyti asmens sveikatos priežiūros įstaigoms siektinas 2018 m. veiklos užduotis sudarymo“ sudarytos komisijos 2018 m. birželio 8 d. posėdžio protokolu Nr.1.

 

__________________