isgyaz13

 

PAKRUOJO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

SPRENDIMAS

DĖL PAKRUOJO RAJONO ŽVIRBLONIŲ VAIKŲ DARŽELIO

DIREKTORIAUS 2017 METŲ VEIKLOS ATASKAITOS PATVIRTINIMO

 

2018 m. kovo 29 d. Nr. T-59

Pakruojis

           

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 2 dalies 19 punktu, Pakruojo rajono savivaldybės tarybos 2018 m. sausio 25 d. sprendimu Nr. T-14 „Dėl Pakruojo rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamento patvirtinimo“ patvirtinto Pakruojo rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamento 286 punktu, Pakruojo rajono savivaldybės taryba                      n u s p r e n d ž i a:

Patvirtinti Pakruojo rajono Žvirblonių vaikų darželio direktoriaus 2017 metų veiklos ataskaitą (pridedama).

Šis sprendimas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.

 

 

Savivaldybės meras                                                                                                   Saulius Gegieckas

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PATVIRTINTA

Pakruojo rajono savivaldybės tarybos

2018 m. kovo 29 d. sprendimu Nr. T-59

 

 

PAKRUOJO RAJONO ŽVIRBLONIŲ VAIKŲ DARŽELIO DIREKTORIAUS

2017 METŲ VEIKLOS ATASKAITA

 

I SKYRIUS

INFORMACIJA APIE ĮSTAIGĄ

          

Pakruojo rajono Žvirblonių vaikų darželis (toliau – darželis) – biudžetinė savivaldybės ugdymo įstaiga, teikianti ikimokyklinį ir priešmokyklinį ugdymą.

Įstaiga dirba penkias dienas per savaitę, darbo trukmė – 10,5 val.

Direktorė Vida Kanišauskienė (III vadybos kvalifikacinė kategorija, 26 metų vadybinis darbo stažas).

Darbuotojai: direktorius (1 et.), auklėtojas  (1,20 et.), meninio ugdymo mokytojas (0,25 et.),  1auklėtojo padėjėjas (1,00 et.), 1virėja (1,00 et.), 1 ūkvedys ir valytoja (1 et.), 1 kiemsargis (0,50 et.), 2 sargai  (1,25 et.), 2 kūrikai (1,00 et.).

Ugdytiniai: darželyje veikia 1 mišraus amžiaus vaikų grupė, kurioje 2017-09-01 duomenimis ugdosi 20 ikimokyklinukų ir 1 priešmokyklinukas. Darželį lanko Žvirblonių ir aplinkinių kaimų vaikai: 14 iš Žvirblonių, 3 iš Plaučiškių, 3 iš Gikonių, 1 iš Tarvydų.

 

 

II SKYRIUS

VADOVO VEIKLA ĮGYVENDINANT ĮSTAIGOS VEIKLOS TIKSLUS

              

               • Ugdymo veiklos planavimas ir ugdymo proceso priežiūra bei stebėsena.

Ugdymo procesas organizuotas vadovaujantis 2016 metais atnaujinta Ikimokyklinio ugdymo programa, priešmokyklinio ugdymo programa bei priešmokyklinio ugdymo priemonių komplektu OPA PA!

Ugdomosios veiklos vykdytos atsižvelgiant į kiekvieno vaiko savitumą, individualumą, į jo poreikius ir interesus, gabumus, tėvų lūkesčius. Vaiko ugdymo(si) pasiekimai vertinti pagal 18 sričių, priešmokyklinio amžiaus vaikai vertinti pagal 5 kompetencijas (2 kartus metuose). Kiekvieno vaiko pasiektų kompetencijų aptarimas vykdytas su tėvais, numatyti būdai ir priemonės silpnesnių kompetencijų tobulinimui. Pedagogai buvo skatinami savarankiškai, suteikiant jiems patiems daugiau kūrybinės laisvės, planuoti ir organizuoti ugdymo procesą.

 

            2017 m. tikslų ir uždavinių įgyvendinamų rezultatų aptarimas.

Įgyvendinant 2017 metų veiklos planą buvo siekiama strateginio tikslo – tobulinti ugdymo kokybę, užtikrinti ugdymo turinio kaitą per vaikų individualią patirtį, šeimos tradicijas, tenkinant saviraiškos poreikius. Įgyvendinant šį tikslą, nustatyti 2017 metų veiklos prioritetai: gerinti ugdymo(si) kokybę ir veiksmingumą; plėtoti komandinio darbo ir bendravimo santykių kultūrą; stiprinti tėvų švietimo politiką.

2017 m.  tikslų ir uždavinių rezultatai buvo aptarti įstaigos taryboje, metodiniuose pasitarimuose.  Dirbant su mišraus amžiaus vaikais tikslui pasiekti buvo atsižvelgiama į ugdomosios veiklos planavimą,  vertinimą – orientuotą į ugdytinio individualumą.

Sudarytos sąlygos pedagogams dalyvauti seminaruose, respublikinėse akcijose, konkursuose bei rajono darželiams organizuojamuose metodiniuose renginiuose. Uždavinių įgyvendinimo buvo siekiama sistemingai, stengiantis įtraukti visą įstaigos bendruomenę: talkos, šventės,  bendri susirinkimai, sporto pramogos, atvirų durų dienos.

 

Pedagogų profesinio tobulėjimo skatinimas.

Pedagogų kvalifikacijai tobulinti iš Mokinio krepšelio lėšų buvo skirta 200 Eur metams. Vadovė dalyvavo 5 dienas, auklėtoja – 2 dienas kvalifikacijos tobulinimo seminaruose, kursuose, mokymuose. Dalyvauta ir nemokamuose seminaruose. Buvo tobulinamos kompetencijos ugdymo turinio planavimui, vertinimui ir įsivertinimui. Vadovė patobulino komunikavimo, vadybos kompetencijas. Įgytos žinios panaudojamos ugdomosios veiklos planavime.

 

              • Įstaigos kultūra.

Siekiant padėti šeimai pažinti ir perimti lietuvių tautos istorinį bei kultūrinį palikimą, ugdymo įstaigos kultūra plėtota per pasirinktą vaidybinę kryptį, žaidimą. Darželyje įgyvendinti projektai, tradiciniai renginiai. Įgyvendintos priemonės aktyvino ir papildė ugdymo procesą, atskleidė įstaigos savitumą per vykdomą vaidybinę veiklą. Tai palanku planuoti, organizuoti, vertinti ugdymo proceso veiklą kartu su darželyje veikiančiomis savivaldos institucijomis – įstaigos taryba, metodine grupe.

 

               Įstaigos veiklos kokybės įsivertinimas, kas nuveikta vidaus įsivertinime.

 Vykdytas darželio bendruomenės anketavimas įstaigos veiklos kokybės įvertinimui, kuris padėjo apsispręsti dėl tolimesnių veiklos tikslų ir uždavinių, įvertinti tėvų pageidavimus ir planuoti tolimesnę įstaigos veiklą. Pagrindinis tikslas – vaikas, jo ugdymas(is). Ieškota naujų būdų ir metodų  darbui su mišraus amžiaus vaikų grupe. Vykdyta diskusija apie darbo kokybę ir iškilusių problemų sprendimo būdus: aptarti probleminiai ikimokyklinio ugdymo programos atnaujinimo klausimai, požiūrio į vaikų vertinimą kaita. Siekiant įsivertinti metinių planų kokybę, aptarta, kaip puoselėjamos visos vaiko kompetencijos, lemiančios asmenybės vystymosi ir jo integracijos į visuomenę sėkmę, vaikų ugdymo(si) pasiekimai. Kaupiami vaiko pasiekimų aplankai.

 

  • Dalyvavimas programose, projekte ir kitoje veikloje.

Vykdytos  ikimokyklinio, priešmokyklinio ugdymo programos.

Dalyvauta ES remiamose programose: „Pienas vaikams“ ir „Vaisių vartojimo skatinimas mokyklose“.

Tęsiamas dalyvavimas gamtosauginiame projekte „Mes rūšiuojam“.

Įstaigos pedagogų parengtas ir įgyvendintas  projektas ,,Aš-kūrėjas“.

Vykdyta skaitymo iniciatyva ,,Skaitau mažiesiems“.

Vykdytos veiklos vaikų saviraiškai, tradicijoms ir papročiams plėtoti: ,,Mušk kiaušinį, muški kitą...“, ,,Mama-tu pati gražiausia gėlė“, ,,Rudenėli, eikš pas mus“.

Ugdytinė Auksė Čeponytė buvo parengta rajono ikimokyklinio ugdymo įstaigų jaunųjų skaitovų konkursui ,,Mano gimtinė- Lietuva“.

Dalyvauta rajono ikimokyklinių įstaigų ugdytinių ir pedagogų kūrybinių darbų parodoje ,,Ant angelo sparno nusileido Kalėdos“.  

 

                Bendradarbiavimo skatinimas.

Plėtotas bendradarbiavimas su Žvirblonių kaimo bendruomene, Žvirblonių ŽŪ bendrove,  Žvirblonių kaimo biblioteka. Dalyvauta organizuotuose renginiuose: ,,Tu šalele, mylima“, ,,Pati brangiausia – mano mama“, ,,Birželio 1-oji –Vaikų gynimo diena“, ,,Prie kalėdinės eglutės“.

Bendrauta su rajono ikimokyklinėmis įstaigomis, dalyvauta  konkursuose, seminaruose, parodose.

 

III SKYRIUS

INFORMACIJA APIE ĮSTAIGOJE ATLIKTUS PATIKRINIMUS, JŲ IŠVADOS

 

2017-10-04 Pakruojo  valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba vykdė patikrinimą. Išvada: pažeidimų nenustatyta.  

2017-10-12 UAB „Tuvlita“ atliko žaidimų aikštelės metinę kontrolę. Išvados: 3 lauko priemonės neatitinka higienos saugos reikalavimų (jas būtina demontuoti), taip pat higienos normos reikalavimams neatitinka ir darželio tvora.

 

IV SKYRIUS

ĮSTAIGOS ŪKINĖ VEIKLA, BIUDŽETAS

 

2017 metais gautos ir panaudotos lėšos (tūkst. Eur).

Finansavimo šaltinis

Lėšos (tūkst. Eur)

Savivaldybės biudžetas

46,3

Mokinio krepšelis

20,4

Spec.lėšos (tėvų įnašai)

4,0

Nebiudžetinės lėšos (L)

 

Valstybės lėšos (V)

1,4

Nemokamas maitinimas

 

Kita parama

 

Projektų lėšos

 

Iš viso:

72,1

 

Lėšų panaudojimas tūkst. Eur.

                                                                                                                               

Išlaidų pavadinimas

Patvirtinta sąmata

Gautas finansavimas

Panaudotas finansavimas

Savivaldybės biudžeto lėšos

MK lėšos

Tėvų įnašai

Savivaldybės biudžeto lėšos

MK lėšos

Tėvų įnašai

Savivaldybės biudžeto lėšos

MK lėšos

Tėvų įnašai

Darbo užmokestis

31,7

15,0

4,0

31,4

15,0

3,9

31,4

15,0

3,9

Soc.draudimo įmokos

8,9

4,7

 

8,9

4,7

 

8,9

4,7

 

Mityba

0,3

 

3,4

0,2

 

3,3

0,2

 

3,3

Ryšių paslaugos

0,3

0,1

 

0,3

0,1

 

0,3

0,1

 

Prekės

1,3

 

 

1,2

 

 

1,2

 

 

IMT einamasis remontas

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Komunalinės paslaugos

3,1

 

 

3,1

 

 

3,1

 

 

Kitos paslaugos

0,7

 

 

0,4

 

 

0,4

 

 

Kitos prekės

 

0,4

0,5

 

0,4

0,5

 

0,4

0,5

Kvalifikacijos kėlimas

 

0,2

 

 

0,2

 

 

0,2

 

Apranga ir patalynė

 

 

0,1

 

 

0,1

 

 

0,1

Iš viso:

46,3

20,4

4,0

45,5

20,4

3,9

45,5

20,4

3,9

 

Papildomai gauta 505,81 Eur 2 proc. lėšų parama.

Sąmatos lėšos panaudos tikslingai:

Virtuvės patalpoje sumontuotos 2 plautuvės, atnaujintos 3 virtuvinės spintelės, įsigyta nauja elektrinė krosnelė, šaldiklis, perdažytos lubos bei sienos.

• Įsigytos plovimo, valymo priemonės užtikrinant įstaigos sanitarinę higieninę būklę.

• Iš savivaldybės biudžeto lėšų vaikų grupė papildyta naujais baldeliais, įsigyti dviratukai, balansinis dviratis, paspirtukas. Grupės erdvės papildytos naujomis metodinėmis priemonėmis ugdymui, žaislais.

• Nupirkti du lauko spyruokliukai (vienas iš Mokinio krepšelio lėšų už 260 Eur, kitas iš 2 % lėšų už 280 Eur).

 

V SKYRIUS

PROBLEMOS IR SIŪLOMI PROBLEMŲ SPRENDIMO BŪDAI, ATEITIES PLANAI

 

• Vaikų grupės komplektavimas: sukomplektuoti grupę iš aplinkiniuose Plaučiškių, Gikonių, Mediniškių, Tarvydų kaimuose gyvenančių 2-6 m. vaikų; 2018–2019 m. m. įstaigą lankys 20 vaikų.

Bus garantuotas ugdymo(si) prieinamumas ikimokyklinio amžiaus vaikams.

• Lauko aplinkos saugumas: sutvarkyti lauko aplinką, atsižvelgiant į 2017-10-12 UAB ,,Tuvlita“ akto reikalavimus ir galimybes.

Bus užtikrintas vaikų saugumas įstaigos teritorijoje.

• Patobulinti į vaiką orientuoto ugdymo(si) proceso kokybę: garantuoti planavimo, vaiko vertinimo ir pedagogo įsivertinimo dermę.

________________