LIETUVOS RESPUBLIKOS SVEIKATOS APSAUGOS MINISTRAS

 

ĮSAKYMAS

DĖL VYRESNIO AMŽIAUS ŽMONĖMS PALANKIOS ASMENS SVEIKATOS PRIEŽIŪROS ĮSTAIGOS VERTINIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO

 

2019 m. spalio 3 d. Nr. V-1124

Vilnius

 

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos Vyriausybės programos įgyvendinimo plano, patvirtinto Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2017 m. kovo 13 d. nutarimu Nr. 167 „Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės programos įgyvendinimo plano patvirtinimo“, 1.3 krypties „Sveikatos priežiūros kokybės ir paslaugų prieinamumo didinimas“ 1.3.5 darbo „Vyresnio amžiaus žmonėms skirtų kompleksinių ir integruotų paslaugų teikimo sistemos sukūrimas“ 3 veiksmu „Vyresnio amžiaus žmonėms palankios įstaigos aprašo sukūrimas ir tokios įstaigos vertinimo kriterijų nustatymas“:

1. T v i r t i n u  Vyresnio amžiaus žmonėms palankios asmens sveikatos priežiūros įstaigos vertinimo tvarkos aprašą (pridedama).

2. P a v e d u  įsakymo vykdymą kontroliuoti viceministrui pagal veiklos sritį.

 

 

 

Sveikatos apsaugos ministras                                                                            Aurelijus Veryga

 

 


PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos

ministro 2019 m. spalio 3 d.

įsakymu Nr. V-1124

 

VYRESNIO AMŽIAUS ŽMONĖMS PALANKIOS ASMENS SVEIKATOS PRIEŽIŪROS ĮSTAIGOS VERTINIMO TVARKOS APRAŠAS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Vyresnio amžiaus žmonėms palankios asmens sveikatos priežiūros įstaigos  vertinimo tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) nustato reikalavimus, kuriuos turi atitikti Vyresnio amžiaus žmonėms palankios asmens sveikatos priežiūros įstaigos, ir asmens sveikatos priežiūros įstaigų (toliau – Įstaiga) vertinimo pagal Vyresnio amžiaus žmonėms palankios įstaigos vertinimo reikalavimus tvarką.

2. Apraše vartojamos sąvokos ir jų apibrėžimai:

2.1. vyresnio amžiaus pacientai – pacientai, kurių amžius yra 65 ar daugiau metų;

2.2. vyresnio amžiaus žmonėms palanki asmens sveikatos priežiūros įstaiga – tai įstaiga, atitinkanti Apraše nustatytus Vyresnio amžiaus žmonėms palankios asmens sveikatos priežiūros įstaigos reikalavimus, Aprašo nustatyta tvarka pripažinta Vyresnio amžiaus žmonėms palankia asmens sveikatos priežiūros įstaiga ir įrašyta į Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerijos interneto svetainėje skelbiamą Vyresnio amžiaus žmonėms palankių asmens sveikatos priežiūros įstaigų sąrašą;

2.3. kitos Apraše vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos yra apibrėžtos kituose asmens sveikatos priežiūros paslaugų teikimą reglamentuojančiuose teisės aktuose.

 

II SKYRIUS

VYRESNIO AMŽIAUS ŽMONĖMS PALANKIOS ASMENS SVEIKATOS PRIEŽIŪROS ĮSTAIGOS REIKALAVIMAI

 

3. Įstaiga, siekianti tapti Vyresnio amžiaus žmonėms palankia asmens sveikatos priežiūros įstaiga, turi atitikti šiuos reikalavimus:

3.1. Įstaigos organizacinės kultūros ir vadybos srityje:

3.1.1. turėti Vyresnio amžiaus žmonėms palankios asmens sveikatos priežiūros įstaigos programą (politiką), į kurią turi būti įtraukti visi Vyresnio amžiaus palankios asmens sveikatos priežiūros įstaigos reikalavimai;

3.1.2. užtikrinti, kad su Vyresnio amžiaus žmonėms palankios asmens sveikatos priežiūros įstaigos programa (politika) būtų supažindintas visas Įstaigos personalas, besirūpinantis vyresnio amžiaus pacientais;

3.1.3. užtikrinti, kad Vyresnio amžiaus žmonėms palankios asmens sveikatos priežiūros įstaigos programa (politika) būtų prieinama  visam Įstaigos personalui ir ja būtų vadovaujamasi;

3.1.4. turėti Vyresnio amžiaus žmonėms palankios asmens sveikatos priežiūros įstaigos programos (politikos) santrauką (toliau – Santrauka), kuri vyresnio amžiaus pacientams suprantama kalba būtų skelbiama Įstaigoje ir (ar) jos padaliniuose, kur rūpinamasi vyresnio amžiaus pacientų sveikata;

3.1.5. numatyti priemones Vyresnio amžiaus žmonėms palankios asmens sveikatos priežiūros įstaigos programos (politikos) efektyvumui įvertinti;

3.2. Personalo kompetencijos ugdymo srityje – Įstaigos personalui, teikiančiam sveikatos priežiūros paslaugas vyresnio amžiaus pacientams, vykdyti tikslinius, ne mažiau kaip 20 valandų trunkančius mokymus, apimančius pagrindines vyresnio amžiaus pacientams vyraujančias patologijas (kritimus, šlapimo nelaikymą, nejudamumą, atminties sutrikimus (demenciją) ir depresiją), komunikacijos (verbalinės ir neverbalinės) su vyresnio amžiaus pacientais, turinčiais klausos, regos, judėjimo sutrikimų, ypatumus, klinikinės etikos principus, iš kurių mažiausiai 3 valandos skiriamos klinikinei praktikai;

3.3. Tyrimų ir gydymo procesų pritaikymo bei sveikatos priežiūros procesų transformavimo, atsižvelgiant į senėjimo fiziologiją ir vyresnio amžiaus pacientų vyraujančias patologijas, srityje:

3.3.1. turėti asmens sveikatos priežiūros paslaugų teikimo pirmenybės sistemą vyresnio amžiaus pacientams;

3.3.2. taikyti specialias vyresnio amžiaus pacientų informavimo apie skiriamus vaistus ir jų vartojimo ypatumus priemones;

3.3.3. turėti įsteigtą vyresnio amžiaus pacientų koordinatoriaus pareigybę;

3.3.4. užtikrinti gydytojo geriatro paslaugos  prieinamumą;

3.3.5. turėti parengtą ir taikomą vyresnio amžiaus pacientų sveikatos patikros protokolą;

3.3.6. turėti parengtus ir taikyti būdingiausių vyresnio amžiaus pacientams patologijų – kritimų, nejudamumo, šlapimo nelaikymo, atminties sutrikimų (demencijos), depresijos – klinikinius protokolus;

3.3.7. užtikrinti galimybę skirti atskirą palatą vyresnio amžiaus pacientams, jei Įstaigoje teikiamos stacionarinės paslaugos;

3.3.8. užtikrinti, kad Įstaigoje būtų prieinamos ir taikomos rekreacinės (poilsio) priemonės;

3.4Fizinės aplinkos pritaikymo vyresnio amžiaus pacientams srityje užtikrinti, kad:

3.4.1. Įstaigoje būtų gerai matomos, įskaitomos ir aiškios (pvz., naudojant paveiksliukus) nuorodos pacientams visose svarbiausiose Įstaigos zonose;

3.4.2. Įstaigos svarbiausiose zonose būtų prieinamas telefoninis ryšys (telefono būdelės);

3.4.3. Įstaigoje būtų įstatytos plačios durys;

3.4.4. Įstaigos kiekviename aukšte būtų liftas, liftai būtų erdvūs, su plačiomis durimis;

3.4.5. Įstaigos grindų danga būtų neslidi;

3.4.6. Įstaigos patalpos būtų gerai apšviestos;

3.4.7. Įstaigoje būtų įrengtos rampos ir bėgeliai, skirti neįgaliųjų vežimėliams užvažiuoti;

3.4.8. Įstaigos svarbiausiose zonose ar erdvėse būtų tualetai, pritaikyti neįgaliesiems, ir juose būtų pagalbos mygtukai;

3.4.9. Įstaigos baldai būtų pritaikyti vyresnio amžiaus pacientams;

3.4.10. Įstaigos parkavimo aikštelėje būtų paskirtos automobilių parkavimo vietos vyresnio amžiaus pacientams;

3.4.11. šalia Įstaigos būtų maršrutinio transporto stotelė;

3.4.12. Įstaigoje būtų atskiras įėjimas vyresnio amžiaus pacientams.

 

III SKYRIUS

PASIRENGIMAS ĮSTAIGOS VERTINIMUI, PARAIŠKOS PATEIKIMAS IR PIRMINIS VERTINIMAS

 

4. Įstaiga, siekianti būti pripažinta Vyresnio amžiaus žmonėms palankia asmens sveikatos priežiūros įstaiga, turi įsivertinti savo praktiką pagal Vyresnio amžiaus žmonėms palankios asmens sveikatos priežiūros įstaigos vertinimo anketą (Aprašo 1 priedas) ir užpildyti Asmens sveikatos priežiūros įstaigos duomenų anketą (Aprašo 2 priedas). Įstaiga turi teisę priimti sprendimą dėl Įstaigos pasirengimo vertinimui pagal Vyresnio amžiaus žmonėms palankios asmens sveikatos priežiūros įstaigos reikalavimus ir prašyti būti vertinama pagal Vyresnio amžiaus žmonėms palankios asmens sveikatos priežiūros įstaigos reikalavimus, jei yra įvykdytos abi šios sąlygos:

4.1. atsakymai į ne mažiau kaip 90 proc. Vyresnio amžiaus žmonėms palankios asmens sveikatos priežiūros įstaigos praktikos vertinimo anketos klausimų yra teigiami;

4.2. įstaigos atlikto įsivertinimo metu bent 60 proc. Įstaigos sveikatos priežiūros specialistų jau buvo išklausę 20 valandų trukmės tikslinių vyresnio amžiaus pacientų priežiūros mokymų kursą (įskaitant 3 valandų kuruojamą klinikinę praktiką) ir numatyta, kad kiti sveikatos priežiūros specialistai išklausys tokius kursus per vienerius metus.

5. Įstaiga užpildytas Aprašo 1 ir 2 prieduose nurodytas anketas kartu su laisvos formos prašymu bei Aprašo 3.1–3.3 papunkčiuose nurodytų reikalavimų atitiktį pagrindžiančiais dokumentais pateikia Vyresnio amžiaus žmonėms palankios įstaigos vertinimo komisijai (toliau – Vertinimo komisija).

6. Vertinimo komisija vertina Įstaigų atitiktį Aprašo 3 punkte nustatytiems reikalavimams ir priima sprendimus dėl Įstaigų pripažinimo Vyresnio amžiaus žmonėms palankiomis asmens sveikatos priežiūros įstaigomis.

7. Vertinimo komisiją sudaro septyni nariai: keturi Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerijos atstovai, po vieną Valstybinės ligonių kasos prie Sveikatos apsaugos ministerijos ir Valstybinės akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnybos prie Sveikatos apsaugos ministerijos atstovą ir vienas nevyriausybinės organizacijos atstovas. Vertinimo komisijos pirmininku skiriamas Sveikatos apsaugos ministerijos, o sekretoriumi, kuris yra Vertinimo komisijos narys, Sveikatos apsaugos ministerijos įgaliotos institucijos atstovas. Vertinimo komisijos techninį organizacinį darbą atlieka jos sekretorius.

8. Vertinimo komisija, gavusi iš Įstaigos Aprašo 5 punkte nurodytus dokumentus, per 10 darbo dienų nuo šių dokumentų gavimo dienos atlieka pirminį jų vertinimą. Pirminį Aprašo 5 punkte nurodytų dokumentų vertinimą Vertinimo komisijos vardu atlieka Vertinimo komisijos sekretorius. 

9. Pirminio vertinimo metu nustačius, kad Įstaiga pateikė ne visus Aprašo 5 punkte nurodytus dokumentus ir (ar) jie nėra tinkamai įforminti (užpildyti visi formų laukai), nustatomas 14 kalendorinių dienų terminas trūkstamiems ar tinkamai įformintiems dokumentams pateikti, kuris neįskaitomas į Aprašo 8 punkte nurodytą terminą, ir apie tai raštu informuojama Įstaiga. Jeigu per nustatytą terminą Įstaiga nepateikia trūkstamų ar tinkamai įformintų dokumentų, Įstaigos atitikties vertinimo Vyresnio amžiaus žmonėms palankios asmens sveikatos priežiūros įstaigos reikalavimams procedūra yra nutraukiama ir apie tai per 5 kalendorines dienas Įstaiga informuojama raštu.

 

IV SKYRIUS

ĮSTAIGOS VERTINIMAS IR PRIPAŽINIMAS VYRESNIO AMŽIAUS ŽMONĖMS PALANKIA ASMENS SVEIKATOS PRIEŽIŪROS ĮSTAIGA

 

10. Pirminio vertinimo metu nustačius, kad Įstaiga pateikė visus bei tinkamai įformintus Aprašo 5 punkte nurodytus dokumentus, per 60 kalendorinių dienų nuo Aprašo 8 punkte nurodyto termino pabaigos Vertinimo komisija atlieka vertinimą Įstaigos veiklos vietoje (-ose). Įstaigos veiklos vertinimą vietoje turi vykdyti ne mažiau kaip pusė Vertinimo komisijos narių.

11. Įstaiga vertinama pagal Aprašo 3 punkte nustatytus Vyresnio amžiaus žmonėms palankios asmens sveikatos priežiūros įstaigos reikalavimus pildant Aprašo 1 priede nurodytą anketą (vertinimo metu apklausiami atsitiktiniu atrankos būdu pasirinkti vyresnio amžiaus pacientai, įvairaus lygmens Įstaigos personalas, teikiantis asmens sveikatos priežiūros paslaugas ir besirūpinantis vyresnio amžiaus pacientais, įvertinama Įstaigos skyrių, besirūpinančių vyresnio amžiaus pacientų sveikata, praktika, vertinama Įstaigos politika) ir surašomas Įstaigos įvertinimo pagal Vyresnio amžiaus žmonėms palankios asmens sveikatos priežiūros įstaigos reikalavimus protokolas (toliau – įvertinimo protokolas).

12. Įvertinimo protokole Įstaiga, kurios įvertinimo rezultatai atitinka Vyresnio amžiaus žmonėms palankios asmens sveikatos priežiūros įstaigos reikalavimus, protokoliniu sprendimu yra pripažįstama Vyresnio amžiaus žmonėms palankia asmens sveikatos priežiūros įstaiga, o Įstaigai, kuri neatitinka reikalavimų, nurodomas 3 mėn. terminas ištaisyti nustatytus trūkumus ir paskiriama pakartotinio vertinimo data. Pakartotinio vertinimo metu Vertinimo komisijai nustačius, kad nėra pašalinti visi nustatyti trūkumai, Vertinimo komisijos protokoliniu sprendimu Įstaigą atsisakoma pripažinti Vyresnio amžiaus žmonėms palankia asmens sveikatos priežiūros įstaiga. Įstaiga pripažįstama Vyresnio amžiaus žmonėms palankia asmens sveikatos priežiūros įstaiga, jei Įstaigos įvertinimo rezultatai (užpildytos Aprašo 1 priede nurodytos anketos duomenys) patvirtina, kad Įstaiga atitinka Aprašo 3 punkte nurodytus reikalavimus ir yra įvykdžiusi Aprašo 4 punkte nurodytas sąlygas.

13. Vertinimo komisijos Įvertinimo protokolą pasirašo visi vertinime dalyvavę Vertinimo komisijos nariai, jame nurodoma jo priėmimo data ir jo kopija kartu su komentarais ir rekomendacijomis (jei jie yra parengti) per 7 darbo dienas nuo vertinimo datos išsiunčiama Įstaigai.

14. Per 5 darbo dienas nuo Vertinimo komisijos priimto protokolinio sprendimo dėl Įstaigos pripažinimo Vyresnio amžiaus žmonėms palankia asmens sveikatos priežiūros įstaiga ši Įstaiga yra įrašoma į Sveikatos apsaugos ministerijos interneto svetainėje skelbiamą Vyresnio amžiaus žmonėms palankių asmens sveikatos priežiūros įstaigų sąrašą.

 

 

V SKYRIUS

PAKARTOTINIS VERTINIMAS

 

15. Vyresnio amžiaus žmonėms palankia asmens sveikatos priežiūros įstaiga pripažinta Įstaiga pirmą kartą pakartotinai vertinama po 2 metų, o vėliau – kas 3 metus. Pakartotinį vertinimą inicijuoja Vertinimo komisija ir jis vykdomas Aprašo 11–13 punktuose nustatyta tvarka.

16. Jei pakartotinio vertinimo metu Įstaigoje yra nustatoma, kad Įstaiga neatitinka Vyresnio amžiaus žmonėms palankios asmens sveikatos priežiūros įstaigos reikalavimų ir ji per 3 mėn. laikotarpį trūkumų nepašalina, Vertinimo komisija priima protokolinį sprendimą dėl šios Įstaigos išbraukimo iš Vyresnio amžiaus žmonėms palankių asmens sveikatos priežiūros įstaigų sąrašo.

17. Per 5 darbo dienas nuo Vertinimo komisijos priimto protokolinio sprendimo dėl Įstaigos išbraukimo iš Vyresnio amžiaus žmonėms palankių asmens sveikatos priežiūros įstaigų Įstaiga yra išbraukiama iš Sveikatos apsaugos ministerijos interneto svetainėje skelbiamo Vyresnio amžiaus žmonėms palankių asmens sveikatos priežiūros įstaigų sąrašo.

 

VI SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

18. Vertinimo komisijos nariai, atlikdami Apraše jiems priskirtas funkcijas, turi teisę tvarkyti Įstaigų darbuotojų ir pacientų duomenis.

 

___________________________________

 

 

part_8edfe7abeecd49f4b291507fc9a09859_end


Vyresnio amžiaus žmonėms palankios asmens sveikatos

priežiūros įstaigos vertinimo tvarkos aprašo

1 priedas

 

 

VYRESNIO AMŽIAUS ŽMONĖMS PALANKIOS ASMENS SVEIKATOS  PRIEŽIŪROS ĮSTAIGOS

 

VERTINIMO ANKETA

1 lentelė 

 

Pildo asmens sveikatos priežiūros įstaiga

Pildo sveikatos apsaugos ministro sudaryta vertinimo komisija

 

Eil. Nr.

 

Vyresnio amžiaus žmonėms palankiai asmens sveikatos priežiūros įstaigai keliami reikalavimai

 

Taip

 

Ne

 

Taip

 

Ne

Vertinimo komentaras (nurodomi vertinimą pagrindžiantys Įstaigos dokumentai ar konstatuojama aplinkybė)

1.

Įstaiga turi vadovo patvirtintą Vyresnio amžiaus žmonėms palankios asmens sveikatos priežiūros įstaigos programą (politiką), su kuria turi būti supažindintas visas Įstaigos personalas ir kuri turi būti prieinama pacientams

1.1.

Ar Įstaiga turi Vyresnio amžiaus žmonėms palankios asmens sveikatos priežiūros įstaigos programą (politiką), į kurią įtraukti visi Vyresnio amžiaus palankios asmens sveikatos priežiūros įstaigos reikalavimai?

 

 

 

1.2.

Ar su Vyresnio amžiaus žmonėms palankios asmens sveikatos priežiūros įstaigos programa (politika) supažindintas visas Įstaigos personalas, besirūpinantis vyresnio amžiaus pacientais?

 

 

 

1.3.

Ar Vyresnio amžiaus žmonėms palankios asmens sveikatos priežiūros įstaigos programa (politika) yra prieinama  visam Įstaigos personalui ir ar ja vadovaujamasi?

 

 

 

1.4.

Ar Vyresnio amžiaus žmonėms palankios asmens sveikatos priežiūros įstaigos programos (politikos) santrauka, į kurią įtraukti visi Vyresnio amžiaus palankios asmens sveikatos priežiūros įstaigos reikalavimai (toliau – Santrauka), yra paviešinta Įstaigoje ar jos padaliniuose, kuriuose rūpinamasi vyresnio amžiaus pacientų sveikata?

 

 

 

1.5.

Ar santrauka paskelbta Įstaigos personalui ir vyresnio amžiaus pacientams suprantama kalba (kalbomis)?

 

 

 

1.6.

Ar yra numatytos priemonės Vyresnio amžiaus žmonėms palankios asmens sveikatos priežiūros įstaigos programos (politikos) efektyvumui įvertinti ?

 

 

 

2.

Įstaiga ugdo personalo kompetenciją vyresnio amžiaus pacientų sveikatos priežiūros srityje

2.1.

Ar visas naujai įsidarbinęs Įstaigos personalas, besirūpinantis vyresnio amžiaus pacientais, supažindinamas ir vadovaujasi Vyresnio amžiaus žmonėms palankios asmens sveikatos priežiūros įstaigos programa (politika)?

 

 

 

2.2.

Ar tiksliniai mokymai apima pagrindines klinikinės geriatrijos srities vyresnio amžiaus pacientams vyraujančias patologijas – kritimus, šlapimo nelaikymą, nejudamumą, atminties sutrikimus (demenciją) ir depresiją?

 

 

 

2.3.

Ar tiksliniai mokymai apima komunikacijos (verbalinės ir neverbalinės) su vyresnio amžiaus pacientais, turinčiais klausos, regos, judėjimo sutrikimų ypatumus?

 

 

 

2.4.

Ar tiksliniai mokymai apima klinikinės etikos principus?

 

 

 

2.5.

Ar mokymai trunka bent 20 valandų, įskaitant mažiausiai 3 valandas kuruojamos klinikinės praktikos?

 

 

 

3.

Įstaiga yra adaptavusi sveikatos priežiūros paslaugas vyresnio amžiaus pacientams

3.1.

Ar Įstaigoje yra paslaugų teikimo pirmenybės sistema vyresnio amžiaus pacientams?

 

 

 

3.2.

Ar Įstaiga taiko specialias vyresnio amžiaus pacientų informavimo apie skiriamus vaistus ir jų vartojimo ypatumus priemones?

 

 

 

3.3.

Ar Įstaiga turi įsteigusi vyresnio amžiaus pacientų koordinatoriaus pareigybę?

 

 

 

3.4.

Ar Įstaigoje yra prieinamos gydytojo geriatro paslaugos?

 

 

 

3.5.

Ar Įstaigoje yra parengtas vyresnio amžiaus pacientų sveikatos patikros protokolas?

 

 

 

3.6.

Ar Įstaigoje yra parengti būdingiausių vyresnio amžiaus pacientams patologijų – kritimų, nejudamumo, šlapimo nelaikymo, atminties sutrikimų (demencijos), depresijos – klinikiniai protokolai?

 

 

 

3.7.

Ar Įstaigoje yra galimybė skirti atskirą palatą vyresnio amžiaus pacientams?

 

 

 

3.8.

Ar Įstaigoje yra prieinamos ir taikomos kokios nors rekreacinės (poilsio) priemonės?

 

 

 

4.

Įstaiga yra adaptavusi patalpas, kuriose teikia sveikatos priežiūros paslaugas vyresnio amžiaus pacientams

4.1.

Ar Įstaigoje yra gerai matomos, įskaitomos ir aiškios (pvz., naudojant paveiksliukus) nuorodos pacientams visose svarbiausiose Įstaigos zonose?

 

 

 

4.2.

Ar Įstaigos svarbiausiose zonose yra prieinamas telefoninis ryšys (telefono būdelės)?

 

 

 

 

4.3.

Ar Įstaigoje yra įstatytos plačios durys?

 

 

 

 

4.4.

Ar kiekviename Įstaigos aukšte yra liftas?

 

 

 

 

4.5.

Ar liftai yra erdvūs, su plačiomis durimis?

 

 

 

 

4.6.

Ar Įstaigos grindų danga yra neslidi?

 

 

 

 

4.7.

Ar Įstaigos patalpos yra gerai apšviestos?

 

 

 

 

 

4.8.

Ar Įstaigoje yra įrengtos rampos ir bėgeliai, skirti neįgaliųjų vežimėliams užvažiuoti?

 

 

 

 

4.9.

Ar svarbiausiose Įstaigos zonose ar erdvėse yra tualetai?

 

 

 

 

4.10.

Ar Įstaigos tualetuose yra pagalbos mygtukai?

 

 

 

 

4.11.

Ar Įstaigoje yra tualetai, pritaikyti neįgaliesiems?

 

 

 

 

4.12.

Ar Įstaigos baldai yra pritaikyti vyresnio amžiaus pacientams?

 

 

 

 

 

4.13.

Ar Įstaigoje yra maldos salė (kampelis)?

 

 

 

 

 

5.

Įstaigos prieinamumas vyresnio amžiaus pacientams

 

5.1.

Ar Įstaigos parkavimo aikštelėje yra paskirtos automobilių parkavimo vietos vyresnio amžiaus pacientams?

 

 

 

 

5.2.

Ar šalia Įstaigos yra maršrutinio transporto stotelė?

 

 

 

 

5.3.

Ar Įstaigoje yra atskiras įėjimas vyresnio amžiaus pacientams?

 

 

 

 

 

 

2 lentelė

 

Pildo asmens sveikatos priežiūros įstaiga

Pildo sveikatos apsaugos ministro sudaryta vertinimo komisija

 

Eil. Nr.

 

Personalo mokymai

 

Taip

 

Ne

 

Taip

 

Ne

Vertinimo komentaras (nurodomi vertinimą pagrindžiantys Įstaigos dokumentai ar konstatuojama aplinkybė)

1.

Ar ne mažiau kaip 60 proc. Įstaigos sveikatos priežiūros specialistų yra išklausę 20 valandų trukmės tikslinių vyresnio amžiaus pacientų priežiūros mokymų kursą (įskaitant 3 valandų kuruojamą klinikinę praktiką)?

 

 

 

2.

Ar yra Įstaigos vadovo ar jo įgalioto asmens patvirtintas planas (grafikas), kur numatyta, kad visi Įstaigos darbuotojai per vienerius metus išklausys 20 valandų trukmės tikslinių vyresnio amžiaus pacientų priežiūros mokymų kursą (įskaitant 3 valandų kuruojamą klinikinę praktiką)?

 

 

 

 

 

part_1abca69b83334cc6970d0257b6bde807_end


Vyresnio amžiaus žmonėms palankios asmens sveikatos

priežiūros įstaigos vertinimo tvarkos aprašo

2 priedas

 

ASMENS SVEIKATOS PRIEŽIŪROS ĮSTAIGOS DUOMENŲ ANKETA

 

Data                           

Įstaigos pavadinimas                                                                                                                        

Adresas

Gatvė                                                                          Nr.                                                                  

Miestas                                                                        Pašto indeksas                                                

Apskritis                                                                                                                                             

Įstaigos (skyriaus) vadovas                                                                           Tel.                             

(vardas ir pavardė)

Skyrių ir (ar) padalinių administratoriai (kitas atsakingas personalas):

Įstaigos                                                                                    Tel.                                                     

(vardas ir pavardė)

........skyriaus                                                                  Tel.                                                     

(vardas ir pavardė)

.......skyriaus                                                                  Tel.                                                     

(vardas ir pavardė)

Įstaigos tipas (pabraukti)  viešoji, privati, religinės bendruomenės, mokymo,

kita (parašyti)                                     

Įstaigos statistiniai duomenys:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(Anketą užpildžiusio asmens pareigos)              (Parašas)                                     (Vardas ir pavardė)

 

 

 

 

 

part_4a2daeeb74564378814f2259aae9088a_end