Šiaulių miesto savivaldybės taryba
SPRENDIMAS
DĖL APDOVANOJIMO „ŠIAULIŲ MIESTO METŲ MOKYTOJAS“ SKYRIMO NUOSTATŲ PATVIRTINIMO
2018 m. gegužės 3 d. Nr. T-162
Šiauliai
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 6 straipsnio 44 punktu ir siekdama didinti mokytojo profesijos prestižą, Šiaulių miesto savivaldybės taryba nusprendžia:
PATVIRTINTA
Šiaulių miesto savivaldybės tarybos
2018 m. gegužės 3 d. sprendimu Nr. T-162
APDOVANOJIMO „ŠIAULIŲ MIESTO METŲMOKYTOJAS“ SKYRIMO NUOSTATAI
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Apdovanojimo „Šiaulių miesto metų mokytojas“ skyrimo nuostatai (toliau – Nuostatai) reglamentuoja apdovanojimo „Šiaulių miesto metų mokytojas“(toliau – apdovanojimas) skyrimo tvarką, dokumentų pateikimo ir jų svarstymo, apdovanojimų skyrimotvarką.
2. Apdovanojimo tikslai: pagerbtiŠiaulių miesto mokytojus už paskutiniųjų dviejų metų lyderystę, aktyvumą, kūrybiškumą, reikšmingą veiklą miesto bendruomenei, didinti mokytojo profesijos prestižą.
3. Apdovanojimąsteigia Šiaulių miesto savivaldybės (toliau – Savivaldybė) taryba. Apdovanojimas – atminimo dovana ir premija, kuri kasmet teikiama Tarptautinės mokytojų dienos proga.
4. Premijos mokamos iš Šiaulių miesto savivaldybės biudžeto asignavimų, skirtų Šiaulių miesto savivaldybės strateginio veiklos plano Švietimo prieinamumo ir kokybės užtikrinimo programai įgyvendinti.
II SKYRIUS
KANDIDATŲAPDOVANOJIMUIGAUTI TEIKIMO TVARKA
6. Kandidatus apdovanojimui gauti (toliau – kandidatas) gali siūlyti:
7. Pareiškėjas, siūlantis kandidatą,Savivaldybės administracijos Švietimo, kultūros ir sporto departamento Švietimo skyriui (toliau – Švietimo skyrius)pateikia paraišką (priedas).
III SKYRIUS
PARAIŠKŲSVARSTYMO IR PREMIJŲ SKYRIMO TVARKA
9. Pareiškėjų pateiktas paraiškas svarsto Šiaulių miesto savivaldybės švietimo taryba (toliau – Švietimo taryba).
11. Kandidatai vertinami pagal šiuos aspektus:
11.1. ugdymo(si) organizavimas, atsižvelgiant į įvairius mokinių ugdymosi poreikius, galimybių mokiniams dalyvauti ugdymo(si) proceso planavime sudarymas;
11.2. vertinimo metodų, skatinančių visų mokinių ugdymą(si) ir nuolatinę asmeninę pažangą, taikymas;
11.3. mokytojo vaidmuo diegiant dalyko metodines inovacijas, autentiškos patirties sklaida ir pagalba kolegoms, dalyvavimas nacionaliniuose ir tarptautiniuose projektuose;
11.5. socialinis, pilietinis, dorinis asmens brandinimas įgyvendinant Šiaulių miesto savivaldybės vaiko asmenybės ūgties koncepciją, Mokinių socialinių kompetencijų ugdymo modelį;
13. Švietimo taryba, išanalizavusi ir įvertinusi paraiškas, priimaprotokolinį nutarimą dėl siūlomų apdovanoti kandidatųir teikia Švietimo skyriui. Jeigu konkrečiais metais nėra pakankamai formaliojo ar neformaliojo ugdymo srities kandidatų, Švietimo taryba, nedidindama bendro apdovanojimų skaičiaus, gali siūlyti daugiau atitinkamos srities kandidatų.
14. Švietimo skyrius, atsižvelgdamas į Švietimo tarybosprotokolinį nutarimą dėl siūlomų apdovanoti kandidatų, rengia Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymo projektą dėl apdovanojimų skyrimo.
16.Kandidatas, kuriamapdovanojimasnepaskirtas, gali būti pakartotinai siūlomas apdovanojimuigauti kitais metais.
IV SKYRIUS
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
Apdovanojimo „Šiaulių miesto
metų mokytojas“ skyrimo nuostatų
priedas
PARAIŠKA
DĖL Apdovanojimo
„Šiaulių miesto metų mokytojas“ skyrimo
20__ m._____________________ d.
Šiauliai
1. INFORMACIJA APIE PAREIŠKĖJĄ
2. INFORMACIJA APIE KANDIDATĄ
3. KANDIDATO PASKUTINIŲ DVEJŲ METŲ VEIKLOS APRAŠYMAS PAGAL NUOSTATUOSE NURODYTUS VERTINIMO ASPEKTUS
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________