hERBAS_bmp

 

DRUSKININKŲ SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS

DĖL VIEŠOJO PIRKIMO KOMISIJOS PAPILDYMO LAIKINUOJU NARIU  IR ĮPAREIGOJIMŲ VIEŠOJO PIRKIMO KOMISIJAI

 

2011 m. vasario 7 d. Nr. V35-79

Druskininkai

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 29 straipsnio                      8 dalies 2 punktu, Viešųjų pirkimų įstatymo 16 straipsnio 1 dalimi, Druskininkų savivaldybės tarybos 2007 m. balandžio 16 d. sprendimu Nr.T1-19 „Dėl Viešojo pirkimo komisijos“, vykdydamas Druskininkų savivaldybės tarybos 2011 m. sausio 31 d. sprendimą Nr.T1-4 „Dėl ilgalaikės paskolos“:

1. P a p i l d a u Viešojo pirkimo komisiją laikinuoju nariu – Donatu Juknevičiumi, Finansų ir apskaitos skyriaus vyriausiuoju specialistu, Ilgalaikės 10 metų paskolos pirkimo procedūroms organizuoti ir atlikti.

2. Į p a r e i g o j u:

2.1. Viešojo pirkimo komisiją organizuoti ir atlikti Ilgalaikės 10 metų paskolos pirkimo procedūras;

2.2. Donatą Juknevičių, Finansų ir apskaitos skyriaus vyriausiąjį specialistą, iki 2011 m. vasario 11 d. Viešojo pirkimo komisijai raštu pateikti:

2.2.1. pirkimo objekto apibūdinimą ir apimtis;

2.2.2. minimalius kvalifikacijos reikalavimus tiekėjams ir tiekėjų kvalifikaciją patvirtinančius dokumentus;

2.2.3. reikalavimus paslaugų teikimo kokybei;

2.2.4. paslaugų teikimo terminus;

2.2.5. būtinus pirkimo dokumentų priedus ir kitus su pirkimu susijusius dokumentus.

3. N u r o d a u Komisijai:

3.1. informuoti savivaldybės merą ir savivaldybės administracijos direktorių apie atliekamo pirkimo  procedūras;

3.2. teikti savivaldybės administracijos direktoriui pasirašyti sutartį su mažiausią šio įsakymo 2.1 punkte nurodytų paslaugų kainą pasiūliusiu dalyviu.

4. P a v e d u:

4.1. Donatui Juknevičiui, Finansų ir apskaitos skyriaus vyriausiajam specialistui, parengti Paslaugų sutarties projektą, šio įsakymo 2.1 punkte  nurodytoms paslaugoms teikti;

4.2. Inesai Maziukienei, Finansų ir apskaitos skyriaus vedėjai, kontroliuoti Paslaugų sutarties, sudarytos šio įsakymo 2.1 punkte nurodytoms paslaugoms teikti, sąlygų vykdymą:

4.2.1. vizuoti vykdytojo pateiktus perdavimo ir priėmimo aktus, pateikiant išvadą ar perdavimo ir priėmimo akto turinys atitinka sutarties sąlygas;

4.2.2. pateikti savivaldybės administracijos direktoriui pasiūlymus iškilusioms problemoms spręsti dėl tinkamo sutarties sąlygų įvykdymo bei ataskaitą apie minėtos sutarties sąlygų įvykdymą (sutarties vykdymo terminų, sutartyje numatytų kokybės reikalavimų laikymąsi).

 

 

Savivaldybės administracijos direktorius                                                                          Linas Urmanavičius

 

Parengė

 

Dovilė Račienė