TELŠIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIUS
|
ĮSAKYMAS |
DĖL EKONOMIKOS IR TURTO VALDYMO SKYRIAUS VEIKLOS NUOSTATŲ PATVIRTINIMO |
|
2011 m. gruodžio 16 d. Nr. A1-1823 |
Telšiai |
Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 18 straipsnio 1 dalimi, 29 straipsnio 8 dalies 3 punktu:
1. T v i r t i n u Telšių rajono savivaldybės administracijos Ekonomikos ir turto valdymo skyriaus veiklos nuostatus (pridedama).
2. P r i p a ž į s t u nuo 2012 m. sausio 2 d. netekusiu galios Telšių rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2011 m. birželio 7 d. įsakymą Nr. A1 - 768 „Dėl Turto valdymo skyriaus veiklos nuostatų tvirtinimo“.
3. N u s t a t a u, kad šis įsakymas įsigalioja 2012 m. sausio 3 d.
Administracijos direktorius Saulius Urbonas
Parengė
Ilma Gintalienė
2011-12-16
|
PATVIRTINTA Telšių rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2011 m. gruodžio 16 d. įsakymu Nr.A1-1823 |
TELŠIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS EKONOMIKOS IR TURTO VALDYMO SKYRIAUS VEIKLOS NUOSTATAI
I. BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Šie nuostatai reglamentuoja Telšių rajono savivaldybės administracijos Ekonomikos ir turto valdymo skyriaus (toliau – skyrius) tikslus, uždavinius, funkcijas, veiklos organizavimą, teises, atsakomybę ir atskaitingumą, likvidavimo, reorganizavimo, reikalų, dokumentų ir turto perdavimo tvarką.
4. Skyrius yra Telšių rajono savivaldybės administracijos (toliau – savivaldybės administracija) padalinys, išlaikomas iš Telšių rajono savivaldybės biudžeto, tiesiogiai pavaldus ir atskaitingas savivaldybės administracijos direktoriui (toliau — administracijos direktorius).
5. Skyriaus pareigybių skaičių, skyriaus veiklos nuostatus valstybės tarnautojų pareigybių aprašymus, darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, pareiginius nuostatus tvirtina administracijos direktorius.
6. Skyrius savo veikloje vadovaujasi Lietuvos Respublikos Konstitucija, Vietos savivaldos, Valstybės tarnybos ir kitais įstatymais, Vyriausybės nutarimais, Telšių rajono savivaldybės institucijų tvarkomaisiais ir organizaciniais dokumentais, kitais norminiais teisės aktais.
7. Skyriaus vedėjo ir kitų skyriaus karjeros valstybės tarnautojų skyrimo į pareigas ir atleidimo iš pareigų tvarka nustatyta Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatymas, darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis – Lietuvos Respublikos darbo kodeksas.
8. Skyrius turi dokumentų blankus ir antspaudą su savo pavadinimu. Skyrius taip pat turi registracijos, tvirtinimo spaudus.
9. Skyrius pagal savo kompetenciją turi veikimo, iniciatyvos ir operatyvių sprendimų priėmimo laisvę.
11. Skyriaus svarbiausi uždaviniai:
11.2. užtikrinti valstybės ir savivaldybės turto valdymą, naudojimą ir disponavimą, vadovaujantis visuomeninės naudos, efektyvumo, racionalumo ir viešosios teisės principais;
11.4. rengti sprendimų ar įsakymų projektus dėl gyvenamųjų vietovių pavadinimų, dėl numerių pastatams, patalpoms bei žemės sklypams suteikimo ir keitimo;
11.5. kontroliuoti, kad licencijuojami geodeziniai, kartografiniai darbai atitiktų normatyvais, standartais, reglamentais nustatytus kokybės reikalavimus;
11.6. analizuoti rajono ūkio ekonominę – socialinę būklę, planuoti pokyčius, teikti informaciją savivaldybės institucijoms, ūkio subjektams ir rajono gyventojams;
11.7. rengti ir teikti pasiūlymus dėl individualios veiklos, kuria gali būti verčiamasi, turint verslo liudijimą, rengti ir teikti pasiūlymus dėl savivaldybės įmonės, savivaldybės kontroliuojamų įstaigų, uždarųjų akcinių bendrovių, viešųjų įstaigų, seniūnijų teikiamų paslaugų kainų;
11.8. kontroliuoti, kaip vykdomas Alkoholio kontrolės įstatymas bei LR Vyriausybės nutarimai ir teikia pasiūlymus dėl prekybos alkoholiniais gėrimais licencijų išdavimo ir panaikinimo.
12. Skyriaus funkcijos:
12.1. užtikrinti socialinio būsto plėtros programos vykdymą, t. y. užtikrinti tikslinį gaunamų lėšų panaudojimą, perkant socialinės paskirties gyvenamąsias patalpas, teikti ataskaitas apie lėšų panaudojimą;
12.2. priimti ir registruoti gyventojų prašymus dėl socialinio būsto išnuomojimo ar jų sąlygų pagerinimo, formuoti asmenų ir šeimų, turinčių teisę į socialinį būstą, sąrašus, rengti socialinio būsto nuomos ataskaitą;
12.3. rengti savivaldybės tarybos sprendimų projektus ir administracijos direktoriaus įsakymų projektus dėl asmenims ir šeimoms socialinio būsto išnuomojimo;
12.4. užtikrinti, kad visi gyventojų dėl socialinio būsto suteikimo prašymuose nurodyti duomenys būtų suvesti į Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijos informacinę programą „Būsto parama“;
12.5. vykdyti socialinio būsto nuomos sutarčių sudarymo ir registravimo viešajame registre kontrolę;
12.7. organizuoti valstybės remiamų kreditų būstui įsigyti teikimą, palūkanų nemokėjimo termino pratęsimą;
12.8. užtikrinti valstybės garantijų nuomininkams, gyvenantiems savininkams grąžintinuose namuose, vykdymą;
12.9. teikti informaciją Telšių rajono savivaldybės Buities tyrimo komisijai apie Telšių rajono savivaldybės (toliaus – savivaldybė) socialinį būstą;
12.11. rengti pasiūlymus savivaldybės tarybai, administracijos direktoriui dėl nuosavybės teisių atkūrimo į išlikusį nekilnojamąjį turtą;
12.14. rengti savivaldybei priklausančio nekilnojamojo turto kadastrinius matavimus, atlikti turto teisinę registraciją;
12.15. rengti savivaldybės turto nuomos, patikėjimo bei panaudos sutartis, turto perdavimo- priėmimo aktus, dalyvauti turto perdavime;
12.17. ruošti dokumentus dėl privatizuojamo savivaldybės turto: atlikti statinių ar jų dalių teisinę registraciją, turto vertinimą;
12.22.parengti žemės sklypų, perduodamų nuosavybėn neatlygintinai taip pat žemės sklypų, priskirtų statiniams bei įrenginiams, privatizuojamiems pagal Lietuvos Respublikos valstybės ir savivaldybių turto privatizavimo įstatymą, kadastrinius matavimus;
12.23. atlikti naujų žemės sklypų, kuriuose numatoma statyti savivaldybei priklausančius statinius, taip pat kuriuos numatoma išnuomoti ar parduoti aukciono tvarka, kadastrinius matavimus;
12.25. suderinti gyvenamųjų vietovių kodus su valstybiniais administracinių vienetų ir gyvenamųjų vietovių bei gatvių registrais;
12.26. teikti atsakingam valstybinio gatvių registro tvarkytojui miestų, miestelių ir kaimų gatvių pavadinimus;
12.27.informuoti visuomenę apie priimtus savivaldybės tarybos sprendimus dėl gatvių pavadinimų suteikimo bei pakeitimo;
12.28. rengti ir teikti duomenis, reikalingus valstybinės žemės nuomininkams ir naudotojams apmokestinti;
12.29.teikti pasiūlymus savivaldybės tarybai geodezinių, topografinių darbų, geografinių informacinių sistemų duomenų bazių formavimo klausimais;
12.30. organizuoti savivaldybės teritorijos 1:500 – 1:5000 mastelio topografinių planų, georeferencinių duomenų bazių, vietinių geodezinių tinklų sudarymą ir nustatyti jų naudojimo tvarką;
12.31. teikti pagal pareikalavimą savivaldybės skyriams ir padaliniams bei juridiniams asmenims topografinių žemėlapių originalų kopijas ir georeferencinių duomenų bazių išrašus;
12.32. kontroliuoti, kad, siekiant išvengti darbų dubliavimo, geodeziniai ir kartografiniai darbai, skirti topografinių ir kitų oficialių žemėlapių, planų, georeferencinių duomenų bazių sudarymui, teritorijų planavimui ir kitų reikmių tenkinimui, būtų vykdomi tik suderinus darbų programas;
12.34. išduoti, tikslinti, papildyti, sustabdyti, panaikinti licencijas verstis mažmenine prekyba alkoholiniais gėrimais prekybos ir viešojo maitinimo įmonėse;
12.35. išduoti, tikslinti, papildyti, sustabdyti, panaikinti licencijas verstis mažmenine prekyba tabako gaminiais;
12.36. išduoti, tikslinti, papildyti, sustabdyti, panaikinti licencijas verstis mažmenine prekyba nefasuotais naftos produktais;
12.37. išduoti vienkartines licencijas prekiauti parodose, mugėse alkoholiniais gėrimais, masiniuose renginiuose alumi, alaus mišiniais su nealkoholiniais gėrimais ir natūralios fermentacijos sidru, kurių tūrinė etilo alkoholio koncentracija neviršija 6 procentų;
12.40. atlikti keleivių vežimo vietinio susisiekimo maršrutais bei lengvųjų automobilių – taksi darbo kontrolę;
12.42.organizuoti keleivių vežimą vietiniais maršrutais ir išduoti licencijas vežti keleivius taksi bei autobusais vietiniais maršrutais Telšių rajono savivaldybės teritorijoje bei teikti informaciją Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijai, kitoms suinteresuotoms institucijoms apie rajone dirbančius vežėjus;
12.43.vykdyti savivaldybės uždarųjų akcinių bendrovių, savivaldybės įmonės, įstaigų, viešųjų įstaigų, kurių savininkė arba dalininkė yra savivaldybė, teikiamų paslaugų ekonominę analizę;
12.44.organizuoti kaimo bendrojo lavinimo moksleivių, gyvenančių toli nuo mokyklos, nemokamą pavėžėjimą į mokyklas ir į namus;
12.45.rengti savivaldybės tarybos ir direktoriaus įsakymus dėl ilgalakio ir trumpalaikio turto nurašymo, išardymo ir likvidavimo;
12.46.parengti (pagal savivaldybės administracijos skyrių parengtas ataskaitas) savivaldybės administracijos veiklos ataskaitą.
13. Skyriaus darbuotojai turi teisę turi teisę:
13.1. gauti iš savivaldybės administracijos struktūrinių ir teritorinių struktūrinių padalinių, įmonių, įstaigų ir organizacijų informaciją ir dokumentus, reikalingus pavestoms funkcijoms atlikti ir uždaviniams įgyvendinti;
13.6. atsisakyti vykdyti užduotis ir pavedimus, jeigu jie prieštarauja įstatymams arba kitiems teisės norminiams aktams.
14. Skyriaus darbuotojai privalo:
14.2. tinkamai atlikti pareigybės aprašyme nustatytas funkcijas ir laiku atlikti pavedamas užduotis;
18. Skyriaus darbą organizuoja, jo veiklą savarankiškai planuoja bei jam vadovauja skyriaus vedėjas, kurį Valstybės tarnybos įstatymo nustatyta tvarka skiria į pareigas ir atleidžia iš pareigų savivaldybės administracijos direktorius.
19. Skyriaus vedėjas:
19.3. nustato skyriaus valstybės tarnautojams veiklos sritis, paskirsto jiems darbą ir jį kontroliuoja;
19.4. atsako už dokumentų ir bylų, kaupiamų skyriuje, iki jos perduodamos į savivaldybės archyvą, saugumą;
19.5. pasirašo skyriaus raštus valstybės, savivaldybių institucijoms ir įstaigoms ir atsakymus skyriaus gautus asmenų prašymus ir skundus;
20. Skyriaus vedėjo atostogų, ligos ar komandiruotės metu, arba dėl kitų priežasčių kai jis negali eiti pareigų, pareigas eina skyriaus vedėjo pavaduotojas arba administracijos direktoriaus įsakymu paskirtas skyriaus valstybės tarnautojas.
21. Skyriui priklausančio darbuotojo atostogų, ligos ar komandiruotės metu, arba dėl kitų priežasčių kai jis negali eiti pareigų, pareigas eina aministracijos direktoriaus įsakymu paskirtas Skyriaus darbuotojas.
22. Skyriaus karjeros valstybės tarnautojų funkcijas nustato jų pareigybių aprašymai, darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, – jų pareiginiai nuostatai. Funkcijos gali būti nustatytos ir teisės norminiuose aktuose.
23. Skyriaus vedėjas tiesiogiai pavaldus ir atskaitingas administracijos direktoriui. Skyriaus karjeros valstybės tarnautojai ir darbuotojai, dirbantys pagal darbo sutartis tiesiogiai pavaldūs ir atskaitingi skyriaus vedėjui.
24. Skyriaus vedėjo ir darbuotojų atsakomybę nustato įstatymai, šie nuostatai, pareigybių aprašymai ar pareiginiai nuostatai.
25. Skyriaus vedėjas atsako už skyriui ir jam priskirtų uždavinių ir funkcijų tinkamą įgyvendinimą.
Skyriaus specialistai atsako pagal savo kompetenciją už skyriui priskirtų uždavinių ir funkcijų tinkamą įgyvendinimą.
VII. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
27. Atleidžiamas iš pareigų skyriaus vedėjas perduoda reikalus, dokumentus ir turtą naujam skyriaus vedėjui ar kitam administracijos direktoriaus įgaliotam asmeniui administracijos direktoriaus įsakyme nurodyta tvarka. Reikalams, dokumentams ir turtui perduoti administracijos direktoriaus įsakymu gali būti sudaroma komisija.
28. Reikalams, dokumentams ir turtui perduoti surašomas perdavimo ir priėmimo aktas. Reikalų, dokumentų ir turto perdavimo ir priėmimo akte ir jo prieduose pateikiami svarbiausi duomenys, apibūdinantys skyriaus organizacinę ir veiklos būklę, įsipareigojimus, prie akto pridedami skyriuje esančių dokumentų, žurnalų, bylų ir skyriui (jo darbuotojams) priskirto turto aprašai. Reikalų, dokumentų ir turto perdavimo ir priėmimo aktą pasirašo juos perduodantis ir priimantis asmenys. Aktą tvirtina administracijos direktorius.
29. Reikalų, dokumentų ir turto perdavimo ir priėmimo aktas surašomas dviem egzemplioriais: vienas egzempliorius atiduodamas administracijos direktoriui, kitas – reikalus, dokumentus ir turtą priimančiam asmeniui. Reikalus, dokumentus ir turtą perdavęs asmuo turi teisę gauti akto kopiją.