LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO IR MOKSLO MINISTRO
Į S A K Y M A S
DĖL ŠVIETIMO IR MOKSLO MINISTRO 2011 M. BIRŽELIO 7 D. ĮSAKYMO
Nr. V-1017 „DĖL 2011–2013 METŲ PRADINIO UGDYMO PROGRAMOS BENDROJO UGDYMO PLANO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2012 m. rugpjūčio 29 d. Nr. V-1278
Vilnius
P a k e i č i u 2011–2013 metų pradinio ugdymo programos bendrojo ugdymo planą, patvirtintą Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2011 m. birželio 7 d. įsakymu Nr. V-1017 „Dėl 2011–2013 metų pradinio ugdymo programos bendrojo ugdymo plano patvirtinimo“ (Žin., 2011, Nr. 71-3449):
1. Išdėstau 10.1 punktą taip:
„10.1. mokymosi formos, mokymo proceso organizavimo būdai vadovaujantis Mokymosi pagal formaliojo švietimo programas (išskyrus aukštojo mokslo studijų programas) formų ir mokymo organizavimo tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2012 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. V-1049 (Žin., 2012, Nr. 76-3957), ugdymo proceso organizavimo laikotarpiai (pusmečiai, trimestrai ar kt.), papildomų atostogų laikas, taikomas ugdymo proceso organizavimas pagal dalykus arba /ir integruojant visų ar atskirų dalykų turinį, ugdymo proceso organizavimo galimybės (pamoka, nepamokinė, projektinė veikla ir pan.)“.
2. Išdėstau 13.2 punktą taip:
„13.2. 2012–2013 mokslo metai prasideda 2012 m. rugsėjo 1 d., baigiasi 2013 m. rugpjūčio 31 d. Ugdymo procesas prasideda 2012 m. rugsėjo 1d., baigiamas 2013 m. gegužės 31 d. Mokslo ir žinių dienai sutapus su poilsio diena, ugdymo proceso pradžia mokyklos sprendimu gali būti perkeliama į artimiausią darbo dieną po poilsio dienos.“
4. Išdėstau 20.1 punkto pirmąją pastraipą taip:
5. Išdėstau 20.3 punkto pirmąją pastraipą taip:
6. Išdėstau 20.4 punkto pirmąją pastraipą taip:
7. Papildau šiuo 20.5 punktu:
„20.5. Mokiniui mokantis pavienio mokymosi forma konsultacijoms grupėse nuotoliniu mokymo proceso organizavimo būdu skiriama 40 procentų, individualioms konsultacijoms 15 procentų (nuotoliniu mokymo proceso organizavimo būdu) Bendrojo ugdymo plano 20.1, 20.2, 20.3 punktuose dalykams skiriamų pamokų.“
9. Išdėstau 31.2 punktą taip:
10. Papildau šiuo 36.4. punktu:
„36.4. Žmogaus saugos bendroji programa, patvirtinta Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2012 m. liepos 18 d. įsakymu Nr. V-1159 (Žin., 2012, Nr. 89-4668).“
11. Išdėstau 39.3.1 punkto pirmąją pastraipą taip:
12. Išdėstau 39.3.1.3 punktą taip“:
13. Išdėstau 53 punktą taip:
„53. Mokiniai, kurie išvyksta gyventi ar (ir) mokytis į užsienį, gali mokytis lietuvių kalbos, pasaulio pažinimo dalyko ar visų pradinio ugdymo programos dalykų nuotoliniu mokymo proceso organizavimo būdu švietimo ir mokslo ministro nustatyta tvarka:
53.1. visų pradinio ugdymo programos dalykų gali mokytis mokinys, laikinai išvykęs gyventi į užsienį, jei tėvai (globėjai) raštu yra deklaravę, kad mokinys toje šalyje nesimoko pagal pradinio ugdymo programą;
53.2. grupine mokymosi forma besimokantiesiems konsultacijoms skiriama 40 procentų, pavienio mokymosi forma – 15 procentų Bendrojo ugdymo plano 20.3, 20.4 punktuose dalykui(-ams) skiriamų pamokų;
14. Išdėstau III skyriaus VIII skirsnio pavadinimą taip:
15. Išdėstau 60.4 punktą taip:
„60.4. mokiniams, besimokantiems namie nuotoliniu mokymo proceso organizavimo būdu (pavienio mokymosi forma), konsultacijoms grupėje skiriama 40 procentų, individualioms konsultacijoms – 15 procentų Bendrojo ugdymo plano 20.3, 20.4 punktuose nustatyto savaitinių pamokų skaičiaus, o besimokantiems nuotoliniu mokymo proceso organizavimo būdu (grupine mokymosi forma) – Bendrųjų ugdymo planų 20.3 ir 20.4 punktuose nustatytas savaitinių pamokų skaičius;“.
16. Papildau 60.5 punktu:
„60.5. namie mokomam mokiniui savarankišku mokymo proceso organizavimo būdu 1–3 klasėse skiriama 9 savaitinės pamokos, 4 klasėse –11 pamokų. Dalį pamokų gydytojo leidimu mokinys gali lankyti mokykloje arba mokytis nuotoliniu mokymo proceso organizavimo būdu. Mokyklos, kurios nuostatuose įteisintas mokymas tautinės mažumos kalba, mokiniui kiekvienoje klasėje skiriamos 2 papildomos pamokos per savaitę lietuvių kalbai mokyti;“.
18. Išdėstau 63.1 punktą taip:
„63.1. asmenims iki 16 metų, kuriems laikinai atimta ar apribota laisvė, ugdymą organizuojant grupinio ar pavienio mokymosi forma:
63.1.1. grupine forma kasdieniu ar/ir nuotoliniu mokymo proceso organizavimo būdu jungtinėse klasėse ar laikinosiose grupėse skiriant Bendrųjų ugdymo planų 20.3 ir 20.4 punktuose savaitinių pamokų skaičių;
63.1.2. pavienio mokymosi forma nuotoliniu mokymo proceso organizavimo būdu konsultacijoms grupėje skiriama 40 procentų, individualioms konsultacijoms 15 procentų Bendrojo ugdymo plano 20.3, 20.4 punktuose nustatytų savaitinių pamokų;
19. Išdėstau 64.2 punktą taip:
20. Išdėstau 64.4 punktą taip:
21. Išdėstau 65.3 punktą taip:
22. Išdėstau 65.4 punktą taip:
23. Papildau šiuo 65.5 punktu:
„65.5. Sanatorijos mokykloje nesusidarius mokinių klasei mokoma paviene mokymo forma savarankišku ar nuotoliniu mokymo proceso organizavimo būdu, leidus gydančiam gydytojui. Konsultacijoms grupėse nuotoliniu mokymo proceso organizavimo būdu skiriama 40 procentų, individualioms konsultacijoms – 15 procentų (savarankišku ir nuotoliniu mokymo proceso organizavimo būdu) Bendrojo ugdymo plano 65.3, 65.4 punktuose dalykams skiriamų pamokų.“
24. Išdėstau 66 punktą taip:
„66. Mokykla rengia Mokyklos ugdymą planą, atsižvelgdama į specialiųjų ugdymo poreikių turinčius mokinius ir, vadovaudamasi Mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, ugdymo organizavimo tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2011 m. rugsėjo 30 d. įsakymu Nr. V-1795 (Žin., 2011, Nr. 122-5771), numato šių poreikių tenkinimo tvarką: priima sprendimus dėl specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių mokymosi krūvio (planuoti privalomas, specialiąsias pamokas), psichologinės, socialinės pedagoginės ir/ ar specialiosios pagalbos teikimo, mokymosi aplinkos pritaikymo, aprūpinimo ugdymui skirtomis techninės pagalbos priemonėmis ir specialiosiomis mokymo priemonėmis.“
25. Išdėstau 69.4 punktą taip:
„69.4. turi išlaikyti Bendrajame ugdymo plane nurodytą minimalų mokinio pamokų skaičių pradinio ugdymo programai įgyvendinti. Mokiniams, turintiems intelekto sutrikimų, besimokantiems pagal pradinio ugdymo individualizuotą programą ar pritaikytą Bendrąją programą, kurių ugdymas organizuojamas vadovaujantis Bendrojo ugdymo plano 20.3, 20.4 punktais, mokykla gali, 1–2 pamokomis sumažinusi minimalų mokinio privalomų pamokų skaičių, padidinti neformaliojo švietimo valandų skaičių“.