LIETUVOS RESPUBLIKOS SUSISIEKIMO MINISTRO

ĮSAKYMAS

 

DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS SUSISIEKIMO MINISTRO 2001 m. VASARIO 13 d. ĮSAKYMO Nr. 48 „DĖL ĮMONIŲ, TEIKIANČIŲ SU SAUGIA LAIVYBA SUSIJUSIAS PASLAUGAS, ATESTAVIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO IR KAI KURIŲ LIETUVOS RESPUBLIKOS SUSISIEKIMO MINISTRO ĮSAKYMŲ PRIPAŽINIMO NETEKUSIAIS GALIOS

 

2011 m. balandžio 18 d. Nr. 3-228

Vilnius

 

1. Pakeičiu Įmonių, teikiančių su saugia laivyba susijusias paslaugas, atestavimo tvarkos aprašą, patvirtintą Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro 2001 m. vasario 13 d. įsakymu Nr. 48 „Dėl Įmonių, teikiančių su saugia laivyba susijusias paslaugas, atestavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ (Žin., 2001, Nr. 17-530; 2005, 93-3478):

1.1. Išdėstau 11 punktą taip:

11. Papildomi reikalavimai įmonėms, vykdančioms gelbėjimo, priešgaisrinių priemonių, laivų takelažo įrangos, slėgio, temperatūros, elektros, signalizacijos, automatikos ir kitų prietaisų bei aparatūros gamybą, remontą, tikrinimą ir bandymą:

11.1. turėti kvalifikuotų specialistų, turinčių darbo patirties šioje srityje;

11.2. turėti ir žinoti reikiamus techninius standartus, technologijas, kitus būtinus teisės aktus, normatyvinius dokumentus bei atitinkamą literatūrą;

11.3. turėti tinkamai įrengtas nuosavas arba nuomojamas gamybines patalpas;

11.4. turėti įmonės vadovo paskirtą darbuotoją, atsakingą už vykdomų darbų kokybę;

11.5. turėti gamintojo išduotus sertifikatus atitinkamos gelbėjimosi priemonių įrangos patikrai ar remontui;

11.6. turėti Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijos nustatyta tvarka išduotą Taršos integruotos prevencijos ir kontrolės leidimą arba kitą dokumentą, įrodantį mokesčių už aplinkos taršą mokėjimą.“

1.2. Išdėstau 12 punktą taip:

12. Papildomi reikalavimai įmonėms, vykdančioms navigacinių ir optinių prietaisų gamybą, remontą, tikrinimą ir bandymą:

12.1. turėti kvalifikuotų radionavigacinių ir laivavedybos prietaisų priežiūros specialistų;

12.2. turėti ir žinoti reikiamus techninius standartus, normatyvinius dokumentus bei atitinkamą literatūrą;

12.3. turėti tinkamai įrengtas nuosavas arba nuomojamas gamybines patalpas;

12.4. turėti patikrintus kontrolinius matavimo ir patikros prietaisus;

12.5. turėti įmonės vadovo paskirtą darbuotoją, atsakingą už vykdomų darbų kokybę;

12.6. turėti gamintojo išduotą leidimą arba sertifikatą naujai įdiegiamai įrangai.“

2. Pripažįstu netekusiais galios:

2.1. Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijos 1998 m. kovo 5 d. įsakymą Nr. 97 „Dėl laivų gelbėjimo, priešgaisrinių, laivų takelažo priemonių, elektros, slėgio, kitų prietaisų ir aparatūros gamybos, remonto, tikrinimo ir bandymo vykdymo“ (Žin., 1998, Nr. 26-699);

2.2. Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijos 1998 m. rugsėjo 11 d. įsakymą Nr. 347 „Dėl laivų elektros radijo navigacijos ir ryšių aparatūros montavimo, derinimo bei aptarnavimo; magnetinės ir radijo deviacijos nustatymo bei panaikinimo; magnetinių kompasų, jūrinių chronometrų, sekundmačių remonto ir atestavimo“ (Žin., 1998, Nr. 83-2338);

2.3. Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro 2000 m. kovo 7 d. įsakymą Nr. 67 „Dėl susisiekimo ministro 1998 m. kovo 5 d. įsakymo Nr. 97 „Dėl laivų gelbėjimo, priešgaisrinių, laivų takelažo priemonių, elektros, slėgio, kitų prietaisų ir aparatūros gamybos, remonto, tikrinimo ir bandymo vykdymo“ dalinio pakeitimo“ (Žin., 2000, Nr. 23-590);

2.4. Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro 2001 m. gruodžio 4 d. įsakymą Nr. 439 „Dėl susisiekimo ministro 1998 m. kovo 5 d. įsakymo Nr. 97 „Dėl laivų gelbėjimo, priešgaisrinių, laivų takelažo priemonių, elektros, slėgio, kitų prietaisų ir aparatūros gamybos, remonto, tikrinimo ir bandymo vykdymo“ dalinio pakeitimo“ (Žin., 2001, Nr. 110-4009).

 

 

Susisiekimo ministras                                                                  Eligijus Masiulis