LIETUVOS RESPUBLIKOS 2011 METŲ VALSTYBĖS BIUDŽETO IR SAVIVALDYBIŲ BIUDŽETŲ FINANSINIŲ RODIKLIŲ PATVIRTINIMO ĮSTATYMAS

 

2010 m. gruodžio 9 d. Nr. XI-1210

Vilnius

 

Preambulė

 

Lietuvos Respublikos Seimas,

atsižvelgdamas į Lietuvos Respublikos Konstitucinio Teismo 2010 m. balandžio 20 d. sprendime „Dėl Lietuvos Respublikos Konstitucinio Teismo 2002 m. lapkričio 25 d., 2003 m. gruodžio 3 d., 2006 m. sausio 16 d., 2007 m. rugsėjo 26 d., 2007 m. spalio 22 d., 2007 m. lapkričio 22 d., 2008 m. gruodžio 24 d. nutarimų ir 2009 m. sausio 15 d. sprendimo nuostatų išaiškinimo“ (Žin., 2010, Nr. 46-2219) (toliau – Konstitucinio Teismo 2010 m. balandžio 20 d. sprendimas) nurodytą įstatymų leidėjo pareigą kiekvienais metais, iki taikomas atlyginimų, mokamų iš valstybės biudžeto, ir pensijų sumažinimas, svarstant ir tvirtinant kitų metų valstybės biudžetą iš naujo įvertinti realią valstybėje susiklosčiusią ekonominę ir finansinę būklę;

konstatuodamas, kad Lietuvos Respublikai 2009 m. yra pradėta perviršinio deficito procedūra ir Lietuvos Respublikai pateiktos Europos Sąjungos Ministrų Tarybos rekomendacijos reikalauja ištaisyti perviršinio deficito būklę iki 2012 m. pabaigos;

atsižvelgdamas į tai, kad 2011 m. valdžios sektoriaus deficito sumažinimo užduotis – valdžios sektoriaus deficitas, ne didesnis kaip 5,8 procento bendrojo vidaus produkto, – yra patvirtinta Europos Sąjungos Ministrų Tarybos rekomendacija mažinti deficitą iki Europos Sąjungos steigimo sutartyje nustatytų dydžių, už kurios neįvykdymą iki suplanuotų metų (Lietuvos atveju – 2012 m.) yra reglamentuotas Sanglaudos fondo lėšų įšaldymas naujiems projektams;

atsižvelgdamas į Europos Sąjungos Komisijos skaičiavimus, kad, neįgyvendinus Europos Komisijai pateiktoje Lietuvos konvergencijos 2009 metų programoje, patvirtintoje Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2010 m. vasario 24 nutarimu Nr. 173 (Žin., 2010, Nr. 24-1128), suplanuoto deficito mažinimo, Lietuvos Respublikos skola 2060 metais sudarytų daugiau negu 800 procentų bendrojo vidaus produkto;

atsižvelgdamas į sparčiai nuo 2009 metų 840 bazinių punktų mažėjusius, bet vis dar per didelius beveik 200 bazinių punktų siekiančius palūkanų priedus už riziką, kurią finansų rinkos priskiria ilgalaikės trukmės Lietuvos Respublikos Vyriausybės vertybiniams popieriams;

atsižvelgdamas į tai, kad valdžios sektoriaus deficito mažinimo planų neįvykdymas taptų pagrindu finansų rinkoms vėl reikalauti labai didelių palūkanų priedų už ilgalaikės trukmės Lietuvos Respublikos Vyriausybės vertybinius popierius;

atsižvelgdamas į tai, kad, nutraukus atlyginimų, mokamų iš valstybės biudžeto, ir pensijų mažinimą nuo 2011 metų, viešųjų išlaidų (įskaitant padidėjusias valstybės skolos aptarnavimo išlaidas) padidėjimas daugiau negu 1,6 milijardo litų suma sumažintų valstybės grynąjį turtą ir papildomai padidintų valstybės skolą;

atsižvelgdamas į tai, kad jau 2008 m. padidintiems atlyginimams ir padidintoms pensijoms padengti nebuvo pakankamų pajamų iš mokesčių ir socialinio draudimo įmokų ir dėl to 2008 m. valdžios sektoriaus išlaidos viršijo pajamas 3,3 procento bendrojo vidaus produkto, o vien Valstybinio socialinio draudimo fondo valstybės grynojo turto sumažėjimas sudarė 1,1 procento bendrojo vidaus produkto;

atsižvelgdamas į tai, kad planuojamos 2011 m. nacionalinio biudžeto ir valstybės socialinės apsaugos fondų pajamos iš mokesčių ir socialinio draudimo įmokų yra 17,6 procento mažesnės net už 2008 metais buvusį pajamų lygį, kada valstybės grynojo turto mažinimo sąskaita buvo sumokėti padidinti atlyginimų ir pensijų dydžiai;

atsižvelgdamas į Konstitucinio Teismo 2010 m. balandžio 20 d. sprendimo nuostatą, kad Seimas, pagal Lietuvos Respublikos Konstituciją valstybės biudžetą tvirtindamas įstatymu, negali nereaguoti į tokį esminį valstybės ekonominės ir finansinės būklės pakitimą, kai dėl ypatingų aplinkybių (ekonomikos krizės, gaivalinės nelaimės ir kt.) valstybėje susiklosto itin sunki ekonominė ir finansinė būklė;

konstatuodamas, kad remiantis tuo, kas pasakyta anksčiau, ekonominė ir finansinė būklė išlieka itin sunki ir nėra pagrindo konstatuoti, kad būtų numatoma gauti ar būtų sukaupta lėšų, reikalingų nesumažintiems atlyginimams ir pensijoms mokėti, todėl valdžios sektoriaus išlaidos 2011 m. turi būti tvirtinamos laikantis sumažintų atlyginimų ir pensijų dydžių,

priima šį įstatymą.

 

1 straipsnis. Lietuvos Respublikos 2011 metų valstybės biudžeto pajamų ir asignavimų patvirtinimas

Patvirtinti Lietuvos Respublikos 2011 metų valstybės biudžetą – 23 820 208 tūkst. litų pajamų, 26 380 387 tūkst. litų asignavimų išlaidoms ir turtui įsigyti (asignavimai viršija pajamas 2 560 179 tūkst. litų) (1, 2, 3 priedėliai).

 

2 straipsnis. Lietuvos Respublikos 2011 metų savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių patvirtinimas

1. Patvirtinti gyventojų pajamų mokesčio dalį, tenkančią visų savivaldybių biudžetams nuo pajamų į nacionalinį biudžetą, – 61,6 procento.

2. Patvirtinti savivaldybių biudžetams valstybės biudžeto specialiąsias tikslines dotacijas – 3 364 693 tūkst. litų (4 ir 5 priedėliai) ir valstybės biudžeto bendrosios dotacijos kompensacijas – 143 616 tūkst. litų (6 priedėlis), taip pat valstybės biudžeto bendrosios dotacijos kompensaciją Neringos savivaldybės biudžetui – 750 tūkst. litų padengti dalį paslaugų kainos už tiekiamą vandenį ir nuotekų surinkimą.

3. Patvirtinti iš savivaldybių biudžetų valstybės biudžetui grąžinamas bendrosios dotacijos kompensacijas – 30 355 tūkst. litų. Jas savivaldybės nuo antrojo ketvirčio perveda į valstybės biudžetą kas ketvirtį lygiomis dalimis (7 priedėlis).

 

3 straipsnis. Mokinio krepšelio dydis ir jam patvirtintų asignavimų perskirstymas

1. Mokinio krepšelis – mokymo lėšos, skirtos vienam sutartiniam mokiniui, apskaičiuojamos ir paskirstomos pagal Lietuvos Respublikos Vyriausybės (toliau – Vyriausybė) patvirtintą metodiką.

2. Mokinio krepšelio dydis 2011 metais – 3 310 litų.

3. Iš mokymui patvirtintų asignavimų tarpusavyje suderintas sumas perveda:

1) atitinkamos savivaldybės viena kitai, kai mokiniai pereina iš vienos savivaldybės finansuojamų mokyklų į kitos savivaldybės finansuojamas mokyklas, ne vėliau kaip iki liepos 1 dienos (vienų mokslo metų pabaiga) ir ne vėliau kaip iki gruodžio 1 dienos (kiti mokslo metai);

2) Finansų ministerija atitinkamoms savivaldybėms ir valstybės biudžeto asignavimų valdytojams, kai mokiniai pereina iš savivaldybės finansuojamų mokyklų į finansuojamas iš valstybės biudžeto mokyklas ar atvirkščiai.

4. Mokyklų steigėjai perskirsto mokinio krepšelio lėšas tarp mokyklų dėl pasikeitusio sutartinių mokinių skaičiaus pagal rugsėjo 1 dienos duomenis.

 

4 straipsnis. Specialiosios tikslinės dotacijos valstybinėms (valstybės perduotoms savivaldybėms) funkcijoms atlikti ir mokinio krepšeliui finansuoti naudojimas

1. Savivaldybės 5 procentus mokinio krepšeliui skirtų lėšų, o Vyriausybės patvirtintoje metodikoje nustatytais atvejais – 6 procentus mokinio krepšeliui skirtų lėšų savo nustatyta tvarka naudoja Vyriausybės patvirtintoje metodikoje nustatytoms mokymo reikmėms.

2. Savivaldybės atsiskaito:

1) atitinkamoms valstybines (valstybės perduotas savivaldybėms) funkcijas kuruojančioms institucijoms už jų kuruojamų funkcijų atlikimą pagal šių institucijų patvirtintus atsiskaitymo tvarkos aprašus;

2) Švietimo ir mokslo ministerijai už mokinio krepšelio funkcijos atlikimą pagal šios ministerijos patvirtintą atsiskaitymo tvarkos aprašą.

 

5 straipsnis. Specialiosios tikslinės dotacijos socialinėms išmokoms ir kompensacijoms skaičiuoti ir mokėti ir socialinei paramai mokiniams teikti pervedimas

Specialioji tikslinė dotacija socialinėms išmokoms ir kompensacijoms skaičiuoti ir mokėti ir socialinei paramai mokiniams teikti pervedama atsižvelgiant į lėšų poreikį socialinėms išmokoms ir kompensacijoms mokėti ir socialinei paramai mokiniams teikti.

 

6 straipsnis. Valstybės biudžeto asignavimų perskirstymas, asmeniui keičiant studijų programą

1. Asmeniui, kurio studijos yra valstybės finansuojamos, Lietuvos Respublikos mokslo ir studijų įstatymo ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka keičiant studijų programą, valstybės biudžeto asignavimų sumos perskirstomos tarp valstybės biudžeto asignavimų valdytojų aukštosioms mokykloms suderinus tarpusavyje.

2. Finansų ministerija perskirsto tarp:

1) valstybinių universitetų, kai asmuo pereina iš vieno valstybinio universiteto į kitą;

2) valstybinių universitetų ir Švietimo ir mokslo ministerijos, kai asmuo pereina iš valstybinio universiteto į nevalstybinę aukštąją mokyklą ar atvirkščiai.

3. Švietimo ir mokslo ministerija perskirsto tarp:

1) kolegijų, kai asmuo pereina iš vienos kolegijos į kitą;

2) nevalstybinių aukštųjų mokyklų, kai asmuo pereina iš vienos nevalstybinės aukštosios mokyklos į kitą.

 

7 straipsnis. Įmokos į Privalomojo sveikatos draudimo fondą

2011 metų valstybės biudžeto įmokos į Privalomojo sveikatos draudimo fondo biudžetą dydis yra 34 procentai užpraeitų metų keturių ketvirčių šalies ūkio darbuotojų vidutinio mėnesinio bruto darbo užmokesčio vidurkio ir sudaro 733,2 lito už vieną valstybės lėšomis draudžiamą asmenį.

 

8 straipsnis. Įmokos į valstybės biudžetą, skiriamos asignavimų valdytojų programoms finansuoti

Patvirtinti 2011 metų biudžetinių įstaigų pajamų įmokas į valstybės biudžetą, valstybės biudžeto pajamų iš mokesčių dalį ir kitas lėšas, įstatymais ir kitais teisės aktais skiriamas programoms finansuoti, pagal asignavimų valdytojus – 2 356 554 tūkst. litų (2 priedėlis).

 

9 straipsnis. Valstybės garantijų ir valstybės garantuojamų garantijų institucijų prisiimtų įsipareigojimų su valstybės garantija limitai

2011 metais valstybės garantijos gali būti teikiamos:

1) už valstybės garantuojamų garantijų institucijų prisiimtus įsipareigojimus. Bendra tokių įsipareigojimų suma negali viršyti 1 233 000 tūkst. litų. Į valstybės garantuojamų garantijų institucijų prisiimtų įsipareigojimų su valstybės garantija limitą neįtraukiama garantijų institucijų įsipareigojimų dalis, kuri yra pergarantuota finansų institucijų, turinčių aukščiausią kredito reitingą (AAA), suteiktą tarptautinių reitingų agentūrų Moody’s ir (arba) Standard & Poor’s;

2) pagal Lietuvos Respublikos finansinio tvarumo įstatymą dėl bankų gaunamų paskolų ar kitaip prisiimamų finansinių įsipareigojimų. Bendra tokių įsipareigojimų suma negali viršyti 1 000 000 tūkst. litų;

3) dėl tarptautinių finansų institucijų teikiamų paskolų valstybės investicijų projektams finansuoti. Bendra tokių įsipareigojimų suma negali viršyti 110 000 tūkst. litų;

4) dėl studentams teikiamų paskolų. Bendra tokių įsipareigojimų suma negali viršyti 100 000 tūkst. litų.

 

10 straipsnis. Vyriausybės grynojo skolinių įsipareigojimų pokyčio limitas

2011 metų Vyriausybės grynojo skolinių įsipareigojimų pokyčio limitas – 5 605 000 tūkst. litų, iš kurio 1 725 000 tūkst. litų skirta sukaupti dalį lėšų Vyriausybės euroobligacijų emisijai 2012 metais išpirkti.

 

11 straipsnis. Valstybinių aukštųjų mokyklų skolinimosi limitas

2011 metų bendras valstybinėms aukštosioms mokykloms skolinimosi limitas – 35 000 tūkst. litų.

 

12 straipsnis. Savivaldybių skolinimosi limitai

1. Savivaldybių skolinimosi limitai:

1) savivaldybės, išskyrus Vilniaus miesto savivaldybę, skola negali viršyti 40 procentų (Kauno miesto savivaldybės – 55 procentų) patvirtintų 2011 metų savivaldybės biudžeto pajamų (neįskaitant iš valstybės biudžeto savivaldybei skiriamų specialiųjų tikslinių dotacijų ir valstybės biudžetui grąžinamų bendrosios dotacijos kompensacijų). Vilniaus miesto savivaldybės skola negali viršyti 85 procentų patvirtintų 2011 metų savivaldybės biudžeto pajamų (neįskaitant iš valstybės biudžeto savivaldybei skiriamų specialiųjų tikslinių dotacijų). Vilniaus miesto savivaldybės 2011 metais prisiimami skoliniai įsipareigojimai, dėl kurių savivaldybės skola viršys 55 procentus patvirtintų 2011 metų savivaldybės biudžeto pajamų (neįskaitant iš valstybės biudžeto savivaldybei skiriamų specialiųjų tikslinių dotacijų), gali būti susiję tik su iki 2010 m. gruodžio 31 d. prisiimtų savivaldybės skolinių įsipareigojimų refinansavimu ir kreditorinių įsiskolinimų už suteiktas paslaugas dengimu;

2) metinio savivaldybės grynojo skolinimosi suma negali viršyti 20 procentų, išskyrus Vilniaus miesto savivaldybę, iš jų metinio trumpalaikio skolinimosi suma – 10 procentų patvirtintų 2011 metų savivaldybės biudžeto pajamų (neįskaitant iš valstybės biudžeto savivaldybei skiriamų specialiųjų tikslinių dotacijų ir valstybės biudžetui grąžinamų bendrosios dotacijos kompensacijų). Vilniaus miesto savivaldybės grynojo skolinimosi suma negali viršyti 40 procentų patvirtintų 2011 metų savivaldybės biudžeto pajamų (neįskaitant iš valstybės biudžeto savivaldybei skiriamų specialiųjų tikslinių dotacijų). Šias pasiskolintas lėšas Vilniaus miesto savivaldybė gali naudoti tik kreditoriniam įsiskolinimui už suteiktas paslaugas dengti ir projektams, finansuojamiems iš Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos, vykdyti;

3) grąžintina 2011 kalendoriniais metais savivaldybės paskolų ir palūkanų bei su paskolų ėmimu susijusių įmokų suma negali viršyti 15 procentų patvirtintų 2011 metų savivaldybės biudžeto pajamų (neįskaitant iš valstybės biudžeto savivaldybei skiriamų specialiųjų tikslinių dotacijų ir valstybės biudžetui grąžinamų bendrosios dotacijos kompensacijų);

4) savivaldybės garantijų limitas negali viršyti 10 procentų patvirtintų 2011 metų savivaldybės biudžeto pajamų (neįskaitant iš valstybės biudžeto savivaldybei skiriamų specialiųjų tikslinių dotacijų ir valstybės biudžetui grąžinamų bendrosios dotacijos kompensacijų).

2. Savivaldybėms, vykdančioms projektus, finansuojamus iš Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos, šiems projektams vykdyti nustatomas papildomas 30 procentų skolos limitas.

3. Savivaldybėms, kurių investicijų projektai įtraukti į Valstybės investicijų 2011–2013 metų programą, Vyriausybės nutarimu gali būti nustatyti didesni skolinimosi limitai, išskyrus tas savivaldybes, kurios nemažina kreditorinio įsiskolinimo.

4. Į skolinimosi limitus neįskaitomos iš valstybės biudžeto suteiktos trumpalaikės paskolos laikinam pajamų trūkumui padengti.

 

13 straipsnis. Vyriausybės ir kitų institucijų teisės vykdant biudžetą

1. Suteikti Vyriausybei arba jos įgaliotai institucijai teisę:

1) paskirstyti tradicinių Lietuvos bažnyčių ir religinių organizacijų vadovybėms lėšas, numatytas Finansų ministerijos asignavimuose tradicinių Lietuvos religinių bendruomenių, bendrijų ir centrų maldos namams atstatyti ir kitoms reikmėms, atsižvelgiant į tradicinių Lietuvos bažnyčių ir religinių organizacijų kanonus ir statutus;

2) paskirstyti pagal asignavimų valdytojus ir investicijų projektus (investicijų projektų įgyvendinimo programas) Valstybės investicijų 2011–2013 metų programoje numatytas 2011 metų kapitalo investicijas;

3) perskirstyti Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos programoms (priemonėms) ir projektams numatytas Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos ir bendrojo finansavimo lėšas tarp asignavimų valdytojų, jų programų, investavimo sričių, valstybės funkcijų ir ekonominės klasifikacijos straipsnių, atsižvelgus į programų ir projektų vykdymo duomenis;

4) paskirstyti Privatizavimo fondo lėšų dalį, Seimo patvirtintą Vyriausybės patvirtintoms programoms įgyvendinti, Privatizavimo komisijos ir valstybės įmonės Valstybės turto fondo funkcijoms atlikti, ekspertams už paslaugas mokėti ir objektams parengti privatizuoti, pagal programas ir asignavimų valdytojus;

5) paskirstyti savivaldybėms, valstybės institucijoms ir įstaigoms Finansų ministerijos asignavimuose numatytas lėšas piliečių nuosavybės teisėms į išlikusius gyvenamuosius namus, jų dalis, butus atkurti ir kompensacijoms už išperkamą nekilnojamąjį turtą religinėms bendrijoms išmokėti;

6) perskirstyti specialiąsias tikslines dotacijas, skirtas socialinėms išmokoms ir kompensacijoms skaičiuoti ir mokėti, socialinei paramai mokiniams teikti, socialinėms paslaugoms finansuoti ir dalyvauti rengiant ir įgyvendinant darbo rinkos politikos priemones ir gyventojų užimtumo programas, tarp savivaldybių ir tarp specialiųjų tikslinių dotacijų;

7) dalį nepanaudotų specialiųjų tikslinių dotacijų, skirtų socialinėms išmokoms ir kompensacijoms skaičiuoti ir mokėti, skirti kitai socialinei paramai finansuoti;

8) perskirstyti tarp savivaldybių specialiąją tikslinę dotaciją mokinio krepšeliui finansuoti;

9) paimti ketvirtajame ketvirtyje į valstybės biudžetą nepanaudotą specialiąją tikslinę dotaciją mokinio krepšeliui, dėl sumažėjusio mokinių skaičiaus nuo 2011 m. rugsėjo 1 d.;

10) perskirstyti asignavimus tarp asignavimų valdytojų, jų programų ir investavimo sričių pagal priimtus teisės aktus dėl biudžetinių įstaigų pertvarkymo, reorganizavimo, likvidavimo arba biudžetinės įstaigos savininko teisių ir pareigų perdavimo, taip pat tarp valstybės biudžeto asignavimų valdytojų ir savivaldybių;

11) paskirstyti valstybės biudžeto asignavimų valdytojams valstybės biudžete Finansų ministerijos asignavimuose numatytas lėšas valstybės pareigūnams ir valstybės tarnautojams, dalyvavusiems išaiškinant (nustatant) nusikaltimus finansų sistemai, ekonomikai ir kitus teisės pažeidimus, kuriais padaryta (galėjo būti padaryta) turtinė žala valstybei, skatinti Vyriausybės nustatyta tvarka.

2. Suteikti Finansų ministerijai teisę:

1) laikantis Vyriausybės grynojo skolinių įsipareigojimų pokyčio limito ir esant poreikiui, išleisti Vyriausybės vertybinius popierius ir imti paskolas valstybės vardu apmokėti su valstybės skola susijusioms išlaidoms, uždarosios akcinės bendrovės „Būsto paskolų draudimas“ įstatiniam kapitalui didinti, tiesioginėms išmokoms Lietuvos žemės ūkio veiklos subjektams mokėti, išlaidoms, susijusioms su priemonių, finansuojamų iš Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos ir bendrojo finansavimo lėšų, įgyvendinimu, finansuoti, turtinei ir neturtinei žalai, priteistai iš Lietuvos valstybės vykdant arbitražų ar teismų sprendimus, atlyginti;

2) leisti įmokėtų biudžetinių įstaigų pajamų, valstybės biudžeto pajamų iš mokesčių dalies ir kitų lėšų, įstatymais ir kitais teisės aktais skiriamų programoms finansuoti, Europos Sąjungos finansinės paramos, kitos gautos tarptautinės finansinės paramos laikinai laisvas lėšas grąžintinai naudoti valstybės biudžeto reikmėms, susijusioms su mokėjimais į Europos Sąjungos biudžetą bei Europos Sąjungos finansinės paramos programų finansavimu, biudžeto lėšų stygiui dengti bei valstybės skoliniams įsipareigojimams vykdyti užtikrinant, kad programų asignavimų dalis, kurią sudaro Europos Sąjungos finansinė parama ir kita gauta tarptautinė finansinė parama, įmokėtos biudžetinių įstaigų pajamos, valstybės biudžeto pajamų iš mokesčių dalis ir kitos lėšos, įstatymais ir kitais teisės aktais skiriamos programoms finansuoti, iš valstybės biudžeto būtų finansuojamos laiku;

3) paimti į valstybės biudžetą iš savivaldybių biudžetų priklausančias pervesti, bet nepervestas valstybės biudžetui bendrosios dotacijos kompensacijas;

4) panaudoti valstybės biudžeto apyvartos ir skolintas lėšas nenumatytoms įmokoms į Europos Sąjungos biudžetą;

5) papildyti apyvartos lėšas 2010 metais nepanaudotais valstybės biudžeto asignavimais, 2010 metų valstybės biudžeto viršplaninėmis pajamomis ir jas panaudoti (išskyrus Europos Sąjungos finansinės paramos ir kitos gaunamos tarptautinės finansinės paramos viršplanines įmokas, įmokėtų biudžetinių įstaigų pajamų, valstybės biudžeto pajamų iš mokesčių dalies ir kitų lėšų, įstatymais ir kitais teisės aktais skiriamų programoms finansuoti, lėšų likučius) valstybės biudžeto deficitui mažinti ir savivaldybių biudžetų negautoms pajamoms kompensuoti;

6) kompensuoti nustatyta tvarka Lietuvos Respublikos atstovų kelionių į Europos Sąjungos Tarybos darbo organų susitikimus išlaidas iš šiam tikslui Finansų ministerijos asignavimuose numatytų lėšų;

7) paskirstyti 2010 metais nepanaudotus Europos Sąjungos ir kitos finansinės paramos programų ir projektų įgyvendinimo užtikrinimo programai skirtus asignavimus pagal valstybės biudžeto asignavimų valdytojus ir (arba) savivaldybes ir 2011 metais leisti juos naudoti Europos Sąjungos projektams finansuoti viršijant Seimo patvirtintas bendras asignavimų sumas.

3. Suteikti Švietimo ir mokslo ministerijai teisę:

1) paskirstyti pagal aukštąsias mokyklas Švietimo ir mokslo ministerijos asignavimuose numatytas lėšas, skirtas studentų, 2011 metais priimamų studijuoti pagal pirmosios pakopos, vientisųjų, antrosios pakopos ir laipsnio nesuteikiančių studijų programas, studijų ir kitoms išlaidoms;

2) teikti dotacijas užsienio subjektams užsienyje gyvenančių lietuvių, jų bendruomenių ir organizacijų švietimo, kultūros ir kitai veiklai finansuoti iš Švietimo ir mokslo ministerijos asignavimuose numatytų lėšų.

4. Suteikti asignavimų valdytojams teisę, suderinus su Finansų ministerija, perkelti 2010 metais nepanaudotą programų asignavimų dalį, kurią sudaro Europos Sąjungos finansinės paramos ir bendrojo finansavimo bei kitos gaunamos finansinės paramos lėšos, ir 2011 metais ją naudoti viršijant Seimo patvirtintas bendras asignavimų sumas.

5. Suteikti asignavimų valdytojams teisę, suderinus su Finansų ministerija, perkelti 2010 metais nepanaudotą programų asignavimų dalį, kurią sudaro įmokėtos, bet nepanaudotos biudžetinių įstaigų pajamos, ir 2011 metais ją naudoti viršijant Seimo patvirtintas bendras asignavimų sumas.

6. Suteikti Aplinkos ministerijai teisę įgalioti Aplinkos projektų valdymo agentūrą ir Susisiekimo ministerijai teisę įgalioti Transporto investicijų direkciją vykdyti lėšų mokėjimą ir susigrąžinimą įgyvendinant asignavimų valdytojo programas, kuriose numatytos lėšos 2000–2006 m. Sanglaudos fondo projektams.

 

14 straipsnis. Biudžetinių įstaigų skolų padengimas

1. Valstybės biudžeto asignavimų valdytojai, biudžetinių įstaigų vadovai ir savivaldybės institucijos išanalizuoja įsiskolinimo priežastis ir imasi priemonių įsiskolinimui sumažinti ir, sudarydami bei tvirtindami 2011 metų išlaidų sąmatas, numato reikiamų asignavimų dalį 2011 m. sausio 1 d. esančiam įsiskolinimui už suteiktas paslaugas, atliktus darbus ir įsigytas prekes padengti.

2. Iš sutaupytų asignavimų išlaidoms pirmiausia turi būti dengiamas įsiskolinimas.

3. Pasiūlyti savivaldybių taryboms, kad savivaldybių biudžetų gautos viršplaninės pajamos, palyginti su prognozuojamomis pajamomis, pirmiausia būtų naudojamos įsiskolinimui už suteiktas paslaugas ir atliktus darbus padengti.

 

15 straipsnis. Asignavimų valdytojų teisė prisiimti įsipareigojimus

1. Asignavimų valdytojų prisiimti įsipareigojimai, vykdomi iš valstybės biudžeto lėšų, per pirmus du 2011 metų ketvirčius negali viršyti 46 proc. metinės asignavimų sumos, o per pirmus tris 2011 metų ketvirčius – 67 proc. metinės asignavimų sumos.

2. Šio straipsnio 1 dalies nuostatos netaikomos skolos valstybės vardu valdymo išlaidoms, mokėjimams į Europos Sąjungos biudžetą, Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos išmokėjimams, taip pat tikslinėms dotacijoms savivaldybių biudžetams ir asignavimų valdytojų išlaidoms, finansuojamoms iš jų įmokėtų į valstybės biudžetą įmokų.

 

16 straipsnis. Privatizavimo fondo ir Rezervinio (stabilizavimo) fondo lėšų sąmatų patvirtinimas

Patvirtinti 2011 metų Privatizavimo fondo ir Rezervinio (stabilizavimo) fondo lėšų sąmatas (8 priedėlis).

 

17 straipsnis. Valstybės investicijų 2011–2013 metų programos patvirtinimas

Patvirtinti Valstybės investicijų 2011–2013 metų programą (9 priedėlis).

 

18 straipsnis. 2011 metų Valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės eksploatavimo nutraukimo fondo lėšų sąmatos patvirtinimas

Patvirtinti 2011 metų Valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės eksploatavimo nutraukimo fondo lėšų sąmatą (10 priedėlis).

 

19 straipsnis. Valstybės biudžeto deficito valdymas

1. Lietuvos Respublikos 2011 metų valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių patvirtinimo įstatymo pakeitimo įstatymo projektas rengiamas ir nustatomos priemonės, užtikrinančios, kad valdžios sektoriaus deficitas, atitinkantis Mastrichto biudžeto deficito kriterijaus skaičiavimo metodiką, neviršytų 5,8 proc. projektuojamo 2011 metų bendrojo vidaus produkto, jeigu yra bent viena iš šių sąlygų:

1) 2011 metų pirmą ketvirtį į valstybės biudžetą surenkamos pajamos iš mokesčių nėra bent 17 procentų didesnės už 2010 metų atitinkamą laikotarpį faktiškai surinktas pajamas iš mokesčių;

2) valstybės biudžeto pajamų planas faktiškai nevykdomas (ar numatoma, kad bus nevykdomas) daugiau kaip 3 proc. ir Vyriausybė, remdamasi faktine informacija ir prognozuojamais duomenimis, konstatuoja, kad 2011 metų valdžios sektoriaus deficitas, atitinkantis Mastrichto biudžeto deficito kriterijaus skaičiavimo metodiką, gali viršyti 5,8 proc. projektuojamo 2011 metų bendrojo vidaus produkto.

2. Rengiant Lietuvos Respublikos 2011 metų valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių patvirtinimo įstatymo pakeitimo įstatymo projektą, naudojami Finansų ministerijos skelbiami duomenys apie valstybės biudžeto vykdymą.

3. Lietuvos Respublikos 2011 metų valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių patvirtinimo įstatymo pakeitimo įstatymo projektas pateikiamas Lietuvos Respublikos Seimui ne vėliau kaip iki 2011 m. rugsėjo 15 d.

 

Skelbiu šį Lietuvos Respublikos Seimo priimtą įstatymą.

 

 

RESPUBLIKOS PREZIDENTĖ                                                    DALIA GRYBAUSKAITĖ

 

_________________


Lietuvos Respublikos

2010 m. gruodžio 9 d.

įstatymo Nr. XI-1210

1 priedėlis

 

lietuvos respublikos

2011 metų valstybės biudžetas

 

 

tūkst. Lt

Pajamos

Iš viso

PAJAMOS

16 766 973

MOKESČIAI

14 908 877

Pajamų ir pelno mokesčiai

2 586 310

Gyventojų pajamų mokestis

1 407 671

Pelno mokestis

1 178 639

Prekių ir paslaugų mokesčiai

12 102 049

Pridėtinės vertės mokestis

8 259 201

Atskaitymai nuo pajamų pagal Lietuvos Respublikos miškų įstatymą

87 000

Akcizai

3 476 455

Cukraus sektoriaus mokesčiai

3 730

Loterijų ir azartinių lošimų mokestis

29 000

Transporto priemonių mokesčiai

120 000

Mokesčiai už aplinkos teršimą

23 500

Rinkliavos ir mokesčiai už pramoninės nuosavybės objektų registravimą

103 163

Tarptautinės prekybos ir sandorių mokesčiai

220 518

 

 

KITOS PAJAMOS

1 858 096

Turto pajamos

604 142

Palūkanos už paskolas

366 933

Palūkanos už depozitus ir vertybinius popierius

37 261

Lietuvos banko likutinis pelnas

98 000

Dividendai

42 788

Mokesčiai už valstybinius gamtos išteklius

18 462

Naftos ir dujų išteklių mokestis

16 634

Mokestis už valstybės turto naudojimą patikėjimo teise

24 064

Pajamos už prekes ir paslaugas

1 132 862

Pajamos už patalpų nuomą

18 963

Konsulinis mokestis

35 000

Pajamos už atsitiktines paslaugas

844 491

Įmokos už mokslą aukštosiose mokyklose

193 123

Žyminis mokestis

38 000

Kitos pajamos

3 285

Pajamos iš baudų ir konfiskacijos

50 070

Kitos neišvardytos pajamos

71 022

 

 

SANDORIAI DĖL MATERIALIOJO IR NEMATERIALIOJO TURTO BEI FINANSINIŲ ĮSIPAREIGOJIMŲ PRISIĖMIMAS

130 870

Materialiojo ir nematerialiojo turto realizavimo pajamos

121 600

Žemė

120 000

Kitas materialusis ir nematerialusis turtas

1 600

Sandoriai dėl finansinio turto

9 270

Kitos gautinos sumos

9 270

IŠ VISO:

16 897 843

 

 

Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos lėšos

6 922 365

 

 

IŠ VISO:

23 820 208

 

asignavimai

 

1 priedėlio tęsinys

tūkst. Lt

Valstybės institucijos ir įstaigos

Iš viso

iš jų:

asignavimai išlaidoms

asignavimai turtui įsigyti

iš viso

iš jų darbo užmokesčiui

I. RESPUBLIKOS PREZIDENTUI, SEIMUI,

VYRIAUSYBEI ATSKAITINGOS INSTITUCIJOS

Lietuvos Respublikos Prezidento kanceliarija

13 307

12 197

6 548

1 110

Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarija

82 253

81 773

48 053

480

Vyriausioji rinkimų komisija

24 677

24 677

1 076

0

iš jų: asignavimai politinėms partijoms

5 498

5 498

0

0

Lietuvos Respublikos Seimo kontrolierių įstaiga

2 774

2 754

1 840

20

Lietuvos Respublikos valstybės kontrolė

24 405

23 754

16 082

651

Valstybinė lietuvių kalbos komisija

2 815

2 815

629

0

Lietuvos Respublikos konkurencijos taryba

3 493

3 443

2 425

50

Vyriausioji tarnybinės etikos komisija

1 390

1 390

910

0

Žurnalistų etikos inspektoriaus tarnyba

1 027

1 027

592

0

Nacionalinė sveikatos taryba

219

219

140

0

Vaiko teisių apsaugos kontrolieriaus įstaiga

1 423

1 423

834

0

Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba

1 256

1 256

584

0

Lietuvos Respublikos valstybinė kultūros paveldo komisija

735

735

471

0

Lietuvos Respublikos vertybinių popierių komisija

4 009

3 992

1 953

17

Lietuvos Respublikos Ministro Pirmininko tarnyba

20 153

19 403

11 170

750

Valstybinė kainų ir energetikos kontrolės komisija

3 166

3 151

1 885

15

Etninės kultūros globos taryba

315

315

195

0

Lietuvos Respublikos valstybės saugumo departamentas

56 294

48 962

32 905

7 332

Lietuvos Respublikos specialiųjų tyrimų tarnyba

18 745

17 582

11 417

1 163

II. MINISTERIJOS

Aplinkos ministerija

1 024 038

1 014 543

76 191

9 495

Energetikos ministerija

386 278

386 048

5 481

230

Finansų ministerija

7 117 709

7 105 357

139 108

12 352

iš jų:

 

 

 

 

Vyriausybės rezervas

4 500

4 500

0

0

Tradicinių Lietuvos religinių bendruomenių,

bendrijų ir centrų maldos namams atstatyti ir

kitoms reikmėms

1 900

1 900

0

0

iš to skaičiaus: Lietuvos jėzuitų provincijai pastatų,

esančių Kaune, tvarkybos darbams vykdyti

100

100

0

0

Krašto apsaugos ministerija

871 047

780 254

341 994

90 793

Kultūros ministerija

261 861

209 104

72 022

52 757

Socialinės apsaugos ir darbo ministerija

2 332 300

2 327 898

102 607

4 402

Susisiekimo ministerija

2 001 057

1 713 700

30 850

287 357

Sveikatos apsaugos ministerija

291 113

236 067

41 120

55 046

Švietimo ir mokslo ministerija

1 426 347

1 380 911

279 849

45 436

Teisingumo ministerija

276 765

258 583

140 100

18 182

Ūkio ministerija

1 368 398

1 365 057

29 868

3 341

Užsienio reikalų ministerija

213 662

198 852

44 528

14 810

Vidaus reikalų ministerija

1 026 235

986 639

186 180

39 596

Žemės ūkio ministerija

2 838 809

2 811 295

101 321

27 514

iš jų: melioracijos programai įgyvendinti

15 041

15 041

0

0

III. MINISTRŲ VALDYMO SRIČIŲ

INSTITUCIJOS IR ĮSTAIGOS

ENERGETIKOS MINISTRO VALDYMO SRITIS

Valstybinė energetikos inspekcija prie Energetikos ministerijos

5 544

5 494

3 745

50

Valstybinė atominės energetikos saugos inspekcija

4 315

4 275

2 822

40

FINANSŲ MINISTRO VALDYMO SRITIS

Muitinės departamentas prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos

145 530

119 634

80 483

25 896

Lietuvos statistikos departamentas

52 396

51 325

36 100

1 071

Lietuvos Respublikos draudimo priežiūros komisija

4 794

4 441

2 435

353

Mokestinių ginčų komisija prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės

1 040

1 040

677

0

KULTŪROS MINISTRO VALDYMO SRITIS

Lietuvos nacionalinė Martyno Mažvydo biblioteka

22 974

13 654

9 282

9 320

Lietuvos aklųjų biblioteka

1 878

1 878

1 159

0

Lietuvos nacionalinis muziejus

10 881

8 080

5 148

2 801

Lietuvos dailės muziejus

12 196

11 896

7 183

300

Nacionalinis M. K. Čiurlionio dailės muziejus

8 262

5 212

3 133

3 050

Lietuvos nacionalinis operos ir baleto teatras

22 136

22 086

13 730

50

Lietuvos nacionalinis dramos teatras

6 607

5 577

3 561

1 030

Koncertinė įstaiga Lietuvos nacionalinė filharmonija

12 671

12 491

7 442

180

Nacionalinis muziejus Lietuvos Didžiosios Kunigaikštystės valdovų rūmai

4 991

4 991

2 290

0

Viešoji įstaiga Spaudos, radijo ir televizijos rėmimo fondas

9 500

9 500

246

0

Viešoji įstaiga Lietuvos nacionalinis radijas ir televizija

41 709

40 109

14 030

1 600

Lietuvos vyriausiojo archyvaro tarnyba

17 001

14 874

9 864

2 127

SUSISIEKIMO MINISTRO VALDYMO SRITIS

Informacinės visuomenės plėtros komitetas prie Susisiekimo ministerijos

194 251

193 911

1 400

340

SVEIKATOS APSAUGOS MINISTRO

VALDYMO SRITIS

Valstybinė ligonių kasa prie Sveikatos apsaugos ministerijos

1 681 423

1 681 423

0

0

Valstybinė visuomenės sveikatos priežiūros tarnyba prie Sveikatos apsaugos ministerijos

26 303

26 303

17 220

0

Narkotikų kontrolės departamentas prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės

1 668

1 668

927

0

Valstybinė tabako ir alkoholio kontrolės tarnyba prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės

1 031

1 031

706

0

TEISINGUMO MINISTRO VALDYMO SRITIS

Valstybinė duomenų apsaugos inspekcija

1 886

1 872

1 145

14

VIDAUS REIKALŲ MINISTRO VALDYMO SRITIS

Vadovybės apsaugos departamentas prie Vidaus reikalų ministerijos

25 519

24 924

17 061

595

Valstybės sienos apsaugos tarnyba prie Vidaus reikalų ministerijos

181 128

178 686

119 481

2 442

Finansinių nusikaltimų tyrimo tarnyba prie Vidaus reikalų ministerijos

21 941

21 274

15 094

667

Lietuvos Respublikos ginklų fondas prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos

3 687

3 687

975

0

Kūno kultūros ir sporto departamentas prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės

118 638

110 420

8 261

8 218

Policijos departamentas prie Vidaus reikalų ministerijos

670 821

656 015

438 495

14 806

ŽEMĖS ŪKIO MINISTRO VALDYMO SRITIS

Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba

73 751

69 951

34 950

3 800

IV. KITOS VALSTYBĖS INSTITUCIJOS

IR ĮSTAIGOS

Lietuvos Respublikos Konstitucinis Teismas

5 130

5 130

2 973

0

Lietuvos Respublikos generalinė prokuratūra

94 511

90 219

60 238

4 292

Nacionalinė teismų administracija

10 227

5 067

1 876

5 160

Teismai

177 041

177 041

122 610

0

Vyriausybinių ryšių centras prie Lietuvos Respublikos valstybės saugumo departamento

6 350

5 540

3 474

810

Lietuvos gyventojų genocido ir rezistencijos tyrimo centras

5 669

5 291

2 638

378

Tarptautinės komisijos nacių ir sovietinio okupacinių režimų nusikaltimams Lietuvoje įvertinti sekretoriatas

303

303

180

0

Lietuvos technikos biblioteka

3 544

3 524

2 212

20

Lietuvos medicinos biblioteka

1 328

1 328

883

0

Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyba

16 000

10 828

8 000

5 172

V. ŠVIETIMO, KULTŪROS IR MOKSLO

ORGANIZACIJOS (INSTITUTAI)

Vilniaus universitetas

189 511

183 691

0

5 820

iš jų: valstybinės reikšmės Vilniaus universiteto

bibliotekos veiklai užtikrinti

6 596

5 796

0

800

Vytauto Didžiojo universitetas

30 498

30 498

0

0

Kauno technologijos universitetas

131 684

128 684

0

3 000

Vilniaus Gedimino technikos universitetas

103 655

99 615

0

4 040

Klaipėdos universitetas

41 805

41 405

0

400

Lietuvos žemės ūkio universitetas

20 167

20 167

0

0

Mykolo Romerio universitetas

17 642

17 642

0

0

Lietuvos sveikatos mokslų universitetas

115 449

111 849

0

3 600

Vilniaus dailės akademija

20 875

20 215

0

660

Vilniaus pedagoginis universitetas

49 424

47 124

0

2 300

Lietuvos kūno kultūros akademija

11 661

11 461

0

200

Šiaulių universitetas

42 119

41 419

0

700

Lietuvos muzikos ir teatro akademija

18 573

18 503

0

70

Lietuvos energetikos institutas

14 565

14 425

8 795

140

Vilniaus universiteto Onkologijos institutas

3 904

2 327

773

1 577

Lietuvos kultūros tyrimų institutas

2 389

2 389

1 645

0

Lietuvos istorijos institutas

3 027

3 027

2 090

0

Lietuvių literatūros ir tautosakos institutas

2 917

2 917

1 962

0

Lietuvių kalbos institutas

3 251

3 251

2 060

0

Lietuvos agrarinės ekonomikos institutas

1 500

1 450

969

50

Lietuvos socialinių tyrimų centras

1 682

1 675

1 021

7

Valstybinis mokslinių tyrimų institutas Inovatyvios medicinos centras

5 886

5 886

3 497

0

Lietuvos agrarinių ir miškų mokslų centras

15 712

14 857

9 001

855

Gamtos tyrimų centras

10 661

10 611

6 330

50

Valstybinis mokslinių tyrimų institutas Fizinių ir technologijos mokslų centras

17 635

17 515

10 204

120

Lietuvos mokslų akademija

2 573

2 380

1 328

193

Lietuvos mokslų akademijos Vrublevskių biblioteka

4 918

4 918

3 218

0

Lietuvos mokslo taryba

91 018

90 998

2 254

20

Kauno kunigų seminarija

328

328

0

0

Telšių vyskupo Vincento Borisevičiaus kunigų seminarija

369

369

0

0

Vilniaus šv. Juozapo kunigų seminarija

339

339

0

0

Iš viso:

26 380 387

25 589 104

2 850 204

791 283

 

_________________

 


Lietuvos Respublikos

2010 m. gruodžio 9 d.

įstatymo Nr. XI-1210

2 priedėlis

 

2011 METŲ biudžetinių įstaigų pajamų ĮMOKOS Į VALSTYBĖS BIUDŽETĄ, valstybės biudžeto pajamų iš mokesčių dalis ir kitos lėšos, įstatymais ir kitais teisės aktais SKIRIAMOS PROGRAMOMS FINANSUOTI, PAGAL ASIGNAVIMŲ VALDYTOJUS

 

 

 

tūkst. Lt

Valstybės institucijos ir įstaigos

Iš viso

iš jų:

valstybės biudžeto pajamų iš mokesčių dalis ir kitos lėšos

biudžetinių įstaigų pajamų įmokos

Lietuvos Respublikos Prezidento kanceliarija

10

 

10

Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarija

1 641

 

1 641

Lietuvos Respublikos valstybės kontrolė

26

 

26

Aplinkos ministerija

545 767*

540 500*

5 267

Finansų ministerija

19 443

9 270

10 173

Krašto apsaugos ministerija

1 036

 

1 036

Kultūros ministerija

40 241

18 430

21 811

Socialinės apsaugos ir darbo ministerija

38 001

 

38 001

Susisiekimo ministerija

1 200 622**

1 194 000**

6 622

Sveikatos apsaugos ministerija

12 474

 

12 474

Švietimo ir mokslo ministerija

73 726

 

73 726

Teisingumo ministerija

14 694

800

13 894

Ūkio ministerija

16 206

16 061

145

Užsienio reikalų ministerija

2 000

 

2 000

Vidaus reikalų ministerija

25 636

 

25 636

Žemės ūkio ministerija

12 887

 

12 887

Valstybinė energetikos inspekcija prie Energetikos ministerijos

1 000

 

1 000

Muitinės departamentas prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos

357

 

357

Lietuvos statistikos departamentas

300

 

300

Lietuvos Respublikos draudimo priežiūros komisija

4 422

 

4 422

Lietuvos nacionalinė Martyno Mažvydo biblioteka

545

 

545

Lietuvos aklųjų biblioteka

10

 

10

Lietuvos nacionalinis muziejus

401

 

401

Lietuvos dailės muziejus

624

 

624

Nacionalinis M. K. Čiurlionio dailės muziejus

300

 

300

Lietuvos nacionalinis operos ir baleto teatras

4 400

 

4 400

Lietuvos nacionalinis dramos teatras

1 150

 

1 150

Koncertinė įstaiga Lietuvos nacionalinė filharmonija

1 743

 

1 743

Nacionalinis muziejus Lietuvos Didžiosios Kunigaikštystės valdovų rūmai

100

 

100

Lietuvos vyriausiojo archyvaro tarnyba

877

 

877

Valstybinė visuomenės sveikatos priežiūros tarnyba prie Sveikatos apsaugos ministerijos

965

 

965

Vadovybės apsaugos departamentas prie Vidaus reikalų ministerijos

6

 

6

Valstybės sienos apsaugos tarnyba prie Vidaus reikalų ministerijos

15 654

 

15 654

Finansinių nusikaltimų tyrimo tarnyba prie Vidaus reikalų ministerijos

12

 

12

Lietuvos Respublikos ginklų fondas prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos

2 900

 

2 900

Kūno kultūros ir sporto departamentas prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės

20 184

18 430

1 754

Policijos departamentas prie Vidaus reikalų ministerijos

26 400

 

26 400

Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba

3 300

 

3 300

Lietuvos Respublikos Konstitucinis Teismas

6

 

6

Lietuvos Respublikos generalinė prokuratūra

64

 

64

Teismai

283

 

283

iš jų:

 

 

 

Lietuvos Aukščiausiasis Teismas

65

 

65

Lietuvos vyriausiasis administracinis teismas

20

 

20

Lietuvos apeliacinis teismas

19

 

19

Vilniaus apygardos teismas

14

 

14

Kauno apygardos teismas

18

 

18

Klaipėdos apygardos teismas

29

 

29

Šiaulių apygardos teismas

3

 

3

Panevėžio apygardos teismas

5

 

5

Vilniaus miesto 1 apylinkės teismas

10

 

10

Vilniaus miesto 2 apylinkės teismas

7

 

7

Vilniaus miesto 3 apylinkės teismas

4

 

4

Vilniaus miesto 4 apylinkės teismas

3

 

3

Kauno miesto apylinkės teismas

20

 

20

Klaipėdos miesto apylinkės teismas

10

 

10

Šiaulių miesto apylinkės teismas

3

 

3

Panevėžio miesto apylinkės teismas

4

 

4

Druskininkų miesto apylinkės teismas

1

 

1

Palangos miesto apylinkės teismas

1

 

1

Alytaus rajono apylinkės teismas

4

 

4

Biržų rajono apylinkės teismas

1

 

1

Joniškio rajono apylinkės teismas

1

 

1

Kaišiadorių rajono apylinkės teismas

3

 

3

Lazdijų rajono apylinkės teismas

1

 

1

Marijampolės rajono apylinkės teismas

2

 

2

Radviliškio rajono apylinkės teismas

1

 

1

Šakių rajono apylinkės teismas

4

 

4

Šalčininkų rajono apylinkės teismas

1

 

1

Šiaulių rajono apylinkės teismas

1

 

1

Tauragės rajono apylinkės teismas

6

 

6

Trakų rajono apylinkės teismas

1

 

1

Varėnos rajono apylinkės teismas

1

 

1

Vilkaviškio rajono apylinkės teismas

7

 

7

Vilniaus rajono apylinkės teismas

4

 

4

Vilniaus apygardos administracinis teismas

5

 

5

Kauno apygardos administracinis teismas

2

 

2

Klaipėdos apygardos administracinis teismas

1

 

1

Šiaulių apygardos administracinis teismas

1

 

1

Lietuvos gyventojų genocido ir rezistencijos tyrimo centras

160

 

160

Lietuvos technikos biblioteka

80

 

80

Lietuvos medicinos biblioteka

20

 

20

Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyba

16 000

 

16 000

Vilniaus universitetas

45 520

 

45 520

Kauno technologijos universitetas

42 000

 

42 000

Vilniaus Gedimino technikos universitetas

29 000

 

29 000

Klaipėdos universitetas

18 000

 

18 000

Lietuvos sveikatos mokslų universitetas

39 735

 

39 735

Vilniaus dailės akademija

2 700

 

2 700

Vilniaus pedagoginis universitetas

23 000

 

23 000

Lietuvos kūno kultūros akademija

3 930

 

3 930

Šiaulių universitetas

20 383

 

20 383

Lietuvos muzikos ir teatro akademija

1 400

 

1 400

Lietuvos energetikos institutas

6 230

 

6 230

Vilniaus universiteto Onkologijos institutas

900

 

900

Lietuvos kultūros tyrimų institutas

40

 

40

Lietuvos istorijos institutas

130

 

130

Lietuvių literatūros ir tautosakos institutas

90

 

90

Lietuvių kalbos institutas

130

 

130

Lietuvos agrarinės ekonomikos institutas

100

 

100

Lietuvos socialinių tyrimų centras

300

 

300

Valstybinis mokslinių tyrimų institutas Inovatyvios medicinos centras

2 500

 

2 500

Lietuvos agrarinių ir miškų mokslų centras

7 640

 

7 640

Gamtos tyrimų centras

2 503

 

2 503

Valstybinis mokslinių tyrimų institutas Fizinių ir technologijos mokslų centras

3 375

 

3 375

Lietuvos mokslų akademija

215

 

215

Lietuvos mokslų akademijos Vrublevskių biblioteka

60

 

60

Iš viso:

2 356 554

1 797 491

559 063

 

*Aplinkos ministerijos – 100 000 tūkst. litų (iš Specialiosios klimato kaitos programos) lėšas naudoti pagal Lietuvos Respublikos klimato kaitos valdymo finansinių instrumentų įstatymo nuostatas gyvenamiesiems namams ir visuomeninės paskirties pastatams atnaujinti (modernizuoti); aplinkai palankioms technologijoms diegti.

**Iš šių lėšų skirti bendroms biudžeto reikmėms:

Susisiekimo ministerijos – 207 300 tūkst. litų (iš Specialiosios kelių priežiūros ir plėtros programos).

 

_________________


Lietuvos Respublikos

2010 m. gruodžio 9 d.

įstatymo Nr. XI-1210

3 priedėlis

 

LIETUVOS RESPUBLIKOS 2011 METŲ VALSTYBĖS BIUDŽETO ASIGNAVIMAI TEISMAMS

 

 

tūkst. Lt

Įstaigos pavadinimas

Iš viso išlaidoms

iš jų darbo užmokesčiui

Lietuvos Aukščiausiasis Teismas

10 546

7 640

Lietuvos vyriausiasis administracinis teismas

5 618

3 874

Lietuvos apeliacinis teismas

8 286

5 918

Vilniaus apygardos teismas

12 511

8 925

Kauno apygardos teismas

9 135

6 306

Klaipėdos apygardos teismas

5 761

4 166

Šiaulių apygardos teismas

4 377

3 166

Panevėžio apygardos teismas

4 372

3 185

Vilniaus miesto 1 apylinkės teismas

9 465

6 322

Vilniaus miesto 2 apylinkės teismas

6 636

4 502

Vilniaus miesto 3 apylinkės teismas

4 828

3 397

Vilniaus miesto 4 apylinkės teismas

1 071

690

Kauno miesto apylinkės teismas

10 838

7 549

Klaipėdos miesto apylinkės teismas

6 948

4 805

Šiaulių miesto apylinkės teismas

4 185

2 919

Panevėžio miesto apylinkės teismas

4 789

3 193

Druskininkų miesto apylinkės teismas

979

663

Palangos miesto apylinkės teismas

768

526

Akmenės rajono apylinkės teismas

960

644

Alytaus rajono apylinkės teismas

2 755

1 900

Anykščių rajono apylinkės teismas

811

518

Biržų rajono apylinkės teismas

943

619

Ignalinos rajono apylinkės teismas

784

538

Jonavos rajono apylinkės teismas

1 785

1 247

Joniškio rajono apylinkės teismas

790

516

Jurbarko rajono apylinkės teismas

918

620

Kaišiadorių rajono apylinkės teismas

1 342

879

Kauno rajono apylinkės teismas

1 793

1 219

Kėdainių rajono apylinkės teismas

1 487

1 007

Kelmės rajono apylinkės teismas

881

615

Klaipėdos rajono apylinkės teismas

1 339

862

Kretingos rajono apylinkės teismas

1 016

702

Kupiškio rajono apylinkės teismas

687

470

Lazdijų rajono apylinkės teismas

1 038

685

Marijampolės rajono apylinkės teismas

2 626

1 782

Mažeikių rajono apylinkės teismas

1 681

1 107

Molėtų rajono apylinkės teismas

817

514

Pakruojo rajono apylinkės teismas

797

523

Pasvalio rajono apylinkės teismas

940

615

Plungės rajono apylinkės teismas

1 238

857

Prienų rajono apylinkės teismas

898

601

Radviliškio rajono apylinkės teismas

1 259

856

Raseinių rajono apylinkės teismas

947

632

Rokiškio rajono apylinkės teismas

1 233

831

Skuodo rajono apylinkės teismas

717

478

Šakių rajono apylinkės teismas

946

621

Šalčininkų rajono apylinkės teismas

1 150

777

Šiaulių rajono apylinkės teismas

1 152

731

Šilalės rajono apylinkės teismas

900

607

Šilutės rajono apylinkės teismas

1 612

1 092

Širvintų rajono apylinkės teismas

746

490

Švenčionių rajono apylinkės teismas

887

603

Tauragės rajono apylinkės teismas

1 493

998

Telšių rajono apylinkės teismas

1 295

866

Trakų rajono apylinkės teismas

1 520

1 030

Ukmergės rajono apylinkės teismas

1 323

891

Utenos rajono apylinkės teismas

1 410

981

Varėnos rajono apylinkės teismas

941

625

Vilkaviškio rajono apylinkės teismas

1 178

781

Vilniaus rajono apylinkės teismas

2 272

1 607

Visagino miesto apylinkės teismas

1 026

721

Zarasų rajono apylinkės teismas

900

618

Vilniaus apygardos administracinis teismas

5 775

4 130

Kauno apygardos administracinis teismas

2 390

1 628

Klaipėdos apygardos administracinis teismas

1 890

1 330

Šiaulių apygardos administracinis teismas

1 429

1 032

Panevėžio apygardos administracinis teismas

1 211

868

Iš viso:

177 041

122 610

 

_________________

 

 

 

Lietuvos Respublikos

2010 m. gruodžio 9 d.

įstatymo Nr. XI-1210

4 priedėlis

 

LIETUVOS RESPUBLIKOS

2011 METŲ VALSTYBĖS BIUDŽETO SPECIALIOSios TIKSLINĖS DOTACIJOS

SAVIVALDYBIŲ BIUDŽETAMS

tūkst. Lt

Savivaldybės pavadinimas

Valstybinėms (valstybės perduotoms savivaldybėms) funkcijoms atlikti

Mokinio krepšeliui finansuoti

iš viso

iš jų:

socialinėms išmokoms ir kompensacijoms skaičiuoti ir mokėti

socialinei paramai mokiniams

socialinėms paslaugoms

dalyvauti rengiant ir įgyvendinant darbo rinkos politikos priemones ir gyventojų užimtumo programas

melioracijai

Vilniaus miesto

82 557,8

62 909,2

9 076,5

5 156,3

1 236,9

 

334 286

Alytaus miesto

29 812,9

23 742,3

3 650,4

966,9

601,7

 

46 785

Birštono

2 296,9

1 432,8

194,3

243,5

50,2

14,3

3 477

Druskininkų

12 647,1

9 950,6

1 094,6

395,5

417,9

27,8

14 821

Kauno miesto

55 708,3

40 536,4

7 403,4

3908

585

 

208 226

Klaipėdos miesto

32 944,7

24 136

3 245,2

2 957,7

793,9

 

107 728

Marijampolės

18 198,8

12 478,4

2 502,2

833,5

208,9

137

46 260

Neringos

719,9

175

57,3

35

15,1

 

1 537

Palangos miesto

5 346,3

3 507,7

558,7

446,8

208,9

178,5

11 439

Panevėžio miesto

42 225,1

33 790,7

4 368

2 014,7

684

 

73 563

Šiaulių miesto

32 134

24 543

4 666,2

1 066,1

501,5

 

82 456

Visagino

10 550,4

8 225,2

961,7

344,4

417,9

 

13 588

Akmenės rajono

23 739,2

19 303,5

1 828,8

442,9

729,6

75,9

19 504

Alytaus rajono

12 911,8

7 696,4

1 700,1

448,2

246,5

169,5

15 150

Anykščių rajono

17 796,2

11 808,9

2 110,2

655,9

474,6

229

19 677

Biržų rajono

14 649,6

8 049,7

2 149,4

884,2

461,9

384

20 432

Ignalinos rajono

12 358,3

7 987,5

1 156

569,9

359,4

216,7

10 904

Jonavos rajono

24 573,1

18 280,5

2 657,2

996,3

438,8

165

35 684

Joniškio rajono

18 302,7

12 069,4

2 246,3

804,3

543,3

229

19 992

Jurbarko rajono

16 303,4

10 820,4

2 176,8

708,5

438,1

229

23 925

Kaišiadorių rajono

15 744,6

10 295,8

2 050,1

724,5

334,3

214,5

23 691

Kauno rajono

18 003,9

9 285,3

2 967,5

2 056,5

363,5

320

53 018

Kėdainių rajono

24 724,2

15 685,4

3 845,7

1177

461,3

462,2

42 071

Kelmės rajono

21 505,5

15 194,4

2 405,9

917,1

380,1

205,5

26 170

Klaipėdos rajono

14 285,2

7 688,7

2 483,1

1 062,1

250,7

659,5

30 337

Kretingos rajono

14 734,9

9 212,3

2 196,1

526,2

410,5

503,8

30 236

Kupiškio rajono

12 271,1

7 095,7

1 442,9

848,4

410,5

262,7

16 089

Lazdijų rajono

12 626,3

7 612,1

1 424,4

686,7

459,7

143,9

15 536

Mažeikių rajono

35 238,6

27 371,7

3 348,6

1 059,4

973,6

259,8

46 949

Molėtų rajono

8 004,3

4 314,1

1 018,8

461,9

385,8

68,5

15 415

Pakruojo rajono

12 445,5

7 407

1 775,6

571,8

710,4

308

19 522

Panevėžio rajono

21 133,1

13 884,8

2 560,2

955,5

543,3

500,2

23 525

Pasvalio rajono

15 732,1

9 184,5

2 235,7

1141

633,4

406,6

23 867

Plungės rajono

16 325,7

9 919,5

2 790,3

834,1

486,8

126,4

32 037

Prienų rajono

13 317,1

8 217,1

1 904,7

690,5

367,8

159,5

21 120

Radviliškio rajono

25 047,2

17 704

3 136,1

832,5

585

548

32 777

Raseinių rajono

21 628,4

1 4910

2 971,4

973,5

334,3

68,5

26 915

Rokiškio rajono

17 019,4

9 956,4

2 425,7

607,7

667,2

320

24 507

Skuodo rajono

10 730,5

5 456,6

1 393,1

768,5

1 158,7

229

15 508

Šakių rajono

16 858,6

9 577,1

2 629,7

847,4

493,1

320

26 333

Šalčininkų rajono

19 792,5

14 064,4

2 384,4

484

365,1

274

25 543

Šiaulių rajono

17 441

11 257,3

3 032,1

585,1

266,1

216,7

28 980

Šilalės rajono

16 982,9

10 154,6

2 915,9

1257

307,9

125,7

22 456

Šilutės rajono

22 332,2

12 614,7

3 589,2

1 407,1

246,5

2 324,5

35 538

Širvintų rajono

8 833

5 564,3

1 196,3

479,3

102,7

82

12 944

Švenčionių rajono

13 312

8 792,4

1 597

600,2

799,1

89,6

19 503

Tauragės rajono

20 657,5

13 885,9

3 042,4

1 110,1

223,9

114,5

33 400

Telšių rajono

28 905,4

21 012,3

3 707,2

1 064,9

730,2

176,1

37 284

Trakų rajono

13 392,9

8 509,5

1 866,4

867,9

219,1

182,5

25 021

Ukmergės rajono

21 709,3

15 045,3

2 292,5

853,1

730,2

320

27 905

Utenos rajono

17 933,8

12 603,6

1 541,5

728,9

835,7

91

30 178

Varėnos rajono

13 819,4

8 774,3

1 806

502,4

417,9

120

18 550

Vilkaviškio rajono

19 462,5

12 802,3

3 386,8

609,5

292,5

137

34 222

Vilniaus rajono

37 501,9

28 107,2

4 584,4

1 068,6

608,5

91

54 517

Zarasų rajono

11 401,1

7 485,5

1 180,2

468,2

187,1

37

11 498

Elektrėnų

8 053,0

4 713,0

1 161,3

780,8

146,1

46,7

19 183

Kalvarijos

8 060,6

5 208,7

1 040,1

413,8

125,3

41,5

9 415

Kazlų Rūdos

4 562,1

2 442,7

773,3

200,1

66,9

28,7

10 166

Pagėgių

5 568,2

2 991

861,1

356,5

107

250,5

7 830

Rietavo

4 333,0

2 480,5

718,5

233,5

75,4

98,7

6 490

IŠ VISO:

1 127 207

769 925,6

143 485,5

55 691,9

26 677,3

12 990

2 125 680

 

_________________


Lietuvos Respublikos

2010 m. gruodžio 9 d.

įstatymo Nr. XI-1210

5 priedėlis

 

LIETUVOS RESPUBLIKOS

2011 METŲ VALSTYBĖS BIUDŽETO SPECIALIOSios TIKSLINĖS DOTACIJOS

SAVIVALDYBIŲ BIUDŽETAMS

 

 

 

 

tūkst. Lt

Savivaldybės pavadinimas

Iš apskričių perduotoms įstaigoms išlaikyti

Valstybės investicijų programoje numatytiems projektams finansuoti

Specialiųjų poreikių moksleiviams išlaikyti

Aglomeracijų strateginiams triukšmo žemėlapiams parengti

švietimo (be mokinio krepšelio)

socialinės apsaugos

kultūros

sveikatos apsaugos

Vilniaus miesto

4 855

5 806

510

3 704

 

 

300

Alytaus miesto

 

2 334

 

 

 

 

 

Birštono

 

 

 

 

 

 

 

Druskininkų

218,3

 

 

 

 

 

 

Kauno miesto

7 702

1 298

 

1 520

1 923

 

150

Klaipėdos miesto

2 757

3 902

 

5 022

 

 

90

Marijampolės

471,1

 

120

 

 

 

 

Neringos

 

 

 

 

 

 

 

Palangos miesto

286,8

 

 

 

 

 

 

Panevėžio miesto

2 674,8

 

 

684

 

 

50

Šiaulių miesto

5 786,2

1 448

 

2 246

 

 

80

Visagino

 

 

 

 

 

 

 

Akmenės rajono

487,8

 

 

 

 

 

 

Alytaus rajono

1 305,6

 

 

 

 

 

 

Anykščių rajono

 

1 112

 

 

 

 

 

Biržų rajono

 

 

 

 

 

 

 

Ignalinos rajono

 

 

 

 

 

 

 

Jonavos rajono

 

 

 

 

 

 

 

Joniškio rajono

648,3

 

 

 

 

 

 

Jurbarko rajono

 

 

 

 

 

 

 

Kaišiadorių rajono

1 270,2

 

 

 

 

 

 

Kauno rajono

434,4

 

 

 

 

 

 

Kėdainių rajono

1 732,9

 

 

 

 

 

 

Kelmės rajono

 

 

 

 

 

 

 

Klaipėdos rajono

939,3

2 278

 

 

 

 

 

Kretingos rajono

 

 

 

 

 

 

 

Kupiškio rajono

 

 

 

 

 

 

 

Lazdijų rajono

 

 

 

 

 

 

 

Mažeikių rajono

1 494,2

 

 

 

 

 

 

Molėtų rajono

 

1 376

 

 

 

 

 

Pakruojo rajono

782,4

 

 

 

 

 

 

Panevėžio rajono

 

 

 

 

 

 

 

Pasvalio rajono

947,1

 

 

 

 

 

 

Plungės rajono

1 397,2

1 210

 

 

 

 

 

Prienų rajono

 

2 674

 

 

 

1 187

 

Radviliškio rajono

 

 

 

 

 

 

 

Raseinių rajono

1 154,8

1 834

 

 

 

 

 

Rokiškio rajono

 

 

 

 

100

 

 

Skuodo rajono

 

 

 

 

 

 

 

Šakių rajono

1 259,4

 

 

 

 

 

 

Šalčininkų rajono

627,1

 

 

 

 

 

 

Šiaulių rajono

 

1 392

 

 

 

 

 

Šilalės rajono

 

 

 

 

 

 

 

Šilutės rajono

3 111,6

1 354

 

 

 

 

 

Širvintų rajono

 

 

 

 

 

 

 

Švenčionių rajono

 

1 682

 

 

 

 

 

Tauragės rajono

1 226

 

 

 

 

 

 

Telšių rajono

1 604,1

1 694

 

 

 

 

 

Trakų rajono

 

810

 

 

 

 

 

Ukmergės rajono

808,4

1 340

 

 

 

 

 

Utenos rajono

1 770,1

1 378

 

 

 

 

 

Varėnos rajono

2 119,1

1 726

 

 

 

 

 

Vilkaviškio rajono

40,4

 

126

 

 

 

 

Vilniaus rajono

 

 

 

 

 

 

 

Zarasų rajono

957,6

2 926

 

 

 

 

 

Elektrėnų

251,4

 

 

 

 

1 091

 

Kalvarijos

 

 

 

 

 

 

 

Kazlų Rūdos

886,4

 

 

 

 

 

 

Pagėgių

 

1 322

 

 

 

 

 

Rietavo

 

 

 

 

 

 

 

IŠ VISO:

52 007

40 896

756

13 176

2 023

2 278

670

 

_________________

 

 

Lietuvos Respublikos

2010 m. gruodžio 9 d.

įstatymo Nr. XI-1210

6 priedėlis

 

2011 METŲ VALSTYBĖS BIUDŽETO

BENDROSIOS DOTACIJOS KOMPENSACIJOS

SAVIVALDYBIŲ BIUDŽETAMS

 

 

 

tūkst. Lt

Savivaldybės pavadinimas

Iš viso

iš jų:

biudžeto pajamų mažėjimui kompensuoti

želdiniams ir želdynams inventorizuoti ir jiems įrašyti į Nekilnojamojo turto kadastrą

 

 

 

Alytaus miesto

7 941

7 941

 

Birštono

9 157

9 157

 

Druskininkų

2 706

2 706

 

Marijampolės

4 924

4 804

120

Neringos

2 422

2 392

30

Akmenės rajono

1 992

1 992

 

Alytaus rajono

3 090

3 090

 

Anykščių rajono

3 229

3 229

 

Biržų rajono

2 176

2 176

 

Ignalinos rajono

3 106

3 010

96

Jonavos rajono

8 970

8 970

 

Joniškio rajono

1 090

1 090

 

Jurbarko rajono

2 698

2 698

 

Kaišiadorių rajono

1 517

1 517

 

Kėdainių rajono

2 720

2 720

 

Kelmės rajono

3 656

3 566

90

Kretingos rajono

1 574

1 574

 

Kupiškio rajono

1 921

1 921

 

Lazdijų rajono

2 201

2 131

70

Molėtų rajono

3 211

3 211

 

Pakruojo rajono

2 401

2 401

 

Panevėžio rajono

3 887

3 887

 

Pasvalio rajono

2 341

2 341

 

Plungės rajono

1 766

1 670

96

Prienų rajono

2 221

2 221

 

Radviliškio rajono

3 144

3 144

 

Raseinių rajono

3 696

3 696

 

Rokiškio rajono

3 195

3 195

 

Skuodo rajono

2 005

1 927

78

Šakių rajono

2 427

2 341

86

Šalčininkų rajono

1 677

1 600

77

Šiaulių rajono

3 476

3 380

96

Šilalės rajono

2 829

2 829

 

Šilutės rajono

1 678

1 678

 

Širvintų rajono

1 558

1 558

 

Švenčionių rajono

2 327

2 237

90

Tauragės rajono

3 736

3 736

 

Telšių rajono

3 376

3 280

96

Trakų rajono

3 183

3 183

 

Ukmergės rajono

1 713

1 713

 

Utenos rajono

6 294

6 294

 

Varėnos rajono

2 931

2 931

 

Vilkaviškio rajono

2 229

2 229

 

Vilniaus rajono

100

 

100

Zarasų rajono

2 714

2 714

 

Elektrėnų

2 438

2 438

 

Kalvarijos

1 006

1 006

 

Kazlų Rūdos

867

867

 

Pagėgių

1 133

1 098

35

Rietavo

967

927

40

IŠ VISO:

143 616

142 416

1 200

 

_________________


Lietuvos Respublikos

2010 m. gruodžio 9 d.

įstatymo Nr. XI-1210

7 priedėlis

 

2011 METŲ IŠ SAVIVALDYBIŲ BIUDŽETŲ

VALSTYBĖS BIUDŽETUI GRĄŽINAMOS

BENDROSIOS DOTACIJOS KOMPENSACIJOS

 

 

 

tūkst. Lt

 

Savivaldybės pavadinimas

Suma

Kauno miesto

11 229

 

Klaipėdos miesto

14 471

 

Palangos miesto

1 513

 

Panevėžio miesto

3 142

 

IŠ VISO:

30 355

 

 

_________________

 


Lietuvos Respublikos

2010 m. gruodžio 9 d.

įstatymo Nr. XI-1210

8 priedėlis

 

2011 METŲ PRIVATIZAVIMO FONDO IR REZERVINIO (STABILIZAVIMO) FONDO LĖŠŲ SĄMATOS

 

2011 METŲ PRIVATIZAVIMO FONDO LĖŠŲ SĄMATA

 

 

tūkst. Lt

I. Numatomas lėšų likutis pagal 2011 m. sausio 1 d. būklę

80 300

iš jo:

 

gyventojų santaupoms atkurti ir su tuo susijusioms išlaidoms padengti, taip pat Rezerviniam (stabilizavimo) fondui sudaryti

53 400

 

 

II. Numatoma 2011 metais Privatizavimo fondo pajamų kartu su lėšų likučiu pagal 2011 m. sausio 1 d. būklę

170 300

iš jų:

 

gyventojų santaupoms atkurti ir su tuo susijusioms išlaidoms padengti, taip pat Rezerviniam (stabilizavimo) fondui sudaryti

113 400

Lietuvos Respublikos Vyriausybės patvirtintoms programoms įgyvendinti, Privatizavimo komisijos ir valstybės įmonės Valstybės turto fondo funkcijoms atlikti, ekspertams už paslaugas mokėti ir objektams parengti privatizuoti

56 900

 

 

III. Išlaidos

 

 

 

1. Gyventojų santaupoms atkurti ir su tuo susijusioms išlaidoms padengti

30 000

2. Rezerviniam (stabilizavimo) fondui sudaryti

82 800

3. Lietuvos Respublikos Vyriausybės patvirtintoms programoms įgyvendinti

38 000*

4. Privatizavimo komisijos ir valstybės įmonės Valstybės turto fondo funkcijoms atlikti, ekspertams už paslaugas mokėti ir objektams parengti privatizuoti

9 550

Iš viso išlaidų:

160 350

IV. Numatomas lėšų likutis pagal 2012 m. sausio 1 d. būklę

9 950

 

*Naudojama pagal atskirus Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus.

 

 

2011 METŲ REZERVINIO (STABILIZAVIMO) FONDO LĖŠŲ SĄMATA

 

 

tūkst. Lt

 

 

I. Numatomas lėšų likutis pagal 2011 m. sausio 1 d. būklę

1 225 800

iš jo:

 

lėšos, naudojamos valstybės turtiniams įsipareigojimams, susijusiems su valstybės skola, vykdyti (grąžintinai)

0

 

 

II. Numatoma Rezervinio (stabilizavimo) fondo pajamų

85 800

iš jų:

 

pajamų iš Privatizavimo fondo

82 800

pajamų iš lėšų investavimo

3 000

 

 

III. Išlaidos

351 600

iš jų:

 

pensijų sistemos reformai finansuoti

351 600

 

 

IV. Lėšos, kurios 2011 metais gali būti naudojamos valstybės turtiniams įsipareigojimams, susijusiems su valstybės skola, vykdyti (grąžintinai)

874 200**

 

 

V. Numatomas lėšų likutis pagal 2012 m. sausio 1 d. būklę (I+II–III)

960 000

iš jo:

 

lėšos, kurios gali būti naudojamos valstybės turtiniams įsipareigojimams, susijusiems su valstybės skola, vykdyti (grąžintinai)

514 200

 

 

 

**Lėšų suma, panaudotina grąžintinai valstybės turtiniams įsipareigojimams, susijusiems su valstybės skola, vykdyti 2011 metais, apskaičiuota kumuliatyviai, gali viršyti sąmatoje nustatytą dydį, tačiau panaudota lėšų suma vienu metu neviršys 850 000 tūkst. litų.

Iš šios sumos 360 000 tūkst. Lt naudojama grąžintinai iki 2011 m. gruodžio 31 d.

 

_________________


Lietuvos Respublikos

2010 m. gruodžio 9 d.

įstatymo Nr. XI-1210

9 priedėlis

 

VALSTYBĖS INVESTICIJŲ 2011–2013 METŲ PROGRAMA

(pagal investavimo sritis)

 

Lietuvos Respublikos valstybės remiamų programų investicijų projektams įgyvendinti 2011–2013 metais planuojamos šios Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos (tūkst. Lt):

 

Sritis

2011

metais

2012

metais

2013

metais

Valstybės valdymas

54 126

47 854

47 419

Krašto apsauga

94 318

96 279

92 214

Viešoji tvarka

26 195

20 273

18 191

Švietimas

436 345

560 093

379 928

Sveikatos apsauga

151 068

256 460

199 351

Socialinė apsauga

72 407

73 452

52 866

Aplinkos apsauga

384 099

536 866

509 883

Kultūra

104 602

98 902

99 352

Žemės ūkis

109 283

129 980

130 627

Visuomenės apsauga

383 347

456 209

307 012

Transportas ir ryšiai

1 357 783

1 575 423

1 646 968

Kita veikla

614 618

438 763

306 664

Iš viso

3 788 191

4 290 554

3 790 475

iš jų:

informacinėms technologijoms

253 277

263 547

251 003

 

_________________


Lietuvos Respublikos

2010 m. gruodžio 9 d.

įstatymo Nr. XI-1210

10 priedėlis

 

2011 METŲ VALSTYBĖS ĮMONĖS IGNALINOS ATOMINĖS ELEKTRINĖS EKSPLOATAVIMO NUTRAUKIMO FONDO LĖŠŲ SĄMATA

 

 

 

tūkst. Lt

1.

Numatomas lėšų likutis valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės eksploatavimo nutraukimo fondo sąskaitoje 2011 m. sausio 1 d.

156 037,3

 

 

 

2.

Numatomos pajamos 2011 metais

 

2.1.

Valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės atskaitymai nuo pajamų, gautų už parduotą elektros energiją

0,0

2.2.

Užsienio šalių, tarptautinių organizacijų ir finansų institucijų bei Lietuvos Respublikos juridinių ir fizinių asmenų savanoriški tiksliniai įnašai

0,0

2.3.

Lėšos, gautos pardavus valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės uždarymo metu realizuojamą turtą

0,0

2.4.

Valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės eksploatavimo nutraukimo fondo lėšų palūkanos

203,0

2.5.

Palūkanos už Vyriausybės vertybinius popierius

6 219,0

2.6.

Kitos lėšos

0,0

 

 

 

 

Iš viso pajamų

6 422,0

 

 

 

3.

Išlaidos

 

3.1.

Valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės eksploatavimo nutraukimo techniniams projektams įgyvendinti

10 000,0

3.2.

Valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės sustabdytų blokų priežiūrai ir fizinei saugai užtikrinti

27 000,0

3.3.

Neigiamiems socialiniams ir ekonominiams valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės eksploatavimo nutraukimo padariniams Lietuvos Respublikos Ignalinos atominės elektrinės regione sušvelninti

31 500,0

3.4.

Valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės radioaktyviosioms atliekoms, įskaitant panaudotą branduolinį kurą, tvarkyti, saugoti ir laidoti

1 000,0

3.5.

Valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės eksploatavimo nutraukimo fondo administravimo išlaidoms padengti

585,0

 

 

 

 

Iš viso išlaidų

70 085,0

 

 

 

4.

Numatomas lėšų likutis Valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės eksploatavimo nutraukimo fonde 2012 m. sausio 1 d.

92 374,3

_________________