LIETUVOS RESPUBLIKOS ŽEMĖS ŪKIO MINISTRO
Į S A K Y M A S
DĖL PAGALBOS VEISLININKYSTEI TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO
2010 m. kovo 30 d. Nr. 3D-290
Vilnius
Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos žemės ūkio, maisto ūkio ir kaimo plėtros įstatymo (Žin., 2002, Nr. 72-3009; 2008, Nr. 81-3174) 7 straipsniu bei atsižvelgdamas į 2006 m. gruodžio 15 d. Komisijos reglamento (EB) Nr. 1857/2006 dėl Sutarties 87 ir 88 straipsnių taikymo valstybės pagalbai mažoms ir vidutinėms įmonėms, kurios verčiasi žemės ūkio produktų gamyba, iš dalies keičiančio Reglamentą (EB) Nr. 70/2001 (OL 2006 L 358, p. 3), nuostatas:
2. P r i p a ž į s t u netekusiais galios:
2.1. Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro 2008 m. birželio 2 d. įsakymą Nr. 3D-302 „Dėl Paramos veislininkystei taisyklių patvirtinimo“ (Žin., 2008, Nr. 64-2427);
2.2. Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro 2009 m. rugpjūčio 3 d. įsakymą Nr. 3D-552 „Dėl žemės ūkio ministro 2008 m. birželio 2 d. įsakymo Nr. 3D-302 „Dėl Paramos veislininkystei taisyklių patvirtinimo“ pakeitimo“ (Žin., 2009, Nr. 95-4062).
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro
2010 m. kovo 30 d. įsakymu Nr. 3D-290
PAGALBOS VEISLININKYSTEI TAISYKLĖS
I. BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Pagalbos veislininkystei taisyklių (toliau – Taisyklės) nuostatos parengtos vadovaujantis Lietuvos Respublikos gyvulių veislininkystės įstatymo (Žin., 1994, Nr. 14-226; 1998, Nr. 110-3023), 2006 m. gruodžio 15 d. Komisijos reglamento (EB) Nr. 1857/2006 dėl Sutarties 87 ir 88 straipsnių taikymo valstybės pagalbai mažoms ir vidutinėms įmonėms, kurios verčiasi žemės ūkio produktų gamyba, iš dalies keičiančio Reglamentą (EB) Nr. 70/2001 (OL 2006 L 358, p. 3), nuostatomis ir Ūkinių gyvūnų veislininkystės plėtojimo ir rėmimo programa 2010–2015 metams, patvirtinta Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro 2009 m. gruodžio 24 d. įsakymu Nr. 3D-1026 (Žin., 2010, Nr. 1-40).
II. PAGRINDINIAI FINANSAVIMO TIKSLAI IR VEIKLOS KRYPTYS
2. Pagrindiniai pagalbos veislininkystei tikslai toliau plėtojant nacionalinę gyvūnų veislininkystės sistemą:
2.1. sudaryti sąlygas plėstis visuomeninėms savivaldos organizacijoms bei gerinti visų gyvūnų rūšių veislines savybes, produkcijos kokybę, veiksmingiau naudoti genetinius išteklius, išsaugoti genofondą;
3. Pagalba veislininkystei teikiama šiomis veiklos kryptimis:
3.2. trečiųjų šalių arba jų vardu atliekami gyvulių genetinės kokybės arba produktyvumo tyrimai, siekiant nustatyti gyvulių genetinę kokybę arba produktyvumą (pieno, mėsos mėginių paėmimas, tyrimas, duomenų apdorojimas, paskelbimas ir kt.), išskyrus gyvulių savininko atliekamą kontrolę ir įprastinę pieno kokybės kontrolę;
III. TINKAMOS FINANSUOTI IŠLAIDOS IR PAGALBOS DYDIS
4. Tinkamomis finansuoti laikoma iki 100 proc. su Taisyklių 3.1 punkte nurodyta veiklos kryptimi susijusių einamųjų metų administracinių išlaidų:
5. Vykdant Taisyklių 3.2 punkte nurodytą veiklą:
5.1. pagalba teikiama apmokant iki 70 proc. išlaidų už gyvulių produktyvumo kontrolę, VĮ „Gyvulių produktyvumo kontrolė“ skiriant ne daugiau kaip:
5.1.2. 21 Lt per metus už kiekvieną kontroliuotą karvę, melžiamą avį, ožką B metodu fizinių ir juridinių asmenų laikomose bandose;
5.1.3. 24 Lt per metus už kiekvieną kontroliuotą karvę, melžiamą avį, ožką C metodu fizinių ir juridinių asmenų laikomose bandose;
5.2. lėšos pagal 5.1 punkto nuostatas neskiriamos, jei galutinis pagalbos gavėjas nuosavybės teise turi mažiau kaip 6 melžiamas karves, avis ar ožkas;
5.3. 50 Lt per metus UAB „Šilutės veislininkystė“ už kiekvieno grynaveislių mėsinių veislių galvijų produktyvumo kontrolę;
5.4. už kitus veislininkystės darbus arba paslaugas, susijusius su gyvulių genetinės kokybės nustatymu, pagalba skiriama pagal Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro sudarytos Pagalbos veislininkystei komisijos (toliau – Komisija) rekomenduojamus ir žemės ūkio ministro įsakymu patvirtintus lėšų gavėjus ir įkainius.
6. Tinkamomis finansuoti laikoma iki 100 proc. Taisyklių 3.3 punkte nurodytos veiklos krypties šių einamųjų metų išlaidų:
7. Pridėtinės vertės mokestis (PVM) nėra tinkama finansuoti išlaidų rūšis pagal šias taisykles, išskyrus atvejus, kai jį faktiškai ir galutinai sumoka lėšų gavėjas, nesantis PVM mokėtojas, už numatomų įsigyti (įsigytų) ir (arba) importuoti (importuotų) prekių ir (arba) paslaugų vertę ir įsipareigoja nesiekti susigrąžinti iš valstybės biudžeto.
8. Kompensuojamos šių Taisyklių 4 ir 6 punktuose nurodytos išlaidos, kurios yra padarytos po sprendimo apie finansavimą priėmimo, t. y. nuo žemės ūkio ministro įsakymo dėl lėšų skyrimo įsigaliojimo dienos iki projekto įvykdymo pabaigos.
9. Pagalba veislininkystei skiriama iš Kaimo rėmimo programos lėšų. Pagalbos dydis ir intensyvumas, nurodytas 4–6 punktų nuostatose, gali būti keičiamas atsižvelgiant į pagalbai veislininkystei einamaisiais metais skirtus asignavimus iš Kaimo rėmimo programos.
IV. PAGALBOS GAVĖJAI IR PAREIŠKĖJAI
11. Galutiniai pagalbos gavėjai – pirmine žemės ūkio produktų gamyba (pirminė gamyba – kaip apibrėžta 2002 m. sausio 28 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (EB) Nr. 178/2002, nustatančio maistui skirtų teisės aktų bendruosius principus ir reikalavimus, įsteigiančio Europos maisto saugos tarnybą ir nustatančio su maisto saugos klausimais susijusias procedūras (OL 2004 m. specialusis leidimas, 15 skyrius, 6 tomas, p. 463), su paskutiniais pakeitimais, padarytais 2009 m. birželio 18 d. Europos Parlamento ir tarybos reglamentu (EB) Nr. 596/2009 (OL 2009 L 188, p. 14), 3 straipsnio 17 dalyje) užsiimantys fiziniai ar juridiniai asmenys, atitinkantys mažų ir vidutinių įmonių apibrėžtis, nustatytas 2008 m. rugpjūčio 6 d. Komisijos reglamento (EB) Nr. 800/2008, skelbiančio tam tikrų rūšių pagalbą, suderinamą su bendrąja rinka, taikant Sutarties 87 ir 88 straipsnius (Bendrasis bendrosios išimties reglamentas) (OL 2008 L 214, p. 3), I priede.
12. Pareiškėjas (vykdytojas) pagal 3.1 ir 3.3 punktuose nurodytas veiklos kryptis – juridinis asmuo, vienijantis pripažintas veislininkystės institucijas, kuris teikia ir (arba) organizuoja paslaugas, pagal minėtas veiklos sritis ir atsako už 11 punkte nurodytų reikalavimų vykdymą, teikiant bendrą paraišką. Narystė minėtame juridiniame asmenyje nėra būtina sąlyga pasinaudoti valstybės pagalba.
Pareiškėjas pagal 5.3 punkto nuostatas – juridinis asmuo, teikiantis paslaugas pagal 3.2 punkte nurodytas veiklos kryptis, ir atsako už 11 punkte nurodytų reikalavimų vykdymą.
13. Lėšos turi būti skiriamos visiems pareiškėjams, kurie, remiantis objektyviai nustatytomis sąlygomis, konkrečioje vietovėje atitinka nustatytus lėšų veislininkystei finansuoti gavimo kriterijus.
V. PARAIŠKŲ TEIKIMAS, VERTINIMAS IR LĖŠŲ SKYRIMAS
15. Valstybinė gyvulių veislininkystės priežiūros tarnyba prie Žemės ūkio ministerijos (toliau – Tarnyba) „Valstybės žinių“ priede „Informaciniai pranešimai“ ir interneto tinklalapiuose („Valstybės žinių“ – www.valstybes-zinios.lt, Žemės ūkio ministerijos – www.zum.lt ir Tarnybos – www.veislininkyste.lt) viešai skelbia apie paraiškų rinkimą dėl veiklos krypčių, nurodytų šių taisyklių 3.1 ir 3.3 punktuose, rėmimo.
16. Pareiškėjai, pretenduojantys gauti lėšas pagal šių taisyklių 3.1 ir 3.3 punktų nuostatas, per skelbime nustatytą laikotarpį Tarnybai pateikia Paraišką gauti finansavimą pagal Pagalbos veislininkystei taisykles (toliau – paraiška) (1 priedas).
17. Tarnyba, surinkusi paraiškas ir per 15 darbo dienų įvertinusi paraiškų tinkamumą, sudariusi jų suvestines, pateikia jas Komisijai.
18. Tarnyba turi teisę paprašyti pareiškėjo pateikti papildomų duomenų, susijusių su teikiama paraiška. Pareiškėjui per nustatytą laiką nepateikus prašomų papildomų duomenų, Tarnyba rekomenduoja Komisijai paraiškos nesvarstyti.
19. Paraiškas dėl lėšų skyrimo Komisija išnagrinėja per 25 darbo dienas nuo galutinės paraiškų priėmimo dienos.
20. Vertinant paraiškas, turi būti atsižvelgta į galutinių pagalbos gavėjų finansinės paramos gavimą iš kitų šaltinių toms pačioms išlaidoms finansuoti, įskaitant pagalbą, suteiktą pagal 2006 m. gruodžio 15 d. Komisijos reglamentą (EB) Nr. 1857/2006 dėl Sutarties 87 ir 88 straipsnių taikymo valstybės pagalbai mažoms ir vidutinėms įmonėms, kurios verčiasi žemės ūkio produktų gamyba, iš dalies keičiantį reglamentą (EB) Nr. 70/2001 (OL 2006 L 379, p. 5), ir 2007 m. gruodžio 20 d. Komisijos reglamentą (EB) Nr. 1535/2007 dėl EB sutarties 87 ir 88 straipsnių taikymo de minimis pagalbai žemės ūkio produktų gamybos sektoriuje (OL 2007 L 337, p. 35) ir paramą pagal BPD ir KPP priemones. Bendras pagalbos intensyvumas ir dydžiai galutiniams pagalbos gavėjams negali viršyti šių taisyklių 4, 5 ir 6 punktuose nustatytų dydžių.
21. Komisija, įvertinusi prašomų finansuoti projektų pagrįstumą pagal 4 ir 6 punkto nuostatas ir atsižvelgdama į skiriamus asignavimus einamaisiais metais, priima rekomendacinio pobūdžio sprendimą dėl lėšų skyrimo arba neskyrimo, taip pat gali sumažinti prašomą skirti lėšų sumą. Komisijos posėdis protokoluojamas. Tais atvejais, kai skiriama mažesnė lėšų suma, Tarnyba grąžina paraišką ją pateikusiam pareiškėjui patikslinti.
22. Galutinį sprendimą dėl lėšų, remdamasis Komisijos posėdžio protokolu, priima žemės ūkio ministras. Žemės ūkio ministrui priėmus sprendimą dėl lėšų skyrimo, pareiškėjas tampa vykdytoju.
23. Per 3 darbo dienas po priimto žemės ūkio ministro sprendimo Nacionalinei mokėjimo agentūrai prie Žemės ūkio ministerijos (toliau – Agentūra) Tarnyba perduoda patvirtintą Komisijos posėdžio protokolo kopiją, žemės ūkio ministro įsakymu patvirtintą sprendimą dėl lėšų skyrimo ir paraiškų kopijas.
24. Per 5 darbo dienas po priimto žemės ūkio ministro sprendimo Tarnyba raštu informuoja pareiškėjus apie jiems skirtą arba neskirtą finansavimą.
25. Agentūra, gavusi 23 punkte nurodytus dokumentus, savo nustatyta tvarka su vykdytoju sudaro finansavimo sutartį (toliau – sutartis) dviem egzemplioriais. Agentūra per 10 darbo dienų Tarnybai pateikia vieną patvirtintą sutarties kopiją.
26. Agentūra, pasirašiusi sutartį, vykdytojui perveda 50 proc. patvirtintos sumos avansą. Vykdytojui išmokėtas avansas apskaitomas teikiant galutinę išlaidų pagrindimo suvestinę.
27. Įgyvendinant sutartį, leistinas iki 20 proc. išlaidų nukrypimas pagal atskiras išlaidų rūšis, neviršijant bendros sutartyje numatytos sumos.
28. Vykdytojas, norėdamas pakeisti neesminę sutarties sąlygą (pvz., keičiasi vykdytojo rekvizitai, sąskaitos banke ir kt.), kuri neturi įtakos priimant sprendimą dėl lėšų skyrimo, teikia Agentūrai prašymą, kuriame nurodo norimas pakeisti arba papildyti sutarties sąlygas, jų pakeitimo arba papildymo priežastis, ir pateikia tai patvirtinančius dokumentus.
29. Darbai 3.1 ir 3.3 punktuose nurodytai veiklai įgyvendinti turi būti atlikti ir už juos atsiskaityta ne vėliau kaip iki einamųjų metų lapkričio 15 d., pateikiant Agentūrai galutinę išlaidų pagrindimo suvestinę.
30. Vykdytojai, kuriems skiriamos lėšos 3.1 ir 3.3 punktuose nurodytai veiklai finansuoti, iki išlaidų pagrindimo suvestinės pateikimo Agentūrai turi Tarnybai pateikti darbų įvykdymo ataskaitą ir išlaidų pagrindimo suvestinės kopiją, kuri bus teikiama Agentūrai. Tarnyba per 15 darbo dienų nuo vykdytojo ataskaitos pateikimo Tarnybai įvertina atliktų veislininkystės darbų ir užduočių atlikimą ir Agentūrai pateikia pažymą apie veislininkystės darbų įvykdymą.
31. Jei Agentūra, atsižvelgusi į Tarnybos pateiktą pažymą apie veislininkystės darbų įvykdymą, nustato, kad teikiant galutinę išlaidų pagrindimo suvestinę nurodytos patirtos išlaidos netinkamos finansuoti ar tinkamų finansuoti išlaidų suma mažesnė už avansu pervestą lėšų sumą, vykdytojas privalo grąžinti visą išmokėtą avansą ar jo dalį.
32. Jei galutinės išlaidų pagrindimo suvestinės vykdytojas Agentūrai nepateikė arba vertinant išlaidų pagrindimo suvestinę buvo nustatyta, kad darbai pagal sutartį ir (arba) Taisykles neatlikti, dėl kurių finansavimo sutartis gali būti nutraukta, t. y. nustatomas sutarties pažeidimas, Agentūra apie tai praneša Žemės ūkio ministerijai (toliau – ministerija). Ministras priima galutinį sprendimą dėl finansavimo nutraukimo arba sumažinimo. Per 5 darbo dienas ministerijos priimtas sprendimas perduodamas Agentūrai vykdyti teisės aktų nustatyta tvarka.
33. Sutartyje gali būti nustatytos ir kitos lėšų (avanso) grąžinimo Agentūrai sąlygos ir nustatyti atvejai, kada sutartis gali būti nutraukta.
34. Agentūra, išmokėdama lėšas vykdytojui, vykdančiam 3.2 punkte nurodytą veiklą, vadovaujasi ministerijos patvirtinta einamųjų metų detalia pagalbos veislininkystei priemonių išlaidų sąmata ir taiko apmokėjimo avansu būdą. Avanso dydis – 70 proc. ataskaitinio mėnesio pagalbos sumos. Vykdytojas ataskaitiniam mėnesiui pasibaigus iki kito mėnesio 20 dienos Agentūrai raštu pateikia Pažymą apie kontroliuotų gyvulių skaičių ir lėšų poreikį (2 priedas). Gavusi pažymą iš vykdytojo, Agentūra:
34.1. atrankos būdu pasirenka ir per 5 darbo dienas patikrina 1 proc. vykdytojo pateiktoje pažymoje nurodytų duomenų, juos lygindama su VĮ Žemės ūkio informacijos ir kaimo verslo centro duomenų bazės duomenimis. Nustačiusi neatitiktį, Agentūra gali pareikalauti iš vykdytojo papildomų dokumentų ir informacijos, kuriuos vykdytojas privalo nedelsdamas pateikti;
34.2. paskaičiuoja lėšų poreikį, reikalingą visiškai atsiskaityti už atliktas paslaugas per ataskaitinį mėnesį ir sumokėti avansą einamojo mėnesio darbams apmokėti;
34.3. išmoka lėšas vykdytojui 35–37 punktuose nustatyta tvarka. Tuo atveju, jei avansu gautų lėšų suma yra didesnė nei po Agentūros atlikto patikrinimo apskaičiuota ataskaitinio mėnesio mokėtina suma, Agentūra atitinkamai sumažina išmokamo avanso dydį. Vykdytojas Agentūrai paprašius grąžina skirtumą jos nustatytu terminu.
36. Ministerija tikrina gautas pinigų užsakymo paraiškas ir rengia mokėjimo paraiškas Lietuvos Respublikos finansų ministerijos Valstybės iždo departamentui (toliau – Valstybės iždo departamentas) dėl lėšų pervedimo Agentūrai. Mokėjimo paraiška pateikiama Valstybės iždo departamentui per 5 darbo dienas nuo tinkamos pinigų užsakymo paraiškos užregistravimo dienos.
37. Agentūra, gavusi iš banko, tvarkančio jos sąskaitas, išrašą apie Valstybės iždo departamento pervestas lėšas, per 3 darbo dienas suformuoja ir išsiunčia bankui mokėjimo pavedimus pervesti lėšas vykdytojams.
38. Agentūra vykdytojo jai grąžintas lėšas perveda ministerijai. Kai lėšos Agentūrai grąžinamos tais pačiais biudžetiniais metais, kuriais jos buvo išmokėtos, ministerija grąžintas lėšas perveda į Lietuvos Respublikos finansų ministerijos nurodytą valstybės iždo sąskaitą ir jomis atkuriamos tų metų Kaimo rėmimo programos išlaidos. Kai šios lėšos grąžinamos kitais biudžetiniais metais nei buvo išmokėtos, ministerija jas perveda į Lietuvos Respublikos valstybės biudžetą
VI. ATASKAITŲ TEIKIMO TVARKA
39. Agentūra teikia Tarnybai el. paštu [email protected] ataskaitas apie vykdytojus:
39.1. pasirašius sutartis ir išmokėjus avansą, ataskaitoje nurodant vykdytoją, sutarties sumą ir išmokėtą avansą;
40. Agentūra, atsižvelgdama į 10 punktą, ketvirčiui pasibaigus, per 10 kalendorinių dienų teikia ministerijai ir Tarnybai detalios pagalbos veislininkystei priemonių išlaidų sąmatos pagal veiklos kryptis įvykdymo ataskaitą.
VII. ATSAKOMYBĖ
42. Agentūra savo nustatyta tvarka atrenka patikroms ne mažiau kaip 1 procentą vykdytojų ir patikrina vietoje, ar išlaidų pagrindimo suvestinėje nurodytos išlaidų rūšys yra pagrįstos išlaidų pagrindimo ir įrodymo dokumentais, ar išlaidos yra padarytos Taisyklėse ir sutartyje nustatytais terminais.
43. Už informaciją ir pateiktų dokumentų lėšoms gauti teisingumą, gautų lėšų buhalterinės apskaitos tvarkymą atsako vykdytojas.
44. Už sutarčių sudarymą, lėšų išmokėjimą vykdytojams, lėšų apskaitą ir jų panaudojimo kontrolę pagal šias Taisykles atsako Agentūra.
45. Veislininkystės priemonių, kurioms vykdyti skirta valstybės pagalba, veiklos kontrolę atlieka Tarnyba.
46. Vykdytojas privalo ne trumpiau kaip 5 metus nuo paraiškos pateikimo saugoti visą su skirtomis lėšomis susijusią medžiagą ir dokumentus.
Pagalbos veislininkystei taisyklių
1 priedas
(Paraiškos forma)
__________________________________
(pareiškėjo vardas, pavardė/įmonės pavadinimas, asmens/įmonės kodas)
Valstybinės gyvulių veislininkystės priežiūros
tarnybos prie Žemės ūkio ministerijos
viršininkui
PARAIŠKA GAUTI FINANSAVIMĄ
PAGAL PAGALBOS VEISLININKYSTEI taisyklEs
_______________
(pildymo data)
I. BENDROJI DALIS
1. Pareiškėjo duomenys
Rekvizitai |
Pareiškėjo pavadinimas |
|
Teisinė forma |
|
|
Subjekto kodas |
|
|
Vadovo vardas, pavardė, tel. Nr. |
|
|
Finansininko vardas, pavardė, tel. Nr. |
|
|
Adresas: gatvė, namo numeris, pašto indeksas, vietovė |
|
|
Tel. Nr. |
|
|
Fakso Nr. |
|
|
El. p. adresas |
|
|
Banko pavadinimas |
|
|
Banko kodas |
|
|
Sąskaitos numeris |
|
|
Pažymėti tinkamą |
[ ] PVM mokėtojas Jei taip, nurodykite PVM mokėtojo kodą: _________________ [ ] ne PVM mokėtojas |
|
Įmonės kategorija pagal reglamento Nr. 800/2008 I priedą |
[ ] maža |
|
[ ] vidutinė |
II. SPECIALIOJI DALIS – PROJEKTAS
2. Duomenys apie projektą
Asmuo, atsakingas už projekto įgyvendinimą ir priežiūrą |
Vardas, pavardė, pareigos |
|
Tel. Nr. |
|
|
Fakso Nr. |
|
|
El. p. adresas |
|
|
Bendra projekto vertė su PVM, Lt |
|
|
Bendra projekto vertė be PVM, Lt |
|
|
Prašoma pagalbos suma, Lt |
|
|
Prašoma avanso suma, Lt |
|
|
Planuojama projekto įgyvendinimo pradžia |
200________________d. |
|
Planuojama projekto įgyvendinimo pabaiga |
200________________d. |
|
Pagalbos kryptis |
[ ] gyvulių kilmės knygų rengimas ir tvarkymas pagal Taisyklių 4 punktą |
|
[ ] konferencijų, seminarų organizavimas pagal Taisyklių 6.1 punktą |
||
[ ] konkursų organizavimas pagal Taisyklių 6.2 punktą |
||
[ ] respublikinių konkursų, parodų, mugių ir forumų organizavimas ir dalyvavimas juose pagal Taisyklių 6.3 punktą |
3. Duomenys apie prašomą finansavimą
Eil. Nr. |
Išlaidų pavadinimas pagal veiklos sritis ir išlaidų rūšis |
Išlaidų suma be PVM, Lt |
PVM, Lt |
Išlaidų suma su PVM, Lt |
Prašoma pagalbos suma nuo sumos be PVM/su PVM (reikiamą pabraukti), Lt |
Pagalbos dydis, proc. |
Išlaidų pagrindimas |
1. |
|
|
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|
|
n |
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso |
|
|
|
|
|
|
4. Projekto pagrindimas
Trumpai pateikite informaciją apie projekto tikslą, uždavinius, siekiamus rezultatus ir priemones tam pasiekti.
|
5. Projekto naudos įvertinimas
Išskirkite pagrindinius rodiklius, kurie nurodytų, kokių pasikeitimų laukiate įgyvendinę projektą. Jei įmanoma, išreikškite šiuos rodiklius kiekybine išraiška.
|
6. Pastabos
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
Patvirtinu, kad visa paraiškoje ir prie jos pridedamuose dokumentuose pateikta informacija yra teisinga.
Patvirtinu, kad susipažinau su Pagalbos veislininkystei taisyklių ir kitų teisės aktų, reglamentuojančių pagalbos teikimą, nuostatomis.
Sutinku pateikti papildomos informacijos, susijusios su projektu, Tarnybai ar Agentūrai pareikalavus.
Sutinku visiems įgaliotiems asmenims leisti atlikti dokumentų patikrinimus ir patikras vietoje, susijusias su projekto įgyvendinimu.
Sutinku, kad informacija apie man skirtą (gautą) pagalbą bus viešinama visuomenės informavimo tikslais, taip pat gali būti perduota audito ir tyrimų institucijoms siekiant apsaugoti Bendrijos ir Lietuvos Respublikos finansinius interesus.
Patvirtinu, kad esu informuotas apie mano asmens duomenų tvarkymą patikrinimų, susijusių su finansavimo taisyklių ir šio projekto įgyvendinimu, tikslais.
Patvirtinu, kad galutiniai pagalbos gavėjai nėra gavę finansinės paramos iš kitų šaltinių toms pačioms išlaidoms finansuoti.
________________ (vadovo ar įgalioto asmens pareigos) |
____________ (parašas) |
____________ (vardas, pavardė) |
A.V.
Pagalbos veislininkystei taisyklių
2 priedas
(Pažymos apie lėšų poreikį forma)
______________________________
(įmonės pavadinimas)
PAŽYMA
APIE KONTROLIUOTUS GYVULIUS IR LĖŠŲ POREIKĮ
už m. mėn.
____________ Nr.
(data)
Įmonės rekvizitai:
Įmonės kodas:
Banko kodas:
Atsiskaitomosios sąsk. Nr.:
Nacionalinei mokėjimo agentūrai
prie Žemės ūkio ministerijos
Kontrolės metodas |
Kontroliuojamų gyvulių grupės |
Pagalbos suma už kontroliuotą gyvulį per metus, Lt |
Kontroliuotų gyvulių skaičius |
Lėšų poreikis, Lt (3/12 mėn.x4) |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
A |
Karvės (fizinių asmenų laikomose bandose) |
|
|
|
B |
Karvės (fizinių ir juridinių asmenų laikomose bandose) |
|
|
|
Melžiamos avys (fizinių ir juridinių asmenų laikomose bandose) |
|
|
|
|
Melžiamos ožkos (fizinių ir juridinių asmenų laikomose bandose) |
|
|
|
|
C |
Karvės (fizinių ir juridinių asmenų laikomose bandose) |
|
|
|
Melžiamos avys (fizinių ir juridinių asmenų laikomose bandose) |
|
|
|
|
Melžiamos ožkos (fizinių ir juridinių asmenų laikomose bandose) |
|
|
|
|
|
Nemelžiamos avys |
|
|
|
|
Grynaveisliai mėsinių veislių galvijai |
|
|
|
Lėšų poreikis, iš viso: |
|
|||
Gauta avanso suma, Lt |
|
|||
Mokėtina suma, Lt |
|
PASTABOS: Pažyma pateikiama Nacionalinei mokėjimo agentūrai prie Žemės ūkio ministerijos raštu ir el. paštu [email protected].
Pažymoje pateikiamas kontroliuojamų gyvulių skaičius pagal VĮ Žemės ūkio informacijos ir kaimo verslo centro duomenis.
(įstaigos vadovas) |
(parašas) |
(vardas, pavardė) |
A.V.
(Rengėjo nuoroda:
vardas, pavardė,
tel. Nr., el. p.)