LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO IR MOKSLO MINISTRO

Į S A K Y M A S

 

DĖL ŠVIETIMO IR MOKSLO MINISTRO 2007 M. BALANDŽIO 2 D. ĮSAKYMO Nr. ISAK-587 „Dėl BENDROJO LAVINIMO MOKYKLŲ VEIKLOS KOKYBĖS IŠORĖS AUDITO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2010 m. vasario 4 d. Nr. V-166

Vilnius

 

P a k e i č i u Bendrojo lavinimo mokyklų veiklos kokybės išorės vertinimo tvarkos aprašą, patvirtintą Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2007 m. balandžio 2 d. įsakymu Nr. ISAK-587 „Dėl Bendrojo lavinimo mokyklų veiklos kokybės išorės audito tvarkos aprašo patvirtinimo“ (Žin., 2007, Nr. 41-1550; 2009, Nr. 40-1517):

1. Išdėstau 12.6 punktą taip:

12.6. švietimo ir mokslo ministrui patvirtinus vertinamų mokyklų sąrašą, sudaro išorės vertinimų tvarkaraštį, skiria vadovaujančiuosius vertintojus, formuoja išorės vertintojų komandas (5 priedas). Išorės vertintojų komandas ir tvarkaraštį tvirtina Agentūros direktorius;“.

2. Išdėstau 14.1.1 punktą taip:

14.1.1. susitaria su mokykla dėl keitimosi informacija, vieno ar kelių apsilankymų prieš vertinimą;“.

3. Išdėstau 5 priedą nauja redakcija (pridedama).

 

 

 

Švietimo ir mokslo ministras                               Gintaras Steponavičius

 

 

Bendrojo lavinimo mokyklų

veiklos kokybės išorės vertinimo

tvarkos aprašo

5 priedas

(Lietuvos Respublikos švietimo

ir mokslo ministro

2010 m. vasario 4 d. įsakymo Nr. V-166 redakcija)

 

Bendrojo lavinimo MOKYKLŲ veiklos kokybės IŠORĖS VERTINIMO PLANAS

 

Mokytojų skaičius mokykloje*

Išorės vertintojų darbo dienos mokykloje**

Išorės vertintojų skaičius komandoje

Laikas, skirtas vadovaujančiajam vertintojui pasirengti vertinti

Vadovaujančiajam vertintojui kontaktams su mokykla skirtas laikas iki ir po išorės vertinimo***

Pasirengimo vertinti, vertinimo ir duomenų apdorojimui skiriamas laikas****

Iki 10

3 dienos

3 vertintojai

1,5 dienos

0,5 dienos

0,5 dienos, kai vertinami 2–9 rodikliai (žr. Bendrojo lavinimo mokyklų veiklos kokybės išorės vertinimo aprašo 1 priedą)

0,75 dienos, kai vertinami

10–15 rodiklių

 

1 diena, kai vertinama 16–21 rodiklius

1,5 dienos, kai vertinama

22–30 rodiklių

 

2 dienos, kai vertinama 31–40 rodiklių

 

Vertinantiems 2 srities rodiklius, duomenų analizavimui papildomai skiriama 0,25 dienos

Nuo 11 iki 20

4 dienos

4 vertintojai

2 dienos

1 diena

Nuo 21 iki 30

5 dienos

5 vertintojai

2,5 dienos

1 diena

Nuo 31 iki 40

5 dienos

6 vertintojai

3 dienos

1,5 dienos

Nuo 41 iki 50

5 dienos

7 vertintojai

3 dienos

1,5 dienos

Nuo 51 iki 60

5 dienos

8 vertintojai

3,5 dienos

1,5 dienos

Nuo 61 iki 70

5 dienos

9 vertintojai

3,5 dienos

2 dienos

Nuo 71 iki 80

5 dienos

10 vertintojų

4 dienos

2 dienos

Nuo 81 iki 90

5 dienos

11 vertintojų

4 dienos

2 dienos

Nuo 91 iki 100

5 dienos

12 vertintojų

5 dienos

2 dienos

Nuo 101 iki 110

5 dienos

13 vertintojų

5 dienos

2,5 dienos

 

* – jei mokykla turi skyrius, filialus, kurių buveinė nesutampa su mokyklos buveine ir jei mokykloje yra suaugusiųjų klasių, į komandą papildomai įtraukiami 2 išorės vertintojai;

** – išorės vertinimo laikas gali būti pratęsiamas, jei mokykloje pamokos ir kita veikla neatitinka mokyklos ugdymo plano ir patvirtintų tvarkaraščių;

*** – vadovaujančiajam vertintojui ataskaitai rengti skiriamos 3 dienos. Sumažėjus išorės vertinimo komandos narių skaičiui ir nesant galimybės pakeisti kitais nariais, jų funkcijas atlieka kiti išorės vertintojai. Kai vadovaujantysis vertintojas atlieka ir vertintojo funkcijas, darbo dienų skaičius didinamas atitinkamai pagal vertinamų rodiklių skaičių, nurodytą lentelėje;

**** – vertintojams ataskaitai rengti skiriama 1,5 dienos.

_________________