LIETUVOS RESPUBLIKOS APLINKOS MINISTRO
ĮSAKYMAS
DĖL APLINKOS MINISTRO 2004 M. KOVO 4 D. ĮSAKYMO NR. D1-94 „DĖL GAMINIŲ AR PAKUOTĖS ATLIEKŲ TVARKYMO PROGRAMOS LĖŠŲ NAUDOJIMO TVARKOS IR TARYBOS DARBO REGLAMENTO BEI TARYBOS SUDĖTIES PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2008 m. sausio 31 d. Nr. D1-86
Vilnius
Pakeičiu Gaminių ar pakuotės atliekų tvarkymo programos lėšų naudojimo tvarkos aprašą, patvirtintą Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2004 m. kovo 4 d. įsakymu Nr. D1-94 „Dėl Gaminių ar pakuotės atliekų tvarkymo programos lėšų naudojimo tvarkos ir tarybos darbo reglamento bei tarybos sudėties patvirtinimo“ (Žin., 2004, Nr. 41-1346; 2006, Nr. 1-6):
1. Išdėstau II dalies 6 punktą taip:
„6. Aplinkos strategijos departamentas, gavęs šio Tvarkos aprašo 2, 3 ir 4 punktuose nurodytą informaciją ir įvertinęs einamųjų metų patvirtintos Programos lėšų panaudojimo sąmatos (toliau – Sąmata) vykdymą bei atsižvelgęs į kitų metų Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų finansinių rodiklių patvirtinimo įstatymo projekte numatytas pajamas, bet ne vėliau kaip iki sausio 15 d., parengia kitų metų Sąmatos projektą pagal šio Tvarkos aprašo 1 priede pateiktą Sąmatos formą ir einamųjų metų Programos lėšų panaudojimo ataskaitos projektą ir teikia svarstyti Programos lėšų panaudojimo tarybai (toliau – Taryba).“
2. Išdėstau III dalį taip:
„III. PROGRAMOS LĖŠŲ PANAUDOJIMAS
10. Programos lėšos naudojamos pagal patvirtintą Sąmatą, vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo nustatytomis procedūromis. Metams pasibaigus nepanaudotos (nepaskirstytos sutartims arba paskirtos nepradėtoms viešųjų pirkimų procedūroms) lėšos naudojamos kitais biudžetiniais metais.
11. Ne vėliau kaip per 30 darbo dienų nuo Sąmatos patvirtinimo dienos Aplinkos strategijos departamentas ir Visuomenės informavimo ir viešųjų ryšių departamentas inicijuoja viešuosius pirkimus.
12. Apmokestinamųjų gaminių ir pakuotės atliekų tvarkymo paslaugų arba prekių pirkimo konkursų organizavimo ir sutarčių vykdymo etapai:
12.1. pagal kompetenciją Aplinkos strategijos departamentas teikia informaciją dėl atliekų tvarkymo paslaugų arba prekių pirkimo konkursų dokumentų ir pirkimo sutarčių projektų, kuriuos rengia Bendrųjų reikalų departamento Viešųjų pirkimų skyrius. Atliekų tvarkymo paslaugų arba prekių pirkimo sutartyse turi būti nurodoma, kada vykdytojas atitinkamam regiono aplinkos apsaugos departamentui ir Aplinkos strategijos departamentui pateiks ataskaitą (-as) apie sutartinių įsipareigojimų vykdymą;
12.2. Aplinkos strategijos departamentas per 10 darbo dienų nuo sutarties pasirašymo raštu perduoda pasirašytų sutarčių kopijas tiems regionų aplinkos apsaugos departamentams, kurių teritorijose vykdytojai vykdo veiklą;
12.3. sutartyse numatytų įsipareigojimų vykdymą kontroliuoja tų regiono aplinkos apsaugos departamentų direktorių įsakymu įgalioti darbuotojai, kurių teritorijose vykdytojai vykdo veiklą. Už patikrinimų organizavimą atsakingas regiono aplinkos apsaugos departamento direktorius;
12.4. vykdytojui pateikus ataskaitą (-as) regiono aplinkos apsaugos departamentui, per sutartyje numatytą laikotarpį regiono aplinkos apsaugos departamentas atlieka patikrinimą (-us);
12.5. patikrinimo rezultatai įforminami patikrinimo aktu, kuriame turi būti pateikiami šie duomenys: tikrintos įmonės rekvizitai, pagal prekių arba paslaugų pirkimo sutartį privalomi įvykdyti įsipareigojimai ir išvados apie sutartinių įsipareigojimų įvykdymą. Patikrinimo akto kopija pateikiama Aplinkos strategijos departamentui;
13. Visuomenės švietimo konkursų organizavimo etapai:
13.1. pagal kompetenciją Visuomenės informavimo ir viešųjų ryšių departamentas teikia informaciją dėl visuomenės švietimo paslaugų arba prekių pirkimo konkursų dokumentų ir pirkimo sutarčių projektų, kuriuos rengia Bendrųjų reikalų departamento Viešųjų pirkimų skyrius. Visuomenės informavimo ir viešųjų ryšių departamentas kontroliuoja pirkimo sutarčių vykdymą;
13.2. Visuomenės informavimo ir viešųjų ryšių departamentas Aplinkos strategijos departamentui pateikia pasirašytų visuomenės švietimo prekių arba paslaugų pirkimo sutarčių kopijas per 10 darbo dienų nuo jų pasirašymo dienos;
14. Aplinkos ministerija turi teisę reikalauti, kad pasirašant prekių arba paslaugų pirkimo sutartį vykdytojas pateiktų sutarties įvykdymo garantiją. Jeigu sutarties įsipareigojimai neįvykdomi, garantijoje numatyta pinigų suma pervedama į Aplinkos ministerijos sąskaitą „Kitos lėšos“. Šios lėšos yra negrąžinamos, išskyrus tuos atvejus, kai sutarties šalys susitaria kitaip. Šias lėšas Aplinkos ministerija gali naudoti apmokestinamųjų gaminių ir pakuočių atliekoms tvarkyti.“