hERBAS_bmp

 

DRUSKININKŲ SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS

DĖL DRUSKININKŲ SAVIVALDYBĖS AKREDITUOTOS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS PASLAUGŲ GAVIMO IR KOKYBĖS KONTROLĖS TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO

 

2020 m. rugsėjo 28 d. Nr. V35-950

Druskininkai

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 6 straipsnio 12 punktu ir 29 straipsnio 8 dalies 2 punktu, Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatymo 13 straipsnio 1 ir 6 dalimis, Socialinės priežiūros akreditavimo tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2020 m. birželio 30 d. įsakymu Nr. A1-622 „Dėl Socialinės priežiūros akreditavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ 4 ir 24 punktais bei Akredituotos vaikų dienos socialinės priežiūros teikimo reikalavimais ir rekomendacijomis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2020 m. liepos 10 d. įsakymu Nr. A1-658 „Dėl Akredituotos vaikų dienos socialinės priežiūros teikimo reikalavimų ir rekomendacijų patvirtinimo“,

t v i r t i n u Druskininkų savivaldybės akredituotos socialinės priežiūros paslaugų gavimo ir kokybės kontrolės tvarkos aprašą (pridedama).

Šis įsakymas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.

 

 

 

Savivaldybės administracijos direktorė                                              Vilma Jurgelevičienė         

 


 

PATVIRTINTA

Druskininkų savivaldybės administracijos

direktoriaus 2020 m. rugsėjo 28 d. įsakymu

Nr. V35-950

 

 

DRUSKININKŲ SAVIVALDYBĖS AKREDITUOTOS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS PASLAUGŲ GAVIMO IR KOKYBĖS KONTROLĖS TVARKOS APRAŠAS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1Druskininkų savivaldybės (toliau – Savivaldybė) akredituotos socialinės priežiūros paslaugų gavimo ir kokybės kontrolės tvarkos aprašas (toliau – Tvarkos aprašas) reglamentuoja akredituotos socialinės priežiūros paslaugų gavimo procesą ir šių paslaugų kokybės kontrolės organizavimą bei vykdymą socialinės priežiūros paslaugas teikiančiose Druskininkų savivaldybės biudžetinėse įstaigose, viešosiose įstaigose, asociacijose, bendruomenėse ir kitose socialinių paslaugų įstaigose (toliau – įstaigos).

2. Akredituotos socialinės priežiūros paslaugas administruoja ir šių paslaugų kokybės kontrolę vykdo Druskininkų savivaldybės administracijos Socialinės paramos skyrius (toliau – Socialinės paramos skyrius), vadovaudamasis Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatymu (toliau – Įstatymas), Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro patvirtintais Socialinės priežiūros akreditavimo tvarkos aprašu ir Akredituotos vaikų dienos socialinės priežiūros teikimo reikalavimais bei rekomendacijomis, Socialinių paslaugų priežiūros departamento prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos rekomendacijomis dėl socialinės priežiūros kokybės kontrolės, kitais teisės aktais, reglamentuojančiais socialinių paslaugų gavimą ir kokybės kontrolę, bei šiuo Tvarkos aprašu.

3. Socialinės priežiūros akreditavimo ir kokybės kontrolės tikslas – užtikrinti ir gerinti įstaigų teikiamų socialinių paslaugų kokybę bei formuoti bendrą keliamų reikalavimų taikymo praktiką savivaldybėje.

4. Kokybės kontrolė atliekama vadovaujantis etikos, teisingumo, bendradarbiavimo ir nešališkumo principais.

5. Tvarkos apraše vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos apibrėžtos 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamente (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas), Įstatyme ir kituose teisės aktuose.

 

II SKYRIUS

AKREDITUOTOS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS PASLAUGŲ GAVIMAS

 

6. Dėl akredituotos socialinės priežiūros paslaugos gavimo asmuo (vienas iš suaugusių šeimos narių) ar jo globėjas, rūpintojas  (toliau – asmuo) kreipiasi į Socialinės paramos skyrių ir pateikia:

6.1. prašymą-paraišką socialinėms paslaugoms gauti, patvirtintą Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro (toliau vadinama – prašymas);

6.2. asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą. 

7. Veikdami asmens (šeimos) ar visuomenės socialinio saugumo interesais, prašymą dėl socialinių paslaugų skyrimo asmeniui (šeimai) gali pateikti bendruomenės nariai ar kiti suinteresuoti asmenys, nurodę priežastį, dėl kurios asmuo negali to padaryti pats.

8.  Švietimo ir ugdymo, sveikatos priežiūros, socialinių paslaugų įstaigų, policijos ir kitų institucijų darbuotojai, turintys duomenų apie socialinių paslaugų asmeniui (šeimai) reikalingumą, privalo apie tai informuoti Socialinės paramos skyrių. Šiuo atveju klausimas dėl socialinių paslaugų skyrimo svarstomas be asmens prašymo.

9. Akredituotos socialinės priežiūros paslaugų poreikį nustato savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu paskirtas socialinis darbuotojas arba, jei reikalingos kitų sričių specialistų išvados, – Socialinių paslaugų poreikio nustatymo komisija (toliau – Komisija).

10. Poreikis dėl akredituotos socialinės priežiūros paslaugų skyrimo nevertinamas, jei vaikas gauna vaikų dienos socialinės priežiūros paslaugas.

11. Jei akredituotos vaikų dienos socialinės priežiūros paslaugos poreikis nustatytas atvejo vadybos proceso metu, kartu su prašymu vaiko tėvai ar jo atstovai pagal įstatymą, ar atvejo vadybininkas, ar socialinis darbuotojas darbui su šeima pateikia atvejo vadybininko rekomendaciją. 

12. Socialinis darbuotojas ir/ar Komisija, nustatę asmens (šeimos) socialinių paslaugų poreikį, pateikia išvadas sprendimą dėl socialinių paslaugų priimančiam Socialinės paramos skyriaus vedėjui.

13. Socialinės paramos skyriaus vedėjas priima sprendimus dėl socialinių paslaugų skyrimo, sustabdymo ir nutraukimo Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro patvirtintame Asmens (šeimos) socialinių paslaugų poreikio nustatymo ir skyrimo tvarkos apraše nustatytais terminais.

14. Įstaiga parenkama atsižvelgiant į asmens pageidavimą ir įstaigos galimybes suteikti reikiamas paslaugas.

15. Jeigu laikinai nėra galimybės teikti akredituotą socialinę priežiūrą asmens pageidaujamoje įstaigoje, pasiūloma kita artimiausia akredituotą socialinę priežiūrą teikianti įstaiga. Asmeniui nesutikus, jis įrašomas į laukiančiųjų gauti paslaugas pageidaujamoje įstaigoje eilę pagal sprendimo dėl socialinių paslaugų skyrimo priėmimo datą (kai yra tos pačios datos sprendimų – pagal asmens prašymo pateikimo registracijos datą Socialinės paramos šeimai informacinėje sistemoje (SPIS)).

16. Pirmenybė gauti paslaugas teikiama asmenims (šeimoms) pagal socialinio darbuotojo ar socialinio pedagogo rekomendaciją.

17. Eilę sudaro ir tvarko Socialinės paramos skyriaus atsakingas specialistas.

18. Asmeniui (šeimai) socialinės priežiūros paslaugos sustabdomos, nutraukiamos ar skiriamos iš naujo Savivaldybės tarybos sprendimu patvirtintame Druskininkų savivaldybės socialinių paslaugų organizavimo ir mokėjimo už socialines paslaugas tvarkos apraše numatytais atvejais.

19. Socialinės paramos skyrius sprendimą dėl akredituotos socialinės priežiūros skyrimo per 5 darbo dienas nuo jo priėmimo dienos įteikia (išsiunčia) asmeniui. Sprendimo originalas įsegamas į asmens bylą.

20. Socialinės paramos skyriaus atsakingas specialistas sudaro akredituotos socialinės priežiūros paslaugos gavėjo asmens bylą ir ją perduoda asmens pasirinktai akredituotą socialinę priežiūrą teikiančiai įstaigai, ne vėliau kaip iki paslaugų teikimo pradžios.

21. Akredituotos socialinės priežiūros paslauga pradedama teikti įstaigai pasirašius sutartis:

21.1. su Socialinės paramos skyriumi - akredituotos socialinės priežiūros išlaidų finansavimo sutartį (išskyrus savivaldybės biudžetines įstaigas);

21.2. su asmeniu - akredituotos socialinės priežiūros paslaugos teikimo sutartį.

22. Duomenis apie gyventojams skirtas, teikiamas ir neskirtas (nurodydamas jų neskyrimo priežastis) akredituotos socialinės priežiūros paslaugas Socialinės paramos skyrius įveda į Socialinės paramos šeimai informacinę sistemą (SPIS).

 

III SKYRIUS

AKREDITUOTOS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS KOKYBĖS KONTROLĖ

 

23. Akredituotos socialinės priežiūros kontrolė vykdoma vertinant akredituotos socialinės priežiūros paslaugų kokybę ir atliekant šių paslaugų teikimo stebėseną, įstaigų konsultavimą ir kitų prevencinių veiksmų, skirtų užkirsti kelią galimiems teisės aktų pažeidimams, atlikimą, išvadų ir rekomendacijų dėl įstaigos teikiamų paslaugų tobulinimo pateikimą.

24. Vertinimas atliekamas naudojant apklausos žodžiu ir /ar raštu, anketinės apklausos, paslaugos vertinimo iš paslaugų gavėjo pusės, savęs įsivertinimo, stebėjimo, atitikties norminiams teisės aktų reikalavimams vertinimo ir kitais metodais.

25. Vertinimas organizuojamas paslaugų gavėjų lygmeniu ir įstaigų lygmeniu.

26. Paslaugų gavėjų lygmeniu paslaugų kokybė vertinama siekiant išsiaiškinti paslaugų gavėjų nuomonę apie paslaugas ir jų išvystymo pakankamumą bei nustatyti paslaugų poreikius. Apklausa gali būti atliekama betarpiškai, telefonu, el.paštu, internetu, užpildant Akredituotos socialinės priežiūros paslaugų gavėjo apklausos anketą (Tvarkos aprašo 1 priedas).

27. Paslaugų kokybė paslaugų gavėjų lygmeniu vertinama ne rečiau kaip kartą per metus, bendradarbiaujant su įstaiga.

28. Įstaigų lygmeniu Socialinės paramos skyrius vertina įstaigas atlikdamas jų planinius ir neplaninius patikrinimus paslaugų teikimo vietoje.

29. Socialinės paramos skyrius rengia metinį planinį įstaigų vertinimų planą, kurį tvirtina Socialinės paramos skyrius vedėjas ne vėliau kaip iki kiekvienų metų balandžio 1 d.

30. Socialinės paramos skyrius, prieš pradėdamas įstaigų vertinimą, ne mažiau kaip prieš 5 darbo dienas informuoja įstaigą elektroniniu būdu apie numatomą vykdyti vertinimą, pateikia preliminarių dokumentų, kuriuos įstaiga patikrinimo metu turės pateikti Socialinės paramos skyriaus darbuotojams, sąrašą.

31.  Socialinės paramos skyrius turi teisę iš anksto su įstaiga nesuderintu ir nepaskelbtu laiku atlikti neplaninį įstaigos vertinimą. Neplaninis vertinimas atliekamas šiais atvejais:

31.1. gavus valstybės ar savivaldybės institucijos, įstaigos rašytinį motyvuotą prašymą ar pavedimą atlikti vertinimą;

31.2. gavus fizinio ar juridinio asmens motyvuotą ar teisiškai pagrįstą pranešimą apie įstaigos galimai neteisėtai ar netinkamai teikiamas paslaugas;

31.3. siekiant užtikrinti, kad buvo pašalinti ankstesnio patikrinimo metu nustatyti teisės aktų pažeidimai, įgyvendintos rekomendacijos ir priimti sprendimai.

32.  Atliekant įstaigos vertinimą, užpildomas Akredituotos socialinės priežiūros kokybės vertinimo aktas (Tvarkos aprašo 2 priedas).

33.  Socialinės paramos skyrius, atlikdamas įstaigų vertinimą, turi teisę pagal kompetenciją kreiptis į valstybės, savivaldybės įstaigas, kitas institucijas ir įstaigas bei paslaugų gavėjus dėl informacijos apie įstaigos teikiamas paslaugas gavimo.

34. Įstaigos teikiamų akredituotos socialinės priežiūros paslaugų vertinimas atliekamas ne rečiau kaip kartą per 2 metus.

35.  Vertinimą atlieka ne mažiau kaip du Socialinės paramos skyriaus vedėjo įsakymu paskirti valstybės tarnautojai ar darbuotojai, dirbantys pagal darbo sutartis.

36.  Socialinės paramos skyrius, atlikdamas įstaigos paslaugų vertinimą, tikrina, ar įstaiga laikosi akredituotos socialinės priežiūros paslaugų teikimą ir kokybę reglamentuojančių teisės aktų bei rekomendacijų.

37.  Socialinės paramos skyrius, atlikęs vertinimą, ne vėliau kaip per 20 darbo dienų, parengia ir vertintai įstaigai elektroniniu paštu išsiunčia susipažinti vertinimo aktą.

38. Vertinimo akte turi būti pateikta vertinimo metu surinkta ir apibendrinta informacija pagal vertinimo kriterijus, nurodytos išvados ir rekomendacijos (tobulintinos sritys, priemonės paslaugų kokybei gerinti ir pan.).

39. Įstaiga, gavusi vertinimo aktą, susipažįsta su juo ir per Socialinės paramos skyriaus darbuotojų, atlikusių vertinimą, nustatytą terminą, bet ne vėliau kaip per 20 darbo dienų nuo vertinimo akto gavimo dienos, Socialinės paramos skyriui teikia informaciją apie veiksmus (priemones), kurių ėmėsi vykdydama pateiktas rekomendacijas.

40.  Socialinės paramos skyrius patikrina, ar įstaiga įvykdė rekomendacijas, ir apie tai pažymi vertinimo akte.

41.  Socialinės paramos skyrius, nustatęs teisės aktų pažeidimus ar neatitiktis teisės aktų reikalavimams, gali pagal kompetenciją inicijuoti poveikio priemonių taikymą (sustabdyti ar panaikinti teisę teikti akredituotą socialinę priežiūrą, nutraukti įstaigos finansavimo sutartį ir kt.).

42. Vertinimo išvados ir informacija apie rekomendacijų įgyvendinimą pateikiama socialinės apsaugos sritį kuruojančiam savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojui.

43. Savivaldybės biudžetinės įstaigos privalo ne rečiau kaip kartą per metus atlikti vidinį veiklos vertinimą, taikant socialinių paslaugų gavėjų apklausos, darbuotojų anketinės apklausos, paslaugų proceso ir dokumentacijos atitikimo teisės aktams vertinimo ir kitus įstaigos pasirinktus metodus. Kitoms įstaigoms vidinis veiklos vertinimas tik rekomenduojamas.

 

IV SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

44. Socialinės paramos skyrius turi teisę gauti iš įstaigų visą vertinimui reikalingą informaciją.

45. Įstaigos atsako už vertinimo metu pateiktos informacijos teisingumą.

46. Savivaldybės internetinėje svetainėje skelbiama savivaldybės teritorijoje veikiančių įstaigų teikiamos akredituotos socialinės priežiūros ir kitos paslaugos, vertinimo planas, metinė vertinimo ataskaita ir akredituotos socialinės priežiūros paslaugų gavėjo apklausos anketa.

47. Įstaigos ir Socialinės paramos skyrius, vykdydami Tvarkos apraše nustatytas funkcijas, turi užtikrinti 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas) (OL 2016 L 119, p. 1) ir Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymo reikalavimų laikymąsi. Įstaigos fizinių asmenų duomenis tvarko tik paslaugų teikimo tikslais, Socialinės paramos skyrius – Tvarkos apraše  nurodytų funkcijų vykdymo tikslais.

48. Akredituotos socialinės priežiūros paslaugų gavimo ir šių paslaugų kokybės kontrolės dokumentai saugomi ir tvarkomi Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymo nustatyta tvarka.

________________________

 

part_fa7d948598fb4a71b50d3c0dc18f1c5c_end


 

Druskininkų savivaldybės akredituotos socialinės priežiūros

paslaugų gavimo ir kokybės kontrolės tvarkos aprašo

1 priedas

 

 

AKREDITUOTOS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS PASLAUGŲ GAVĖJO APKLAUSOS ANKETA

 

Gerb. Paslaugų gavėjau, kviečiame dalyvauti anoniminėje apklausoje apie akredituotos socialinės priežiūros paslaugų kokybę. Apibendrinti rezultatai bus panaudoti tobulinant teikiamų socialinių paslaugų kokybę Druskininkų savivaldybėje. Dėkojame už skirtą laiką - visi atsakymai mums labai svarbūs. ________________________________________________________________________________

 

1. Pažymėkite lentelėje, kokias socialinės priežiūros paslaugas gavote/ gaunate 20..... metais ir įvertinkite jų kokybę?

 

Pabraukite gautą/gaunamą paslaugą

Įvertinkite paslaugos kokybę balais nuo 1 iki 5

(5 - aukščiausias įvertinimas)

Įrašykite paslaugas teikiančią įstaigą

Vaikų dienos socialinė priežiūra

 

 

Pagalba į namus

 

 

Soc.įgūdžių ugdymas, palaikymas ir (ar) atkūrimas

 

 

Apgyvendinimas savarankiško gyvenimo namuose

 

 

Laikinas apnakvindinimas

 

 

Psichosocialinė pagalba

 

 

Pagalba globėjams (rūpintojams), budintiems globotojams, įtėviams bei besirengiantiems jais tapti

 

 

Kitos (įrašykite)

.............................................................................

 

 

 

 

2. Ar tokios paslaugos tikėjotės? (apibraukite tinkantį variantą)

 

o taip

o ne

 

3. Jei atsakėte „ne“, nurodykite paslaugos trūkumus? (pvz., teko laukti paslaugos (nurodykite kiek), netenkino darbuotojo kompetencija, paslaugos laikas, neaiškiai atsakė į klausimus, trūko informacijos (nurodykite kokios) ir pan.)

 

................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

 

4. Pateikite pasiūlymus, ką reikėtų tobulinti siekiant geresnės socialinių paslaugų kokybės?

 

................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

 

____________________________

 

part_26e11a7d8ebd41b7a2871d918296bfa2_end


 

Druskininkų savivaldybės akredituotos socialinės priežiūros

paslaugų gavimo ir kokybės kontrolės tvarkos aprašo

2 priedas

 

(Akredituotos socialinės priežiūros paslaugų kokybės vertinimo akto forma)

 

AKREDITUOTOS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS PASLAUGŲ KOKYBĖS VERTINIMO AKTAS

 

 

Įstaigos pavadinimas _____________________________________________________________

 

Apsilankymo tikslas ______________________________________________________________

 

Patikros rūšis (planinė/neplaninė)____________________________________________________

 

Įstaigos vertinimo kriterijai:

 

Eil.

Nr.

Vertinimo kriterijus

Vertinimo turinys

Atitiktis rekomendacijoms:

taip / ne / iš dalies / netaikoma

Pastabos /

rekomendacijos

1.

Paslaugos gavėjai

Paslaugų gavėjų skaičius atitinka nustatytą paslaugų gavėjų skaičių

 

 

 

 

Formuojamos paslaugų gavėjų asmens bylos teisės aktų nustatyta tvarka, segama visa informacija susijusi su teikiama paslauga

 

 

 

 

Vertinamas asmens (šeimos) socialinių paslaugų poreikis

 

 

2.

Paslaugų teikimas

Patvirtintas įstaigos metinis veiklos planas ir teikiamų paslaugų sąrašas

 

 

 

 

Nustatytos vidaus tvarkos taisyklės, patvirtinti paslaugų teikimo tvarkos aprašas/ai, su jais supažindinti darbuotojai

 

 

 

 

Paslaugų sudėtis, trukmė ir gavėjai atitinka Socialinių paslaugų katalogą

 

 

 

 

Pildomas įstaigą lankančių asmenų registracijos žurnalas, rengiami individualūs darbo su vaiku ir šeimos nariais planai*

 

 

 

 

Vykdoma vidinė kontrolė

 

 

 

 

Informacija įvedama į Socialinės paramos šeimai informacinę sistemą (SPIS)**

 

 

 

 

Sudaromos paslaugų teikimo sutartys tarp paslaugų gavėjo ir įstaigos

 

 

3.

Teikiantis paslaugas personalas

Patvirtinti darbuotojų pareigybių aprašymai, sudaromos darbo sutartys, patvirtintos darbų saugos instrukcijos, sudaromi darbuotojų darbo grafikai, darbuotojų išsilavinimas, profesinė kompetencija ir darbo krūvis atitinka reikalavimus ar rekomendacijas

 

 

 

 

Darbuotojams sudaryta galimybė tobulinti kvalifikaciją

 

 

 

 

Darbuotojai turi pažymas iš Įtariamųjų, kaltinamųjų ir nuteistųjų registro, kad nėra teisti už nusikaltimus*

 

 

 

 

Organizuojami darbuotojų pasitarimai paslaugų teikimo klausimais, dalinamasi patirtimi tarpusavyje ir su kitomis įstaigomis, tobulinama kvalifikacija

 

 

4.

Paslaugų teikimo vieta

Patalpos tvarkingos, tinkamai apšviestos, saugios, pritaikytos asmenims su negalia, atitinka priešgaisrinės saugos, darbo saugos ir higienos reikalavimus

 

 

 

 

Įstaiga turi ne mažiau nei 2 patalpas*

 

 

5.

Paslaugų viešinimas

Paslaugos viešinamos įvairiomis priemonėmis (interneto svetainėje, spaudoje, socialiniuose tinkluose, renginiuose, informacinėse lentose ir pan.)

 

 

6.

Bendradarbiavimas

Paslaugos teikimas derinimas su kitomis pagalbos formomis, teikiant paslaugas bendradarbiaujama su socialinių paslaugų, sveikatos priežiūros ir kitomis įstaigomis, bendruomene, seniūnijomis ir pan., yra bendradarbiavimo sutartys su socialiniais partneriais

 

 

7.

Asmens duomenų apsaugos užtikrinimas

Paslaugų gavėjų dokumentai saugomi ir tvarkomi teisės aktų nustatyta tvarka, yra paslaugų gavėjų sutikimai dėl asmens duomenų naudojimo.

 

 

* Taikoma teikiant vaikų dienos socialinę priežiūrą

** Taikoma savivaldybės biudžetinėms įstaigoms

 

Tikrinti dokumentai: ________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

 

Išvados:

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

 

Rekomendacijos (tobulintinos sritys, priemonės kokybei gerinti ir pan.):

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

 

 

Vertinimą atliko:

 

___________________ _________________ ____________________________

(pareigos)                                                (parašas) (vardas, pavardė)

 

___________________ _________________ ____________________________

(pareigos)                                                (parašas) (vardas, pavardė)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Įstaiga įvykdė/neįvykdė rekomendacijas.

 

 

___________________ _________________ ____________________________

(pareigos)                                                (parašas)                                         (vardas, pavardė)

 

___________________ _________________ ____________________________

(pareigos)                                                (parašas) (vardas, pavardė)

 

 

Pakartotinio patikrinimo data _____________

 

part_6111dccebac64f6c9012e78de271de35_end