image001

 

LIETUVOS RESPUBLIKOS UŽSIENIO REIKALŲ MINISTRAS

 

ĮSAKYMAS

DĖL VYSTOMOJO BENDRADARBIAVIMO IR HUMANITARINĖS PAGALBOS FONDO VEIKLOS APRAŠO PATVIRTINIMO

 

2022 m. birželio 9 d. Nr. V-197

Vilnius

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vystomojo bendradarbiavimo ir humanitarinės pagalbos įstatymo 13 straipsniu ir įgyvendindamas Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2021 m. gruodžio 15 d. nutarimo Nr. 1096 „Dėl Vystomojo bendradarbiavimo ir humanitarinės pagalbos fondo nuostatų bei Vystomojo bendradarbiavimo ir humanitarinės pagalbos fondo tarybos institucinės sudėties patvirtinimo“ 3 punktą, Vystomojo bendradarbiavimo ir humanitarinės pagalbos fondo nuostatų, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2021 m. gruodžio 15 d. nutarimu Nr. 1096 „Dėl Vystomojo bendradarbiavimo ir humanitarinės pagalbos fondo nuostatų bei Vystomojo bendradarbiavimo ir humanitarinės pagalbos fondo tarybos institucinės sudėties patvirtinimo“, 8 punktą ir Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2017 m. balandžio 5 d. nutarimo Nr. 253 „Dėl Lietuvos Respublikos valstybės ir savivaldybių įstaigų darbuotojų darbo apmokėjimo ir komisijų narių atlygio už darbą įstatymo įgyvendinimo“ 2.7 papunktį:

1. T v i r t i n u Vystomojo bendradarbiavimo ir humanitarinės pagalbos fondo veiklos aprašą (pridedama).

2.  N u s t a t a u Vystomojo bendradarbiavimo ir humanitarinės pagalbos fondo (toliau – Fondas) tarybos (toliau kartu – Fondo taryba) narių, kurie nėra valstybės institucijų ir įstaigų atstovai:

2.1. atlygio už vieną dirbtą valandą Fondo tarybos posėdyje dydį – 0,07 Lietuvos Respublikos Seimo patvirtinto atitinkamų metų pareiginės algos bazinio dydžio, taikomo apskaičiuojant valstybės politikų, teisėjų, valstybės pareigūnų, valstybės tarnautojų ir valstybės bei savivaldybių biudžetinių įstaigų darbuotojų pareigines algas;

2.2. atlygio už pasirengimą Fondo tarybos posėdyje nagrinėti vieną paraišką, prašymą ar kitą dokumentą dydį – 0,3 Lietuvos Respublikos Seimo patvirtinto atitinkamų metų pareiginės algos bazinio dydžio, taikomo apskaičiuojant valstybės politikų, teisėjų, valstybės pareigūnų, valstybės tarnautojų ir valstybės bei savivaldybių biudžetinių įstaigų darbuotojų pareigines algas.

3. N u s t a t a u nepriklausomų ekspertų ir kitų patariamąsias funkcijas atliekančių asmenų atlygio už vienos koncepcijos ir (arba) paraiškos turinio, vieno įgyvendinto projekto pasiektų rezultatų vertinimą, išvadą, rekomendaciją ar dalyvavimą Fondo tarybos posėdyje dydį – 0,05 Lietuvos Respublikos Seimo patvirtinto atitinkamų metų pareiginės algos bazinio dydžio, taikomo apskaičiuojant valstybės politikų, teisėjų, valstybės pareigūnų, valstybės tarnautojų ir valstybės bei savivaldybių biudžetinių įstaigų darbuotojų pareigines algas.

4. N u s t a t a u viešajai įstaigai Centrinei projektų valdymo agentūrai (toliau – CPVA):

4.1. už Fondo administratoriaus funkcijų atlikimą ‒ 9 (devynių) procentų dydžio atlygį nuo Fondo programoms ir projektams, kurių įgyvendinimo priežiūra perduota CPVA, skirtos Fondo lėšų sumos;

4.2. už Fondo sekretoriato funkcijų atlikimą ‒ 1 (vieno) procento dydžio atlygį nuo Fondo lėšų paskirstymo plane einamiesiems metams patvirtintos Fondo lėšų sumos.

 

 

 

Užsienio reikalų ministras                                                                     Gabrielius Landsbergis

 


 

PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos užsienio reikalų ministro 2022 m. birželio 9 d.

įsakymu Nr. V-197

 

VYSTOMOJO BENDRADARBIAVIMO IR HUMANITARINĖS PAGALBOS FONDO VEIKLOS APRAŠAS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Vystomojo bendradarbiavimo ir humanitarinės pagalbos fondo (toliau – Fondas) veiklos aprašas (toliau – Aprašas) nustato Fondo lėšų naudojimo tvarką dvišalei paramai teikti bei tarptautinių donorų lėšomis finansuojamų programų ir projektų nacionaliniam bendrajam finansavimui užtikrinti, Fondo administratoriaus ir sekretoriato funkcijų apmokėjimo tvarką, Lietuvos Respublikos vystomojo bendradarbiavimo ir humanitarinės pagalbos įstatymo (toliau – Įstatymas) 7 straipsnio 3 dalies 2 ir 3 punktuose nustatytų viešosios įstaigos Centrinės projektų valdymo agentūros (toliau ‒ CPVA) funkcijų atlikimo išlaidoms padengti tvarką, Fondo tarybos narių, kurie nėra valstybės institucijų ir įstaigų atstovai, ekspertų ir kitų patariamąsias funkcijas atliekančių asmenų atlygio už darbą mokėjimo tvarką ir Fondo veiklos rezultatų vertinimo ir tvirtinimo tvarką.

2. Apraše vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos apibrėžtos Įstatyme ir Valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų vystomojo bendradarbiavimo veiklos įgyvendinimo ir humanitarinės pagalbos teikimo tvarkos apraše, patvirtintame Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m. kovo 26 d. nutarimu Nr. 278 „Dėl Valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų vystomojo bendradarbiavimo veiklos įgyvendinimo ir humanitarinės pagalbos teikimo tvarkos aprašo patvirtinimo“.

3. Fondo lėšos naudojamos vadovaujantis gero valdymo, efektyvumo ir skaidrumo principais.

4. Fondo taryba ne vėliau kaip per 1 mėnesį nuo metų pradžios patvirtina Fondo lėšų paskirstymo planą. Esant poreikiui, Fondo lėšų paskirstymo planas gali būti koreguojamas Fondo tarybos sprendimu.

5. Pirmojo Fondo tarybos posėdžio metu Fondo tarybos nariai supažindinami su Vystomojo bendradarbiavimo ir humanitarinės pagalbos fondo nuostatais, patvirtintais Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2021 m. gruodžio 15 d. nutarimu Nr. 1096 „Dėl Vystomojo bendradarbiavimo ir humanitarinės pagalbos fondo nuostatų bei Vystomojo bendradarbiavimo ir humanitarinės pagalbos fondo tarybos institucinės sudėties patvirtinimo“ ir Aprašu.

 

II SKYRIUS

FONDO LĖŠŲ NAUDOJIMO DVIŠALEI PARAMAI TEIKTI TVARKA

 

6. Fondo lėšų dvišalei paramai teikti naudojimas užtikrinamas skiriant finansavimą vystomojo bendradarbiavimo projektų arba programų (toliau kartu – Projektai) įgyvendinimui arba skiriant bendrojo finansavimo lėšų tarptautinių donorų lėšomis finansuojamų programų ir projektų įgyvendinimui.

7. Fondo lėšomis įgyvendinami Projektai yra atrenkami ir finansuojami pagal skelbiamus konkursus arba tiesioginio finansavimo būdu.

8. CPVA organizuoja Fondo lėšomis finansuojamų Projektų atranką, sudaro atrinktų Projektų įgyvendinimo sutartis, pripažįsta patirtų išlaidų tinkamumą finansuoti Fondo lėšomis ir vykdo Projektų įgyvendinimo priežiūrą.

9. Projektams pagal skelbiamus konkursus nustatoma tokia atrankos tvarka:

9.1. Lietuvos Respublikos užsienio reikalų ministerija (toliau – Ministerija), vadovaudamasi Vystomojo bendradarbiavimo strateginėmis kryptimis, Fondo tarybos svarstymui rengia koncepcijas, kurios įtraukiamos į kvietimą teikti Projektų paraiškas (toliau – Kvietimas). Koncepcijos Kvietimui parengiamos ne vėliau kaip per 1 mėnesį nuo Fondo tarybos sprendimo dėl konkurso skelbimo.

9.2. CPVA rengia Kvietimo projektą lietuvių ir anglų kalbomis ir teikia jį tvirtinti Fondo tarybai.

9.3. Patvirtintas Kvietimas lietuvių ir anglų kalbomis per 2 darbo dienas (jei Fondo taryba nenumato kitaip) paskelbiamas CPVA interneto svetainėje.

9.4. Pasibaigus Kvietime nurodytam Projektų paraiškų teikimo terminui, ne vėliau kaip per 15 darbo dienų nuo termino pabaigos CPVA savo interneto svetainėje paskelbia informaciją apie registruotas Projektų paraiškas, nurodydama bendrą gautų Projektų paraiškų skaičių, pareiškėjus, Projektų paraiškų pavadinimus, kiekvienos Projekto paraiškos bendrą sąmatą, prašomą skirti Fondo lėšų sumą ir Projektų paraiškų bendrą prašomą skirti lėšų sumą.

9.5. Projektų paraiškos vertinamos šiais etapais:

9.5.1.   Projekto paraiškos administracinės atitikties vertinimas, kurio metu nustatoma, ar projekto paraiška visiškai užpildyta, ar pareiškėjas (-ai) ir projekto paraiška atitinka formalius kriterijus, ar pateikti visi projekto priedai ir pan. Projekto paraiškos administracinės atitikties tinkamumo vertinimą atlieka vienas vertintojas (CPVA darbuotojas);

9.5.2.   Projekto paraiškos turinio ir išlaidų pagrįstumo vertinimas, kurio metu įvertinama, ar Projekto paraiška atitinka Kvietime nustatytus turinio kriterijus ir ar Projektas tinkamas finansuoti. Projekto paraiškos turinio ir išlaidų pagrįstumo vertinimą atlieka ne mažiau kaip 2 Aprašo 9.6 papunktyje nurodyti vertintojai. Bendras paraiškai skiriamas balas apskaičiuojamas išvedant vertintojų suteiktų balų vidurkį (neapvalinant iki sveiko skaičiaus).

9.6. Paraiškų turinio ir išlaidų pagrįstumo vertinimą atlieka CPVA ir Ministerijos darbuotojai (vertintojai). Fondo tarybos sprendimu vertinimą gali atlikti ir nepriklausomi ekspertai. CPVA ir Ministerijos darbuotojams (vertintojams) pavedama atlikti paraiškos turinio ir išlaidų pagrįstumo vertinimą kiek įmanoma greičiau, bet ne vėliau kaip likus 5 darbo dienoms iki paraiškos turinio ir išlaidų pagrįstumo vertinimo pradžios. Už paraiškos turinio ir išlaidų pagrįstumo vertinimo proceso organizavimą atsakinga CPVA.

9.7. CPVA Kvietimo vertinimo rezultatus pateikia Fondo tarybai. Fondo taryba priima sprendimus dėl finansavimo atrinktoms Projektų paraiškoms įgyvendinti skyrimo (neskyrimo).

10. Projektams tiesioginis finansavimas skiriamas tokia atrankos tvarka:

10.1. Fondo taryba svarsto Ministerijos siūlymus dėl vystomojo bendradarbiavimo Projektų įgyvendinimo tiesioginio finansavimo būdu. Savo siūlyme Ministerija nurodo siūlomą Projekto vykdytoją, Projekto tikslą, siekiamus rezultatus, Projekto trukmę, maksimalią skiriamo finansavimo sumą ir kitas finansavimo skyrimo sąlygas (jei taikoma). Per 10 darbo dienų nuo Ministerijos siūlymo gavimo:

10.1.1. Fondo taryba priima sprendimą pritarti siūlymui ir informuoja Ministeriją bei CPVA;

10.1.2. Fondo taryba priima sprendimą nepritarti siūlymui ir informuoja Ministeriją.

10.2.    CPVA, gavusi Aprašo 10.1.1 papunktyje nurodytą sprendimą, per 10 darbo dienų galimam Projekto vykdytojui siunčia siūlymą pateikti Projekto tiesioginio finansavimo paraišką ir nustato ne trumpesnį nei 10 darbo dienų terminą paraiškai pateikti.

11. CPVA, vertindama galimo Projekto vykdytojo pateiktą tiesioginio finansavimo Projekto paraišką, įvertina Projekto logiškumą, įgyvendinimo planą ir trukmę, planuojamų išlaidų tinkamumą, būtinumą ir pagrįstumą. Vertindama tiesioginio finansavimo Projekto paraišką, CPVA turi teisę kreiptis į tiesioginio finansavimo Projekto pareiškėją su prašymu pateikti papildomos arba tikslinamojo pobūdžio informacijos, taip pat kreiptis į Ministeriją ar kitus patariamąsias funkcijas atliekančius asmenis su prašymu pateikti nuomonę.

12. CPVA, nustačiusi, kad Projekto paraiška atitinka Fondo tarybos nustatytas finansavimo skyrimo sąlygas, tvirtina tiesioginio finansavimo Projekto paraišką ir pasirašo Projekto įgyvendinimo sutartį.

13. Tais atvejais, kai tiesioginio finansavimo būdu Projektą siūloma įgyvendinti CPVA, Fondo tarybai priėmus Aprašo 10.1.1 papunktyje nurodytą sprendimą, Ministerija pasirašo Projekto įgyvendinimo sutartį su CPVA. CPVA už Projekto įgyvendinimą atsiskaito Projekto įgyvendinimo sutartyje nustatyta tvarka.

 

III SKYRIUS

NACIONALINIO BENDROJO FINANSAVIMO SKYRIMAS TARPTAUTINIŲ DONORŲ LĖŠOMIS FINANSUOJAMOMS PROGRAMOMS IR PROJEKTAMS

 

14. Lietuvos Respublikos juridinis ar fizinis asmuo gali pateikti Fondo tarybai prašymą skirti nacionalinio bendrojo finansavimo lėšų tarptautinių donorų lėšomis finansuojamos programos ar projekto (toliau kartu – Bendrojo finansavimo projektas) įgyvendinimui.

15. Savo prašyme nacionalinio bendrojo finansavimo siekiantis juridinis ar fizinis asmuo nurodo Bendrojo finansavimo projekto tikslą, siekiamus rezultatus, trukmę, biudžetą ir prašomą nacionalinio bendrojo finansavimo lėšų sumą, pagrindimą, kaip numatomas įgyvendinti Bendrojo finansavimo projektas atitinka vystomojo bendradarbiavimo politikos strategines kryptis, Fondo lėšų skirstymo prioritetus, sritis ir kryptis, bei pateikia informaciją apie prašymo teikėjo patirtį vystomojo bendradarbiavimo srityje.

16. Per 20 darbo dienų nuo Aprašo 14 punkte nurodyto prašymo gavimo:

16.1. Fondo taryba priima sprendimą pritarti nacionalinio bendrojo finansavimo skyrimui, nustato finansavimo skyrimo sąlygas bei atsiskaitymo tvarką ir informuoja prašymo teikėją, Ministeriją bei CPVA; arba

16.2. Fondo taryba priima sprendimą nepritarti nacionalinio bendrojo finansavimo skyrimui ir informuoja prašymo teikėją, nurodydama sprendimo motyvus.

17. Fondo tarybos sprendimas priimamas atsižvelgiant į numatomo įgyvendinti Bendrojo finansavimo projekto atitiktį vystomojo bendradarbiavimo politikos strateginėms kryptims, Fondo lėšų skirstymo prioritetams, sritims ir kryptims, įvertinus prašomų bendrojo finansavimo lėšų santykį su Bendrojo finansavimo projektui skiriamomis tarptautinių donorų lėšomis, prašymo teikėjo patirtį vystomojo bendradarbiavimo srityje ir kitus aspektus, susijusius su Lietuvos vystomojo bendradarbiavimo politikos tikslų įgyvendinimu.

18. Fondo tarybai priėmus Aprašo 16.1 papunktyje nurodytą sprendimą, CPVA su finansavimo gavėju sudaro nacionalinio bendrojo finansavimo skyrimo sutartį.

19. Nacionalinio bendrojo finansavimo gavėjas sutartyje nurodytais terminais, bet ne rečiau kaip kartą per metus (iki einamųjų metų gruodžio 31 d.), teikia CPVA informaciją apie nacionalinio bendrojo finansavimo lėšų panaudojimą.

 

 

IV SKYRIUS

FONDO ADMINISTRATORIAUS IR SEKRETORIATO FUNKCIJŲ APMOKĖJIMO TVARKA

 

20. Su CPVA už Fondo administratoriaus funkcijų atlikimą yra atsiskaitoma ne vėliau kaip per 10 darbo dienų po metinės Fondo veiklos ataskaitos patvirtinimo, sumokant  Aprašą tvirtinančiame užsienio reikalų ministro įsakyme nustatyto dydžio atlygį.

21. Su CPVA už Fondo sekretoriato funkcijų atlikimą yra atsiskaitoma ne vėliau kaip per 10 darbo dienų po metinės Fondo veiklos ataskaitos patvirtinimo, sumokant Aprašą tvirtinančiame užsienio reikalų ministro įsakyme nustatyto dydžio atlygį.

 

V SKYRIUS

ĮSTATYMO 7 STRAIPSNIO 3 DALIES 2 IR 3 PUNKTUOSE NUSTATYTŲ CPVA FUNKCIJŲ ATLIKIMO IŠLAIDOS

 

22. CPVA, atlikdama Įstatymo 7 straipsnio 3 dalies 2 ir 3 punktuose nurodytas funkcijas, iki einamųjų metų gruodžio 31 d. pateikia Fondo tarybai kitų metų planuojamų įgyvendinti veiklų sąrašą (toliau – veiklų sąrašas) ir pagrįstą veiklų vykdymui reikalingų lėšų poreikį (toliau – lėšų poreikis).

23. Fondo taryba, įvertinusi veiklų sąrašą ir lėšų poreikį, ne vėliau kaip iki einamųjų metų sausio 30 d. priima sprendimą dėl veiklų sąrašo ir lėšų poreikio patvirtinimo, ne visos apimties patvirtinimo arba atmetimo. Sprendimui priimti Fondo taryba gali kreiptis į ekspertus ir kitus patariamąsias funkcijas atliekančius asmenis, prašydama jų pateikti savo išvadas ar rekomendacijas dėl pateikto veiklų sąrašo ir lėšų poreikio pagrįstumo bei atitikties ekonomiškumo principui.

24. CPVA apie veiklų sąrašo įgyvendinimą ne rečiau kaip kartą per metus (iki einamųjų metų gruodžio 31 d.) Fondo tarybai teikia ataskaitą, kurioje nurodomos įgyvendintos veiklos, pasiekti rezultatai ir pateikiama finansinė veiklų sąrašo įgyvendinimo ataskaita.

25. Fondo tarybai patvirtinus Aprašo 24 punkte nurodytą ataskaitą, Fondas per 10 darbo dienų perveda ataskaitoje patvirtintą sumą CPVA.

26. Esant poreikiui Fondo taryba turi teisę prašyti per protingą terminą pateikti informaciją apie veiklų sąrašo įgyvendinimą dažniau nei kartą per metus.

 

VI SKYRIUS

FONDO TARYBOS NARIO, KURIS NĖRA VALSTYBĖS INSTITUCIJŲ AR ĮSTAIGŲ ATSTOVAS, NEPRIKLAUSOMŲ EKSPERTŲ IR KITŲ PATARIAMĄSIAS FUNKCIJAS ATLIEKANČIŲ ASMENŲ DARBO APMOKĖJIMO TVARKA

 

27. Fondo tarybos nariui, kuris nėra valstybės institucijų ar įstaigų atstovas, mokamas Aprašą tvirtinančiame užsienio reikalų ministro įsakyme nustatyto dydžio atlygis už pasirengimą Fondo tarybos posėdyje nagrinėti vieną paraišką, prašymą, skundą ar kitą dokumentą ir už darbą Fondo tarybos posėdyje.

28. Fondo tarybos nario atlygio apskaitą ir apmokėjimą vykdo Fondo sekretoriatas.

29. Nepriklausomam ekspertui, kitam patariamąsias funkcijas atliekančiam asmeniui mokamas Aprašą tvirtinančiame užsienio reikalų ministro įsakyme nustatyto dydžio atlygis už koncepcijos ir (arba) paraiškos turinio, įgyvendinto Projekto pasiektų rezultatų vertinimą, išvadą, rekomendaciją ar dalyvavimą Fondo tarybos posėdyje.

30. Nepriklausomo eksperto, kito patariamąsias funkcijas atliekančio asmens paslaugos apmokamos pagal atlygintinų paslaugų teikimo sutartį, kurią su ekspertu, kitu patariamąsias funkcijas atliekančiu asmeniu pasirašo CPVA Fondo tarybos pavedimu.

31. Fondo tarybos nario, kuris nėra valstybės institucijų ar įstaigų atstovas, nepriklausomų ekspertų, kitų patariamąsias funkcijas atliekančių asmenų darbas apmokamas pagal faktiškai dirbtas valandas, užfiksuotas atitinkamo Fondo tarybos posėdžio protokole. Fondo tarybos posėdžio protokole taip pat fiksuojamas išnagrinėtų skundų, prašymų ar pranešimų skaičius.

32. Aprašą tvirtinančiame užsienio reikalų ministro įsakyme nustatyto dydžio atlygis sumokamas ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo įvykusio Fondo tarybos posėdžio dienos, atitinkamas pinigų sumas pervedant į Fondo tarybos nario, kuris nėra valstybės institucijų ar įstaigų atstovas, nepriklausomų ekspertų, kitų patariamąsias funkcijas atliekančių asmenų nurodytą sąskaitą per Lietuvos Respublikoje, kitoje Europos Sąjungos valstybės narėje ar Europos ekonominės erdvės valstybėje įregistruotas kredito įstaigas ar kitus mokėjimo paslaugų teikėjus.

 

VII SKYRIUS

FONDO VEIKLOS REZULTATŲ VERTINIMAS IR TVIRTINIMAS

 

33.       CPVA už savo veiklą ir Fondo faktiškai pasiektus rodiklius atsiskaito Fondo tarybai teikdama tarpines Fondo veiklos ataskaitas ir metines Fondo veiklos bei finansines ataskaitas pagal Fondo tarybos patvirtintas formas:

29. 

30. 

31. 

32. 

33. 

33.1.    Tarpinės Fondo veiklos ataskaitos teikiamos Fondo tarybos svarstymui iki einamųjų metų liepos 15 dienos. Tarpinėse Fondo veiklos ataskaitose pateikiama informacija apie einamųjų metų pirmojo pusmečio Fondo veiklos rezultatus (organizuoti ir įgyvendinti Kvietimai ir tiesioginio finansavimo Projektų atrankos, pasirašytos Projektų įgyvendinimo sutartys, įgyvendinamų Projektų statusas).

33.2.    Metinės Fondo veiklos bei finansinės ataskaitos teikiamos Fondo tarybos svarstymui pasibaigus kalendoriniams Fondo veiklos metams ne vėliau kaip iki einamųjų metų kovo 31 dienos. Metinėse Fondo veiklos ir finansinėse ataskaitose pateikiama informacija apie kalendorinių metų Fondo veiklos rezultatus (organizuoti ir įgyvendinti Kvietimai ir tiesioginio finansavimo Projektų atrankos, pasirašytos Projektų įgyvendinimo sutartys, įgyvendinamų Projektų statusas, įgyvendintų Projektų pasiekti rezultatai, kitos Fondo įgyvendintos veiklos) ir Fondo lėšų panaudojimą.

34.     Fondo taryba tvirtindama metinę Fondo veiklos ir finansinę ataskaitą įvertina, ar yra poreikis inicijuoti Fondo veiklos ir (arba) finansinį auditą. Fondo tarybos sprendimu patvirtinus veiklos ir (arba) finansinio audito poreikį, CPVA Fondo vardu inicijuoja audito paslaugų įsigijimą. Atlikus auditą (jei taikoma), audito išvados pateikiamos Fondo tarybai.

__________________________

 

part_f9ac3472095c46f88e6bfe87181b0e5e_end