PAKRUOJO RAJONO SAVIVALDYBĖS
ADMINISTRACIJOS DIREKTORIUS
ĮSAKYMAS
DĖL PAKRUOJO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIAUS 2021 M. SPALIO 6 D. ĮSAKYMO NR. AV-671 „DĖL PAKRUOJO RAJONO SAVIVALDYBĖS 2022 METŲ UŽIMTUMO DIDINIMO PROGRAMOS PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2022 m. sausio d. Nr. AV-
Pakruojis
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 18 straipsnio 1 dalimi. 29 straipsnio 8 dalies 2 punktas, Lietuvos Respublikos užimtumo įstatymo 17 straipsniu ir 48 straipsnio 2 dalimi, Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2018 m. spalio 5 d. įsakymu Nr. A1-548 „Dėl Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2017 m. gegužės 23 d. įsakymo Nr. A1-257 „Dėl Užimtumo didinimo programų rengimo ir jų finansavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo“, Pakruojo rajono savivaldybės tarybos 2016 m. gruodžio 22 d. sprendimu Nr. T-344 „Dėl įgaliojimų suteikimo Pakruojo rajono savivaldybės administracijos direktoriui“,
pakeičiu Pakruojo rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2021 m. spalio 6 d. įsakymu Nr. AV-671 „Dėl Pakruojo rajono savivaldybės 2022 metų užimtumo didinimo programos patvirtinimo“ patvirtintą Pakruojo rajono savivaldybės 2022 metų Užimtumo didinimo programą ir ją išdėstau nauja redakcija (pridedama).
Šis įsakymas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.
PATVIRTINTA
Pakruojo rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2021 m. spalio d. įsakymu Nr. AV-671
(Pakruojo rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2022 m. sausio d. įsakymo Nr. AV- redakcija)
PAKRUOJO RAJONO SAVIVALDYBĖS 2022 METŲ UŽIMTUMO DIDINIMO PROGRAMA
1. Pakruojo rajono savivaldybės užimtumo didinimo programa (toliau – Programa) parengta ir vykdoma vadovaujantis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 6 straipsnio 16 punktu, 7 straipsnio 18 punktu, Lietuvos Respublikos užimtumo įstatymo 17 ir 48 straipsniais, Užimtumo didinimo programų rengimo ir jų finansavimo tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2017 m. gegužės 23 d. įsakymu Nr. A1-257 „Dėl Užimtumo didinimo programų rengimo ir jų finansavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ (su visais aktualiais pakeitimais), Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2018 m. gruodžio 12 d. įsakymu Nr. A1-715 „Dėl Užimtumo didinimo programos, skirtos užimtumo skatinimo ir motyvavimo paslaugų nedirbantiems ir socialinę paramą gaunantiems asmenims modeliui įgyvendinti, rengimo tvarkos aprašo patvirtinimo“, Pakruojo rajono savivaldybės tarybos 2016 m. gruodžio 22 d. sprendimu Nr. T-344 „Dėl įgaliojimų suteikimo Pakruojo rajono savivaldybės administracijos direktoriui“.
2. Programos vykdytojai – Pakruojo rajono savivaldybės (toliau – Savivaldybė) administracijos seniūnijos, biudžetinės įstaigos, įmonės ir kitos organizacijos.
3. Programą koordinuoja Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu sudaryta programos administravimo darbo grupė.
4. Programos tikslas – pasiekti kuo didesnį gyventojų užimtumą, padedant ekonomiškai neaktyviems rajono gyventojams, rasti pagal asmens turimą kvalifikaciją atitinkantį darbą ir užsitikrinti tinkamą pragyvenimo lygį, skatinti darbo vietų kūrimą ir darbo paklausą, didinti darbo jėgos kvalifikacijos atitiktį darbo rinkos reikmėms.
5. Tikslui įgyvendinti iškelti uždaviniai:
5.1. Padėti sunkiai integruojamiems į darbo rinką bedarbiams laikinai įsidarbinti ir užsidirbti pragyvenimui būtinas lėšas;
5.3. Sušvelninti nedarbo pasekmes ir atlikti socialiai naudingus darbus siekiant palaikyti ir (ar) plėtoti vietos socialinę infrastruktūrą;
5.5. Suderinti užimtumo skatinimo ir motyvavimo paslaugų bei piniginės socialinės paramos teikimą, integruojant ilgą laiką nedirbusius asmenis į darbo rinką ir joje išlaikyti;
6. Šiems uždaviniams įgyvendinti organizuojama priemonė – Savivaldybės 2022 metų užimtumo didinimo programa.
7. Programa parengta ieškantiems darbo asmenims, apibrėžtiems Užimtumo įstatymo 20 straipsnio 2 dalyje ir 48 straipsnio 2 dalyje.
8. Asmenys, norintys dalyvauti Programoje, privalo būti užsiregistravę Užimtumo tarnyboje prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos, Šiaulių klientų aptarnavimo departamento Pakruojo skyriuje (toliau – Užimtumo tarnyba).
9. Programoje vartojamos sąvokos atitinka Užimtumo įstatyme ir Vietos savivaldos įstatyme apibrėžtas sąvokas.
I SKYRIUS
BŪKLĖS ANALIZĖ
10. Programos analizei naudojami naujausi oficialių statistikos duomenų šaltinių (2017-2021 m.) skelbiama statistika: Užimtumo tarnybos prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos, Lietuvos statistikos departamento, Pakruojo rajono savivaldybės administracijos struktūrinių padalinių pateikti duomenys.
11. Pakruojo rajone vyrauja nedarbo lygio (vidutinis metinis darbingo amžiaus bedarbių skaičius) didėjimo tendencija. Nuo 2017 m. iki 2021 m. spalio mėnesio nedarbo lygis Pakruojo rajone padidėjo 2,6 proc., o šalyje šis rodiklis padidėjo 6 proc.
1 lentelė
Metai |
Pakruojo r. sav. |
Šalyje |
2017 m. |
8,8 |
7,9 |
2018 m. |
8,6 |
8,5 |
2019 m. |
8,0 |
8,4 |
2020 m. |
10,2 |
14,1 |
2021 m. (1-10 mėn.) |
11,4 |
13,9 |
12. Vidutinis mėnesinis bruto darbo užmokestis 2021 m. II ketvirtį Pakruojo rajone buvo 1 365,9 Eur. 2021 m. II ketvirtį didžiausią bruto darbo užmokestį gavo sostinės regionas 1 743,3 Eur, tai sudarė Vilniaus apskrities įmonės, įstaigų ir organizacijų darbuotojai. Atotrūkis tarp Vilniaus regiono ir Pakruojo rajono 2021 m. II ketvirtį sudarė 377,4 Eur (šaltinis: Lietuvos statistikos departamentas).
13. Vidutiniškai per metus Lietuvoje sumažėja apie 10,4 tūkst. gyventojų, Pakruojo rajone –apie 0,57 tūkst. Gyventojų skaičiaus mažėjimas aktualus visos šalies mastu, ypač regionams. Pakruojo rajone itin jaučiamas gyventojų senėjimo ir gyventojų skaičiaus mažėjimo procentas, todėl užimtumo didinimas galėtų prisidėti prie jaunų asmenų išsaugojimo rajone, socialinės atskirties mažinimo ir įvairių socialinių grupių asmenų integracijos į darbo rinką.
Nuolatinių gyventojų skaičius Pakruojo rajone iki 2021 m. liepos 1 d.
2 lentelė
Metai |
Gyventojų skaičius iš viso |
Iš jų |
Gyventojų skaičiaus sumažėjimas |
|
miestas |
kaimas |
|||
2017 |
19 922 |
5 874 |
14 048 |
742 |
2018 |
19 307 |
5 725 |
13 582 |
615 |
2019 |
18 819 |
5 632 |
13 187 |
488 |
2020 |
18 378 |
5555 |
12823 |
441 |
2021* |
18 042 |
5541 |
12501 |
336* |
Šaltinis: Lietuvos statistikos departamento 2021 m. liepos 1 d. duomenys https://osp.stat.gov.lt/statistiniu-rodikliu-analize?indicator=S3R166#/ *- išankstiniai duomenys
14. Asmenys, kuriems taikomos Užimtumo įstatyme nustatytos darbo rinkos paslaugos ir užimtumo rėmimo priemonės:
15. Programa gali būti rengiama asmenims, kurie yra nurodyti Lietuvos Respublikos užimtumo įstatymo Nr. XII-2470 48 straipsnio 2 dalyje:
15.2. nėščios moterys, vaiko motina (įmotė) arba tėvas (įtėvis), vaiko globėjas, rūpintojas ir asmenys, faktiškai auginantys vaiką (įvaikį) iki 8 metų arba neįgalų vaiką (įvaikį) iki 18 metų (iki 2005 m. liepos 1 d. pripažintą vaiku invalidu), ir asmenys, prižiūrintys sergančius ar neįgalius šeimos narius, kuriems Neįgalumo ir darbingumo nustatymo tarnybos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos sprendimu nustatyta nuolatinė slauga ar priežiūra;
15.3. grįžę iš laisvės atėmimo vietų, kai laisvės atėmimo laikotarpis buvo ilgesnis kaip 6 mėnesiai, jeigu jie kreipiasi į Užimtumo tarnybą ne vėliau kaip per 6 mėnesius nuo grįžimo iš laisvės atėmimo vietų;
15.5. priklausomi nuo narkotinių, psichotropinių ir kitų psichiką veikiančių medžiagų, baigę psichologinės socialinės ir (ar) profesinės reabilitacijos programas, jeigu jie kreipiasi į Užimtumo tarnybą ne vėliau kaip per 6 mėnesius nuo psichologinės socialinės ir (ar) profesinės reabilitacijos programos baigimo;
15.6. prekybos žmonėmis aukos, baigusios psichologinės socialinės ir (ar) profesinės reabilitacijos programas, jeigu jos kreipiasi į Užimtumo tarnybą ne vėliau kaip per 6 mėnesius nuo psichologinės socialinės ir (ar) profesinės reabilitacijos programos baigimo;
15.7. grįžę į Lietuvą nuolat gyventi politiniai kaliniai ir tremtiniai bei jų šeimų nariai (sutuoktinis, vaikai (įvaikiai) iki 18 metų), jeigu jie kreipiasi į Užimtumo tarnybą ne vėliau kaip per 6 mėnesius nuo grįžimo į Lietuvą nuolat gyventi dienos;
16. Užimtumo tarnybos duomenimis, 2020 m. spalio 1 d. buvo užsiregistravę 1 006 ieškantys darbo asmenys, atitinkantys bent vieną tikslinę grupę. Remiantis Savivaldybės administracijos Socialinės rūpybos skyriaus duomenimis, iš 1 058 bedarbio statusą turinčių asmenų 933 asmenys yra piniginės socialinės paramos gavėjai (socialinę paramą gauna patys ar jų šeimos nariai, partneriai). Ieškančių darbo asmenų pasiskirstymas pagal tikslines grupes pateikiamas 3 lentelėje. Tikėtina, kad įgyvendinant Programą ieškančių darbo asmenų sąrašas identifikavus visus galimus asmenis bus didesnis.
Ieškantys darbo asmenys pagal tikslines grupes 2021 m. spalio 1 d.
3 lentelė
Eil. Nr. |
Tikslinė grupė |
Asmenų skaičius |
1. |
Rūpintiniai, kuriems iki pilnametystės buvo nustatyta rūpyba, kol jiems sukaks 25 metai |
- |
2. |
Nėščios moterys, vaiko motina (įmotė) arba tėvas (įtėvis), vaiko globėjas, rūpintojas ir asmenys, faktiškai auginantys vaiką (įvaikį) iki 8 metų arba neįgalų vaiką (įvaikį) iki 18 metų (iki 2005 m. liepos 1 d. pripažintą vaiku invalidu), ir asmenys, prižiūrintys sergančius ar neįgalius šeimos narius, kuriems Neįgalumo ir darbingumo nustatymo tarnybos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos sprendimu nustatyta nuolatinė slauga ar priežiūra |
10 |
3. |
Grįžę iš laisvės atėmimo vietų, kai laisvės atėmimo laikotarpis buvo ilgesnis kaip 6 mėnesiai, jeigu jie kreipiasi į teritorinę darbo biržą ne vėliau kaip per 6 mėnesius nuo grįžimo iš laisvės atėmimo vietų |
- |
4. |
Piniginės socialinės paramos gavėjai |
151 |
5. |
Priklausomi nuo narkotinių, psichotropinių ir kitų psichiką veikiančių medžiagų, baigę psichologinės socialinės ir (ar) profesinės reabilitacijos programas, jeigu jie kreipiasi į teritorinę darbo biržą ne vėliau kaip per 6 mėnesius nuo psichologinės socialinės ir (ar) profesinės reabilitacijos programos baigimo |
- |
6. |
Prekybos žmonėmis aukos, baigusios psichologinės socialinės ir (ar) profesinės reabilitacijos programas, jeigu jos kreipiasi į teritorinę darbo biržą ne vėliau kaip per 6 mėnesius nuo psichologinės socialinės ir (ar) profesinės reabilitacijos programos baigimo |
- |
7. |
Grįžę į Lietuvą nuolat gyventi politiniai kaliniai ir tremtiniai bei jų šeimų nariai (sutuoktinis, vaikai (įvaikiai) iki 18 metų), jeigu jie kreipiasi į teritorinę darbo biržą ne vėliau kaip per 6 mėnesius nuo grįžimo į Lietuvą nuolat gyventi dienos |
- |
8. |
Turintys pabėgėlio statusą ar kuriems yra suteikta papildoma ar laikinoji apsauga |
- |
9. |
Asmenys, patiriantys socialinę riziką |
- |
10. |
Vyresni kaip 40 metų |
715 |
17. Įgyvendinant 2021 m. Pakruojo rajono savivaldybės užimtumo didinimo programą išliko esminės problemos:
17.1. Motyvacijos stoka. Dėl ilgalaikio nedarbo dalis žmonių yra praradę motyvaciją dirbti, tapę nuolatiniais socialinės paramos gavėjais. Motyvacijos stoka turi įtakos asmenų atsisakymui dirbti, laikinai įdarbintų – darbo kokybei ir pastangų trūkumui suteiktoje darbo vietoje išdirbti visą numatytą laikotarpį.
17.2. Lėšų nepakankamumas. Nepaisant to, kad 2021 m. Programos projekte numatytoms priemonėms lėšų poreikis buvo apskaičiuotas pagal specialiųjų tikslinių dotacijų savivaldybių biudžetams lėšų apskaičiavimo metodiką ir pirminės užimtumo priemonės buvo planuojamos didesnėms lėšoms, Socialinės apsaugos ir darbo ministerijai patvirtinus lėšas savivaldybių užimtumo programoms, pagal faktines lėšas, Programa buvo pakoreguota ir priemonių skaičius bei Programos dalyvių skaičius atsižvelgiant į gautas lėšas buvo sumažintas. Lėšų poreikis yra nepakankamas įgyvendinti norimas priemones, todėl atsižvelgiant į tai, Pakruojo rajono savivaldybės administracijos struktūriniai padaliniai – seniūnijos atlieka aplinkos priežiūros darbus ir ypatingai vasaros sezono metu aplinkos priežiūrai yra reikalingas didelis darbuotojų skaičius, nenuolatinio pobūdžio darbams numatytos lėšos daugiausiai buvo skirtos seniūnijoms.
II SKYRIUS
PASLAUGŲ IR PRIEMONIŲ PLANAS
18. Programa vykdoma vadovaujantis Užimtumo didinimo programų rengimo ir jų finansavimo tvarkos aprašu. Programos vykdymą organizuoja Savivaldybės administracija kartu su Užimtumo tarnyba.
19. Programos tikslui pasiekti laikotarpiu nuo 2022 m. kovo 1 d. iki 2022 m. gruodžio 28 d. numatomos įgyvendinti šios priemonės:
20. Maksimali Programos trukmė 1 asmeniui – 6 mėn. Iš viso bus įdarbinta ne mažiau kaip 15 asmenų: kvalifikacijos reikalaujantiems darbams – 4 asmenys, kvalifikacijos nereikalaujantiems darbams – 11 asmenų.
21. Siekiant užtikrinti lygias galimybes, Programos priemonėse turėtų dalyvauti ne mažiau 40 proc. tos pačios lyties asmenų.
22. Asmenų atrankos dalyvauti Programos priemonėse ir jų dalyvavimo užtikrinimo tvarka patvirtinta Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu.
23. Už paslaugų teikimą ir priemonių įgyvendinimą atsakingi darbdaviai, Savivaldybės administracija (seniūnai, administracijos direktoriaus įsakymu sudaryta Programos administravimo darbo grupė).
III SKYRIUS
PROGRAMOS FINANSAVIMAS
25. Programa finansuojama iš:
25.1. Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto specialiųjų tikslinių dotacijų savivaldybės biudžetams lėšų pagal Vietos savivaldos įstatymo 7 straipsnio 18 punktą (dalyvavimas rengiant ir įgyvendinant darbo rinkos politikos priemones bei gyventojų užimtumo programas);
26. 2022 metais iš Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto specialių tikslinių dotacijų Savivaldybės biudžetui skirta 38 700,00 Eur.
27. Programoje numatytiems darbams atlikti Savivaldybės administracija su darbdaviais (išskyrus seniūnijas) sudaro tipines dvišales darbų įgyvendinimo ir finansavimo sutartis.
28. Įgyvendindama Programą, kurios metu vykdomos valstybinės (valstybės perduotos savivaldybei) funkcijos, Savivaldybės administracija darbdaviams kompensuoja (100 proc.):
29. Programos administravimo išlaidoms nuo biudžetinių metų pradžios numatoma skirti 1 490,00 Eur (4 proc. administravimui skirtų lėšų).
2022 m. užimtumo didinimo programos finansavimo planas
4 lentelė
Priemonės Nr. |
Priemonės pavadinimas |
Priemonės aprašymas |
Lėšų poreikis priemonei įgyvendinti |
||
Asmenų skaičius |
Įdarbinimo trukmė iki |
Eur per 1 mėn. |
Iš viso Eur |
||
1. |
Įdarbinimas kvalifikuotam darbui |
4 |
6 |
818,09 |
19 634,17 |
1.1.1. |
Kvalifikacijos reikalaujantys darbai |
4 |
6 |
818,09 |
19 634,17 |
2. |
Įdarbinimas nekvalifikuotam darbui |
11 |
2 |
798,97 |
17 577,37 |
2.1.1. |
Kvalifikacijos nereikalaujantys darbai |
11 |
2 |
798,97 |
17 577,37 |
|
Iš viso: |
15 |
|
|
37 211,54 |
3. |
Programos administravimas |
- |
- |
- |
1 488,46 |
Iš viso: |
38 700,00 |
IV SKYRIUS
TĘSTINUMO ANALIZĖ IR PROGNOZĖ
31. Numatoma, kad įgyvendinant 2022 m. programą bus laikinai įdarbinta ne mažiau kaip 15 asmenų, ieškančių darbo, arba apie 1,5 proc. ieškančių darbo asmenų, registruotų Užimtumo tarnyboje 2021 m. spalio 1 d., atitinkančių tikslines grupes. Pakruojo rajone nemaža dalis registruotų bedarbių Užimtumo tarnyboje yra ilgalaikiai bedarbiai. Tikimasi, kad Programoje dalyvavę asmenys atnaujins darbinius įgūdžius, įgis motyvaciją tolimesnei darbo paieškai.
32. Prognozuojamas poreikis naudotis laikino įdarbinimo priemonėmis asmenims, kurie dėl įvairių priežasčių negali sėkmingai integruotis į darbo rinką kitomis priemonėmis, išliks ir ateinančiais metais. Įvertinus tai, kad bedarbių asmenų iš kaimiškųjų seniūnijų skaičius Savivaldybėje nemažėja, nenuolatinio pobūdžio darbai bus aktuali priemonė. Atsižvelgiant į socialiai pažeidžiamų asmenų motyvacijos integruotis į darbo rinką stoką, motyvacijos stiprinimas taip pat išliks Programoje. Tačiau tik įvertinus 2021 m. Užimtumo didinimo programos pasiektus rodiklius, įgyvendinimo problemas ir pateiktus pasiūlymus, bus galima planuoti priemones kitiems metams.
33. Atsižvelgiant į 2021 m. šalies vidutinį metinį darbingo amžiaus bedarbių procentą bei Lietuvos Respublikos Vyriausybės patvirtintą minimalią mėnesinę algą ir Programos finansavimą, prognozuojama, jog bedarbių skaičius Savivaldybėje 2023-2024 m. nežymiai mažės, todėl planuojant priemones bei paslaugas bus atsižvelgiama į biudžeto galimybes, tačiau vertinant esamą situaciją ir nedarbo lygį Savivaldybėje, prognozuojama, jog priemonių ir paslaugų poreikis nesumažės. Numatoma, kad pagrindinis finansavimo šaltinis priemonėms ir paslaugoms įgyvendinti bus valstybės specialiosios tikslinės dotacijos lėšos savivaldybių biudžetams.
V SKYRIUS
PROGRAMOS ĮGYVENDINIMO PRIEŽIŪRA IR ĮVERTINIMAS
34. Programos įgyvendinimo priežiūrą ir stebėseną, pažangos vertinimą pagal 5 lentelėje nurodytus kriterijus vykdo Savivaldybės administracijos direktoriaus sudaryta programos administravimo darbo grupė.
Užimtumo didinimo programos tikslai, uždaviniai ir vertinimo kriterijai
5 lentelė
Tikslas |
Užduotis |
Kriterijus |
Mažinti nedarbo lygį Pakruojo rajone – didinant gyventojų užimtumą |
Gerinti socialinius ir darbinius įgūdžius |
Įdarbinti ne mažiau kaip 15 asmenų ne trumpesniam nei 2 mėn. laikotarpiui |
Mažinti socialinę atskirtį tarp rajono gyventojų |
Programoje dalyvaujantiems darbuotojams mokėti ne mažesnę nei Lietuvos Respublikos Vyriausybės nustatytą minimalią mėnesinę algą. |
35. Programoje dalyvaujantys darbdaviai teikia:
36. Užimtumo tarnyba iki einamojo mėnesio 15 dienos elektroniniu paštu teikia informaciją Savivaldybės administracijai apie ieškančius darbo asmenis, registruotus Užimtumo tarnyboje pagal Programos 14 punkte išvardintas asmenų grupes.
37. Ataskaitas apie Programos lėšas Savivaldybės administracija teikia Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijai 4 kartus per metus (kas ketvirtį).
VI SKYRIUS
PROGRAMOS VIEŠINIMAS
VII SKYRIUS
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
40. Atsižvelgiant į darbo rinkos poreikius, priemonių įgyvendinimo stebėseną ir vertinimo rezultatus, Programa gali būti keičiama, tikslinama Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu.
________________
Pakruojo rajono savivaldybės 2022 m.
užimtumo didinimo programos
priedas
PAKRUOJO RAJONO SAVIVALDYBĖS 2022 M. UŽIMTUMO DIDINIMO PROGRAMOS ĮGYVENDINIMO
________ KETVIRČIO ATASKAITA
2022 m. __________ _____d. Nr. _____
Dalyvavusių Pakruojo rajono savivaldybės užimtumo didinimo programoje asmenų skaičius |
Pakruojo rajono savivaldybės užimtumo didinimo programą baigusių asmenų skaičius |
2022 m. vidutinė vieno asmens dalyvavimo Pakruojo rajono savivaldybės užimtumo didinimo programoje trukmė mėnesiais |
2022 metų Pakruojo rajono savivaldybės užimtumo didinimo programoje dalyvavusių asmenų įdarbinimas |
Savivaldybės lėšų suma, Eur |
Vidutiniškai 1 asmeniui panaudota lėšų, Eur |
|||
Nuo metų pradžios |
Per _____ ketvirtį |
Nuo metų pradžios |
Per _____ ketvirtį |
Skirta |
Pervesta |
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
_________________________