isgyaz13

 

PAKRUOJO RAJONO SAVIVALDYBĖS

ADMINISTRACIJOS DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS

DĖL PAKRUOJO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIAUS 2021 M. SPALIO 6 D. ĮSAKYMO NR. AV-671 „DĖL PAKRUOJO RAJONO SAVIVALDYBĖS 2022 METŲ UŽIMTUMO DIDINIMO PROGRAMOS PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2022 m. sausio     d. Nr. AV-

Pakruojis

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 18 straipsnio 1 dalimi. 29 straipsnio 8 dalies 2 punktas, Lietuvos Respublikos užimtumo įstatymo 17 straipsniu ir 48 straipsnio 2 dalimi, Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2018 m. spalio 5 d. įsakymu Nr. A1-548 „Dėl Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2017 m. gegužės 23 d. įsakymo Nr. A1-257 „Dėl Užimtumo didinimo programų rengimo ir jų finansavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo“, Pakruojo rajono savivaldybės tarybos 2016 m. gruodžio 22 d. sprendimu Nr. T-344 „Dėl įgaliojimų suteikimo Pakruojo rajono savivaldybės administracijos direktoriui“,

pakeičiu Pakruojo rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2021 m. spalio 6 d. įsakymu Nr. AV-671 „Dėl Pakruojo rajono savivaldybės 2022 metų užimtumo didinimo programos patvirtinimo“ patvirtintą Pakruojo rajono savivaldybės 2022 metų Užimtumo didinimo programą ir ją išdėstau nauja redakcija (pridedama).

Šis įsakymas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.

 

 

 

Administracijos direktorė                                                                                         Ilona Gelažnikienė
           

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PATVIRTINTA

Pakruojo rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2021 m. spalio d. įsakymu Nr. AV-671

(Pakruojo rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2022 m. sausio   d. įsakymo Nr. AV-        redakcija)

 

PAKRUOJO RAJONO SAVIVALDYBĖS 2022 METŲ UŽIMTUMO DIDINIMO PROGRAMA

 

1.  Pakruojo rajono savivaldybės užimtumo didinimo programa (toliau – Programa) parengta ir vykdoma vadovaujantis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 6 straipsnio 16 punktu, 7 straipsnio 18 punktu, Lietuvos Respublikos užimtumo įstatymo 17 ir 48 straipsniais, Užimtumo didinimo programų rengimo ir jų finansavimo tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2017 m. gegužės 23 d. įsakymu Nr. A1-257 „Dėl Užimtumo didinimo programų rengimo ir jų finansavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ (su visais aktualiais pakeitimais), Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2018 m. gruodžio 12 d. įsakymu Nr. A1-715 „Dėl Užimtumo didinimo programos, skirtos užimtumo skatinimo ir motyvavimo paslaugų nedirbantiems ir socialinę paramą gaunantiems asmenims modeliui įgyvendinti, rengimo tvarkos aprašo patvirtinimo“, Pakruojo rajono savivaldybės tarybos 2016 m. gruodžio 22 d. sprendimu Nr. T-344 „Dėl įgaliojimų suteikimo Pakruojo rajono savivaldybės administracijos direktoriui“.

2Programos vykdytojai – Pakruojo rajono savivaldybės (toliau – Savivaldybė) administracijos seniūnijos, biudžetinės įstaigos, įmonės ir kitos organizacijos.

3Programą koordinuoja Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu sudaryta programos administravimo darbo grupė.

4Programos tikslas – pasiekti kuo didesnį gyventojų užimtumą, padedant ekonomiškai neaktyviems rajono gyventojams, rasti pagal asmens turimą kvalifikaciją atitinkantį darbą ir užsitikrinti tinkamą pragyvenimo lygį, skatinti darbo vietų kūrimą ir darbo paklausą, didinti darbo jėgos kvalifikacijos atitiktį darbo rinkos reikmėms.

5Tikslui įgyvendinti iškelti uždaviniai:

5.1. Padėti sunkiai integruojamiems į darbo rinką bedarbiams laikinai įsidarbinti ir užsidirbti pragyvenimui būtinas lėšas;

5.2.      Mažinti socialinę atskirtį ir įtampą tarp bendruomenės narių;

5.3. Sušvelninti nedarbo pasekmes ir atlikti socialiai naudingus darbus siekiant palaikyti ir (ar) plėtoti vietos socialinę infrastruktūrą;

5.4. Palengvinti ilgą laiką nedirbusių asmenų perėjimą nuo nedarbo prie užimtumo darbo rinkoje;

5.5. Suderinti užimtumo skatinimo ir motyvavimo paslaugų bei piniginės socialinės paramos teikimą, integruojant ilgą laiką nedirbusius asmenis į darbo rinką ir joje išlaikyti;

5.6. Užtikrinti valstybės ir savivaldybių institucijų, įstaigų ir (ar) organizacijų, teikiančių užimtumo skatinimo, motyvavimo paslaugas ir piniginę socialinę paramą nedirbantiems asmenims, veiklos koordinavimą ir skatinti jų bendradarbiavimą.

6.  Šiems uždaviniams įgyvendinti organizuojama priemonė – Savivaldybės 2022 metų užimtumo didinimo programa.

7.  Programa parengta ieškantiems darbo asmenims, apibrėžtiems Užimtumo įstatymo 20 straipsnio 2 dalyje ir 48 straipsnio 2 dalyje.

8Asmenys, norintys dalyvauti Programoje, privalo būti užsiregistravę Užimtumo tarnyboje prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos, Šiaulių klientų aptarnavimo departamento Pakruojo skyriuje (toliau – Užimtumo tarnyba).

9.  Programoje vartojamos sąvokos atitinka Užimtumo įstatyme ir Vietos savivaldos įstatyme apibrėžtas sąvokas.

 

I      SKYRIUS

BŪKLĖS ANALIZĖ

 

10.  Programos analizei naudojami naujausi oficialių statistikos duomenų šaltinių (2017-2021 m.) skelbiama statistika: Užimtumo tarnybos prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos, Lietuvos statistikos departamento, Pakruojo rajono savivaldybės administracijos struktūrinių padalinių pateikti duomenys.

11.  Pakruojo rajone vyrauja nedarbo lygio (vidutinis metinis darbingo amžiaus bedarbių skaičius) didėjimo tendencija. Nuo 2017 m. iki 2021 m. spalio mėnesio nedarbo lygis Pakruojo rajone padidėjo 2,6 proc., o šalyje šis rodiklis padidėjo 6 proc.

1 lentelė

Metai

Pakruojo r. sav.

Šalyje

2017 m.

8,8

7,9

2018 m.

8,6

8,5

2019 m.

8,0

8,4

2020 m.

10,2

14,1

2021 m. (1-10 mėn.)

11,4

13,9

 

Šaltinis: www.uzt.lt

 

12.  Vidutinis mėnesinis bruto darbo užmokestis 2021 m. II ketvirtį Pakruojo rajone buvo 1 365,9 Eur. 2021 m. II ketvirtį didžiausią bruto darbo užmokestį gavo sostinės regionas 1 743,3 Eur, tai sudarė Vilniaus apskrities įmonės, įstaigų ir organizacijų darbuotojai. Atotrūkis tarp Vilniaus regiono ir Pakruojo rajono 2021 m. II ketvirtį sudarė 377,4 Eur (šaltinis: Lietuvos statistikos departamentas).

13.  Vidutiniškai per metus Lietuvoje sumažėja apie 10,4 tūkst. gyventojų, Pakruojo rajone –apie 0,57 tūkst. Gyventojų skaičiaus mažėjimas aktualus visos šalies mastu, ypač regionams. Pakruojo rajone itin jaučiamas gyventojų senėjimo ir gyventojų skaičiaus mažėjimo procentas, todėl užimtumo didinimas galėtų prisidėti prie jaunų asmenų išsaugojimo rajone, socialinės atskirties mažinimo ir įvairių socialinių grupių asmenų integracijos į darbo rinką.

 

Nuolatinių gyventojų skaičius Pakruojo rajone iki 2021 m. liepos 1 d.

2 lentelė

Metai

Gyventojų skaičius iš viso

Iš jų

Gyventojų skaičiaus sumažėjimas

miestas

kaimas

2017

19 922

5 874

14 048

742

2018

19 307

5 725

13 582

615

2019

18 819

5 632

13 187

488

2020

18 378

5555

12823

441

2021*

18 042

5541

12501

336*

 

Šaltinis: Lietuvos statistikos departamento 2021 m. liepos 1 d. duomenys https://osp.stat.gov.lt/statistiniu-rodikliu-analize?indicator=S3R166#/ *- išankstiniai duomenys

14Asmenys, kuriems taikomos Užimtumo įstatyme nustatytos darbo rinkos paslaugos ir užimtumo rėmimo priemonės:

14.1. bedarbiai;

14.2. nedarbingi asmenys.

15.  Programa gali būti rengiama asmenims, kurie yra nurodyti Lietuvos Respublikos užimtumo įstatymo Nr. XII-2470 48 straipsnio 2 dalyje:

15.1. rūpintiniai, kuriems iki pilnametystės buvo nustatyta rūpyba, kol jiems sukaks 25 metai;

15.2. nėščios moterys, vaiko motina (įmotė) arba tėvas (įtėvis), vaiko globėjas, rūpintojas ir asmenys, faktiškai auginantys vaiką (įvaikį) iki 8 metų arba neįgalų vaiką (įvaikį) iki 18 metų (iki 2005 m. liepos 1 d. pripažintą vaiku invalidu), ir asmenys, prižiūrintys sergančius ar neįgalius šeimos narius, kuriems Neįgalumo ir darbingumo nustatymo tarnybos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos sprendimu nustatyta nuolatinė slauga ar priežiūra;

15.3. grįžę iš laisvės atėmimo vietų, kai laisvės atėmimo laikotarpis buvo ilgesnis kaip 6 mėnesiai, jeigu jie kreipiasi į Užimtumo tarnybą ne vėliau kaip per 6 mėnesius nuo grįžimo iš laisvės atėmimo vietų;

15.4. piniginės socialinės paramos gavėjai;

15.5. priklausomi nuo narkotinių, psichotropinių ir kitų psichiką veikiančių medžiagų, baigę psichologinės socialinės ir (ar) profesinės reabilitacijos programas, jeigu jie kreipiasi į Užimtumo tarnybą ne vėliau kaip per 6 mėnesius nuo psichologinės socialinės ir (ar) profesinės reabilitacijos programos baigimo;

15.6. prekybos žmonėmis aukos, baigusios psichologinės socialinės ir (ar) profesinės reabilitacijos programas, jeigu jos kreipiasi į Užimtumo tarnybą ne vėliau kaip per 6 mėnesius nuo psichologinės socialinės ir (ar) profesinės reabilitacijos programos baigimo;

15.7. grįžę į Lietuvą nuolat gyventi politiniai kaliniai ir tremtiniai bei jų šeimų nariai (sutuoktinis, vaikai (įvaikiai) iki 18 metų), jeigu jie kreipiasi į Užimtumo tarnybą ne vėliau kaip per 6 mėnesius nuo grįžimo į Lietuvą nuolat gyventi dienos;

15.8. turintys pabėgėlio statusą ar kuriems yra suteikta papildoma ar laikinoji apsauga;

15.9. asmenys, patiriantys socialinę riziką;

15.10vyresni kaip 40 metų.

16.  Užimtumo tarnybos duomenimis, 2020 m. spalio 1 d. buvo užsiregistravę 1 006 ieškantys darbo asmenys, atitinkantys bent vieną tikslinę grupę. Remiantis Savivaldybės administracijos Socialinės rūpybos skyriaus duomenimis, iš 1 058 bedarbio statusą turinčių asmenų 933 asmenys yra piniginės socialinės paramos gavėjai (socialinę paramą gauna patys ar jų šeimos nariai, partneriai). Ieškančių darbo asmenų pasiskirstymas pagal tikslines grupes pateikiamas 3 lentelėje. Tikėtina, kad įgyvendinant Programą ieškančių darbo asmenų sąrašas identifikavus visus galimus asmenis bus didesnis.

 

Ieškantys darbo asmenys pagal tikslines grupes 2021 m. spalio 1 d.

3 lentelė

Eil. Nr.

Tikslinė grupė

Asmenų skaičius

1.

Rūpintiniai, kuriems iki pilnametystės buvo nustatyta rūpyba, kol jiems sukaks 25 metai

-

2.

Nėščios moterys, vaiko motina (įmotė) arba tėvas (įtėvis), vaiko globėjas, rūpintojas ir asmenys, faktiškai auginantys vaiką (įvaikį) iki 8 metų arba neįgalų vaiką (įvaikį) iki 18 metų (iki 2005 m. liepos 1 d. pripažintą vaiku invalidu), ir asmenys, prižiūrintys sergančius ar neįgalius šeimos narius, kuriems Neįgalumo ir darbingumo nustatymo tarnybos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos sprendimu nustatyta nuolatinė slauga ar priežiūra

10

3.

Grįžę iš laisvės atėmimo vietų, kai laisvės atėmimo laikotarpis buvo ilgesnis kaip 6 mėnesiai, jeigu jie kreipiasi į teritorinę darbo biržą ne vėliau kaip per 6 mėnesius nuo grįžimo iš laisvės atėmimo vietų

-

4.

Piniginės socialinės paramos gavėjai

151

5.

Priklausomi nuo narkotinių, psichotropinių ir kitų psichiką veikiančių medžiagų, baigę psichologinės socialinės ir (ar) profesinės reabilitacijos programas, jeigu jie kreipiasi į teritorinę darbo biržą ne vėliau kaip per 6 mėnesius nuo psichologinės socialinės ir (ar) profesinės reabilitacijos programos baigimo

-

6.

Prekybos žmonėmis aukos, baigusios psichologinės socialinės ir (ar) profesinės reabilitacijos programas, jeigu jos kreipiasi į teritorinę darbo biržą ne vėliau kaip per 6 mėnesius nuo psichologinės socialinės ir (ar) profesinės reabilitacijos programos baigimo

-

7.

Grįžę į Lietuvą nuolat gyventi politiniai kaliniai ir tremtiniai bei jų šeimų nariai (sutuoktinis, vaikai (įvaikiai) iki 18 metų), jeigu jie kreipiasi į teritorinę darbo biržą ne vėliau kaip per 6 mėnesius nuo grįžimo į Lietuvą nuolat gyventi dienos

-

8.

Turintys pabėgėlio statusą ar kuriems yra suteikta papildoma ar laikinoji apsauga

-

9.

Asmenys, patiriantys socialinę riziką

-

10.

Vyresni kaip 40 metų

715

 

Šaltinis: Užimtumo tarnybos prie LR SADM Pakruojo skyriaus 2021 m. spalio 1 d. duomenys.

 

17Įgyvendinant 2021 m. Pakruojo rajono savivaldybės užimtumo didinimo programą išliko esminės problemos:

17.1. Motyvacijos stoka. Dėl ilgalaikio nedarbo dalis žmonių yra praradę motyvaciją dirbti, tapę nuolatiniais socialinės paramos gavėjais. Motyvacijos stoka turi įtakos asmenų atsisakymui dirbti, laikinai įdarbintų – darbo kokybei ir pastangų trūkumui suteiktoje darbo vietoje išdirbti visą numatytą laikotarpį.

17.2. Lėšų nepakankamumas. Nepaisant to, kad 2021 m. Programos projekte numatytoms priemonėms lėšų poreikis buvo apskaičiuotas pagal specialiųjų tikslinių dotacijų savivaldybių biudžetams lėšų apskaičiavimo metodiką ir pirminės užimtumo priemonės buvo planuojamos didesnėms lėšoms, Socialinės apsaugos ir darbo ministerijai patvirtinus lėšas savivaldybių užimtumo programoms, pagal faktines lėšas, Programa buvo pakoreguota ir priemonių skaičius bei Programos dalyvių skaičius atsižvelgiant į gautas lėšas buvo sumažintas. Lėšų poreikis yra nepakankamas įgyvendinti norimas priemones, todėl atsižvelgiant į tai, Pakruojo rajono savivaldybės administracijos struktūriniai padaliniai – seniūnijos atlieka aplinkos priežiūros darbus ir ypatingai vasaros sezono metu aplinkos priežiūrai yra reikalingas didelis darbuotojų skaičius, nenuolatinio pobūdžio darbams numatytos lėšos daugiausiai buvo skirtos seniūnijoms.

 

II    SKYRIUS

PASLAUGŲ IR PRIEMONIŲ PLANAS

 

18.  Programa vykdoma vadovaujantis Užimtumo didinimo programų rengimo ir jų finansavimo tvarkos aprašu. Programos vykdymą organizuoja Savivaldybės administracija kartu su Užimtumo tarnyba. 

19.  Programos tikslui pasiekti laikotarpiu nuo 2022 m. kovo 1 d. iki 2022 m. gruodžio 28 d. numatomos įgyvendinti šios priemonės:

19.1. įdarbinimas kvalifikuotam darbui (visi darbai reikalaujantys darbinės kvalifikacijos);

19.2. įdarbinimas nekvalifikuotam darbui (visi darbai nereikalaujantys darbinės kvalifikacijos).

20.  Maksimali Programos trukmė 1 asmeniui – 6 mėn. Iš viso bus įdarbinta ne mažiau kaip 15 asmenų: kvalifikacijos reikalaujantiems darbams – 4 asmenys, kvalifikacijos nereikalaujantiems darbams – 11 asmenų.

21.  Siekiant užtikrinti lygias galimybes, Programos priemonėse turėtų dalyvauti ne mažiau 40 proc. tos pačios lyties asmenų.

22.  Asmenų atrankos dalyvauti Programos priemonėse ir jų dalyvavimo užtikrinimo tvarka patvirtinta Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu.

23.  Už paslaugų teikimą ir priemonių įgyvendinimą atsakingi darbdaviai, Savivaldybės administracija (seniūnai, administracijos direktoriaus įsakymu sudaryta Programos administravimo darbo grupė).

24.  Jeigu darbdavys netinkamai panaudos jam skirtas lėšas ir netinkamai vykdys Programos veiklas, privalės grąžinti visas jam Programos įgyvendinimo metu skirtas lėšas.

 

III   SKYRIUS

PROGRAMOS FINANSAVIMAS

 

25.  Programa finansuojama iš:

25.1.    Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto specialiųjų tikslinių dotacijų savivaldybės biudžetams lėšų pagal Vietos savivaldos įstatymo 7 straipsnio 18 punktą (dalyvavimas rengiant ir įgyvendinant darbo rinkos politikos priemones bei gyventojų užimtumo programas);

25.2.    Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų;

25.3.    Savivaldybės biudžeto lėšų;

25.4.    iš kitų šaltinių gautų lėšų.

26.  2022 metais iš Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto specialių tikslinių dotacijų Savivaldybės biudžetui skirta 38 700,00 Eur.

27.  Programoje numatytiems darbams atlikti Savivaldybės administracija su darbdaviais (išskyrus seniūnijas) sudaro tipines dvišales darbų įgyvendinimo ir finansavimo sutartis.

28.  Įgyvendindama Programą, kurios metu vykdomos valstybinės (valstybės perduotos savivaldybei) funkcijos, Savivaldybės administracija darbdaviams kompensuoja (100 proc.):

28.1. įdarbinto asmens darbo užmokestį už faktiškai dirbtą laiką;

28.2. darbdavio ir darbuotojo privalomuosius mokesčius;

28.3. piniginę kompensaciją už nepanaudotas atostogas (įskaitant darbdavio ir darbuotojo privalomuosius mokesčius).

29.  Programos administravimo išlaidoms nuo biudžetinių metų pradžios numatoma skirti 1 490,00 Eur (4 proc. administravimui skirtų lėšų).

30.  2022 m. programos finansavimo planas pateiktas 4 lentelėje.

 

2022 m. užimtumo didinimo programos finansavimo planas

4 lentelė

Priemonės Nr.

Priemonės pavadinimas

Priemonės aprašymas

Lėšų poreikis priemonei įgyvendinti

Asmenų skaičius

Įdarbinimo trukmė iki

Eur per 1 mėn.

Iš viso Eur

1.

Įdarbinimas kvalifikuotam darbui

4

6

818,09

19 634,17

1.1.1.

Kvalifikacijos reikalaujantys darbai

4

6

818,09

19 634,17

2.

Įdarbinimas nekvalifikuotam darbui

11

2

798,97

17 577,37

2.1.1.

Kvalifikacijos nereikalaujantys darbai

11

2

798,97

17 577,37

 

Iš viso:

15

 

 

37 211,54

3.

Programos administravimas

-

-

-

1 488,46

Iš viso:

38 700,00

 

IV   SKYRIUS

TĘSTINUMO ANALIZĖ IR PROGNOZĖ

 

31.  Numatoma, kad įgyvendinant 2022 m. programą bus laikinai įdarbinta ne mažiau kaip 15 asmenų, ieškančių darbo, arba apie 1,5 proc. ieškančių darbo asmenų, registruotų Užimtumo tarnyboje  2021 m. spalio 1 d., atitinkančių tikslines grupes. Pakruojo rajone nemaža dalis registruotų bedarbių Užimtumo tarnyboje yra ilgalaikiai bedarbiai. Tikimasi, kad Programoje dalyvavę asmenys atnaujins darbinius įgūdžius, įgis motyvaciją tolimesnei darbo paieškai.

32.  Prognozuojamas poreikis naudotis laikino įdarbinimo priemonėmis asmenims, kurie dėl įvairių priežasčių negali sėkmingai integruotis į darbo rinką kitomis priemonėmis, išliks ir ateinančiais metais. Įvertinus tai, kad bedarbių asmenų iš kaimiškųjų seniūnijų skaičius Savivaldybėje nemažėja, nenuolatinio pobūdžio darbai bus aktuali priemonė. Atsižvelgiant į socialiai pažeidžiamų asmenų motyvacijos integruotis į darbo rinką stoką, motyvacijos stiprinimas taip pat išliks Programoje. Tačiau tik įvertinus 2021 m. Užimtumo didinimo programos pasiektus rodiklius, įgyvendinimo problemas ir pateiktus pasiūlymus, bus galima planuoti priemones kitiems metams.

33.  Atsižvelgiant į 2021 m. šalies vidutinį metinį darbingo amžiaus bedarbių procentą bei Lietuvos Respublikos Vyriausybės patvirtintą minimalią mėnesinę algą ir Programos finansavimą, prognozuojama, jog bedarbių skaičius Savivaldybėje 2023-2024 m. nežymiai mažės, todėl planuojant priemones bei paslaugas bus atsižvelgiama į biudžeto galimybes, tačiau vertinant esamą situaciją ir nedarbo lygį Savivaldybėje, prognozuojama, jog priemonių ir paslaugų poreikis nesumažės. Numatoma, kad pagrindinis finansavimo šaltinis priemonėms ir paslaugoms įgyvendinti bus valstybės specialiosios tikslinės dotacijos lėšos savivaldybių biudžetams.

 

V SKYRIUS

PROGRAMOS ĮGYVENDINIMO PRIEŽIŪRA IR ĮVERTINIMAS

 

34.  Programos įgyvendinimo priežiūrą ir stebėseną, pažangos vertinimą pagal 5 lentelėje nurodytus kriterijus vykdo Savivaldybės administracijos direktoriaus sudaryta programos administravimo darbo grupė.

 

Užimtumo didinimo programos tikslai, uždaviniai ir vertinimo kriterijai

5 lentelė

Tikslas

Užduotis

Kriterijus

Mažinti nedarbo lygį Pakruojo rajone – didinant gyventojų užimtumą

Gerinti socialinius ir darbinius įgūdžius

Įdarbinti ne mažiau kaip 15 asmenų ne trumpesniam nei 2 mėn. laikotarpiui

Mažinti socialinę atskirtį tarp rajono gyventojų

Programoje dalyvaujantiems darbuotojams mokėti ne mažesnę nei Lietuvos Respublikos Vyriausybės nustatytą minimalią mėnesinę algą.

 

35.  Programoje dalyvaujantys darbdaviai teikia:

35.1. Savivaldybės administracijos Apskaitos skyriui – išlaidų sąmatos vykdymo ataskaitas.

35.2. Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu sudarytai Programos administravimo darbo grupei – Pakruojo rajono savivaldybės 2022 m. užimtumo didinimo programos įgyvendinimo ketvirtines ataskaitas (priedas).

36.  Užimtumo tarnyba iki einamojo mėnesio 15 dienos elektroniniu paštu teikia informaciją Savivaldybės administracijai apie ieškančius darbo asmenis, registruotus Užimtumo tarnyboje pagal Programos 14 punkte išvardintas asmenų grupes.

37.  Ataskaitas apie Programos lėšas Savivaldybės administracija teikia Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijai 4 kartus per metus (kas ketvirtį).

38.  Informaciją apie Programos įgyvendinimą Savivaldybės administracija teikia metinėje veiklos ataskaitoje.

 

VI SKYRIUS

PROGRAMOS VIEŠINIMAS

 

39. Parengtos Programos ir jos įgyvendinimo gerųjų pavyzdžių ir pasiektų rezultatų viešinimas bus vykdomas Savivaldybės interneto svetainėje ir vietinėje spaudoje.

 

VII SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

40. Atsižvelgiant į darbo rinkos poreikius, priemonių įgyvendinimo stebėseną ir vertinimo rezultatus, Programa gali būti keičiama, tikslinama Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu.

41. Iškilę ginčai sprendžiami Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.

________________


 

part_fcfce097c76a4c90a04f13e1895c2365_end

part_b9497e2f002e4896922060873598682a_end

Pakruojo rajono savivaldybės 2022 m.

užimtumo didinimo programos

priedas

 

PAKRUOJO RAJONO SAVIVALDYBĖS 2022 M. UŽIMTUMO DIDINIMO PROGRAMOS ĮGYVENDINIMO

________ KETVIRČIO ATASKAITA

 

2022 m. __________ _____d. Nr. _____

 

Dalyvavusių Pakruojo rajono savivaldybės užimtumo didinimo programoje asmenų skaičius

Pakruojo rajono savivaldybės užimtumo didinimo programą baigusių asmenų skaičius

2022 m. vidutinė vieno asmens dalyvavimo Pakruojo rajono savivaldybės užimtumo didinimo programoje trukmė mėnesiais

2022 metų Pakruojo rajono savivaldybės užimtumo didinimo programoje dalyvavusių asmenų įdarbinimas

Savivaldybės lėšų suma, Eur

Vidutiniškai 1 asmeniui panaudota lėšų, Eur

Nuo metų pradžios

Per _____ ketvirtį

Nuo metų pradžios

Per _____ ketvirtį

Skirta

Pervesta

1

2

3

4

5

6

7

8

9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

_________________________