Herbas

 

PLUNGĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS MERAS

 

POTVARKIS

DĖL PLUNGĖS SPORTO IR REKREACIJOS CENTRO TRENERIŲ DARBO UŽMOKESČIO FONDO SKAIČIAVIMO METODIKOS PATVIRTINIMO

 

2024 m. gruodžio 17 d. Nr. PE-439

Plungė

 

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 25 straipsnio 5 dalimi ir 27 straipsnio 2 dalies 9 punktu:

1. T v i r t i n u Plungės sporto ir rekreacijos centro trenerių darbo užmokesčio fondo skaičiavimo metodiką (pridedama).

2. N u s t a t a u, kad šio potvarkio nuostatos taikomos rengiant 2025 metų Savivaldybės biudžeto projektą ir vėlesnių metų biudžeto projektus.

3. P r i p a ž į s t u netekusiu galios Plungės rajono savivaldybės mero 2023 m. gruodžio 13 d. potvarkį Nr. PE-406 „Dėl Plungės sporto ir rekreacijos centro trenerių darbo užmokesčio fondo skaičiavimo metodikos patvirtinimo“.

 

 

Savivaldybės meras                                                                                             Audrius Klišonis                    

 


 

PATVIRTINTA

Plungės rajono savivaldybės

mero 2024 m. gruodžio  d.

potvarkiu Nr. PE-

 

PLUNGĖS SPORTO IR REKREACIJOS CENTRO TRENERIŲ DARBO UŽMOKESČIO FONDO SKAIČIAVIMO METODIKA

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Plungės sporto ir rekreacijos centro trenerių darbo užmokesčio fondo skaičiavimo metodikos (toliau – Metodika) tikslas – nustatyti bendrą darbo užmokesčio fondo skaičiavimo tvarką, apskaičiuojant Savivaldybės biudžeto lėšas, skiriamas Plungės sporto ir rekreacijos centro (toliau – Centras) treneriams.

 

II SKYRIUS

TRENERIŲ DARBO UŽMOKESČIO FONDO SKAIČIAVIMAS

 

2. Centro trenerių, kurie atsakingi už ugdymo programos įgyvendinimą (be trenerių skirtų užtikrinti baseino veiklą), darbo užmokesčio fondo savarankiškosioms savivaldybės funkcijoms vykdyti skirtos lėšos (DUTSB) apskaičiuojamos naudojant šią formulę: Savivaldybės taryboje pavirtintą maksimalų Centro trenerių etatų skaičių (E) dauginti iš bazinio dydžio (BD) ir dauginti iš koeficiento (R), tai yra DUTSB = 12 × BD × R × (Ksoc):

2.1. Centro trenerių, kurie atsakingi už ugdymo programos įgyvendinimą, pareigybių skaičius, skirtas apskaičiuoti trenerių darbo užmokesčio fondą, kalendoriniams metams (E) nustatomas atsižvelgiant į ugdytinių skaičių Centre, vykdomų ugdymo programų įvairovę ir atsižvelgiant į ugdymo plano poreikius, nustatant reikšmę E – 15,4

2.2. koeficientas (R) nustatomas Savivaldybės administracijos siūlymu, įvertinus Lietuvos Respublikos valstybės ir savivaldybių įstaigų darbuotojų darbo apmokėjimo ir komisijų narių atlygio už darbą įstatymo 7 straipsnio 8 dalies ir 1 priedo nuostatas – 1,32;

2.3. socialinio draudimo koeficientas (Ksoc) apskaičiuojamas taikant teisės aktų nustatytą socialinio draudimo įmokos tarifą, išreikštą vieneto dalimis (tsoc), pagal formulę: ksoc = 1 + tsoc.

 

III SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

3. Pagal šią Metodiką apskaičiavus darbo užmokesčio fondą, gaunamas bazinis įstaigos trenerių, kurie atsakingi už ugdymo programos įgyvendinimą, darbo užmokesčio fondas. Šis bazinis trenerių darbo užmokesčio fondo dydis, priklausomai nuo Savivaldybės biudžeto galimybių, gali būti mažinamas procentais.

4. Gavus papildomų specialiosios tikslinės dotacijos lėšų darbo užmokesčio fondui, Centro trenerių savivaldybės savarankiškosioms funkcijoms vykdyti darbo užmokesčio fondas yra mažinamas proporcingai gautos dotacijos suma.

5. Per biudžetinius metus ši Metodika gali būti keičiama, pasikeitus teisės aktų reikalavimams.

6. Vadovaudamasis šia Metodika, Savivaldybės administracijos Finansų ir biudžeto skyrius apskaičiuoja trenerių bazinį darbo užmokesčio fondą, įvertinęs biudžeto galimybes, ir, jei yra būtinybė, mažina jį atitinkamu procentu.

7. Savivaldybės tarybai patvirtinus Savivaldybės biudžetą, įstaigos vadovas, vadovaudamasis darbo užmokesčiui patvirtintų lėšų suma, tikslina trenerių darbo krūvio paskirstymo sąrašą, kurį derina su Švietimo ir sporto skyriumi, o Finansų ir biudžeto skyriui pateikia pareigybių sąrašą.

8. Trenerių darbo krūvio paskirstymo sąraše Centro vadovas nurodo pareigybes, kvalifikacines kategorijas, profesinio darbo patirtį, etatų skaičių, koeficientus, numatytas priemokas, bendrą koeficientų ir lėšų sumą. Trenerių darbo krūvio paskirstymo sąraše nurodytų pareigybių ir etatų skaičius turi būti toks, kad būtų užtikrintas optimalaus ir kokybiško sportinio ugdymo proceso organizavimas. Naujas trenerių darbo paskirstymo sąrašas rengiamas kiekvienų mokslo metų pradžioje.

_____________________________