isgyaz13

 

PAKRUOJO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

SPRENDIMAS

DĖL PAKRUOJO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIAUS 2017 METŲ VEIKLOS ATASKAITOS PATVIRTINIMO

 

2018 m. balandžio 26 d. Nr. T-125

Pakruojis

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 2 dalies 19 punktu, Pakruojo rajono savivaldybės tarybos 2018 m. sausio 25 d. sprendimu Nr. T-14 „Dėl Pakruojo rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamento patvirtinimo“ patvirtinto Pakruojo rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamento 283 punktu, Pakruojo rajono savivaldybės taryba  nusprendžia:

Patvirtinti Pakruojo rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2017 metų veiklos ataskaitą (pridedama).

Šis sprendimas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.

 

Savivaldybės meras                                                                                                   Saulius Gegieckas                                                                                                 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                          


 

PATVIRTINTA

Pakruojo rajono savivaldybės tarybos

2018 m. balandžio 26 d. sprendimu Nr. T-125 

 

 

PAKRUOJO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIAUS

2017 M. VEIKLOS ATASKAITA

 

I SKYRIUS

BENDROJI DALIS

 

Savivaldybės administracijos direktoriaus funkcijos apibrėžtos Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatyme. Savivaldybės  administracijos direktorius  –  savivaldybės vykdomoji institucija. Įgyvendindamas LR vietos savivaldos įstatymo 29 straipsnio 8 dalies 9 punkto nuostatas ir Pakruojo rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamento 283 punkto nuostatas, savivaldybės administracijos direktorius kartą per metus iki gegužės 1 d. turi atsiskaityti už savo ir savivaldybės administracijos veiklą teikdamas veiklos ataskaitas savivaldybės tarybai ir merui.

Ataskaitiniu laikotarpiu administracijai vadovavo Erika Kižienė, į administracijos direktoriaus pareigas paskirta Pakruojo rajono savivaldybės tarybos 2015 m. balandžio 14 d. sprendimu Nr. T–110.

Administracijos direktorius atlieka šias funkcijas:

1.        Savivaldybės  administracijos direktorius tiesiogiai ir asmeniškai atsako už įstatymų, vyriausybės bei savivaldybės tarybos sprendimų įgyvendinimą savivaldybės teritorijoje jo kompetencijai priskirtais klausimais.

2.        Tiesiogiai įgyvendindamas įstatymus, vyriausybės ir savivaldybės tarybos sprendimus, gali kreiptis į valstybinio administravimo subjektus, leisti įsakymus, privalomus savivaldybės administracijos struktūriniams bei struktūriniams teritoriniams padaliniams – seniūnijoms – ir į struktūrinius padalinius neįeinantiems valstybės tarnautojams bei jam priskirtos kompetencijos klausimais savivaldybės gyventojams ir kitiems savivaldybės teritorijoje esantiems subjektams.

3.        Organizuoja savivaldybės administracijos darbą, tvirtina savivaldybės administracijos struktūrinių ir struktūrinių teritorinių padalinių – seniūnijų – veiklos nuostatus, atsako už vidaus administravimą.

4.      Administruoja asignavimus, savivaldybės tarybos skirtus administracijai.

5.     Savivaldybės tarybos nustatyta tvarka administruoja savivaldybės biudžeto asignavimus, organizuoja savivaldybės biudžeto vykdymą ir atsako už savivaldybės ūkinę bei finansinę veiklą, administruoja savivaldybės turtą.

6.        Įstatymų nustatyta tvarka skiria į pareigas ir iš jų atleidžia savivaldybės administracijos valstybės tarnautojus ir kitus savivaldybės administracijos darbuotojus. Koordinuoja ir kontroliuoja viešąsias paslaugas teikiančių įstaigų darbą, atlieka kitas Valstybės tarnybos įstatymo bei savivaldybės tarybos jam priskirtas personalo valdymo funkcijas (išskyrus įstaigų vadovų priėmimą į pareigas ir atleidimą iš jų bei nuobaudų jiems skyrimą).

7.        Organizuoja savivaldybės tarybos narių ir valstybės tarnautojų mokymą bei jų kvalifikacijos kėlimą. Savivaldybės tarybos veiklos reglamento nustatyta tvarka atsiskaito ir teikia savo veiklos ataskaitas tarybai ir merui.

8.        Savivaldybės tarybos veiklos reglamento nustatyta tvarka ir terminais, bet ne rečiau kaip kartą per metus, informuoja savivaldybės gyventojus apie savo veiklą.

2015 m. balandžio 30 d. Pakruojo rajono savivaldybės tarybos sprendimu Nr. T–157 Pakruojo rajono savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotoju paskirtas Marius Senulis.

Administracijos direktoriaus pavaduotojas atlieka šias funkcijas:

1. Koordinuoja ir kontroliuoja kuruojamų savivaldybės administracijos struktūrinių padalinių bei struktūrinius padalinius neįeinančių valstybės tarnautojų veiklą.

2. Vykdo:

2.1. Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymų vykdymo kontrolę;

2.2. Savivaldybės kontrolieriaus rekomendacijų vykdymo kontrolę.

3. Dalyvauja viešųjų pirkimų komisijų darbe.

4. Dalyvauja atrankos ir vertinimo komisijų darbe, skiriant ir atleidžiant įstaigų vadovus, padalinių vadovus, kitus savivaldybės administracijos valstybės tarnautojus, darbuotojus, dirbančius pagal darbo sutartį;

5. Koordinuoja savivaldybėje veikiančių nevyriausybinių organizacijų veiklą;

6. Dalyvauja įvairių komisijų ir darbo grupių darbe;

7. Organizuoja, koordinuoja ir kontroliuoja institucijos mobilizacijos plano rengimą, mobilizacijos plano vykdymą, valstybinių mobilizacinių ir priimančios šalies paramos teikimo užduočių ir mobilizacinių nurodymų vykdymą, vadovauja savivaldybės mobilizaciniam štabui, yra savivaldybės ekstremalių situacijų operacijų centro koordinatorius.

 8. Eina savivaldybės administracijos direktoriaus pareigas ir vykdo savivaldybės administracijos direktoriaus pareigybės aprašyme numatytas funkcijas savivaldybės administracijos direktoriaus atostogų ar ligos metu, taip pat, kai jis laikinai negali eiti pareigų dėl kitų priežasčių;

9. Vykdo savivaldybės administracijos direktoriaus pavedimus.

10. Savivaldybės administracijos direktoriaus  pavaduotojas atsako už šiame pareigybės aprašyme išvardytų funkcijų vykdymą.

 

II SKYRIUS

PAKRUOJO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS STRUKTŪRA

 

Personalo valdymas

 

Pakruojo rajono savivaldybės tarybos 2015 m. rugpjūčio 27 sprendimu Nr. T-257 „Dėl Pakruojo rajono savivaldybės administracijos valstybės tarnautojų pareigybių ir darbuotojų, dirbančių savivaldybės administracijoje pagal darbo sutartis, didžiausio leistino skaičiaus nustatymo“ buvo nustatytas didžiausią leistinas pareigybių  skaičių – 194, iš jų: valstybės tarnautojų pareigybių – 74, darbuotojų, dirbančių savivaldybės administracijoje pagal darbo sutartis, pareigybių – 120.

Iki 2017 m. gruodžio 31 d. Pakruojo rajono savivaldybės administracijos (toliau – administracija) pareigybių sąraše 74 etatai valstybės tarnautojų ir 112,75 etato darbuotojų, dirbančių administracijoje pagal darbo sutartis. Užimtų pareigybių buvo 176,75, laisvų – 10. 

Tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, darbo užmokestis

 

Duomenys apie valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, darbo užmokestį, išeitines išmokas, kompensacijas už nepanaudotas atostogas bei priemokos už papildomų darbų atlikimą pateikti 1 lentelėje

  1 lentelė

Išmoka

Valstybės tarnautojai,

tūkst. Eur

Darbuotojai, dirbantys pagal darbo sutartis,

tūkst. Eur

Darbo užmokestis

676,1

346,4

Išeitinės išmokos

1,7

0,00

Kompensacijos už nepanaudotas atostogas

4,2

2,5

Priemokos už papildomų darbų atlikimą

21,2

5,2

  Apskaitos skyriaus informacija

 

 

 

 

Pokyčiai struktūroje

 

2017 metais Pakruojo rajono savivaldybės administracijoje sujungus 2 skyrius suformuotas Teisės ir civilinės metrikacijos skyrius, Civilinės metrikacijos ir archyvų poskyris bei Informacinių technologijų poskyris.

Švietimo skyriuje įsteigta tarpinstitucinio bendradarbiavimo koordinatoriaus pareigybė. 

Nuo 2017 m. liepos mėn. 17 d. pasikeitė Pakruojo rajono savivaldybės administracijos Centralizuoto vidaus audito skyrius darbuotojai. Skyriuje dirba vienas darbuotojas – skyriaus vyriausiasis specialistas, kuriam pavesta atlikti skyriaus vedėjo funkcijas.

Iš viso 2017 metais buvo skelbta konkursų eiti pareigas savivaldybės administracijoje – 7.

 

III SKYRIUS

DARBAS KOMISIJOSE, DARBO GRUPĖSE

 

Administracijos direktorė Erika Kižienė vadovavo:

·        sudarytoms komisijoms: Medžioklės vienetų sudarymo ir jų ribų pakeitimo; Ekstremaliųjų situacijų; Kultūros centrų akreditavimo; Atminimo ir istorinių datų įamžinimo; 2009 m. balandžio 1 d. nuomos (Pakruojo dvaro sodyba) sutarties Nr. SA-4-09-35 vykdymo priežiūros,

·       darbo grupėms: Pakruojo rajono savivaldybės 2017-2019 metų strateginio veiklos plano parengimo, įgyvendinimo stebėsenos; Pakruojo rajono bendrojo ugdymo mokyklų tinklo pertvarkos 2016-2020 metų bendrojo plano projekto rengimo.

Buvo Pakruojo rajono savivaldybės privatizavimo komisijos; 2014-2020 m. Pakruojo miesto tikslinės  teritorijos vystymo programos įgyvendinimo priežiūros darbo grupės; Pakruojo rajono savivaldybės vietinės rinkliavos už komunalinių atliekų surinkimą ir atliekų tvarkymą nuostatų ir  Pakruojo rajono savivaldybės rinkliavos ar kitos įmokos už komunalinių atliekų surinkimą iš atliekų turėtojų ir atliekų tvarkymą dydžio nustatymo metodikos projektų paruošimo ir pristatymo savivaldybės tarybai darbo grupių narė.

Administracijos direktorės pavaduotojas Marius Senulis vadovavo:

·       sudarytoms komisijoms: Pasiūlymų antrojo laipsnio valstybinėms pensijoms teikti; Smulkaus ir vidutinio verslo rėmimo fondo priežiūros; Turto vertės nustatymo; Pasiūlymams valstybės ir savivaldybės turto klausimais teikti; Viešųjų darbų organizavimo ir darbdavių atrankos; Viešųjų darbų kontrolės ir kitų su administracijos veikla ir funkcijų vykdymu susijusioms komisijoms,

·       darbo grupėms: Gražiausiai tvarkomos sodybos ir aplinkos konkurso organizavimo; naujų vietinio priemiestinio keleivių vežimo maršrutų poreikiui nagrinėti.

Buvo AB „Pakruojo autotransportas“, UAB „Pakruojo šiluma“, UAB „Pakruojo komunalininkas“ ir UAB „Pakruojo vandentiekis“ valdybų narys.

 

Savivaldybės ekstremaliųjų situacijų komisijos (pirmininkė E. Kižienė) ir ekstremaliųjų situacijų operacijų centro (koordinatorius M. Senulis) veiklos organizavimas

 

2017 metais įvyko 5 Pakruojo rajono savivaldybės ekstremaliųjų situacijų komisijos (toliau – ESK) prevenciniai posėdžiai pagal metinį civilinės saugos veiklos priemonių planą. ESK posėdžiuose buvo sprendžiami klausimai, kaip išvengti galimo staigaus pavasarinio polaidžio, aptartos gamtinio pobūdžio gaisrų prevencinės priemonės, nagrinėta, ar civilinės saugos sistemos pajėgos, avarinės tarnybos ir kiti ūkio subjektai yra pasiruošę likviduoti iškilusius  ekstremaliuosius įvykius ar situacijas.

2017 m. buvo suorganizuotas ir pravestas vienas ESK posėdis ,,Dėl Pakruojo miesto Ateities gatvės būklės“. Dėl šio atvejo, nesant kritinės ribos, nurodytos Ekstremaliųjų įvykių kriterijų sąraše, ekstremalusis įvykis ar situacija neskelbti. Siekiant išvengti ekstremaliojo įvykio, buvo nutarta, pasinaudojant pasirašyta Pagalbos įvykių, ekstremaliųjų įvykių ir ekstremaliųjų situacijų atvejais sutartimi, skubos tvarka pirkti remonto darbų paslaugą ir kreiptis į rajono savivaldybės eismo saugumo komisiją dėl sunkiasvorių transporto priemonių judėjimo apribojimo.

                      Visi ESK posėdžių metu priimti sprendimai ar nutarimai buvo įgyvendinti.

                      Per 2017 m. savivaldybės ESOC buvo suaktyvintas 2 kartus: dėl civilinės saugos mokymų ir savivaldybės lygio stalo pratybų.

Atminimo ir istorinių datų įamžinimo komisijos veikla (pirmininkė E. Kižienė)

Komisija į posėdžius rinkosi 5 kartus. Svarstyti klausimai dėl J. Juzeliūno, A. Ražausko, A. Kisieliaus atminimo įamžinimo. Įamžintas Lietuvos nepriklausomybės akto signataro A. Ražausko atminimas: Žvirbloniuose atidengtas atminimo akmuo, visuomenė pakviesta į popietę paminėti A. Ražausko atminimą. Parengtas ir įvykdytas Lietuvos valstybės atkūrimo 100-mečio renginių planas. Organizuojami Garbės piliečių atminimo sienelės projekto rengimo darbai, kitų atmintinų datų paminėjimo planai.                         

Pakruojo rajono siūlomų spausdinti leidinių įvertinimo komisijos veikla

(E. Kižienė komisijos narė)

 

Komisijos siūlymu rašytojo Juozo Paukštelio literatūrinė premija įteikta 17-ajai premijos laureatei Rasai Aškinytei už romaną „Glesum“. Laureatė lankėsi rašytojo Juozo Paukštelio gimtinėje – Titonių kaime, susitiko su Balsių pagrindinės mokyklos bendruomene ir Pakruojo miesto visuomene. Pakruojo rajono siūlomų spausdinti leidinių įvertinimo komisija apsvarsčiusi du prašymus dėl paramos leidiniams išleisti pateikė pasiūlymus dėl dalinio leidybos finansavimo. Siūloma skirti iš viso 1 300 eurų.

 

Smulkaus ir vidutinio verslo rėmimo fondo priežiūra (pirmininkas M. Senulis)

 

2017 m. Pakruojo rajono savivaldybės biudžete smulkiajam ir vidutiniam verslui remti buvo skirta 20 000 Eur. Atsiradus poreikiui papildomai skirta 10 000 Eur.

Pakruojo rajono savivaldybės smulkiojo ir vidutinio verslo rėmimo komisija 2017 m. skelbė du kvietimus teikti paraiškas gauti finansinę paramą iš Pakruojo rajono savivaldybės pažangaus verslo ir žemės ūkio kūrimo, švarios ir saugios aplinkos išsaugojimo programos lėšų skirtų smulkiajam ir vidutiniam verslui remti. Pirmuoju kvietimu gauta 13 paraiškų, iš kurių 11 buvo skirta parama už 22 960,90 Eur. Antruoju kvietimu gautos 3 paraiškos, iš jų 2 skirta parama už 5 420,60 Eur.

      2017 m. iš viso panaudota 28 381,50 Eur smulkiajam ir vidutiniam verslui remti iš Pakruojo rajono savivaldybės pažangaus verslo ir žemės ūkio kūrimo, švarios ir saugios aplinkos išsaugojimo programos lėšų.

 

Pakruojo rajono savivaldybės administracijos komisijos pasiūlymams socialinio būsto nuomos klausimais teikti veikla (pirmininkas M. Senulis)

 

Rengtos, derintos ir administruotos socialinio būsto nuomos sutartys, gyvenamųjų patalpų nuomos sutartys; vadovaujantis sudarytomis nuomos sutartimis, skaičiuotas nuomos mokestis, tvarkyta patalpų (pastatų) ir nuomininkų apskaita bei kontroliuotas šių sutarčių sąlygų vykdymas:

·         galiojančių socialinio būsto, gyvenamųjų patalpų nuomos sutarčių skaičius: 2017 m. sausio 1 d. – 168; 2017 m. gruodžio 31 d. – 171;

·         2017 metais socialiniai būstai buvo suteikti 16 asmenų (šeimų);

·        2017 metais buvo pratęstos socialinio būsto nuomos sutartys 13 asmenų ir šeimų; nutrauktos 32 socialinio būsto nuomos sutartys.

Organizuotas asmenų ir šeimų prašymų bei prie prašymų pridedamų dokumentų dėl įrašymo į asmenų ir šeimų, turinčių teisę į paramą būstui išsinuomoti, sąrašus nagrinėjimas. Sudaromas ir tikslinamas asmenų ir šeimų, turinčių teisę į paramą būstui išsinuomoti, sąrašas:

·       2017 m. sausio 1 d. sąraše buvo 122 asmenys ir šeimos;

·      2017 m. gruodžio 31 d. sąraše buvo 103 asmenys ir šeimos pagal požymius: jaunos šeimos – 22; šeimos, auginančios tris ar daugiau vaikų (įvaikių) – 6; buvę našlaičiai ar be tėvų globos likę asmenys – 8; neįgalūs asmenys ir šeimos, kuriose yra neįgalūs asmenys – 17; asmenys ir šeimos, neturintys išvardintų požymių – 48; socialinių būstų nuomininkai, turintys teisę į socialinio būsto pagerinimą – 2;

·      2017 m. 7 (septynioms) šeimoms buvo išduotos pažymos dėl teisės į valstybės paramą būstui įsigyti;

·      2017 m. 2 (dviem) šeimoms buvo paskaičiuota ir mokama būsto nuomos mokesčio dalies kompensacija.

Vykdyta savivaldybės nuomojamo būsto fondo plėtra didinant galimybes šeimas ir asmenis, turinčius teisę į paramą būstui išsinuomoti, aprūpinti būstu. 2017 metais nupirkti 7 (septyni) būstai, kurių paskirtis „socialinis būstas“.

 

           Gražiausiai tvarkos sodybos ir aplinkos konkurso organizavimo
darbo grupės veikla (pirmininkas M. Senulis)

 

2017 m. Pakruojo rajono savivaldybė organizavo tradicinį Gražiausiai tvarkomos sodybos ir aplinkos konkursą. Konkursui organizuoti 2017 m. birželio 8 d. mero potvarkiu MV-28 sudaryta darbo grupė. Spalio 13 d. Pakruojo sinagogoje įvyko Gražiausiai tvarkomos sodybos ir aplinkos konkurso nugalėtojų paskelbimo šventė.

 

Pakruojo rajono savivaldybės vietinės rinkliavos už komunalinių atliekų surinkimą ir atliekų tvarkymą nuostatų ir  Pakruojo rajono savivaldybės rinkliavos ar kitos įmokos už komunalinių atliekų surinkimą iš atliekų turėtojų ir atliekų tvarkymą dydžio nustatymo metodikos projektų paruošimo ir pristatymo savivaldybės tarybai darbo grupės veikla

(E. Kižienė darbo grupės narė)

 

Pakruojo rajono savivaldybės tarybos 2017 m. kovo 30 d. sprendimu Nr. T-102 ,,Dėl Pakruojo rajono savivaldybės vietinės rinkliavos už komunalinių atliekų surinkimą iš atliekų turėtojų ir atliekų tvarkymą dydžio nustatymo metodikos ir  Pakruojo rajono savivaldybės vietinės rinkliavos už komunalinių atliekų surinkimą ir tvarkymą nuostatų patvirtinimo“ patvirtinti Vietinės rinkliavos už komunalinių atliekų surinkimą ir tvarkymą nuostatai. Nuo 2017 m. balandžio 1 d.  Pakruojo rajono savivaldybėje  vietinės rinkliavos įmoka už komunalinių atliekų surinkimą iš atliekų turėtojų ir atliekų tvarkymą  susideda iš pastoviosios ir kintamosios dedamųjų. Netikslumai Gyventojų ir nekilnojamojo turto registruose  kėlė sumaištį administruojant rinkliavą. Rinkliava paskaičiuota 22,9 tūkst. fizinių asmenų ir 537 juridiniams asmenims. Priskaičiuota rinkliavos suma siekė 743 tūkst. Eur, per kalendorinius metus surinkta daugiau kaip 500 tūkst. Eur.

 

Viešųjų darbų organizavimo ir darbdavių atrankos komisijos veikla

(pirmininkas M. Senulis)

 

Viešųjų darbų organizavimas buvo vykdomas iki 2017-06-30, Užimtumo didinimo programa  – nuo 2017-07-01 d.

Lietuvos Respublikos Socialinės apsaugos ir darbo ministras 2016 m. gruodžio 30 d. įsakymu Nr. A1-701 „Dėl Valstybės biudžeto specialių tikslinių dotacijų savivaldybių biudžetams 2017 metais paskirstymo savivaldybių administracijoms patvirtinimo“ patvirtino Valstybės biudžeto specialių tikslinių dotacijų savivaldybių biudžetams 2017 metais paskirstymą savivaldybių administracijoms. Pakruojo rajono savivaldybės administracijai 2017 m. dalyvauti rengiant ir įgyvendinant darbo rinkos politikos priemones ir gyventojų užimtumo programas skirta 128 100,00 Eur.

Į 2017 m. I pusmečio viešųjų darbų programą buvo nukreipta 60 ieškančių darbo asmenų (vidutinė darbo trukmė 2 mėn.).

Lietuvos Respublikos užimtumo įstatymo nauja redakcija įsigaliojo nuo 2017-07-01 d. (LR užimtumo rėmimo įstatymas galiojo iki 2017-06-30 d.)

 Į 2017 m. II pusmečio užimtumo didinimo programą buvo nukreipti 58 programos dalyviai (vidutinė darbo trukmė iki 4 mėn.).

Per 2017 m. I  pusmetį Pakruojo rajono savivaldybės administracijos Viešųjų darbų organizavimo ir darbdavių atrankos komisija organizavo 4 posėdžius. Buvo organizuotas viešųjų darbų konkursas darbo ieškantiems asmenims.

Per 2017 m. II  pusmetį Pakruojo rajono savivaldybės administracijos Užimtumo didinimo programos organizavimo ir atrankos komisija organizavo 3 posėdžius. Buvo organizuotas užimtumo didinimo programos konkursas.

Per 2017 m. I pusmetį Pakruojo rajono savivaldybės administracijos Viešųjų darbų kontrolės komisija atliko 8 darbdavių, vykdančių viešuosius darbus pagal programą,  patikrinimus. Per 2017 m. II pusmetį Pakruojo rajono savivaldybės administracijos Užimtumo didinimo programos kontrolės komisija atliko 8 darbdavių, vykdančių užimtumo didinimo, patikrinimus.

 

IV SKYRIUS

DOKUMENTŲ VALDYMAS

 

              Per 2017 metus Pakruojo rajono savivaldybės administracijoje ir Pakruojo rajono savivaldybėje buvo gauti 8 966 dokumentai, o išsiųsta 4 118.

Administracijos direktoriaus įsakymų, priimtų 2017 metais, analizė

 

2017 metais Savivaldybės administracijos direktoriaus pasirašytus 906 įsakymus veiklos organizavimo klausimais (iš jų 18 norminiai teisės aktai) galima suskirstyti į 8 grupes (žr. 2 lentelę).

   2 lentelė

Priimto įsakymo tema, sprendžiami klausimai

Priimtų įsakymų skaičius

Procentas nuo bendro skaičiaus

Socialinė parama. Laikinosios globos ir rūpybos nustatymas ir panaikinimas, asmenų apgyvendinimas globos namuose, socialinės rizikos šeimų apskaita, minimalios priežiūros skyrimas

143

16

Kraštotvarka, paveldosauga, statyba. Žemės naudojimo sąlygų nustatymas, žemės sklypų projektų tvirtinimas, sklypų ribų nustatymas, detaliųjų ir techninių planų rengimas ir tvirtinimas, adresų ir numerių objektams suteikimas

159

19

Finansai. Biudžetinių ir viešųjų įstaigų, kontroliuojamų įmonių ir organizacijų ataskaitų teikimo terminų tvirtinimas; Savivaldybės biudžeto programų sąmatų ir pažymų formų tvirtinimas; Lėšų skyrimas projektų kofinansavimui; Finansinių ataskaitų rinkinio tvirtinimas; Kreditų paskirstymas; Programų lėšų paskirstymas

52

5

Administracijos, savivaldybės įmonių ir įstaigų veikla. Įgaliojimų suteikimas, atstovų delegavimas, atsakingų asmenų skyrimas, komisijų sudarymas, civilinės saugos ir ekologijos klausimai, pirkimo procedūrų sudarymas, nutraukimas, pretenzijų nagrinėjimas, įsakymų pakeitimai, patikslinimai ir panaikinimai, AB ir UAB įstatų tvirtinimas, viešųjų darbų projektų tvirtinimas

245

27

Tvarkų, programų tvirtinimas. Tvarkų, aprašų, planų, programų tvirtinimas, kuro normų automobiliams nustatymas, licencijų, leidimų išdavimas, pratęsimas, autobusų maršrutų nustatymas, leidimas naudoti tarnybinį automobilį

72

8

Butai. Butų gavimo eilių nustatymas, gyvenamųjų patalpų suteikimas, nuoma, daugiabučių namų administravimas, kūrenimo sezono klausimai

164

18

Turtas. Turto perdavimas, priėmimas, nurašymas.

39

4

Švietimas. Metinės mokyklų veiklos programos, strateginiai, ugdymo planai, įkainių už brandos egzaminų vykdymą tvirtinimas, NVŠ administravimas.

32

3

Teisės ir civilinės metrikacijos skyriaus informacija

 

Direktoriaus pasirašytų sutarčių analizė

 

Per 2017 metus pasirašytos 567 sutartys, kurios skirstomos į šias grupes (žr. 3 lentelę):

  3 lentelė

Sutarčių grupių pavadinimai

Pasirašytų sutarčių skaičius

Sutartys dėl prekių ir paslaugų pirkimo, paramos teikimo, detaliųjų teritorijų planavimo ir organizavimo

277

Sutartys dėl savivaldybės turto perdavimo pasitikėjimo teise kitiems juridiniams asmenims ir turto perdavimo panaudos ar paslaugos pagrindu

37

Komunalinių paslaugų teikimo, projekto vykdymo priežiūros, statybos rangos, projektų techninės priežiūros, tyrinėjimo ir projektavimo sutartys

30

Sutartys dėl gyvenamųjų patalpų nuomos

3

Savivaldybės vardu sudaromos bendradarbiavimo sutartys su kitomis savivaldybėmis, kitų šalių institucijomis

19

Sutartys, kurių pagrindu savivaldybės biudžeto lėšos skiriamos nevyriausybinėms organizacijoms

60

Sutartys dėl paskolų ėmimo ir teikimo, garantijų suteikimo ir laidavimo kreditoriams ir savivaldybių kontroliuojamų įmonių imamas paskolas

8

Sutartys, kurios vykdomos iš Europos Sąjungos lėšų

14

Visuomenės aptarnavimo ir keleivių vežimo autobusais sutartys

27

Valstybės ir savivaldybės biudžeto lėšų naudojimo ir skyrimo sutartys

285

Teisės ir civilinės metrikacijos skyriaus informacija

 

Civilinės būklės aktų įrašų analizė

 

Informacija apie civilinės būklės aktų įrašus pateikiama 4 lentelėje.

                4 lentelė

Nr.

Akto įrašo pavadinimas

Akto įrašų skaičius

1.

Gimimo

199

2.

Santuokos

135

3.

Ištuokos

54

4.

Mirties

306

5.

Civilinės būklės akto įrašo pakeitimo ar papildymo įrašai

52

             Civilinės metrikacijos ir archyvų poskyrio informacija

 

 

 

            Pripažinta (nuginčyta, nustatyta) tėvystė                               – 84.

            Įvaikinta                                                                                  – 0.

            Sudarytos ištaisymo (atkūrimo, anuliavimo) bylos                 – 10.

            Sudarytos vardo, pavardės, tautybės pakeitimo bylos           – 10.

            Užregistruoti prašymai dėl pakartotinių dokumentų gavimo – 620.

 

V SKYRIUS

VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ ANALIZĖ

 

Pakruojo rajono savivaldybės administracijos 2016–2017 metais vykdytų viešųjų pirkimų suvestinė pateikiama 5 lentelėje:

5 lentelė

Pirkimo objekto rūšis

Pirkimų vertė, Eur

Pirkimų skaičius, vnt.

2017 m.

2016 m.

2017 m.

2016 m.

Prekės

433 432,72

584 498,82

250

225

Paslaugos

565 544,45

462 625,32

280

204

Darbai

3 333 229,20

1 671 532,95

63

53

Iš viso:

4 332 206,37

2 718 657,09

593

482

 Strateginės plėtros ir statybos skyriaus informacija

Pakruojo rajono savivaldybės administracijos 2016–2017 metais vykdytų viešųjų pirkimų suvestinė pagal pirkimo būdą (žr. 6, 7 ir 8 lenteles):

 

6      lentelė. Viešieji pirkimai įvykdyti supaprastinto atviro konkurso ar atviro konkurso būdu

Pirkimo objekto rūšis

Pirkimų vertė, Eur

Pirkimų skaičius, vnt.

2017 m.

2016 m.

2017 m.

2016 m.

Prekės

-

284.669,17

-

1

Paslaugos

77.254,65

116.782,51

11

11

Darbai

2.340.092,12

377.233,81

5

2

Iš viso:

2.417.346,77

778.685,49

16

14

Strateginės plėtros ir statybos skyriaus informacija

7      lentelė. Viešieji pirkimai įvykdyti apklausos būdu, derybų būdu

Pirkimo objekto rūšis

Pirkimų vertė, Eur

Pirkimų skaičius, vnt.

2017 m.

2016 m.

2017 m.

2016 m.

Prekės

373 663,19

280 637,33

241

219

Paslaugos

437 102,83

344 304,90

259

192

Darbai

993 137,08

1 294 299,14

58

51

Iš viso:

1 803 903,10

1 919 241,37

558

462

Strateginės plėtros ir statybos skyriaus informacija

 

8        lentelė. Per CPO (Centrinę perkančiąją organizaciją) atlikti viešieji pirkimai

Pirkimo objekto rūšis

Pirkimų vertė, Eur

Pirkimų skaičius, vnt.

2017 m.

2016 m.

2017 m.

2016 m.

Prekės

59 769,53

19 192,32

9

5

Paslaugos

51 186,97

1 537,91

10

1

Darbai

-

-

-

-

Iš viso:

110 956,50

20 730,23

19

6

  Strateginės plėtros ir statybos skyriaus informacija

VI SKYRIUS

PROJEKTŲ ĮGYVENDINIMAS

 

Administracijos direktorius koordinuoja savivaldybėje ES lėšomis įgyvendinamus projektus, atlieka projektų planavimo darbus, atsako už vykdomų projektų įgyvendinimą.

2017 m. sėkmingai pradėti įgyvendinti projektai, finansuojami iš  2014–2020 metų ES struktūrinių fondų lėšų, tęsiami pradėti pasirengimo darbai. 2017 m. laiku ir kokybiškai buvo parengta ir pateikta 10 paraiškų finansuoti iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų, pasirašyta 11 finansavimo sutarčių ir projektai yra įgyvendinami, pateikti 2 projektiniai pasiūlymai, baigti įgyvendinti  3 projektai, vykdyti kiti pasirengiamieji darbai – vykdyti viešieji pirkimai dėl investicijų projektų, techninių projektų, energijos vartojimo auditų parengimo paslaugų pirkimo. Informacija apie projektų įgyvendinimą pateikta 9 lentelėje.

 

9 lentelė

Eil. Nr.

Projekto pavadinimas

Įgyvendinimas

Pastabos

1.

Kraštovaizdžio būklės gerinimas Pakruojo rajono savivaldybės teritorijoje

(I etapas)

Įgyvendintas

Nugriauti du bešeimininkiai apleisti pastatai Pakruojo rajono savivaldybės Padubysio k. bei Plaučiškių k. ir sutvarkyta aplinka aplink juos, kuria gali naudotis vietos bendruomenės.

 

2.

Pakruojo žydų sinagogos pastato tvarkyba ir pritaikymas kultūros ir viešosioms reikmėms

Įgyvendintas

Sutvarkytas Pakruojo žydų sinagogos pastatas pritaikytas Pakruojo rajono savivaldybės Juozo Paukštelio viešosios bibliotekos veiklai.

 

3.

Pakruojo „Žemynos“ pagrindinės mokyklos pastato Pakruojyje, P. Mašioto g. 45, rekonstravimas

Įgyvendintas

 

Rekonstruota Pakruojo „Žemynos“ pagrindinė mokykla (pakeisti šalto ir karšto vandentiekio ir nuotekų vamzdynai, įrengti sanitariniai mazgai neįgaliesiems, lietaus nuotekų tinklai, pakeistas šiluminis punktas, vėdinimo sistema, elektros apšvietimo ir jėgos tinklai, įrengtos gaisrinės signalizacijos bei evakuacijos valdymo sistemos, atlikti visų vidaus patalpų, išskyrus valgyklos ir holo patalpas, apdaila, pakeista grindų danga), sumažintas pastato nusidėvėjimas, prailginta jo gyvavimo trukmė, pagerintos higieninės ir darbo sąlygos moksleiviams ir mokyklos darbuotojams.

 

4.

Pakruojo rajono Linkuvos gimnazijos pastato Linkuvoje, Gimnazijos g. 32, rekonstravimas

Įgyvendintas

 

Sutvarkyti kabinetai Pakruojo r. Linkuvos gimnazijoje (įrengtos grindys paklojant PVC dangą, atliktas sienų, lubų dažymas).

 

2017 m. pateiktos paraiškos

5.

Pakruojo gaisrinės pastato tvarkyba ir pritaikymas viešosioms ir kultūros reikmėms

Parengtas techninis projektas

Planuojama sutvarkyti ir viešosioms ir kultūros reikmėms pritaikyti Pakruojo senosios gaisrinės pastatą

6.

Pėsčiųjų ir dviračių takų įrengimas Pakruojo rajono L. Giros gatvėje

Pasirašyta rangos sutartis, pradėti vykdyti darbai

Planuojama įrengti pėsčiųjų ir dviračių taką Pakruojo miesto L. Giros g. (0,63 km).

 

7.

Viešosios infrastruktūros sutvarkymas Pakruojo rajono Dvariškių kaime

 

Rengiamas techninis projektas

Planuojama sutvarkyti ir pritaikyti paslaugų centro veiklai pastatą, esantį Kruojos g. 45, Dvariškių kaime.

8.

Viešosios infrastruktūros sutvarkymas Pakruojo rajono Pašvitinio sen. Pamūšio kaime

 

Rengiamas techninis projektas

Planuojama sutvarkyti ir pritaikyti paslaugų centro veiklai pastatą, esantį Mokyklos g. 12, Pamūšio kaime.

9.

Viešosios infrastruktūros sutvarkymas Pakruojo rajono Žeimelio miestelyje

Parengtas techninis projektas

Planuojama rekonstruoti Žeimelio gimnazijos patalpas, pritaikant jas kaimo bendruomenių poreikiams.

10.

Bendrojo lavinimo ugdymo įstaigų, mokymosi ir ugdymo aplinkų atnaujinimas ir plėtra Pakruojo rajono savivaldybės teritorijoje

Pateikta paraiška

Planuojama įkurti modernias kūrybiškumą skatinančias edukacines erdves Pakruojo rajono Linkuvos, Žeimelio gimnazijose bei Pakruojo „Žemynos“ pagrindinėje mokykloje.

11.

Neformaliojo švietimo infrastruktūros, esančios L. Giros g. 4, Pakruojis, tobulinimas

Pateikta paraiška

Planuojama atlikti remonto darbus, perplanuoti dalį patalpų, atnaujinti inžinerines sistemas, vidaus elektros tinklus bei įrengti salę, pastate esančiame L. Giros g. 4, Pakruojis. Įgyvendinus projektą, pastatas bus pritaikytas J. Pakalnio muzikos mokyklos ir jos padalinio Atviro jaunimo centro reikmėms.

12.

Linkuvos vaikų lopšelio darželio „Šaltinėlis“ pastato modernizavimas

Pateikta paraiška

Planuojama atlikti dviejų Linkuvos lopšelio darželio „Šaltinėlis“ ugdymo grupių ir joms priskiriamų erdvių kapitalinio remonto darbus perplanuojant dalį patalpų, įsigyti naujus baldus bei interaktyvią įrangą.

13.

Pakruojo rajono sporto centro pagrindinio pastato, esančio Statybininkų g. 3, Pakruojo m., remontas

Pateikta paraiška

Planuojama Pakruojo rajono sporto centro pastate įrengti sutapdintą stogą.

14.

Linkuvos m. kompleksiškas atnaujinimas ir plėtra

Pateikta paraiška

Bus rekonstruotas Linkuvos m. viešasis tualetas, įrengti pėsčiųjų ir dviračių takai, šaligatviai, apšvietimas, sutvarkyta teritorija prie kultūros rūmų, pastatyta scena (stoginė), atnaujinta mažoji infrastruktūra papildant ją naujais elementais, sutvarkyta teritorija prie gimnazijos.

2017 m. pasirašytos finansavimo sutartys – projektai įgyvendinami

15.

Pakruojo m. Vienybės aikštės, prieigų prie jos sutvarkymas ir pritaikymas bendruomeniniams ir verslo poreikiams“ –

2017-06-28 pasirašyta rangos sutartis su AB „Pakruojo arka“

 

Statybos darbai vykdomi

Bus pakeista nesaugi aikštės ir jos prieigų danga, sutvarkytas aikštės apželdinimas, renovuoti aikštės apšvietimo tinklai, atnaujinta mažoji infrastruktūra, įrengta lietaus nuotekų nuvedimo sistema bei fontanas.

16.

Pakruojo miesto Kęstučio gatvės rekonstrukcija“ – projekto įgyvendinimo metu

2017 m. kovo 31 d. pasirašyta rangos sutartis su VĮ „Kelių priežiūra“

 

 Statybos darbai vykdomi

Planuojama rekonstruoti Pakruojo miesto Kęstučio gatvę (0,32 km.). Projektas įtrauktas į integruotų teritorijų vystymo programą.

17.

Socialinio būsto fondo plėtra Pakruojo rajono savivaldybės teritorijoje“ –

2017 m. įsigyti 8 butai

Planuojama įsigyti 20 socialinių būstų su viryklėmis.

18.

Vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo infrastruktūros plėtra ir rekonstravimas Pakruojo r. sav.“

 

Planuojama pastatyti vandens gerinimo įrenginį Rozalimo mstl., sudaryti galimybę gyventojams prisijungti prie vandentiekio ir nuotekų tinklų.

19.

Pakruojo „Atžalyno“ gimnazijos modernizavimas“ –

Statybos darbai vykdomi

Planuojama įrengti 100 vietų valgyklą, sutvarkyti virtuvės patalpas, įrengti 8 tualetus, sutvarkyti karšto vandens tiekimo sistemą, įsigyti reikalingą virtuvės įrangą.

20.

Linkuvos socialinių paslaugų centro infrastruktūros atnaujinimas ir paslaugų plėtra“

Rengiamas techninis projektas

Numatoma rekonstruoti dalį pastato, esančio adresu Parko g. 4, Linkuva

21.

Pakruojo m. Laisvės aikštės sutvarkymas ir pritaikymas bendruomeniniams ir verslo poreikiams“

Parengtas techninis projektas

Bus pakeista Pakruojo m., Laisvės a. danga, įrengtas apšvietimas, įrengta automobilių stovėjimo aikštelė, atnaujinta mažoji infrastruktūra, įrengta lietaus nuotekų nuvedimo sistema.

22.

Kompleksinės paslaugos šeimai Pakruojo rajone“ 

Paslaugos teikiamos

Numatoma teikti kompleksines paslaugas asmeniui (šeimai), numatyta teikti 140 asmenų (dalyvauja 211 asmenų). Numatoma įkurti bendruomeninius šeimos namus, kuriuose bus koordinuojamas, organizuojamas ir užtikrinamas paslaugų asmenims (šeimoms) teikimas, teikiama informacija apie visas savivaldybės teritorijoje teikiamas paslaugas asmeniui (šeimai), tarpininkaujama tarp paslaugų teikėjų ir gavėjų.

23.

Savivaldybes jungiančios turizmo informacinės infrastruktūros plėtra Šiaulių regione“

 

Planuojama pastatyti 54 informacinius kelio ženklus bei 37 informacinius stendus Pakruojo rajono savivaldybės teritorijoje.

24.

Mokinių skaitymo gebėjimo gerinimas Pakruojo rajono Balsių, Klovainių, Rozalimo ir „Žemynos" pagrindinėse mokyklose“ 

 

Planuojama įdiegti inovatyvias ugdymo organizavimo formas bei teikti ugdymosi pagalbą mokiniams, įdiegti Lietuvių kalbos dalyko modulius, teikti konsultacijas ir pagalbą mokiniams.

25.

Mokinių bendrojo ugdymo pasiekimų gerinimas Pakruojo rajono Linkuvos, Žeimelio gimnazijose, Lygumų ir Pašvitinio pagrindinėse mokyklose“.

 

Planuojama įdiegti virtualias ugdymo(si) aplinkas bendrojo ugdymo mokyklose, įsigyti materialinę bazę būtiną virtualių ugdymo(si) aplinkų diegimui, įdiegti virtualią ugdymo aplinką, vykdyti jos priežiūra ir pritaikymą

2017 m. pateikti projektiniai pasiūlymai dėl projektų įgyvendinimo

26.

Pakruojo m. turgavietės sutvarkymas ir pritaikymas verslo poreikiams

 

Planuojama sutvarkyti ir pritaikyti verslo poreikiams Pakruojo miesto turgavietę.

27.

Pakruojo rajono savivaldybės teikiamų paslaugų ir gyventojų aptarnavimo kokybės gerinimas

 

Numatyta patobulinti veiklos procesus, susijusius su paslaugų teikimu ir (ar) asmenų aptarnavimu, taip pat nustatyti savivaldybės administracijos teikiamų paslaugų kokybės standartus ir jų pagrindu parengti piliečių chartiją. Numatomos projekto kryptys – Pakruojo rajono savivaldybės administracija, švietimo įstaigos, kultūros įstaigos (bibliotekos).

Planavimo ir investicijų poskyrio informacija

 

Kiti projektai

Švietimas. Į projektą „Neformalaus vaikų švietimo plėtra“ 2017 m. įsijungė 16 neformalaus vaikų švietimo paslaugų teikėjų, kurie parengė ir vykdė 17 programų. Pagal šias programas buvo ugdomi 464 (20,8 proc.) vaikai. Tam skirta ir panaudota 56,8 tūkst. eurų. 

Švietimo skyrius koordinavo mokyklų ir vežėjų veiklą, kad būtų užtikrinamas mokinių pavėžėjimas. 2017 m. Švietimo  skyrius  parengė paraišką geltonųjų autobusų programai siekiant gauti geltonąjį autobusą priešmokyklinukų, specialiųjų poreikių vaikų pavėžėjimui. Geltonąjį  autobusą gavo Linkuvos gimnazija.

 

VII SKYRIUS

BIUDŽETO ASIGNAVIMAI PAGAL PROGRAMAS

 

2017 m. savivaldybės biudžeto lėšos buvo skiriamos šešių programų, apimančių visas savivaldybės veiklos sritis, uždaviniams ir priemonėms įgyvendinti. 2017 metais savivaldybės programų vykdymui skirtos lėšos sudarė 20 079,1 tūkst. Eur.

 

10 lentelė                                                                                                                                tūkst. Eur

Finansų skyriaus informacija

 

Mokėtinos sumos (1 paveikslėlis)  2017 m. gruodžio 31 d. sudarė 3 325,8 tūkst. Eur, iš jų: 1 948,1 tūkst. Eur paskolų. Pakruojo rajono savivaldybės administracija skolinių įsipareigojimų grąžinimą ir palūkanų mokėjimą vykdo laiku pagal sutartyse numatytus grafikus. Teisės aktuose patvirtinti skolinimosi limitai nėra viršyti.

           1 paveikslėlis

 

 

 

 

 

 

 

Finansų skyriaus informacija

Finansuojama 41 biudžetinė įstaiga. Visos įstaigos atsiskaito su išlaidų planais ir įvykdymo rodikliais.

VIII SKYRIUS

ADMINISTRACIJOS ASIGNAVIMŲ ĮVYKDYMO APŽVALGA

 

Savivaldybės turto, esančio administracijos balanse, ir valstybės turto, perduoto savivaldybei, apskaita. 2017 m.  gruodžio 31 d. apskaitomo nematerialiojo ir ilgalaikio materialiojo turto balansinė vertė yra 28 081,6 tūkst. Eur, iš jų nematerialiojo turto vertė – 125,6 tūkst. Eur, ilgalaikio materialiojo turto vertė yra 27 956,0 tūkst. Eur, iš jų pastatai – 3 744,2 tūkst. Eur, infrastruktūra ir kiti statiniai – 7 487,0 tūkst. Eur ir kt.

 Savivaldybės investicijos į nuosavybės vertybinius popierius 2017 m. gruodžio 31 d. yra 5 025,9 tūkst. Eur. 2017 m.  buvo įsteigtos 2 viešosios įstaigos: Lygumų ir Guostagalio paslaugų centrai. Savivaldybė yra jų dalininkė.

Per 2017 m. įsigyta ilgalaikio materialiojo turto už 1 930,4 tūkst. Eur, iš jų nebaigta statyba ir esminiai pagerinimo darbai sudaro 1 698,6 tūkst.  Eur. Nematerialiojo turto įsigyta už 9,9 tūkst. Eur.

Panaudotos lėšos. Per 2017 metus administracija  iš savivaldybės biudžeto gavo ir pagal atskiras programas panaudojo 6 836,2 tūkst. Eur, iš jų 29,4 tūkst. Eur  spec. programų lėšų (2 paveikslėlis).

 

2 paveikslėlis

Apskaitos skyriaus informacija

 

Neformaliajam vaikų švietimui panaudota 55,9 tūkst. Eur.

Valstybės investicijų programos (VIP) lėšos skirtos ir panaudotos „Žemynos“ pagrindinės mokyklos remontui – 130,7 tūkst. Eur, Linkuvos gimnazijos remontui  - 43,1 tūkst. Eur ir „Atžalyno“ gimnazijos remontui 128,1 tūkst. Eur.

Nevyriausybinių organizacijų veiklai skatinti panaudota 14,4 tūkst. Eur, bendruomenių veiklai remti skirta 13,5 tūkst. Eur, jaunimo rėmimo programai – 9,0 tūkst. Eur.

Savivaldybės asociacijos nario mokesčiui 2017 metais išleista 5,3 tūkst. Eur.

Išmokėta socialinės paramos.  Socialinės globos įstaigos už rajono gyventojams suteiktas socialinės globos paslaugas pateikė sąskaitų už 285,4 tūkst. Eur, gyventojams suteikta kompensacijų už šildymą, karštą ir šaltą vandenį – 245,8 tūkst. Eur, už būsto pritaikymą neįgaliesiems ir kt. – 0,7 tūkst. Eur. Paramos labiausiai skurstantiems Pakruojo r. gyventojams suteikta už 3,8 tūkst. Eur (3 paveikslėlis).

          

 

 

 

 

 

              3 paveikslėlis

Apskaitos skyriaus informacija

 

Įsiskolinimai. Savivaldybės administracijos kreditorinis įsiskolinimas 2017 m. gruodžio 31 d. sudarė 990,0 tūkst. Eur, iš jų: VšĮ Šiaulių regiono atliekų tvarkymo centrui – 541,2 tūkst. Eur (iki šios dienos įsiskolinimas sumažintas, liko 469,1 tūkst. Eur), UAB „Pakruojo komunalininkas“ – 3,2 tūkst. Eur (įsiskolinimas sumokėtas 2018 m. sausio 4 d.), skola už socialines pašalpas ir kompensacijas sudaro 93,7 tūkst. Eur ir kt. (skola sumokėta), AB „Pakruojo autotransportas“ nepadengtų sąskaitų suma nuostolingų maršrutų kompensavimui – 87,4 tūkst. Eur (2018 m. vasario 1 d. duomenimis skola 63,4 tūkst. Eur) ir lengvatiniam pavėžėjimui – 3,9 tūkst. Eur (skola mokama, liko 3,1 tūkst. Eur). Skola už ilgalaikio materialiojo turto įsigijimą sudaro 102,8 tūkst. Eur, iš jų: UAB „Norbeworks“ – 36,2 tūkst. Eur, UAB „Naujoji šiluma“ – 70,8 tūkst. Eur (šie įsiskolinimai mokami pagal grafiką). Ilgalaikio turto įsigijimas lizingo būdu - 14,9 tūkst. Eur (mokama pagal grafiką), UAB „Saugumas“ – 2,5 tūkst. Eur (sumokėta). Įsiskolinimas už vykdomus projektus – 47,4 tūkst. Eur (2018 m. balandžio 1 d. duomenimis likusi skola 0,5 tūkst. Eur) (4 ir 5 paveikslėliai).

 

4 paveikslėlis

 

Apskaitos skyriaus informacija

 

 

 

          5 paveikslėlis

 

         Apskaitos skyriaus informacija

Gauta parama. Savivaldybės administracijai yra suteiktas paramos gavėjo statusas. Paramos lėšų apskaitai yra atidaryta tam skirta banko sąskaita. Per metus į šią sąskaitą gauta 54,7 tūkst. Eur. 

Gautos paramos lėšos buvo naudojamos renginiams, skirtos pagal prašymus ir pervestos subjektams, iš jų: sporto organizacijos paremtos 14,0 tūkst. Eur, Futbolo centrui „Pakruojis“ – 17,7 tūkst. Eur, Pakruojo šventei surengti panaudota 6,4 tūkst. Eur. įvairiems kultūriniams renginiams – 5,4 tūkst. Eur, Lygumų ir Linkuvos miestelių šventėms – 7,3 tūkst. Eur, nevyriausybinės organizacijos paremtos 1,2 tūkst. Eur ir kt. Studijų rėmimo fondui skirta 0,9 tūkst. Eur (6 paveikslėlis).

                6 paveikslėlis

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


      Apskaitos skyriaus informacija

 

Pagrindiniai paramos davėjai: AB „Dolomitas“ - 43,2 tūkst. Eur, UAB „Idavang“ – 1,5 tūkst. Eur, UAB „Kalpokų ūkis“ – 1,0 tūkst. Eur, Žvirblonių ŽŪB – 0,3 tūkst. Eur, UAB „Roklava“ – 0,3 tūkst. Eur, AB „Klovainių skalda“ skyrė paramą natūra 980,2 t skaldos atsijų, kurios buvo panaudotos seniūnijų kelių būklės gerinimui

Išlaidos. Per 2017 metus savivaldybės administracija kokybiškam ir sistemingam darbui užtikrinti, patyrė šias išlaidas: už komunalines paslaugas (patalpų šildymas, elektros energija, vandentiekis) sumokėta 44,92 tūkst. Eur, ryšio paslaugoms išleista 38,3 tūkst. Eur (tai išlaidos už laidinio ir mobiliojo ryšio bei pašto paslaugas), įvairių prekių (kanceliarinės, ūkinės, švaros prekės, inventorius) įsigyta už 95,38 tūkst. Eur, kvalifikacijos kėlimui ir komandiruotėms panaudota 16,8 tūkst. Eur, transporto išlaikymo išlaidos (degalai, transporto remontas, padangos ir kt.) sudarė 45,1 tūkst. Eur, kitoms paslaugoms (apskaitos ir kitų programų priežiūra, reprezentacinės išlaidos, pastatų apsauga, vaizdo stebėjimo kamerų priežiūra) išleista 111,7 tūkst. Eur ir kt. (7 paveikslėlis)

                 

 7 paveikslėlis

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

      Apskaitos skyriaus informacija

 

IX SKYRIUS

VIDAUS AUDITAS

 

Pakruojo rajono savivaldybės administracijos Centralizuotas vidaus audito skyriaus (toliau – Skyrius) veikla buvo vykdoma pagal patvirtintą ir su Savivaldybės administracijos direktoriumi 2016 m. lapkričio 9 d. suderintą 2017 metų veiklos planą. Įvertinus Skyriaus darbuotojų skaičių, numatyta atlikti 6 vidaus auditus. Per 2017 metus veiklos planas buvo tikslintas 2 kartus: 2017 m. liepos 20 d. ir 2017 m. gruodžio 7 d. (Skyriaus vyriausiojo specialisto iniciatyva dėl Skyriaus darbuotojų kaitos ir Savivaldybės administracijos direktoriaus iniciatyva dėl metų eigoje paaiškėjusių problemų sprendimo).

Iki 2017 m. liepos 17 d. buvo atliktas vienas auditas, parengta Pakruojo rajono savivaldybės administracinės naštos mažinimo ataskaita už 2016 metus. Nuo 2017 m. liepos 17 d. buvo atlikti du auditai: parengta Pakruojo rajono savivaldybės administracinės naštos mažinimo ataskaita už 2017 metų I pusmetį ir parengta Pakruojo rajono savivaldybės Juozo Paukštelio viešosios bibliotekos veiklos ir valdymo vidaus audito ataskaita.

Pakruojo rajono savivaldybės Stačiūnų mokykloje-daugiafunkciame centre pradėtas veiklos ir valdymo auditas, taip pat pradėtas vienas patikrinimas pagal Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymą „Dėl neplaninio patikrinimo atlikimo“ peržiūrint 2009 metų sumažinto darbo užmokesčio grąžintinos dalies perskaičiavimą.

Vidaus audito metu vertintas vidaus kontrolės, finansų kontrolės funkcionavimas ir pakankamumas, kad užtikrinti efektyvų valdymą. Atliekant auditus buvo pasiekti Vidaus kontrolės ir vidaus audito įstatymo 5 straipsnio 1 ir 2 dalyje numatyti tikslai ir pagrindiniai uždaviniai. Auditų metu siekta pagilinti įstaigos vadovų žinias apie vidaus kontrolės, finansų kontrolės aplinką bei valdymo reikšmę.

Atliekant auditą buvo nustatyti vidaus kontrolės trūkumai – neparengtos privalomos taisyklės ir tvarkos, dėl to netinkamai taikomos teisės aktų nuostatos (po jų pakeitimo). Dėl nustatytų trūkumų 2017 metais į teisėsaugos institucijas nesikreipta.

X SKYRIUS

ATSTOVAVIMAS SAVIVALDYBEI

 

Vasario 21–22 d. rajone viešėjo Narvos miesto (Estijos Respublika) savivaldybės mero pavaduotoja Tatjana Patsanovskaja, kuruojanti socialinės ir sveikatos apsaugos klausimus, bei Narvos socialinių paslaugų centro direktorė Tatjana Stolfat. Viešnios susipažino su rajono socialinės priežiūros įstaigomis, susitikimo savivaldybėje metu pristatė savo miestą ir vykdomą socialinę politiką, pasidalino įspūdžiais iš viešnagės, aptarė bendrąsias socialinės priežiūros organizavimo tendencijas Lietuvoje ir Estijoje. Su Narvos atstovėmis bendravo mero pavaduotojas Jonas Juozapaitis, administracijos direktorė Erika Kižienė, Socialinės rūpybos skyriaus vedėja Daiva Rutkevičienė, Linkuvos socialinių globos namų direktorius Saulius Žaromskis ir kt. rajono socialinių įstaigų darbuotojai

Gegužės 19 d. įvyko restauruotos Pakruojo sinagogos atidarymas.  Pakruojo rajono savivaldybės administracija 2011 m. sausio 21 d. pasirašė panaudos sutartį su Lietuvos žydų bendruomene dėl sinagogos valdymo ir jos pritaikymo kultūrinei veiklai 99 metams. Projekto finansavimo ir administravimo trišalė sutartis „Pakruojo žydų sinagogos pastato tvarkyba ir pritaikymas kultūros ir viešosioms reikmėms“ buvo pasirašyta 2014 m. birželio 26 d. Įgyvendinant projektą, buvo restauruotas žydų sinagogos pastatas, atkurtas interjeras ir tapyba, taip pat parengta Pakruojo krašto žydų istorijos ekspozicija. Projektą įgyvendino Pakruojo rajono savivaldybės administracija, finansavo Norvegija, Islandija ir Lichtenšteinas pagal Europos ekonominės erdvės finansinį mechanizmą. Projekto įgyvendinimu rūpinosi administravimo grupės nariai: Birutė Vanagienė (projekto vadovė), Gintaras Makauskas (projekto vadovo pavaduotojas), Mindaugas Veliulis (projekto koordinatorius), Laimis Svidras (atsakingas už viešuosius pirkimus) ir Rita Ačienė (projekto finansininkė).

Birželio 21-25 d. Japonijos Yamagata mieste vykusiame Pakruojo ir Yamagata miestų kultūrinių mainų susitikime dalyvavo Pakruojo rajono savivaldybės meras Saulius Gegieckas ir administracijos direktorė Erika Kižienė. Kartu į susitikimą vyko Linkuvos gimnazijos moksleivės Emilija Pukevičiūtė ir Austėja Makarevičiūtė, kurios dalyvavo miestų kultūrinių jaunimo mainų programose.

Liepos 2 d. Pakruojo  rajono savivaldybės administracijos direktorė Erika Kižienė dalyvavo Bauskės (Latvijos Respublika) miesto šventės renginiuose. Bauskės miesto šventėje taip pat viešėjo delegacijos iš Rypino (Lenkija), Hedemoros (Švedija), Chašūrio (Gruzija) ir Radviliškio rajono (Lietuva) savivaldybių. Oficialiame priėmime Bauskės savivaldybės meras Raitis Abelnieks padėkojo užsienio delegacijoms, atstovaujančioms bendradarbiaujančius miestus, už glaudų bendradarbiavimą, sėkmingai įgyvendinamus tarptautinius projektus. Savivaldybių delegacijų vadovai susitikime aptarė 2017–2018 metais savivaldybėse planuojamus tarptautinius renginius, sporto turnyrus, projektus meno ir verslo srityse.

Rugpjūčio 25–27 d. Pakruojyje vyko kasmetinės Pakruojo šventės „Žiemgališkas Pakruojis“ renginiai. Pakruojo rajono savivaldybės meras S. Gegieckas ir administracijos direktorė E. Kižienė priėmė delegacijas iš užsienio ir Lietuvos. Rugpjūčio 24 d. į Pakruojo šventę atvyko delegacija iš Italijos Uggiate-Trevano miesto, vadovaujama mero Fortunato Turcato. Italai stebėjo Pakruojo rajono savivaldybės tarybos posėdį, kurio metu pasirašė bendradarbiavimo sutartį tarp Pakruojo rajono ir Uggiate-Trevano miesto savivaldybių. Penktadienį buvo suorganizuota ekskursija į ūkininko Gedimino Ališausko sodybą, o Degėsių kaimo bendruomenės namuose jų laukė edukaciniai užsiėmimai. Vakare kartu su pakruojiečiais ir miesto svečiais dalyvavo dvidešimt devintoje regiono folkloro šventėje „Žiemgala“ kuri vadinosi „Oi, rugeli, žiemkentėli...“. Kitos dienos vakare prie italų prisijungė svečiai iš Halingos (Estijos), delegacijai vadovavo merė Ulle Vapper ir Pakruojo rajono garbės pilietis Lars‘as Nolberger‘is iš Mariestado (Švedijos). Rugpjūčio 26 d. šventiniuose renginiuose dalyvavo delegacijos iš Rundalės (delegacijos vadovas meras Aivars Okmanis), Bauskės (delegacijos vadovas meras Raitis Abelnieks) ir Iecavos (delegacijos vadovas meras Aivars Mačeks) (Latvijos), Pakruojo rajono garbės pilietė Liucija Stulgienė ir Vaclovas Juodpusis.  Taip pat į šventę atvyko ir pakruojiečius sveikino europarlamentarė Vilija Blinkevičiūtė, Europos Sąjungos ambasadorius Rusijoje Vygaudas Ušackas, Seimo nariai Vitalijus Gailius, Antanas Matulas, Stasys Tumėnas ir Arūnas Gumuliauskas, Vyriausybės atstovė Šiaulių apskrityje Asta Jasiūnienė, Pasvalio meras Gintautas Gegužinskas, Šiaulių miesto savivaldybės administracijos direktorius Antanas Bartulis, Pakruojo rajono savivaldybės tarybos nariai ir kiti garbūs svečiai.

Lapkričio 23 d. Pakruojo rajono savivaldybės meras S. Gegieckas, gavęs Uggiato-Trevano (Italija) kvietimą, dalyvavo Rundalėje (Latvija) vykusiame renginyje „Itališko maisto savaitė Latvijoje“. Kitą dieną patys italai užsuko pasisvečiuoti į Pakruojį. Drauge su meru Fortunato Turcato atvyko vienos profesinės mokyklos, ruošiančius virtuvės šefus, direktorius. Kalbėta apie galimybę pakruojiškiams, kurie mokosi šio amato, atlikti praktiką Italijoje. Susitikime dalyvavo Vilniaus Žirmūnų darbo rinkos mokymo centro Pakruojo skyriaus vedėja I. Gelažnikienė, meras S. Gegieckas ir administracijos direktorė E. Kižienė. Svečiamss Pakruojo dvare suorganizuota edukacinė programa. Po to svečiai sinagogoje klausėsi klasikinės muzikos koncerto, kuriame dalyvavo Juozo Pakalnio muzikos mokyklos atlikėjai bei operos solistas Arūnas Malikėnas, renginį vedė muzikologas Vaclovas Juodpusis.

Gruodžio 20 d. Pakruojo sinagogoje lankėsi Jungtinių Amerikos Valstijų (JAV) ambasadorė Lietuvoje Anne Hall kartu su ambasados darbuotojais, Lietuvos žydų bendruomenės pirmininkė Faina Kukliansky su šeima, Šiaulių apskrities žydų bendruomenės pirmininkas Sania (Smuel) Kerbelis, Panevėžio miesto žydų bendruomenės pirmininkas Gennady Kofman ir juos lydintys asmenys. Su ambasadore susitiko Pakruojo rajono savivaldybės meras Saulius Gegieckas, administracijos direktorė Erika Kižienė, Kultūros, paveldosaugos ir viešųjų ryšių skyriaus kultūros paveldo vyriausiasis specialistas Mindaugas Veliulis. JAV ambasadorė Lietuvoje Anne Hall buvo sužavėta Pakruojo sinagogos interjeru, architektūra ir istorija. Ji pasidžiaugė, kad Pakruojo krašte yra iniciatyvių žmonių, kurie stengiasi išsaugoti savo krašto kultūros ir architektūros stebuklus.

 

XI SKYRIUS

PADĖKOS, NUOBAUDOS, PASKATINIMAI

 

Pakruojo rajono savivaldybės taryba 2017 m. spalio 26 d. sprendimu Nr. T-284 „Dėl Pakruojo rajono savivaldybės administracijos direktoriaus tarnybinio nusižengimo“ pripažino, kad Pakruojo rajono savivaldybės administracijos direktorė Erika Kižienė nepažeidė Viešųjų ir privačių interesų derinimo valstybės tarnyboje įstatymo 3 straipsnio 1 dalies 3 ir 6 punktų nuostatų ir tarnybinio nusižengimo nepadarė.

XII SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

Pakruojo rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2017 m. veiklos ataskaitoje aptartos pagrindinės vykdomos veiklos funkcijos. Pakruojo rajono savivaldybės administracija stengėsi priimti teisingus sprendimus, kad pateisintų gyventojų lūkesčius. Savivaldybės administracijos darbas ir toliau bus organizuojamas siekiant efektyviai įgyvendinti jai priskirtas viešojo administravimo funkcijas, vykdyti Tarybos sprendimus, jų vykdymo ir įgyvendinimo kontrolę.

 

                                                                                        _____________________