PANEVĖŽIO MIESTO SAVIVALDYBĖS TARYBA
SPRENDIMAS
DĖL SAVIVALDYBĖS TARYBOS 2019 M. SPALIO 29 D. SPRENDIMO NR. 1-396 „DĖL SOCIALINĖS PARAMOS TEIKIMO ASMENIMS, PATIRIANTIEMS SOCIALINĘ RIZIKĄ, TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO IR SAVIVALDYBĖS TARYBOS 2010 M. BIRŽELIO 10 D. SPRENDIMO NR. 1-53-8 PRIPAŽINIMO NETEKUSIU GALIOS“ PAKEITIMO
2022 m. liepos 11 d. Nr. 1-237
Panevėžys
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 18 straipsnio 1 dalimi, Panevėžio miesto savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:
1. Pakeisti Socialinės paramos teikimo asmenims, patiriantiems socialinę riziką, tvarkos aprašą, patvirtintą Panevėžio miesto savivaldybės tarybos 2019 m. spalio 29 d. sprendimu Nr. 1-396 „Dėl Socialinės paramos teikimo asmenims, patiriantiems socialinę riziką, tvarkos aprašo patvirtinimo ir Savivaldybės tarybos 2010 m. birželio 10 d. sprendimo Nr. 1-53-8 pripažinimo netekusiu galios“, ir jį išdėstyti nauja redakcija (pridedama).
2. Nustatyti, kad sprendimas:
PATVIRTINTA
Panevėžio miesto savivaldybės tarybos
2019 m. spalio 29 d. sprendimu Nr. 1-396
(Panevėžio miesto savivaldybės tarybos
2022 m. liepos 11 d. sprendimo Nr. 1-237
redakcija)
SOCIALINIŲ IŠMOKŲ TEIKIMO ASMENIMS, PATIRIANTIEMS SOCIALINĘ RIZIKĄ, TVARKOS APRAŠAS
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Socialinių išmokų teikimo asmenims, patiriantiems socialinę riziką, tvarkos aprašas (toliau – Tvarkos aprašas) nustato piniginės socialinės paramos: socialinės pašalpos, skiriamos ir mokamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos piniginės socialinės paramos nepasiturintiems gyventojams įstatymu, ir išmokų vaikams, skiriamų ir mokamų vadovaujantis Lietuvos Respublikos išmokų vaikams įstatymu, teikimo organizavimą asmenims, patiriantiems socialinę riziką, socialinių išmokų teikimo formas ir būdus, sąlygas ir tvarką.
2. Socialinių išmokų teikimas vienam gyvenančiam asmeniui arba bendrai gyvenantiems asmenims, patiriantiems socialinę riziką, organizuojamas vadovaujantis Lietuvos Respublikos piniginės socialinės paramos nepasiturintiems gyventojams įstatymu, Lietuvos Respublikos išmokų vaikams įstatymu, Išmokų vaikams skyrimo ir mokėjimo nuostatais, patvirtintais Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2004 m. birželio 28 d. nutarimu Nr. 801 „Dėl Išmokų vaikams skyrimo ir mokėjimo nuostatų patvirtinimo“ (toliau – Išmokų vaikams skyrimo ir mokėjimo nuostatai), Išmokų vaikams teikimo asmenims, patiriantiems socialinę riziką, tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2020 m. birželio 30 d. įsakymu Nr. A1-618 „Dėl Išmokų vaikams teikimo asmenims, patiriantiems socialinę riziką, tvarkos aprašo patvirtinimo“ (toliau – Išmokų vaikams teikimo asmenims, patiriantiems socialinę riziką, tvarkos aprašas), Atvejo vadybos tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2018 m. kovo 29 d. įsakymu Nr. A1-141 „Dėl Atvejo vadybos tvarkos aprašo patvirtinimo“ (toliau – Atvejo vadybos tvarkos aprašas), Asmens (šeimos) socialinių paslaugų poreikio nustatymo ir skyrimo tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2006 m. balandžio 5 d. įsakymu Nr. A 1-94 „Dėl Asmens (šeimos) socialinių paslaugų poreikio nustatymo ir skyrimo tvarkos aprašo ir Senyvo amžiaus asmens bei suaugusio asmens su negalia socialinės globos poreikio nustatymo metodikos patvirtinimo“ (toliau – Asmens (šeimos) socialinių paslaugų poreikio nustatymo ir skyrimo tvarkos aprašas), Piniginės socialinės paramos nepasiturintiems gyventojams teikimo tvarkos aprašu, patvirtintu Panevėžio miesto savivaldybės tarybos 2019 m. sausio 31 d. sprendimu Nr. 1-13 „Dėl Piniginės socialinės paramos nepasiturintiems gyventojams teikimo tvarkos aprašo patvirtinimo ir Savivaldybės tarybos 2015 m. kovo 26 d. sprendimo Nr. 1-68 pripažinimo netekusiu galios“ (toliau – Piniginės socialinės paramos nepasiturintiems gyventojams teikimo tvarkos aprašas), kitais Savivaldybės teisės aktais, reglamentuojančiais darbą su asmenimis, patiriančiais socialinę riziką, ir šiuo Tvarkos aprašu.
3. Bendrai gyvenantys asmenys, patiriantys socialinę riziką, – asmenys, kuriems vadovaujantis Atvejo vadybos tvarkos aprašu nustatytas 2 arba 3 socialinės rizikos veiksnių reiškimosi šeimoje lygis.
4. Vienas gyvenantis asmuo ar bendrai gyvenantys ir vaikų neauginantys asmenys, patiriantis (-ys) socialinę riziką, – asmenys, kuriems vadovaujantis Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatymu nustatytas ne mažiau kaip vienas šio įstatymo 2 straipsnio 7 dalyje nurodytas socialinės rizikos veiksnys ar aplinkybė.
5. Bendrai gyvenantiems asmenims, faktiškai gyvenantiems Panevėžio miesto savivaldybės teritorijoje, socialinės rizikos veiksnių reiškimosi šeimoje lygį nustato Panevėžio socialinių paslaugų centras, vadovaudamasis Atvejo vadybos tvarkos aprašu.
6. Vienam gyvenančiam asmeniui ar bendrai gyvenantiems ir vaikų neauginantiems asmenims, faktiškai gyvenantiems Panevėžio miesto savivaldybės teritorijoje, socialinės rizikos veiksnius ar aplinkybes nustato Panevėžio socialinių paslaugų centras vadovaudamasis Asmens (šeimos) socialinių paslaugų poreikio nustatymo ir skyrimo tvarkos aprašu. Vienam gyvenančiam asmeniui ar bendrai gyvenantiems ir vaikų neauginantiems asmenims nustatytas socialinės rizikos veiksnys (-iai) ar aplinkybė (-ės) nurodomi Asmens (šeimos) socialinių paslaugų poreikio nustatymo ir skyrimo tvarkos aprašo 1 priedo Asmens (šeimos) socialinių paslaugų poreikio vertinimo 11 punkte.
II SKYRIUS
SOCIALINIŲ IŠMOKŲ ASMENIMS, PATIRIANTIEMS SOCIALINĘ RIZIKĄ, TEIKIMO FORMOS IR BŪDAI
8. Socialinė pašalpa patiriantiems socialinę riziką bendrai gyvenantiems asmenims ar vienam gyvenančiam asmeniui, ar bendrai gyvenantiems ir vaikų neauginantiems asmenims (toliau – asmenys, patiriantys socialinę riziką) teikiama derinant formas – nepiniginę formą ir pinigais.
9. Asmenims, patiriantiems socialinę riziką, socialinės pašalpos dydis piniginėmis lėšomis negali viršyti 50 procentų paskirtos išmokos dydžio, išskyrus atvejus, kai atvejo vadybininkas, koordinuojantis atvejo vadybos procesą, ar socialinis darbuotojas rekomenduoja didesnę kaip 50 procentų paskirtos socialinės pašalpos dydžio sumą mokėti piniginėmis lėšomis, o kai atvejo vadyba netaikoma – atsižvelgiant į socialinio darbuotojo, dirbančio su asmenimis, patiriančiais socialinę riziką, arba į socialinio darbuotojo, atlikusio asmens (šeimos) socialinių paslaugų poreikio vertinimą, rekomendaciją.
10. Socialinė pašalpa asmenims, patiriantiems socialinę riziką, pinigine forma teikiama šiais būdais:
10.1. piniginėmis lėšomis vaikus prižiūrintiems motinai (įmotei) ar tėvui (įtėviui), bendrai gyvenantiems asmenims ir vieniems gyvenantiems asmenims;
11. Socialinė pašalpa asmenims, patiriantiems socialinę riziką, nepinigine forma teikiama šiais būdais:
11.1. apmokant maisto produktų, vaistų, regos, klausos, ortopedinės technikos priemones, būtiniausių drabužių, avalynės, higienos, namų apyvokos reikmenų įsigijimo išlaidas;
11.3. apmokant mokesčius už šaltą ir karštą vandenį, elektros energiją, dujas, šiluminę energiją ir komunalines paslaugas (šiukšlių išvežimą, liftą, bendro naudojimo patalpų ir teritorijos valymą ir kitas), būsto nuomos mokesčius;
III SKYRIUS
SOCIALINIŲ IŠMOKŲ TEIKIMO ASMENIMS, PATIRIANTIEMS SOCIALINĘ RIZIKĄ, ORGANIZAVIMO TVARKA
13. Socialinių išmokų teikimo forma (-os) ir būdas (-ai) asmenims, patiriantiems socialinę riziką, nustatomi arba keičiami Panevėžio miesto savivaldybės administracijos direktoriaus įgalioto Socialinių reikalų skyriaus (toliau – Socialinių reikalų skyrius) darbuotojo Socialinių išmokų apskaitos informacinėje sistemoje „Parama“ (toliau – SIAIS „Parama“) nustatytos formos sprendimu (toliau – sprendimas).
14. Sprendimą dėl išmokų vaikams teikimo formų ir būdų Socialinių reikalų skyrius priima pagal Panevėžio socialinių paslaugų centro pateiktą Rekomendaciją dėl išmokų teikimo formų ir būdų nustatymo (Išmokų vaikams teikimo asmenims, patiriantiems socialinę riziką, tvarkos aprašo priedas). Rekomendacijos 7 punkte nurodomas socialinės rizikos veiksnių reiškimosi šeimoje lygis ir jo nustatymo data.
Tais atvejais, kai asmenys, patiriantys socialinę riziką, negyvena Panevėžio miesto savivaldybės teritorijoje, Socialinių reikalų skyrius sprendimą dėl išmokų vaikams teikimo formų ir būdų priima vadovaudamasis tos savivaldybės, kurios teritorijoje asmenys faktiškai gyvena, pateikta Rekomendacija dėl išmokų teikimo formų ir būdų nustatymo (Išmokų vaikams teikimo asmenims, patiriantiems socialinę riziką, tvarkos aprašo priedas).
15. Sprendimą dėl socialinės pašalpos teikimo formų ir būdų Socialinių reikalų skyrius priima pagal Panevėžio socialinių paslaugų centro pateiktą Rekomendaciją dėl socialinės pašalpos teikimo formų ir būdų nustatymo (Tvarkos aprašo priedas).
Tais atvejais, kai asmenys, patiriantys socialinę riziką, negyvena Panevėžio miesto savivaldybės teritorijoje, Socialinių reikalų skyrius sprendimą dėl socialinės pašalpos teikimo formų ir būdų priima vadovaudamasis tos savivaldybės, kurios teritorijoje asmenys faktiškai gyvena, pateikta rašytine Rekomendacija dėl socialinės pašalpos teikimo formų ir būdo.
16. Panevėžio socialinių paslaugų centras Socialinių reikalų skyriui Rekomendaciją dėl socialinės pašalpos teikimo formų ir būdų ir Rekomendaciją dėl išmokų teikimo formų ir būdų nustatymo teikia per dokumentų valdymo sistemą „Avilys“ (toliau – DVS „Avilys“) Panevėžio miesto savivaldybės dokumentų tvarkymo ir apskaitos dokumentų valdymo sistemos „Avilys“ tvarkos aprašo nustatyta tvarka.
17. Socialinių reikalų skyrius sprendimą dėl socialinės pašalpos teikimo formų ir būdų nustatymo ir (ar) keitimo priima per 5 darbo dienas nuo Rekomendacijos dėl socialinės pašalpos teikimo formų ir būdų nustatymo arba rašytinės Rekomendacijos dėl socialinės pašalpos teikimo formų ir būdo gavimo, išskyrus atvejus, kai asmenys turi pateikti trūkstamus dokumentus dėl socialinės pašalpos skyrimo per Lietuvos Respublikos piniginės socialinės paramos nepasiturintiems gyventojams įstatyme ir (ar) Piniginės socialinės paramos nepasiturintiems gyventojams teikimo tvarkos apraše numatytą terminą. Apie priimtą sprendimą gavėjas informuojamas Socialinių reikalų skyriaus SIAIS „Parama“ nustatytos formos pranešimu per 5 darbo dienas nuo sprendimo priėmimo asmens prašyme-paraiškoje socialinei pašalpai gauti nurodytu būdu.
18. Parinkdamas socialinės pašalpos teikimo formas ir būdus, Panevėžio socialinių paslaugų centro atvejo vadybininkas ir (ar) socialinis darbuotojas inicijuoja pokalbį su socialinę riziką patiriančiais asmenimis (apie aplinkybes, lėmusias jų patiriamą riziką, esamas problemas, panaudojant gaunamas socialines pašalpas), išklauso jų nuomonę apie tikslingą socialinių pašalpų panaudojimą. Asmenų ir, pagal poreikį, vyresnių nei 16 metų amžiaus vaikų nuomonė pateikiama Rekomendacijoje dėl socialinės pašalpos teikimo formų ir būdų nustatymo. Atvejo vadybininkas ir (ar) socialinis darbuotojas, įvertinęs asmenų ir (ar) jų vyresnių nei 16 metų amžiaus vaikų išsakytą nuomonę, esamą situaciją ir aplinkybes, bendradarbiaudamas su asmenimis, parenka tikslingiausias socialinės pašalpos panaudojimo formas, būdus.
19. Jei asmenys, patiriantys socialinę riziką, su atvejo vadybininku ir (ar) socialiniu darbuotoju nebendradarbiauja, nesudaro galimybės įvertinti jų gyvenimo ir buities sąlygų, aptarti socialinės pašalpos panaudojimo galimybių, atvejo vadybininkas ir (ar) socialinis darbuotojas, įvertinęs turimą informaciją apie asmenis, parenka socialinės pašalpos panaudojimo formas ir būdus, atsižvelgdamas į asmenims nustatytus socialinės rizikos veiksnius, aplinkybes.
20. Socialinę pašalpą gaunantys asmenys pasirašo Rekomendaciją dėl socialinės pašalpos teikimo formų ir būdų nustatymo, kad buvo supažindinti su siūlomomis socialinės pašalpos teikimo formomis ir būdais. Jei asmenys su atvejo vadybininku ir (ar) socialiniu darbuotoju nebendradarbiauja ir atsisako pasirašyti Rekomendacijoje ar pasirašyti jie negali dėl objektyvių priežasčių (dėl sveikatos būklės, komandiruotės, Lietuvos Respublikos Vyriausybės paskelbtos valstybės lygio ekstremaliosios situacijos ir (ar) karantino ir pan.), atvejo vadybininkas ar socialinis darbuotojas Rekomendacijoje nurodo priežastis, dėl kurių Rekomendacija asmenų nepasirašyta.
21. Tvarkos aprašo 11.2 papunktyje numatytas socialinės pašalpos teikimo būdas taikomas, kai nėra poreikio ir galimybių taikyti Tvarkos aprašo 11.1 ir 11.3–11.4 papunkčiuose numatytų socialinės pašalpos teikimo būdų.
22. Panevėžio socialinių paslaugų centro atvejo vadybininkas ir (ar) socialinis darbuotojas nuolat vertina asmenų, patiriančių socialinę riziką, situaciją ir, pasikeitus asmenų poreikiams, per 5 darbo dienas nuo minėtų aplinkybių paaiškėjimo dienos DVS „Avilys“ priemonėmis pateikia Savivaldybės administracijai Rekomendaciją dėl socialinės pašalpos teikimo formų ir būdų nustatymo.
23. Socialinių reikalų skyriui kilus pagrįstų įtarimų ar gavus informacijos iš sveikatos priežiūros, seniūnijos, policijos, švietimo ir (ar) kitos įstaigos, kad patiriantys socialinę riziką asmenys socialines pašalpas naudoja ne pagal tikslinę paskirtį ir jomis piktnaudžiauja, jis per 5 darbo dienas nuo minėtų aplinkybių paaiškėjimo dienos DVS „Avilys“ priemonėmis kreipiasi į atvejo vadybininką ir (ar) socialinį darbuotoją prašydamas įvertinti, ar patiriantys socialinę riziką asmenys tikslingai naudoja socialines pašalpas, ir, esant poreikiui, pateikti Rekomendaciją dėl socialinės pašalpos teikimo formų ir būdų nustatymo. Atvejo vadybininkas ar socialinis darbuotojas įvertina esamą asmenų ir (ar) jų vaikų situaciją, poreikius ir per 5 darbo dienas nuo Socialinių reikalų skyriaus kreipimosi dienos DVS „Avilys“ priemonėmis pateikia jam Rekomendaciją dėl socialinės pašalpos teikimo formų ir būdų nustatymo arba jį informuoja, kad netikslinga keisti socialinės pašalpos teikimo formas ir būdus. Situacijos vertinimą ir Rekomendacijos dėl socialinės pašalpos teikimo formų ir būdų nustatymo pateikimą Socialinių reikalų skyriui gali inicijuoti atvejo vadybininkas ir (ar) socialinis darbuotojas, jei jam kyla įtarimų ar jis pastebi, kad asmenys socialines pašalpas naudoja ne pagal tikslinę paskirtį ir jomis piktnaudžiauja.
24. Nustačius 1 socialinės rizikos veiksnių reiškimosi šeimoje lygį arba išnykus socialinės rizikos veiksniams ir aplinkybėms, dėl kurių socialinės pašalpos asmenims teikiamos vadovaujantis šiuo Tvarkos aprašu, ir išmokos vaikams teikiamos vadovaujantis Išmokų vaikams teikimo asmenims, patiriantiems socialinę riziką, tvarkos aprašu, Panevėžio socialinių paslaugų centro atvejo vadybininkas ar socialinis darbuotojas per 5 darbo dienas nuo minėtų aplinkybių paaiškėjimo dienos per DVS „Avilys“ kreipiasi į Socialinių reikalų skyrių nurodydamas asmenų vardus, pavardes, gimimo datas ir informaciją, kad šiems asmenims pasikeitė socialinės rizikos veiksnių reiškimosi šeimoje lygis ar socialinės rizikos veiksniai ir aplinkybės išnyko. Socialinių reikalų skyrius per 5 darbo dienas nuo rašto gavimo dienos priima sprendimą dėl socialinės pašalpos teikimo būdo nustatymo, išskyrus atvejus, kai asmenys turi pateikti trūkstamus dokumentus dėl socialinės pašalpos teikimo per Įstatyme ir (ar) Piniginės socialinės paramos nepasiturintiems gyventojams teikimo tvarkos apraše numatytą terminą. Apie priimtą sprendimą gavėjas informuojamas Socialinių reikalų skyriaus SIAIS „Parama“ nustatytos formos pranešimu per 5 darbo dienas nuo sprendimo priėmimo asmens prašyme-paraiškoje socialinei pašalpai gauti nurodytu būdu.
IV SKYRIUS
SOCIALINIŲ IŠMOKŲ TEIKIMO ASMENIMS, PATIRIANTIEMS SOCIALINĘ RIZIKĄ, SĄLYGOS
25. Jeigu socialinė pašalpa (pašalpos dalis) asmenims, patiriantiems socialinę riziką, teikiama piniginėmis lėšomis Tvarkos aprašo 10 punkte numatytais būdais, piniginės lėšos pervedamos per Lietuvos Respublikoje įregistruotą kredito įstaigą ar kitą mokėjimo paslaugų teikėją į asmenų sąskaitą arba mokamos Panevėžio miesto savivaldybės administracijos Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo nustatyta tvarka parinktose mokėjimo įstaigose (jų padaliniuose).
Kai socialinė pašalpa (pašalpos dalis) asmenims, patiriantiems socialinę riziką, teikiama piniginėmis lėšomis, Panevėžio socialinių paslaugų centro atvejo vadybininkas ir (ar) socialinis darbuotojas konsultuoja asmenis ir padeda jiems tikslingai panaudoti socialinės pašalpos lėšas (su asmenimis aptaria socialinės pašalpos panaudojimą, padeda jiems tikslingai planuoti savo biudžetą, apsipirkti ir kt.).
26. Jeigu socialinės pašalpos asmenims, patiriantiems socialinę riziką, teikiamos nepinigine forma Tvarkos aprašo 11.1, 11.3–11.4 papunkčiuose numatytais būdais, Panevėžio socialinių paslaugų centro atvejo vadybininkas ar socialinis darbuotojas Rekomendacijoje dėl socialinės pašalpos teikimo formų ir būdų nustatymo nurodo duomenis apie juridinį ar fizinį asmenį, asmenims teikiantį paslaugas ir (ar) tiekiantį prekes (juridinio asmens pavadinimą, juridinio ar fizinio asmens kodą, sąskaitos numerį), socialinės pašalpos sumas, kai pašalpas rekomenduojama teikti keliomis formomis ir (ar) būdais.
27. Jeigu asmenims, patiriantiems socialinę riziką, socialinė pašalpa (pašalpos dalis) teikiama Tvarkos aprašo 11.2 papunktyje numatytu būdu ir (ar) išmokos vaikams pagal Lietuvos Respublikos išmokų vaikams įstatymą teikiamos Išmokų vaikams teikimo asmenims, patiriantiems socialinę riziką, tvarkos aprašo 12.2.11 papunktyje numatytu būdu:
27.1. Socialinių reikalų skyrius organizuoja socialinės kortelės pagaminimą, jos administravimą ir nustato, kurioje parduotuvėje galima naudotis šia kortele;
27.2. Socialinių reikalų skyrius pateikia parduotuvei vardinį asmenų, kuriems skirtos socialinės išmokos, sąrašą su jame nurodytomis sumomis iki einamojo mėnesio 10 dienos (sąraše nurodomas asmens, kuriam skirta išmoka, vardas, pavardė ir einamajam mėnesiui skirta išmokos suma);
27.3. parduotuvė pagal Socialinių reikalų skyriaus pateiktą vardinį išmokų sąrašą su jame nurodytomis socialinių išmokų sumomis pagamina socialines korteles (kortelėje nurodomas asmens vardas ir pavardė) ir perveda į jas sąraše nurodytas pinigų sumas;
27.4. Socialinių reikalų skyrius asmenims išduoda socialines korteles, o jie pasirašo vardiniame sąraše;
V SKYRIUS
ASMENŲ TEISĖS IR PAREIGOS
28. Asmenys, patiriantys socialinę riziką, turi teisę:
28.1. kreiptis į Socialinių reikalų skyrių dėl Panevėžio socialinių centro atvejo vadybininko ir (ar) socialinio darbuotojo veiksmų ar neveikimo, įgaliojimų viršijimo, klaidingos informacijos pateikimo ar kitų, jų nuomone, neteisėtų veiksmų teikiant Rekomendaciją dėl socialinės pašalpos teikimo formų ir būdų nustatymo;
28.2. bendraujant su Panevėžio socialinių centro atvejo vadybininku ir (ar) socialiniu darbuotoju, išsakyti savo nuomonę dėl tikslingo socialinių pašalpų panaudojimo ir sulaukti grįžtamojo ryšio dėl to, kiek ir kaip buvo atsižvelgta į šią nuomonę, rengiant ir teikiant Rekomendaciją dėl socialinės pašalpos teikimo formų ir būdų nustatymo;
29. Asmenys, patiriantys socialinę riziką, privalo:
29.1. bendradarbiauti su Panevėžio socialinių centro atvejo vadybininku ir (ar) socialiniu darbuotoju, kad būtų užtikrintas tikslingas socialinių pašalpų panaudojimas, pateikti visą teisingą informaciją, susijusią su vaikų poreikių tenkinimu, gaunamų socialinių pašalpų panaudojimu, sudaryti jiems galimybę vertinti jų gyvenimo ir buities sąlygas;
VI SKYRIUS
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
30. Socialinių išmokų teikimo tikslu asmenų, patiriančių socialinę riziką, duomenys tvarkomi vadovaujantis 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas; OL 2016 L 119, p. 1), Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymo (toliau – Asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymas), Panevėžio miesto savivaldybės administracijos asmens duomenų tvarkymo taisyklėmis ir kitų teisės aktų, reglamentuojančių asmens duomenų tvarkymą ir apsaugą, laikymąsi ir įgyvendinimą, nuostatomis.