PAKRUOJO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA
Sprendimas
DĖL PAKRUOJO rajono savivaldybės viešOSIOS įstaigOS PAKRUOJO LIGONINĖS 2017 metų veiklos SIEKTINŲ užduočių patvirtinimo
2017 m. liepos 27 d. Nr. T-218
Pakruojis
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 4 dalimi, Lietuvos Respublikos viešųjų įstaigų įstatymo 10 straipsnio 1 dalies 15 punktu, Lietuvos Respublikos sveikatos priežiūros įstaigų įstatymo 28 straipsnio 2 punktu, Lietuvos nacionalinės sveikatos sistemos viešųjų įstaigų veiklos finansinių rezultatų vertinimo kiekybinių ir kokybinių rodiklių ir vadovaujančių darbuotojų mėnesinės algos kintamosios dalies nustatymo tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2011 m. gruodžio 1 d. įsakymu Nr. V-1019 „Dėl Lietuvos nacionalinės sveikatos sistemos viešųjų įstaigų veiklos finansinių rezultatų vertinimo kiekybinių ir kokybinių rodiklių ir vadovaujančių darbuotojų mėnesinės algos kintamosios dalies nustatymo tvarkos aprašo patvirtinimo“, 7 ir 9 punktais, Pakruojo rajono savivaldybės taryba nusprendžia:
Patvirtinti viešosios įstaigos Pakruojo ligoninės 2017 metų siektinas veiklos užduotis (pridedama).
Sprendimas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.
PATVIRTINTA
Pakruojo rajono savivaldybės tarybos
2017 m. liepos 27 d. sprendimu Nr. T-218
VšĮ PAKRUOJO ligoninės 2017 metų SIEKTINOS veiklos užduotys
Eil. Nr. |
Vertinimo rodikliai |
2017m. siektini |
1. |
Kiekybiniai vertinimo rodikliai |
|
1.1. |
Finansinis įstaigos veiklos (bendras) rezultatas (Eur)1* |
Teigiamas |
1.2. |
Įstaigos sąnaudų darbo užmokesčiui dalis (proc.)2* |
59 |
1.3. |
Įstaigos sąnaudų valdymo išlaidoms dalis (proc.)3* |
iki 5 |
1.4. |
Papildomų finansavimo šaltinių pritraukimas (vnt.)4* |
Iki 6 |
2. |
Kokybiniai vertinimo rodikliai |
|
2.1. |
Pacientų pasitenkinimas teikiamomis paslaugomis: |
|
2.1.1. |
pasitvirtinusių pacientų skundų skaičius (vnt.) |
0 |
2.1.2. |
medicinos personalo darbą gerai ir labai gerai vertinančių pacientų procentas (apklausos duomenimis)5* |
90 |
2.2. |
Kokybės vadybos sistemos (toliau – KVS) plėtra ir diegimo laipsnis: |
|
2.2.1. |
atliktų vidaus kokybės auditų skaičius6* |
10 |
2.2.2. |
koreguotų KVS procedūrų skaičius, pasikeitus teisiniams aktams (proc.) |
100 |
2.3. |
Darbuotojų kaitos rodiklis per metus (proc.)7* |
Iki 10 |
2.4. |
Prioritetinių paslaugų teikimo dinamika (dienos chirurgijos paslaugos, ambulatorinės II lygio konsultacijos, stebėjimo paslaugos, dienos stacionaras ir kt.), pagal sutartis pasirašytas su TLK įvykdymas (proc.) |
100 |
2.5. |
Informacinių technologijų diegimas ir plėtra: |
|
2.5.1. |
įstaigos interneto svetainės www.pakruojoligonine. lt priežiūra ir jos atnaujinimas (vnt.)8* |
Iki 5 |
2.5.2. |
E. sveikata sistemos įgyvendinimas (proc.)9* |
30 |
2.6. |
Taikomų kovos su korupcija priemonių vykdymas, įstaigos (neturinčios monitoriaus) vertinimas pagal korupcijos indeksą (balais)10* |
iki 121 |
_____________________________
1SAM 2012 m. lapkričio 29 d. įsakymas Nr. V-1073 „Dėl Lietuvos nacionalinės sveikatos sistemos viešųjų įstaigų veiklos finansinių rezultatų vertinimo kiekybinių ir kokybinių rodiklių ir vadovaujančių darbuotojų mėnesinės algos kintamosios dalies nustatymo tvarkos aprašo patvirtinimo“ patvirtinto Tvarkos aprašo II skyriaus, 6 punktas: jeigu praėjusių metų įstaigos veiklos finansiniai rezultatai yra neigiami, mėnesinės algos kintamoji dalis negali būti nustatoma, išskyrus atvejus, nurodytus Lietuvos Respublikos sveikatos priežiūros įstaigų įstatymo 151 straipsnio 6 dalyje.
22014 m. spalio 23 d. Pakruojo r. sav. tarybos sprendimas NR. T-326 „Dėl viešosios įstaigos Pakruojo ligoninės išlaidų, skirtų darbo užmokesčiui ir medikamentams normatyvų patvirtinimo“.
3VšĮ Pakruojo ligoninės direktoriaus 2016 m. vasario 1 d. įsakymas Nr. V-14 „Dėl 2016 metais siektinų įstaigos veiklos vertinimo kiekybinių ir kokybinių rodiklių nustatymo“.
4Siekti pritraukti ES ir kitų struktūrinių fondų, mokamų paslaugų, paramos, dalininko lėšas (2 proc. gyventojų pajamų mokestis, labdara, panauda ir kt.) bei kitas teisėtai gaunamas lėšas.
5SAM 2012 m. lapkričio 29 d. įsakymas Nr. V-1073 „Dėl asmens sveikatos priežiūros įstaigų, teikiančių stacionarines asmens sveikatos priežiūros paslaugas, veiklos kokybės ir efektyvumo vertinimo rodiklių sąrašų patvirtinimo“.
6SAM įsakymas NR. V-338 „Dėl Minimalių asmens sveikatos priežiūros paslaugų kokybės reikalavimų aprašo tvirtinimo“.
7Darbuotojų kaitos rodiklyje per metus nevertinami pagal terminuotas ir sezonines darbo sutartis priimti ir atleisti darbuotojai, kai darbo sutartis nutraukiama sulaukus senatvės pensijos, dėl darbo drausmės pažeidimo, dėl medicinos personalo pritraukimo.
8LR Vyriausybės nutarimas 2003 m. balandžio 18 d. Nr. 480 „Dėl bendrųjų reikalavimų valstybės institucijų interneto svetainėms patvirtinimo“.
92018 m. kovo 1 d. projektas „Elektroninių sveikatos paslaugų plėtra Šiaulių regiono asmens sveikatos priežiūros įstaigose", 2012-06-01 finansavimo ir administravimo sutarties Nr.VP2-3.1-IVPK-11-V-01-007 I skirsnio 3 d. ir 1 priedo 7 skirsnis: kiekvieno mėnesio programoje ŠRASPĮ IS užpildyti 30 proc. formų Nr. E025 ir Nr. EREC01.
10SAM 2015 m. sausio 26 d. įsakymas Nr. V-65 „Dėl Skaidrios asmens sveikatos priežiūros įstaigos vardo suteikimo tvarkos aprašo patvirtinimo“.