LIETUVOS RESPUBLIKOS SVEIKATOS APSAUGOS MINISTRAS
ĮSAKYMAS
DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS SVEIKATOS APSAUGOS MINISTRO
2003 M. BALANDŽIO 18 D. ĮSAKYMO NR. V-230 „DĖL PRIVALOMOJO SVEIKATOS DRAUDIMO TARYBOS NUOSTATŲ PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2022 m. gruodžio 19 d. Nr. V-1875
Vilnius
1. P a k e i č i u Privalomojo sveikatos draudimo tarybos nuostatus, patvirtintus Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2003 m. balandžio 18 d. įsakymu Nr. V-230 „Dėl Privalomojo sveikatos draudimo tarybos nuostatų patvirtinimo“:
1.3. Pakeičiu 4.10.7 papunktį ir jį išdėstau taip:
1.5. .Pakeičiu 7 punktą ir jį išdėstau taip:
„7. Tarybos darbui vadovauja pirmininkas. Jis renkamas pirmajame Tarybos posėdyje, kuris organizuojamas ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo Tarybos sudėties patvirtinimo. Tarybos narius į pirmąjį posėdį kviečia sveikatos apsaugos ministras arba VLK atstovaujantis Tarybos narys sveikatos apsaugos ministro žodiniu arba raštišku pavedimu. Tarybą techniškai aptarnauja VLK. Tarybos sekretorius (toliau – sekretorius) skiriamas VLK direktoriaus įsakymu.“
1.6. Pakeičiu 13 punktą ir jį išdėstau taip:
„13. Tarybos posėdyje gali dalyvauti visuomenės atstovai. Tarybos posėdyje pageidaujantys dalyvauti visuomenės atstovai iki posėdžio pradžios turi VLK interneto svetainėje nurodytu elektroninio pašto adresu pateikti prašymą. Prašyme nurodomas posėdyje pageidaujančio dalyvauti asmens vardas, pavardė, kontaktiniai duomenys, atstovaujama organizacija ir darbotvarkės klausimas, kurį svarstant norima dalyvauti.“
1.7. Pakeičiu 15 punktą ir jį išdėstau taip:
„15. Tarybai teikiami klausimai turi būti tiksliai suformuluoti, turi būti pateikiama svarstomą klausimą pagrindžianti medžiaga (Tarybos nutarimo projektas ir aiškinamasis raštas). Ši medžiaga turi būti pasirašyta ją teikiančios institucijos vadovo ar jo įgalioto asmens. Jeigu Tarybai teikiamas svarstyti klausimas yra susijęs su kitų institucijų veikla, interesais ir kompetencija, turi būti pateikiama tos institucijos nuomonė. Prireikus sužinoma ir atitinkamų profesinių sąjungų ar visuomenės organizacijų nuomonė.“
1.8. Pakeičiu 16 punktą ir jį išdėstau taip:
1.9. Pakeičiu 17 punktą ir jį išdėstau taip:
„17. Tarybos posėdžius organizuoja sekretorius. Jis pateikia Tarybos pirmininkui siūlymus (reikiamą medžiagą) ir darbotvarkės projektą. Suderinęs šiuos klausimus, sekretorius teikia darbotvarkės projektą pasirašyti Tarybos pirmininkui arba VLK atstovaujančiam Tarybos nariui (jeigu Tarybos pirmininkas dėl objektyvių priežasčių negali vykdyti savo funkcijų). Pasirašytą darbotvarkės projektą kartu su Tarybos posėdžio medžiaga sekretorius ne vėliau kaip prieš 5 darbo dienas iki posėdžio išsiunčia Tarybos nariams. Tarybos pirmininko pasirašyta darbotvarkė likus ne mažiau kaip 5 darbo dienoms iki numatomo Tarybos posėdžio paskelbiama VLK interneto svetainėje. Visi suinteresuoti darbotvarkėje nurodytais klausimais asmenys turi teisę savo pasiūlymus ir pastabas Tarybai raštu arba elektroniniu paštu pateikti ne vėliau kaip likus 2 darbo dienoms iki Tarybos posėdžio. Su šiais pasiūlymais ir pastabomis supažindinami visi Tarybos nariai. Tarybos pirmininkas įvertina suinteresuotųjų asmenų pateiktą informaciją ir esminius siūlymus įtraukia į darbotvarkę. Tarybos narius, pranešėjus ir kviestinius asmenis kviečia sekretorius.“
1.10. Pakeičiu 18 punktą ir jį išdėstau taip:
„18. Nedalyvaujantys posėdyje Tarybos nariai gali iki posėdžio raštu arba elektroniniu paštu pareikšti nuomonę svarstomais klausimais (pritarti, nepritarti pateiktam Tarybos nutarimo projektui arba dėl jo susilaikyti). Kartu turi būti nurodomas svarstomo klausimo, dėl kurio teikiama nuomonė, numeris. Tarybos nario, pateikusio savo nuomonę raštu arba elektroniniu paštu, balsas skaičiuojamas kartu su posėdyje dalyvaujančių Tarybos narių balsais.“
1.11. Pakeičiu 21 punktą ir jį išdėstau taip:
„21. Tarybos sprendimai priimami paprasta posėdyje dalyvaujančių Tarybos narių balsų dauguma, o vykdant elektroninę apklausą – paprasta elektroninėje apklausoje dalyvaujančių Tarybos narių balsų dauguma. Tarybos narys gali pritarti, nepritarti pateiktam Tarybos nutarimo projektui arba dėl jo susilaikyti. Sprendžiant klausimus elektroniniu būdu, Tarybos nariai savo nuomonę svarstomais klausimais gali pareikšti per sekretoriaus elektroniniame laiške nurodytą terminą, kuris negali būti ilgesnis nei 5 darbo dienos nuo elektroninio laiško išsiuntimo dienos. Jei balsai pasiskirsto po lygiai, Tarybos sprendimą lemia jos pirmininko balsas.“
1.12. Pakeičiu 22 punktą ir jį išdėstau taip:
1.13. Pakeičiu 23 punktą ir jį išdėstau taip:
„23. Tarybos posėdžiai protokoluojami. Protokolui parengti daromas garso arba vaizdo ir garso įrašas. Šis įrašas panaikinamas per 30 kalendorinių dienų nuo posėdžio dienos. Protokole nurodoma data, posėdžio dalyviai, posėdžio darbotvarkė, svarstytų klausimų esmė ir priimti sprendimai. Posėdžius organizuoja ir protokolą rašo sekretorius, jį pasirašo Tarybos pirmininkas ir sekretorius. Protokolui suteikiamas eilės numeris pagal bendrąją numeraciją nuo metų pradžios iki metų pabaigos. Tarybai sprendžiant klausimus elektroniniu būdu, prie protokolo pridedamos Tarybos narių elektroninių laiškų kopijos. Tarybos protokolai kartu su svarstyto klausimo medžiaga saugomi teisės aktų nustatyta tvarka.“
1.14. Pakeičiu 29.1 papunktį ir jį išdėstau taip:
„29.1. ne vėliau kaip likus 5 darbo dienoms iki pirmojo Tarybos posėdžio dienos deklaruoti privačius interesus Viešųjų ir privačių interesų derinimo valstybinėje tarnyboje įstatymo nustatyta tvarka. Tarybos pirmininkas, susipažinęs su pateiktomis Tarybos narių viešųjų ir privačių interesų deklaracijomis bei nustatęs viešųjų ir privačių interesų konflikto atvejį, apie tai nedelsdamas raštu informuoja privačių interesų deklaraciją pateikusį Tarybos narį ir inicijuoja jo pašalinimą iš Tarybos arba nušalinimą nuo interesų konfliktą galinčio sukelti klausimo svarstymo. Tarybos pirmininko privačių interesų deklaracijoje pateiktus duomenis vertina sveikatos apsaugos ministras ar jo įgaliotas asmuo;“.