Kaunor-m

 

 

KAUNO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

11 POSĖDIS

 

SPRENDIMAS

DĖL KAUNO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS 2019 M. KOVO 28 D. SPRENDIMO NR. TS-136 „DĖL KAUNO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS VEIKLOS REGLAMENTO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2020 m. gruodžio 17 d. Nr. TS-480

Kaunas

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 18 straipsnio 1 dalimi, Kauno rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:

1. Pakeisti Kauno rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamentą, patvirtintą Kauno rajono savivaldybės tarybos 2019 m. kovo 28 d. sprendimu Nr. TS-136 „Dėl Kauno rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamento patvirtinimo“:

1.1. Pakeisti 11 punktą ir jį išdėstyti taip:

11. Savivaldybės tarybos narių grupė (toliau – grupė) – Savivaldybės tarybos nariai, nesusivieniję į frakcijas. Grupė – ne mažiau kaip trys Savivaldybės tarybos nariai, pirmajame ar kitame Savivaldybės tarybos posėdyje viešu pareiškimu, įteiktu posėdžio pirmininkui, deklaravę, kad veiklą Savivaldybės taryboje tęsia susivieniję į grupę. Pareiškimas turi būti pasirašytas visų jį teikiančių asmenų, jame nurodytas grupės pavadinimas, grupės vadovo vardas ir pavardė. Apie grupės sudarymą nurodoma Savivaldybės tarybos posėdžio protokole.“

1.2. Pakeisti 18 punktą ir jį išdėstyti taip:

18. Paprastosios kompetencijos konkrečius įgaliojimus Savivaldybės taryba, priimdama sprendimą, gali pavesti vykdyti Savivaldybės administracijos direktoriui arba Savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojui (pavaduotojams) (jeigu ši (šios) pareigybė (pareigybės) steigiama (steigiamos). Jeigu Savivaldybės vykdomoji institucija negali (dėl viešųjų ir privačių interesų konflikto) įvykdyti Įstatyme nustatytų ir Savivaldybės tarybos jai perduotų įgaliojimų, šiuos įgaliojimus vykdo Savivaldybės taryba.“

1.3. Pakeisti 23 punktą ir jį išdėstyti taip:

23. Savivaldybės tarybos posėdyje svarstytinus klausimus su sprendimų projektais merui pateikia komitetai, komisijos, Savivaldybės tarybos nariai, frakcijos ir grupės, Savivaldybės kontrolierius, Savivaldybės administracijos direktorius. Savivaldybės tarybos posėdžiuose svarstomi tik tie klausimai, dėl kurių yra pateikti pagal Savivaldybės tarybos suteiktus įgaliojimus komitete apsvarstyti sprendimų projektai. Sprendimų projektų svarstymas komitete neprivalomas Įstatyme numatytu nepaprastosios padėties, ekstremaliosios situacijos ar karantino metu, kai būtina neatidėliotinai spręsti savivaldybės funkcijoms užtikrinti būtinus klausimus ir sprendimo nepriėmimas ar delsimas jį priimti nedelsiant lemtų neigiamus padarinius Savivaldybės bendruomenei ar atskiriems jos nariams, atveju.“

1.4. Pakeisti 31 punktą ir jį išdėstyti taip:

31. Aiškinamajame rašte nurodoma:

31.1. sprendimo projekto tikslai, uždaviniai;

31.2. siūlomos teisinio reguliavimo nuostatos;

31.3. laukiami rezultatai;

31.4. lėšų poreikis ir šaltiniai;

31.5. būtinumas skelbti sprendimą Teisės aktų registre. Viešinimas;

31.6. antikorupcinis vertinimas;

31.7. kiti sprendimui priimti reikalingi pagrindimai, skaičiavimai ar paaiškinimai;

31.8. sprendimo projekto rengėjai. Asmuo, atsakingas už sprendimo įvykdymą.“

1.5. Pakeisti 44 punktą ir jį išdėstyti taip:

44. Siekiant užtikrinti sprendimų projektų rengimo atvirumą ir skaidrumą, sužinoti visuomenės nuomonę apie teisinio reguliavimo problemas ir jų sprendimo būdus, sudaryti visuomenei galimybę daryti įtaką teisės akto projekto turiniui teikiant pasiūlymus, gali būti konsultuojamasi su bendruomene vadovaujantis Įstatyme nustatytais konsultavimosi su vietos gyventojais reikalavimais.“

1.6. Papildyti 471 punktu:

471. Jeigu seniūnaičių sueigos sprendimų vertinimas priklauso Savivaldybės tarybos kompetencijai, seniūnijos seniūnas per 5 darbo dienas nuo sprendimo priėmimo pateikia jį ir kitą su inicijuojamu klausimu susijusią medžiagą Savivaldybės merui. Savivaldybės meras paveda Savivaldybės administracijos direktoriui išnagrinėti sueigos sprendimą, parengti atitinkamą Savivaldybės tarybos sprendimo projektą ir teikti artimiausiam Savivaldybės tarybos posėdžiui. Savivaldybės taryba, laikydamasi Įstatyme ir Reglamente nustatytų vietos gyventojų informavimo reikalavimų, skelbia savo vertinimus dėl seniūnaičių sueigos sprendimų, nurodydama vertinimo motyvus dėl veiksmų nesiėmimo arba numatomus veiksmus, jeigu tokių veiksmų bus imtasi.“

1.7. Pakeisti 48 punktą ir jį išdėstyti taip:

48. Komitetai nagrinėja Savivaldybės tarybos sprendimų projektus posėdžiuose pagal Savivaldybės tarybos sprendimu suteiktus įgaliojimus ir komiteto pirmininko sudarytą darbotvarkę, vadovaudamiesi šiame Reglamente nustatyta tvarka. Komitetas priima sprendimą pritarti pateiktam projektui, pritarti su siūlomais pakeitimais arba nepritarti.“

1.8. Pakeisti 66 punktą ir jį išdėstyti taip:

66. Kai yra techninės galimybės, Savivaldybės tarybos posėdžiai tiesiogiai transliuojami Savivaldybės interneto svetainėje. Savivaldybės tarybos posėdis pradedamas transliuoti ir įrašinėti likus ne mažiau kaip 1 min. iki posėdžio pradžios ir baigiamas jam pasibaigus. Posėdžių pertraukos nėra tiesiogiai transliuojamos ir įrašinėjamos. Savivaldybės tarybos posėdžių įrašai viešinami ne vėliau kaip per 7 darbo dienas po Savivaldybės tarybos posėdžio.“

1.9. Pakeisti 69 punktą ir jį išdėstyti taip:

69. Posėdyje Savivaldybės tarybos narių sutarimu po 2 val. darbo gali būti skelbiama 30–50 min. pertrauka.“

1.10. Pakeisti 70 punktą ir jį išdėstyti taip:

70. Baigus diskusijas dėl kiekvieno svarstomo klausimo balsavimu priimamas Savivaldybės tarybos sprendimas. Balsavimo pradžią skelbia posėdžio pirmininkas. Balsuojant elektronine sistema balsavimo trukmė – iki 30 sekundžių, rankos pakėlimu – iki 45 sekundžių.

1.11. Pakeisti 75 punktą ir jį išdėstyti taip:

75. Dėl Savivaldybės tarybos posėdžiuose svarstomų klausimų balsuojama atvirai, išskyrus Įstatyme nustatytus atvejus.“

1.12. Papildyti 1091 punktu:

1091. Jei dėl nepaprastosios padėties, ekstremaliosios situacijos ar karantino Kolegijos posėdis negali vykti šio Reglamento nustatyta tvarka, posėdis gali vykti nuotoliniu būdu laikantis Įstatyme nustatytų reikalavimų.“

1.13. Pakeisti 111 punktą ir jį išdėstyti taip:

111. Komitetai, įskaitant Kontrolės komitetą, sudaromi ir jų sudėtis keičiama Savivaldybės tarybos sprendimu Įstatymo nustatyta tvarka.“

1.14. Pakeisti 113 punktą ir jį išdėstyti taip:

113. Kontrolės komiteto pirmininką skiria Savivaldybės taryba Įstatymo nustatyta tvarka ir terminais.“

1.15. Pakeisti 114 punktą ir jį išdėstyti taip:

114. Komiteto pirmininkas mero siūlymu komiteto (išskyrus Kontrolės komitetą) sprendimu prieš terminą netenka savo įgaliojimų, jeigu neatitinka Įstatyme nustatytų nepriekaištingos reputacijos reikalavimų. Kontrolės komiteto pirmininkas, jeigu neatitinka Įstatyme nustatytų nepriekaištingos reputacijos reikalavimų, netenka įgaliojimų prieš terminą Savivaldybės tarybos sprendimu Įstatymo nustatyta tvarka.“

1.16. Pakeisti 115 punktą ir jį išdėstyti taip:

115. Komitetai darbą organizuoja vadovaudamiesi Reglamente nustatyta tvarka.“

1.17. Pakeisti 116 punktą ir jį išdėstyti taip:

116. Kontrolės komiteto įgaliojimus Savivaldybės taryba nustato atsižvelgdama į Įstatymu apibrėžtą Kontrolės komiteto kompetenciją. Kontrolės komitetas dirba pagal Savivaldybės tarybos patvirtintą veiklos programą ir kiekvienų metų pradžioje iki vasario 1 d. už savo veiklą atsiskaito Savivaldybės tarybai. Savivaldybės taryba, posėdyje apsvarsčiusi Komiteto veiklos ataskaitą, priima sprendimą.“

1.18. Papildyti 1161 punktu:

1161. Kontrolės komitetas svarsto Savivaldybės kontrolieriaus iki einamųjų metų spalio 10 dienos jam pateiktą Savivaldybės kontrolės ir audito tarnybos kitų metų veiklos plano projektą ir per 7 dienas pateikia siūlymus dėl šio plano projekto papildymo ar pakeitimo. Gavęs Savivaldybės kontrolieriaus patikslintą plano projektą, priima sprendimą dėl Savivaldybės kontrolės ir audito tarnybos kitų metų veiklos plano projekto ir iki einamųjų metų lapkričio 5 dienos grąžina tvirtinti Savivaldybės kontrolieriui.“

1.19. Pakeisti 117 punktą ir jį išdėstyti taip:

117. Pagrindinė komitetų veiklos forma yra komiteto posėdžiai. Posėdžius ne rečiau kaip kas 3 mėnesiai šaukia komiteto pirmininkas, o kai jo nėra – komiteto pirmininko pavaduotojas. Posėdžio darbotvarkę pagal komitetui Savivaldybės tarybos sprendimu suteiktus įgaliojimus sudaro komiteto pirmininkas, atsižvelgdamas į parengtus Savivaldybės tarybos sprendimų projektus. Komiteto posėdį taip pat gali sušaukti ne mažiau 1/3 komiteto narių apie tai raštu, kuriame išdėstomi posėdžio sušaukimo motyvai ir posėdžio darbotvarkės klausimai, informavę komiteto pirmininką ir komiteto narius. Pirmąjį naujai sudaryto komiteto posėdį, kol nepaskirtas komiteto pirmininkas, kviečia Savivaldybės tarybos ir mero sekretoriatas (toliau – Sekretoriatas) Savivaldybės mero pavedimu.“

1.20. Pakeisti 118 punktą ir jį išdėstyti taip:

118. Komitetų posėdžių darbotvarkės ne vėliau kaip prieš 2 darbo dienas iki komiteto posėdžio pradžios paskelbiamos Savivaldybės interneto svetainėje. Apie komiteto posėdžio laiką ir svarstyti parengtus klausimus ne vėliau kaip prieš 2 darbo dienas iki komiteto posėdžio pradžios sekretoriatas praneša visiems komiteto nariams ir suinteresuotiems asmenims.“

1.21. Pakeisti 120 punktą ir jį išdėstyti taip:

120. Komitetai pagal kompetenciją priima rekomendacinius sprendimus. Komiteto sprendimai priimami komiteto posėdyje dalyvaujančių komiteto narių balsų dauguma. Balsams pasiskirsčius po lygiai, lemia komiteto pirmininko balsas, o jeigu komiteto pirmininkas posėdyje nedalyvauja, laikoma, kad sprendimas nepriimtas. Komiteto sprendimas nepritarti parengtam dokumento projektui arba jį pakeisti turi būti argumentuotas.“

1.22. Papildyti 1211 punktu:

1211. Komiteto pirmininkas turi teisę gauti komiteto įgaliojimams vykdyti reikalingą informaciją iš valstybės ar savivaldybės institucijų, įstaigų ir valstybės ar savivaldybės valdomų įmonių. Administracijos direktorius ir įstaigų bei įmonių vadovai turi reikalaujamus duomenis pateikti ne vėliau kaip per 3 darbo dienas, o jei reikia surinkti papildomą informaciją – per 7 darbo dienas.“

1.23. Pakeisti 122 punktą ir jį išdėstyti taip:

122. Komitetų darbe, suderinę su komiteto pirmininku, patariamojo balso teise gali dalyvauti visuomenės atstovai – seniūnaičiai, išplėstinės seniūnaičių sueigos deleguoti atstovai, kai svarstomi klausimai yra susiję su jų atstovaujama gyvenamosios vietovės bendruomene, taip pat ekspertai, sekretoriato ir Savivaldybės administracijos valstybės tarnautojai ir kiti suinteresuoti asmenys. Kai komiteto posėdyje svarstomas su valstybės, tarnybos ar komercine paslaptimi susijęs klausimas, komitetas gali nuspręsti jį nagrinėti uždarame posėdyje.“

1.24. Pakeisti 124 punktą ir jį išdėstyti taip:

124. Komiteto sprendimus, pasiūlymus, išvadas ir posėdžių protokolus pasirašo komiteto pirmininkas, o jo nesant – komiteto pirmininko pavaduotojas ar kitas komiteto narys, pirmininkavęs posėdžiui, ir posėdžio sekretorius. Posėdžio dokumentai sutvarkomi per dvi darbo dienas po įvykusio posėdžio, išskyrus nuotoliniu būdu vykusių posėdžių protokolus, kuriuos po suderinimo su komiteto pirmininku pasirašo posėdžio sekretorius. Savivaldybės administracija, jos padaliniai, biudžetinės ir viešosios įstaigos ir Savivaldybės valdomos įmonės su jų veikla susijusius komitetų sprendimus per 20 darbo dienų nuo jų gavimo turi apsvarstyti ir apie svarstymo rezultatus pranešti komitetams.“

1.25. Pakeisti 127 punktą ir jį išdėstyti taip:

127. Savivaldybės taryba savo įgaliojimų laikui Įstatyme nustatyta tvarka sudaro Etikos komisiją ir Antikorupcijos komisiją. Etikos komisijos ir Antikorupcijos komisijos įgaliojimai ir funkcijos nustatyti Įstatymu.“

1.26. Pakeisti 128 punktą ir jį išdėstyti taip:

128. Etikos komisijos ir Antikorupcijos komisijos pirmininkus Savivaldybės taryba skiria Įstatyme nustatyta tvarka ir terminais. Komisijų atsakingųjų sekretorių pareigas atlieka Savivaldybės administracijos direktoriaus paskirti valstybės tarnautojai, šios funkcijos įrašomos į jų pareigybės aprašymą.“

1.27. Pakeisti 129 punktą ir jį išdėstyti taip:

129. Įstatymų nustatytais atvejais arba Savivaldybės tarybos sprendimu gali būti sudaromos ir kitos nuolatinės (Savivaldybės tarybos kadencijos laikotarpiui) ir laikinosios (atskiriems klausimams nagrinėti) komisijos. Šių komisijų pirmininkus mero teikimu skiria Savivaldybės taryba.“

1.28. Pakeisti 130 punktą ir jį išdėstyti taip:

130. Savivaldybės tarybos sudaromų komisijų nariais gali būti Savivaldybės tarybos nariai, valstybės tarnautojai, ekspertai, gyvenamųjų vietovių bendruomenių atstovai – seniūnaičiai, išplėstinės seniūnaičių sueigos deleguoti atstovai, visuomenės atstovai (Lietuvos Respublikoje įregistruotų viešųjų juridinių asmenų, išskyrus valstybės ar savivaldybės institucijas ar įstaigas, įgalioti atstovai), bendruomeninių organizacijų atstovai, kiti Savivaldybės gyventojai. Etikos komisijoje ir Antikorupcijos komisijoje seniūnaičiai arba seniūnaičiai ir visuomenės atstovai turi sudaryti ne mažiau kaip 1/3 komisijos narių. Delegavimas, įgaliojimas arba siūlymas atstovauti turi būti pateiktas merui raštu. Savivaldybės tarybos narius į komisijas gali siūlyti frakcijos ir meras, valstybės tarnautojus – meras ir Administracijos direktorius.“

1.29. Pakeisti 131 punktą ir jį išdėstyti taip:

131. Savivaldybės tarybos sudaromos komisijos pirmininku (įskaitant Etikos komisijos pirmininką ir Antikorupcijos komisijos pirmininką) gali būti skiriamas tik nepriekaištingos reputacijos, kaip ji yra apibrėžta Įstatyme, Savivaldybės tarybos narys. Komisijos pirmininkas (išskyrus Etikos komisijos pirmininką ir Antikorupcijos komisijos pirmininką) mero siūlymu komisijos sprendimu prieš terminą netenka savo įgaliojimų, jeigu jis neatitinka Įstatyme nustatytų nepriekaištingos reputacijos reikalavimų. Etikos komisijos pirmininkas ir Antikorupcijos komisijos pirmininkas, jeigu neatitinka Įstatyme nustatytų nepriekaištingos reputacijos reikalavimų, netenka įgaliojimų prieš terminą Savivaldybės tarybos sprendimu Įstatymo nustatyta tvarka.“

1.30. Pakeisti 135 punktą ir jį išdėstyti taip:

135. Komisijų posėdžiai yra protokoluojami. Posėdžio sekretoriaus funkcijas vykdo Savivaldybės administracijos direktoriaus paskirtas darbuotojas arba sekretoriato tarnautojas, o kai jo nėra, – posėdyje dalyvaujančių komisijos narių išrinktas komisijos narys. Posėdžio protokolas pasirašomas per 3 darbo dienas po posėdžio. Jį pasirašo posėdžio pirmininkas ir protokolą rašęs asmuo, išskyrus nuotoliniu būdu vykusių posėdžių protokolus, kuriuos po suderinimo su komisijos pirmininku pasirašo posėdžio sekretorius.“

1.31. Pakeisti 153 punktą ir jį išdėstyti taip:

153. Meras savo įgaliojimų laikotarpiu gali turėti visuomeninių konsultantų. Visuomeniniai konsultantai skiriami mero potvarkiu ir turi atitikti Įstatyme nurodytus reikalavimus. Informacija apie asmenį, mero paskirtą visuomeniniu konsultantu (asmens vardas, pavardė, paskyrimo ir atšaukimo datos), nedelsiant paskelbiama Savivaldybės interneto svetainėje.“

1.32. Pakeisti 166.2 papunktį ir jį išdėstyti taip:

166.2. Savivaldybės tarybos, kolegijos, komitetų, komisijų, fondų tarybų (valdybų), tarybų posėdžiuose, darbo grupių pasitarimuose prieš pradedant svarstyti interesų konfliktą keliantį klausimą, informuoja dalyvaujančius asmenis apie esamą interesų konfliktą, nurodo jį keliančias aplinkybes, pareiškia apie nusišalinimą, nedalyvauja balsavimo procedūroje dėl nusišalinimo priėmimo (nepriėmimo), o jeigu pareikštas nusišalinimas priimamas, išeina iš patalpos ir nedalyvauja svarstant interesų konfliktą keliantį klausimą. Kiekvienas nusišalinimo priėmimo (nepriėmimo) atvejis turi būti svarstomas individualiai (atskirai), įvertinant visas pateiktas aplinkybes, galinčias lemti interesų konfliktą. Balsavimo dėl Savivaldybės tarybos nario nusišalinimo priėmimo (nepriėmimo) rezultatai įrašomi į posėdžio protokolą. Savivaldybės taryba, kolegija, komitetas, komisija, fondų taryba (valdyba) ar darbo grupė motyvuotu sprendimu, vadovaudamiesi Vyriausiosios tarnybinės etikos patvirtintais kriterijais, gali pareikšto nusišalinimo nepriimti ir įpareigoti Savivaldybės tarybos narį toliau dalyvauti svarstant klausimą ir priimant sprendimą. Balsavimas dėl tarybos nario nusišalinimo nepriėmimo vyksta prieš pradedant svarstyti klausimą, kuris tarybos nariui sukelia interesų konfliktą.“

1.33. Pakeisti 168 punktą ir jį išdėstyti taip:

168. Savivaldybės tarybos nariai, esant jų sutikimui, gali būti deleguojami į įstatymų nustatytas tarybas, komisijas, regiono tarybos kolegiją. Sprendimą dėl tokio delegavimo ir įgaliojimų suteikimo priima Savivaldybės taryba. Už šiame punkte numatytą veiklą Savivaldybės tarybos nariams mokamas atlyginimas, jie tam laikui atleidžiami nuo tiesioginio darbo ar pareigų bet kurioje institucijoje, įstaigoje, įmonėje ar organizacijoje.“

1.34. Papildyti 1681 punktu:

1681. Savivaldybės tarybos narys, pretenduojantis tapti Savivaldybės tarybos sudaromo komiteto ar komisijos pirmininku, privalo užpildyti Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro patvirtintos formos deklaraciją, joje pateikdamas duomenis dėl jo atitikties nepriekaištingos reputacijos reikalavimams. Ši deklaracija pateikiama merui ir ne vėliau kaip per 3 darbo dienas nuo Savivaldybės tarybos sprendimo paskirti Savivaldybės tarybos narį komiteto ar komisijos pirmininku priėmimo skelbiama viešai Savivaldybės interneto svetainėje tol, kol Savivaldybės tarybos narys eina pareigas, kurioms keliami nepriekaištingos reputacijos reikalavimai.“

 

1.35. Pakeisti 171 punktą ir jį išdėstyti taip:

171. Savivaldybės tarybos narys savo įgaliojimų laikotarpiu gali turėti visuomeninių padėjėjų, kurie Savivaldybės tarybos nario prašymu teikia jam konsultacijas, pasiūlymus, išvadas ir kitą informaciją. Savivaldybės tarybos nario visuomeniniu padėjėju gali būti pilnametis asmuo, kuris nėra Savivaldybės administracijos valstybės tarnautojas ar darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį. Savivaldybės tarybos nario visuomeniniu padėjėju negali būti asmuo, kuris įstatymų nustatyta tvarka yra pripažintas kaltu dėl sunkaus ar labai sunkaus nusikaltimo padarymo ir turi neišnykusį ar nepanaikintą teistumą, taip pat kuris įstatymų nustatyta tvarka yra uždraustos organizacijos narys. Savivaldybės tarybos nario visuomeninių padėjėjų skaičius negali viršyti Savivaldybėje įsteigtų seniūnijų skaičiaus, o kai seniūnijos neįsteigtos, – negali viršyti trijų. Savivaldybės tarybos nariui pateikus Savivaldybės administracijos direktoriui prašymą dėl padėjėjo pažymėjimo išdavimo, Savivaldybės administracija išduoda pažymėjimus. Savivaldybės tarybos narys atsako už savo padėjėjų veiklą. Informacija apie asmenį, Savivaldybės tarybos nario paskirtą jo visuomeniniu padėjėju (asmens vardas, pavardė, paskyrimo ir atšaukimo datos), nedelsiant paskelbiama Savivaldybės interneto svetainėje.“

1.36. Pakeisti 176 punktą ir jį išdėstyti taip:

176. Savivaldybės tarybos nariams, išskyrus merą ir mero pavaduotoją (-us), už darbo laiką atliekant Savivaldybės tarybos nario pareigas yra atlyginama (apmokama). Šis atlyginimas apskaičiuojamas pagal skelbiamą vidutinį mėnesio (VMDU) dydį atsižvelgiant į faktiškai dirbtą laiką, kurio trukmė nustatoma Reglamento 177–179 punktuose nustatyta tvarka. Atlyginimo už darbo laiką atliekant Savivaldybės tarybos nario pareigas dydį nustato Savivaldybės taryba. Savivaldybės tarybos narys turi teisę atsisakyti šio atlyginimo, Savivaldybės administracijai pateikdamas prašymą dėl Savivaldybės tarybos nario pareigų atlikimo neatlygintinai (tai yra visuomeniniais pagrindais). Tokį prašymą pateikusiam Savivaldybės tarybos nariui šiame punkte nurodytas atlyginimas neskaičiuojamas ir nemokamas, taip pat neskaičiuojami ir nemokami teisės aktų nustatyti privalomi mokesčiai, valstybinio socialinio draudimo ir privalomojo sveikatos draudimo įmokos.“

1.37. Pakeisti 179 punktą ir jį išdėstyti taip:

179. Savivaldybės tarybos nario dalyvavimas Savivaldybės tarybos, kolegijos ar komitetų posėdžiuose turi būti pažymėtas posėdžio dalyvių registracijos lape ir patvirtintas Savivaldybės tarybos nario parašu. Jei posėdžiai vyksta nuotoliniu būdu, dalyvaujančius asmenis registruoja posėdžio sekretorius. Savivaldybės tarybos nario dalyvavimas komisijose ar darbo grupėse turi būti įrašytas į posėdžių protokolus. Kiekvieną mėnesį iki 10 dienos sekretoriatas pristato buhalterinę apskaitą tvarkančio Savivaldybės administracijos skyriaus vedėjui Savivaldybės tarybos narių praėjusio mėnesio darbo laiko suvestinę. Informaciją apie Savivaldybės tarybos narių darbo laiką sekretoriatui pateikia Savivaldybės tarybos, kolegijos, komitetų, komisijų posėdžių sekretoriai.“

1.38. Pakeisti 186 punktą ir jį išdėstyti taip:

186. Sudaręs biuro patalpų nuomos sutartį ir teisės aktų nustatyta tvarka ją užregistravęs, Savivaldybės tarybos narys jos kopiją pateikia buhalterinę apskaitą tvarkančiam Savivaldybės administracijos skyriui. Savivaldybės tarybos narys negali sudaryti biuro patalpų nuomos sutarties su jam artimais asmenimis, nurodytais Viešųjų ir privačių interesų derinimo įstatyme, ir su juridiniais asmenimis, kurių dalyvis yra Savivaldybės tarybos narys arba jam artimas asmuo, arba kurių vadovai ar valdymo organo nariai yra Savivaldybės tarybos nariui artimi asmenys.“

1.39. Pakeisti 198 punktą ir jį išdėstyti taip:

198. Savivaldybės taryba ne rečiau kaip kartą per metus teikia Savivaldybės bendruomenei Savivaldybės veiklos ataskaitą, kurios sudedamoji dalis yra mero veiklos ataskaita. Savivaldybės veiklos ataskaitą Savivaldybės tarybos vardu pateikia meras. Savivaldybės veiklos ataskaita bendruomenei, kurioje turi būti aptarta Savivaldybės tarybos, Savivaldybės administracijos metų veikla, turi būti paskelbta laikantis Įstatyme nustatytų vietos gyventojų informavimo reikalavimų.“

1.40. Pakeisti 203 punktą ir jį išdėstyti taip:

203. Biudžetinių ir viešųjų įstaigų (kurių savininkė Savivaldybė), Savivaldybės valdomų įmonių ir organizacijų metinės veiklos ataskaitos kasmet teikiamos Savivaldybės administracijai, kuri parengia Savivaldybės tarybos sprendimų projektus. Ataskaitas svarsto komitetai pagal kompetenciją ir joms pritaria arba motyvuotu sprendimu nepritaria. Apie svarstymo rezultatus komitetų pirmininkai informuoja Savivaldybės tarybą. Dėl metinių ataskaitų Savivaldybės taryba priima sprendimus iki gegužės 1 d. Švietimo įstaigų metinės veiklos ataskaitos yra švietimo įstaigos vadovų metų veiklos ataskaitų dalis ir yra rengiamos Lietuvos Respublikos švietimo įstatyme nustatyta tvarka.“

1.41. Papildyti 2141 punktu:

2141. Meras apklausos paskelbimo iniciatyvos teisę įgyvendina išleisdamas potvarkį.“

1.42. Pakeisti 217 punktą ir jį išdėstyti taip:

217. Meras, gavęs ir įvertinęs seniūno pateiktą iniciatyvą dėl apklausos paskelbimo ir Savivaldybės administracijos direktoriaus pateiktą informaciją ir duomenis, ne vėliau kaip per 10 dienų privalo paskelbti apklausą.“

 

1.43. Pakeisti 218 punktą ir jį išdėstyti taip:

218. Mero potvarkyje paskelbti apklausą turi būti nustatyta: apklausai teikiamo (teikiamų) klausimo (klausimų) tekstas, apklausos teritorija, apklausos būdas, apklausos data ir vieta, trukmė, taip pat apklausos komisijos sudėtis.“

1.44. Pakeisti 221 punktą ir jį išdėstyti taip:

221. Savivaldybės taryba privalo svarstyti apklausai pateiktą (pateiktus) klausimą (klausimus), jeigu savo nuomonę pateiktu (pateiktais) klausimu (klausimais) pareiškė ne mažiau kaip 10 procentų apklausos teritorijos gyventojų, turinčių teisę dalyvauti apklausoje.“

1.45. Pakeisti 222 punktą ir jį išdėstyti taip:

222. Paskelbti apklausos rezultatai turi būti svarstomi artimiausiame Savivaldybės tarybos posėdyje. Sprendimo projektą rengia Savivaldybės administracija. Apklausos rezultatus Savivaldybės tarybai pristato apklausos komisijos pirmininkas, taip pat išklausomas apklausos iniciatorių atstovas. Savivaldybės tarybos sprendime dėl apklausai pateikto (pateiktų) klausimo (klausimų) turi būti nurodyti apklausos rezultatai (gyventojų nuomonė dėl apklausai pateikto (pateiktų) klausimo (klausimų)) ir Savivaldybės tarybos sprendimo motyvai. Savivaldybės tarybos sprendimas dėl apklausai pateikto (pateiktų) klausimo (klausimų) turi būti paskelbtas laikantis Įstatyme nustatytų vietos gyventojų informavimo reikalavimų.“

2. Nustatyti, kad šis sprendimas įsigalioja 2021 m. sausio 1 d.

 

 

 

Savivaldybės meras                                                                           Valerijus Makūnas