hERBAS_bmp

 

DRUSKININKŲ SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

SPRENDIMAS

DĖL UŽDAROSIOS AKCINĖS BENDROVĖS „DRUSKININKŲ BUTŲ ŪKIS“ DIREKTORIAUS 2015 METŲ ATASKAITOS

 

 

2016 m. kovo 25 d. Nr.T1-74

Druskininkai

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio                     2 dalies 19 punktu, Druskininkų savivaldybės tarybos veiklos reglamento, patvirtinto Druskininkų savivaldybės tarybos 2011 m. rugpjūčio 30 d. sprendimu Nr. T1-115 „Dėl Druskininkų savivaldybės tarybos veiklos reglamento tvirtinimo“, 150 punktu, Druskininkų savivaldybės taryba                                          n u s p r e n d ž i a:

Pritarti uždarosios akcinės bendrovės „Druskininkų butų ūkis“ direktoriaus 2015 metų ataskaitai (pridedama).

Šis sprendimas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.

 

 

 

Savivaldybės meras                                                                              Ričardas Malinauskas                                                                                                                                       

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

PRITARTA

Druskininkų savivaldybės tarybos

2016 m. kovo 25 d. sprendimu Nr. T1-74

 

 

UŽDAROSIOS AKCINĖS BENDROVĖS „DRUSKININKŲ BUTŲ ŪKIS“ DIREKTORIAUS 2015 M. ATASKAITA

 

I. BENDROJI DALIS

 

Uždaroji akcinė bendrovė „Druskininkų butų ūkis“ įregistruota 1990 m. lapkričio           29 d. adresu Ligoninės 12, Druskininkai. Įmonės kodas 152007157. Pridėtinės vertės mokesčio mokėtojo kodas LT 520071515. Valstybės įmonės Registrų centro Alytaus filiale yra kaupiami ir saugomi duomenys apie bendrovę. Bendrovės įstatinis kapitalas yra 340102 (trys šimtai keturiasdešimt tūkstančių šimtas du) eurai. Bendrovės įstatinis kapitalas padalintas į 1172764                          0,29 euro vertės akcijas. Visos akcijos vardinės. Įmonės steigėjas Druskininkų savivaldybė, turinti                  100 procentų bendrovės akcijų.

 

II. BENDROVĖS VEIKLOS APIBŪDINIMAS

 

UAB „Druskininkų butų ūkis“ yra atestuota įmonė, turinti teisę vykdyti daugiabučių namų bendrojo naudojimo objektų administravimą, priežiūrą (eksploatavimą), atlikti statinio statybos darbus ir daugiabučių namų atnaujinimo (modernizavimo) Programos  įgyvendinimo administravimą.

Pagrindinė įmonės veikla – daugiabučių namų bendrojo naudojimo objektų administravimas, priežiūra (eksploatacija), remontas. Bendrovės tikslas vykdant šią veiklą - nuolat tobulėti ir ieškoti būdų tapti naudingais butų savininkams, užtikrinti atnaujinamų namų statybos darbų kokybę.

Daugiabučių namų bendrojo naudojimo objektus sudaro bendrosios konstrukcijos, bendroji inžinerinė įranga ir bendrosios patalpos. UAB „Druskininkų butų ūkis“ vykdydama daugiabučių namų bendrojo naudojimo objektų administravimą ir priežiūrą turi atlikti visus veiksmus, būtinus pastato bendrojo naudojimo objektams išsaugoti ir užtikrinti jų naudojimą pagal tikslinę paskirtį.

Vadovaudamasi gyvenamųjų namų bendrojo naudojimo objektų naudojimo ir priežiūros privalomaisiais reikalavimais, jų įgyvendinimo tvarka, bendrovė atlieka daugiabučių namų bendrojo naudojimo objektų techninę priežiūrą, avarijų lokalizavimą, likvidavimą ir kitus tvarkymo darbus.

UAB “Druskininkų butų ūkis“ valdo ir prižiūri bei teikia kitas paslaugas                                          214 daugiabučių gyvenamųjų namų Druskininkų savivaldybėje.

 

 

 

 


Vadovaudamasi Savivaldybės administracijos direktoriaus 2011 m. sausio 4 d. įsakymu                                 Nr. V35-5 „Dėl daugiabučių namų išbraukimo iš UAB „Druskininkų butų ūkis“ administruojamų namų sąrašo “, bendrovė administruoja 156 daugiabučius namus, t. sk.: Druskininkų mieste –132, Leipalingio seniūnijoje – 17, Viečiūnų seniūnijoje – 7.

 

 

 

 

 

 


Jungtinės veiklos pagrindu bendrovė valdo ir prižiūri 4 daugiabučius namus, 15 namų valdo ir prižiūri bendrijose, prižiūri 3 socialinio būsto namus. Sutartiniais pagrindais vykdo šildymo ir karšto vandens sistemų priežiūrą 36 daugiabučiuose namuose.

Bendrovei 2015 m atlikus namų technines apžiūras, įvertinus jų būklę ir apskaičius priežiūros išlaidų panaudojimą, butų  ir kitų patalpų savininkams bus pateiktos praėjusių metų namų ataskaitos. Suorganizuoti 81 namo butų  ir kitų patalpų savininkų balsavimai raštu dėl įgaliotojo atstovo išrinkimo. Tik 14 namų butų ir kitų savininkai  išrinko atstovus. 

Vyko 87 susirinkimai ar balsavimai raštu dėl atnaujinimo (modernizavimo) programos įgyvendinimo. Suorganizuoti 8 susirinkimai ir 8 balsavimai raštu dėl bendrojo naudojimo objektų  priežiūros klausimų, 3 namuose vyko susirinkimai dėl patalpų paskirties pakeitimo.

Pastoviai vykdoma daugiabučių namų nuolatinė bendrojo naudojimo objektų priežiūra, avarijų likvidavimas, remontas ir atliekami kiti tvarkymo darbai.

 

l lentelė. Atlikti remonto darbai 2014 - 2015 m.

 

Eilės Nr.

 

                               Darbų pavadinimas

 

2014m.

 

2015m.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Suma Eur

 

Suma Eur

 

Skirtumas

 

 

 

1.

Laiptinių ir rūsių langų pakeitimas

31 456

45 088

13 632

 

2.

Laiptinių durų, pakeitimas  ir remontas

12 894

24 221

11 327

 

3.

Laiptinių, butų ir kitų patalpų dažymas ir remontas

20 449

50 498

30 049

 

4.

Stogo dangos pakeitimas

26 003

4 195

-21 808

 

5.

Inžinierinių sistemų  apskaitos   įrenginių atnaujinimas

 

5 162

 

11 843

 

6 681

 

6.

Šviestuvų su judesio davikliais įrengimas laiptinėse

2 194

6 664

4 470

 

7.

Cirkuliacinių siurblių, valdymo ir uždaromosios armatūros keitimas

6 138

 

 

3 660

-2 478

 

8.

Laiptų   pakopų, nuogrindų  pakeitimai remontai

9 610

-

-9 610

 

9.

Kiti remonto darbai

5 006

10 969

5 963

 

 

Iš viso:

118 912

157 138

38 226

 

 

 

2015 m.  22 namuose pakeista 54 išorinės (laiptinių, rūsių, stogų) durys. Atsižvelgiant į butų savininkų prašymus toliau bus vykdomi rūsių durų ir stogų durų bei liukų pakeitimo darbai.

Siekiant sutaupyti šiluminę energiją bei pagerinti estetinį vaizdą 2015 m. bendrovė išleido 45 088 eurų lėšų daugiabučių namų laiptinių ir rūsių langų pakeitimui, tai sudaro  28,69 %  remonto darbams panaudotų lėšų. Laiptinių ir rūsių langai pakeisti 28 daugiabučiuose namuose.

Sumontuoti 22 namuose šviestuvai su judesio davikliais. Šviestuvų pakeitimo tikslas - elektros energijos taupymas. Gyventojai pajutę mažesnį elektros energijos suvartojimą žodžiu ir raštu kreipiasi į bendrovės specialistus, dėl šių šviestuvų sumontavimo.

Atliekant daugiabučių namų šilumos punktų, šildymo ir karšto vandens sistemų priežiūrą bei siekiant užtikrinti karšto vandens tolygų temperatūros palaikymą sumontuoti 10 daugiabučių namų karšto vandens ir šildymo  sistemose  cirkuliaciniai siurbliai.

Vykdoma apskaitos prietaisų rodmenų kontrolė: 3854 šalto vandens, 4075 karšto vandens ir 497 elektros apskaitos prietaisų. Per metus buvo patikrinti 16 189 šalto ir karšto vandens apskaitos bei  978  elektros apskaitos prietaisų rodmenys. Šiuos duomenis gyventojai praneša internetu, telefonu arba raštu. Kiekvieną mėnesį bendrovės darbuotojai fiksuoja ir pateikia šilumos tiekėjui   visų prižiūrimų namų  įvadinių šilumos apskaitos  prietaisų rodmenis ir 301  buto  šildymo prietaisų rodmenis sumontuotus namų laiptinėse. Pastoviai vykdoma šiluminės energijos suvartojimo analizė.

Siekiant sumažinti daugiabučiuose namuose šiluminės energijos sąnaudas ir pagerinti butų savininkų gyvenimo kokybę bei vykdant  Druskininkų savivaldybės tarybos 2012 m. rugsėjo                 28 d. sprendimą Nr.T1-174 “Dėl Druskininkų savivaldybės energinio efektyvumo didinimo daugiabučiuose namuose programos 2012-2014 metams patvirtinimo“ ir 2013 m. rugpjūčio 14 d. sprendimą Nr. T1-165 “Dėl energinio efektyvumo didinimo daugiabučiuose namuose programos patvirtinimo“ bendrovė vykdė 69 daugiabučių namų programos įgyvendinimo administravimą. Įvyko susirinkimai arba balsavimai raštu 87 daugiabučiuose namuose atnaujinimo (modernizavimo) klausimais.

Daugiabučių namų atnaujinimo (modernizavimo) programos įgyvendinimui pritarė 69 namų butų ir kitų patalpų savininkai, iš jų 2015 m. - 33 daugiabučių namų butų ir kitų patalpų savininkai.

Pagal projektuotojų parengtus daugiabučių namų atnaujinimo (modernizavimo) projektus Druskininkų savivaldybės administracija bendrovei išdavė 51 statybos leidimą; iš jų                    2015 m. - 30 statybos leidimų.

 

 

Statybos rangos darbų finansavimui pasirašyta su banku 46 kreditavimo sutartys                  8 319 238 eurų sumai, iš jų 2015 m. -  28 kreditavimo sutartys 5 325 510 eurų sumai.

Nuo daugiabučių namų atnaujinimo (modernizavimo) programos įgyvendinimo pradžios pasirašyti 32 daugiabučių namų statybos darbų užbaigimo aktai, statybos rangos  darbų vertė sudaro  5 264 561 eurų  sumai, iš jų 2015 m. - 24 daugiabučių namų,  statybos rangos  darbų vertė sudaro  4 209 126 eurų.  

Šiuo metu parengti techniniai darbo projektai 28 daugiabučiams namams ir daugumoje jų vyksta statybos rangos darbai.

Apšiltintas daugiabutis namas Druskininkų g. 10, Druskininkuose, 2015 m. suvartojo šiluminės energijos patalpų šildymui  147,495 MWh, o  nerenovuotas Gardino g. 20, Druskininkuose,   2015 m. suvartojo 269,661 MWh.  Atnaujintas (modernizuotas) daugiabutis namas Druskininkų g. 10 sutaupė šiluminės energijos  122,16 MWh   arba 45,30 proc.  ir apie  7 390 Eur.

 

 

Atnaujinus (modernizavimus) daugiabutį namą Veisiejų g. 7, Druskininkuose, butų savininkai  per 2015-2016 m. (lapkričio, gruodžio, sausio ir vasario mėn.)  šildymo sezoną suvartojo 55,38 MWh. Tai yra 42,10 MWh  mažiau  negu per 2013-2014 m. šildymo sezoną, bei  40,338MWh mažiau negu 2014-2015 m.

 

 

Apšiltinus daugiabutį  namą Veisiejų g.7, Druskininkuose, butų savininkai, palyginus  2014 -2015 m. šildymo sezono laikotarpį (lapkričio, gruodžio, sausio ir vasario mėn.) su  tuo pačiu  šildymo sezono laikotarpiu 2015 - 2016 m., sutaupė  43,19% šiluminės energijos ir apie 2815 Eur lėšų.

Reikšmingų neapibrėžtumų, susijusių su tam tikrais įvykiais ar sąlygomis, vykdant 2015 m. įmonės veiklą, nebuvo.

 

III. VEIKLOS IR EKONOMINIŲ REZULTATŲ ANALIZĖ, PERSONALO KLAUSIMAI

 

Pagal tiekėjų pateiktas sąskaitas, kiekvieną mėnesį, kiekvienam butui ar kambariui yra parengiamos ir atspausdinamos sąskaitos - pranešimai, pagal kurias gyventojai moka mokesčius už komunalines paslaugas. Sąskaitos - pranešimai gyventojams pateikiamos į namus. Butų ir kitų patalpų savininkams sudarėme galimybę pasirinkti priimtiną atsiskaitymo būdą: internetu, bankuose, pašte arba įmonės kasoje. 42,85% butų savininkų mokesčius moka internetu, 9,45% - pašte ir 47,70 % - įmonės kasoje.

Nuo 2015 m. sausio 1 d.  atnaujinamų daugiabučių namų butų ir kitų patalpų savininkams atskirai teikiamos sąskaitos - pranešimai dėl kredito ir palūkanų apmokėjimo. Butų savininkai pateiktas sąskaitas apmoka į  kreditavimo banke atidarytas  kiekvienam namui  kaupiamąsias sąskaitas. Vedama kredito ir palūkanų priskaitymo ir apmokėjimo apskaita. Kreditas administruojamas pagal pasirašytas kreditavimo sutarties sąlygas, įsipareigojimus su banku ir pagal teisės aktų reikalavimus.

Mokesčiai už komunalines paslaugas skaičiuojami 4 830 butams, iš jų: 227 butai arba               4,70 % - nuomininkai, 4 603 butai arba 95,30 % - savininkai. Gyventojai 2015 m gruodžio 31 d. bendrovei už komunalinius patarnavimus yra skolingi  274 311 eurų. Įsiskolinimas palyginus su 2014 m  gruodžio 31 d  padidėjo  40 048 eurų.

 

 

Ne visi butų ir kitų patalpų savininkai laiku susimoka už minėtas komunalines paslaugas, todėl susidaro įsiskolinimas įmonei. Esant gyventojų skoloms bendrovei trūksta apyvartinių lėšų bendrojo naudojimo objektų privalomiesiems priežiūros darbams atlikti.

 

2 lentelė. Įsiskolinimas įmonėms už gyventojų komunalines paslaugas.

 

Įmonės pavadinimas

Įsiskolinimas

2014-12-31

 

 

 

 

Įsiskolinimas

2015-12-31

Skirtumas Eur

+ padidėjo

- sumažėjo

 

 

 

 

 

 

 

Eur.

%

 

Eur.

%

 

 

UAB „Druskininkų 

vandenys"

 

29 281

63,07

26 971

60,55

-2 310

 

UAB „Litesko " filialas

“Druskininkų  šiluma“

1 721

3,71

574

1,29

-1 147

 

ESO

14 460

31,15

14 195

31,87

-265

 

T.Pempės mažoji bendrija

963

2,07

878

1,97

-85

 

UAB „Lynas"

0

0

1 924

4,32

+1924

 

Iš viso:

46 425

100

44 542

100

-1 883

 

 

Gyventojai daugiausiai yra skolingi už šaltą vandenį ir elektros energiją. Skolos tiekėjams 2015 m., lyginant su 2014 m., sumažėjo  1 883 Eur  arba 4,06 procento.

Kiekvieną mėnesį mažas pajamas turintiems gyventojams, arba visiškai pajamų neturintiems butų savininkams ir nuomininkams buvo skaičiuojamos kompensacijos už šaltą vandenį. Kompensacijos  už šaltą vandenį karštam ruošti ir šaltą vandenį bei nuotekas sumažėjo                     600 Eur  arba 0,21 procento.

 

3 lentelė. Kompensacijų dydis už šaltą vandenį ir nuotekas

 

Kompensacijos už šaltą vandenį ir nuotekas daugiabučių namų gyventojams

Priskaityta mokesčių suma Eur

Kompensuojama suma

Eur

Procentai

2014m

2015m.

2014m

2015m

2014 m

2015 m

302 503

303 271

4 676

4 076

1,55

1,34

 

Bendrovėje dirbamas prevencinis darbas su gyventojais - skolininkais. Nesumokėjus mėnesio priskaitymo, kitą mėnesį bendrovė kartu su sąskaita – pranešimu teikia įspėjimus, bei kviečia skolininkus pokalbiui. 2015 m. bendrovė įteikė butų savininkams ir nuomininkams 116 pranešimų atvykti pokalbiui, 68709,07 eurų sumai. Pokalbiui atvyko tik 14 butų savininkų. Savivaldybės gyvenamųjų patalpų nuomininkų skolos 2015 m. gruodžio 31 d. sudarė – 18 898,47 Eur, palyginus su 2014 m. padidėjo  4 829,89 Eur.

Druskininkų m. apylinkės teismui pateikti 168 ieškininiai pareiškimai 36 162,55 Eur sumai, iš jų 44 ieškininiai pareiškimai savivaldybės gyvenamųjų patalpų nuomininkams 10 114,81 Eur sumai. Atlikus skolų analizę, paaiškėjo, kad kai kurių butų savininkai mokesčius moka tik pagal antstolių išieškojimus.

 

 

Skolų išieškojimą iš butų savininkų vykdo antstoliai. Antstoliams vykdymui pateikti 118 vykdomieji raštai  29 411,20 Eur sumai. 2015 metais antstoliai išieškojo ir pravedė įmonei                                         12 273,56 Eur. Palyginus su 2014 m. išieškota ir pravesta 3 126,02 Eur mažiau. Vadovaujantis Druskininkų savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymais, nuomininkams prašant, nutrauktos 6 Savivaldybės gyvenamųjų patalpų bendrabučiuose nuomos sutartys: įsakymu                           Nr. V35-276 - su Galina Syrjeva, įsakymu Nr.V35-308 - su Nijole Žukauskienė, įsakymu V35-496 - su Sandra Čebatoriūte, įsakymu Nr. V35-523 - su Arūnu Rakausku, įsakymu Nr. V35-765 – su Ramute Subačiene, Alma Mankelevč ir Jonu Lukšiu, įsakymu  Nr. V35-1004 – su Gintare Damauskaite.

4 lentelė. Gauti ir išsiųsti dokumentai

 

Gauta raštų

2014m.

2015m.

Skirtumas

Viso:

iš jų gyventojų prašymai

1464

355

 

1722

420

258

65

 

Išsiųsta raštų

 

 

1190

 

1970

 

780

 

Bendrovėje 2015 m. gauta 1 722 įmonių bei gyventojų prašymų įvairiais daugiabučių namų bendrojo naudojimo objektų remonto ir priežiūros, šilumos nutraukimo bei pajungimo klausimais. Gauta 258 raštais  daugiau, negu 2014 m Įmonė išsiuntė 1 970 raštų gyventojams ir įmonėms, t.y. 780 raštu daugiau negu 2014 m.

Bendrovės valdyba dirbo pagal Akcinių bendrovių įstatymą ir bendrovės įstatus. Bendrovės valdyba susideda iš penkių valdybos narių. Per metus vyko 4 valdybos posėdžiai, kuriuose buvo svarstomi bendrovės valdymo, daugiabučių namų priežiūros ir kt. klausimai.

 

 

2015 metais bendrovė gavo  667 170 Eur pajamų, iš jų: 496 080 - pajamos gautos iš pagrindinės veiklos, t.y. už daugiabučių namų priežiūrą ir eksploataciją, tai sudaro 74,36 % visų pajamų,  iš papildomos veiklos  – 123 084 Eur arba -18,45 %. , iš modernizavimo projektų įgyvendinimo – 48 006 Eur arba 7,19%. Palyginus su 2014 m. bendrovės pajamos padidėjo 13,99 %. Pasikeitimą  pajamų įtakojo daugiabučių namų atnaujinimo (modernizavimo) programos įgyvendinimo pajamos. Iš pagrindinės veiklos priskaityta 600 256,68 Eur, tačiau butų savininkai ir nuomininkai sumokėjo                    555 418,53 Eur,  t.y. 44 838,15 Eur   mažiau, nei priskaityta.

 

5 lentelė. Bendrovės pajamų struktūra  2014 – 2015 m.

Pajamos

2014m.

 

2015m.

Skirtumas

Suma, Eur

Suma, Eur

Eur

1.Pajamos gautos už daugiabučių namų bendrojo naudojimo objektų priežiūrą:

 

 

476 128

 

496 080

 

19 952

1.1. su gyvenamosiomis patalpomis susijusių bendrų konstrukcijų, bendrojo naudojimo patalpų ir bendrosios inžinierinės įrangos techninės priežiūros  administravimas

administravimas

 

86 042

 

116 211

 

30 169

1.2. su gyvenamosiomis patalpomis susijusių bendrų konstrukcijų, bendrojo naudojimo patalpų ir bendrosios inžinierinės įrangos techninė priežiūra (eksploatavimas)

 

 

253 819

 

 

254 755

 

 

936,00

1.3. daugiabučių namų šildymo ir karšto vandens sistemų priežiūra (eksploatavimas)

 

 

136 267

 

125 114

 

-11 153

2 . Pajamos gautos iš modernizavimo (atnaujinimo) projektų įgyvendinimo

 

39 493

 

48 006

 

8 513

3. Pajamos gautos iš kitos veiklos

 

69 683

123 084

53 401

Iš viso:

585 304

667 170

81 866

 

Pajamos gautos iš kitos veiklos – 123 084 Eur, t.y. pagal prašymus bei sudarytas sutartis už statybos, transporto, remonto darbus įmonėms ir gyventojams, bendrijoms, patalpų nuomą ir kitas suteiktas paslaugas, bendrovės gautos pajamos.

 

6 lentelė. Bendrovės sąnaudų struktūra  2014 - 2015 m.

Sąnaudos

 

2014m.

2015m.

Skirtumas

Suma Eur

Suma Eur

Suma Eur

Darbo užmokestis

234 388

263 473

29 085

Soc. draudimas  31 %

72 429

81 267

8 838

Nusidėvėjimas

17 478

17 922

444

Medžiagos, atsarginės dalys,

prekės, kuras ir kt.

154 665

190 102

35 437

Mokamos paslaugos

8 4961

111 281

26 320

Mokesčiai valstybei

6 976

2 821

-4 155

Iš viso:

570 897

666 866

95 969

 

Iš lentelės duomenų matyti, kad bendrovė 2015 metais turėjo sąnaudų. Didžiausią sąnaudų dalį – 39,51 % sudaro darbuotojų darbo užmokestis, 28,51% - medžiagos, atsarginės dalys, kuras, kurios panaudotos daugiabučių namų priežiūrai ir remontams.

Įvertinus gautas pajamas 667 170 Eur ir sąnaudas 666 866 Eur, bendrovė gavo  304 Eur pelno. Bendrovė mokesčius moka laiku. Nėra skolinga nei socialinio draudimo nei valstybės biudžetams. Bendrovė 2015 m. sumokėjo 63 116 Eur pridėtinės vertės mokesčio t.y. 877 Eur daugiau negu 2014 m.

Priskaitytas vidutinis bendrovės darbuotojų darbo užmokestis 2015 m. – 448,08 Eur, administracijos darbuotojų – 765,04 Eur, darbininkų – 395,266 Eur. Šalies ūkio 2015 m.  darbuotojų vidutinis darbo užmokestis712,10 Eur.

Per ataskaitinį laikotarpį į darbą buvo priimti 16 darbuotojų, atleisti iš darbo 10 darbuotojų, metų pabaigai bendrovėje dirbo 49 darbuotojai (6 darbuotojais daugiau, nei 2014 m.), iš jų: 8 – administracijos padalinio darbuotojai, 3 – administravimo padalinio darbuotojai, 3 daugiabučių namų atnaujinimo (modernizavimo) projektų administravimo padalinio ir 35 – eksploatavimo (priežiūros) padalinio darbuotojas.

Bendrovė nėra investavusi lėšų į investicinius fondus bei vertybinius popierius.

Kritinio mokumo koeficientas siekia 2,48, tai reiškia, kad skolos įmonei, pinigai               (427 924 Eur) 2,48 karto dengia visus įmonės trumpalaikius įsipareigojimus (172 883 Eur). Šis rodiklis turi būti ne mažesnis už vienetą.

Įmonės bendrojo trumpalaikio turto mokumo koeficientas lygus – 2,72. Tai reiškia, kad 1 eurui trumpalaikių įsipareigojimų (172 883 Eur) įmonė turi 2,72 Eur trumpalaikio turto                         (470 060 Eur). Vadinasi, įmonės trumpalaikis turtas yra didesnis už trumpalaikius įsipareigojimus ir ji gali atsakyti už savo įsipareigojimus.

Apyvartinio kapitalo koeficientas 2,97, tai reiškia, kad pastovus kapitalas (340 102 Eur) dengia ilgalaikį turtą ( 114 367 Eur).

 

IV. ĮMONĖS VEIKLOS PLANAI IR PROGNOZĖS

 

2016 metais bendrovė vykdys bendro naudojimo objektų nuolatinius techninės būklės stebėjimus, profilaktiką ir atliks privalomuosius priežiūros darbus, imsis papildomų priemonių mažinti butų ir kitų patalpų savininkų skolas, tobulins inžinierinės įrangos valdymą ir reguliavimą.

2016 m. planuojame atnaujinti elektros įrangą 25 namų laiptinių ir rūsių skyduose,

pakeisti 6 namų laiptinių ar rūsio langus, 19 namų sumontuoti pašto dėžutes, sutvarkyti  5 namų įėjimo stogelius ir latakus, 7 namuose atlikti laiptinių apdailos darbus, daugiabučiam namui Šiltnamių 7 pakeisti šilumos punktą ir kitus priežiūros ir atnaujinimo darbus privalomiesiems reikalavimams įgyvendinti.

Atlikus namų technines apžiūras, nustatyta, kad 22 daugiabučiuose  namuose reikalinga atlikti privalomuosius remonto darbus už 209 165 Eur, iš jų 8 namuose būtina pakeisti stogo dangą. Šių namų stogų remontui atlikti reikėtų apie 54 940 Eur. Tačiau namų butų savininkai lėšų remonto darbams neturi ir yra skolingi įmonei 92 315 Eur už komunalines paslaugas.

Taip pat bendrovė intensyviai vykdys daugiabučių namų atnaujinimo (modernizavimo) programos įgyvendinimo darbus.

 

___________________________