PAKRUOJO RAJONO SAVIVALDYBĖS

ADMINISTRACIJOS DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS

DĖL Pakruojo rajono savivaldybės administracijos vykdomų centralizuotų viešųjų pirkimų tvarkos taisyklIŲ PATVIRTINIMO

 

2022 m. gruodžio 16 d.  Nr. AV-791

Pakruojis

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 29 straipsnio 8 dalies 2 punktu,

tvirtinu Pakruojo rajono savivaldybės administracijos vykdomų centralizuotų viešųjų pirkimų tvarkos taisykles (pridedama).

Šis įsakymas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka Regionų apygardos administraciniam teismui (RAAT). Skundas (prašymas, pareiškimas) gali būti paduodamas RAAT Kauno (A. Mickevičiaus g. 8A, 44312 Kaunas), Klaipėdos (Galinio Pylimo g. 9, 91230 Klaipėda), Panevėžio (Respublikos g. 62, 35158 Panevėžys) arba Šiaulių (Dvaro g. 80, 76298 Šiauliai) rūmuose per vieną mėnesį nuo skundžiamo individualaus teisės akto įteikimo suinteresuotai šaliai dienos.

 

 

 

Administracijos direktorė                                                                                         Ilona Gelažnikienė


PATVIRTINTA

Pakruojo rajono savivaldybės

administracijos direktoriaus

2022 m. gruodžio 16 d.

įsakymu Nr. AV-791

 

 

PAKRUOJO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS

VYKDOMŲ CENTRALIZUOTŲ VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ TVARKOS TAISYKLĖS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1.  Pakruojo rajono savivaldybės administracijos vykdomų centralizuotų viešųjų pirkimų tvarkos taisyklės (toliau – Taisyklės) reglamentuoja prekių, paslaugų ir darbų viešųjų pirkimų, kuriuos atlieka Pakruojo rajono savivaldybės administracija, vykdanti centrinės perkančiosios organizacijos funkcijas (toliau – Pakruojo rajono CPO), kontroliuojamų (valdomų) perkančiųjų organizacijų poreikiams, pagal pasirašytas centralizuotos viešųjų pirkimų veiklos paslaugų sutartis, organizavimo tvarką.

2.  Visi centralizuoti viešieji pirkimai privalo būti vykdomi vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymu (toliau – Viešųjų pirkimų įstatymas), Lietuvos Respublikos civiliniu kodeksu, Mažos vertės pirkimų tvarkos aprašu, kitais įstatymais ir įstatymus įgyvendinančiaisiais poįstatyminiais teisės aktais bei Pakruojo rajono CPO vidiniais teisės aktais, reglamentuojančiais viešuosius pirkimus.

3.  Taisyklėse vartojamos sąvokos:

3.1.   Centralizuotas viešasis pirkimas – Pakruojo rajono CPO atliekamos prekių, paslaugų ar darbų, skirtų Perkančiajai organizacijai, viešojo pirkimo procedūros iki viešojo pirkimo sutarties sudarymo / viešojo pirkimo pabaigos (toliau – centralizuotas pirkimas / pirkimas).

3.2.   Centralizuotos viešųjų pirkimų veiklos paslaugų sutartis – sutartis, pasirašyta tarp Pakruojo rajono CPO ir Perkančiosios organizacijos, kuria Perkančioji organizacija ir Pakruojo rajono CPO susitaria, kad Pakruojo rajono CPO atliks Centralizuotų pirkimų plane esančių ir Perkančiosios organizacijos inicijuotų pirkimų procedūras (Pakruojo rajono CPO privalo vykdyti pirkimą, kai numatoma pirkimo sutarties vertė viršija 15 000,00 Eur be pridėtinės vertės mokesčio (toliau – PVM) ir kai pirkimas neatliekamas iš / per viešąją įstaigą CPO LT (atlikti pirkimą iš / per viešąją įstaigą CPO LT privaloma, kai siūlomos įsigyti prekės, paslaugos ar darbai atitinka Perkančiosios organizacijos poreikius ir Perkančioji organizacija negali prekių, paslaugų ar darbų įsigyti efektyvesniu būdu racionaliai naudodama tam skirtas lėšas)) ir pagal poreikį teiks paslaugas, susijusias su centralizuotų Perkančiosios organizacijos pirkimų procedūrų atlikimu ar dokumentų rengimu (toliau – Centralizavimo sutartis).

3.3.   Perkančioji organizacija – Pakruojo rajono savivaldybės biudžetinė įstaiga ar viešoji įstaiga, kurios savininkė yra Pakruojo rajono savivaldybė.

3.4.   Pirkimų iniciatorius – Perkančioji organizacija, pateikusi poreikį įsigyti reikalingų prekių, paslaugų arba darbų ir (ar) Pakruojo rajono CPO pirkimo iniciavimui reikalingus dokumentus (atlikusi pirkimo iniciavimo procedūrą), įskaitant pirkimo iniciavimo paraiškos pateikimą Pakruojo rajono CPO elektroniniu paštu [email protected].

3.5.   Komisija – Pakruojo rajono CPO direktoriaus ar jį pavaduojančio asmens įsakymu paskirti Pakruojo rajono CPO darbuotojai ir Perkančiosios organizacijos deleguoti asmenys, kurie Viešųjų pirkimų įstatymo, kitų įstatymų ir juos įgyvendinančių poįstatyminių teisės aktų nustatyta tvarka atlieka centralizuotus pirkimus Perkančiųjų organizacijų poreikiams. Komisija dirba pagal Viešųjų pirkimų komisijų, sudarytų Pakruojo rajono savivaldybės administracijos atliekamiems viešiesiems pirkimams vykdyti, darbo reglamentą.

4.  Kitos Taisyklėse vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos apibrėžtos Viešųjų pirkimų įstatyme ir kituose pirkimus reglamentuojančiuose teisės aktuose.

5.  Šių Taisyklių nuostatomis (išskyrus Taisyklių 6–9, 12, 28 punktų reikalavimus) vadovaujamasi ir tuo atveju, kai, esant nenumatytoms aplinkybėms ir siekiant užtikrinti viešojo intereso apsaugą, įskaitant visuomenės sveikatos ir aplinkos apsaugą, reikalinga ypač skubiai vykdyti prekių, paslaugų ar darbų įsigijimą.

 

II SKYRIUS

CENTRALIZUOTŲ PIRKIMŲ PLANAVIMAS

 

6.  Perkančioji organizacija, pasirašiusi Centralizavimo sutartį, ne vėliau kaip iki einamųjų kalendorinių metų lapkričio 15 dienos elektroniniu paštu [email protected] turi pateikti informaciją apie planuojamas įsigyti prekes, paslaugas ar darbus ateinančiais kalendoriniais metais (toliau – Pirkimų planas). Pirkimų planas pateikiamas pagal Taisyklių 1 priedą (MS Excel formatu). Už pateiktos informacijos teisingumą yra atsakinga Perkančioji organizacija. 

7.  Pakruojo rajono CPO ne vėliau kaip iki einamųjų kalendorinių metų gruodžio 31 dienos pagal gautą informaciją elektroninėmis priemonėmis (MS Excel formatu) susistemina Perkančiųjų organizacijų pateiktus Pirkimų planus ir parengia ateinančių kalendorinių metų centralizuotų pirkimų planą pagal Taisyklių 2 priedą (toliau – Centralizuotų pirkimų planas), pagal kurį Pakruojo rajono CPO vykdys centralizuotus pirkimus. Sudarydama Centralizuotų pirkimų planą Pakruojo rajono CPO, nustato pirkimo inicijavimo terminą, pirkimo pradžią ir pirkimo būdą, įvertina, kuriuos pirkimus vykdys Pakruojo rajono CPO (Pakruojo rajono CPO privalo vykdyti pirkimą, kai numatoma pirkimo sutarties vertė viršija 15 000,00 Eur be PVM ir kai pirkimas neatliekamas iš / per viešąją įstaigą CPO LT (atlikti pirkimą iš / per viešąją įstaigą CPO LT privaloma, kai siūlomos įsigyti prekės, paslaugos ar darbai atitinka Perkančiosios organizacijos poreikius ir Perkančioji organizacija negali prekių, paslaugų ar darbų įsigyti efektyvesniu būdu racionaliai naudodama tam skirtas lėšas)).

8.  Centralizuotų pirkimų planą tvirtina Pakruojo rajono CPO direktorius arba jį pavaduojantis asmuo. Centralizuotų pirkimų planas viešinamas Pakruojo rajono savivaldybės interneto svetainėje www.pakruojis.lt.

9.  Pirkimų iniciatorius, vadovaudamasis Numatomos viešojo pirkimo ir pirkimo vertės skaičiavimo metodika (toliau – Metodika) ir skaičiuojamosiomis kainomis, panašių pirkimų praktika, rinkos ir kitais tyrimais,  prieš pateikdamas elektroniniu paštu [email protected] informaciją apie planuojamas įsigyti prekes, paslaugas ar darbus,  turi savarankiškai, nustatyti pirkimo vertę. Už nustatytą pirkimo vertę, taip pat už kitos elektroniniu paštu [email protected] pateiktos informacijos teisingumą yra atsakingas Pirkimų iniciatorius.

10.    Metų eigoje Centralizuotų pirkimų planas gali būti koreguojamas. Pirkimų iniciatorius, Taisyklių 9 punkte nustatyta tvarka apskaičiuoja pirkimo vertę ir informaciją apie poreikį įsigyti Centralizuotų pirkimų plane nenumatytas prekes, paslaugas ar darbus pateikia elektroniniu paštu [email protected], pateikdamas papildomo pirkimo poreikio arba patikslinto pirkimo pateikimo formą pagal Taisyklių 3 priedą (MS Excel formatu). Perkančioji organizacija patikslintą informaciją pateikia Pakruojo rajono CPO nedelsiant po to, kai atsiranda poreikis koreguoti Centralizuotų pirkimų planą. Pakoreguotą Centralizuotų pirkimų planą tvirtina Pakruojo rajono CPO direktorius arba jį pavaduojantis asmuo. Pakoreguotas Centralizuotų pirkimų planas viešinamas Pakruojo rajono savivaldybės interneto svetainėje  www.pakruojis.lt.

 

 

III SKYRIUS

CENTRALIZUOTŲ PIRKIMŲ VYKDYMO TVARKA

 

11.  Pirkimo iniciatorius, norėdamas inicijuoti Centralizuotų pirkimų plane esantį pirkimą, elektroniniu paštu [email protected] turi pateikti užpildytą (suderintą, pasirašytą, patvirtintą) pirkimo inicijavimo paraiškos formą, parengtą pagal Taisyklių 4 priedą (toliau – Paraiška).

12.  Esant nuolatiniam ar dažnam poreikiui visus metus pirkti to paties tipo prekes, paslaugas ar darbus dėl to paties objekto, turi būti parengiama viena Paraiška dėl visų tokių per metus atliekamų pirkimų.

13.  Pirkimo iniciatorius užpildo Paraišką ir nurodo pirkimui vykdyti reikalingą informaciją ir dokumentus. Prie Paraiškos gali būti pridėti šie dokumentai / informacija:

13.1.  pirkimo techninės specifikacijos projektas ar kitas pirkimo objektą aprašantis dokumentas (parengiamas laisva forma arba pagal Pakruojo rajono CPO iš anksto elektroniniu paštu pateiktą pavyzdį);

13.2.  rekomenduojamos pagrindinės pirkimo sutarties sąlygos (parengiama laisva forma arba pagal Pakruojo rajono CPO iš anksto elektroniniu paštu pateiktą pavyzdį);

13.3.  tiekėjų kvalifikacijos reikalavimai (parengiama laisva forma, jeigu tokie reikalavimai (licencijos, atestatai ir pan.) yra privalomi pagal teisės aktus, pateikiant nuorodą į konkretaus teisės akto nuostatą (teisės akto pavadinimas, straipsnis, dalis, punktas));

13.4.  tiekėjų pasiūlymų vertinimo kriterijai, parametrai ir jų vertinimo tvarka (parengiama laisva forma arba pagal Pakruojo rajono CPO iš anksto elektroniniu paštu pateiktą pavyzdį (teikiama tais atvejais, kai pasirenkamas kainos ar sąnaudų ir kokybės santykio arba sąnaudų vertinimo kriterijus)).

14   Perkančioji organizacija yra atsakinga už tinkamos Paraiškos pateikimą bei Paraiškoje ir kituose Taisyklių 13 punkte nurodytuose dokumentuose pateiktos informacijos teisingumą, teisėtumą, pagrįstumą, objektyvumą ir bei atitikimą Viešųjų pirkimų įstatymo bei kitų viešuosius pirkimus reguliuojančių teisės aktų reikalavimams.

15.  Pirkimo iniciatorius, užpildęs (suderinęs, pasirašęs, patvirtinęs) Paraišką elektroniniu paštu [email protected],  teikia ją Pakruojo rajono CPO.

16.  Pakruojo rajono CPO įvertina Perkančiosios organizacijos Paraišką ir ją priima arba, jeigu Paraiška parengta netinkamai (nėra pakankamai duomenų ir (ar) duomenys yra klaidingi ir (ar) duomenys yra pateikti ne pagal Taisyklėse nustatytus reikalavimus), atmeta apie tai elektroniniu paštu informuodama Perkančiąją organizaciją.

17.  Pakruojo rajono CPO pirkimus Viešųjų pirkimų įstatymo nustatyta tvarka atlieka Pakruojo rajono CPO direktoriaus arba jį pavaduojančio asmens įsakymu, vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 19 straipsniu, sudaryta Komisija.

18.  Pirkimo procedūros pradedamos tik gavus visas tinkamas Paraiškas iš visų pirkimą inicijuojančių Perkančiųjų organizacijų. Pirkimo dokumentus pagal pateiktą tinkamą Paraišką rengia Komisija. Pirkimo dokumentai rengiami laikantis Viešųjų pirkimų įstatymo, kitų įstatymų ir juos įgyvendinančių poįstatyminių teisės aktų reikalavimų.

19.  Komisija vykdo pirkimo procedūras Viešųjų pirkimų įstatymo, kitų įstatymų ir juos įgyvendinančių poįstatyminių teisės aktų nustatyta tvarka, iki pirkimo sutarties sudarymo / pirkimo pabaigos.

20.  Po Pakruojo rajono CPO atliktų pirkimo procedūrų (įvykus pirkimui) Perkančioji organizacija sudaro pirkimo sutartį su pirkimo laimėtoju ir atlieka pirkimo sutarties vykdymo stebėseną ir užtikrina, kad pirkimo sutartis būtų vykdoma tinkamai (paskiriant už pirkimo sutarties vykdymą atsakingą asmenį).

21.  Komisija bet kuriuo momentu iki pirkimo sutarties sudarymo turi teisę nutraukti pirkimo procedūras, jeigu atsirado aplinkybių, kurių nebuvo galima numatyti, ir privalo tai padaryti, jeigu buvo pažeisti Viešųjų pirkimų įstatymo 17 straipsnio 1 dalyje nustatyti principai ir atitinkamos padėties negalima ištaisyti. Pirkimo procedūros gali būti nutraukiamos Pakruojo rajono CPO ar Perkančiosios organizacijos valia bei iniciatyva. Nutraukiant pirkimo procedūras Perkančiosios organizacijos valia, Pakruojo rajono CPO nevertina Perkančiosios organizacijos sprendimo dėl pirkimo nutraukimo pagrįstumo aplinkybių. Pakruojo rajono CPO vykdo tik formaliuosius techninius pirkimo nutraukimo veiksmus.

 

IV SKYRIUS

CENTRALIZAVIMO SUTARČIŲ VYKDYMO YPATUMAI

 

22.  Pasirašydamos Centralizavimo sutartį (Taisyklių 6 priedas) Pakruojo rajono CPO ir Perkančioji organizacija susitaria, kad Pakruojo rajono CPO atliks Centralizuotų pirkimų plane nurodytų ir Perkančiosios organizacijos inicijuotų pirkimų procedūras (Pakruojo rajono CPO privalo vykdyti pirkimą, kai numatoma pirkimo sutarties vertė viršija 15 000,00 Eur be PVM ir kai pirkimas neatliekamas iš / per viešąją įstaigą CPO LT (atlikti pirkimą iš / per viešąją įstaigą CPO LT privaloma, kai siūlomos įsigyti prekės, paslaugos ar darbai atitinka Perkančiosios organizacijos poreikius ir Perkančioji organizacija negali prekių, paslaugų ar darbų įsigyti efektyvesniu būdu racionaliai naudodama tam skirtas lėšas)) ir pagal poreikį teiks paslaugas, susijusias su centralizuotų Perkančiosios organizacijos pirkimų procedūrų atlikimu ar dokumentų rengimu.

23.  Pakruojo rajono CPO pirkimo procedūras pradeda vykdyti tik tuomet, kai pasirašyta Centralizavimo sutartis ir pateikta visa, su pirkimu susijusi reikalaujama informacija, dokumentai pagal šiose Taisyklėse nustatytas sąlygas.

24.  Atlikdama pirkimo procedūras, Pakruojo rajono CPO:

24.1. esant poreikiui, konsultuoja Perkančiąsias organizacijas dėl pirkimo objekto techninės specifikacijos, tiekėjams keliamų kvalifikacijos reikalavimų, pirkimo sutarties sąlygų ir kitų pirkimui atlikti reikalingų dokumentų parengimo klausimais;

24.2. atlieka pirkimo procedūras iki pirkimo sutarties sudarymo / pirkimo pabaigos;

24.3. rengia ir teikia skelbimus, jų pakeitimus, įskaitant bet neapsiribojant skelbimu apie pirkimą ir skelbimu apie pirkimo rezultatus (dėl pirkimų, kuriuos atlieka / atliko Pakruojo rajono CPO), kaip numatyta Viešųjų pirkimų įstatymo 30–34 straipsniuose;

24.4. rengia ir teikia pirkimo procedūrų (kurias atliko Pakruojo rajono CPO) ataskaitas, kaip numatyta Viešųjų pirkimų įstatymo 96 straipsnyje;

24.5. rengia ir teikia informaciją Viešųjų pirkimų tarnybai apie atliktus mažos vertės pirkimus (kuriuos atliko Pakruojo rajono CPO) pagal Centrinių perkančiųjų organizacijų ataskaitų teikimo tvarkos apraše nustatytą tvarką.

25.  Perkančioji organizacija, siekdama inicijuoti pirkimo procedūras, Taisyklių 11–13 punktuose nustatyta tvarka, elektroniniu paštu [email protected] pateikia užpildytą Paraišką. Pakruojo rajono CPO pirkimo procedūras pradeda tik tuomet, kai yra pateikta visa Paraiškoje reikalaujama informacija bei Taisyklėse nustatyta su Paraiška teiktina dokumentacija (pateikta tinkama Paraiška).

26.  Įvertinusi Paraišką bei prie jos pridėtus dokumentus ir nustačiusi, kad pateikta informacija neatitinka Viešųjų pirkimų įstatymo ar kitų teisės aktų reikalavimų arba yra kitų esminių pateiktos informacijos netikslumų, Pakruojo rajono CPO, ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo tokios Paraiškos gavimo, elektroniniu paštu atmeta Paraišką ir nurodo Perkančiajai organizacijai, kokius netikslumus ar prieštaravimus (toliau – pastabos) Perkančioji organizacija turi ištaisyti. Esant poreikiui, Pakruojo rajono CPO arba Perkančioji organizacija organizuoja susitikimą aptarti nurodytas pastabas.

27.  Perkančioji organizacija ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo pastabų gavimo, elektroniniu paštu [email protected] patikslina Paraišką ir pakartotinai pateikia ją Pakruojo rajono CPO. Patikslintoje paraiškoje turi būti nurodyti tikslinamos Paraiškos rekvizitai (registracijos data ir numeris).

28.  Tinkama Paraiška ir susiję dokumentai Pakruojo rajono CPO turi būti pateikti ne vėliau kaip prieš:

28.1. 60 kalendorinių dienų iki planuojamo pirkimo pradžios, kai pagal Viešųjų pirkimų įstatymo nuostatas turi būti atliekamas tarptautinis pirkimas;

28.2. 30 kalendorinių dienų iki planuojamo pirkimo pradžios, kai pagal Viešųjų pirkimų įstatymo nuostatas turi būti atliekamas supaprastintas pirkimas.

29. Taisyklių 28 punkte numatyti terminai netaikomi, kai bent viena Perkančioji organizacija inicijuoja pirkimo procedūras, nesilaikant Centralizuotų pirkimų plane numatytų planuojamo pirkimo inicijavimo datų. Pakruojo rajono CPO kiekvienu atveju turi teisę įvertinti ir nustatyti tokio pirkimo pradžios datą.

30. Jeigu dėl nenumatytų aplinkybių iškyla poreikis ypač skubiai vykdyti pirkimą, Perkančioji organizacija apie tokio pirkimo vykdymą elektroniniu paštu [email protected] raštu informuoja Pakruojo rajono CPO. Tokiu atveju Paraiška gali būti pateikiama ir praleidus Taisyklių 28 punkte nurodytus terminus. Viešųjų pirkimų įstatyme numatytais atvejais, kai pirkimas gali būti vykdomas skubiai, nenumatytas aplinkybes, dėl kurių atsirado poreikis vykdyti tokį pirkimą, Perkančioji organizacija nurodo Paraiškoje.

31. Pakruojo rajono CPO gali atsisakyti atlikti pirkimą, jeigu Paraiškoje pateikta informacija neatitinka Viešųjų pirkimų įstatymo ar kitų teisės aktų reikalavimų. Tokiu atveju Pakruojo rajono CPO elektroniniu paštu atmeta Perkančiosios organizacijos Paraišką, nurodydama tokio sprendimo motyvus.

32. Per Taisyklėse nustatytą terminą negavus tinkamos Paraiškos ir (ar) visos pirkimui vykdyti būtinos informacijos arba paaiškėjus, kad pateikta informacija neatitinka Viešųjų pirkimų įstatymo ar kitų teisės aktų reikalavimų, yra neteisėta ir (ar) neteisinga, Pakruojo rajono CPO turi teisę nevykdyti pirkimo, sustabdyti pirkimo procedūras, nukelti jų terminus ar nutraukti pirkimo procedūras.

33. Perkančioji organizacija, kiekvienam pirkimui turi paskirti bei Paraiškoje nurodyti atsakingą darbuotoją, kuris gerai išmano pirkimo objektą ir kuris, prireikus, galėtų dalyvauti pirkimo procedūrose Komisijos nario ar eksperto teisėmis, turėtų teisę keisti, tikslinti Paraiškoje (su ja pateikiamuose dokumentuose) nurodytą informaciją, duomenis ir pritarti atliekamiems koregavimams (toliau – Atsakingas darbuotojas). Atsakingas darbuotojas pirkimo vykdymo metu teikia ekspertinę išvadą dėl Komisijos suformuluotų klausimų, susijusių su pirkimo procedūrų vykdymu. Perkančioji organizacija Atsakingą darbuotoją nurodo Paraiškoje. 

34. Komisijai atlikus pirkimo procedūras, pirkimo sąlygos, informacija apie pirkimo procedūros rezultatus, pirkimo sutarties projektas (išskyrus rekvizitus) ir kiti pirkimo sutarties sudarymui būtini pirkimo dokumentai (elektroninė versija), ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo pirkimo laimėtojo pripažinimo dienos, elektroniniu paštu perduodami Perkančiajai organizacijai, jei nėra gauta pretenzijų ar ieškinių.

35. Perkančioji organizacija sudaro pirkimo sutartį su pirkimo laimėtoju ir atlieka pirkimo sutarties vykdymo stebėseną bei užtikrina, kad pirkimo sutartis būtų vykdoma tinkamai. Perkančioji organizacija paskelbia laimėjusio dalyvio pasiūlymą, sudarytą (-as) pirkimo sutartį (-is) ir jų pakeitimus Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje (toliau – CVP IS), kaip numatyta Viešųjų pirkimų įstatymo 86 straipsnio 9 dalyje. Perkančioji organizacija nedelsdama, ne vėliau kaip per 3 darbo dienas po pirkimo sutarties sudarymo ar keitimo, pateikia Pakruojo rajono CPO sudarytos pirkimo sutarties ar pirkimo sutarties keitimo elektronines kopijas PDF formatu elektroniniu paštu [email protected] (šis reikalavimas taikomas, kai pirkimo sutartis sudaryta atlikus tarptautinį pirkimą).

 

V SKYRIUS

PRETENZIJŲ IR GINČŲ NAGRINĖJIMO TVARKA

 

36.  Pakruojo rajono CPO gautas pretenzijas dėl jos atliekamų centralizuotų pirkimų procedūrų (toliau – pretenzija) nagrinėja centralizuotą pirkimą, dėl kurio gauta pretenzija, vykdanti/vykdžiusi Komisija. Sprendimą dėl gautos pretenzijos priima Pakruojo rajono CPO direktorius arba jį pavaduojantis asmuo. 

37.  Komisija Pakruojo rajono CPO direktoriui arba jį pavaduojančiam asmeniui teikia atsakymo dėl išnagrinėtos pretenzijos projektą. Komisija Pakruojo rajono CPO direktoriaus pasirašytą atsakymą išsiunčia tiekėjui, pateikusiam pretenziją, ir suinteresuotiems pirkimo dalyviams. Pakruojo rajono CPO direktoriui arba jį pavaduojančiam asmeniui nepritariant atsakymo projekte išdėstytai pozicijai, jis teikia motyvuotus paaiškinimus dėl tokio nepritarimo. Pretenzija turi būti išnagrinėta ir Pakruojo rajono CPO direktoriaus arba jį pavaduojančio asmens pasirašytas atsakymas turi būti pateiktas taip, kad būtų užtikrintas savalaikis tiekėjo, pateikusio pretenziją, ir suinteresuotų pirkimo dalyvių informavimas, laikantis Viešųjų pirkimų įstatymo nuostatų.

38.  Pretenzijos nagrinėjamos ir ginčai sprendžiami laikantis Viešųjų pirkimų įstatyme ir kituose teisės aktuose nustatytos tvarkos bei reikalavimų.

 

VI SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

39.  Planavimo ir pasirengimo pirkimams dokumentai, pirkimo dokumentai, Paraiškos, pasiūlymai bei jų nagrinėjimo ir vertinimo dokumentai, Komisijos sprendimų priėmimo, derybų, dialogo ar kiti protokolai, susirašinėjimo su tiekėjais dokumentai, kiti su pirkimu susiję dokumentai, pirkimo sutartys, jų pakeitimai ir su jų vykdymu susiję dokumentai saugomi Viešųjų pirkimų įstatymo nustatyta tvarka.

40.  Susipažinti su informacija, susijusia su pasiūlymų nagrinėjimu, aiškinimu, vertinimu ir palyginimu, gali asmenys ir institucijos, turintys tokią teisę pagal Lietuvos Respublikos įstatymus.

41.  Komisijos pirmininkas ir nariai, ekspertai, stebėtojai ir kiti asmenys, dalyvaujantys pirkimo procedūrose ar galintys daryti įtaką jos rezultatams, savo funkcijas pradeda vykdyti tik po to, kai pasirašo nešališkumo deklaraciją (toliau – Nešališkumo deklaracija) ir konfidencialumo pasižadėjimą (toliau – Konfidencialumo pasižadėjimas). Nešališkumo deklaracijos ir Konfidencialumo pasižadėjimai parengiami pagal Taisyklių 5 priedą, pasirašomi ir saugomi Pakruojo rajono CPO.

42.  Perkančiosios organizacijos ir Pakruojo rajono CPO paskirti ekspertai ir Komisijos nariai, stebėtojai, asmenys, dalyvaujantys pirkimo procedūrose ar galintys daryti įtaką jos rezultatams, savo funkcijas pradeda vykdyti tik po to, kai yra tinkamai deklaravę ir (ar) patikslinę privačius interesus pagal Lietuvos Respublikos viešųjų ir privačių interesų derinimo įstatymą. Už šiame Taisyklių punkte nurodytos deklaracijos pateikimą ir tikslinimą yra atsakingi viešuosius ir privačius interesus deklaruojantys asmenys.

43.  Perkančioji organizacija, Pakruojo rajono CPO, Komisija, jos pirmininkas ir nariai ar ekspertai ir kiti asmenys negali tretiesiems asmenims atskleisti iš tiekėjų gautos informacijos, kurią jie nurodė kaip konfidencialią. Konfidencialia nelaikoma tokia informacija, kuri yra viešai žinoma arba vieša pagal viešuosius pirkimus reglamentuojančių teisės aktų reikalavimus.

44.  Pasikeitus Taisyklėse nurodytiems teisės aktams, taikomos aktualios jų redakcijos ar pakeistą teisinį reguliavimą nustatantis teisės aktas.

45.  Už Taisyklių pakeitimo, papildymo ar pripažinimo netekusiu galios projektą atsakingas Pakruojo rajono savivaldybės administracijos Strateginės plėtros ir statybos skyriaus Statybos ir viešųjų pirkimų poskyris. Taisyklės keičiamos, papildomos ar pripažįstamos netekusiomis galios Pakruojo rajono CPO direktoriaus arba jį pavaduojančio asmens sprendimu.

46.  Už Pakruojo rajono CPO atliekamus pirkimus atsako Pakruojo rajono CPO direktorius. Pirkimų iniciatoriai, komisijų nariai, ekspertai, stebėtojai ir kiti pirkimų procese dalyvaujantys asmenys už savo veiką atsako pagal Lietuvos Respublikos įstatymus.

 

_____________________

part_8025863d59ef42f1ac0db197ca1c7ad7_end

 


Pakruojo rajono savivaldybės administracijos vykdomų centralizuotų viešųjų pirkimų tvarkos taisyklių

1 priedas

 

 

(Pirkimų plano forma)

 

TVIRTINU

 

(Perkančiosios organizacijos vadovo arba jo įgalioto asmens pareigų pavadinimas)

 

(parašas)

 

(vardas ir pavardė)

 

(data)

 

 

 

 

 

(Įrašyti perkančiosios organizacijos pavadinimą)

 

202_ METŲ VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ PLANAS

 

Eil. Nr.

Pirkimo pavadinimas

BVPŽ kodas

(pagal Bendrąjį viešųjų pirkimų žodyną)

Pirmi trys BVPŽ skaičiai

Pirkimo objekto tipas

(prekės, paslaugos, darbai)

Numatoma pirkimo vertė, Eur be PVM

Pirkimo būdas

Planuojama pirkimo pradžia

Ketinamos sudaryti pirkimo sutarties trukmė

(mėnesių skaičius įskaitant pratęsimo laikotarpį)

„Žalias“ pirkimas

(taip/ne)

Pirkimų iniciatorius

Pirkimą vykdys (perkančioji organizacija/Pakruojo rajono CPO, iš / per viešąją įstaigą CPO LT)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(dokumento rengėjo pareigos)

 

(parašas)

 

 

 

(vardas ir pavardė)

 

 

 

part_dc7de38f7df3428299f1e5f07b902e80_end


Pakruojo rajono savivaldybės administracijos vykdomų centralizuotų viešųjų pirkimų tvarkos taisyklių

2 priedas

 

(Centralizuotų pirkimų plano forma)

 

TVIRTINU

 

(Pakruojo rajono CPO direktorius arba jo įgalioto asmens pareigų pavadinimas)

 

(parašas)

 

(vardas ir pavardė)

 

(data)

 

 

Pakruojo rajono savivaldybė

PAKRUOJO RAJONO SAVIVALYBĖS ADMINISTRACIJA

(PAKRUOJO RAJONO CPO)

 

202_ METŲ CENTRALIZUOTŲ VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ PLANAS

 

 

Eil. Nr.

Pirkimo pavadinimas

BVPŽ kodas

(pagal Bendrąjį viešųjų pirkimų žodyną)

Pirmi trys BVPŽ skaičiai

Pirkimo objekto tipas

(prekės, paslaugos, darbai)

Numatoma pirkimo vertė, Eur be PVM

Pirkimo būdas

Pirkimo iniciavimo terminas

Planuojama pirkimo pradžia

Ketinamos sudaryti pirkimo sutarties trukmė

(mėnesių skaičius įskaitant pratęsimo laikotarpį)

„Žalias“ pirkimas

(taip/ne)

Pirkimų iniciatorius

Pastabos

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(dokumento rengėjo pareigos)

 

(parašas)

 

(vardas ir pavardė)

 

 

part_6b2be3ee9e184d1ea0f2cc57f7828ff7_end


Pakruojo rajono savivaldybės administracijos vykdomų centralizuotų viešųjų pirkimų tvarkos taisyklių

3 priedas

 

(Centralizuotų pirkimų plano papildymo / patikslinimo forma)

 

 

TVIRTINU

 

(Perkančiosios organizacijos vadovo arba jo įgalioto asmens pareigų pavadinimas)

 

(parašas)

 

(vardas ir pavardė)

 

(data)

 

 

 

 

 

(Įrašyti perkančiosios organizacijos pavadinimą)

 

202_ METŲ CENTRALIZUOTŲ VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ PLANO PAPILDYMAS / PATIKSLINIMAS

 

Centralizuotų pirkimų plano

Eil. Nr.

Pirkimo pavadinimas

BVPŽ kodas

(pagal Bendrąjį viešųjų pirkimų žodyną)

Pirkimo objekto tipas

(prekės, paslaugos, darbai)

Pirmi trys BVPŽ skaičiai

Numatoma pirkimo vertė, Eur be PVM

Pirkimo būdas

Planuojama pirkimo pradžia

Ketinamos sudaryti pirkimo sutarties trukmė

(mėnesių skaičius įskaitant pratęsimo laikotarpį)

„Žalias“ pirkimas

(taip/ne)

Pirkimų iniciatorius

Pastabos

Papildomi pirkimai:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Patikslinami pirkimai:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(dokumento rengėjo pareigos)

 

(parašas)

 

(vardas ir pavardė)

part_e96db5b0ed4144958c766175145ddb3c_end


Pakruojo rajono savivaldybės administracijos vykdomų centralizuotų viešųjų pirkimų tvarkos taisyklių

4 priedas

 

(Paraiškos forma)

 

 

 

TVIRTINU

 

(Perkančiosios organizacijos vadovo arba jo įgalioto asmens pareigų pavadinimas)

 

(parašas)

 

(vardas ir pavardė)

 

(data)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(Perkančiosios organizacijos pavadinimas)

 

 

 

viešojo pirkimo iniciavimo PARAIŠKA

DĖL ___________________________________________

(pirkimo objektas)

 

202_ m. _____________ d. Nr. _______

________________________

(vieta)

 

1.  Pirkimo objekto pavadinimas (toliau – pirkimas):

_________________ (įrašyti).

2.  BVPŽ kodas*:

_________________ (įrašyti kodą pagal Bendrąjį viešųjų pirkimų žodyną).

* BVPŽ kodo paieška, pvz.: https://viesujupirkimu.lt/bvpz-klasifikatorius/

3.  Pirkimo objekto aprašymas:

3.1. _________________ (įrašyti kiekį/apimtį (pvz.: kg, l, t ir kt.);

3.2. _________________ (įrašyti pirkimo objekto ypatybes (pvz.: medžiagiškumą, matmenis, technines charakteristikas ir kt.);

3.3. _________________ (apibūdinti norimą rezultatą arba funkcinius reikalavimus (pvz.: veikimo principus, paskirtį, parametrus ir kt.).

4. Suplanuotų lėšų suma:

4.1.  Maksimali pirkimo sutarties vertė:

_________________ (įrašyti sumą) Eur su PVM;

_________________ (įrašyti sumą) Eur be PVM;

4.2.  Per didelis pirkimo objekto įkainis:

_________________ (įrašyti sumą) Eur su PVM;

_________________ (įrašyti sumą) Eur be PVM;

4.3.  Numatoma pirkimo vertė*:

_________________ (įrašyti sumą) Eur be PVM.

* Nustatoma vadovaujantis Metodika:

https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct/lt/TAD/d6742ae25c3c11e7a53b83ca0142260e

Paprastai nustatoma Pirkimų plane susumavus to paties tipo prekių ar paslaugų pirkimų vertes pagal pirmus tris BVPŽ skaitmenis, darbų pirkimo vertė nustatoma susumavus tame pačiame objekte numatomų atlikti darbų pirkimų vertes.

5.  Prekių pristatymo, paslaugų suteikimo ar darbų atlikimo:

5.1.  terminas _________________ (įrašyti konkrečią datą arba nurodyti terminą, išreikštą dienomis / mėnesiais / metais);

5.2.  termino pratęsimo galimybės _________________ (įrašyti konkrečią datą arba nurodyti terminą, išreikštą dienomis / mėnesiais / metais).

6. Sutarties galiojimo:

6.1.  terminas _________________ (įrašyti konkrečią datą arba nurodyti terminą, išreikštą dienomis / mėnesiais / metais);

6.2.  termino pratęsimo galimybės _________________ (įrašyti konkrečią datą arba nurodyti terminą, išreikštą dienomis / mėnesiais / metais).

7. Rekomenduojamos pagrindinės pirkimo sutarties sąlygos:

_________________ (įrašyti esmines nuostatas, susijusias su pirkimo sutarties vykdymu, pvz.: tiekėjo pareigos, atsakomybės ir kt.).

8. Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis? (tinkamą pažymėti):

□ Taip, Europos Sąjungos lėšos ar kitos tarptautinės paramos lėšos _________________ (įrašyti projekto pavadinimą ir numerį (jeigu yra));

□ Ne.

9. Apmokėjimo už pirkimo objektą terminas (tinkamą pažymėti):

□ ne vėliau kaip per 30 dienų nuo atsiskaitymo dokumentų pateikimo dienos;

□ ne vėliau kaip per 60 dienų nuo atsiskaitymo dokumentų pateikimo dienos;

□ gali būti taikomas dalinis ar pilnas išankstinis apmokėjimas ___________ (įrašyti avanso dydį ir/ar avanso gavimo sąlygas);

□ kita         (įrašyti).

10. Tiekėjų kvalifikacijos reikalavimai:

_________________ (įrašyti reikalavimus tiekėjams (licencijos, atestatai ir pan.), jeigu tokie yra privalomi pagal teisės aktus, pateikiant nuorodą į konkretaus teisės akto nuostatą (teisės akto pavadinimas, str., d., p.)).

11. Tiekėjų pasiūlymų vertinimo kriterijai (tinkamą pažymėti):

□ kaina;

□ sąnaudos;

□ kainos ar sąnaudų ir kokybės santykis – _________________ (įrašyti parametrus ir jų vertinimo tvarką, nurodyti, pvz.: a) techninius pranašumus, estetines ir funkcines charakteristikas, prieinamumą, tinkamumą visiems vartotojams, socialines, aplinkosaugines ir inovatyvias charakteristikas bei sąžiningos prekybos sąlygas; b) pirkimo sutarčiai įvykdyti paskirtų darbuotojų organizavimą, kvalifikaciją ir patirtį, kai tai daro reikšmingą įtaką pirkimo sutarties įvykdymo kokybei; c) garantinę priežiūrą ir techninę pagalbą, pristatymo sąlygas (pavyzdžiui, pristatymo datą, procesą, trukmę arba įvykdymo laikotarpį).

12. Pirkimas yra įtrauktas į ________ (įrašyti eilutės numerį) Centralizuotų pirkimų plano* eilutę.

* Centralizuotų pirkimų planas: https://www.pakruojis.lt/

13. Pirkimas yra įtrauktas į pirkimų suvestinę* ir pirkimo ID pirkimų suvestinėje yra ________ (įrašyti ID numerį).

* Suvestinė viešinama Centriniame viešųjų pirkimų portale: https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/PlannedProcurement/List

14. Ar perkamas pirkimo objektas yra viešosios įstaigos CPO LT kataloge? (tinkamą pažymėti):

□ Taip, tačiau neatitinka Perkančiosios organizacijos poreikių;

□ Taip, ir atitinka Perkančiosios organizacijos poreikius;

□ Ne.

15. Atsakingas darbuotojas*:

_________________, tel. nr. _____________, +370______________ (įrašyti vardą, pavardę, kontaktinis duomenis).

* Perkančioji organizacija kiekvienam pirkimui turi paskirti bei Paraiškoje nurodyti atsakingą darbuotoją, kuris gerai išmano pirkimo objektą ir kuris, prireikus, galėtų dalyvauti pirkimo procedūrose Komisijos nario ar eksperto teisėmis, turėtų teisę keisti, tikslinti Paraiškoje (su ja pateikiamuose dokumentuose) nurodytą informaciją, duomenis ir pritarti atliekamiems koregavimams (toliau – Atsakingas darbuotojas). Atsakingas darbuotojas pirkimo vykdymo metu teikia ekspertinę išvadą dėl Komisijos suformuluotų klausimų, susijusių su pirkimo procedūrų vykdymu.

16. Kita, pirkimui atlikti reikalinga informacija:

_________________ (įrašyti kitą pirkimui aktualią informaciją).

 

PRIDEDAMA. _________________ (įrašyti pridedamų dokumentų (jeigu pridedama) rekvizitus).

 

 

 

 

 

 

(pirkimų iniciatoriaus pareigos)

 

(parašas)

 

(vardas ir pavardė)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

SUDERINTA

 

SUDERINTA

 

 

 

(Apskaitininko ar kito finansų apskaitą tvarkančio asmens pareigos)

 

(Prevencinę viešųjų pirkimų kontrolę ar kito viešųjų pirkimų priežiūrą atliekančio asmens pareigos)

 

 

 

(parašas)

 

(parašas)

 

 

 

(vardas ir pavardė)

 

(vardas ir pavardė)

 

 

 

(data)

 

(data)

 

 

part_08673ff101144f069330cc9375cda173_end


Pakruojo rajono savivaldybės administracijos vykdomų centralizuotų viešųjų pirkimų tvarkos taisyklių

5 priedas

 

(Nešališkumo deklaracijos forma)

 

 

(ĮRAŠYTI PERKANČIOSIOS ORGANIZACIJOS PAVADINIMĄ)

 

(asmens vardas ir pavardė, pareigos)

 

NEŠALIŠKUMO DEKLARACIJA

 

202_ m. _____________ d. Nr. _______

________________________

(vieta)

 

Būdamas Perkančiosios organizacijos darbuotoju / pagalbinės viešųjų pirkimų veiklos paslaugų teikėjo darbuotoju / Komisijos nariu / Pirkimų organizatoriumi / ekspertu / stebėtoju, dalyvaujančiu pirkimų procedūrose ar galinčiu daryti įtaką pirkimų procedūrų rezultatams, pasižadu:

1.    Objektyviai, dalykiškai, be išankstinio nusistatymo, vadovaudamasis visų tiekėjų lygiateisiškumo, nediskriminavimo, proporcingumo, abipusio pripažinimo ir skaidrumo principais, atlikti man pavestas pareigas (užduotis).

2.    Nedelsdamas raštu pranešti Perkančiosios organizacijos vadovui ar jo įgaliotajam atstovui ir Pakruojo rajono CPO direktoriui ar jo įgaliotajam atstovui apie galimą viešųjų ir privačių interesų konfliktą, paaiškėjus bent vienai iš šių aplinkybių:

2.1. pirkimo procedūrose kaip tiekėjas dalyvauja man artimas asmuo arba juridinis asmuo, kuriam vadovauja toks asmuo;

2.2. aš arba man artimas asmuo:

2.2.1.   esu (yra) pirkimo procedūrose dalyvaujančio juridinio asmens valdymo organų narys;

2.2.2.   turiu (-i) pirkimo procedūrose dalyvaujančio juridinio asmens įstatinio kapitalo dalį arba turtinį įnašą jame;

2.2.3.   gaunu (-a) iš pirkimo procedūrose dalyvaujančio juridinio asmens bet kokios rūšies pajamų;

2.3. dėl bet kokių kitų aplinkybių negaliu laikytis 1 punkte nustatytų principų.

3.    Man išaiškinta, kad:

3.1. man artimi asmenys yra: sutuoktinis, mano ir mano sutuoktinio tėvai (įtėviai), vaikai (įvaikiai), broliai (įbroliai), seserys (įseserės), seneliai, vaikaičiai ir jų sutuoktiniai;

3.2. Perkančiajai organizacijai arba Pakruojo rajono CPO gavus pagrįstos informacijos apie tai, kad galiu būti patekęs į intereso konflikto situaciją ir nenusišalinau nuo su atitinkamu pirkimu susijusių sprendimų priėmimo, Perkančiosios organizacijos vadovas ar jo įgaliotasis atstovas arba Pakruojo rajono CPO direktorius ar jo įgaliotasis atstovas sustabdo mano dalyvavimą su atitinkamu pirkimu susijusių sprendimų priėmimo procese ar jo stebėjime ir atlieka mano su pirkimu susijusios veiklos patikrinimą. Perkančioji organizacija arba Pakruojo rajono CPO, nustačiusi, kad patekau į interesų konflikto situaciją, pašalina mane iš su atitinkamu pirkimu susijusių sprendimų priėmimo proceso ar jo stebėjimo. Jei nustatoma, kad į interesų konflikto situaciją patekau atlikdamas stebėtojo funkcijas, Perkančioji organizacija arba Pakruojo rajono CPO apie mano atžvilgiu priimtą sprendimą informuoja instituciją ar įstaigą, įgaliojusią mane stebėtojo teisėmis dalyvauti Komisijos posėdžiuose;

3.3. turiu užpildyti privačių interesų deklaraciją, kaip tai numato Lietuvos Respublikos viešųjų ir privačių interesų derinimo įstatymas.

 

(pareigų pavadinimas)

 

 

(parašas)

 

(vardas ir pavardė)

 

(Konfidencialumo pasižadėjimo forma)

 

 

(ĮRAŠYTI PERKANČIOSIOS ORGANIZACIJOS PAVADINIMĄ)

 

(asmens vardas ir pavardė, pareigos)

 

KONFIDENCIALUMO PASIŽADĖJIMAS

 

202_ m. _____________ d. Nr. _______

________________________

(vieta)

 

Būdamas Perkančiosios organizacijos darbuotoju / pagalbinės viešųjų pirkimų veiklos paslaugų teikėjo darbuotoju / Komisijos nariu / Pirkimų organizatoriumi / ekspertu / stebėtoju, dalyvaujančiu pirkimų procedūrose ar galinčiu daryti įtaką pirkimų procedūrų rezultatams,

1.  Pasižadu:

1.1.    saugoti ir tik įstatymų ir kitų teisės aktų nustatytais tikslais ir tvarka naudoti visą su pirkimu susijusią informaciją, kuri man taps žinoma, atliekant Perkančiosios organizacijos darbuotojo / pagalbinės viešųjų pirkimų veiklos paslaugų teikėjo darbuotojo / Komisijos nario / Pirkimų organizatoriaus / eksperto / stebėtojo, dalyvaujančio pirkimų procedūrose ar galinčio daryti įtaką pirkimų procedūrų rezultatams, pareigas;

1.2.    man patikėtus dokumentus saugoti tokiu būdu, kad tretieji asmenys neturėtų galimybės su jais susipažinti ar pasinaudoti;

1.3.    neteikti tretiesiems asmenims informacijos, kurios atskleidimas prieštarautų Viešųjų pirkimų įstatymo reikalavimams, visuomenės interesams ar pažeistų teisėtus pirkimuose dalyvaujančių tiekėjų ir (ar) Perkančiosios organizacijos arba Pakruojo rajono CPO interesus;

1.4.    nepasilikti jokių man pateiktų dokumentų kopijų.

2.  Man žinoma, kad su pirkimu susijusią informaciją, kurią Viešųjų pirkimų įstatymo ir kitų su jo įgyvendinimu susijusių teisės aktų nuostatos numato teikti pirkimo procedūrose dalyvaujančioms arba nedalyvaujančioms šalims, galėsiu teikti tik įpareigotas Komisijos ar Perkančiosios organizacijos vadovo ar jo įgalioto asmens arba Pakruojo rajono CPO direktoriaus ar jo įgalioto asmens. Konfidencialią informaciją galėsiu atskleisti tik Lietuvos Respublikos įstatymų nustatytais atvejais.

3.  Man išaiškinta, kad konfidencialią informaciją sudaro:

3.1.    informacija, kurios konfidencialumą nurodė tiekėjas ir jos atskleidimas nėra privalomas pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus;

3.2.    visa su pirkimu susijusi informacija ir dokumentai, kuriuos Viešųjų pirkimų įstatymo ir kitų su jo įgyvendinimu susijusių teisės aktų nuostatos nenumato teikti pirkimo procedūrose dalyvaujančioms arba nedalyvaujančioms šalims;

3.3.    informacija, jeigu jos atskleidimas prieštarautų Viešųjų pirkimų įstatymo reikalavimams, visuomenės interesams ar pažeistų teisėtus viešuosiuose pirkimuose dalyvaujančių tiekėjų ir (ar) Perkančiosios organizacijos arba Pakruojo rajono CPO interesus arba trukdytų užtikrinti sąžiningą konkurenciją.

4.  Esu įspėtas, kad, pažeidęs šį pasižadėjimą, turėsiu atlyginti Perkančiajai organizacijai, Pakruojo rajono CPO ir tiekėjams padarytus nuostolius.

 

 

(pareigų pavadinimas)

 

 

(parašas)

 

(vardas ir pavardė)

 

part_2fba52adc23741aab1b76fa79ba03712_end


Pakruojo rajono savivaldybės administracijos vykdomų centralizuotų viešųjų pirkimų tvarkos taisyklių

6 priedas

 

(Centralizavimo sutarties forma)

 

 

CENTRALIZUOTOS VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ VEIKLOS PASLAUGŲ SUTARTIS

 

202_ m. ____________ d. Nr. ________

Pakruojis

 

Pakruojo rajono savivaldybės administracija, juridinio asmens kodas 2887330050, adresas: Kęstučio g. 4, LT-83152 Pakruojis, el. paštas [email protected], kuriai atstovauja _______________________, (toliau – Pakruojo rajono CPO), veikiantis (-i) pagal Pakruojo rajono savivaldybės administracijos veiklos nuostatus, patvirtintus Pakruojo rajono savivaldybės tarybos 2022 m. birželio 30 d. sprendimu Nr. T-189, ir _______________________, juridinio asmens kodas _______________________, adresas: _______________________, el. paštas _______________________, kuriam (-iai) atstovauja _______________________, veikiantis (-i) pagal _______________________, (toliau – Perkančioji organizacija), toliau Pakruojo rajono CPO ir Perkančioji organizacija kartu šioje sutartyje vadinamos Šalimis, o kiekviena atskirai – Šalimi, susitarė ir sudarė šią Centralizuotos viešųjų pirkimų veiklos paslaugų sutartį (toliau – Sutartis):

 

1.  SUTARTIES DALYKAS

 

1.1. Šalys susitaria ir pareiškia, kad ši Sutartis sudaroma vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo (toliau – Viešųjų pirkimų įstatymas) 82 straipsniu, pabrėždamos aplinkybę, jog pagal šią Sutartį tiek Pakruojo rajono CPO, tiek Perkančioji organizacija atlieka šios Sutarties nuostatomis aptartas procedūras. 

1.2. Šia Sutartimi Perkančioji organizacija ir Pakruojo rajono CPO susitaria, kad Pakruojo rajono CPO atliks Centralizuotų pirkimų plane esančių ir Perkančiosios organizacijos inicijuotų viešųjų pirkimų procedūras (Pakruojo rajono CPO privalo vykdyti viešąjį pirkimą, kai numatoma viešojo pirkimo sutarties vertė viršija 15 000,00 Eur be pridėtinės vertės mokesčio (toliau – PVM) ir kai viešasis pirkimas neatliekamas iš / per viešąją įstaigą CPO LT (atlikti pirkimą iš / per viešąją įstaigą CPO LT privaloma, kai siūlomos įsigyti prekės, paslaugos ar darbai atitinka Perkančiosios organizacijos poreikius ir Perkančioji organizacija negali prekių, paslaugų ar darbų įsigyti efektyvesniu būdu racionaliai naudodama tam skirtas lėšas)) ir pagal poreikį teiks paslaugas, susijusias su centralizuotų Perkančiosios organizacijos viešųjų pirkimų procedūrų atlikimu ar dokumentų rengimu:

1.2.1.                    esant poreikiui, konsultuos Perkančiąją organizaciją dėl viešojo pirkimo objekto techninės specifikacijos, tiekėjams keliamų kvalifikacijos reikalavimų, viešojo pirkimo sutarties sąlygų ir kitų viešajam pirkimui atlikti reikalingų dokumentų parengimo klausimais;

1.2.2.                    atliks viešojo pirkimo procedūras iki viešojo pirkimo sutarties sudarymo / viešojo pirkimo pabaigos;

1.2.3.                    rengs ir teiks skelbimus, jų pakeitimus, įskaitant bet neapsiribojant skelbimu apie viešąjį pirkimą ir skelbimu apie viešojo pirkimo rezultatus (dėl viešųjų pirkimų, kuriuos atlieka / atliko Pakruojo rajono CPO), kaip numatyta Viešųjų pirkimų įstatymo 30–34 straipsniuose;

1.2.4.                    rengs ir teiks viešojo pirkimo procedūrų (kurias atliko Pakruojo rajono CPO) ataskaitas, kaip numatyta Viešųjų pirkimų įstatymo 96 straipsnyje;

1.2.5.                    rengs ir teiks informaciją Viešųjų pirkimų tarnybai apie atliktus mažos vertės viešuosius pirkimus (kuriuos atliko Pakruojo rajono CPO) pagal Centrinių perkančiųjų organizacijų ataskaitų teikimo tvarkos apraše nustatytą tvarką.

1.3. Kadangi, vadovaudamosi Sutarties 1.1 punktu, Šalys susitaria ir pareiškia, kad laiko, jog Sutartis sudaroma pagal Viešųjų pirkimų įstatymo 82 straipsnio nuostatas, atskiro įgaliojimo Perkančioji organizacija Pakruojo rajono CPO centralizuotos viešųjų pirkimų veiklos vykdymui nepateikia.

 

2.  SUTARTIES KAINA

 

2.1. Šioje Sutartyje nustatytos paslaugos teikiamos neatlygintinai.

 

3.  ŠALIŲ TEISĖS IR PAREIGOS

 

3.1. Perkančioji organizacija įsipareigoja:

3.1.1.  laikytis viešųjų pirkimų dokumentų pateikimo tvarkos ir terminų, taip pat kitų procedūrų, nustatytų Pakruojo rajono CPO centralizuotų viešųjų pirkimų tvarkos taisyklėse (toliau – Taisyklės) (pakeitus šias Taisykles, taikoma aktuali Taisyklių redakcija ar pakeistas Taisykles nustatantis teisės aktas);

3.1.2.  atsižvelgti į Pakruojo rajono CPO pastabas ir rekomendacijas dėl viešojo pirkimo būdo parinkimo, viešojo pirkimo objekto techninės specifikacijos, tiekėjų kvalifikacijos reikalavimų bei kitos Perkančiosios organizacijos pateiktos viešojo pirkimo dokumentacijos arba pateikti nesutikimo su Pakruojo rajono CPO pastabomis ir rekomendacijomis pagrindimą; 

3.1.3.  Pakruojo rajono CPO rašytiniu prašymu pateikti dokumentus, visą informaciją, reikalingą viešojo pirkimo procedūroms atlikti, kaip nurodyta Taisyklėse, atsakyti į Pakruojo rajono CPO klausimus, susijusius su viešojo pirkimo dokumentacija, viešojo pirkimo procedūrų vykdymu ir eiga, pateikti kitus reikalingus dokumentus, paaiškinimus;  

3.1.4.  esant poreikiui, organizuoti susitikimus ir (ar) dalyvauti susitikimuose su Pakruojo rajono CPO dėl viešojo pirkimo dokumentų ir (ar) viešojo pirkimo procedūrų;

3.1.5.  skirti ekspertą ir (ar) kitą kompetentingą asmenį į Viešojo pirkimo komisiją. Šie ir kiti asmenys (Perkančiosios organizacijos darbuotojai / pagalbinės viešųjų pirkimų veiklos paslaugų teikėjo darbuotojai / Viešųjų pirkimų komisijos nariai / viešųjų pirkimų organizatoriai / ekspertai / stebėtojai, dalyvaujantys viešųjų pirkimų procedūrose ar galintys daryti įtaką viešųjų pirkimų procedūrų rezultatams) turi pasirašyti Nešališkumo deklaraciją ir Konfidencialumo pasižadėjimą. Už šiame Sutarties punkte nurodytų dokumentų pasirašymą, pateikimą laiku ir galiojimą visų viešojo pirkimo procedūrų metu yra atsakingi juos pasirašantys asmenys;

3.1.6.   užtikrinti, kad Perkančiosios organizacijos paskirti asmenys (Perkančiosios organizacijos darbuotojai / pagalbinės viešųjų pirkimų veiklos paslaugų teikėjo darbuotojai / Viešųjų pirkimų komisijos nariai / viešųjų pirkimų organizatoriai / ekspertai / stebėtojai, dalyvaujantys viešųjų pirkimų procedūrose ar galintys daryti įtaką viešųjų pirkimų procedūrų rezultatams) savo funkcijas pradėtų vykdyti tik po to, kai bus tinkamai deklaravę ir (ar) patikslinę privačius interesus pagal Lietuvos Respublikos viešųjų ir privačių interesų derinimo įstatymą. Už šiame Sutarties punkte nurodytos deklaracijos pateikimą ir tikslinimą yra atsakingi viešuosius ir privačius interesus deklaruojantys asmenys;

3.1.7.   teikti viešojo pirkimo inicijavimo paraišką (toliau – Paraiška) ir viešojo pirkimo iniciavimui, vykdymui reikalingą informaciją, dokumentus Pakruojo rajono CPO Taisyklėse nustatyta tvarka ir terminais;

3.1.8.   Pakruojo rajono CPO atlikus viešojo pirkimo procedūras,

a)    sudaryti viešojo pirkimo sutartį Lietuvos Respublikos teisės aktų nuostatomis nustatytais pagrindais. Sudaryti viešojo pirkimo sutartį su viešojo pirkimo laimėtoju ir atlikti viešojo pirkimo sutarties vykdymo stebėseną bei užtikrinti, kad viešojo pirkimo sutartis būtų vykdoma tinkamai (paskiriant už viešojo pirkimo sutarties vykdymą atsakingą asmenį);

b)    paskelbti laimėjusio dalyvio pasiūlymą, sudarytą (-as) viešojo pirkimo sutartį (-is) ir jų pakeitimus Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje, kaip numatyta Viešųjų pirkimų įstatymo 86 straipsnio 9 dalyje;

c)    nedelsiant, ne vėliau kaip per 3 darbo dienas po viešojo pirkimo sutarties sudarymo ar keitimo, pateikti Pakruojo rajono CPO sudarytos viešojo pirkimo sutarties ar keitimo elektronines kopijas PDF formatu elektroniniu paštu [email protected] (šis reikalavimas taikomas, kai viešojo pirkimo sutartis sudaryta atlikus tarptautinį viešąjį pirkimą);

3.1.9.  Perkančiajai organizacijai priėmus sprendimą nutraukti viešojo pirkimo procedūras, pateikti viešojo pirkimo nutraukimo pagrindimą ir aplinkybes, kaip numatyta Viešųjų pirkimų įstatyme;

3.1.10. kompensuoti galimuose teisminiuose ginčuose, kilusiuose iš šios Sutarties vykdymo, Pakruojo rajono CPO patirtas ir iš Pakruojo rajono CPO priteistas kitos (-ų) ginčo šalies (-ių) bylinėjimosi išlaidas, išskyrus atvejus, kai teisminiai ginčai kilo ir tokios išlaidos patirtos dėl Pakruojo rajono CPO kaltės;

3.1.11. kompensuoti galimuose teisminiuose ginčuose, kilusiuose iš šios Sutarties vykdymo, priteistą žalą tretiesiems asmenims, išskyrus atvejus, kai tokia žala patirta dėl Pakruojo rajono CPO kaltės;

3.1.12. kompensuoti dėl iš šios Sutarties vykdymo kilusių viešųjų pirkimų reglamentavimo pažeidimų Pakruojo rajono CPO ir (ar) tretiesiems asmenims tiesiogiai pritaikytas Europos Sąjungos paramos finansines korekcijas, išskyrus atvejus, kai finansinės korekcijos pritaikytos dėl Pakruojo rajono CPO kaltės.

3.2. Perkančioji organizacija turi teisę:

3.2.1.  gauti visą su šios Sutarties vykdymu susijusią informaciją;

3.2.2.  gauti su Perkančiosios organizacijos inicijuotu ir Pakruojo rajono CPO vykdomu / vykdytu viešuoju pirkimu susijusių dokumentų elektronines kopijas, kurių atskleidimas neprieštarauja Viešųjų pirkimų įstatymo reikalavimams;

3.2.3.  kreiptis į Pakruojo rajono CPO dėl rekomendacijų Perkančiajai organizacijai rengiant viešajam pirkimui pateikiamus dokumentus;

3.2.4.  esant teisėtiems pagrindams, priimti sprendimą nutraukti viešojo pirkimo procedūras savo, kaip Perkančiosios organizacijos iniciatyva.

3.3. Pakruojo rajono CPO įsipareigoja:

3.3.1.  ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo Taisyklių pakeitimo, informuoti apie pakeitimus Perkančiąją organizaciją;

3.3.2.  atlikti viešojo pirkimo procedūrą pagal Viešųjų pirkimų įstatymo 82 straipsnį Taisyklėse nustatyta tvarka, vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymu ir kitais viešuosius pirkimus reglamentuojančiais teisės aktais;

3.3.3.  gavus Perkančiosios organizacijos prašymą, informuoti apie vykdomos viešojo pirkimo procedūros eigą, kurios atskleidimas neprieštarauja Viešųjų pirkimų įstatymo reikalavimams;

3.3.4.  kaupti ir saugoti visus su viešojo pirkimo procedūra susijusius dokumentus teisės aktų nustatyta tvarka;

3.3.5.  esant poreikiui, teikti konsultacijas, susijusias su Pakruojo rajono CPO vykdomais viešaisiais pirkimais, skirtais Perkančiosios organizacijos poreikiams, ar jiems atlikti reikalingų dokumentų rengimu;

3.3.6.  kompensuoti teisminių ginčų, kilusių dėl Perkančiosios organizacijos viešųjų pirkimų, kuriuos pagal šią Sutartį atliko Pakruojo rajono CPO, ir su jais susijusias bylinėjimosi išlaidas, kai tokios išlaidos patirtos dėl Pakruojo rajono CPO kaltės.

3.4. Pakruojo rajono CPO turi teisę:

3.4.1.  gauti iš Perkančiosios organizacijos visą su vykdoma viešųjų pirkimų procedūra susijusią informaciją Taisyklėse nurodytais terminais ir tvarka;

3.4.2.  teikti pastebėjimus ir rekomendacijas dėl viešojo pirkimo vertės ir viešojo pirkimo būdo pasirinkimo, dėl Perkančiosios organizacijos teikiamų dokumentų viešojo pirkimo iniciavimui, Pirkimų planui;

3.4.3.  per Taisyklėse nustatytą terminą negavus visos tinkamam viešojo pirkimo vykdymui būtinos informacijos arba paaiškėjus, kad pateikta informacija neatitinka Viešųjų pirkimų įstatymo ar kitų teisės aktų reikalavimų, yra neteisėta ir (ar) neteisinga, Pakruojo rajono CPO turi teisę atmesti Perkančiosios organizacijos Paraišką, sustabdyti viešojo pirkimo procedūras, nukelti jų terminus ar nutraukti viešojo pirkimo procedūras;

3.4.4.  keisti, tikslinti Paraiškos (su ja pateikiamų dokumentų) informaciją, duomenis, juos perkeliant į viešojo pirkimo sąlygas (dokumentus) ir suvienodinant (standartizuojant) su kitų perkančiųjų organizacijų poreikiais, suderinus su Perkančiąją organizacija;

3.4.5.  savo nuožiūra ir be Perkančiosios organizacijos sutikimo atlikti Taisyklių pakeitimus;

3.4.6.  kreiptis į Perkančiąją organizaciją dėl faktiškai patirtų bylinėjimosi išlaidų kompensavimo.

 

4.  PRANEŠIMAI

 

4.1. Visi pranešimai, sutikimai ir kita informacija, kuriuos Šalys gali pateikti pagal šią Sutartį, teikiami lietuvių kalba. Visa informacija, įspėjimai ar pranešimai, susiję su šia Sutartimi, privalo būti raštiški ir turi būti siunčiami elektroniniu paštu, registruotu laišku ar kitu būdu (su patvirtinimu apie įteikimą) arba įteikiami pasirašytinai Sutarties rekvizituose nurodytais adresais kitai Sutarties Šaliai. Pranešimai, kitai Sutarties Šaliai išsiųsti elektroninėmis priemonėmis, yra laikomi gautais jų išsiuntimo dieną arba kitą darbo dieną, jeigu išsiuntimo diena buvo nedarbo diena. Pranešimai, siųsti registruotu laišku, laikomi įteiktais ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo jų išsiuntimo dienos.

4.2. Jei pasikeičia Šalies adresas ir (ar) kiti Sutartyje nurodyti duomenys, tokia Šalis turi informuoti kitą Šalį pranešdama ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo jų pasikeitimo momento. Jei Šaliai nepavyksta laikytis šių reikalavimų, ji neturi teisės į pretenziją ar atsiliepimą, jei kitos Šalies veiksmai, atlikti remiantis paskutiniais žinomais jai duomenimis, prieštarauja Sutarties sąlygoms arba ji negavo jokio pranešimo, išsiųsto pagal tuos duomenis.

4.3. Perkančiosios organizacijos įgalioti darbuotojai, kurie yra atsakingi už bendravimą su Pakruojo rajono CPO centralizuotų viešųjų pirkimų klausimais:

 

Vardas, pavardė

 

Pareigos

 

Tel. Nr.

 

El. paštas

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vardas, pavardė

 

Pareigos

 

Tel. Nr.

 

El. paštas

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5.  KONFIDENCIALUMAS

 

5.1. Konfidencialia informacija pagal šią Sutartį laikoma:

5.1.1.  bet kokiu būdu išreikšta informacija (rašytinė, žodinė, elektroninė ar vizualinė), kuri gaunama vykdant šia Sutartimi prisiimtus įsipareigojimus ir kuri susijusi su Šalių atliekamomis funkcijomis;

5.1.2.  kita informacija, kuri bent vienos iš Šalių laikoma konfidencialia ir neviešinama. Tokiu atveju Šalis, atskleidžianti kitai Šaliai šią informaciją, informuoja apie informacijos konfidencialumą.

5.2. Konfidencialia informacija nėra laikoma:

5.2.1.  informacija apie šią Sutartį;

5.2.2.  informacija, kuri privalo būti atskleista pagal Viešųjų pirkimų įstatymą ar kitus teisės aktus;

5.2.3.   kita informacija, kurią Šalys bendru sutarimu nusprendžia paskelbti ir (ar) paskelbia viešai.

5.3. Šalys įsipareigoja:

5.3.1.  konfidencialią informaciją naudoti tik Sutarties vykdymo tikslais;

5.3.2.  Sutarties galiojimo laikotarpiu ir pasibaigus Sutarčiai, jeigu teisės aktai nenustato kitaip, neatskleisti konfidencialios informacijos tretiesiems asmenims be išankstinio rašytinio kitos Šalies sutikimo;

5.3.3.  imtis visų būtinų atsargumo priemonių, siekiant užtikrinti, kad konfidenciali informacija nebūtų atskleista ir (ar) naudojama ne Sutarties vykdymo tikslais;

5.3.4.  sužinojus apie konfidencialios informacijos galimą atskleidimą, nedelsiant imtis visų būtinų priemonių, kad to būtų išvengta, o sužinojus apie konfidencialios informacijos atskleidimą / praradimą, nedelsiant apie tai informuoti kitą Šalį ir imtis visų būtinų priemonių tokios informacijos apsaugai ir informacijos atskleidimo priežastims nustatyti, pašalinti bei pasekmėms likviduoti;

5.3.5.  neteisėto konfidencialios informacijos atskleidimo atveju nuostolius dėl to patyrusiai Šaliai ir (ar) tretiesiems asmenims, jei pastarieji pareiškia reikalavimą dėl nuostolių atlyginimo, atlygina konfidencialumo įsipareigojimus pažeidusi Šalis.

 

6.  ATSAKOMYBĖ

 

6.1. Atsakomybė už viešojo pirkimo metu nustatytas užduotis, jų įvykdymą, viešojo pirkimo sutarčių sudarymą bei vykdymą, tarp Šalių skirstoma vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 82 straipsniu, kitomis šio įstatymo nuostatomis, Taisyklėmis ir šia Sutartimi. Šalys susitaria, kad Perkančioji organizacija yra atsakinga už viešojo pirkimų procedūrų iniciavimui Pakruojo rajono CPO teikiamų dokumentų pagrįstumą, originalumą, pakankamą išsamumą, atitikimą Lietuvos Respublikos teisės aktų nuostatoms. Pakruojo rajono CPO neatsako jokia apimtimi už jokias tiesiogines ar netiesiogines, faktines ar potencialias pasekmes, atsiradusias dėl Perkančios organizacijos pateiktų dokumentų netinkamumo ar netinkamo jų pateikimo.

6.2. Šalys privalo vykdyti savo įsipareigojimus sąžiningai, nuosekliai, profesionaliai bendradarbiaujant, kiekviena Šalis atsako už kitai Šaliai padarytus tiesioginius nuostolius dėl savo įsipareigojimų pagal šią Sutartį nevykdymo ar netinkamo vykdymo.

6.3. Šalys įsipareigoja susilaikyti nuo veiksmų, kuriais būtų pažeistos šios Sutarties sąlygos, kurie galėtų daryti žalą Šalių interesams, geram vardui bei tarpusavio santykiams.

6.4. Tretiesiems asmenims, Šaliai ar Šalims pareiškus reikalavimą dėl žalos, susijusios su Sutarties vykdymu, atlyginimo, žalą, įskaitant, bet neapsiribojant priteistais nuostoliais ir bylinėjimosi išlaidomis, atlygina kaltoji Šalis. Pakruojo rajono CPO neprisiima finansinės atsakomybės dėl kitai Sutarties Šaliai ar tretiesiems asmenims pritaikytų finansinių korekcijų panaudojant Europos Sąjungos paramą, išskyrus atvejus, kai Šaliai ar tretiesiems asmenims finansinės korekcijos yra pritaikomos išimtinai dėl Pakruojo rajono CPO kaltės.

6.5. Perkančioji organizacija privalo kompensuoti:

6.5.1.                    galimuose teisminiuose ginčuose, kilusiuose iš šios Sutarties vykdymo, Pakruojo rajono CPO patirtas ir iš Pakruojo rajono CPO priteistas kitos (-ų) ginčo šalies (-ių) bylinėjimosi išlaidas, išskyrus atvejus, kai teisminiai ginčai kilo ir tokios išlaidos patirtos dėl Pakruojo rajono CPO kaltės;

6.5.2. galimuose teisminiuose ginčuose, kilusiuose iš šios Sutarties vykdymo, priteistą žalą tretiesiems asmenims, išskyrus atvejus, kai tokia žala patirta dėl Pakruojo rajono CPO kaltės;

6.5.3.                    dėl iš šios Sutarties vykdymo kilusių viešųjų pirkimų reglamentavimo pažeidimų Pakruojo rajono CPO ir (ar) tretiesiems asmenims tiesiogiai pritaikytas Europos Sąjungos paramos finansines korekcijas, išskyrus atvejus, kai finansinės korekcijos pritaikytos dėl Pakruojo rajono CPO kaltės;

6.6. Jeigu Sutarties vykdymas yra negalimas dėl nenugalimos jėgos (force majeure) aplinkybių, numatytų Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.212 straipsnyje, arba kitų aplinkybių, numatytų Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.253 straipsnyje, kurių Šalys negali protingai numatyti sudarydamos šią Sutartį, Šalys atleidžiamos nuo civilinės atsakomybės, jeigu jos nedelsdamos informavo raštu viena kitą apie tokių aplinkybių atsiradimą.

6.7. Šalys neatlygina viena kitai netiesioginių nuostolių ir (ar) pelno, pajamų, geros reputacijos ar planuotų sutaupymų praradimo.

6.8. Perkančioji organizacija atsako už viešojo pirkimo sutarties sudarymą arba atsisakymą ją sudaryti.

6.9. Perkančioji organizacija atsako už viešojo pirkimo procedūrų nutraukimą sąlygojančių aplinkybių tinkamą pagrindimą, vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 29 straipsnio 3 dalies reikalavimais, savo kaip Perkančiosios organizacijos iniciatyva.

6.10.                     Perkančioji organizacija atsako už viešąjį pirkimą laimėjusio dalyvio pasiūlymo, sudarytos (-ų) pirkimo sutarties (-ių) ir jos (-ų) pakeitimų paskelbimą Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje, kaip numatyta Viešųjų pirkimų įstatymo 86 straipsnio 9 dalyje.

 

7.  SUTARTIES GALIOJIMAS IR KEITIMAS

 

7.1. Ši Sutartis įsigalioja, kai Sutartį pasirašo abi Sutarties Šalys.

7.2. Sutartis galioja iki Sutarties nutraukimo.

7.3. Sutartis gali būti nutraukta:

7.3.1.   rašytiniu abipusiu Šalių susitarimu;

7.3.2.   Sutartyje nustatytais atvejais ir tvarka;

7.3.3.   kitais Lietuvos Respublikos civilinio kodekso nustatytais atvejais.

7.4. Pakruojo rajono CPO gali vienašališkai nutraukti Sutartį raštu įspėjusi Perkančiąją organizaciją prieš 20 darbo dienų.

7.5. Perkančioji organizacija turi teisę vienašališkai nutraukti Sutartį ne vėliau kaip prieš 20 darbo dienų raštu įspėjusi apie tai Pakruojo rajono CPO, nepaisant to, kad Pakruojo rajono CPO jau pradėjo ją vykdyti.

7.6. Sutarties nutraukimas nepanaikina teisės reikalauti sumokėti netesybas, numatytas Sutartyje už sutartinių įsipareigojimų nevykdymą ar netinkamą vykdymą iki Sutarties nutraukimo, ir atlyginti nuostolius, patirtus dėl įsipareigojimų nevykdymo ar netinkamo vykdymo pagal šią Sutartį, kaip numatyta Sutarties nuostatose.

7.7. Sutarties keitimas galioja tik tuo atveju, jeigu jis yra sudaromas rašytiniu Sutarties Šalių susitarimu. Šalių susitarimai dėl Sutarties keitimo tampa neatskiriama Sutarties dalimi.

7.8. Sutarties nuostatos, numatančios Šalių įsipareigojimus, susijusius su Konfidencialios informacijos saugojimu, galioja ir po Sutarties nutraukimo ar galiojimo pabaigos, taip pat galioja bet kuri kita nuostata, kai tiesiogiai arba netiesiogiai nurodoma, kad jos galiojimas nesibaigia nutraukus Sutartį.

7.9. Šalys susitaria, kad po Sutarties pasirašymo bet kokie iki tol buvę susitarimai (įskaitant, bet neapsiribojant, pasirašytos terminuotos sutartys, suteikti terminuoti įgaliojimai) nebetenka galios.

 

8.  ĮSIPAREIGOJIMŲ PERLEIDIMAS

 

8.1. Sutarties Šalis be kitos Šalies sutikimo neturi teisės perleisti savo įsipareigojimų pagal šią Sutartį kitam juridiniam asmeniui.

8.2. Šalių juridinio statuso pasikeitimas neturi įtakos šios Sutarties galiojimui. Tokiomis aplinkybėmis įsipareigojimai pagal šią Sutartį pereina Šalies teises ir pareigas perimančiam subjektui.

 

9.    SUTARČIAI TAIKYTINA TEISĖ

 

9.1. Šalys imsis visų galimų priemonių, kad visi ginčai ir nesutarimai, kylantys dėl Sutarties, jos vykdymo arba susiję su Sutartimi, būtų sprendžiami Šalių tarpusavio derybose.

9.2. Šalių derybomis neišspręsti ginčai yra sprendžiami Lietuvos Respublikos teismuose Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.

9.3. Šalys susitaria ir pareiškia, kad trečiosioms šalims pateikus pretenzijas, ieškinius Lietuvos Respublikos ar užsienio šalių teismuose, arbitražuose – Šalys bylose dalyvaus bei atsakomybę prisiims kaip bendraatsakovai.

9.4. Šalys susitaria, kad visi Sutartyje nereglamentuoti klausimai sprendžiami remiantis Lietuvos Respublikos teise ir sutinka, kad ši Sutartis būtų aiškinama pagal Lietuvos Respublikos teisę.

 

10.  BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

10.1.   Ši Sutartis sudaroma lietuvių kalba, 2 (dviem) egzemplioriais, turinčiais vienodą teisinę galią, po vieną kiekvienai Šaliai.

10.2.   Šalys patvirtina, kad Sutartį perskaitė, suprato jos turinį ir pasekmes, priėmė ją kaip atitinkančią jų tikslus.

 

Perkančioji organizacija

 

________________________________

 

Juridinio asmens kodas                           

Adresas                     Tel.                            El. p.                          

PVM mokėtojo kodas:                             A.s:                                                          Banko pavadinimas                                  

 

Pareigos

Vardas, pavardė

 

A.V.

 

Pakruojo rajono CPO

 

________________________________

 

Juridinio asmens kodas                           

Adresas                     Tel.                            El. p.                          

PVM mokėtojo kodas:                             A.s:                                                          Banko pavadinimas                                  

 

Pareigos

Vardas, pavardė

 

A.V.

 

 

 

part_f46f9bc78d2f499492ed8b8fdcf8f2e7_end