ŠILALĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS

TARYBA

 

SPRENDIMAS

DĖL ŠILALĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS 2015 M. KOVO 27 D. SPRENDIMO NR. T1-39 „DĖL ŠILALĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS VEIKLOS REGLAMENTO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2017 m. gruodžio 12 d. Nr. T1-261

Šilalė

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 2 dalies 1 punktu, 18 straipsnio 1 dalimi, Šilalės rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:

1. Pakeisti Šilalės rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamentą (toliau – reglamentas), patvirtintą Šilalės rajono savivaldybės tarybos 2015 m. kovo 27 d. sprendimu Nr. T1-39 „Dėl Šilalės rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamento patvirtinimo“:

1.1. pakeisti reglamento 45 punktą ir jį išdėstyti taip:

45. Meras, mero pavaduotojas arba įgaliojimus iš 1/3 išrinktų tarybos narių gavęs tarybos narys per Tarybos sekretorių arba per savivaldybės administracijos direktoriaus paskirtą valstybės tarnautoją organizuoja, kad visiems tarybos nariams informacija apie šaukiamo savivaldybės tarybos posėdžio tikslų laiką (mėnuo, diena bei posėdžio pradžios valanda), savivaldybės tarybos posėdžio vietą, savivaldybės tarybos posėdžio darbotvarkę ir svarstyti numatomus klausimus būtų pateikta per dokumentų valdymo sistemą „Kontora“. Informacija pateikiama mero, mero pavaduotojo arba įgaliojimus iš 1/3 išrinktų tarybos narių gavusio tarybos nario vardu ne vėliau kaip prieš 3 darbo dienas iki savivaldybės tarybos posėdžio dienos.“

1.2. pakeisti reglamento 49 punktą ir jį išdėstyti taip:

49. Į savivaldybės tarybos posėdžius kviečiami savivaldybės kontrolierius, savivaldybės administracijos direktorius, jo pavaduotojas, klausimus posėdžiui rengusių komisijų pirmininkai (arba jų įgalioti komisijų nariai), su svarstomu klausimu susijusių administracijos struktūrinių padalinių vadovai arba jų atstovai. Gali būti kviečiami seniūnai, vietos bendruomenių atstovai bei kiti su svarstomu klausimu tiesiogiai susiję asmenys, kuriems apie posėdį pranešama elektroniniu paštu arba telefonu. Apie savivaldybės tarybos posėdžius turi būti informuojamas Vyriausybės atstovas apskrityje per dokumentų valdymo sistemą „Kontora“.“

1.3. pakeisti reglamento 56 punktą ir jį išdėstyti taip:

56. Meras (posėdžio pirmininkas), 1/3 dalyvaujančių posėdyje tarybos narių, tarybos komitetai, tarybos komisijos ir frakcijos turi teisę siūlyti papildyti darbotvarkę, jeigu siūlomu klausimu yra parengtas tarybos sprendimo projektas, įregistruotas dokumentų valdymo sistemoje „Kontora“ ne vėliau kaip 24 val. iki tarybos posėdžio pradžios, taip pat išbraukti iš darbotvarkės atskirus klausimus. Ši nuostata netaikoma siūlymams, susijusiems su norminio pobūdžio sprendimų projektų pateikimu, siūlymams, susijusiems su mero pavaduotojo (pavaduotojų), savivaldybės administracijos direktoriaus, savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojo (pavaduotojų), Kontrolės komiteto ir Vietos savivaldos įstatyme nustatytų komisijų pirmininkų kandidatūrų pateikimu, taip pat siūlymams, susijusiems su nepasitikėjimo meru, mero pavaduotoju (pavaduotojais), savivaldybės administracijos direktoriumi, savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotoju (pavaduotojais), Kontrolės komiteto ir Vietos savivaldos įstatyme nustatytų komisijų pirmininkų pareiškimu. Ekstremaliųjų įvykių, atitinkančių Vyriausybės patvirtintus kriterijus, atvejais meras turi teisę pateikti tarybai svarstyti klausimą ir siūlyti priimti sprendimą skubos tvarka. Darbotvarkė patvirtinama atviru balsavimu, jeigu už ją balsuoja tarybos posėdyje dalyvaujančių tarybos narių dauguma.“

1.4. pakeisti reglamento 96.1 papunktį ir jį išdėstyti taip:

96.1. savo iniciatyva arba tarybos pavedimu pagal savo kompetenciją rengia tarybos sprendimų projektus ir pateikia juos per dokumentų valdymo sistemą „Kontora“;“

1.5. pakeisti reglamento 122 punktą ir jį išdėstyti taip:

122. Komitetų darbe komiteto sprendimu patariamojo balso teise gali dalyvauti visuomenės atstovai – seniūnaičiai, išplėstinės seniūnaičių sueigos deleguoti atstovai, ekspertai, valstybės tarnautojai ir kiti suinteresuoti asmenys. Kai komiteto posėdyje svarstomas su valstybės, tarnybos ar komercine paslaptimi susijęs klausimas, komitetas gali nuspręsti jį nagrinėti uždarame posėdyje.“

1.6. pakeisti reglamento 131 punktą ir jį išdėstyti taip:

131. Tarybos sudaromų komisijų nariais gali būti savivaldybės tarybos nariai, valstybės tarnautojai, ekspertai, gyvenamųjų vietovių bendruomenių atstovai – seniūnaičiai, išplėstinės seniūnaičių sueigos deleguoti atstovai, visuomenės atstovai (Lietuvos Respublikoje įregistruotų viešųjų juridinių asmenų, išskyrus valstybės ar savivaldybės institucijas ar įstaigas, įgalioti atstovai), bendruomeninių organizacijų atstovai, kiti savivaldybės gyventojai. Etikos komisijoje ir Antikorupcijos komisijoje seniūnaičiai arba seniūnaičiai ir visuomenės atstovai turi sudaryti ne mažiau kaip 1/3 komisijos narių.“

1.7. pakeisti reglamento 165 punktą ir jį išdėstyti taip:

165. Inicijuoti klausimus svarstyti tarybos posėdyje gali meras, mero pavaduotojas, savivaldybės kontrolierius, tarybos komitetai, tarybos komisijos, frakcijos, koalicijos, tarybos narių grupės, atskiri tarybos nariai, savivaldybės administracijos direktorius ir jo pavaduotojas, savivaldybės administracija, nevyriausybinės organizacijos ir gyvenamųjų vietovių bendruomenių atstovai. Nevyriausybinės organizacijos, gyvenamųjų vietovių bendruomenių atstovai dėl siūlomo svarstyti tarybos posėdyje klausimo gali raštu kreiptis į merą, tarybos komitetą ar atskirą tarybos narį. Mero pavaduotojas, administracijos direktorius ir jo pavaduotojas, savivaldybės administracija apie siūlomą svarstyti tarybos posėdyje klausimą privalo informuoti merą. Meras siūlomiems svarstyti tarybos posėdyje klausimams parengti gali sudaryti darbo grupę, į kurią įrašomi klausimų iniciatoriai, arba įpareigoti savivaldybės administraciją atitinkamu klausimu parengti tarybos sprendimo projektą.“

1.8. pakeisti reglamento 166 punktą ir jį išdėstyti taip:

166. Savivaldybės tarybos posėdyje svarstytinus klausimus kartu su sprendimų projektais merui per dokumentų valdymo sistemą „Kontora” pateikia komitetai, komisijos, tarybos nariai, tarybos narių frakcijos ir grupės, savivaldybės kontrolierius, savivaldybės administracijos direktorius. Savivaldybės tarybos posėdžiuose svarstomi tik tie klausimai, dėl kurių reglamento nustatyta tvarka yra pateikti sprendimų projektai.“

1.9. pakeisti reglamento 168 punktą ir jį išdėstyti taip:

168. Sprendimų projektų rengėjai parengtą sprendimo projektą elektronine forma privalo pateikti per dokumentų valdymo sistemos „Kontora“ Rengiamųjų dokumentų modulį tarybos sekretoriui arba valstybės tarnautojui, atsakingam už tarybos posėdžio organizavimą, ne vėliau kaip prieš 7 darbo dienas iki tarybos posėdžio.“

1.10. pakeisti reglamento 170 punktą ir jį išdėstyti taip:

170. Dėl objektyvių priežasčių nesant šių specialistų, sprendimų projektai gali būti teikiami ir nesuderinti. Projektų rengėjai yra atsakingi už projekto derinimo procedūrą. Projekto derinimo procedūros metu gautas esmines pastabas, siūlymus projektų rengėjai pateikia kartu su sprendimo projektu.“

1.11. pakeisti reglamento 174 punktą ir jį išdėstyti taip:

174. Tarybos sekretorius arba valstybės tarnautojas, atsakingas už tarybos posėdžio organizavimą, parengęs tarybos posėdžio darbotvarkės projektą ne vėliau kaip prieš 3 darbo dienas iki tarybos posėdžio dienos paskelbia darbotvarkę savivaldybės interneto svetainėje, kad su ja galėtų susipažinti visi gyventojai. Tarybos nariai susipažįsta su darbotvarke ir įregistruotais sprendimo projektais prisijungę prie dokumentų valdymo sistemos „Kontora“.“

1.12. pakeisti reglamento 175 punktą ir jį išdėstyti taip:

175. Sprendimų projektai, kurie įregistruoti dokumentų valdymo sistemoje „Kontora“ ne vėliau kaip 24 val. iki organizuojamų tarybos komitetų posėdžių, turi būti apsvarstyti tarybos komiteto ar komitetų ir priimtos bei pateikiamos atitinkamos išvados. Jeigu tarybos komitetai, frakcijos bei koalicijos atsisako svarstyti projektą arba laiku nepateikia dėl jo išvadų, jie raštu merui turi išdėstyti atsisakymo svarstyti arba vėlavimo motyvus.“

1.13. pakeisti reglamento 185 punktą ir jį išdėstyti taip:

185. Prie posėdžio protokolo pridedama: posėdyje dalyvavusių asmenų sąrašas, posėdyje dalyvavusių tarybos narių sąrašas, pranešimai ir papildomi pranešimai, posėdžio sekretoriui tarybos narių raštu perduoti siūlymai ir pastabos.“

1.14. pakeisti reglamento 188 punktą ir jį išdėstyti taip:

188. Tarybos sprendimus posėdžio pirmininkas turi pasirašyti elektroniniu kvalifikuotu parašu ne vėliau kaip per 5 darbo dienas po jų priėmimo.“

2. Papildyti reglamentą 169.9 papunkčiu ir jį išdėstyti taip:

169.9. suderinta su skyriaus vedėju, jeigu sprendimo projektą rengia ne skyriaus vedėjas.“

3. Pripažinti netekusiais galios:

3.1. Šilalės rajono savivaldybės tarybos 2015 m. kovo 27 d. sprendimo Nr. T1-39 „Dėl Šilalės rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamento patvirtinimo“ 169.4 papunktį;

3.2. Šilalės rajono savivaldybės tarybos 2017 m. sausio 26 d. sprendimo Nr. T1-2 „Dėl Šilalės rajono savivaldybės tarybos 2015 m. kovo 27 d. sprendimo Nr. T1-39 „Dėl Šilalės rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamento patvirtinimo“ pakeitimo“ 1.7, 1.13 papunkčius.

3.3. Šilalės rajono savivaldybės tarybos 2017 m. sausio 26 d. sprendimo Nr. T1-2 „Dėl Šilalės rajono savivaldybės tarybos 2015 m. kovo 27 d. sprendimo Nr. T1-39 „Dėl Šilalės rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamento patvirtinimo“ pakeitimo“ 1.9 papunktį.

4. Nustatyti, kad šio sprendimo 1.5, 1.6 ir 3.3 papunkčiai įsigalioja nuo 2018 m. sausio 1 d.

5. Paskelbti informaciją apie priimtą sprendimą vietinėje spaudoje, o visą sprendimą Šilalės rajono savivaldybės interneto svetainėje www.silale.lt ir Teisės aktų registre.

Šis sprendimas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.

 

 

 

Meras                                                                                                                       Jonas Gudauskas