PAKRUOJO RAJONO SAVIVALDYBĖS

ADMINISTRACIJOS DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS

DĖL PAKRUOJO RAJONO SAVIVALDYBĖS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS AKREDITAVIMO IR KOKYBĖS KONTROLĖS TVARKOS APRAŠO

PATVIRTINIMO

 

2022 m. rugsėjo 21 d. Nr. AV-593

Pakruojis

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 18 straipsnio 1 dalimi, 29 straipsnio 8 dalies 2 punktu, Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatymo 13 straipsnio 6 dalimi ir 251 straipsnio 3 dalimi, Socialinės priežiūros akreditavimo tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2020 m. birželio 30 d. įsakymu Nr. A1-622 „Dėl Socialinės priežiūros akreditavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“, 4 punktu:

1. T v i r t i n u Pakruojo rajono savivaldybės socialinės priežiūros akreditavimo ir kokybės kontrolės tvarkos aprašą (pridedama).

2. Pripažįstu netekusiu galios Pakruojo rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2022 m. kovo 9 d. įsakymą Nr. AV-113 „Dėl Pakruojo rajono savivaldybės socialinės priežiūros akreditavimo ir kokybės kontrolės tvarkos aprašo patvirtinimo“.

Šis įsakymas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.

 

 

 

Administracijos direktorė                                                                                      Ilona Gelažnikienė


 

PATVIRTINTA

Pakruojo rajono savivaldybės

administracijos direktoriaus

2022 m. rugsėjo 21 d. įsakymu Nr. AV-593

 

 

PAKRUOJO RAJONO SAVIVALDYBĖS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS AKREDITAVIMO IR KOKYBĖS KONTROLĖS TVARKOS APRAŠAS

 

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1.  Pakruojo rajono savivaldybės socialinės priežiūros akreditavimo ir kokybės kontrolės tvarkos aprašas (toliau – Tvarkos aprašas) nustato įstaigos, pageidaujančios teikti akredituotą socialinę priežiūrą, veiklos organizavimo ypatumus, prašymų ir dokumentų, reikalingų akredituotai socialinei priežiūrai teikti, pateikimą, jų vertinimą, socialinės priežiūros akreditavimo procedūras, Pakruojo rajono savivaldybės  (toliau – Savivaldybė) įgaliojimus, akredituotos socialinės priežiūros kontrolę.

2. Socialinės priežiūros paslaugas teikiančių įstaigų akreditavimo tikslas – įvertinti socialines paslaugas teikiančios įstaigos, norinčios teikti akredituotą socialinę priežiūrą (toliau – Įstaiga), pasirengimą teikti šias paslaugas ir užtikrinti Pakruojo rajone teikiamų socialinės priežiūros paslaugų kokybę.

3. Tvarkos apraše vartojamos sąvokos atitinka Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatyme (toliau – Įstatymas), Lietuvos Respublikos biudžetinių įstaigų įstatyme, Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatyme, Lietuvos Respublikos vaiko teisių apsaugos pagrindų įstatyme, Lietuvos Respublikos vaiko minimalios ir vidutinės priežiūros įstatyme ir Lietuvos Respublikos gyvenamosios vietos deklaravimo įstatyme apibrėžtas sąvokas.

 

II SKYRIUS

PRAŠYMŲ IR DOKUMENTŲ PATEIKIMAS, JŲ VERTINIMAS

 

4. Įstaiga, pageidaujanti teikti akredituotą socialinę priežiūrą Savivaldybės teritorijoje, pateikia Savivaldybės administracijai Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro nustatytos formos prašymą leisti teikti akredituotą socialinę priežiūrą. Prašymas turi būti užpildytas lietuvių kalba, pasirašytas įstaigos vadovo ar jo įgalioto asmens. Prašymas turi būti pasirašytas kvalifikuotu elektroniniu parašu, atitinkančiu 2014 m. liepos 23 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamente (ES) Nr. 910/2014 dėl elektroninės atpažinties ir elektroninių operacijų patikimumo užtikrinimo paslaugų vidaus rinkoje, kuriuo panaikinama Direktyva 1999/93/E, nustatytus kvalifikuotam elektroniniam parašui keliamus reikalavimus.

5.  Pareiškėjas kartu su prašymu privalo pateikti šiuos lietuvių kalba surašytus dokumentus (arba jų vertimus, patvirtintus vertėjo, pareiškėjo vadovo ar jo įgalioto asmens) arba teisės aktų nustatyta tvarka patvirtintas jų kopijas:

5.1. Įstaigos steigimo dokumentą (pvz.: įstatus, nuostatus, registravimo pažymėjimą);

5.2. jei pareiškėjui atstovauja ne jo vadovas, – dokumentą, patvirtinantį asmens teisę veikti pareiškėjo vardu;

5.3. asmens, turinčio teisę veikti pareiškėjo vardu, pasirašytą deklaraciją;

5.4. jei paslaugoms teikti, vadovaujantis Socialinių paslaugų katalogu, patvirtintu Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2006 m. balandžio 5 d. įsakymu Nr. A1-93 „Dėl Socialinių paslaugų katalogo patvirtinimo“, būtinos patalpos:

5.4.1. dokumentus, patvirtinančius teisę naudotis patalpomis (pvz., Valstybės įmonės Registrų centro išrašą (nuorašą) ir (ar) patalpų nuomos ir (ar) panaudos sutartis);

5.4.2. dokumentus, patvirtinančius patalpų, kuriose bus teikiama (teikiama) akredituota socialinė priežiūra, atitiktį Akredituotos vaikų dienos socialinės priežiūros teikimo reikalavimams ir rekomendacijoms, patvirtintoms Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2020 m. liepos 10 d. įsakymu Nr. A1-658 „Dėl Akredituotos vaikų dienos socialinės priežiūros teikimo reikalavimų ir rekomendacijų patvirtinimo“ (toliau - VDC reikalavimai ir rekomendacijos) ir (ar) Socialinės priežiūros reikalavimuose patalpoms nustatytiems reikalavimams (pvz., patalpų planus; jei pageidaujama teikti akredituotą socialinę reabilitaciją neįgaliesiems bendruomenėje (ji teikiama), gali būti pateikiamos nuotraukos, įrodančios, kad patekimas į Įstaigos patalpas prieinamas pagal negalios pobūdį, ar tai patvirtinantis įstaigos vadovo raštas);

5.5. Įstaigos, kuri teiks (teikia) akredituotą socialinę priežiūrą, darbuotojų išsilavinimą, nurodytą VDC reikalavimuose ir rekomendacijose ir (ar) Socialinės priežiūros reikalavimuose, pagrindžiančius dokumentus (pvz.: diplomus, kvalifikacinius ir (ar) mokymų baigimo pažymėjimus);

5.6. Įstaigos, kuri teiks (teikia) akredituotą socialinę reabilitaciją neįgaliesiems bendruomenėje, darbuotojų patirtį, nurodytą Socialinės priežiūros reikalavimuose, pagrindžiančius dokumentus (pvz.: darbdavio patvirtintą darbo sutarties kopiją, pareigybės aprašymo kopiją, darbdavio išduotą pažymą).

6.    Įstaigos, kurių steigėja yra Savivaldybė, Tvarkos aprašo 5.1, 5.4 ir 5.5 papunkčiuose nurodytų dokumentų neteikia, jei Savivaldybės administracijos Socialinės rūpybos skyrius – įgaliotas padalinys (toliau – Socialinės rūpybos skyrius) šią informaciją turi ar gali gauti pats.

7. Tvarkos aprašo 4 ir 5 punktuose nurodyti dokumentai gali būti pateikiami vienu elektroniniu laišku Savivaldybės administracijos nurodytu elektroninio pašto adresu [email protected]. Šie dokumentai vienu laišku gali būti pateikiami naudojant specialias didelės apimties byloms siųsti pritaikytas programas ir (ar) mainavietes internete.

8. Socialinės rūpybos skyriaus specialistas (toliau – Specialistas), gavęs Tvarkos aprašo 4 punkte nurodytą prašymą, įvertina ar:

8.1. pareiškėjas atitinka VDC reikalavimuose ir rekomendacijose ir (ar) Socialinės priežiūros reikalavimuose nustatytus reikalavimus personalo išsilavinimui ir patalpoms (jei paslaugoms teikti, vadovaujantis Socialinių paslaugų katalogu (toliau – Katalogas), patalpos yra būtinos);

8.2. prašymas užpildytas Tvarkos aprašo 4 punkte nustatyta tvarka ir jame pateikta visa reikalinga informacija;

8.3. pateikti visi Tvarkos aprašo 5 punkte nurodyti dokumentai.

9. Specialistas užpildo Atitikimo nustatytiems akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimams vertinimo pažymą (1 priedas).

10. Specialistas, nustatęs, kad pareiškėjas prašyme nenurodė visos reikalingos informacijos, pateikė ne visus nurodytus dokumentus, dokumentai netinkamai įforminti, apie tai per 5 darbo dienas nuo jų gavimo dienos raštu informuoja juos pateikusią Įstaigą ir nustato terminą reikalingiems dokumentams ir (ar) informacijai pateikti. Jei per nustatytą terminą Įstaiga trūkstamų dokumentų nepateikia, priimamas sprendimas pateikto prašymo ir dokumentų vertinimo procedūrą nutraukti. Apie tai Įstaiga informuojama raštu nurodant jos nutraukimo priežastį.

11. Tvarkos aprašo 8, 9 ir 10 punktuose nurodyta procedūra atliekama ne ilgiau kaip per 30 kalendorinių dienų nuo Tvarkos aprašo 4 punkte nurodyto prašymo gavimo dienos.

12. Sprendimą dėl prašymo ir dokumentų vertinimo procedūros nutraukimo priima Savivaldybės administracijos direktorius.

 

III SKYRIUS

TEISĖS TEIKTI AKREDITUOTĄ SOCIALINĘ PRIEŽIŪRĄ SUTEIKIMAS

 

13. Specialistui nustačius, kad Įstaiga prašyme nurodė visą reikalingą informaciją, pateikė visus reikalingus tinkamai įformintus dokumentus, priimamas sprendimas dėl teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą.

14. Sprendimą dėl teisės Įstaigai teikti akredituotą socialinę priežiūrą priima Savivaldybės administracijos direktorius.

15. Apie priimtą sprendimą dėl teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą Socialinės rūpybos skyrius informuoja Įstaigą raštu per 3 darbo dienas nuo šio sprendimo priėmimo dienos.

16. Specialistas įveda informaciją apie Įstaigą, kuriai suteikta teisė teikti akredituotą socialinę priežiūrą (prašymo datą, savivaldybės, kurioje bus teikiama akredituota socialinė priežiūra, pavadinimą, Įstaigos, kuriai suteikta teisė teikti akredituotą socialinę priežiūrą, kodą, pavadinimą, kontaktus (telefono ryšio numerį ir elektroninio pašto adresą), pažymi gavėjus, kuriems prašoma leisti teikti akredituotą socialinę priežiūrą, socialinės priežiūros teikimo vietos kontaktus (veiklos adresą, telefono ryšio numerį ir elektroninio pašto adresą), nurodo vietų skaičių Įstaigoje, kurioje bus teikiama akredituota socialinė priežiūra (jei paslaugoms teikti, vadovaujantis Katalogu, būtinos patalpos), etatų akredituotai socialinei priežiūrai teikti skaičių ir darbuotojų, teikiančių šią paslaugą, skaičių, sprendimo dėl teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą priėmimo datą (jei prašoma leisti teikti vaikų dienos socialinę priežiūrą, pažymi, kokią negalią turinčius vaikus Įstaiga gali priimti, ar patekimas į Įstaigos patalpas pritaikytas neįgaliesiems, o jei prašoma leisti teikti socialinę reabilitaciją neįgaliesiems bendruomenėje, pažymi, kokią negalią turinčius asmenis (pagal negalios pobūdį, vaikui nustatytą neįgalumo lygį, asmeniui nustatytą darbingumo lygį, specialiųjų poreikių lygį) Įstaiga gali priimti) į Socialinės paramos šeimai informacinę sistemą (toliau – SPIS).

17. Įstaiga, kuriai suteikta teisė teikti akredituotą socialinę priežiūrą, kreipiasi į Savivaldybės administraciją dėl asmeniui (šeimai) teikiamų socialinių paslaugų išlaidų finansavimo sutarties sudarymo. Sutartį pasirašo Savivaldybės administracijos direktorius ir Įstaigos vadovas.

 

 

IV SKYRIUS

ĮSTAIGOS TEISĖS TEIKTI AKREDITUOTĄ SOCIALINĘ PRIEŽIŪRĄ

SUSTABDYMAS AR PANAIKINIMAS

 

18.  Įstaigos teisė teikti akredituotą socialinę priežiūrą gali būti sustabdoma ar panaikinama Savivaldybės administracijos įsakymu vadovaujantis Įstatyme nustatytais atvejais.

19. Apie teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą sustabdymą ar panaikinimą Socialinės rūpybos skyrius informuoja Įstaigą raštu per 3 darbo dienas nuo šios sprendimo priėmimo dienos.

20. Įstaigai teisė teikti akredituotą socialinę priežiūrą suteikiama 3 metams nuo sprendimo priėmimo dienos. Pasibaigus šiam terminui, Įstaigos iš naujo kreipiasi į Savivaldybės administraciją Tvarkos apraše nustatyta tvarka dėl akredituotos socialinės priežiūros teikimo. Jei Įstaigos teisė teikti akredituotą socialinę priežiūrą buvo laikinai sustabdyta, 3 metų laikotarpis skaičiuojamas susumavus akredituotos socialinės priežiūros teikimo laikotarpius.

 

V SKYRIUS

AKREDITUOTOS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS KOKYBĖS KONTROLĖS ORGANIZAVIMAS

 

21. Akredituotos socialinės priežiūros kokybės kontrolės tikslas – užtikrinti ir gerinti Įstaigų teikiamų socialinės priežiūros paslaugų kokybę bei formuoti bendrą keliamų reikalavimų taikymo praktiką Savivaldybėje.

22. Įstaigų, teikiančių socialinę priežiūrą, akreditavimą ir akredituotos socialinės priežiūros kokybės kontrolę Savivaldybėje vykdo Socialinės rūpybos skyrius.

23. Kokybės kontrolė atliekama vadovaujantis etikos, teisingumo, bendradarbiavimo ir nešališkumo principais.

24. Įstaigos patikrinimas ir teikiamų paslaugų kokybės vertinimas atliekamas ne rečiau kaip kartą per metus. Įstaigos planinis patikrinimas neatliekamas, jeigu nėra praėję 6 mėnesiai po priimto sprendimo dėl teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą suteikimo (netaikoma neplaniniams patikrinimams).

25. Akredituotos socialinės priežiūros paslaugų (toliau – paslaugų) kokybės kontrolė organizuojama vertinant paslaugų gavėjų lygmeniu ir patikrinant Įstaigos lygmeniu.

26. Vertinimas paslaugų gavėjų lygmeniu:

26.1. vertinama siekiant išsiaiškinti paslaugų gavėjų nuomonę apie paslaugas ir jų išvystymo pakankamumą bei nustatyti paslaugų poreikius;

26.2. vertinimas atliekamas apklausiant paslaugų gavėjus žodžiu ir / ar raštu, naudojant anketinės apklausos metodą;

26.3. apklausa gali būti atliekama tiesiogiai, telefonu, el. paštu, internetu bendradarbiaujant su socialinių paslaugų gavėju, jo šeimos nariais ar kitais suinteresuotais asmenimis ir užpildant Akredituotos socialinės priežiūros paslaugų gavėjo apklausos anketą ( 2 priedas).

27. Patikrinimai Įstaigos lygmeniu:

27.1. patikrinimas atliekamas Įstaigos buveinėje ir / ar paslaugų teikimo vietoje;

27.2. patikrinimus, atsižvelgiant į akredituotos socialinės priežiūros teikimo apimtis, atlieka vienas ar du Specialistai;

27.3. Įstaigos patikrinimai gali būti planiniai ir neplaniniai;

27.4. apie numatomą vykdyti planinį patikrinimą Įstaigos vadovui arba kitam atsakingam asmeniui pranešama raštu per elektroninio ryšio priemones likus ne mažiau kaip 10 darbo dienų iki numatomo atlikti patikrinimo pradžios (netaikoma neplaniniams patikrinimams). Įstaigai siunčiamame rašte nurodoma: kada bus atliekamas patikrinimas vietoje, patikrinimo tikslas, pagrindas, trukmė, kokius dokumentus Įstaiga privalo pateikti ir kita būtina informacija;

27.5. Specialistas, atlikęs Įstaigos planinį arba neplaninį patikrinimą, ne vėliau kaip per 20 darbo dienų, parengia ir tikrintai Įstaigai elektroninio ryšio priemonėmis išsiunčia patikrinimo aktą (3 priedas);

27.6. jei atlikus pirminį Įstaigos patikrinimą buvo nustatyta pažeidimų, vertinimo akte nurodomas terminas (ne ilgesnis nei 3 mėn.), per kurį patikrinimo metu nustatyti pažeidimai turi būti pašalinti;

27.7. Įstaiga, gavusi patikrinimo aktą, susipažįsta su juo ir per nustatytą terminą, bet ne vėliau kaip per 20 darbo dienų nuo patikrinimo akto gavimo dienos, pateikia Socialinės rūpybos skyriui informaciją apie veiksmus (priemones), kurių ėmėsi ar planuoja imtis nustatytų pažeidimų pašalinimui ar pateiktoms rekomendacijoms vykdyti;

27.8. pakartotinio patikrinimo metu nustačius, kad visi pažeidimai pašalinti, Specialistas patikrinimo aktą išsiunčia Įstaigai ir baigia Įstaigos tikrinimą;

27.9. pakartotino patikrinimo metu nustačius, kad neatitikimai teisės aktams ar pažeidimai (arba jų dalis) yra nepašalinti, Specialistas parengia motyvuotą teikimą Savivaldybės administracijos direktoriui dėl Įstaigos teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą sustabdymo. Sustabdžius akredituotos socialinės priežiūros galiojimą, Įstaigai leidžiama toliau teikti socialinę priežiūrą visą teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą sustabdymo laikotarpį, išskyrus atvejus, kai nustatyti pažeidimai kelia grėsmę socialinių paslaugų gavėjų interesams ir saugumui;

27.10. Savivaldybės administracijos direktoriaus pasirašytas sprendimas dėl teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą sustabdymo Įstaigai išsiunčiamas per 3 darbo dienas nuo šio sprendimo priėmimo dienos, nurodant terminą, per kurį vertinimo metu nustatyti pažeidimai turi būti pašalinti;

27.11. Įstaigai nepašalinus pažeidimų, kaip nurodyta 27.6 punkte, Specialistas parengia motyvuotą teikimą dėl Įstaigos teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą panaikinimo. Savivaldybės administracijos direktoriaus pasirašytas spendimas išsiunčiamas Įstaigai ir Įstaigos tikrinimas baigiamas;

27.12. priėmus sprendimą panaikinti Įstaigos teisę teikti akredituotą socialinę priežiūrą, Specialistas, ne vėliau kaip per 1 darbo dieną nuo sprendimo priėmimo dienos, įveda informaciją apie Įstaigai panaikintą teisę teikti akredituotą socialinę priežiūrą į SPIS. 

27.13. Įstaigos teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą panaikinimas skiriamas kaip kraštutinė priemonė už nepašalintus pažeidimus;

27.14. Specialistas turi teisę iš anksto su Įstaiga nesuderintu ir nepaskelbtu laiku atlikti neplaninį Įstaigos patikrinimą;

27.15. neplaninis Įstaigos patikrinimas atliekamas šiais atvejais:

27.15.1. gavus valstybės ar savivaldybės institucijos rašytinį motyvuotą prašymą ar pavedimą atlikti Įstaigos patikrinimą;

27.15.2. gavus fizinio ar juridinio asmens motyvuotą ar teisiškai pagrįstą raštišką pranešimą apie galimai neteisėtai, nekokybiškai ar netinkamai teikiamas paslaugas;

27.15.3. turint informacijos ar kilus pagrįstų įtarimų dėl Įstaigos veiklos, kuri gali neatitikti akredituotai socialinei priežiūrai keliamų atitikties reikalavimų;

27.15.4. siekiant užtikrinti ir gerinti Įstaigų teikiamų socialinės priežiūros paslaugų kokybę.

28. Įstaigų paslaugų kokybės vertinimas apima Įstaigų teikiamų paslaugų stebėseną, Įstaigų konsultavimą ir kitų prevencinių veiksmų, skirtų užkirsti kelią galimiems teisės aktų pažeidimams, atlikimą, išvadų ir rekomendacijų dėl įstaigos teikiamų paslaugų tobulinimo pateikimą. 

29. Socialinės rūpybos skyrius, atlikdamas Įstaigų patikrinimą, turi teisę pagal kompetenciją kreiptis į valstybės, Savivaldybės įstaigas, kitas institucijas ir / ar įstaigas bei paslaugų gavėjus dėl informacijos apie Įstaigos teikiamas paslaugas gavimo.

 

VI SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

30. Socialinės rūpybos skyrius turi teisę gauti iš Įstaigų visą vertinimui reikalingą informaciją.

31. Įstaigos atsako už vertinimo metu pateiktos informacijos teisingumą.

32. Savivaldybės interneto svetainėje www.pakruojis.lt skelbiama informacija apie Savivaldybės teritorijoje veikiančias socialinių paslaugų įstaigas, teikiančias akredituotą socialinę priežiūrą.

33. Įstaigos ir Socialinės rūpybos skyrius, vykdydami Tvarkos apraše nustatytas funkcijas, turi užtikrinti 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas) (OL 2016 L 119, p. 1) ir Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymo reikalavimų laikymąsi. Įstaigos fizinių asmenų duomenis tvarko tik paslaugų teikimo tikslais, Socialinės rūpybos skyrius – Tvarkos apraše  nurodytų funkcijų vykdymo tikslais.

34. Akredituotos socialinės priežiūros paslaugų gavimo ir šių paslaugų kokybės kontrolės dokumentai saugomi ir tvarkomi Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymo nustatyta tvarka.

___________________________________________

part_6c5fab9ca2a84bba8518d531bc48d58e_end


 

Pakruojo rajono savivaldybės socialinės priežiūros

akreditavimo ir kokybės kontrolės tvarkos aprašo 

1 priedas

 

 

ATITIKIMO NUSTATYTIEMS AKREDITUOTOS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS TEIKIMO REIKALAVIMAMS VERTINIMO PAŽYMA

 

____________________________________________________________________

(įstaigos, pateikusios prašymą dėl teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą suteikimo, pavadinimas)

 

________________ Nr. _______

( data ir numeris)          

 

Eil. Nr.

Vertinimo kriterijus

Kriterijaus rodiklis

Kriterijaus įvertinimas

(pažymėti x)

Apibūdinimas

(pildoma, jeigu neatitinka arba atitinka iš dalies; išvardinti trūkumus)

Terminas trūkumams pašalinti

(pildoma, jeigu nustatyti)

1.

Prašymas užpildytas Tvarkos aprašo 4 punkte nustatyta tvarka ir jame pateikta reikalinga informacija

□ pateiktas nustatytos formos

 

□ atitinka

□ neatitinka

 

 

□ užpildytas lietuvių kalba

□ atitinka

□ neatitinka

 

 

□ pateikta visa reikalinga informacija

□ atitinka

□ neatitinka

 

 

□ pasirašytas įstaigos vadovo ar jo įgalioto asmens kvalifikuotu elektroniniu parašu

□ atitinka

□ neatitinka

 

 

2.

Pateikti visi Tvarkos aprašo 5 punkte nurodyti dokumentai

□ įstaigos steigimo dokumentas

 

 

□ pateiktas

□ nepateiktas

□ netaikoma (savivaldybė dokumentą turi)

 

 

□ dokumentas, patvirtinantis asmens, turinčio teisę veikti pareiškėjo vardu

□ pateiktas

□ nepateiktas

 

 

□ deklaracija, pasirašyta asmens, turinčio teisę veikti pareiškėjo vardu

□ pateikta

□ nepateikta

 

 

□ dokumentai, patvirtinantys teisę naudotis

patalpomis, kuriose planuojama vykdyti (vykdoma) veiklą (veikla)

□ pateikti

□ nepateikti

□ netaikoma (savivaldybė dokumentus turi)

 

 

dokumentus, patvirtinančius patalpų, kuriose bus teikiama (teikiama) akredituota socialinė priežiūra, atitiktį VDC reikalavimams ir rekomendacijoms ir (ar) Socialinės priežiūros reikalavimuose patalpoms nustatytiems reikalavimams

□ pateikti

□ nepateikti

□ netaikoma (savivaldybė dokumentus turi)

 

 

□ įstaigos, kuri teiks akredituotą socialinę priežiūrą, darbuotojų išsilavinimą, nurodytą VDC reikalavimuose ir rekomendacijose ir (ar) Socialinės priežiūros reikalavimuose, pagrindžiantys dokumentai

□ pateiktas

□ nepateiktas

□ netaikoma (savivaldybė dokumentus turi)

 

 

įstaigos, kuri teiks (teikia) akredituotą socialinę reabilitaciją neįgaliesiems bendruomenėje, darbuotojų patirtį, nurodytą Socialinės priežiūros reikalavimuose, pagrindžiančius dokumentus

□ pateiktas

□ nepateiktas

□ netaikoma (savivaldybė dokumentus turi)

 

 

□ įstaigos pateikti kiti dokumentai, pagrindžiantys įstaigos atitiktį akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimams

□ pateiktas

□ nepateiktas

□ netaikoma (savivaldybė dokumentus turi)

 

 

*Kriterijus vertinamas pagal pateiktus įstaigos dokumentus. Trūkstant informacijos dėl patalpų atitikimo akredituotos socialinės priežiūros paslaugų teikimo reikalavimams (jei paslaugoms teikti jos būtinos), gali apžiūrėti patalpas socialinės priežiūros paslaugų teikimo vietoje.

 

Specialisto išvada įvertinus įstaigos, pageidaujančios teikti akredituotą socialinę priežiūrą, atitikimą nustatytiems akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimams:  

 

□ Įstaiga atitinka nustatytus akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimus.

□ Įstaiga neatitinka nustatytų akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimų.

 

Specialisto siūlymas:

 

□ įstaigai – jei įstaiga neatitinka nustatytų akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimų, pateikti trūkstamus dokumentus iki nurodyto termino.

Savivaldybės administracijos direktoriui priimti sprendimą dėl prašymo ir dokumentų vertinimo procedūros nutraukimo.

□ Savivaldybės administracijos direktoriui priimti sprendimą dėl teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą suteikimo.

 

 

Specialistas                                                                    _________________________                                     __________________________

(parašas)                                                                                               (vardas, pavardė)

part_ec374e5538aa440ca1311fde40b53e11_end


 

Pakruojo rajono savivaldybės socialinės

priežiūros akreditavimo ir kokybės

kontrolės tvarkos aprašo 

2 priedas

 

 

AKREDITUOTOS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS PASLAUGŲ GAVĖJO APKLAUSOS ANKETA

 

Gerb. kliente, kviečiame dalyvauti anoniminėje apklausoje apie akredituotos socialinės priežiūros paslaugų kokybę. Apibendrinti rezultatai bus panaudoti tobulinant teikiamų socialinių paslaugų kokybę Pakruojo rajono savivaldybėje.

 

1. Pažymėkite lentelėje, kokias socialinės priežiūros paslaugas gavote / gaunate 20..... metais ir įvertinkite jų kokybę?

 

Pabraukite gautą/gaunamą paslaugą

Įvertinkite paslaugos kokybę balais nuo 1 iki 5

(5 - aukščiausias įvertinimas)

Įrašykite paslaugas teikiančią įstaigą

Vaikų dienos socialinė priežiūra

 

 

Pagalba į namus

 

 

Soc. įgūdžių ugdymas, palaikymas ir (ar) atkūrimas

 

 

Apgyvendinimas savarankiško gyvenimo namuose

 

 

Laikinas apnakvindinimas

 

 

Psichosocialinė pagalba

 

 

Pagalba globėjams (rūpintojams), budintiems globotojams, įtėviams bei besirengiantiems jais tapti

 

 

Socialinė reabilitacija neįgaliesiems bendruomenėje

 

 

Kitos (įrašykite)

.............................................................................

 

 

 

 

2. Ar tokios paslaugos tikėjotės? (apibraukite tinkantį variantą)

 

o taip

o ne

 

3. Jei atsakėte „ne“, nurodykite paslaugos trūkumus? (pvz.: teko laukti paslaugos (nurodykite kiek), netenkino darbuotojo kompetencija, paslaugos laikas, neaiškiai atsakė į klausimus, trūko informacijos (nurodykite kokios) ir pan.)

 

................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

 

4. Pateikite pasiūlymus, ką reikėtų tobulinti siekiant geresnės socialinių paslaugų kokybės?

 

...............................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

 

part_8d0a308fca544a3bbe110a3cf4cc043b_end


 

Pakruojo rajono savivaldybės socialinės

priežiūros akreditavimo ir kokybės

kontrolės tvarkos aprašo 

3 priedas

 

(Akredituotos socialinės priežiūros paslaugų kokybės vertinimo akto forma)

 

 

 

Įstaigos pavadinimas _____________________________________________________________

 

Apsilankymo tikslas ______________________________________________________________

 

Patikros rūšis (planinė / neplaninė)____________________________________________________

 

Vykdyto patikrinimo data:____________________

 

Įstaigos vertinimo kriterijai:

 

Eil.

Nr.

Vertinimo kriterijus

Vertinimo turinys

Atitiktis rekomendacijoms:

taip / ne / iš dalies / netaikoma

Pastabos /

rekomendacijos

1.

Paslaugos gavėjai

Paslaugų gavėjų skaičius atitinka nustatytą paslaugų gavėjų skaičių

 

 

Formuojamos paslaugų gavėjų asmens bylos teisės aktų nustatyta tvarka, segama visa informacija, susijusi su teikiama paslauga

 

 

Vertinamas asmens (šeimos) socialinių paslaugų poreikis

 

 

2.

Paslaugų teikimas

Patvirtintas įstaigos metinis veiklos planas ir teikiamų paslaugų sąrašas

 

 

Nustatytos vidaus tvarkos taisyklės, patvirtintas (-i) paslaugų teikimo tvarkos aprašas (-ai), su juo (jais) supažindinti darbuotojai

 

 

Paslaugų sudėtis, trukmė ir gavėjai atitinka Socialinių paslaugų kataloge nurodytus reikalavimus

 

 

Pildomas įstaigą lankančių asmenų registracijos žurnalas, rengiami individualūs darbo planai*

 

 

Vykdoma vidinė kontrolė

 

 

Informacija įvedama į Socialinės paramos šeimai informacinę sistemą (SPIS)**

 

 

Sudaromos paslaugų teikimo sutartys tarp paslaugų gavėjo ir įstaigos

 

 

3.

Teikiantis paslaugas personalas

Patvirtinti darbuotojų pareigybių aprašymai, sudaromos darbo sutartys, patvirtintos darbų saugos instrukcijos, sudaromi darbuotojų darbo grafikai, darbuotojų išsilavinimas, profesinė kompetencija ir darbo krūvis atitinka reikalavimus ar rekomendacijas

 

 

Darbuotojams sudaryta galimybė tobulinti kvalifikaciją

 

 

Darbuotojai turi pažymas iš Įtariamųjų, kaltinamųjų ir nuteistųjų registro, kad nėra teisti už nusikaltimus*

 

 

Organizuojami darbuotojų pasitarimai paslaugų teikimo klausimais, dalinamasi patirtimi tarpusavyje ir su kitomis įstaigomis, tobulinama kvalifikacija

 

 

4.

Paslaugų teikimo vieta

Patalpos tvarkingos, tinkamai apšviestos, saugios, pritaikytos asmenims su negalia, atitinka priešgaisrinės saugos, darbo saugos ir higienos reikalavimus

 

 

Įstaiga turi ne mažiau nei 2 patalpas*

 

 

 

5.

Paslaugų viešinimas

Paslaugos viešinamos įvairiomis priemonėmis (interneto svetainėje, spaudoje, socialiniuose tinkluose, renginiuose, informacinėse lentose ir pan.)

 

 

6.

Bendradarbiavimas

Paslaugos teikimas derinimas su kitomis pagalbos formomis, teikiant paslaugas bendradarbiaujama su socialinių paslaugų, sveikatos priežiūros ir kitomis įstaigomis, bendruomene, seniūnijomis ir pan., yra bendradarbiavimo sutartys su socialiniais partneriais

 

 

7.

Asmens duomenų apsaugos užtikrinimas

Paslaugų gavėjų dokumentai saugomi ir tvarkomi teisės aktų nustatyta tvarka, yra paslaugų gavėjų sutikimai dėl asmens duomenų naudojimo.

 

 

* Taikoma teikiant vaikų dienos socialinę priežiūrą

** Taikoma savivaldybės biudžetinėms įstaigoms

 

Tikrinti dokumentai: ________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

 

Išvados:

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

 

Rekomendacijos (tobulintinos sritys, priemonės kokybei gerinti ir pan.):

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

 

Terminai nustatytiems pažeidimams, neatitikimams pašalinti: ______________________________

 

Vertinimą atliko:

 

___________________ _________________ ____________________________

(pareigos)                                                (parašas) (vardas, pavardė)

 

___________________ _________________ ____________________________

(pareigos)                                                (parašas) (vardas, pavardė)

 

 

 

Įstaiga įvykdė / neįvykdė rekomendacijas: ____________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

 

___________________ _________________ ____________________________

(pareigos)                                                (parašas) (vardas, pavardė)

 

___________________ _________________ ____________________________

(pareigos)                                                (parašas) (vardas, pavardė)

 

 

Pakartotinio patikrinimo data _____________

 

Galutinės išvada:__________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

 

 

_________________________

part_2ef4e0db4977471fbadbfcf527e07a6d_end