isgyaz13

 

PAKRUOJO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

SPRENDIMAS

DĖL PAKRUOJO „ATŽALYNO“ GIMNAZIJOS direktoriaus                                             2019 metų veiklos ATASKAITOS PATVIRTINIMO

 

2020 m. kovo 26 d. Nr. T-75

Pakruojis

          

 Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 2 dalies 19 punktu, Pakruojo rajono savivaldybės tarybos 2020 m. vasario 27 d. sprendimu Nr. T-55 „Dėl Pakruojo rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamento patvirtinimo“ patvirtinto Pakruojo rajono savivaldybės tarybos veiklos reglamento 297 punktu, Pakruojo rajono savivaldybės taryba                      n u s p r e n d ž i a:

               Patvirtinti Pakruojo „Atžalyno“ gimnazijos direktoriaus 2019 metų veiklos ataskaitą (pridedama).

              Šis sprendimas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.

 

Savivaldybės meras                                                                                                        Saulius Margis                                                

 

 

 

 


 

PATVIRTINTA

Pakruojo rajono savivaldybės tarybos

                                                                                       2020 m. kovo 26 d. sprendimu Nr. T-75

 

PAKRUOJO „ATŽALYNO“ GIMNAZIJOS DIREKTORIAUS

2019 METŲ VEIKLOS ATASKAITA

 

I SKYRIUS

INFORMACIJA APIE GIMNAZIJĄ

 

Pakruojo „Atžalyno“ gimnazija (kodas 190066410), P. Mašioto g. 1, LT-83135 Pakruojis, www.atzalynas.net.

Įstaigos administracija: direktoriaus pavaduotoja ugdymui, atliekanti direktoriaus funkcijas, Rasa Bertulienė, direktoriaus pavaduotoja ugdymui Rasa Augustinaitienė, direktoriaus pavaduotojas ūkiui Gvidas Bosas.

Gimnazijos taryba

Aukščiausia savivaldos institucija, telkianti mokinių  tėvus (globėjus),

mokytojus, kitus darbuotojus, mokinius svarbiausiems įstaigos veiklos

uždaviniams spręsti.

Mokytojų taryba

Nuolat veikianti mokyklos savivaldos institucija, mokytojų profesiniams

ir  bendriems  tikslams  spręsti.  Ją  sudaro  direktorius,  direktoriaus

pavaduotojos  ugdymui,  mokytojai,  socialinė  pedagogė,  psichologė,

bibliotekininkė, specialioji pedagogė.

Gimnazijos tikslus ir uždavinius padeda įgyvendinti:

Metodinė taryba

Nuolat veikianti grupė, teikianti mokytojams reikalingą informacinę bei

konsultacinę pagalbą.

Metodinės grupės

Specialistų  grupė,  jungianti  metodinei  veiklai vienos  arba artimos

specialybės  gimnazijos  mokytojus,  reguliariai svarstanti ir teikianti siūlymus  atitinkamų  dalykų  mokymo  strategijos  ir  taktikos,  ugdymo turinio kaitos ir įgyvendinimo, ugdymo organizavimo klausimais.

Mokinių seimas

Nuolat veikianti mokinių savivaldos institucija, turinti savo nuostatus, teikianti siūlymus gimnazijos tarybai, gimnazijos administracijai.

Klasių tėvų aktyvas

Nuolat veikianti klasių tėvų atstovų savivalda.

 

 

 

 

 

 

Mokiniai ir jų  kaita (duomenys einamųjų metų rugsėjo 1 d.)

Mokslo metai

Mokiniai

1 kl.

2 kl.

3 kl.

4 kl.

5 kl.

6 kl.

7 kl.

8 kl.

9 kl.

10 kl.

11 kl.

12 kl.

Iš viso

2018–2019

 

 

 

 

 

 

 

 

89

72

93

73

327

Klasių sk.

 

 

 

 

 

 

 

 

3

3

4

3

13

2019–2020

 

 

 

 

 

 

 

 

88

84

74

90

336

Klasių sk.

 

 

 

 

 

 

 

 

3

3

3

3

12

                                                          Jungtinių klasių nėra.

 

2018–2019 m. m. mokėsi 327 mokiniai, iš jų 18 turintys specialiųjų ugdymosi poreikių. Mokslo metų eigoje atvyko – 5 mok. (2 iš Panevėžio sporto mokyklos, 1 iš Linkuvos gimnazijos, 1 iš Rozalimo pagrindinės mokyklos, 1 iš Šiaulių rajono mokyklos), išvyko 5 mok. (4 – į kitas rajono mokyklas, 1 – į profesinę mokyklą). Važinėjančių – 113 mok., nemokamą maitinimą gavo – 32 mok. Gimnazijos bendrabutyje gyveno 21 mokinys.

2019–2020 m. m. mokėsi 336 mokiniai, iš jų 22 turintys specialiųjų ugdymosi poreikių. Mokslo metų eigoje atvyko – 4 mok. (2 iš kitų rajono mokyklų, 1 iš Šeduvos gimnazijos, 1 iš Panevėžio sporto mokyklos), išvyko 4 mok. (1 – į užsienį, 2 – į kitas rajono mokyklas, 1 dėl kitų priežasčių). Važinėjančių – 138 mok., nemokamą maitinimą gavo – 70 mok. Gimnazijos bendrabutyje gyveno 22 mokiniai.

 

Darbuotojai

 

2018 m. rugsėjo 1 d.

2019 m. rugsėjo 1 d.

Pastabos apie pasikeitimą

Etatų

skaičius

Darbuotojų

skaičius

Etatų

skaičius

Darbuotojų

skaičius

Iš viso

66,23

74

67,99

74

Patvirtinta daugiau mokytojų etatų

Iš jų

 

 

 

 

 

Direktoriaus ir pavaduotojų ugdymui

3

3

3

2

Nėra direktoriaus

Mokytojų

28,73

36

30,49

37

Patvirtinta daugiau mokytojų etatų. Priimta biologijos mokytoja

Švietimo pagalbos specialistų

3,25

4

3,25

4

 

Kiti darbuotojai

31,25

31

31,25

31

 

 

Mokytojai ir jų darbo krūvis (mokslo metų pradžioje)

Mokslo metai

Etatų sk.

Iš viso mokyt. sk.

Dirba 

tik toje mokykloje (proc.)

Dirbančių ir kitose mokyklose (proc.)

Darbo krūvis (etatais)

Iki

0,25

0,26-0,5

0,51-

0,75

0,76-

0,99

1

Daugiau kaip 1

2018-2019

28,73

36

60,53

36,84

7

4

4

7

14

0

2019-2020

30,49

37

55,00

42,50

4

7

4

8

6

8

 

Švietimo pagalbos specialistai (mokslo metų pradžioje)

 

Etatų sk.

Darbuotojų sk.

Ar dirba kitose mokyklose?

Kiti pastebėjimai

Logopedas

0

0

0

 

Spec. pedagogas

0,75

1

Taip

Klovainių pagrindinė mokykla

Soc. pedagogas

0,75

1

Ne

 

Psichologas

0,75

1

Ne

PSJŠC PPT

Mokytojų padėjėjas

0

0

0

 

Bibliotekininkas

1

1

Ne

 

 

Nuo 2019 m. rugsėjo 1 d. po vaiko auginimo atostogų grįžo anglų k. mokytoja, priimti du nauji mokytojai (rusų k. ir biologijos). 2019 m. keitėsi bibliotekos ir aptarnaujančio personalo darbuotojai (vairuotojas, virtuvės pagalbinis darbininkas, darbininkai). Sudėtinga rasti žmonių, kurie pavaduotų sergantį darbuotoją.

 

 II SKYRIUS

GIMNAZIJOS VEIKLOS POKYČIAI ĮGYVENDINANT STRATEGINIO PLANO IR

2019 M. VEIKLOS PLANO NUOSTATAS

 

2019 m. veiklos tikslai ir uždaviniai buvo orientuoti į gimnazijos 2019–2022 m. strateginio plano kryptis: veiksmingo ir kokybiško ugdymo(si) užtikrinimas ir lyderystės ir pilietiškumo stiprinimas.

Pirmai strateginiai krypčiai įgyvendinti pagal tikslą „Gerinti ugdymo(si) organizavimą“ taikėme aktyvius metodus, į ugdymo procesą integruojant šiuolaikines technologijas ir stiprinant tarpdalykinių ryšių integraciją. 70 proc. gimnazijos mokytojų tikslingai naudoja skaitmeninius įrankius. 25 proc. gamtos mokslų pamokose ir neformaliojo švietimo užsiėmimuose buvo organizuojamos tiriamosios ir eksperimentinės veiklos. Mokiniai eksperimentinio – tiriamojo darbo patirtimi ir rezultatais dalijosi Tėvo Jurgio Ambrozijaus Pabrėžos vardo respublikinėje mokslininkų, mokytojų, dvasininkų ir mokinių konferencijoje „Žmogaus ekologija“, Šiaulių Simono Daukanto gimnazijoje organizuotoje respublikinėje gamtamokslinėje konferencijoje ir gamtos mokslų konkurse „FizasBioChemis“, kuris vyko Joniškėlio Gabrielės Petkevičaitės-Bitės gimnazijoje.

Mokinių mokymosi motyvaciją didino integruotos pamokos ir projektai, siejant skirtingus mokomuosius dalykus. 25 proc. mokytojų vedė integruotas pamokas. Gimnazija įgyvendino du tarptautinius Erasmus+2 pagrindinio veiksmo (KA2) mokyklų mainų partnerystės projektus: „Tarpdalykinių ryšių stiprinimas efektyviam gamtos mokslų mokymui ir mokymuisi“ ir „Kūrybiški mokytojai ir mokiniai“. Nuo 2019 m. rugsėjo 1 d. pradėtas įgyvendinti Erasmus+2 pagrindinio veiksmo (KA2) mokyklų mainų partnerystės projektas „Formuokite savo mintis“. Mokiniams leidžiama rinktis dalykų ugdymo programas, modulius. 2018–2019 m. m. išnaudota 99 proc. visų ugdymo plano teikiamų valandų.

Gimnazijoje parengtas pagalbos mokiniui modelio projektas ir pristatytas metodinėje taryboje ir metodinės grupėse. Ne mažiau kaip 50 proc. stebėtų pamokų mokiniams užduotys ir veiklos yra diferencijuojamos ir individualizuojamos pagal gebėjimus ir poreikius. 60 proc. gimnazijos mokinių lanko ilgalaikes arba laikinąsias konsultacijas. 13 mokinių, besimokančių pagal pritaikytas programas, pasiekimai pagerėjo 10 proc. Pagal individualizuotą programą besimokančio mokinio pasiekimai pagerėjo 2,56 proc. Į Pakruojo suaugusiųjų ir jaunimo švietimo centro PPT kreiptasi dėl 3 mokinių specialiųjų ugdymosi poreikių nustatymo, dėl dalykų bendrojo ugdymo pritaikytų programų 2  specialiųjų ugdymosi poreikių turintiems mokiniams.

Mokiniams organizuoti susitikimai su  „KALBA“, „Kastu Internacional“ ir VšĮ „Eduplius“ organizacijų atstovais. Antrų gimnazijos klasių mokiniai vyko į parodą „Aukštųjų mokyklų mugė 2019“ Kauno „Žalgirio“ arenoje. Buvo organizuota išvyka į atvirų durų dieną Vilniaus kolegijoje, susitikimas gimnazijoje su Joniškėlio Igno Karpio žemės ūkio ir paslaugų mokyklos atstovais.

 Lapkričio mėn. gimnazijoje buvo organizuota „Karjeros diena“. Tą dieną gimnazistai vyko į organizacijas ir įmones susipažinti su įvairiomis profesijomis. Dalis mokinių dalyvavo jaunimo verslumo skatinimo renginyje „Verslus 2019“, jaunimo renginyje profesijų mugėje „Ateik pasimatuoti“, kuris vyko Linkuvos kultūros centre.

64 proc. stebėtų pamokų vyrauja vertinimo procedūros, teikiančios informaciją mokiniui apie jo mokymosi kokybę. 70 proc. mokinių geba stebėti ir įsivertinti pažangą, 94 proc. mokinių jaučiasi atsakingi už savo pasiekimus. Individualią pažangą padarė 74,62 proc. mokinių, tai 2,35 proc. daugiau negu 2018 m.

Gimnazija gerino bendravimą ir bendradarbiavimą su mokinių tėvais (globėjais, rūpintojais). 35 proc. mokinių tėvų (globėjų, rūpintojų) įsitraukė į duomenimis grįstą dialogą apie individualią vaiko pažangą. 40 proc. gimnazijos mokinių tėvų dalyvavo psichologių L. Cirtautienės ir G. Meslinienės paskaitoje „Aktyvaus klausymosi mokymasis“. Tėvams parengtas lankstinukas „Kaip vaikams padėti mokytis atsakingo elgesio?“. 78 proc. tėvų labai gerai ir gerai vertina gimnazijos indėlį į vaiko pasiekimus. 2019 m. lapkričio mėnesį buvo organizuota Metodinės tarybos, Mokinių seimo ir Tėvų aktyvo diskusija „Kas stiprina vidinę motyvaciją mokytis?“

 2019 m. buvo tobulinamas edukacinių erdvių ergonomiškumas ir funkcionalumas. Dviejuose mokomuosiuose kabinetuose atnaujinti kompiuteriai, nupirktas 1 vaizdo projektorius, 3 spausdintuvai. Atnaujinti ekonomikos, anglų kalbos, prancūzų kalbos ir matematikos dalykų vadovėlių fondai. Fizinio ugdymo, gamtos mokslų, menų kabinetai papildyti naujomis mokymo priemonėmis. Paruošta edukacinė erdvė, kurioje įrengta 15 vietų darbui su kompiuteriu. Nuo valgyklos rūsyje iki antro aukšto įrengtas keltuvas žmonėms su negalia. 60 proc. mokytojų pamokas ir kitas ugdomąsias veiklas organizavo netradicinėse edukacinėse erdvėse. Į projektinę veiklą įsijungė ne mažiau kaip 90 proc. gimnazijos mokinių, tai beveik 20 proc. daugiau nei praėjusiais metais.  Mokiniai dalyvavo 21 gimnazijoje parengtame ir vykdomame projekte. Dalyvauta 24 respublikiniuose projektuose ar konkursuose: Pietryčių Lietuvos ir kitų šalies regionų tautinių bendruomenių jaunimo bendradarbiavimo iniciatyvų projekte „Kultūrų kryžkelė, kūrybiniame konkurse „Pažinkime Pakruojo dvarą“, vertimų ir iliustracijų projekte „Tavo žvilgsnis“, „Žalgiris tavo mokykloje“, ,,Literatūrinė Lietuva“ ir kituose. 61 mokinys dalyvavo tarptautiniame edukaciniame  konkurse „Olympis.

2019 metais gimnazijos mokinių mokymosi kokybė padidėjo 15,39 proc., tai sudaro 32,1 proc. nuo bendro mokinių skaičiaus, tačiau bendras pažangumas sumažėjo 4,3 proc. Aukščiausią mokymosi lygį pasiekė 3,67 proc. mokinių (1,7 proc. daugiau negu 2018 m.), pagrindinį mokymosi lygį – 28,34 proc. (13 proc. daugiau  negu 2018 m.). Be pateisinamos priežasties praleistų pamokų skaičius, tenkantis vienam mokiniui, 22,93, o tai sudaro 3,4 proc. daugiau negu 2018 m.

Gimnazijos mokiniai aktyviai dalyvavo 2019 m. rajono dalykų olimpiadose ir užėmė 39 prizines vietas (2018 m. – 44 prizinės vietos).

Į respublikines dalykų olimpiadas buvo išvykę 3 mokiniai, iš jų vienas dalyvavo net trijų dalykų olimpiadose. Mokiniai dalyvavo anglų kalbos, chemijos, matematikos, astronomijos ir biologijos respublikinėse olimpiadose (2018 m. dalyvavo 3 mokiniai 4 dalykų olimpiadose). 

2019  metais vidurinio ugdymo programą baigė 74 mokiniai, vidurinį išsilavinimą įgijo 73 mokiniai (98,65 proc.). 5 abiturientų anglų kalbos žinios buvo įvertintos 100 balų, vieno iš jų matematikos ir chemijos VBE taip pat įvertinti 100 balų. Valstybinių brandos egzaminų: anglų k., matematikos, istorijos, lietuvių kalbos, informacinių technologijų ir chemijos įvertinimų vidurkiai  padidėjo 2,46–10,29 balo.

Pagal pagrindinio ugdymo progra 2019 metais mokėsi 73 mokiniai, iš jų 72 mokiniai įgijo pagrindinį išsilavinimą.

Taip pat gimnazijoje buvo stiprinama bendruomenės narių pilietinė savimonė. Mokiniai dalyvavo Jungtinės mobilizacijos ir pilietinio pasipriešinimo departamento prie Krašto apsaugos ministerijos, Vilniaus universiteto istorijos fakulteto ir Lietuvos istorijos mokytojų asociacijos organizuojamame respublikiniame konkurse „Praeities stiprybė – dabarčiai“, Lietuvos gyventojų genocido ir rezistencijos tyrimo centro ir ŠMSM organizuojamame Nacionaliniame konkurse „Lietuvos kovų už laisvę ir netekčių istorija“, Baltų vienybės dienoje, samariečiai vykdė pilietiškumo akcijas: „Atmintis gyva, nes liudija“, „Neužmirštuolių pieva Lietuvos laisvės gynėjams“. Pakruojo rajono bendruomenė grožėjosi gimnazijos mokinių koncertu, skirtu Kovo 11-osios šventei.

Nuo 2018 m. gimnazijoje vykdomas socialinis ir emocinis asmenybės ugdymas, įgyvendinant LIONS QUEST programą „Raktai į sėkmę“. Šiai programai įgyvendinti 2018 m. buvo parengta 18 gimnazijos mokytojų, o 2019 m. dar papildomai 18 mokytojų dalyvavo mokymuose. Kiekvienos klasės mokiniai per metus vykdė po 2 mokymosi tarnaujant projektus. Gimnazijoje skatinamos savanorystės iniciatyvos. Organizuota Pyragų dieną, kurios metu surinktas pinigines aukas gimnazistai dovanojo Pakruojo rajono diabeto klubui „Vita“. 10 proc. mokinių įsijungė į savanorystės veiklas, 80 proc. gimnazijos bendruomenės narių dalyvavo pilietiškose iniciatyvose ir renginiuose.

2019 m. buvo puoselėjama gimnazijos kultūra ir tradicijos, formuojamas teigiamas gimnazijos įvaizdis, vykdoma kraštotyrinė ir edukacinė veikla gimnazijos muziejuje. Jau tapo tradicija, kad gimnazijos meno kolektyvai dalyvauja „Jaunųjų žvaigždučių“ apdovanojimo ceremonijoje, dramos studijos aktoriai rodo spektaklį kultūros centre. Pavasarį buvo premjeros dviejų spektaklių: trečiokai pagal M. Martinaičio balades pastatė spektaklį „Kukučio kelionė Vilniop ir atgal“, dramos studijos nariai pakvietė į „Siaubo kriminalinę komediją‘. Vaikinų ansamblis gimnaziją garsino ir jai atstovavo respublikiniame vaikų ir moksleivių dainavimo konkurse Joniškyje, skirtame A. Raudonikio kūrybai, taip pat Vilniuje S. Daukanto aikštėje koncerte „Beauštanti Aušrelė“. Gimnazijos mokinių choras apdovanotas I laipsnio diplomu Lietuvos vaikų ir jaunimo festivalyje-konkurse „Mes Lietuvos vaikai“, dalyvavo VI Lietuvos Vaikų ir jaunimo festivalyje – konkurse „Mes Lietuvos vaikai“ Klaipėdoje. Gimnazistų choras per šventes gieda Šv. Mišiose Pakruojo Šv. Jono Krikštytojo bažnyčioje. Prancūzų kalbos mokytojos vadovaujami mokiniai buvo aktyvūs Frankofonijos mėnesio renginių dalyviai Pakruojyje, Pasvalyje, Radviliškio rajono Šeduvos gimnazijoje ir Šiauliuose. 83-85 proc. gimnazijos bendruomenės narių didžiuojasi savo gimnazija.

85 proc. gimnazijos bendruomenės narių dalyvavo veiklos kokybės įsivertinime. Gimnazijos veiklos kokybės įsivertinimo darbo grupė 2019 m. pakartotinai vykdė duomenų rinkimą ir analizę pagal atskirus veiklos rodiklius, susijusius su gimnazijos veiklos 2 sritimi Ugdymas(is) ir mokinių patirtys, tema 2.4.2. Mokinių įsivertinimas – dialogas vertinant, įsivertinimas kaip savivoka. Paimta nauja tema 4.2.2. Bendradarbiavimas su tėvais - pažinimas ir sąveika bei į(si)traukimas duomenų rinkimas, analizavimas bei pildyta BU mokyklų 2019 m. įsivertinimo  anketa.

Mokinių visuomeninė veikla buvo skatinama ir lavinami lyderystės gebėjimai įgyvendinant Europos socialinio fondo agentūros (ESFA) ir LR vidaus reikalų ministro finansuojamą projektą „Kelrodis – jaunų asmenų galimybių studija: per nūdienos reikmes bei trūkumus į kokybišką ir inovatyvią tarnystę ateities paslaugų sferoje“. Projekto veiklose dalyvavo 25 gimnazijos mokiniai. Buvo organizuotas renginys „Aktyvus jaunimas“, kurio veiklą koordinavo psichologė Lina Straukė, susitikimas su Europos ekonomikos ir socialinių reikalų komiteto nare Indre Vareikyte. Mokinių seimo pirmininkė Kamilė Augėnaitė, Jaunimo Europos komandos narė, gimnazijos posėdžių ir konferencijų salėje suorganizavo kandidatų į Pakruojo rajono savivaldybės merus debatus.

Gimnazistai dalyvavo dviejų dalių mokymuose „Korupcija jauno žmogaus gyvenime: raiška ir prevencija“, kuriuos organizavo Šiaurės Lietuvos kolegija, įgyvendinanti ES struktūrinių fondų lėšų bendrai finansuojamą projektą „Šiaulių apskrities jaunimo nepakantumo korupcijai nuostatų formavimas“ Nr. 10.1.2 ESFA -K-917-02-0017.

 2018-2019 m. m. neformaliajam švietimui buvo skirtos 37 val., o 2019-2020 m. – 30 val. Šios valandos panaudojamos meninei raiškai, sportinei veiklai, gamtamoksliniam tiriamajam ugdymui, komunikavimo užsienio ir lietuvių kalba kompetencijoms tobulinti.

Gimnazijos mokiniai dalyvavo prevencinio sporto renginyje išmaniųjų orientacinių varžybų pėsčiomis „Bendraukime ir bendradarbiaukime 2019“ ir iškovojo I vietą.

Mokytojai, pagalbos mokiniui specialistai kryptingai tobulino kompetencijas, vykdė gerosios patirties sklaidą. 100 proc. gimnazijos pedagogų kėlė kvalifikaciją. 100 proc. gimnazijos pedagogų plėtojo pedagogines ir psichologines, 79 proc. dalykines kompetencijas, 58 proc. – vadybines ir lyderystės kompetencijas. 19 proc. tobulino socialinio ir emocinio ugdymo kompetencijas. 25 proc. gimnazijos mokytojų dalinosi gerąja patirtimi su rajono mokytojais, Klaipėdos miesto mokyklų direktorių pavaduotojais, Utenos A. Šapokos gimnazijos mokytojais.  Gimnazijos pedagogai įsijungė į Lyderio laiko 3 veiklas. Parengtas profesinio mokytojų augimo modelis ir pristatytas gimnazijos bendruomenei bei savivaldybės LL3 kūrybinei komandai. Stiprinant kolegialųjį bendradarbiavimą su gimnazijos mokytoju bendruomene susitarta dėl geros pamokos kriterijų ir ugdomosios veiklos stebėsenos: kiekvienas mokytojas tobulindamas kvalifikaciją per mokslo metus stebi po 2 kolegų pamokas, gimnazijos vadovai stebi po 2 kiekvieno mokytojo pamokas. Parengtas Ugdomosios veiklos stebėsenos aprašas. 45 proc. gimnazijos mokytojų, gimnazijos vadovai stebėjo pamokas ir kitą ugdomąją veiklą.

Gimnazijos veikla grindžiama bendruomenės narių geranorišku bendravimu ir bendradarbiavimu. Ugdymo procesas organizuojamas įvertinant mokinių patirtį, sugebėjimus, polinkius. Klasių auklėtojai, dalykų mokytojai su mokiniais aptaria mokymosi pažangą, ją analizuoja, ieško būdų, kaip pagerinti mokymosi rezultatus. Mokytojai ugdo mokinių gebėjimą kritiškai įvertinti savo žinias, talentus, suprasti mokymosi svarbą gyvenime. 

 

 

III SKYRIUS

GIMNAZIJOS ŪKINĖS-FINANSINĖS VEIKLOS REZULTATAI

 

Kreditoriniai įsiskolinimai:

Ø  4,9 tūkst. Eur  (darbo užmokesčiui);

Ø  2,7 tūkst. Eur. (Sodrai);

Ø  4,0 tūkst. Eur, (komunalinėms paslaugoms);

Ø  0,1 tūkst. Eur, (transportui);

Ø  0,2 tūkst. Eur. (kitoms išlaidoms).

Ø  7,9 tūkst. Eur, (komunalinėms paslaugoms);

Ø  0,1 tūkst. Eur  (transportui ).

2019 m. gimnazija gavo lėšų:

Ø  1,4 tūkst. Eur; (2 % gyventojų pajamų mokesčio lėšos);

Ø  0,1 tūkst. Eur Baltų dienai (parama iš rajono savivaldybės).

Ø  9,574 tūkst. Eur (apgyvendinimas);

Ø  1,015 tūkst. Eur (salių nuoma);

Ø  1,030 tūkst. Eur (kopijavimas);

Ø  5,012 tūkst. Eur (maitinimas);

Ø  0,272 tūkst. Eur (įvairios įmokos).

 


Lėšos 2019 m.

 

Išlaidų pavadinimas

2019 m. pradžioje

patvirtinta sąmata

2019 m. pabaigoje

gautas finansavimas

Panaudotas finansavimas

Pastabos

BL

ML

Spec. lėšos

ES (PR) lėšos

BL

ML

Spec. lėšos

ES (PR) lėšos

BL

ML

Spec. lėšos

ES (PR) lėšos

Darbo užmokestis

222,4

543,2

 

 

229,4

551,9

 

 

227,2

551,9

 

 

 

Soc. draudimo įmokos

3,2

10,5

 

 

3,4

11,0

 

 

3,4

11,0

 

 

 

Darbdavio socialinė parama (2 d. nedarbingumas, išeitinės )

0,6

1,5

 

 

3,3

11,9

 

 

3,3

11,9

 

 

 

Komunalinės paslaugos (šildymas, vanduo, elektra, šiukšlės)            

70,0

 

 

 

70,6

 

 

 

70,4

 

 

 

 

Kitos prekės ir paslaugos (prekės,  banko paslaugos, kenkėjų kontrolė, kilimėlių keitimas, vandens tyrimai, termometrų, skaitiklių, svarstyklių, gesintuvų patikra, maisto atliekų šalinimas, indaplovės, žoliapjovės, baldų remontas ir kt. )                           

14,0

3,9

9,8

1,9

11,2

3,9

8,4

1,9

11,1

3,9

8,4

1,9

Valymo priemonės, tualetinis ir rankšluostinis popierius, lempos, kopijavimo popierius, kanceliarinės prekės, rūbai virėjoms, dažai, boileris, santechninės prekės, stiklas, spynos,  rankenos, cilindrai, vyriai, medienos ruošiniai durims, staklės ir mobilus stalas, šaldytuvai,  kasos aparatas,  plaktuvas, spintelė po kriaukle, puodai, peiliai, indai valgyklai, žaliuzės, dėžė laidams, šakotuvas, kabeliai, radiatoriai, benzinas žoliapjovei, gėlės, starteriai, statybinės prekės, vadovėliai, juostiniai pjūklai, šlifuokliai, spaustuvai, mokymo priemonės (plakatai, diskai)

Ryšių paslaugos

(internetas, telefonas)

1,9

1,5

 

 

1,9

1,5

 

 

1,9

1,5

 

 

 

Informacinių  technologijų prekės ir paslaugos

(priemonės spausdintuvams, kompiuteriams, kopijavimo aparatams)                   

 

1,3

0,3

 

1,0

1,7

0,3

 

1,0

1,7

0,3

 

 

Ūkinis inventorius (prekės)

 

 

0,8

 

 

 

0,8

 

 

 

0,8

 

Aprangos ir patalynės

įsigijimo ir priežiūros išlaidos

Ilgalaikio materialaus turto einamasis remontas

 

 

 

 

7,2

 

1,3

 

7,2

 

1,3

 

Bendrabučio dušų remontas, gimnazijos kabineto remontas

Pavėžėjimas (atsiskaitymas su vežėjais)

33,0

 

 

 

31,8

 

 

 

31,8

 

 

 

 

Transporto išlaikymas

(GA kuras, remontas ir kt.)

3,0

 

 

 

3,0

 

 

 

3,0

 

 

 

 

Kvalifikacija

0,1

1,5

 

 

0,5

1,5

 

 

0,5

1,5

 

 

 

Mitybos išlaidos

0,8

 

 

 

0,5

 

 

 

0,5

 

 

 

 

Komandiruotės

0,2

0,3

0,2

 

0,2

0,4

0,3

 

0,2

0,4

0,3

 

 

Medicininių paslaugų įsigijimo išlaidos

0,8

 

 

 

0,6

 

 

 

0,6

 

 

 

 

Ilgalaikis turtas

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nieko neįsigyta

Iš viso:

350,0

563,7

11,1

1,9

364,6

583,8

11,1

1,9

362,1

583,8

11,1

1,9

 

 

 

 

 

 

 

 

 


IV SKYRIUS

INFORMACIJA APIE GIMNAZIJOJE ATLIKTUS PATIKRINIMUS, JŲ IŠVADOS

 

1.   Nacionalinio visuomenės sveikatos centro prie Sveikatos apsaugos ministerijos 2019 m. lapkričio 6 d. patikrinimo aktas Nr. (6-22 15.3.3) PA-8324. Patikrinimo metu surašyta išvada: 28.4 punktas – viename kabinete stalų paviršius blizgus; 29.3 punktas – asmeninės apsaugos priemonės (pirštinės) netinkamos; 63 punktas – tualetų patalpų valymo inventorius laikomas kartu su kitų patalpų valymo inventoriumi. Visi išvadose išvardyti pažeidimai pašalinti.

2.   Šiaulių valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos 2019 m. lapkričio 11 d. maisto tvarkymo subjekto dėl vartotojo pranešimo (skundo) patikrinimo aktas Nr. 57VMĮP-541. Patikrinimo metu surašyta išvada: 29 punktas – nustatyta neatitiktis dėl maisto produktų higienos ir naudojama susidėvėjusi pjaustymo lentelė. Išvadose nurodyti trūkumai pašalinti.

 

V SKYRIUS

PROBLEMOS IR SIŪLOMI PROBLEMŲ SPRENDIMO BŪDAI, ATEITIES PLANAI

 

Gimnazijos silpnybės

Jų sprendimo būdai

Ateities planai

ü  Gimnazistai nenoriai įsitraukia į mokymosi pasiekimų įsivertinimą.

ü  Nepakankamai efektyvi gabių mokinių ugdymo sistema.

ü  Neaktyvus mokinių tėvų dalyvavimas gimnazijos gyvenime, nepakankamas domėjimasis vaikų ugdymo(si) sėkmėmis ir nesėkmėmis.

ü  Dalies bendruomenės narių santykiai nėra pakankamai tolerantiški.

ü  Prastas estetinis gimnazijos vidaus vaizdas.

ü  Nėra pagal ES saugos reikalavimus įrengto stadiono.

ü Mokinių individualios pažangos stebėjimo ir vertinimo sistemos tobulinimas.

ü Mokymo(si) kokybės gerinimas, naudojant įvairius mokymo metodus.

ü Pagalbos mokiniui teikimo sistemos efektyvinimas ir prevencinės veiklos vykdymas.  

ü Gimnazijos bendruomenės narių aktyvaus bendravimo ir bendradarbiavimo skatinimas, organizuojant bendrus renginius, išvykas ir kitas veiklas.

ü Kolegialaus bendradarbiavimo stiprinimas.

ü Šiuolaikinių edukacinių erdvių kūrimas ir jų naudojimas.

ü Pagalbos mokiniui modelio, orientuoto į visus, įvairiausių skirtybių, poreikių turinčius mokinius, diegimas.

ü Profesinio mokytojų augimo modelio diegimas gimnazijoje (LL3).

ü Dalyvaujant ES ir šalies projektuose pritraukti lėšas, turtinti gimnazijos materialinę bazę ir žmogiškuosius išteklius.

ü Gimnazijos IT bazės, mokymo priemonių ir vadovėlių fondo atnaujinimas.

ü Poilsio zonų mokiniams ir mokytojams gimnazijoje ir jos kieme įrengimas.

ü Lėšų pritraukimas stiprinant 2 proc. kampaniją.

ü Naujo stadiono statyba.

_______________________________________